CH racing vai yamaha dt?

sm_renkailla

Oon uutta mopoa hankkimassa ja ois hyvä kuulla muittenkin mielipiteet kysesistä. Myös muita 50cc enduroita voi ehdottaa. Hinnalla ei niin väliä mutta halvemmat derbit (X-rce ja X-Treme)ja kiinan ihmeet olen jo hylännyt eli ei niitä kiitos. Mopoa ei ole tarkoitus virittää paljoa, ehkä moposta riippuen pari uutta reikää kuristuksiin tai pelkkä elektronisen rajoittimen ohitus.

49

4545

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fsfsf

      Ton cg-racingin pitäis olla iha hyvä. Ainaki motot.netissä joka on aika helvetisti tasokkaampi keskustelupaikka kuin tämä niin sitä ch:ta on kehuttu siellä. Myös jotku beta mopot ovat ihan hyviä. Ja tietysti nämä kalleimmat (ja parhaimmat) derbi mallit eli drd racing ja drd pro ovat hyviä. Itellä ainaki pro kestäny kohta 2 vuotta ilman mitää vikoja. Ketjut vaa jouduin vaihtaa jo muutaman kuukauden jälkee ku löysty nii nopeasti. Laatu ketjut ostin ni sen jälkee se ongelma loppu. Yamahaa en suosittele ku siinä on karseesti sähkövikoja. Kavereil ainaki koko ajan etulyhty jollain tavoin rikki eikä toimi. Vaikka monet väittää että derbeissä on sähkövikoja he eivät ilmeisesti tiedä että 06 vuonna derbin kone uudistu ja samalla katosivat sähköviat. Ja sit on tieitysti toi peugeot (pösö) joka on kans iha hyvä mopo. Varsinki noi xps mallit on tosi hienojakin. Mut päätä iha ite koska sähän sen mopon kuitenki ite valitset. Jokaisel on oma mielipiteensä

      • dsfhsdfns

        Mitä paskaa se täälä selittää en tiiä kui onnettomia mopon käsittelijöitä ne sun "kaveris" on, tääläpäin ei ole yhessäkää jammussa sähkövikoja. Derbejä taas on aivan surkeita tapauksia muutama. Saakelin pro-mestari aina haukkumasa muita ja ylistämässä tota omaa pro:taan(jokahan on toki maailman hienoin ja paras) joka vitun aiheessa. Ei mullakaan sinänsä oo mitää derbejä vastaan mutta tämä saatanan kermaperse alkaa ottaan pannuun. Mutta nuista kahesta ottasin Cagiva Husqwarnan, kuulehan sen jo tekijöistäki että hyvä mopo on kyseessä! En sillä että olisin kateellinen onhan itselläni jo KTM:män kevari;)LOLJOKUMOPO


      • gsdgdgd
        dsfhsdfns kirjoitti:

        Mitä paskaa se täälä selittää en tiiä kui onnettomia mopon käsittelijöitä ne sun "kaveris" on, tääläpäin ei ole yhessäkää jammussa sähkövikoja. Derbejä taas on aivan surkeita tapauksia muutama. Saakelin pro-mestari aina haukkumasa muita ja ylistämässä tota omaa pro:taan(jokahan on toki maailman hienoin ja paras) joka vitun aiheessa. Ei mullakaan sinänsä oo mitää derbejä vastaan mutta tämä saatanan kermaperse alkaa ottaan pannuun. Mutta nuista kahesta ottasin Cagiva Husqwarnan, kuulehan sen jo tekijöistäki että hyvä mopo on kyseessä! En sillä että olisin kateellinen onhan itselläni jo KTM:män kevari;)LOLJOKUMOPO

        En mää kyllä prota oo parhaaks mopoks väittäny vaan tarkotin että se on derbiltä paras malli. En tiiä niistä kavereittes derbeistä mutta mun kaveril ja paril vuotta vanhemmal ainaki toiminu hyvi. Kerron vaa että oma proni on toiminu hyvin koska sun laiset pallopäät kaikkia derbejä haukkuu. Itehä sä täällä leijut jollain ktm kevarillas kaikille ja haukut mopoja. En mää sitä että ktm huono koska itekki aion toukokuus ostaa ktm kevarin. 9000e kaksilla renkailla smotoilla ja talvirenkail.


