puheen aiheita

mie

Kuulkaas hyvät kiltit ihmiset!
Meidän pitää lukiossa pitää OHJELMAPUHE (=laajennettu mielipidepuhe). Ja nyt mie tartten teidän apua.
Kertokaa siis aiheita, josta voisin puheeni pitää. Mikä ärsyttää, mistä teillä on jyrkkä mielipide?
Minulla ei nyt ollenkaan polla leikkaa. Minulla ei tunnu olevan jyrkkää mielipidettä oikein mistään.
Siis, kittos, jos pystytte auttamaan minua!

90

95050

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö 84

      Siitä mulla on varsin jyrkkä mielipide. Nuo wannabe-uusnatsit yms. ärsyttää mua jo pelkällä läsnäolollaan. Mutta onneksi nuita ei tarvia monessakaan paikassa katella. =)

      • sarkku

        rasismista löytyy vaikka miten paljon sanottavaa. ja tietysti muistat sit puhua rasismin vastaisesti;).. muutenki kaikkeen syrjintää on hyvä ottaa kanta..


      • mie

        Tässä on vaan sellainen huono puoli, että aihe ei ole minulle niin henkilökohtaisesti tärkeä, koska asun paikkakunnalla, jossa rasismi ja syrjintä ovat vähäistä. Mutta paremman puutteessa tämäkin ehdotus käy, tietoa varmasti löytyy.


      • Anonyymi

        jep


    • JiiPee

      Tasa-arvosta, asevelvollisuudesta, puoluevallasta, EU-politiikasta, itsenäisyyden merkityksestä, päihdekulttuurista, lukion opiskelusysteemistä (mitä puutteita, mitä voisi tehdä paremmin mielestäsi?), opintotuesta/lainasta, edustuksellisen demokratian toiminnasta, eläkeikärajasta, elämänarvoista, nyky-ihanteista, materialismista, eläinkokeista, keräyksistä orpojen vääräsääristen villakoirien hyväksi, suomalaisten lukionuorten kirjoitustaidosta ja oma-aloitteisuudesta tai suomalaisten Internet-foorumien typeristä kysymyksistä.

      • mie

        Joo, tuossa oli paljon hyvää, mutta paljon huonoakin.
        Oman mielipiteen loivuuden vuoksi tai asiasta täyden tietämättömyyden takia hylkään seuraavat, loppuja voin jopa harkita:

        Tasa-arvosta
        asevelvollisuudesta
        puoluevallasta
        EU-politiikasta
        itsenäisyyden merkityksestä
        edustuksellisen demokratian toiminnasta eläkeikärajasta
        elämänarvoista
        materialismista
        eläinkokeista
        keräyksistä orpojen vääräsääristen villakoirien hyväksi

        Eli aika paljon sensuroitui.
        Kiitos hyvistä vinkeistä, nyt vaan aivokoppa surraamaan.


      • peejiipeejii

        ...ja vastauksista
        äx dee


      • Youknowwho

        Moi kaikki tarvitsen apua!


      • Anonyymi
        mie kirjoitti:

        Joo, tuossa oli paljon hyvää, mutta paljon huonoakin.
        Oman mielipiteen loivuuden vuoksi tai asiasta täyden tietämättömyyden takia hylkään seuraavat, loppuja voin jopa harkita:

        Tasa-arvosta
        asevelvollisuudesta
        puoluevallasta
        EU-politiikasta
        itsenäisyyden merkityksestä
        edustuksellisen demokratian toiminnasta eläkeikärajasta
        elämänarvoista
        materialismista
        eläinkokeista
        keräyksistä orpojen vääräsääristen villakoirien hyväksi

        Eli aika paljon sensuroitui.
        Kiitos hyvistä vinkeistä, nyt vaan aivokoppa surraamaan.

        trgyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyixk


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        trgyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyixk

        ejigbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbpsädaj


    • Apua tarvitseva blondi

      Minun pitää ensi viikolla valmistella koulussa puhe myös. Puheen pitäisi olla jokin vaikuttava puhe, eli joknin asian puolesta tai vastaan. Yritän keksiä jotain aihetta, mikä ei olisi niin tavallinen esim. tupakka tai rasismi. Autatteko minuakin keksimään jonkin erikoisen aiheen? :D

      • Ags

        Pidä vaikuttava puhe vaikuttavan puheen vaikutuksista. ;)


      • Opacuspuer

        Loppujen lopuksi katsottaessa harvoilla ihmisillä on jyrkkiä mielipiteitä, koska asiat eivät ole niin mustavalkoisia kuin annetaan ymmärtää. Esimerkiksi sivarilla on hyviä ja huonoja puolia...

        Ja voihan ideoidenpuute tulla kenelle tahansa :)


      • nytkö keksin

        vois pitää itse puheen ihmisistä jotka kiertelee keskusteluissa kylvämässä turhia kommentteja


      • nähtävästi

        idiootti ?


      • suomalais_nuori..

        Käsittämätöntä, että joku kehtaakin tulla tuohon sävyyn aukomaan päätänsä tänne.
        Kirjoita itse _hyvä_ puhe aiheesta, josta TIEDÄT jotain ja joka myös kiinnostaa sinua. Lisää tähän vielä se, että sen pituus on määritelty ennalta (esim. minulla oli 5-7min) ja että sinun täytyy esittää se koko luokalle. =)

        Vaikka mielipiteitä olisikin, aihe ei välttämättä ole sydäntä lähellä tai siitä ei tiedä tarpeeksi, jotta voisi pitää aiheesta puheen.


      • vähämyöhäsvaa

        Voi kuule hyvä ihminen.. Oon ite sitä mieltä et nuoret osaa päättä aiheita iha itekki, mutta joskus pää lyö vaan nii tyhjää ettei meinaa säähä järkevää asiaa mielee. Mutta toi oli vaa mun mielipide. :)


      • Murky

        Yash


      • yeehawwwww
        nähtävästi kirjoitti:

        idiootti ?

        yee yee


      • Anonyymi

        Olen nuori ja olen sitä mieltä että sinä et osaa edes vittu kirjoittaa, suomalaisnuoret on yhdyssana!


      • Anonyymi
        Opacuspuer kirjoitti:

        Loppujen lopuksi katsottaessa harvoilla ihmisillä on jyrkkiä mielipiteitä, koska asiat eivät ole niin mustavalkoisia kuin annetaan ymmärtää. Esimerkiksi sivarilla on hyviä ja huonoja puolia...

        Ja voihan ideoidenpuute tulla kenelle tahansa :)

        hhh


      • Anonyymi

        kys


      • Anonyymi

        Miksi olet päätynyt tälle sivulle, jos et itse ole etsinyt hakusanoilla "puhe" ja "aihe"?


      • Anonyymi
        nytkö keksin kirjoitti:

        vois pitää itse puheen ihmisistä jotka kiertelee keskusteluissa kylvämässä turhia kommentteja

        riittäis kertomista


      • Anonyymi

        on kyllä mielipiteitä, mutta usien ne ei sovi kouluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kys

        Moi


      • Anonyymi

        juutää


    • Dille Dong!

      Eli eli sitten ois viel kun Tosi-tv -ohjelmat, puolesta vastaan?

    • gf

      emt

    • äidin maito

      Puheen aihe on yhdys sana. Se on muuten hyvä puhe idea. Mua ainakin ärsyttää ettei ihmiset osaa kirjoittaa...

      • Kielipoliisi_

        Puheen aihe ei ole yhdyssana. Puheenaihe ja puheen aihe ovat kaksi eri asiaa. Puheenaihe = asia, josta puhutaan/keskustellaan; puheen aihe = aihe puheelle (= ihminen puhuu pöntössä ja muut kuuntelee).

        Epäonnistunut päteminen on epäonnistunut.


