Solifer Export sammuu kaasuttaessa :S

Kiihtyy-hyytyy-sammuu-:S

Mulla on Solifer Export skootteri ostettu v.2008. Koko viime syksyn kulki ihan loistavasti, mutta nyt kun pitäs lähteä liikkeelle, ja vääntää kaasua ni mopo sammuu. Kellään muulla sama ongelma? Ja mitä olette sille tehneet?

18

3355

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sjsfj

      ja putsaa kaasari ja bensafiltteri. vanhentunut bensa on kiteytynyt.

      • os..

        Älä levitä satuja.
        Kaasarin pohjassa on tyhjennysruuvi. Siitä saa laskea kaasarin tyhjäksi. Kun täyttää sen uudelleen, pensa on varmaan ihan hyvää. Pensahana pitää sulkea ja avata tässä tyhjennyksessä.


      • erheth
        os.. kirjoitti:

        Älä levitä satuja.
        Kaasarin pohjassa on tyhjennysruuvi. Siitä saa laskea kaasarin tyhjäksi. Kun täyttää sen uudelleen, pensa on varmaan ihan hyvää. Pensahana pitää sulkea ja avata tässä tyhjennyksessä.

        eli hartsaantuu tiettyjen osasten haihtuessa.


      • os..
        erheth kirjoitti:

        eli hartsaantuu tiettyjen osasten haihtuessa.

        Auton suodattimessa voi olla sakkaa niin paljon, ettei pensa kulje läpi. Miten se pensa haihtuisi tiiviistä systeemistä?


      • Kiihtyy-hyytyy-sammuu-:S

        kaasari putsattiin pari päivää sitten, muttei auttanut :/


      • wehweth
        os.. kirjoitti:

        Auton suodattimessa voi olla sakkaa niin paljon, ettei pensa kulje läpi. Miten se pensa haihtuisi tiiviistä systeemistä?

        Ei ole hermeettisesti suljettu järjestelmä josta eivät kaasut pääsisi karkuun milloin mistäkin rakosesta.


      • os..
        Kiihtyy-hyytyy-sammuu-:S kirjoitti:

        kaasari putsattiin pari päivää sitten, muttei auttanut :/

        Tuliko samalla tarkistettua luistin kalvon eheys ? Sen saa tarvikkeena joten ei vaikea korjata.


      • yhbewunjewsunj

        BENSIINI ei kiteydy, DIESEL voi kiteytyä.


    • ilmanottoa

      keskustelupalsta 9.4 "solifer XTR" kerroin nimimerkillä "paljonko ottaa" tuosta ilmantulopuolesta, onko rokkaputket ehyet ja paikallaan, onko kaasarin ja suodattimen välinen putki paokallaan ja ettei vaan vuoda klemmareistaan, onko ilmanoton kuristin tippunut, joissakin malleissa näyttää olevan ilmanottoputken päässä, vaikutta hallitsemattomalta ilman saannilta jos muuten kaasarin kalvo on kunnossa ja neula paikoillaan

    • Olethan huollattanut pelisi?
      Moposkootterissasi on takuu joten älä mene itse "räpeltämään" vaan vie huoltoon!

    • STVE

      Solifer Expor 2006 9000 km,oli samat viat mitä kerroit.Korjattu:Tulpanhattu,Tulppa,Ilmanpuhdistajan sihti puhdistettu ropakosta.

    • ExportGirl

      ...vaihoin kaasarin! (putsaaminen ei auttanu) Ei oo sen jälkeen pahemmin nikotellu!

    • Voden fude

      OSTA SINÄKIN FUDE !!!

      Satsasin 150€ vuosi sitten vm.2005 fudeen, jolla oli ajettu yli 16000 km.
      Nyt on mittarissa 20406 km ja menohalut senkus jatkuu...

    • Sammmyyyyyyy6060606

      Heeeeeejjjj. Mulla oli sama vika, tosin saattaa olla täysin eri syistä yms ja mulla 2tahti skode, mutta siis säätelin tyhjäkäynti- ja seosruuveja ni lähti rullaamaa.
      Mulla oli siis niin että tyhjäkäynnillä pysy mutta heti ku kaasua anto ni sammu siihe. My 5sents sry. :>

    • Samppa-1982

      Venttiilien säädöllähän tuo korjaantuu.

    • vs

      mulla sama kun vääntää kaasua ni ensin sammuu.soitin solikka huoltoon ni
      sanovat et kiina öljyt eli(varastinti öölit) jaruttaa...ajele meneen vaan..en tiedä
      pitäs .... nostin yhen pykälän neulaa ..se parani vähän mut ei tarpeeksi..
      vaikea säätää kun on näkemä alipaineella toimiva luisti.

    • waqfgrqeg

      vaihda kunnon öljyt koneeseen. vaikka mobil 15w40

    • kymcosuper82t

      Mulla toi sama ongelma putsaanko kaasarin vai mitä teen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5178
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3377
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1512
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1353
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      958
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      63
      728
    Aihe