      • sdhshs
        gsdgdgd kirjoitti:

        En mää kyllä prota oo parhaaks mopoks väittäny vaan tarkotin että se on derbiltä paras malli. En tiiä niistä kavereittes derbeistä mutta mun kaveril ja paril vuotta vanhemmal ainaki toiminu hyvi. Kerron vaa että oma proni on toiminu hyvin koska sun laiset pallopäät kaikkia derbejä haukkuu. Itehä sä täällä leijut jollain ktm kevarillas kaikille ja haukut mopoja. En mää sitä että ktm huono koska itekki aion toukokuus ostaa ktm kevarin. 9000e kaksilla renkailla smotoilla ja talvirenkail.

        Ei. Kuten sanoin mulla ei oo mitään derbejä vastaan mopoja siinä missä muutkin. Ja tietenkin leijun kevarilla mopopojille, tuut itekki:D


      • qeqqer

        Detsissä ei ole sähkövikoja.. itellä ollu dt jo 3v eikä oo ollu minkäänlaista vikaa. kerran olen uusinut rattaat ja ketjut eikä sen kummempaa..... minarelli on luotettava. pösös sama kone ku dtssä ja riejussa ja hyvin kavereiden riejut ja pösöt kestäny


    • Nimetön

      kumpaakaa, mutta jos todella laatua haet sopivaan hintaan niin ihan ehdottomasti Apollo Orion A36A50M Supermoto. Ei tarvii paljon mitään virittelyitä kun 80KM/h on laissa ja mikä hiieenoiinta siinä on vakiana säädettävä CDI. Kyllä derbi ja muut kalpenee kateudesta - KAIKIN PUOLIN.

      • uytrdhjfy

        Kulkee laillisesti vakiona 80 km/h??
        Ei se oo mopo enään


      • Nimetön
        uytrdhjfy kirjoitti:

        Kulkee laillisesti vakiona 80 km/h??
        Ei se oo mopo enään

        ...vakina sitä ota vain kaksi pientä kevyttä asiaa niin tehot nousee ja nopeus kanssa. 4-tahti koneen hörpötys se kyllä kääntää katseet ja nassun vihreäksi. Eli tän kesän kuumin/halutuin/tehokkain 50cc ajopeli. Tekniikaltaan hakkaa mennen tullen Pösöt/Aprilli/Betat ..... kiihtyy todella hyvin


      • ggdgdgdgdz

        Apollon hinta uutena 1375€. Esim dt 09sm ~3200€. Tuskin voi olla noin ylivoimainen hinta-laatu suhde.


      • Nimetön
        ggdgdgdgdz kirjoitti:

        Apollon hinta uutena 1375€. Esim dt 09sm ~3200€. Tuskin voi olla noin ylivoimainen hinta-laatu suhde.

        ... uutuus malli ja kyllä googlettamalla tietoa ja jopa YouTube kamaa löytyy ainakin sen isoveljelle. En ole vielä kenenkään kuullut DT:tä kehuttavan millään tavalla... paitsi ulkonäöllä ohimennen. Apollo eli orion on todella sitkeä sissi ja oikein suosittu Dirttibikenä sen tehon vuoksi. Eli ala -ja ylä kieroksilla on vääntöä.


      • sadthsrhsadh
        Nimetön kirjoitti:

        ... uutuus malli ja kyllä googlettamalla tietoa ja jopa YouTube kamaa löytyy ainakin sen isoveljelle. En ole vielä kenenkään kuullut DT:tä kehuttavan millään tavalla... paitsi ulkonäöllä ohimennen. Apollo eli orion on todella sitkeä sissi ja oikein suosittu Dirttibikenä sen tehon vuoksi. Eli ala -ja ylä kieroksilla on vääntöä.