      • Aristoteles007
        Kielipoliisi_ kirjoitti:

        Puheen aihe ei ole yhdyssana. Puheenaihe ja puheen aihe ovat kaksi eri asiaa. Puheenaihe = asia, josta puhutaan/keskustellaan; puheen aihe = aihe puheelle (= ihminen puhuu pöntössä ja muut kuuntelee).

        Epäonnistunut päteminen on epäonnistunut.

        Jospa äidinmaito puhuikin juuri tästä puheenaiheesta, näin hänen päteminen olisi onnistunut, sekä se todistaisi sinun olevan väärässä, mutta tiedostatko oman tappiosi?


      • ?
        Aristoteles007 kirjoitti:

        Jospa äidinmaito puhuikin juuri tästä puheenaiheesta, näin hänen päteminen olisi onnistunut, sekä se todistaisi sinun olevan väärässä, mutta tiedostatko oman tappiosi?

        eipä tainnut puhua.


      • du inte päde
        Aristoteles007 kirjoitti:

        Jospa äidinmaito puhuikin juuri tästä puheenaiheesta, näin hänen päteminen olisi onnistunut, sekä se todistaisi sinun olevan väärässä, mutta tiedostatko oman tappiosi?

        Aristoteles oot aika kujalla taas vaihteeksi.


      • memegis!

        Puheen aihe ei ole yhdyssana, mutta tuossa sun kommentissa oli yhdys sanana kirjoitettu yhdyssana :P


      • Faaail
        memegis! kirjoitti:

        Puheen aihe ei ole yhdyssana, mutta tuossa sun kommentissa oli yhdys sanana kirjoitettu yhdyssana :P

        Yhdyssana on yhdyssana... Että kuka täällä kirjoitusvirheitä kommentoimaan...


      • Trolz

        Tiesitkö myös, että yhdyssana on yhdyssana?


      • Sejokuse

        *~*


    • wpwp

      Turkis tahraus

    • asdasdasdasdasdasdas

      Huomiseks pitäs kirjottaa puhe enkä keksi mitn... -.-

    • Tässä ois mun oma tekemä puhe.Huomenna koulussa piti esittää puhe joten valitsin turkistarhat eli vakuuttava puhe.Lukekaa ja kertokaa oma mielipiteenne ! :)

      Hyvät kuulijat,

      Haluaisin vakuuttaa teidät turkistarhoista.Mielestäni ne ovat turhia ja ne pitäisi lopettaa välittömästi.Niissä ei ole mitään hyvää.Ihmiset jotka haluavat turkiksia minkeistä,mikseivät he osta kaupasta vaatteita?vähä karvaiset ja karvattomatkin eläimet pärjäävät talven yli vaikkei niillä ole ollenkaan vaatteita.Kyllä me ihmisetkin pystymme siihen.Ne viattomat eläimet jotka joutuvat uhreiksi, joutuvat oleskelemaan pienissä kopeissa tai häkeissä.Niillä ei ole kunnon ruokaa,ja niillä on likaista vettä josta tulee vaikka mitä bakteereja.Samassa häkissä voi olla kymmeniä eläimiä.Ne ovat tapelleet keskenään,että saisivat ruokaa ja monet ovat yltäpäältä veressä.Ajatelkaa niitä ihmisiä jotka tekevät sitä työkseen VAIN että saavat rahaa.He tekevät sitä joka ikinen päivä ja heidän mielestä se on normaalia.Mutta ei,mielestäni se ei ole yhtään oikeudenmukaista eläimiä kohtaan ja viattomat karvapallot joutuvat kokemaan ihan liikaa ja turhaan!Entä se näky kun saatte sähköpostiinne posteja joissa näytetään kuvia eläimistä jotka ovat joutuneet jo kaasukammioihin ja niistä irrotetaan nahat.Ehkä jo siinä vaiheessa herää ajatuksia ja mielipiteitä.Kun näkee kaikki yli tuhat eläintä samassa tarhassa ja niitä kohdellaan todella törkeästi ja epäkunnioittavasti.Kaikki tämä sen takia,että ihmiset eivät paleltuisi talvella,saisivat hienoja vaatteita ja mainetta ehkäpä.Tämä on väärin.Eläimet joutuvat antaa meille kaikkea,että pysyisimme hengissä.Mutta me emme anna niille mitään.Joten kannatan,että KAIKKI jokaikinen maanpäällä oleva turkistarha lopetettaisiin ja eläimet pääsisivät takaisin omiin koteihinsa eli luontoon.Kaikki ansaitsevat kunnon elämän,jopa eläimet.

