lääkärin tutkimus

mimmi

Onko kokemuksia lääkärin luo käynnistä kun se suorittaa eturauhastutkimuksen? Oliko kiihottavan tuntuista kun sait vetää sen edessä pyllyn paljaaksi, pyllistyä ja sitten tuntea yhtäkkiä sen sormet sisään? Oliko se noloa?

25

7982

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m42

      Ei ollut noloa eikä yhtään kiihottavaa, olo oli kuin lääkärissä (kuten olikin), odotti vaan että lääkäri (nainen) löytäisi vaivan syyn, ja saisi kivun pois, toimenpiteessä ei ollut mitään seksuaalisuutta.

    • tutkimus tehty

      seksiin liittyvää tuossa eturauhastutkimuksessa oo, on sen verran kivulias juttu. Toivottavasti ei oo koskaa paksu sorminen mieslääkäri!

    • m27

      Jokin aikaa sitten keski-ikää lähestyvä naislääkäri tutki eturauhaseni. Tunne oli aika sanoinkuvaamaton kun pitkä ja hoikka sormi työntyi sisään ja paineli eturauhasta. Jos paikka ei olisi ollut juuri se niin varmasti olisi nauttinut suunnattomasti. Nyt operaatio tuntui kutkuttavan mukavalta. Olen jälkeenpäin haaveillut että kumpa joku tekisi vielä joskus samaa jossain intiimimmässä paikassa.

      • mimmi

        Kuvaisitko tarkemmin kuinka se kaikki tapahtui ja mitä koit sisälläsi!


      • m27
        mimmi kirjoitti:

        Kuvaisitko tarkemmin kuinka se kaikki tapahtui ja mitä koit sisälläsi!

        No aluksi lääkäri kyseli hiukan vaivoista jotka oli kyllä jo siinä vaiheessa hävinneet.
        Lopuksi hän sanoi että jos katsotaan vielä varalta sitä penistä ja koitetaan eturauhasta peräaukon kautta.
        Siinä tuli semmoinen olo että ei kai nyt olis pakko ja toisaalta kumminkin semmoinen hiukan tuhma ja kiihoittava tunne.
        No lääkäri pyysi laskenaan housut ja menemään tutkumuspöydäle selälleen.
        Oli siinä sitten kiva maata kun nainen veti ensin kumihanskat käteen, liikkuvat taakse ja puristeli palleja.
        Kysyi vaan sattuuko. Eeeeiii satu...

        Käännyppäs sitten kyljelleen niin koitetaan sitä eturauhasta, täti sanoi.
        No tein työtä käskettyä. Näin kun lääkäti kävi puristamassa tuubista liukastetta sormiinsa ja tuli viereen. Toisella kädellä hän levitti hieman pakaroita ja toisen käden yhdellä sormella tunnusteli peppua. Hetken koiteltuaan löysi oikean kohdan ja hitaalla työnnöllä liukas sormi upposi sisään.
        Kylmät väreet vaan tuli siinä vaiheessa.
        Sitten lääkäri sanoi että tässä on eturauhanen ja paineli oikein kunnolla. Kysyi taas sattuuko. Olis tehny mieli sanoa että ei satu vaan tuntuu vaan hyvältä.
        Tunne oli vähän samanlainen kuin olisi saanut pienen orgasmin kun nainen paineli sieltä.
        Taas kun hän veti sormen ulos tuntui semmoinen huikea tunne jota on vaikea kuvailla.
        Ilmeisesti hiukan liian äkkinäisestä sisään työntämisetä perse oli loppupäivän ihan hiukan kipeä. Juuri sopivasti että tuntui pelkästään hyvälle. Muisti ainakin että missä oli käynyt.


    • M25

      Olin lääkärikäynnillä sellaisen vaivan vuoksi jonka ei käsittääkseni pitänyt liittyä eturauhaseen millään tavalla. Odottelin vuoroani ja sinne huoneeseen mikä minulle neuvonnassa kerrottiin meni todella seksikäs nuori nainen siviili vaatteissa. En osannut odottaa että juuri tuo sama seksikäs nainen pyytäisi minut valkoisessa lääkärin asussa muutaman minuutin kuluttua sisään.
      Samalla kun lääkäri tutki minua puhuin hänelle hieman pikkutuhmia. Lääkäri pisti kumikäsineet käteen ja pyysi minut nojaamaan käsillä pöytää vasten. Hän tuli taakseni ja laski minun pikkuhousut alas. Lääkäri tunnusteli toisella kädellä pepun kautta eturauhasta ja toisella kiveksiä. Ei ollut kaukana että olisin roiskinut spermat lääkärin käsille.

    • M32

      Lääkäri hieroi kiveksiäni ja runkkasi penistäni, samalla toisen lääkärin etusormi liukui perseeseeni voideltuna. Ahh. En huomannutkaan, että huoneeseen oli tullut toinenkin erittäin seksikäs naislääkäri. Minulla oli koko operaation ajan silmät kiinni. Kun avoin silmäni, näin että molemmat henkilöt olivatkin miehiä ja sain orgasmin saman tien.

      • Tutkimuksen kokenut mies.