        Minä taas en ole kuullut kenenkään kehuvan oriona vielä. Sehä onki ku joku StarWars-alus:D Ja katoppa ku DT:n ja Orionin viriiii nii tappii ku saa, että kummasta sitä tehoa saa sitte enemmä irti. Tuo apollohan leipoo jo viivalle.


      • Nimetön
        sadthsrhsadh kirjoitti:

        Minä taas en ole kuullut kenenkään kehuvan oriona vielä. Sehä onki ku joku StarWars-alus:D Ja katoppa ku DT:n ja Orionin viriiii nii tappii ku saa, että kummasta sitä tehoa saa sitte enemmä irti. Tuo apollohan leipoo jo viivalle.

        sullahan siitä koneen leipomisesta on kiinni, jos itse saisit kerrankin ajaa sitä niin tietäisit kumman valitsisit heti, ORIONIN.


      • gdg

        Sääki tolla apollollas käyt kaikissa keskusteluissa lesoomassa. Kaikkiha tietää siis että kaikki mopot riejusta peugeottiin voittaa apollon kaikin puolin. Mototissa kaikki ainaki sanoo sitä paskaks ja se on ehkä vähän tasokkaampi paikka ku tämä.


      • gdghdf
        Nimetön kirjoitti:

        ...vakina sitä ota vain kaksi pientä kevyttä asiaa niin tehot nousee ja nopeus kanssa. 4-tahti koneen hörpötys se kyllä kääntää katseet ja nassun vihreäksi. Eli tän kesän kuumin/halutuin/tehokkain 50cc ajopeli. Tekniikaltaan hakkaa mennen tullen Pösöt/Aprilli/Betat ..... kiihtyy todella hyvin

        Hävii noille kaikille. Vakiona saattaa voittaa nopeudes.


      • gdfgfd
        sadthsrhsadh kirjoitti:

        Minä taas en ole kuullut kenenkään kehuvan oriona vielä. Sehä onki ku joku StarWars-alus:D Ja katoppa ku DT:n ja Orionin viriiii nii tappii ku saa, että kummasta sitä tehoa saa sitte enemmä irti. Tuo apollohan leipoo jo viivalle.

        Orion on täys susi. Kaveril se leipo jo kuukauden jälkee kiinni


      • gfedss
        Nimetön kirjoitti:

        ...vakina sitä ota vain kaksi pientä kevyttä asiaa niin tehot nousee ja nopeus kanssa. 4-tahti koneen hörpötys se kyllä kääntää katseet ja nassun vihreäksi. Eli tän kesän kuumin/halutuin/tehokkain 50cc ajopeli. Tekniikaltaan hakkaa mennen tullen Pösöt/Aprilli/Betat ..... kiihtyy todella hyvin

        mä ostin tässä jokin aika sitte ton helvetin apollo orionin ja se ei muuta osaa ku vittuilla. siinä on koko ajan jotakin vikaa. just ku sain huollosta niin hajos kaikki sähköt.


      • Nimetön
        gfedss kirjoitti:

        mä ostin tässä jokin aika sitte ton helvetin apollo orionin ja se ei muuta osaa ku vittuilla. siinä on koko ajan jotakin vikaa. just ku sain huollosta niin hajos kaikki sähköt.

        valoittaa minkälaisia vikoja ja mistä liikkeestä ostit saati oliko se edes tarkistettu ennen sun sen saatuas???


      • hsthsh
        Nimetön kirjoitti:

        sullahan siitä koneen leipomisesta on kiinni, jos itse saisit kerrankin ajaa sitä niin tietäisit kumman valitsisit heti, ORIONIN.