      Kiitos!

      • Kritisoija

        Ihan paska. Ei sisällä muuta kuin kirjoitusvirheitä. Ja aivan sairaan lyhyt kaiken lisäksi. Toivottavasti sait nelosen.

        Aihe on tosin hyvä, itsellenikin tärkeä.


      • Miiku.

        Muuten hyvä, mutta et selvästikään tiedä mitään turkistarhauksesta. :D Ootko koskaan ihan oikeasti käynytkään suomalaisessa turkistarhassa, vai onko koko mielipide perustettu niille kiinan kettutarhoista spostiin lähetetyille kuville..?
        Joten aloittajalle, pidät puheesi mistä vaan, tarkista ainakin faktat ensin ja perustele väitteesi. :)
        Tuo vaikuttavan puheen vaikutuksista puhuminen vois olla hauska. :D Itse ressasin puheen pitämisestä viime vuonna niin, että lopuksi päätin ennemmin pitää vähän humoristisemman puheen, enkä edes yrittää mitään kauhean vakavaa puhetta... Ja puheenaiheeni oli se, että ihmisten pitäisi olla omia itseään, eikä esim. muuttaa hiuksiaan värjäyksillä, suoristamisilla jne. Itse teen näitä kaikkia, ja puheen pitäminenkin oli helpompaa kun puhui tavallaan itseään vastaan, ja kaikki tajusivat etten oikeasti ollut sitä mieltä.. En kyllä suosittele tuota, jos oikeasti haluaa hyvän numeron siitä puheestaan. Opettaja nimittäin ei ollut niin haltioissaan puheestani, mutta itsellä tavoite oli vain säilyä hengissä siitä puheesta.. :)


      • busted1

        Yks meidän luokkalainen poika kopioi ton sun puheen ja piti sen koska ei jaksannu ite tehä omaa ja sai siitä 10


      • jepulis6
        busted1 kirjoitti:

        Yks meidän luokkalainen poika kopioi ton sun puheen ja piti sen koska ei jaksannu ite tehä omaa ja sai siitä 10

        sama toi on hyvä puhe


      • Anonyymi
        Kritisoija kirjoitti:

        Ihan paska. Ei sisällä muuta kuin kirjoitusvirheitä. Ja aivan sairaan lyhyt kaiken lisäksi. Toivottavasti sait nelosen.

        Aihe on tosin hyvä, itsellenikin tärkeä.

        vitun autisti💀


    • anonyymi446546

      Miten olis puhe improvisaation puutteesta?

    • valmis puhe sulle

      Tilastot kertovat, että erilaisten toimintamuotojen jatkuva kehitys edellyttää huolellista valmistautumista ja asiaankuuluvia toimintaolosuhteita. Oletettavasti erilaisten toimintamuotojen jatkuva kehitys antaa myönteisen panoksen saneeramiseen ja uudenaikaistamiseen ja edistää asiaankuuluvia rakennemuutoksia. Laaja ja monipuolinen kokemus sekä tästä kaikesta pysyvänä osoituksena oleva informaatio- ja tiedotustoimintamme luo uusia mahdollisuuksia osallistumistason kohottamista. Tilastot kertovat, että nykyinen organisaatiorakenne tekee mielenkiintoiseksi yrityksen eritellä nykyisiä taloudellisia ja hallinnollisia oloja.