        Olisit samalla pyytänyt,että se nuori nainen olisi tehnyt (tuseeraus)-tutkimuksen,niin ei olis enään samana päivänä tarvinnut käydä sillä isommalla hädällä!.


      • Poju.

        Lääkärit käyttävät mielestäni muovikäsineitä,eikä kumikäsineitä kun tekevät eturauhasen tutkimuksen?.


    • mieees

      miksi ihmeessä naiset kyselevät tälläisiä miehiltä?

      • Kaiketi-siksi

        No naisista gynen ronkkiminen on kaiketi huippua.


    • miehenmielipide

      naisethan nauttivat kun miehet joutuvat tuollaiseen nöyrryyttävään tutkimukseen, naureskelevat selän takana, jos miehenä tuollaiseen tutkimukseen joutuu kannattaa se ehdottomasti salata vaimolta tai tyttöystävältä, nehän kyselevät vaivasta ja tutkimuksesta uteliaina muka huolestuneena ja ovat tunkemassa jopa mukaan lääkäriin, että pääsisivät oikeen näkemään nöyrryytyksen, ja aijemmalle vastaajalle vinkiksi elä kerro sinäkään vaimollesi löylykauhasi työntelystä

    • miesvastaa

      en ymmärrä itsekkään miten tuo tutkimus liittyy naistenmielestä peppuseksiin? no minäkin olen ensiviikolla menossa tuollaiseen tutkimukseen

    • jännittävää

      menen myös vapun jälkeen vastaavaan tutkimukseen, lähtisikö kukaan palstan naisista mukaan? piteleen kädestä kun lääkäri tutkii

    • itse_kokenut

      Kun olin eturauhastutkimuksessa, lääkäri työnsi sormensa reikään ja tuntui tosihyvältä ja ähkäisin nautinnosta. Siten hän käski menemään selällä ja rupesi runkkamaan minua. Roiskautin hänen käsille. Kun näin päästiin alkuun olen nussinut hänet myöhemmin monta kertaa.

      Tosijuttu muuten.

    • addufetissi

      Kiihottava ajatus naislääkäristä tutkimassa eturauhastani...varmasti seisoisi...

    • addufetissi

      Itse kokenut...missä tälläinen paikka...menen heti...

    • kokenu

      tulipa käytyä itsekkin perjantai aamuna kokemassa tuo, siinä ilman paitaa housut nilkkoihin laskettuna pyllistelin lääkärin työntäessä sormea sisääni, suosittelen kaikille miehille

    • kaikkkeasitä

      Itse tilanteessa lähinnä jännitti, eikä osannut suhtautua siihen seksuaalisessa mielessä.
      Mutta jälkeen päin ajatellen kyllä. Minut ohjattiin gynekologin tutkimuspöydälle (vai miksi sitä nimitetään?) sellaiselle, jossa puoliksi makuulla nostetaan jalat ylös jalustimille. Naislääkäri liukasti sormensa ja suoritti sisätutkimuksen. Mielettömän alistettu tunne!!! Vielä kun lääkäri olisi pukenut itselleen strap onin ja työntynyt syvälle sisääni.... ja sattumalta huoneeseen törmännyt mieskolleega olisi tullut leikkiin mukaan ja imuttanut minulla ensin kalunsa kovaksi ja sitten nautiskellen tyhjentänyt lastinsa suoleeni.... Lopuksi minulle olisi ojennettu terveysside laitettavaksi pöksyihini ja toivotettu tervetulleeksi milloin vain uudelleen!!

      • ghfhggfxjhh

        Höpöhöpö. Eturauhanen tutkitaan joko kumartumalla, tai sitten kyljellään jalat koukussa.


    • naikkonenn

      nauttiiko miehet oikeasti tuollaisesta? eikö se yhtään hävetä?

    • addufetissi

      Häpeä on osa nautintoa...en ole käynyt, mutta ajatuskin saa kuumaksi...

    • Kyltymätönkö

      Onhan siinä varmasti oma kiihotuksensa... Minusta on ainakin naisena ihanaa käydä aina gynekologilla.

      Olen löytänyt uuden, hyvän gynen...
      Olin itse asiassa tällä gynekologilla viime maanantaina!
      Kun hän työnsi ultrauslaitteen, joka näyttää sauvalta, pilluuni, hän asetti vapaan kätensä polveni päälle ja piti sitä siinä koko sen ajan, kun selitti, miltä kohtu ja munasarjat näyttävät! Ehkä vähän siirsi kättään välillä omaa asentoaan vaihtaessaan, kun ultrasi eri kohtia.

      Antaisin kyllä heti pillua tuolle miesgynelle! Eikä tarvitsisi käyttää kumia!! Lasti vaan pillunperille ja seuraava ajanvaraus!

    • RööriRaija

      No ei todellakaan ollut mukavaa. Pääsin vielä lisäksi tähystykseen, kun työnnettiin lähes metrinen letku sisään suoleen. Sai ainakin piereskellä kunnolla ja lekuri oikein kehoitti että nyt kannattaa päästää peräilmaa pois. Hyvässä kunnossa oli rööri.

    • röri

      kiihottavaa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1801
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1348
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1230
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1150
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1105
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1017
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1002
    Aihe