        Niin on mulla koneen leipomisesta kiinni!:oo Mistä sää tiiät, että innostuisin tuommosella lelulla ajamaan? Eurooppalainen voittaa aina muut kiinanihmeet sun muut. Totta puhut että tietäisin kumman valitsisin, Yamahan! Ei kuule tarttis ees koeajaa. Ja nyt suurinosa fanittaa tuota uutta "hienoa" orionia ulkonäön perusteella, jokahan on seuraavalta vuosisadalta.


      • S1keful
        sadthsrhsadh kirjoitti:

        Minä taas en ole kuullut kenenkään kehuvan oriona vielä. Sehä onki ku joku StarWars-alus:D Ja katoppa ku DT:n ja Orionin viriiii nii tappii ku saa, että kummasta sitä tehoa saa sitte enemmä irti. Tuo apollohan leipoo jo viivalle.

        Itelläni on Apollo Orion A36A50M Supermoto ja se on ihan helvetin hyvä. Aluks siihe tulee jotain pikkuvikaa mutku sen on kerran kunnolla huoltanu ni sit ei tuukkaa vikaa... otin pelkän rajottimen Orionist poois, eli vaihdoin rajotetun CDI-Boksin rajoittamattomaan, ja se menee jo 65 km/h . ja Orionissa on vakiona kisakaasari, ni siks se on vitun nopee kiihtyy. et khyl suosin Orionii!!!


      • S1keful
        sadthsrhsadh kirjoitti:

        Minä taas en ole kuullut kenenkään kehuvan oriona vielä. Sehä onki ku joku StarWars-alus:D Ja katoppa ku DT:n ja Orionin viriiii nii tappii ku saa, että kummasta sitä tehoa saa sitte enemmä irti. Tuo apollohan leipoo jo viivalle.

        Itelläni on Apollo Orion A36A50M Supermoto ja se on ihan helvetin hyvä. Aluks siihe tulee jotain pikkuvikaa mutku sen on kerran kunnolla huoltanu ni sit ei tuukkaa vikaa... otin pelkän rajottimen Orionist poois, eli vaihdoin rajotetun CDI-Boksin rajoittamattomaan, ja se menee jo 65 km/h . ja Orionissa on vakiona kisakaasari, ni siks se on vitun nopee kiihtyy. et khyl suosin Orionii!!!


      • thumpstar pro<3

        nyt kyllä kusetat ihtellä kans noita 4t vehkeitä eikä niitä yli 70 saa menemään noita 50cc siis:D


      • agwrgawrg
        S1keful kirjoitti:

        Itelläni on Apollo Orion A36A50M Supermoto ja se on ihan helvetin hyvä. Aluks siihe tulee jotain pikkuvikaa mutku sen on kerran kunnolla huoltanu ni sit ei tuukkaa vikaa... otin pelkän rajottimen Orionist poois, eli vaihdoin rajotetun CDI-Boksin rajoittamattomaan, ja se menee jo 65 km/h . ja Orionissa on vakiona kisakaasari, ni siks se on vitun nopee kiihtyy. et khyl suosin Orionii!!!

        siinä vaiheessa ku kiinasta alkaa tulee yhtä hyvää/parempaa tavaraa ku euroopasta niin on euroopassa asiat todella huonosti...


      • orion...

        orioni 4t romu!


      • Mynämäki

        Kiinanpaska


    • t4ik4

      ch tietenkin

      • oon kuullut et ch:ssa

        Oon kuullut et chssa ois joitakin tyyppi vikoja esim kytkin vaijerin suoja ja jäähdytys letku saattaa sulaa kun ovat niin lähellä pakoputkea. ja sit toinen paha on et katteet kuulemma haalistuu tosi nopeesti ku ovat jotenki erilaiset ku muissa? Onko muita yleisiä vikoja? Onko oikeesti totta et mittaristo toimii paristoilla kuulostaa vaan ihan lelulta kokohomma sillä en ite ainakaan mitään paristoja rupee joka viikko vaihtamaan? :D Ja vielä miten ch:n saa myytyä sitten kun se aika tulee?