      Organisaation tuntema huoli, mutta ennen kaikkea rakenteellisten ehtojen vahvistaminen ja kehittäminen velvoittaa meitä analysoimaan asiaankuuluvia toimintaolosuhteita. Laaja ja monipuolinen kokemus sekä toimihenkilöiden osaksi tulevien opintojen vaikutustaso ja kohdentuminen näyttelee keskeistä osaa pohdittaessa erilaisia toimintamuotoja. Arkipäivän kokemukset osoittavat, että luovien näkemysten huomiointi velvoittaa meitä analysoimaan kehitysmallia. Samoin luovien näkemysten huomiointi luo uusia mahdollisuuksia alustavia ehdotuksia.

    • ggizzz

      tässähän saa mukavat naurut kun tätä keskustelua lukee : D ihanaa

      • ölskölasksaöcka

        same! :DD


    • spädröspora

      assburgereita havaittu ^^

    • joo.. no tämönen..

      Kasvissyönti ! : D en ymmärrä sitä. Lihaa pitää syödä terveyden takia ! Siitä saa proteiinia, ja hivenaineita ! Ja jos joku ajattelee että se on "murha" kun eläin tapetaan, niin perjaatteessa juu.. MUTTA mitä jos eläimiä (esim. Hirviä) Ei tapettaisi, kanta pääsisi leviämään, ja hirvikolareita sattuisi liian paljon. ! Ihmisten henki olisi vaarassa ! :o ja onko se sitten kiva, kun haavottuneita hirviä juoksee ympäri kaupunkeja, ja ne syövät kaikki pensaat ja puut ! : D

      • jaa-a

        Oikeesti.. -.-
        Sinulla ei selvästi ole hajuakaan mistä puhut. "Lihaa pitää syödä terveyden takia" kasvisruoka on aivan yhtä terveellistä (huom kouluruoka ei) kuin liharuokakin. Kasvikset, tofu, pavut jne jne ovat maukkaita ja terveellisiä.
        "ihmisten henki olisi vaarassa" jos olisi enemmän hirvikolareita sun muita, ihmiskanta ei pääsisi leviämään. ihminen on levinnyt aivan liikaa jo maapallolle.
        "ja onko se sitten kiva, kun haavottuneita hirviä juoksee ympäri kaupunkeja, ja ne syövät kaikki pensaat ja puut !" Ovatko pensaat ja puut oikeasti suurin huolenaiheesi? Hei oikeesti.
        Sehän on aivan mahtavaa ja moraalisesti oikein kasvattaa noita possuja ja kanoja valtavissa epähygienisissä ladoissa kuukaudessa isoiksi ja sitten teurastetaan liukuhihnalla.

        Käyttäkää järkeä.

        katso: http://meatvideo.com/
        ja http://beta.yle.fi/ross508/


      • spot the sarcasm
        jaa-a kirjoitti:

        Oikeesti.. -.-
        Sinulla ei selvästi ole hajuakaan mistä puhut. "Lihaa pitää syödä terveyden takia" kasvisruoka on aivan yhtä terveellistä (huom kouluruoka ei) kuin liharuokakin. Kasvikset, tofu, pavut jne jne ovat maukkaita ja terveellisiä.
        "ihmisten henki olisi vaarassa" jos olisi enemmän hirvikolareita sun muita, ihmiskanta ei pääsisi leviämään. ihminen on levinnyt aivan liikaa jo maapallolle.
        "ja onko se sitten kiva, kun haavottuneita hirviä juoksee ympäri kaupunkeja, ja ne syövät kaikki pensaat ja puut !" Ovatko pensaat ja puut oikeasti suurin huolenaiheesi? Hei oikeesti.
        Sehän on aivan mahtavaa ja moraalisesti oikein kasvattaa noita possuja ja kanoja valtavissa epähygienisissä ladoissa kuukaudessa isoiksi ja sitten teurastetaan liukuhihnalla.

        Käyttäkää järkeä.

        katso: http://meatvideo.com/
        ja http://beta.yle.fi/ross508/

        .