      • sfgjs
        oon kuullut et ch:ssa kirjoitti:

        Oon kuullut et chssa ois joitakin tyyppi vikoja esim kytkin vaijerin suoja ja jäähdytys letku saattaa sulaa kun ovat niin lähellä pakoputkea. ja sit toinen paha on et katteet kuulemma haalistuu tosi nopeesti ku ovat jotenki erilaiset ku muissa? Onko muita yleisiä vikoja? Onko oikeesti totta et mittaristo toimii paristoilla kuulostaa vaan ihan lelulta kokohomma sillä en ite ainakaan mitään paristoja rupee joka viikko vaihtamaan? :D Ja vielä miten ch:n saa myytyä sitten kun se aika tulee?

        Josse mittaristo nyt ei ihan pattereilla toimi. Uskoksää kaikki mitä kuulet?:D Mutta mittaristosta, oon kuullu etä se mittaristo olis ainoia tyyppi vika, kun meinaa lakata toimimasta useissa tapauksissa kun on pari tonnia rullaillut.


    • pokjghsgjiåoa

      Ihan tiedoksi vaan, että noita ch-racing mopoja ei enää tuoda Suomeen, eli mistään et sitä uutena saa. Vika erä oli 08-malleja... Mutta onhan CH parempi ku mikään mopo, ehkä Fantic Motor voittaa sen, mutta pirun hyvät äänet siin ainakin on...

      • fjkfkj

        No onhan fanticin jollaki malleilla hintaakin sen 7000e että mikäs siinä jos rahaa löytyy.


      • pojifsaåfoihp
        fjkfkj kirjoitti:

        No onhan fanticin jollaki malleilla hintaakin sen 7000e että mikäs siinä jos rahaa löytyy.

        Fanticin mopot maksaa semmoset 4000-4300, ei suinkaan 7000.... Se on varmaan jo kevari, tai kovaluokan trial-pyörä....


    • sdfkngkldangslgd

      Ettekö tajuu et CH-Racing on paras mopo! Ostat sen ni ei tarvii katuu.. Näyttää husselta siks se on niin hieno mopo!! Ja jos kaatuu ni eipä oo kalliit katesarjat ja tarrasarjat!

      • kizzpa

        mutta mistä saa ch-racingiin tarra/katesarjoja?


    • raefpghp

      osta dt

      • DerbiOnParas

        Osta ehdottomasti derbi, paras mopo, vakionakin tehokas ja jos nopeutta haluat niin laitat pari piikkiä isomman eturattaan ja pitäis mennä ihan sopivasti mopolle.

        Toisin kuin yamaha Dt, Kierrokset rajoitettu 4250 joka on AIVAN AIVAN liikaa kakstahtimopolle, tästä johtuen kiihtyvyys, kulkevuus ja vääntävyys on perseestä..

        Molemmat tosin ihan hyviä viritettyinä/kuristukset pois otettuina, itse kallistuisin Derbin puoleen hienouden, vakiona tehokkuuden ja ei siinä derbissä oo sähkövikoja sen enempää kuin muissakaan.
        Oon myös kuullut että yamahassa ei koneet kestä yli 10000km ajettuna. Derbin koneella pääsee reilusti yli 20000 ilman huoltojakaan.


      • otaselvääfaktoistaqe
        DerbiOnParas kirjoitti:

        Osta ehdottomasti derbi, paras mopo, vakionakin tehokas ja jos nopeutta haluat niin laitat pari piikkiä isomman eturattaan ja pitäis mennä ihan sopivasti mopolle.

        Toisin kuin yamaha Dt, Kierrokset rajoitettu 4250 joka on AIVAN AIVAN liikaa kakstahtimopolle, tästä johtuen kiihtyvyys, kulkevuus ja vääntävyys on perseestä..

        Molemmat tosin ihan hyviä viritettyinä/kuristukset pois otettuina, itse kallistuisin Derbin puoleen hienouden, vakiona tehokkuuden ja ei siinä derbissä oo sähkövikoja sen enempää kuin muissakaan.
        Oon myös kuullut että yamahassa ei koneet kestä yli 10000km ajettuna. Derbin koneella pääsee reilusti yli 20000 ilman huoltojakaan.

        noniin taas sitä vertaillaan väärin.
        tuo 4250 pätee -03 vuodesta alaspäin, nykyään on rajoitin helposti yhdellä komponentilla ohitettavissa. Ja aivan hyvin kestää yammu 20000 siinä missä derbikin. mopot on kaikki vaan niin halvalla tehtyjä leluja melkein voisi sanoa, että maanantaikappaleita on paljon. Ja huoltaa pitää muistaa. Ja kyllä niissä sähkövikoja niissä derbeissä on, monta tullut vastaan.


      • sdfghfb
        DerbiOnParas kirjoitti:

        Osta ehdottomasti derbi, paras mopo, vakionakin tehokas ja jos nopeutta haluat niin laitat pari piikkiä isomman eturattaan ja pitäis mennä ihan sopivasti mopolle.

        Toisin kuin yamaha Dt, Kierrokset rajoitettu 4250 joka on AIVAN AIVAN liikaa kakstahtimopolle, tästä johtuen kiihtyvyys, kulkevuus ja vääntävyys on perseestä..

        Molemmat tosin ihan hyviä viritettyinä/kuristukset pois otettuina, itse kallistuisin Derbin puoleen hienouden, vakiona tehokkuuden ja ei siinä derbissä oo sähkövikoja sen enempää kuin muissakaan.
        Oon myös kuullut että yamahassa ei koneet kestä yli 10000km ajettuna. Derbin koneella pääsee reilusti yli 20000 ilman huoltojakaan.

        Mulla on dt ja hyvin toimii... turhaa keksit noita vikoja ja kato ne kuristukset saa pois sielt aikas helposti. ei derbissäkää mitää vikaa oo


      • böysöy
        DerbiOnParas kirjoitti:

        Osta ehdottomasti derbi, paras mopo, vakionakin tehokas ja jos nopeutta haluat niin laitat pari piikkiä isomman eturattaan ja pitäis mennä ihan sopivasti mopolle.

        Toisin kuin yamaha Dt, Kierrokset rajoitettu 4250 joka on AIVAN AIVAN liikaa kakstahtimopolle, tästä johtuen kiihtyvyys, kulkevuus ja vääntävyys on perseestä..

        Molemmat tosin ihan hyviä viritettyinä/kuristukset pois otettuina, itse kallistuisin Derbin puoleen hienouden, vakiona tehokkuuden ja ei siinä derbissä oo sähkövikoja sen enempää kuin muissakaan.
        Oon myös kuullut että yamahassa ei koneet kestä yli 10000km ajettuna. Derbin koneella pääsee reilusti yli 20000 ilman huoltojakaan.

        Nyt puhut paskaa. Dt on aivan vitun hyvä. Ja tuo kierros luku 4250 ei kyllä ole liikaa 2t mopolle. Vittu teitä tietämättömiä jotka luulee tietävänsä jottai. Dt kestää hyvi. Mun kaverin menee 110kmh ja kiertää 6 ajossa 13000. N vaihteellaa 14500 ja tehoa 23 hv 50cc. Eikä oo koskaa leiponu vaikka kiertää aiva perkeleesti. Ja tolla on ajettu 32000 km vakio pytyllä ja männällä. Dt ssä oikea vika on vaan nuo lampun hehkut. Aina sillointällöin palaa. Ja toinen vika et syö kytkin vaiereita. Ja tuo fantic on paras mopo. Ch yosihyvä kans.