    • KillerMasaa

      Minunkin pitäs tehä puhe seuraavalle kuulle. Tulin etsimään täältä aiheita. =) Eli ehdotelkaas mistä voisin pitää? Aiemmissa aiheissa oli kanssa ideaa mutta ei oikeen kolahtanu. Helpp mee?

      Kiitooss!!

    • 29

      kerro fetiseistä

      • KillerMasaa

        Najaa... Aihe ei saa olla ihan mikä tahansa. o.O Mikä on kyllä harmi... =)


    • ineedhelp

      kertokaas lisää aiheita mistä voisi pitää puheen. :( puhe huomenna enkä keksi mitää!

      • R31ZAR

        Mulla on just sama ongelma ois kova sana jos sais jostaki puheen aiheen ko huomena koulusa on aiheena puheen pitäminen ja mien ole keksiny yhtikäs mitään.


    • ss

      kouluruoka

    • salmiakki

      Jep sama täällä. maanantaiks pitäs kolmen minsan puhe tehä. Pää lyö tyhjää enkä keksi aihetta ::(

    • Puhe on huomenna...

      :D kyllä nauratti lukea tätä... Huomenna on puhe ja aijon pitää jommasta kummasta aiheesta puheen:

      Puhe puheita vastaa
      tai
      Uusi technic 600 nyt kaupoissa. (Haukkokaa henkeä naiset ja lapset, sillä uusi TEHCNIC 6000 on nyt täällä. Tämä tieteen mullistama pyörään verrattavissa oleva keksintö, kääntää jokaisen naapurin ja tiedemiehen pään. Mitä siis viivyttelet? Tilaa nyt soittamalla numeraan 6000 6000 6000 ja tilaa huippu varusteltu Deluxe millenium edition vain 9 999e hintaan. Eikö tämä ole etsimäsi tuote, olemmeko erehtyneet? EHEI Technic 6000 mahdollistaa kaiken toiminnan ja sen lisäosavarustelu yltää leivänpaahtimesta partakoneisiin, eikä siinä vielä kaikki, voit liittää etsimäsi tuotteen Technic 6000 soittamalla numeroon 666 666 ja maksamalla uskomattoman leveähymyisille työntekijöillemme ryöstö hinnan asennustyöstä jonka jokainen tee-se-itse työmies osaisi tehdä vaikka silmät selässä ja kädet kengissä. Technic 6000, se mikä meille kuulluu. Ps. Kuplamuovi ja kuljetus kulut eivät kuulu hintaan. (JA sit semmonen pervo myynitimehen hymy.)

    • anonymous4

      pidä vaikuttava puhe vaikuttavasta puheesta.
      mulla ainakin toimi kasin edestä

    • ergrth

      Ajattelin itse pitää puheen siitä kuinka vaikeaa on pitää puhe ...

    • koululainen1

      Kakka

    • dr no

      Pitää nyt kyllä sanoa mielipiteeni tuosta kasvissyönnin puolustelukysymyksestä. (kun nyt eräs tässä otti sen esille)

      Lihan syöminen ei ole terveydelle täysin välttämätöntä. Proteiinia saa sitä muualtakin (palkokasvit). Kasvissyöntiä ei pidä tuomita, mutta ei lihansyöntiäkään.

      Mutta eläimen tappamista ruuan saamiseksi ei pidä pitää murhana.
      Luonnossa eläimet tappavat toisiaan kaiken aikaa saadakseen vatsansa täyteen. Vai väitätkö eläimen tekemää ruuanhankintaa murhaksi?
      Ei se ole mikään murha, jos vain tekee mitä pitää saadakseen ravintoa.

      Ihminen on peto siinä missä simpanssit, paviaanit, karhut, haukat ja hait.
      Niin kauan kuin ihminen ei järkytä luonnon tasapainoa, eläinten syöminen on aivan hyväksyttävää.

      On vain ylimielisyyttä ajatella että ihminen on luonnon järjestyksen yläpuolella.

      Olen puhunut.