    • FANTIC!!!

      Osta Fantic Motor Caballero Copetzione 50!!!!!!!!!!!

      Siinä vasta on mopo!!!!

      Hinta vain 5990e!!!!

    • chhhhh

      Ettekö tajuu et CH-Racing on paras mopo! Ostat sen ni ei tarvii katuu.. Näyttää husselta siks se on niin hieno mopo!! Ja jos kaatuu ni eipä oo kalliit katesarjat ja tarrasarjat!

      ----> kerroppa mullekkin mistä saat halvalla kate ja tarrasarjoja :) ois tarvetta itelle, mutta todella hyvä ja tehokas mopo ch-racing!!!

    • CH RACING

      Fantic Motor on 3890 Mitä vittua tajuaat , Ja myydääk tommosii uusii Ch:oita enää missää ?

    • tunturi ftw

      ootteks noi pällei... fantic motorseis on 2 mallia samasta moposta eka tulee caballero casa malli ja sit se comppi malli ja se casa ny o sen 3890e ja comp jtai 4300 ja mikään fanticin mopo ei maksa tietääkseni yli 5000e ja ite suosittelen malagutia samalta tehtaalta tulee kuin yamaha mutta vaan malaguti on alku peräinen ja se o viel parempiki koska siin o kisa kone vakiona eli power up moottori ja maksaa sen 300e vähemmän kuin uus dt eli se o jtai 2700e se malaguti ja uus dt 3000e

      • sama tekniikka

        sama minarelli AM6 ''power up''(suurempi kaasutin, dell'orto PHBN16, rajoitettu 8000 kierrokseen) moottori on myös yamaha dt:ssä ja mbk x-limitissä 04-> (vanhemmissa kaasutin SHA14.12 eli 14mm kuristettu 12mm, rajoitettu 4250rpm)


    • 8 vuotta kokemusta

      sen verran olen vehkeillä ajanut ja niitä kokeillut että mopossa pitää olla minarellin kone. itellä yamaha dt -09 jolla ajettu 17000 ilman huolen häivää, parilla kaverilla on vanhempia mbk:ita joilla ajettu lähemmäs 30000 pelkällä männän vaihdolla. derbejä on noin 5 km säteellä ollut 4 joilla ei yhdelläkään ajettu 100 km ilman vikoja ja naapurilla kinroad, josta meni öljy renkaat noin 200 km välein. näissä asioissa ei kannata kysellä muiden mielipiteitä, vaan kokemuksia.

    • cshahae

      CH kannattaa ostaa, ja totta tosiian itellä on semmonen ch ja vanhemmissa malleissa on ihan vakiona sigma sport ja toimii pattereilla, uudemmissa taas sitten on ihan kunnon mittari, ja ei niitä paristoja joka päivä tartte vaihtaa ehkä kerran kuussa.

    • Ch ehottomast!

      Itelläni 04 ch ja toimii iha loistavast. En tie onk tos sigman mittaristos paristoi mut ei oo kyl kertaakaa ite tarvinnu vaihtaa (ajanu joku 5kk) Ja ei muute sigman mittari kuseta mihinkää suuntaa et on todella laatu mittari:) ja muutenki todella laatu mopo! Ja todella hyvä runko kun on sama kun ch racingin 125toses. Mut ite kans mietin et mist noit katteit mahtaa saada?:)

      • :::::D

        siihen saa heittämällä hussen katteet kiinni kaverilla ainaski on


    • pököttiviekaikki

      orionit on iha vitusta

      • mikä ironia hahaaa

        niin olet sinäkin


    • CHehdottomasti

      Ch kyllä kannattaa ostaa , iteltä löytyy ja ollu tosi tyytyväinen ja uusia katteita saa esim Storm motorilta ja maksaa vaan 100e .

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1937
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1609
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1549
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1497
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1445
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1390
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1347
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      649
      1246
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1177
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1128
    Aihe