    • pikkuli

      Olen kuutos luokkalainen ja pitäisi keksiä puhe kevätjuhlaan olen menossa seiskalle pikkukoulusta isoon

    • pikkuli

      Mistä pitäisin puheen ku pitäisi keksi'ä joku vaikuttava puhe niin päää lyö tyhjää? kertokaa kiitos ;D

    • tuskastunuttt

      Itsellä on mielipidepuheenvuoro huomenna, ei vaan tuu mieleen mistä kirjottaisin... Suurinpiirteiden kaikki aiheet oon läpikäynyt, mut mikään ei vaan tunnu oikeelta aiheelta puhuu.

      • nnnqndife

        Pidä puhe peniksestä


      • Hehheh125942

        Olisi liian lyhyt puhe


    • ihmetyyppi1234

      miksi missikisoissa pitäisi olla eri vartalotyyppejä?

    • cutenasse

      onko turvavarusteiden käyttö alppihiihdossa tarpeeksi hyvä aihe? huomiselle pitäisi se puhe pitää ja tuo on ainoa aihe, jonka keksin.

      • Sopivan tylsä aihe.


      • cutenasse

        parempia ideoita?


      • aids12
        cutenasse kirjoitti:

        parempia ideoita?

        Juu


    • jullilli

      itsekin täytyisi pitää puhe huomenna kouluss( olen kasiluokalla) ja tässä omia aiheita, joita olen miettinyt:
      feikkituotteiden haitat
      vaikuttavan puhen vaikeus
      lihan- ja kasvinsyönnin tuomitseminen yms.


      lisää vinkkejä kiitos!:)

      • kierukka88

        Mistä aiheesta pidit?


    • Kirjoitat vaan jotain liberaalia paskaa mitä ope rakastaa ja yhteiskunta ihannoi, niin varma kymppi jos osaat puhua änkyttämättä.

    • JONKKULAATIKKO

      KERTOKAA AIHEESTA UUSNATSIT TAI RAJATKIINNI!!!!

    • pitsa

      ananas kuuluu pitsaan

    • Anonyymi

      munki pitäis kirjottaa tänääääääään en keksi mittäään ja vihaan esiintymistä

      • Anonyymi

        söis


    • Anonyymi

      Aloitat näin

      Elämää ja erotiikkaa loppu on retoriikkaa kuten Juha Vainio lauloi siispä....Mikä järki on muodissa?

      Aiheena siis ''Mikä järki on muodissa?''

    • Anonyymi

      itse olen tekemässä juuri nytten puhetta puheen aiheen etsimisestä ja sen kirjoittamisesta.

      • Anonyymi

        Nämä on aina hyviä. Aina on jossain ryhmässä se yksi oppilas joka vetää tällaisen puheen tai jonkun vastaavan tyyppisen about samalla idealla.
        Yksi parhaista on näitä missä pidetään puhe hiljaisuudesta. Mutta silloin täytyy tietää mitä opettajan huumori kestää, ennen kuin uskaltaa tuota kokeilla.


    • Anonyymi

      Tässä yritän vääntää vaikuttavaa puhetta, mutta en keksi aihette

    • Anonyymi

      täällä ihan sama homma

    • Anonyymi

      Mutsis

    • Anonyymi

      Harrastuksista,urheilusta,lempi asioista,elokuvista/sarjoista,ruuan laitosta,lemmikeistä, uutisista,elämän tarkoituksesta,hauskimmista/oudoimmista/pelottavin mistä muistoista,politiikasta,maailma tilanteesta,historiasta,koulusta,musiikista,videopeleistä,kirjoista,tyylistä,trendeistä,mitä jos skenaarioista,ihastuksesta,kumpi kysymyksistä,qrvoituksista,asioista jota et tajua, uutisista tai vaikka siitä kuinka et keksinyt puheen aihetta etkä oikeastaan jaksaisikaan keksiä mutta jostakin kai ihmisten pitää puhua ja kysyit Suomi24 apua, mutta sait vain hölmöjä vastauksia.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6806
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4420
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2833
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1457
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1134
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe