Petin raskaana olevaa vaimoani

Tuleva_Isä30

Vaimoni on 8kk raskaana... Jo kuukauteen emme ole harrastaneet seksiä, koska häntä kuulemma sattuu ja lääkäri kielsi rasituksen, koska raskauden kanssa ollut paljon ongelmia. Ja minua turhauttanut koko se aika älyttömästi! Viimeviikolla kävin hänen siskonsa luona auttamassa muutossa (hän erosi kuukausi sitten miehestään). Ja siinä kamppeiden siirron ja kokoamisen lomassa juteltiin ja kerroin tilanteestamme. Hän oli enemmän kuin ymmärtäväisen oloinen ja lopulta päädyimme sänkyyn. Petin siis vaimoani. Tein selväksi, että en tehnyt sitä muusta kuin turhautuneisuudesta ja paineiden purkamisesta... Ja hän tuntui ymmärtävän. Sovimme, ettemme puhu teostamme ikinä emmekä kellekään. Hän kuitenkin päätti omatuntonsa kolkuttamana pari päivää sitten kertoa vaimolleni... Ja vaimo potkaisi minut ulos yhteisestä kodistamme. Yritin selittää tekoani, mutta ei tunnu ymmärtävän tilannettani. Kadun todella, että petin, mutta tehty mitä tehty. Siskonsa puolen vaimoni ymmärtää, koska ero mukamas ahdisti ja ajoi hänet siihen tilanteeseen. Jokatapauksessa pakko saada vaimo leppymään ja pian. Hän ei saisi hermostua tai kiihtyä, ettei synnytys ala ennenaikaisesti. Hänellä on ollut jo supistuksia ja kohdunsuu oli auennut jo hieman, joten lääkäri kielsi kaiken rasituksen ym. Eli en uskalla edes koittaa selittää kantaani hänelle tai käydä kasvotusten pyytämässä anteeksi, koska hän luultavasti hermostuisi ja se pahentaisi hänen tilaansa. Joten mitä tehdä? Pitäsikö odottaa ihan synnytyksen jälkeen vai mitä? Sitten hän varmasti huomaa, ettei pärjää yksin ja ottaisi minut takaisin. Rakastan häntä ja haluan olla hänen tukenaan! Mutta olen mies ja se kk ilman seksiä tuntui kuolettavalta.

133

12909

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :DDDDD

      sikahan sinä olet. Toivottavasti vaimosi jättää sinut alta aikayksikön.

      • Tuleva_Isä30

        Hän odottaa ensimmäistä lastamme, joten mielestäni hänen pitäisi antaa minulle mahdollisuus. Kaksi osapuoltahan tässä tilanteessa on. En halunnut satuttaa vaimoani, joten hain seksiä muualta. Mutta se oli pelkkää seksiä!


      • yhtään mitään
        Tuleva_Isä30 kirjoitti:

        Hän odottaa ensimmäistä lastamme, joten mielestäni hänen pitäisi antaa minulle mahdollisuus. Kaksi osapuoltahan tässä tilanteessa on. En halunnut satuttaa vaimoani, joten hain seksiä muualta. Mutta se oli pelkkää seksiä!

        tollasen jälkeen. Himosi veivät mukanaan etkä pystynyt käyttäymään kuin aikuinen tollasessa tilanteessa. Olet sinäkin hyvä isänmalli... Ala jo totuttelemaan että näet lastasi sitten muutama tunti sillon tällön, toivottavasti vaimon siskon kanssa oli ton arvosta että missaat oman lapsesi lapsuuden...


      • Fergie83
        Tuleva_Isä30 kirjoitti:

        Hän odottaa ensimmäistä lastamme, joten mielestäni hänen pitäisi antaa minulle mahdollisuus. Kaksi osapuoltahan tässä tilanteessa on. En halunnut satuttaa vaimoani, joten hain seksiä muualta. Mutta se oli pelkkää seksiä!

        Voiko olla totta? Nainen kantaa sinun lastsi ja on SIKSI tuossa tilanteessa että ei voi olla yhdynnässä. Lääkärihän niin oli sanonut, eli nyt ei ollut kyse siitä että naistasi ei vain olisi huvittanut antaa. Sinun pitäisi olla hänen tukenaan, mutta sen sijaan ajattelet vain omia halujasi ja käyt pettämässä häntä hänen siskonsa kanssa! Eikö sulle tullut missään vaiheessa mieleen, että ilman yhdyntääkin VOI elää, esmerkiksi siten että masturboi, pyytää kumppaniaan hoitamaan hommat käsin tai esim. suulla? Miksi ihmeessä päätit että nimenomaan yhdyntää tarvitset juuri nyt? Jos ei vaimon niin sitten jonkun muun kanssa?? Entä jos SINÄ joutuisit esim. sairaalaan kuukaudeksi ettekä voisi harrastaa seksiä, ja vaimosi pettäisi sinua sillä aikaa veljesi tai kaverisi kanssa? Miten sinä suhtautuisit siihen? Nainen on raskaana ollessaan niin herkässä tilassa, että on varmasti jopa rankempaa isomahasena ja huonovointisena kuulla kun mies on käyny panemassa toista! Etenkin omaa siskoa. Et selvästikään tajua miten oot naistasi loukannut. Eikä se sua varmasti ota takaisin ennen kun näkee että ymmärrät sen ja olet oikeasti pahoillasi. Lopeta tekosyiden keksiminen ja ole mies, tunnusta että teit väärin. Piste. Elämässä tulee aikoja, jolloin omat tarpeet täytyy unohtaa, ja niistä yksi ja tärkein on lapsen saaminen. JOS vaimosi ottaa sinut takaisin, toivottavasti et petä häntä kun hän valvoo yöt vauvan kanssa ja on siksi liian väsynyt harrastaaseen seksiä, tai siis ollakseen yhdynnässä. Sinulla taitaa olla kasvun paikka, jos meinaat olla hyvä mies ja vielä isäkin tulevalle lapsellesi. Kaikesta huolimatta toivotan sinulle hyvää jatkoa.


      • Tuleva_Isä30
        Fergie83 kirjoitti:

        Voiko olla totta? Nainen kantaa sinun lastsi ja on SIKSI tuossa tilanteessa että ei voi olla yhdynnässä. Lääkärihän niin oli sanonut, eli nyt ei ollut kyse siitä että naistasi ei vain olisi huvittanut antaa. Sinun pitäisi olla hänen tukenaan, mutta sen sijaan ajattelet vain omia halujasi ja käyt pettämässä häntä hänen siskonsa kanssa! Eikö sulle tullut missään vaiheessa mieleen, että ilman yhdyntääkin VOI elää, esmerkiksi siten että masturboi, pyytää kumppaniaan hoitamaan hommat käsin tai esim. suulla? Miksi ihmeessä päätit että nimenomaan yhdyntää tarvitset juuri nyt? Jos ei vaimon niin sitten jonkun muun kanssa?? Entä jos SINÄ joutuisit esim. sairaalaan kuukaudeksi ettekä voisi harrastaa seksiä, ja vaimosi pettäisi sinua sillä aikaa veljesi tai kaverisi kanssa? Miten sinä suhtautuisit siihen? Nainen on raskaana ollessaan niin herkässä tilassa, että on varmasti jopa rankempaa isomahasena ja huonovointisena kuulla kun mies on käyny panemassa toista! Etenkin omaa siskoa. Et selvästikään tajua miten oot naistasi loukannut. Eikä se sua varmasti ota takaisin ennen kun näkee että ymmärrät sen ja olet oikeasti pahoillasi. Lopeta tekosyiden keksiminen ja ole mies, tunnusta että teit väärin. Piste. Elämässä tulee aikoja, jolloin omat tarpeet täytyy unohtaa, ja niistä yksi ja tärkein on lapsen saaminen. JOS vaimosi ottaa sinut takaisin, toivottavasti et petä häntä kun hän valvoo yöt vauvan kanssa ja on siksi liian väsynyt harrastaaseen seksiä, tai siis ollakseen yhdynnässä. Sinulla taitaa olla kasvun paikka, jos meinaat olla hyvä mies ja vielä isäkin tulevalle lapsellesi. Kaikesta huolimatta toivotan sinulle hyvää jatkoa.

        Tiedän, että tein väärin. Tällä hetkellä en juuri pelkää ottaako hän minut takaisin vai ei, vaan hänen hänen ja vauvan hyvinvoinnin puolesta. Hänen äitinsä soitti minulle eilen ja sanoi, että Marita(vaimo) on lyhistynyt kasaan. Itkee lattialla ja keinuu edestakaisin eikä häneen saa mitään kontaktia. Enenpää ei suostunut kertoa ja tuostakin vain siinä yhteydessä että ''tiedätkö mitä olet tehnyt tyttärelleni????!!!''. En tiedä mitä pitäisi tehdä. Haluaisin lohduttaa häntä ja pitää sylissä, mutta minun takia hän on siinä kunnossa. Hän ei vastaa puheluihini, eikä viesteihin. Hänen äitinsä on siellä (ainakin eilen oli), mutta hänkään ei vastaa soittoihini. En tiedä miksi Maritan sisko kertoi hänelle... Olisi edes odottanut sen verran, ettei järkytys olisi vauvalle ja vaimolle hengenvaarallista! Olisin varmasti itsekin kertonut jossain vaiheessa ja tekoni kaduttaa todella! Ja se kuukausi todella tuntui pitkältä... Muuta en puolustukseksi osaa sanoa.


      • Fergie83
        Tuleva_Isä30 kirjoitti:

        Tiedän, että tein väärin. Tällä hetkellä en juuri pelkää ottaako hän minut takaisin vai ei, vaan hänen hänen ja vauvan hyvinvoinnin puolesta. Hänen äitinsä soitti minulle eilen ja sanoi, että Marita(vaimo) on lyhistynyt kasaan. Itkee lattialla ja keinuu edestakaisin eikä häneen saa mitään kontaktia. Enenpää ei suostunut kertoa ja tuostakin vain siinä yhteydessä että ''tiedätkö mitä olet tehnyt tyttärelleni????!!!''. En tiedä mitä pitäisi tehdä. Haluaisin lohduttaa häntä ja pitää sylissä, mutta minun takia hän on siinä kunnossa. Hän ei vastaa puheluihini, eikä viesteihin. Hänen äitinsä on siellä (ainakin eilen oli), mutta hänkään ei vastaa soittoihini. En tiedä miksi Maritan sisko kertoi hänelle... Olisi edes odottanut sen verran, ettei järkytys olisi vauvalle ja vaimolle hengenvaarallista! Olisin varmasti itsekin kertonut jossain vaiheessa ja tekoni kaduttaa todella! Ja se kuukausi todella tuntui pitkältä... Muuta en puolustukseksi osaa sanoa.

        Voi hyvänen aika... En osaa kuvitellakaan miten kamalaa voi olla kun on raskaana ja yhtäkkiä tietääkin jäävänsä yksin tulevan lapsen kanssa. Ei ihme että vaimollasi on vaikeaa :( toivottavasti hän vielä selviää eikä tee mitään peruuttamatota... kuulostaa nimittäin aika pahalta tuo hänen tilanteensa... Hänen siskonsa ei kyllä minunkaan mielestäni ajatellut vaimosi parasta kun kertoi pettämisestä hänelle heti. Uskon, että hän teki sen vain päästäkseen siitä syyllisyyden taakasta, jonka pettäminen hänelle itselleen aiheutti. Voitko kirjoittaa vaimollesi vaikkapa kirjeen? Jos kirjoitat, älä laita siihen noita tyhmiä tekosyitä pettämiselle, sillä se on vain loukkaavaa. Kerro, miten pahoillasi ja mikä idiootti olet, ja että haluat yrittää vielä. Jos siis todella haluat.


      • rypistää...
        Tuleva_Isä30 kirjoitti:

        Tiedän, että tein väärin. Tällä hetkellä en juuri pelkää ottaako hän minut takaisin vai ei, vaan hänen hänen ja vauvan hyvinvoinnin puolesta. Hänen äitinsä soitti minulle eilen ja sanoi, että Marita(vaimo) on lyhistynyt kasaan. Itkee lattialla ja keinuu edestakaisin eikä häneen saa mitään kontaktia. Enenpää ei suostunut kertoa ja tuostakin vain siinä yhteydessä että ''tiedätkö mitä olet tehnyt tyttärelleni????!!!''. En tiedä mitä pitäisi tehdä. Haluaisin lohduttaa häntä ja pitää sylissä, mutta minun takia hän on siinä kunnossa. Hän ei vastaa puheluihini, eikä viesteihin. Hänen äitinsä on siellä (ainakin eilen oli), mutta hänkään ei vastaa soittoihini. En tiedä miksi Maritan sisko kertoi hänelle... Olisi edes odottanut sen verran, ettei järkytys olisi vauvalle ja vaimolle hengenvaarallista! Olisin varmasti itsekin kertonut jossain vaiheessa ja tekoni kaduttaa todella! Ja se kuukausi todella tuntui pitkältä... Muuta en puolustukseksi osaa sanoa.

        Ihan suoraan sanottuna: sait mitä ansaitsit. Tunnut hämmästyttävän lapselliselta, kun vielä selittelet tekojasi. Jos et sitä ymmärrä / halua ymmärtää, että raskaana oleva nainen ei viimeisillään välttämättä pysty seksiin, olet väärä mies lapsesi isäksi. Et ole kypsä kasvattamaan lasta. Kasva aikuiseksi ja koeta onneasi uudemman kerran jonkun toisen naisen kanssa.


      • On niitä Miehiäkin vielä

        että mies on se, joka himonsa hillitsee! Turpaas tarttisit. Toivon, ettei vaimosi eikä syntyvän lapsen tarvitsisi koskaan katsella sinun kaltaistasi öykkäriä.


      • Tuleva_Isä30
        Fergie83 kirjoitti:

        Voi hyvänen aika... En osaa kuvitellakaan miten kamalaa voi olla kun on raskaana ja yhtäkkiä tietääkin jäävänsä yksin tulevan lapsen kanssa. Ei ihme että vaimollasi on vaikeaa :( toivottavasti hän vielä selviää eikä tee mitään peruuttamatota... kuulostaa nimittäin aika pahalta tuo hänen tilanteensa... Hänen siskonsa ei kyllä minunkaan mielestäni ajatellut vaimosi parasta kun kertoi pettämisestä hänelle heti. Uskon, että hän teki sen vain päästäkseen siitä syyllisyyden taakasta, jonka pettäminen hänelle itselleen aiheutti. Voitko kirjoittaa vaimollesi vaikkapa kirjeen? Jos kirjoitat, älä laita siihen noita tyhmiä tekosyitä pettämiselle, sillä se on vain loukkaavaa. Kerro, miten pahoillasi ja mikä idiootti olet, ja että haluat yrittää vielä. Jos siis todella haluat.

        Tuntuu todella pahalta ja olen ansainnut sen, mutta vaimoni ei... En tiedä miten kehtasin selitellä tekoani. Eihän siihen mikään oikeuta. Kun luin noita viestejäni uudestaan hävetti todella. Itse pettäminen oli todella alhaista ja viimeistään niistä viesteistä tuli ilmi millainen kusipää olen. Olen ennenkin pystynyt olemaan ilman seksiä ja monta kuukautta (sinkkuna), joten se oli todella kaukaa haettu tekosyy. Olin niin varma ennen hänen raskauttaan, etten ikinä ikinä pettäisi häntä. Ja sitten kun raskaus alkoi näkyä ja lastenhuonetta suunniteltiin, kaikki iski tajuntaan. Ei ole paluuta, en ole enää koskaan yksin tai vapaa. Silloin todella pelästyin, mutta nyt antaisin mitä vain että saisin sen kaiken takaisin. En mitenkään suunnitellut pettämistä... Se oli pieni hetki, joka kuitenkin tuhosi kaiken. Mietin koko ajan, miksi tein sen. En ole ikinä ennen pettänyt joten miksi nyt petin rakastamaani vaimoa ja tulevan lapseni äitiä!? Olen valmis tekemään mitä tahansa, että Marita antaisi anteeksi... Tai tiedän, että hän ei ikinä anna anteeksi, mutta jos pääsisimme edes tämän yli joskus. Nyt tärkeintä on kuitenkin se, että hän ja vauva olisivat kunnossa. Kiitos neuvostasi. Kirjoitan hänelle kirjeen. Luulen, että se on paras tapa lähestyä häntä.


      • ............
        Tuleva_Isä30 kirjoitti:

        Tuntuu todella pahalta ja olen ansainnut sen, mutta vaimoni ei... En tiedä miten kehtasin selitellä tekoani. Eihän siihen mikään oikeuta. Kun luin noita viestejäni uudestaan hävetti todella. Itse pettäminen oli todella alhaista ja viimeistään niistä viesteistä tuli ilmi millainen kusipää olen. Olen ennenkin pystynyt olemaan ilman seksiä ja monta kuukautta (sinkkuna), joten se oli todella kaukaa haettu tekosyy. Olin niin varma ennen hänen raskauttaan, etten ikinä ikinä pettäisi häntä. Ja sitten kun raskaus alkoi näkyä ja lastenhuonetta suunniteltiin, kaikki iski tajuntaan. Ei ole paluuta, en ole enää koskaan yksin tai vapaa. Silloin todella pelästyin, mutta nyt antaisin mitä vain että saisin sen kaiken takaisin. En mitenkään suunnitellut pettämistä... Se oli pieni hetki, joka kuitenkin tuhosi kaiken. Mietin koko ajan, miksi tein sen. En ole ikinä ennen pettänyt joten miksi nyt petin rakastamaani vaimoa ja tulevan lapseni äitiä!? Olen valmis tekemään mitä tahansa, että Marita antaisi anteeksi... Tai tiedän, että hän ei ikinä anna anteeksi, mutta jos pääsisimme edes tämän yli joskus. Nyt tärkeintä on kuitenkin se, että hän ja vauva olisivat kunnossa. Kiitos neuvostasi. Kirjoitan hänelle kirjeen. Luulen, että se on paras tapa lähestyä häntä.

        saa yksinhuoltajuuden, etkä ikinä näe lasta, jota et ansaitse. Olet vastenmielinen ihminen, huono aviomies ja huono isä. Toivon sinulle jotain todella kauheaa kohtaloa.


      • Fergie83
        Tuleva_Isä30 kirjoitti:

        Tuntuu todella pahalta ja olen ansainnut sen, mutta vaimoni ei... En tiedä miten kehtasin selitellä tekoani. Eihän siihen mikään oikeuta. Kun luin noita viestejäni uudestaan hävetti todella. Itse pettäminen oli todella alhaista ja viimeistään niistä viesteistä tuli ilmi millainen kusipää olen. Olen ennenkin pystynyt olemaan ilman seksiä ja monta kuukautta (sinkkuna), joten se oli todella kaukaa haettu tekosyy. Olin niin varma ennen hänen raskauttaan, etten ikinä ikinä pettäisi häntä. Ja sitten kun raskaus alkoi näkyä ja lastenhuonetta suunniteltiin, kaikki iski tajuntaan. Ei ole paluuta, en ole enää koskaan yksin tai vapaa. Silloin todella pelästyin, mutta nyt antaisin mitä vain että saisin sen kaiken takaisin. En mitenkään suunnitellut pettämistä... Se oli pieni hetki, joka kuitenkin tuhosi kaiken. Mietin koko ajan, miksi tein sen. En ole ikinä ennen pettänyt joten miksi nyt petin rakastamaani vaimoa ja tulevan lapseni äitiä!? Olen valmis tekemään mitä tahansa, että Marita antaisi anteeksi... Tai tiedän, että hän ei ikinä anna anteeksi, mutta jos pääsisimme edes tämän yli joskus. Nyt tärkeintä on kuitenkin se, että hän ja vauva olisivat kunnossa. Kiitos neuvostasi. Kirjoitan hänelle kirjeen. Luulen, että se on paras tapa lähestyä häntä.

        Tuossa viime viestissä oli jo sellaista asiaa, että musta tuntuu että alat vihdoin tajuta asian vaimosi kannalta. Se on hyvä alku. Sun pitää vaan päättää että aiot saada vaimosi takaisin ja tehdä töitä sen eteen. Uskon että sulla on mahdollisuus onnistua, mutta sun täytyy vaan vakuuttaa vaimosi siitä, että tuollaista ei enää tapahdu. Kaikkien täällä on helppo sanoa että "senkin sika, toivottavasti et ikinä näe lastasi etkä saa vaimoasi takaisin", mutta vaikeempaa on haluta ymmärtää ja auttaa sua. Musta kuitenkin tuntuu että pitää ainakin yrittää. Sanoithan, että et ollut aiemmin pettänyt, joten et ole mikään täysi kusipää. Jotenkin vaikuttaa siltä, että sulla oli jonkinlainen kriisi, kun sait tietää että susta tulee isä. Ehkä sua pelottaa sen mukanaan tuoma vastuu, oman elämän ja parisuhteen muuttuminen jne. Ehkäpä se sai sut toimimaan niin harkitsemattomasti. Tiedän tapauksia, joissa naimisiinmenon aiheuttama jonkinlainen "sinkkuelämänloppumisahdistus" on ajanut toisen kumppanin pettämään. Jos olisit voinut puhua noista tunteista vaimosi kanssa, se olisi varmasti helpottanut oloa. Niin kuin puhuminen yleensäkin, ainakin itselläni.


      • Mieti sitä
        Fergie83 kirjoitti:

        Voiko olla totta? Nainen kantaa sinun lastsi ja on SIKSI tuossa tilanteessa että ei voi olla yhdynnässä. Lääkärihän niin oli sanonut, eli nyt ei ollut kyse siitä että naistasi ei vain olisi huvittanut antaa. Sinun pitäisi olla hänen tukenaan, mutta sen sijaan ajattelet vain omia halujasi ja käyt pettämässä häntä hänen siskonsa kanssa! Eikö sulle tullut missään vaiheessa mieleen, että ilman yhdyntääkin VOI elää, esmerkiksi siten että masturboi, pyytää kumppaniaan hoitamaan hommat käsin tai esim. suulla? Miksi ihmeessä päätit että nimenomaan yhdyntää tarvitset juuri nyt? Jos ei vaimon niin sitten jonkun muun kanssa?? Entä jos SINÄ joutuisit esim. sairaalaan kuukaudeksi ettekä voisi harrastaa seksiä, ja vaimosi pettäisi sinua sillä aikaa veljesi tai kaverisi kanssa? Miten sinä suhtautuisit siihen? Nainen on raskaana ollessaan niin herkässä tilassa, että on varmasti jopa rankempaa isomahasena ja huonovointisena kuulla kun mies on käyny panemassa toista! Etenkin omaa siskoa. Et selvästikään tajua miten oot naistasi loukannut. Eikä se sua varmasti ota takaisin ennen kun näkee että ymmärrät sen ja olet oikeasti pahoillasi. Lopeta tekosyiden keksiminen ja ole mies, tunnusta että teit väärin. Piste. Elämässä tulee aikoja, jolloin omat tarpeet täytyy unohtaa, ja niistä yksi ja tärkein on lapsen saaminen. JOS vaimosi ottaa sinut takaisin, toivottavasti et petä häntä kun hän valvoo yöt vauvan kanssa ja on siksi liian väsynyt harrastaaseen seksiä, tai siis ollakseen yhdynnässä. Sinulla taitaa olla kasvun paikka, jos meinaat olla hyvä mies ja vielä isäkin tulevalle lapsellesi. Kaikesta huolimatta toivotan sinulle hyvää jatkoa.

        Vaikka omin käsin onneen.


      • vaikeaa, mutta antaisin ant...
        Tuleva_Isä30 kirjoitti:

        Tuntuu todella pahalta ja olen ansainnut sen, mutta vaimoni ei... En tiedä miten kehtasin selitellä tekoani. Eihän siihen mikään oikeuta. Kun luin noita viestejäni uudestaan hävetti todella. Itse pettäminen oli todella alhaista ja viimeistään niistä viesteistä tuli ilmi millainen kusipää olen. Olen ennenkin pystynyt olemaan ilman seksiä ja monta kuukautta (sinkkuna), joten se oli todella kaukaa haettu tekosyy. Olin niin varma ennen hänen raskauttaan, etten ikinä ikinä pettäisi häntä. Ja sitten kun raskaus alkoi näkyä ja lastenhuonetta suunniteltiin, kaikki iski tajuntaan. Ei ole paluuta, en ole enää koskaan yksin tai vapaa. Silloin todella pelästyin, mutta nyt antaisin mitä vain että saisin sen kaiken takaisin. En mitenkään suunnitellut pettämistä... Se oli pieni hetki, joka kuitenkin tuhosi kaiken. Mietin koko ajan, miksi tein sen. En ole ikinä ennen pettänyt joten miksi nyt petin rakastamaani vaimoa ja tulevan lapseni äitiä!? Olen valmis tekemään mitä tahansa, että Marita antaisi anteeksi... Tai tiedän, että hän ei ikinä anna anteeksi, mutta jos pääsisimme edes tämän yli joskus. Nyt tärkeintä on kuitenkin se, että hän ja vauva olisivat kunnossa. Kiitos neuvostasi. Kirjoitan hänelle kirjeen. Luulen, että se on paras tapa lähestyä häntä.

        jos todella rakastat vaimoasi, niin ehkä opit tästä ettet enää sorru moiseen. Toivon että voit palata perheesi luokse, ihminen on erehtyvänen. Olen nainen, en ole pettänyt mutta yrittäisin antaa anteeksi ja perhe-elämä voisi vielä olla onnellista. Ruma oli kyllä tekosi,


      • peepa
        Tuleva_Isä30 kirjoitti:

        Tiedän, että tein väärin. Tällä hetkellä en juuri pelkää ottaako hän minut takaisin vai ei, vaan hänen hänen ja vauvan hyvinvoinnin puolesta. Hänen äitinsä soitti minulle eilen ja sanoi, että Marita(vaimo) on lyhistynyt kasaan. Itkee lattialla ja keinuu edestakaisin eikä häneen saa mitään kontaktia. Enenpää ei suostunut kertoa ja tuostakin vain siinä yhteydessä että ''tiedätkö mitä olet tehnyt tyttärelleni????!!!''. En tiedä mitä pitäisi tehdä. Haluaisin lohduttaa häntä ja pitää sylissä, mutta minun takia hän on siinä kunnossa. Hän ei vastaa puheluihini, eikä viesteihin. Hänen äitinsä on siellä (ainakin eilen oli), mutta hänkään ei vastaa soittoihini. En tiedä miksi Maritan sisko kertoi hänelle... Olisi edes odottanut sen verran, ettei järkytys olisi vauvalle ja vaimolle hengenvaarallista! Olisin varmasti itsekin kertonut jossain vaiheessa ja tekoni kaduttaa todella! Ja se kuukausi todella tuntui pitkältä... Muuta en puolustukseksi osaa sanoa.

        oot ihme heppu,meet nyt nussii vaimos systerii vaik vaimo venttaa teille lasta.Toivottavasti ei sairastu vakavaan masennukseen,ton sun temppus jälkeen ja tajuu nyt ottaa eron ja lähtee kävelee lähtee tollasen mulkeron takia millä ei oo näköjään ku pillu mielessä ja viel vaimon systerin pillu !! Huh huh,toivottavasti vaimos ei tuu ikinä antaa anteex ja tekee lapsen avulla sun elämästäs helvettii,ku näät sitä sillon ku vaimolles sopii. Toivottavasti vaimos löytää semmosen miehen,mikä ei oo tommonen petturi ja alkaa isä-puolex tulevalle vauvalle,katos näinki voi käydä pettureille ja sit sattuu ku joku toinen kantaa vastuun sinun lapsestasi,mihin et itse kyennyt pillunhimoissasi.


      • tekosi, mutta
        Tuleva_Isä30 kirjoitti:

        Tuntuu todella pahalta ja olen ansainnut sen, mutta vaimoni ei... En tiedä miten kehtasin selitellä tekoani. Eihän siihen mikään oikeuta. Kun luin noita viestejäni uudestaan hävetti todella. Itse pettäminen oli todella alhaista ja viimeistään niistä viesteistä tuli ilmi millainen kusipää olen. Olen ennenkin pystynyt olemaan ilman seksiä ja monta kuukautta (sinkkuna), joten se oli todella kaukaa haettu tekosyy. Olin niin varma ennen hänen raskauttaan, etten ikinä ikinä pettäisi häntä. Ja sitten kun raskaus alkoi näkyä ja lastenhuonetta suunniteltiin, kaikki iski tajuntaan. Ei ole paluuta, en ole enää koskaan yksin tai vapaa. Silloin todella pelästyin, mutta nyt antaisin mitä vain että saisin sen kaiken takaisin. En mitenkään suunnitellut pettämistä... Se oli pieni hetki, joka kuitenkin tuhosi kaiken. Mietin koko ajan, miksi tein sen. En ole ikinä ennen pettänyt joten miksi nyt petin rakastamaani vaimoa ja tulevan lapseni äitiä!? Olen valmis tekemään mitä tahansa, että Marita antaisi anteeksi... Tai tiedän, että hän ei ikinä anna anteeksi, mutta jos pääsisimme edes tämän yli joskus. Nyt tärkeintä on kuitenkin se, että hän ja vauva olisivat kunnossa. Kiitos neuvostasi. Kirjoitan hänelle kirjeen. Luulen, että se on paras tapa lähestyä häntä.

        Ihmettelen miten tämä toinen osa puoli pääsee kuin koira veräjästä. Millanen on vaimosi SISKO, joka harrasti seksiä kanssasi.!! Oman siskon mies !! Sika hänkin.


      • eihän mies voinut
        tekosi, mutta kirjoitti:

        Ihmettelen miten tämä toinen osa puoli pääsee kuin koira veräjästä. Millanen on vaimosi SISKO, joka harrasti seksiä kanssasi.!! Oman siskon mies !! Sika hänkin.

        sitä yksin tehdä! Eikä avioero ole mikään syy tuommoisiin naimahaluihin - ja sisaren miehen kanssa! TASAN YHTÄ SYYLLISIÄ OVAT SEKÄ MIES ETTÄ NAINEN!


      • ...

        Todellakin vitun sika. Vaimon syyhän se on että on raskaana.


      • älä lannistu
        Tuleva_Isä30 kirjoitti:

        Tiedän, että tein väärin. Tällä hetkellä en juuri pelkää ottaako hän minut takaisin vai ei, vaan hänen hänen ja vauvan hyvinvoinnin puolesta. Hänen äitinsä soitti minulle eilen ja sanoi, että Marita(vaimo) on lyhistynyt kasaan. Itkee lattialla ja keinuu edestakaisin eikä häneen saa mitään kontaktia. Enenpää ei suostunut kertoa ja tuostakin vain siinä yhteydessä että ''tiedätkö mitä olet tehnyt tyttärelleni????!!!''. En tiedä mitä pitäisi tehdä. Haluaisin lohduttaa häntä ja pitää sylissä, mutta minun takia hän on siinä kunnossa. Hän ei vastaa puheluihini, eikä viesteihin. Hänen äitinsä on siellä (ainakin eilen oli), mutta hänkään ei vastaa soittoihini. En tiedä miksi Maritan sisko kertoi hänelle... Olisi edes odottanut sen verran, ettei järkytys olisi vauvalle ja vaimolle hengenvaarallista! Olisin varmasti itsekin kertonut jossain vaiheessa ja tekoni kaduttaa todella! Ja se kuukausi todella tuntui pitkältä... Muuta en puolustukseksi osaa sanoa.

        mun mielestän sun ein pitäis miettiä miks sisko kertoi...vaan miksi et itse kertonut? Olen itse menossa naimisiin ja lapsi on suunnitelmissa häiden jälkeen. Pahinta mitä mulle voisi (rakkaani, elämäni tukipilari) tehdä, olisi just tuo mitä sinä olet tehnyt... niinkuin täällä jo kirjoitettiin niin osa omaa itsevarmuutta kuolee mukana pois plus riittämättömyyden tunne... pelko että tilanne toistuu heti kun on jollain tapaa vaikeampaa. naiselle monesti seksi on muutenkin kuin pelkkää seksiä oli se sitten mitä vaan. etenkin tässä tilassa missä hän on. tulossa äidiksi. jännitys, ehkä pelkokin velloo mielessä, rakkaus pientä kohtaan ja oma rakas...joka siis hyppäsi vielä siskon kanssa sänkyyn...en tiedä olisiko tilanne mitenkä paljon erilainen jos kumppani olisi ollut muu kuin oma sisko. mutta ihmetteln kyllä jos pystyy siskoonsakaan luottamaan... kaverini teki joskus aikanaa saman tempun poikaystäväni (ex) kanssa. mies sai heti kenkää ja kaveria näen ajoittain. Mutta luottamus kaveriin on mennyt.. ajattelen itsekseni usein että uskallanko jättää hänet mieheni seuraan ilman että hän yrittää jotain. (vaikka tiedän ettei mieheni lämpenisi, mutta pointti siinä että kaverilla olisi pokkaa tehdä jotain) olitko jutellut näistä peloista vaimollesi? (kun kirjoitit että kun teitte huonetta iski paniikki) vaikka asia voi olla arka ja toisen reaktio arvaten paha, kannattaa silti puhua, kertoa ne omat tunteet niin hyvin kun vaan voi...jos puoliso on yhtään ymmärtäväinen, hän kuuntelee ja pystyy ajattelmaan asioita eri näkökulmista. Älkää ihmiset rakkaat pelätkö puhua suhteessa! se on pahinta mitä voi tehdä. salaa sisimpänsä toiselta.


      • Reijo Reps
        Tuleva_Isä30 kirjoitti:

        Tiedän, että tein väärin. Tällä hetkellä en juuri pelkää ottaako hän minut takaisin vai ei, vaan hänen hänen ja vauvan hyvinvoinnin puolesta. Hänen äitinsä soitti minulle eilen ja sanoi, että Marita(vaimo) on lyhistynyt kasaan. Itkee lattialla ja keinuu edestakaisin eikä häneen saa mitään kontaktia. Enenpää ei suostunut kertoa ja tuostakin vain siinä yhteydessä että ''tiedätkö mitä olet tehnyt tyttärelleni????!!!''. En tiedä mitä pitäisi tehdä. Haluaisin lohduttaa häntä ja pitää sylissä, mutta minun takia hän on siinä kunnossa. Hän ei vastaa puheluihini, eikä viesteihin. Hänen äitinsä on siellä (ainakin eilen oli), mutta hänkään ei vastaa soittoihini. En tiedä miksi Maritan sisko kertoi hänelle... Olisi edes odottanut sen verran, ettei järkytys olisi vauvalle ja vaimolle hengenvaarallista! Olisin varmasti itsekin kertonut jossain vaiheessa ja tekoni kaduttaa todella! Ja se kuukausi todella tuntui pitkältä... Muuta en puolustukseksi osaa sanoa.

        "Hänen äitinsä soitti minulle eilen ja sanoi, että Marita(vaimo) on lyhistynyt kasaan. Itkee lattialla ja keinuu edestakaisin eikä häneen saa mitään kontaktia. Enenpää ei suostunut kertoa ja tuostakin vain siinä yhteydessä että ''tiedätkö mitä olet tehnyt tyttärelleni????!!!''. " Käsikirjoitus on edennyt lattialla heilumisen asteelle :) Äiti soitti eilen, mutta kukaan ei huomaa että tämä viesti on kirjoitettu tuntia myöhemmin kuin alkuperäinen viesti, jolloin äiti ei ollut vielä soittanut. Vittu sä kävisit kauniitten ja rohkeitten juonen kirjoittajaksi. Petraa tyyliäsi. Se on liian samanlaista kokoajan. Sun täytyy vaihtaa kirjoitustapaa (iän ja sukupuolen mukaan) ja välimerkkien käyttöä. Paljastut muuten. Hienosti noi tollot vastailee sun tarinoihin ja elää juonessa mukana. Kerro nyt tuliko keskenmeno vai ei? Ihastuiko tohtori vaimoosi ja pani sen siskoa ?


      • fakta ja fiktio
        Reijo Reps kirjoitti:

        "Hänen äitinsä soitti minulle eilen ja sanoi, että Marita(vaimo) on lyhistynyt kasaan. Itkee lattialla ja keinuu edestakaisin eikä häneen saa mitään kontaktia. Enenpää ei suostunut kertoa ja tuostakin vain siinä yhteydessä että ''tiedätkö mitä olet tehnyt tyttärelleni????!!!''. " Käsikirjoitus on edennyt lattialla heilumisen asteelle :) Äiti soitti eilen, mutta kukaan ei huomaa että tämä viesti on kirjoitettu tuntia myöhemmin kuin alkuperäinen viesti, jolloin äiti ei ollut vielä soittanut. Vittu sä kävisit kauniitten ja rohkeitten juonen kirjoittajaksi. Petraa tyyliäsi. Se on liian samanlaista kokoajan. Sun täytyy vaihtaa kirjoitustapaa (iän ja sukupuolen mukaan) ja välimerkkien käyttöä. Paljastut muuten. Hienosti noi tollot vastailee sun tarinoihin ja elää juonessa mukana. Kerro nyt tuliko keskenmeno vai ei? Ihastuiko tohtori vaimoosi ja pani sen siskoa ?

        Onko sulla joku tosi-tv -päähänpinttymä. Jos et oo huomannut niin sanon erikseen, että tää on keskustelupalsta, jossa vaihdetaan mielipiteitä erilaisista teemoista. Mulle ainakin on ihan yks hailee, onko jonkun aloittajan elämässä tapahtunut juuri näin vai onko pääasiassa mielikuvituksen tuotetta. Kuka sen pystyy tarkistamaan, kun kaikki kirjoittajat ovat tuntemattomia eli sellaisen vatvominen on hukkaan heitettyä energiaa. Eikä täällä muutenkaan ole mitään järkeä mennä henkilökohtaisuuksiin, mitä kyllä aika paljon tapahtuu. Pääasia on, että tarina on uskottava ja aiheepiiri kiinnostava niin että sen voisi ihan hyvin ajatella olevan tosielämästä.


      • et sitten ajatellut
        Tuleva_Isä30 kirjoitti:

        Hän odottaa ensimmäistä lastamme, joten mielestäni hänen pitäisi antaa minulle mahdollisuus. Kaksi osapuoltahan tässä tilanteessa on. En halunnut satuttaa vaimoani, joten hain seksiä muualta. Mutta se oli pelkkää seksiä!

        purkaa painettasi tuntemattoman kanssa? uskomaton tollo.


      • mk
        Tuleva_Isä30 kirjoitti:

        Tuntuu todella pahalta ja olen ansainnut sen, mutta vaimoni ei... En tiedä miten kehtasin selitellä tekoani. Eihän siihen mikään oikeuta. Kun luin noita viestejäni uudestaan hävetti todella. Itse pettäminen oli todella alhaista ja viimeistään niistä viesteistä tuli ilmi millainen kusipää olen. Olen ennenkin pystynyt olemaan ilman seksiä ja monta kuukautta (sinkkuna), joten se oli todella kaukaa haettu tekosyy. Olin niin varma ennen hänen raskauttaan, etten ikinä ikinä pettäisi häntä. Ja sitten kun raskaus alkoi näkyä ja lastenhuonetta suunniteltiin, kaikki iski tajuntaan. Ei ole paluuta, en ole enää koskaan yksin tai vapaa. Silloin todella pelästyin, mutta nyt antaisin mitä vain että saisin sen kaiken takaisin. En mitenkään suunnitellut pettämistä... Se oli pieni hetki, joka kuitenkin tuhosi kaiken. Mietin koko ajan, miksi tein sen. En ole ikinä ennen pettänyt joten miksi nyt petin rakastamaani vaimoa ja tulevan lapseni äitiä!? Olen valmis tekemään mitä tahansa, että Marita antaisi anteeksi... Tai tiedän, että hän ei ikinä anna anteeksi, mutta jos pääsisimme edes tämän yli joskus. Nyt tärkeintä on kuitenkin se, että hän ja vauva olisivat kunnossa. Kiitos neuvostasi. Kirjoitan hänelle kirjeen. Luulen, että se on paras tapa lähestyä häntä.

        Et sinä kusipää ole vaan normaali mies ja se ei voi olla kuukautta naimaatta tai muten harrastaa seksiä ja kun vaimosi tai avikkisi ei sitä ymmärrä niin käytit tilausuuden hyväksi kun löytyi nainen jolta seksi sait ja tyhmä olit kun vaimollesi kerroit koska sitä mit äei tiedetä ei ole tapahtunutkaan.


      • Mina vaan
        Tuleva_Isä30 kirjoitti:

        Hän odottaa ensimmäistä lastamme, joten mielestäni hänen pitäisi antaa minulle mahdollisuus. Kaksi osapuoltahan tässä tilanteessa on. En halunnut satuttaa vaimoani, joten hain seksiä muualta. Mutta se oli pelkkää seksiä!

        Et sitten voinut hoitaa hommia ihan kasipelilla? Mites sitten suu pannaan, kun vauva itsee yot, vaimo on vasynyt jatkuvasta imetamisesta ja seksia ei saa parin viikkoon? Mita ihmetta avioliitto sinulle oikein tarkoittaa? "Pelkkaa seksia" -niinko luulet, etta tuollainen paska selitys kenellekaan kelpaa, vasinkaan tilanteessa jossa vaimosi kantaa lastasi! Hapea helvetti!


      • Älä mee
        Tuleva_Isä30 kirjoitti:

        Hän odottaa ensimmäistä lastamme, joten mielestäni hänen pitäisi antaa minulle mahdollisuus. Kaksi osapuoltahan tässä tilanteessa on. En halunnut satuttaa vaimoani, joten hain seksiä muualta. Mutta se oli pelkkää seksiä!

        "En halunnut satuttaa vaimoani, joten hain seksiä muualta. " Eli jos et olisi hakenut seksiä muualta olisit satuttanut vaimoasi? Millä tavoin? Ja ajattelitko että kiksauttamalla sen systeriä sitä vaimoa ei satu? Kerron sulle että olet loukannut pahimmalla tavalla vaimosi naiseutta, seksuaalisuutta sekä äitiyttä ja jopa ihmisyyttä. Jos rakastat vaimoasi päästät hänet irti sinunlaisesta miehestä eli et missään tapauksessa mene takaisin vaikka hän pyytäisi. Hän on ansainnut arvoisensa miehen eikös? Sinunkin mielestäsi?


      • niinpieniäaaltojajärven
        Tuleva_Isä30 kirjoitti:

        Hän odottaa ensimmäistä lastamme, joten mielestäni hänen pitäisi antaa minulle mahdollisuus. Kaksi osapuoltahan tässä tilanteessa on. En halunnut satuttaa vaimoani, joten hain seksiä muualta. Mutta se oli pelkkää seksiä!

        En ihmettele, jos raskaana oleva polttaa kääminsä, kun häntä petetään- lue nyt ihan oikeasti- hänen oman sisarensa kanssa.
        Vaikka ajattelenkin, että pettäjä itse on sopankeittäjä koko tässä jutussa, niin, petetyn sisarenkaan motiiveja en ymmärrä. Luulisi sisarusten kunnioittavan toistensa elämää. Tiesihän hän oman sisarensa raskaudentilan. Ja senkin mitä aiheuttaa-
        Minulla on sisar, jolla oli nuorempana "viehättävä", tapa tunkea perhe-elämään. Ja sotki toisen sisaruksemme parisuhteen, täysin.
        En luota kyseiseen sisareeni millään muotoa.

        Tehnyt olet peruuttamattoman asian. Puolisosi todennäköisesti ottaa sinusta eron, ja sisareensa laittaa välit poikki- pysyvästi. Ja mutisee imetellessään ja kasvattaessaan yksin, kauan, valitsemattomia- miehistä joilla ei k...ä kestä housuissa juuri kun sen pitäisi.


      • surkimusoletkin
        Tuleva_Isä30 kirjoitti:

        Hän odottaa ensimmäistä lastamme, joten mielestäni hänen pitäisi antaa minulle mahdollisuus. Kaksi osapuoltahan tässä tilanteessa on. En halunnut satuttaa vaimoani, joten hain seksiä muualta. Mutta se oli pelkkää seksiä!

        Kaksi osapuolta joista sinä olet se sika,et ansaitse vaimoasi toivottavasti ottaa eron.


      • Anonyymi
        Mieti sitä kirjoitti:

        Vaikka omin käsin onneen.

        Trolli provoaa!


      • Anonyymi
        Fergie83 kirjoitti:

        Voiko olla totta? Nainen kantaa sinun lastsi ja on SIKSI tuossa tilanteessa että ei voi olla yhdynnässä. Lääkärihän niin oli sanonut, eli nyt ei ollut kyse siitä että naistasi ei vain olisi huvittanut antaa. Sinun pitäisi olla hänen tukenaan, mutta sen sijaan ajattelet vain omia halujasi ja käyt pettämässä häntä hänen siskonsa kanssa! Eikö sulle tullut missään vaiheessa mieleen, että ilman yhdyntääkin VOI elää, esmerkiksi siten että masturboi, pyytää kumppaniaan hoitamaan hommat käsin tai esim. suulla? Miksi ihmeessä päätit että nimenomaan yhdyntää tarvitset juuri nyt? Jos ei vaimon niin sitten jonkun muun kanssa?? Entä jos SINÄ joutuisit esim. sairaalaan kuukaudeksi ettekä voisi harrastaa seksiä, ja vaimosi pettäisi sinua sillä aikaa veljesi tai kaverisi kanssa? Miten sinä suhtautuisit siihen? Nainen on raskaana ollessaan niin herkässä tilassa, että on varmasti jopa rankempaa isomahasena ja huonovointisena kuulla kun mies on käyny panemassa toista! Etenkin omaa siskoa. Et selvästikään tajua miten oot naistasi loukannut. Eikä se sua varmasti ota takaisin ennen kun näkee että ymmärrät sen ja olet oikeasti pahoillasi. Lopeta tekosyiden keksiminen ja ole mies, tunnusta että teit väärin. Piste. Elämässä tulee aikoja, jolloin omat tarpeet täytyy unohtaa, ja niistä yksi ja tärkein on lapsen saaminen. JOS vaimosi ottaa sinut takaisin, toivottavasti et petä häntä kun hän valvoo yöt vauvan kanssa ja on siksi liian väsynyt harrastaaseen seksiä, tai siis ollakseen yhdynnässä. Sinulla taitaa olla kasvun paikka, jos meinaat olla hyvä mies ja vielä isäkin tulevalle lapsellesi. Kaikesta huolimatta toivotan sinulle hyvää jatkoa.

        Relaa boomi


    • ei voi muuta

      sanoa kun kasva herrasjestas jo mieheksi ja isäksi! Vaimosi kantaa yhteistä lastanne ja kärsii kivuista ja vingut täällä kuin poika että kun et jopa huimaan kuukauteen saanu seksiä... Kuule toi kuukausi on lyhyt aika tollasessa tilanteessa, mitäs jos vaimosi olisi todella sairas niin sitten painelisit taas jonnekin... Oisit tyydyttäny ittes tai vaikka hakannu säkkiä jos muu ei auta. Toivottavasti vaimosi ei ota sua takas, parempi että jäät kasvamaan vielä vuosiksi...

    • vaimon siskon

      kanssa??? voi vaimoparkaasi.Toivottavasti opit virheestäsi ja todella toivon et vaimos löytäis paremman miehen....miten kehtaatte? Raskaus ei ole syy pettämiselle.Vai oli liikaa kuukausi ilman seksiä..

    • olla...

      iso haiseva provo tämä kirjoitus! Ei kukaan voi olla noin tyhmä.

      • avioero palstalta

        kirjoitus "mies petti ja olen raskaana", siinä sulle vähän tietoa miltä toisesta tuntuu ja kun luottamus menee niin menee koko suhde...


      • eikä totta!

        toivottavsti provo on. muuten säälin tyypin vaimoa! kiva ku ei fyysisesti pysty seksiin ja tuntee kipua siinä, ja mies ei yhtä kuukautta kestä! VAIMOSI SENTÄÄN ODOTTAA LASTASI! itsellä oli raskauden aikana samat ongelmat(kohdunsuu oli auennut liian aikaisin ja supistuksia). ja tiedän, että silloin seksi ei todellakaan onnistu! toivon että oisi provo, mut mistä tavallinen tölliäinen tietäisi loppuraskauden ongelmista.


    • se meni

      kertomaan omalle siskolleen että oli nussinu sen miehen kanssa?!? Ihan kusipää sisko. Kaikki olisivat tilanteeseen tyytyväisiä jos vaimos ei tietäis mitään.

    • Jätkä 23

      No ei sitten tullut ollenkaan mieleen, että sitä voi kuule kanssa tyydyttää omat tarpeensa omankin kädenkin kautta!? Vai?

      • tressaantunut

        ja hämillään. Haki henkistä tukea vaimon siskolta joka käytti tilannetta häpeilemättömästi hyväkseen. SUURIN sika on vaimon sisko, vietellä nyt oman sisaren mies! hyi!


      • jetsulleen niin
        tressaantunut kirjoitti:

        ja hämillään. Haki henkistä tukea vaimon siskolta joka käytti tilannetta häpeilemättömästi hyväkseen. SUURIN sika on vaimon sisko, vietellä nyt oman sisaren mies! hyi!

        Se tarttis orinkyrvällä kunnolla kyntää, että tietäs mitä on mennyt tekeen. Pettää nyt omaa siskoansa, joka on raskaana ja viimeisillään. Hyi hävetköön jos osaa!


      • nainen 42
        tressaantunut kirjoitti:

        ja hämillään. Haki henkistä tukea vaimon siskolta joka käytti tilannetta häpeilemättömästi hyväkseen. SUURIN sika on vaimon sisko, vietellä nyt oman sisaren mies! hyi!

        Olen samaa mieltä, että sisko teki törkeän tempun. Olisi edes pitänyt suunsa kiinni. En puolusta myöskään miehen tekemisiä mutta että verisukulainen... Oksettavaa. Samanlaisesta tilanteesta itselläni kokemusta, mutta en koskaan tekisi omalle siskolleni moista temppua.


    • TietäjäMies

      Lapselle voi kehittyä epänormaali stressihäiriö, jos äiti kokee stressiä raskausaikana. Voiko seuraava väite olla totta: Vaimosi sisko kertoi vaimollesi juuri sen takia, että hän halusi teille eron ja haluaa nyt sinut itsellesi. Ihminen voi tehdä näinkin kavalasti.

      • tuli mieleen

        Ei riitä vaimolle, että mies pettää raskauden vaikeassa loppuvaiheessa ja romuttaa luottamuksen, vaan siskokin kateuksissaan ja katkeruuksissaan haluaa vahingoittaa tulevaa äitiä ja jopa lasta. Kai sisko tiesi vaimosi vaikeasta raskaudesta ja lääkärin kielloista. Jotenkin tuntuu, että juuri eronnut sisko on kateellinen ja kaunainen vaimollesi, koska meni heti hihkumaan, että olitte panemassa. Ei kukaan tee tuollaista ilman pahoja tarkoitusperiä. Sinun tekosi oli törkeä, mutta siskon teko oli tarkoituksellinen ja anteeksiantamaton.


    • sinulle ihan

      perinteiset, eli sitä saa mitä tilaa. Taitaa olla ihan turhaa ruikuttaa, kannattaa kyllä miettiä ensin ja tehdä tuollainen typeryys vain, jos on valmis kantamaan seuraukset. Onnea ja menestystä valitsemallasi tiellä.

    • rose18

      olisit mielummin eronnut tuossa tilanteessa kuin alkanut pettämään koska et pystynyt halujasi pitää kurissa..luikurimaista.. eli pidä ittesi erossa vaimostasi(parempi hänelle kuin jaksaa sinua vielä).. pettäminen rikos avio/avoliitossa.

    • -----------------

      kun nainen tulee raskaaksi niin kannattaa opetella runkkaamaan ei synnytyksen jälkeenkän ole seksiä luvassa ehkä jopa kuukausiin, riippuen missä kunnossa naisen toosa on

    • varovaisempi,

      tiedän, ettet voinut tehdä mitään muuta. Mutta teit sen virheen, että puuhastelit naisen kanssa, joka tuntee vaimosi. ÄLÄ ENÄÄ KOSKAAN TEE NIIN. Sellaisessa aina kiinnijäämisriski.

      • soolosekstaaja

        Ei seksuaaliseen tyydyttämiseen tarvita toista ihmistä. Jos sinulla on kumppani joka ei syystä tai toisesta ole kuumana on ilman muuta hoidettava homma omin käsin. Niin tekevät naisetkin, ei satuta ketään ja rakkautta saa sitten kumppanilta pyytää ilman intiimiosastoakin hyvällä omatunnolla. On miesten harhaluulo että seksiin tarvitaan aina joku nainen, joku randomi vaan joka ei välttämättä ole edes kiihottunut. Seksi on kahden kiihottuneen ja halukkaan kumppanin välillä hyvää. Kaikki muu olkoon sooloseksiä. Muuten siinä on soppa tai hyväksikäyttö pelissä. Älkää pitäkö runkkaamista mitenkään säälittävänä, sehän on hauskaa ja rentouttavaa. Niin se on naisistakin. Eikä ketään satuteta silloin.


    • ymmärretään

      Kyllä on ankara elämä. Et saanut kuukauteen yhdyntää - tokihan siinä mies turhautuu. Ajauduit pahaan juttuun (pettämään) jota nyt kadut. Petit vaimon siskon kanssa (=on erittäin paha juttu). Vaimo on raskaana, joka tekee tästä kaikesta erityisen vastenmielistä. Pettäminen on iso ja paha asia, mutta että petät raskaana olevaa puolisoa hänen sisarensa kanssa, tekee kaikesta käsittämättömän loukkaavaa. Siis vaimoasi loukkaavaa. Tottakai hän on murusina, eikä asiasta voi päästä yli heti (jos koskaan). Sanot katuvasi ja ehkä kadutkin, mutta eniten sinua näyttää pännivän se, että sisko meni kertomaan. Jos hän ei olisi kertonut, niin kaikki olisi hyvin? Niinkö? Sinulla on kuule paljon tekemistä itsesi kanssa. Jos alat kasvaa ja viisastua, niin sinulla saattaa olla pienen pieni mahdollisuus korjata särkemäsi aarteet (vaimon luottamus, vaimon mieli, vaimon ilo, parisuhde, isä-lapsi suhteen mahdollisuus, siskosten välit ym ym). Olisit purkanut paineesi runkkaamalla. Pikku juttu. Nyt rikoit niin paljon, eikä niiden korjaaminen ole enää pieni asia. Tämän enempää sympatiaa tai empatiaa en pysty antamaan.

    • Vaimo minäkin..

      Minullakin on mies ja todella aito, miehinen mies ja hän on jaksanut olla jopa 2 kuukautta ilman, jos raskaus on niin vaatinut. Lapsia meillä on kolme. Vesä käteen seuraavan kerran jos satut samassa tilanteessa olemaan. Olet keskenkasvuinen itseäsi täynnä oleva sika ja toivon hartaasti että koko kirjoituksesi oli vain typerä provo!!

    • hehhehee.

      Hmm. Onpa muuten hauska lukea miten erilaisia kommentteja tulee tähän viestiin kuin tuohon aiempaan, joka on otsikoitu "Kaikkien seikkailujen jälkeen valitsen mieheni". Kun siinä kirjoittaja oli nainen ja pettänyt miestään peräti KAHDEKSAN eri miehen kanssa niin kyllä löytyi ymmärtäjää. Tässä kirjoittaja on mies ja heti tulee tätä "senkin sika" -kommentointia. MIKSI naisen suorittama pettäminen olisi jotenkin hyväksyttävämpää? Olen itse nainen, enkä kyllä hyväksy kummankaan sukupuolen pettämistä, mutta huvittaa nämä muiden kommentit kun eroavat niin paljon toisistaan riippuen siitä, onko pettäjä mies vai nainen...

      • ...

        Pettäminen on aina ihan yhtä hirveää oli se nainen taikka mies.


    • mieheni teki samoin

      Olin 7 kk raskaana kun mieheni meni parhaan kaverini kanssa. Ensireaktio oli se että vedin miestä ympäri korvia ja lähdin vanhempieni luokse. Kaveria en enään nähnyt. Menetin sekä hänet että luottamuksen mieheeni ja uskoni tulevaisuuteen. Naiseuttani oli loukattu, ihmisyyttäni ja äitiyttäni oli loukattu. Viikko meni ja palasin kotiin miehen luokse. Mies katui ja katui. Olimme yhdessä 15 vuotta. Kaksi lasta syntyi lisää. Erosimme. Koko yhdessäolomme aikana unsin tietyissä tilanteissa riittämättömyyttä. Tämä pettäminen oli aina mielessäni vaikka olisin halunnut unhtaa sen. Kohtuuton kärsimys ja rangaistus miehelleni se että kärsin huonosta itsetunnosta ja seksielämämme ei koskaan enään ollut samanlaista kuin ennen pettämistä. Häpesin ja olin estoinen. En antanut koskea enkä suudella. Isommissa riidoissa pettäminen tuli aina esille. Minulla oli ase miestä vastaan ja käytin sitä. Haluatko sinä tuollaista jos palaatte yhteen? Minä otin miehen takaisin silloin koska rakastin miestä ja halusin lapselleni isän ja perheen. Jos nyt kävisi samoin en ottaisi miestä takaisin koska nyt tiedän itseni ja sen etten pystyisi elämään sellaisen miehen kanssa vaikka miehessä ei muuta vikaa olisikaan. Surullista.

      • Tuleva_Isä30

        Pystyn elämään sen kanssa, että hän käyttäisi pettämistäni aseena koko loppuikäni... Mitä en kestä on se, että menettäisin hänet. :(


      • kestämään
        Tuleva_Isä30 kirjoitti:

        Pystyn elämään sen kanssa, että hän käyttäisi pettämistäni aseena koko loppuikäni... Mitä en kestä on se, että menettäisin hänet. :(

        sitä, turha luullakaan. Lopulta teidän molempien elämä on yhtä paskaa. Riippuu tietysti naisestakin, miten hän sen asian sisäistää. Nyt olet valmis tekemään mitä tahansa saadaksesi anteeksi, mutta et tule kestämään jatkuvaa muistutusta vaimosi ja hänen siskonsa taholta tapahtuneen johdosta, vaikka sanaakaan ei sanottaisi siihen suuntaan. Luulet itsestäsi liikoja.


      • Toivot hyvää
        Tuleva_Isä30 kirjoitti:

        Pystyn elämään sen kanssa, että hän käyttäisi pettämistäni aseena koko loppuikäni... Mitä en kestä on se, että menettäisin hänet. :(

        Jos oikeasti rakastaisit niin ajattelisit ettei naisesi ansaitse miestä joka on pettänyt häntä ja vieläpä hänen oman sisarensa kanssa. Jos olisit rakastanut et olisi pettänytkään. Sinä luulet että pelko mitä tunnet itsesi puolesta on rakkautta. Ei se ole. On myös syytä olla itselle rehellinen. Voit olla toiselle rehellinen jos olet sitä itsellesi. Sinä et ole ollut valmis isäksi myönnä se. Ei se ole rikos eikä paha asia mutta tosiasia on että olet tulossa isäksi eikä sitä vastuuta pääse karkuun olit yhdessä lapsen äidin kanssa tai et. Se pelottaa ja muista että se pelottaa myös tulevaa äitiä joka ei voinut paeta pelkoaan vieraan miehen syliin. Nyt häntä pelottaa sata kertaa enemmän.


      • Errare humanum est

        inhimillisyyteen kuuluu myös erehdykset. Ja siksi tarvitaan myös kykyä anteeksiantoon. Ja se merkitsee ikuista unhottamista. Jos näin tapahtuu, voi elämä alkaa aina alusta epäonnistumistenkin jälkeen! Miltä sinusta itsestäsi tuntuisi, jos sinun virheesi aina tuotaisiin uudelleen ja uudelleen esiin, vaikka ne on joskus anteeksi annettu? Eikö se olisi aika masentavaa? Vai oletko niitä, jotka eivät koskaan tee mitään väärää tai toista loukkaavaa?


      • varmaan ymmärrämme
        Errare humanum est kirjoitti:

        inhimillisyyteen kuuluu myös erehdykset. Ja siksi tarvitaan myös kykyä anteeksiantoon. Ja se merkitsee ikuista unhottamista. Jos näin tapahtuu, voi elämä alkaa aina alusta epäonnistumistenkin jälkeen! Miltä sinusta itsestäsi tuntuisi, jos sinun virheesi aina tuotaisiin uudelleen ja uudelleen esiin, vaikka ne on joskus anteeksi annettu? Eikö se olisi aika masentavaa? Vai oletko niitä, jotka eivät koskaan tee mitään väärää tai toista loukkaavaa?

        Ihminen on epätäydellinen ja erehdyksiä sattuu. Anteeksi voi pyytää ja toivoa anteeksiantoa, mutta anteeksi antaminen on asia, joka on yksin sen petetyn vallassa. Pyytäjällä ei ole mitään oikeutta vaatia anteeksiantoa, sen joutuu asianomainen tykönään selvittämään pystyykö siihen vai ei.


    • :-D

      Olet kyllä aika paskapää. Ja se sisko myös. Ei voi muuta sanoa.

    • menisit kotiisi

      ja pyytäisit anteeksi. Mitä ihmettä vaimosi sisko haki sillä, että meni järkyttämään viimeisillään raskaana olevan siskon tilanteen ? Halusiko hän saada siskonsa samaan tilanteeseen tai pahempaan missä itse on ? Mene kotiisi. Asiat rupeavat siellä hiljalleen selviämään. Nuku olohuoneen sohvalla, jos vaimo on makkarissa. Sano , että olet huolissasi lapsesi tilanteesta. Olette molemmat hölmöjä vaimosi siskon kanssa, mutta sisko on vielä sinuakin hölmömpi raportoidessaan asiasta. Pistä ihmeessä poikki kaikki välit siskoon.

    • turhaan...

      Kyllä sun vaimosi löytää uuden ja paremman isän syntymättömälle lapselleen. Toivota hänelle puolestani onnea!

    • outzasa

      Oikeestaan on todella hyvä että jäit kiinni!! Opissa se on harakanpoikakin tuulessa...sanontapa tuokin, mutta et todellakaan saa ainakaan miun myötätuntoa asialle! Surullista asiassa on se että vaimosi tästä kärsii... Toivon että hän jaksaa raskauden loppuun saakka ja vielä synnyttääkin. Kyl hän selviää ja sie ala opettelemaan elämää ja kasva aikuiseksi.

    • edes kertomaan

      "Ja siinä kamppeiden siirron ja kokoamisen lomassa juteltiin ja kerroin tilanteestamme. Hän oli enemmän kuin ymmärtäväisen oloinen ja lopulta päädyimme sänkyyn". hankaluukisistasi avioliitossa. Mielestäni tuollaiset asiat ei kuulu sivullisille! Olisit keskustellut niistä vaimosi, vain ja ainoastaan hänen kanssaan. Mikäli olisin ollut vaimosi, niin pelkästään tilanteesta kertominen olisi ollut hyvin loukkaavaa, siitäkään ei olisi ollut helppoa selvitä. Taidat olla mies, joka luulee, että minulle kaikki ja heti!

    • PerhoNen

      Voi sinua "reppanaa", että ihan kk jouduit ilman olemaan. No olisit vaikka vetänyt käteesi, ennenkuin menit pettämään viimeisillään olevaa vaimoasi.... ja vielä siskonsa kanssa?! Juu, "varmasti hän huomaa, ettei pärjää yksin ja ottaa takaisin.." Täytyy sanoa, että olet täydellinen idiootti. Pikkukersa, joka oli "turhautunut" kun "lelu" vietiin hetkeksi pois vauvan takia.... mistä näitä miehiä tulee??

    • Provoo

      Kyllä näitä provoja pukkaa, ylläpitoko lienee asialla. Ja tyhmät vastailee. :D

      • tämähän

        on provo, mutta pointti on se ettei juurikaan tuomita naisen siskoa, joka on VÄHINTÄÄN yhtä törkeän tempun tehnyt sisarelleen kuintämä mies.


      • raskaana vaan
        tämähän kirjoitti:

        on provo, mutta pointti on se ettei juurikaan tuomita naisen siskoa, joka on VÄHINTÄÄN yhtä törkeän tempun tehnyt sisarelleen kuintämä mies.

        miehelleen. Kirpaisee kovemmin miehen välinpitämättömyys lastaan ja lapsensa äitiä kohtaan. Mut onneks pistää tajuamaan ettei se suhde lopuksi ollutkaan mitään rakkautta, kotileikkiä vaan.


    • on sitä

      No sehän on sitä todellista rakkautta, kun jos ei saa kuukauteen seksiä niin voi jo mennä pamauttamaan toista naista. Melkeen viikkokin on jo ihan tarpeeksi perustetta pettämiseen. Kuukauden jälkeen saa pitäää vähintään orgiat 7 naisen kanssa.

    • hyvin tekikin

      Kyllä tommoset UKOT saakin ja pitääkin potkasta pellolle ,ei liittoon sovi muita pilluja.. Kasva MIEHEKSI !!

    • mihin/keneen

      sen kalunsa tökkää en itsekkään miestäni katsoisi jos noin olis tehnyt ja siskokin sais kyllä lähtöpassit!! toivottavasti naisesi ei ota sinua takaisin kerran pettäjä aina pettäjä!

    • tuommosia toista kohtaa

      eipä paljon nykyä ihmiset arvosta puolisoaan, mikään ei ole enää väärin..

    • Olen itse lätkässä vaimon s...

      Olet kusipää ja lisäksi paskahousu. Et tiedä elämästä mitään. Tietysti olet nuori joten sen varjolla saat osittain anteeksi. Vaimosi siskon käytös kyllä ihmetyttää mutta ilmeisesti hän on kaltaisesi. Mutta. Jos rakastat oikeasti, ei peli ehkä vielä ole menetetty. Raskaus myllää tunteet. Rakasta ja kärsi. Luulen että saat anteeksi jos rakastat riittävästi ja näytät sen. Olet kusipää paskahousu ja se kannattaa myöntää heti. Olet kiirastulesi ansainnut. Yksi kuukausi ilman seksiä ei ole mitään paitsi jos on paskahousu. Ymmärrät tämän asian lopullisesti vasta kun korvantakusesi joskus ehkä kuivuvat. Olen itse ollut ihastunut vaimoni siskoon viimeiset 20 v. Rakastan kyllä oikeasti vaimoani. Kerroin vaimolle reilusti asiasta jo kauan sitten. Vaimon mielestä on hyvä vaan että sukulaisista tykkää mutta sen pidemmälle ei ole syytä mennä. Ei ole mentykään. Nyt ollaan tosi hyviä kavereita mutta ei sen enempää.

    • Reijo reps

      Voi tsiisus toi sun juttus on niin LOL. Jotenkin se ei kuulosta uskottavalta, mutta jos sattuu oleen totta niin mun mielestä: Ei oikein kuulosta siltä että kannattaa kauheasti kuluttaa voimia tuon suhteen perään. Kuukaus on kyllä tosi lyhyt aika, mutta jos himassa ei saa pesää niin sitä hakee muualta. Niin se on aina ollut ja tulee aina olemaan. Eikö sen suu toimi ? Se lol juttu on se, että oma sisko panee miestä, niin se on ihan ok. Mut mies on täysi sika. On sen verran vääristynyt maailmankuva että ero teille tulee jossain vaiheessa kuitenkin. Ei tuollaista ajatusmaailmaa kukaan voi tajuta. Huono uutinen on se että kun penska on syntynyt, tukka sekaisin ja parikyt kiloo ylipainoo, niin kyllä tulee huomaamaan että horo-siskosta ei kauheasti ole apua. Sitten kilttinä poikana menet takaisin. Minun mielestäni et ole tehnyt mitään väärää. Olit kertonut että sua panettaa ja se on vaimon velvollisuus hoitaa se homma. Voit lainata siskoa jos vaimoa ei kiinnosta. Se sisko on huora, kun ei sopinut asiasta siskonsa kanssa ennen nautintaoikeuden käyttämistä. Todennäköisesti palaatte yhteen kun vaimo kuitenkin tarvitseen vaipanvaihtajaa ja roskapussin kantajaa. Eroatte sitten myöhemmin, kun vaimo idioottisiskonsa kanssa taas pääsee kunnolla vauhtiin.

      • tämä on ja jatkuu

        näin, että vaimon sisko tuli raskaaksi ja me olemme alkaneet nyt seurustelemaan ja kirkkokin on jo varattu. Mitä mieltä olette siitä, että ex-vaimon ja meidän lapsen laskettu aika on sama kuin nyt meidän tuleva hääpäivä ex-vaimon siskon kanssa ja jne..


      • on, on..
        tämä on ja jatkuu kirjoitti:

        näin, että vaimon sisko tuli raskaaksi ja me olemme alkaneet nyt seurustelemaan ja kirkkokin on jo varattu. Mitä mieltä olette siitä, että ex-vaimon ja meidän lapsen laskettu aika on sama kuin nyt meidän tuleva hääpäivä ex-vaimon siskon kanssa ja jne..

        Varmasti onkin provo. Pahinta tässä on kuitenkin se, että tällaisia ihmisiä ON oikeasti olemassa.


    • jpp3

      ...olethan hölmöillyt pahastikin. Ei peli ole mielestäni menetetty. Luottamuksen rakentaminen vie aikaa. Ei tunnu varmasti vaimostasi kivalta. Eikä tunnu sinusta. Olisikohan jonkinlainen parisuhdeterapia tarpeen, mikäli vaimosi lähtisi siihen mukaan myös tosissaan. Anteeksiantamus on kaiken A j O. Helpommin sanottu kuin tehty. Mutta voimia sinulle ja voimia etenkin vaimollesi.

    • koetanpa vastata asiallisesti.

      Ensinnäkin minullakin oli erittäin vaikea raskaus, vikana kk ei pystynyt myöskään harrastamaan seksiä. Mieheni kuitenkin ymmärsi tilanteen, eikä käynyt pettämässä sillä oli 24/7 tukenani, vaikka olisi voinut olla muuallakin. Mutta pitänyt raskauden ajan min usta huolta ja nuyt minusta ja vauvasta. Siis "mutta olen mies" selitykset eivät riitä, minäkin olen nainen ja naisellakin on haluja, mutta se on kiinni ihmisestä eikä sukupuolesta. ja avioliitto on lupaus, itse en anteeksi antaisi. enkä pysty edes kuvittelemaan kuinka vaimoos nyt henkisesti sattuu, mutta parempi kuitenkin että sai tietää... Siis en yritä syyllistää, mut tämä on mielipiteeni, ja ihan oikeasti, 1 seksitön kk ei ole loppuelämän-tuomio,mutta tuskinpa vaimos sinuun nyt pitkään aikaan luottaa enää, vaikka palaisittekin yhteen... en usko, että luottaa, ja harrastaakaan. Siis pidän sua aika itsekkäänä ihmisenä, ja avioliitossa (vaikka vaimon sisko ois kuinka surullinben ja sinä itse), niin ei enää mennä tommoisia tekemään, jos ei kestä sitä, että vaimos kantaa yhteistä lastanne, häneen sattuu ym, niin parempi olla menemättä naimisiin ollenkaan. Itsekkäintä mitä olen kuullut.. tosiaan ne "mutta olen mies" selitykset ei auta. Vai pitäiskö meidän naisten mennä teidän seläntakana jos vaikka olette kipeinä/loukkaantuneet/ym, harrastamaan ensimmäisen vastaantulijan kanssa??? huh huh.

      • asiallisesti

        "minäkin olen nainen ja naisellakin on haluja, " Mutta ei kiveksiä ja yksikään nainen ei voi ymmärtää miltä tuntuu kun ne ovat täynnä. "avioliitto on lupaus" Lupaus siitä että ei tarvitse kävellä pallit kipeänä. Jos nainen sitä rikkoo saa vapaasti käydä panemassa ketä huvittaa. Kohtuutonta vaatia runkkaamaan sen takia että on nainen ja nupissa viiraa milloin kuukautisten ja milloin raskauden takia. "Vai pitäiskö meidän naisten mennä teidän seläntakana jos vaikka olette kipeinä/loukkaantuneet/ym, harrastamaan ensimmäisen vastaantulijan kanssa??? huh huh. " No niinhän te teette. San verran montaa naimisissa olevaa on tullut köyrittyä.


      • on.....
        asiallisesti kirjoitti:

        "minäkin olen nainen ja naisellakin on haluja, " Mutta ei kiveksiä ja yksikään nainen ei voi ymmärtää miltä tuntuu kun ne ovat täynnä. "avioliitto on lupaus" Lupaus siitä että ei tarvitse kävellä pallit kipeänä. Jos nainen sitä rikkoo saa vapaasti käydä panemassa ketä huvittaa. Kohtuutonta vaatia runkkaamaan sen takia että on nainen ja nupissa viiraa milloin kuukautisten ja milloin raskauden takia. "Vai pitäiskö meidän naisten mennä teidän seläntakana jos vaikka olette kipeinä/loukkaantuneet/ym, harrastamaan ensimmäisen vastaantulijan kanssa??? huh huh. " No niinhän te teette. San verran montaa naimisissa olevaa on tullut köyrittyä.

        se taas on sinun asenne kaikkeen, ei tarkoita etteikö muut arvostais ihmisiä joista välittää, vähän enemmän. :)


      • mikä kommentti
        asiallisesti kirjoitti:

        "minäkin olen nainen ja naisellakin on haluja, " Mutta ei kiveksiä ja yksikään nainen ei voi ymmärtää miltä tuntuu kun ne ovat täynnä. "avioliitto on lupaus" Lupaus siitä että ei tarvitse kävellä pallit kipeänä. Jos nainen sitä rikkoo saa vapaasti käydä panemassa ketä huvittaa. Kohtuutonta vaatia runkkaamaan sen takia että on nainen ja nupissa viiraa milloin kuukautisten ja milloin raskauden takia. "Vai pitäiskö meidän naisten mennä teidän seläntakana jos vaikka olette kipeinä/loukkaantuneet/ym, harrastamaan ensimmäisen vastaantulijan kanssa??? huh huh. " No niinhän te teette. San verran montaa naimisissa olevaa on tullut köyrittyä.

        mieheltä ja keskenkasvuiselta sellaiselta. Ei tässä ollu kyse että naisella viiraa päässä, vaan kyse on ollut vauvan hengestä ja myös äidin hengestä jos on vaikea raskaus ja lääkäri kieltänyt seksin. Joten tälläistä tilannetta ei voi edes verrata siihen että naisella särkee päätä, mennään ihan eri ääripäissä.


      • synnytyksen jälkeen

        ja seksi ei monestikaan ole synnytykseen jälkeen ensimmäisenä mielessä jos on pahastikin revennyt. Ja äidin rooli on naisellekin uusi ja muuttaa varmasti asennetta suhteeseen (lapsi aina etusijalla) esim. seksinkin. menetkö sittenkin vieraisiin jos synnytyksen jälkeen nainen joutuu parantelemaan paikkojaan jopa kuukausia. jos tikattu jne.


    • menevä isä

      Auttakaa en tiedä mitä tehdä? Kun vaimoni oli synnyttämässä, kävin panemassa kätilöä vapaassa toimenpidehuoneessa. Kesken panon kaunis naislääkäri tuli sisään ja näki meidät touhussa. Hän komensi kätilön auttamaan vaimoani synnytyksessä ja sanoi haluavansa puhutella minua. Lääkäri lukitsi toimenpidehuoneen oven, sekä riisui asunsa ja uhkasi kertoa tapahtuneesta vaimolleni jos en panisi häntä kunnolla. Aktin loputtua lääkäri sai hälyytyken synnytyshuoneeseen. Hänen lähdettyä huoneeseen tuli kerrossiivooja joka huomasi erektioni ja hän polvistui eteeni sekä alkoi antamaan minulle suuseksiä. Vähän ennen huippua hän lopetti, kääntyi ja kumartui eteenpäin. Minun oli sisäinen pakko panna kerrossiivoojaa takaapäin. Kun olin saamassa, synnytyshuoneesta huudettiin minua. Menin kerrossiivoojan saattamana synnytyshuoneeseen jossa olivat ennestään panemani kätilö, lääkäri ja vaimoni sekä minun uusi poikavauvani. Nyt kätilö, lääkäri ja kerrossiivooja ovat raskaana minulle ja mikä pahinta, olen käynyt panemassa kätilön, lääkärin siskoja sekä kerrossiivoojan miestä. Nyt he uhkaavat kertoa kaiken vaimolleni ja hänen äidilleen jota olen myös pannut!

      • booa

        nauruun :):):)


      • Anonyymi

        😅😅😅😅


    • on pari

      täysin käsittämätöntä kommenttia koskien vaimon siskoa. Hänhän oli juuri eronnut ja varmasti oli hiukan hukassa elämänsä suhteen. On täysin ymmärrettävää että hän haki lohtua siskonsa aviomiehestä ja onneksi raskaana oleva siskokin tämän tajusi. Ymmärtäkää nyt ettei sisko ole tehnyt mitään väärää pannessaan raskaana olevan siskonsa aviomiestä!!! Kusipää mies sen sijaan on täysi paskasika nussiessaan vaimonsa siskoa. Ja vaimo vielä raskaana! SIKA! PASKA!

      • muttafdss

        kumpi petti vaimoaan?? öö.. kumpi oli tämän raskaana olevan naisen kanssa naimisissa?? toki sisko teki rumasti, mutta mies PETTI. ja kuukausi ilman seksiä vauvan takia, huoh..pitääkö sitä heti pettää??


      • sisarellinen teko
        muttafdss kirjoitti:

        kumpi petti vaimoaan?? öö.. kumpi oli tämän raskaana olevan naisen kanssa naimisissa?? toki sisko teki rumasti, mutta mies PETTI. ja kuukausi ilman seksiä vauvan takia, huoh..pitääkö sitä heti pettää??

        Miksi sisko meni kertomaan asian viimeisillään raskaana olevalle siskolleen? Tiesi takuuvarmasta vaikeasta raskaudesta, koska lääkäri oli kieltänyt seksin. Sellainen kielto annetaan terveydellisistä syistä, ei huvikseen. Mies petti vaimoaan, se on selvä. Mutta vain pahansuopa, katkera ja kateellinen sisko menee kertomaan tapauksesta vaikean raskauden loppuvaiheessa olevalle omalle siskolleen. Teki sen siis aivan tahallaan ja tod.näk. vahingoittamistarkoituksessa.


    • pöntömpi kuin pönttö olet

      no ei voi olla tootttaaaa. taidat olla aika tollo.

      • samassa tilanteessa

        jumalauta mikä idiootti oikein olet!!!itsekeskeinen paska,et todellakaan ansaitse kuulua sen naisen ja lapsen elämään..nainen ansaitsee jotain paljon parempaa,miehen joka on hänen rinnallaan JOKAISESSA tilanteessa tukena ja turvana ja miehen,joka ajattelee ensimmäisenä tulevan lapsensa ja vaimonsa parasta!!!ja sen jälkeen vasta itseään.


      • aafga
        samassa tilanteessa kirjoitti:

        jumalauta mikä idiootti oikein olet!!!itsekeskeinen paska,et todellakaan ansaitse kuulua sen naisen ja lapsen elämään..nainen ansaitsee jotain paljon parempaa,miehen joka on hänen rinnallaan JOKAISESSA tilanteessa tukena ja turvana ja miehen,joka ajattelee ensimmäisenä tulevan lapsensa ja vaimonsa parasta!!!ja sen jälkeen vasta itseään.

        En tiedä mikä on nykytilanne....Mutta tähän viestiin osaan sanoa, että sä et rakasta vaimoasi. Mies, joka rakastaa täydellä sydämellään naistaan ja haluaa vain parasta hänelle ja lapselle, EI mene pettämään naista tämän SISKON kanssa (eikä kenenkään muun). Asetit halusi vaimosi ja lapsesi edelle, mikä on sikamaista, joten ymmärrän jos vaimosi ei ole antanut anteeksi sulle. Seurasin sun ja tuon Fergien keskustelua ja vaikka olisikin halua auttaa tässä tilanteessa, asia on niin. Eihän silloin voi panna, kun nainen on lähes viimeisillään raskaana. Häntä sattuisi ja se tuntuisi ikävältä, joten lähdet sänkyseikkailuihin hänen siskon kanssa. Teillä meni 8 kk yhdessä ja nainen luulee, että olette ikuisesti yhdessä eikä mitään ikävää varmasti tapahdu. Sitten tämä HUORAsisko lipsauttaa tekemisenne vaimollesi ja BANG! Varmasti kamala järkytys, toivon vain parasta vaimollesi. Sulle en niinkään, mutta jos ihan OIKEASTI olet pahoillasi, kai ansaitset yhden AINOAN tilaisuuden.

        Toivottavasti olette nykyään onnellisia.


    • 11+16

      Mitäs nainen pihtasi tavaraansa. Sai hyvän opetuksen. Se et pimppa on kipee ei kelpaa tekosyyksi sillä nainen voi myös ottaa suihin tai kädellä hyväillä miehelle orgasmin.

      • haisetkin pahalle

        onneksi tuollainen sika viihtyy vaan täällä suolisivustolla, eikä uskalla tulla naisten eteen tuolla oikeassa elämässä, oksennus pääsis joka ainoalla naisella, joka tuohon törmäis!
        tuo "kädellä hyväily" on tosiaan tuollaiselle tumputtajalle tuttu liike...ja ainoa!


    • LadyGaNa

      Perus suomalainen juntti...en oo saanu ikinä pilluu enkä saakkaan ByÄäääääääähhhh!!!Vitun urpo mee huoriin äläkä sukulaisiin!

      • Kapitalistiristäjä

        äitejään,siskojaan, tyttöystäviään,enojaan,kaikkii sukulaisiaan, tarhan possua, lammasta,lehmää,tyttöhevosta,
        1960 vm. Cadillacia pakoputkeen,Tunturi mopoa, poikahevosta, vaimoa..!!! Ihan kaikkea siis..!!
        Ymmärrättekste muijat...miehet panee vittu kaikkee.....vaikka panssarivaunua pakoputkeen,vittu....jos panettaa..!! Ne on MIEHII....!!!!


      • oot niiiiin oikeessa
        Kapitalistiristäjä kirjoitti:

        äitejään,siskojaan, tyttöystäviään,enojaan,kaikkii sukulaisiaan, tarhan possua, lammasta,lehmää,tyttöhevosta,
        1960 vm. Cadillacia pakoputkeen,Tunturi mopoa, poikahevosta, vaimoa..!!! Ihan kaikkea siis..!!
        Ymmärrättekste muijat...miehet panee vittu kaikkee.....vaikka panssarivaunua pakoputkeen,vittu....jos panettaa..!! Ne on MIEHII....!!!!

        Niin ne tyhmät äijät tekee, mut ei kaikki kuiteskaan oo onneksi tyhmii!
        Tunnen pari poikkeusta, jotka ymmärtää naisenkin päälle...
        Miehenä mulla se toinen.


    • Luonnollinen mies

      Eipä tuossa nyt mitään! Minä petin vaimoani viis-kuus kertaa hänen ollessa raskaana vaikka seksimme oli kohtuu säännöllistä.

      Vaimo ei edelleenkään tiedä ja hyvä niin. Kyllä minä hänestä tykkään. Vasta nyt on sekstailut jääneet vähemmälle kun lapsi ja pillerit ovat kuvioissa. Katselen taas vaihtoehtoja :). En halua vaimoani rasittaa pakkoseksillä kuitenkaan.

      Ihmettelen vain, miksi ihmeessä pitää vaimon siskon tai muun tutun kanssa pettää! Eikö muka muita naisia ole?

      • vaimokultasi

        Kyllä mä tiesin sun pettämistouhusi, mutta kun oli itsellänikin oma romanssi toisaalla menossa, niin en välittänyt!
        Ja mitä tuosta valittamaan, annoinhan sullekkin pimppiä kuin kiltti tyttö ainakin, vaikka se oikea rakkauteni aina silmissä siintikin, kun mua panit takaapäin..
        Nyt olen sitten jo niin rakastunut tähän "muruseeni", etten halua kanssasi enää sekstailla, pettämiseltä tuntuisi...
        Te ukkopolot olette niin omahyväisiä, ettei tullut sullekkaan varmaan edes mieleesi, että kunnon panoa halusin minäkin, sinusta ei siihen ole oikein koskaan ollut, sorry!


      • Luonnollinen Mies
        vaimokultasi kirjoitti:

        Kyllä mä tiesin sun pettämistouhusi, mutta kun oli itsellänikin oma romanssi toisaalla menossa, niin en välittänyt!
        Ja mitä tuosta valittamaan, annoinhan sullekkin pimppiä kuin kiltti tyttö ainakin, vaikka se oikea rakkauteni aina silmissä siintikin, kun mua panit takaapäin..
        Nyt olen sitten jo niin rakastunut tähän "muruseeni", etten halua kanssasi enää sekstailla, pettämiseltä tuntuisi...
        Te ukkopolot olette niin omahyväisiä, ettei tullut sullekkaan varmaan edes mieleesi, että kunnon panoa halusin minäkin, sinusta ei siihen ole oikein koskaan ollut, sorry!

        Siellä Reinon luonako sitä oltiinkin taas viime viikolla, kun minut jätit lasta yksin hoitamaan ja kehuit läksiväsi kangaskauppaan! Ei se mitään, kyllä minä tiedän! Reino kertoi. Mutta hyvä että tiesit touhuistani ja otit sen noin terveesti. Jatketaan samaan malliin. Pusi pusi! Äläkä enää teeskentele niitä kovaäänisiä orgasmeja jos et niitä oikeasti saa.


      • ...ja paska haisee..
        Luonnollinen Mies kirjoitti:

        Siellä Reinon luonako sitä oltiinkin taas viime viikolla, kun minut jätit lasta yksin hoitamaan ja kehuit läksiväsi kangaskauppaan! Ei se mitään, kyllä minä tiedän! Reino kertoi. Mutta hyvä että tiesit touhuistani ja otit sen noin terveesti. Jatketaan samaan malliin. Pusi pusi! Äläkä enää teeskentele niitä kovaäänisiä orgasmeja jos et niitä oikeasti saa.

        Höh! Etkö kultsini mun enää erota pierunpärähdyksiäkään orgasmin äänistä??
        Pöräyksiäkin pääsee vain sen takii, että nukun niin sikeesti koko toimituksen ajan...


      • ...muistaessani...
        ...ja paska haisee.. kirjoitti:

        Höh! Etkö kultsini mun enää erota pierunpärähdyksiäkään orgasmin äänistä??
        Pöräyksiäkin pääsee vain sen takii, että nukun niin sikeesti koko toimituksen ajan...

        ...ei se lapsikaan ole sinun, vaan Reiskan...mut sopikaa sekin asia Reiskan kanssa..sorry..









        ;D


      • eipä haittaa
        Luonnollinen Mies kirjoitti:

        Siellä Reinon luonako sitä oltiinkin taas viime viikolla, kun minut jätit lasta yksin hoitamaan ja kehuit läksiväsi kangaskauppaan! Ei se mitään, kyllä minä tiedän! Reino kertoi. Mutta hyvä että tiesit touhuistani ja otit sen noin terveesti. Jatketaan samaan malliin. Pusi pusi! Äläkä enää teeskentele niitä kovaäänisiä orgasmeja jos et niitä oikeasti saa.

        vaivaa: kovaäänisyys vai teeskentely?
        Jos se on kovaäänisyys, niin laita tutti tai purulelu suuhun...


      • jep!
        eipä haittaa kirjoitti:

        vaivaa: kovaäänisyys vai teeskentely?
        Jos se on kovaäänisyys, niin laita tutti tai purulelu suuhun...

        ...ja mieluummin sinne omaan suuhus, ei kuola niin valuis..


      • ....
        jep! kirjoitti:

        ...ja mieluummin sinne omaan suuhus, ei kuola niin valuis..

        heheheheheh!


      • tuttisuu
        jep! kirjoitti:

        ...ja mieluummin sinne omaan suuhus, ei kuola niin valuis..

        kulta, sinnehän se oli tietenkin tarkotettu.
        Kuolasta puheenollen, se sun kuolas roiskui tänne asti!!! Pusipusi.


    • äkänenakka

      Mitäpä luulet että kuinka pian vaimosi synnytyksen jälkeen haluaa seksiä. Tai vaikka haluaisikin niin se on lähes mahdotonta ainakin kuukauteen, yleensä siinä menee pari kuukautta.

      Et ole mikään mies! Luuseri sinä olet!

      • palkkansa saanut!

        Eiköhän tuo oo jo jätetty ukkeli tähän mennessä, kun viestitkin on jo toista vuotta vanhoja.
        Makselee tieten elareita ja istuu illat baareissa kaljalasiin nyyhkien ja vetelee kouraan.


    • En sua haluaisi mieh

      Mikä mies se sellainen on, että ei kykene tuohon ikään itseään hillitsemään. Parempi että eroatte, koska sama kykenemättömyytesi tuo lisää ongelmia. Sitä paitsi, en minä ottaisi sellaista miestä takaisin, joka menee sänkyyn oman siskoni kanssa. Sisko ilmiselvästi oli kateellinen kohta ex-vaimosi perheonnesta ja halusi tuhota sen. Olet sinäkin mies! Eihän sinusta ole suojelemaan omaa perhettäsi! Ja vauva tulossa. Ihan totta! Vaimosi ja lapsesi parhaaksi on, että eroatte. Koska sinä olet ihminen, joka ilmeisesti et ole kypsä sitoutuneeseen suhteeseen, ja jos vaimosi ottaisi sinut takaisin, niin saisi sitä mitä tilaisi.

      • nainwn

        vitun pässi. samaa mieltä!

        saat varmasti joskus anteeksi, mutta omatuntosi jää soimaan ehkä pidemmäksi aikaa..


    • 24

      Ettäkö oikein kuukausi ilman seksiä!! Olipa todella, todella säälittävä veto. Mulla on kokemusta kahdesta raskaudesta. Ensimmäisen raskauden aikana oli 25v ja toisen 29v. Vaimon halut katosi totaalisesti saman tien kun lapsi alkoi itää. Molemmilla kerroilla seksitön aika kesti 11-12 kuukautta (eli synnytyksen jälkeen paranneltiin paikkoja vielä pari kuukautta), mutta en minä silti vieraissa käynyt. Tarkoitan siis todella seksitön, vaimo ei suostunut edes käsipeliin suihinotoista puhumattakaan. Hulluksihan sitä meinasi tulla, myönnetään ja hermot oli kun viulun kieli, mutta niiiiin sikamaiselta olisi tuntunut vieraissa käynti kun vaimo odottaa maha pystyssä kotona että ei vakavissaan käynyt mielessä. Oli se hirveää aikaa.. Oikeasti. Yksistään tuon takia en halua enää jalkikasvua.

      Se on veliseni semmonen homma, että ken leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön. Ei tämä maailma sinun mulkun ympärillä tule jatkossakaan pyörimään.

    • nainen ja äiti

      Siis pääseekö vaimon sisko tästä kuin koira veräjästä!!!!!! Hän oli kuitenkin se joka tässä toimi kaikkein törkeimmin. Meni sänkyyn siskon miehen kanssa ja sitten vielä meni kertomaan asian, siis tahallisesti rikkoi siskon perheen. Oliko ehkä kateellinen teille ja halusi tuhota tältäkin perheonnen, kun itsellä meni huonosti. Pettäminen on paha, mutta vielä pahempaa on aiheuttaa satunnaisesta hairahduksesta tuskaa muillekin kertomalla siitä, muka omaa oloaan helpottaakseen. Entä omantunnontuskat nyt kun siskon avioliitto on tuhottu?

      Pidä yhteyttä vaimoosi, mutta hienotunteisesti. Lähetä kukkia, kirjoita kirje, kun osaat kirjoittaa noin hyvin. Yritä olla sotkematta vaimon siskoa tai äitiä tähän enempää, teidän suhdehan ei heille kuulu! Yritä mennä kotiin tai sairaalaan, kun tiedät ettei siellä ole ulkopuolisia, laita joka viikko tekstari Rakastan sinua, tee jotain romanttista. Älä kuitenkaan vainoa liikaa, ja jos ei heti onnistu, anna välillä ajan kulua. Minusta heidän rangaistuksensa sinulle tuosta satunnaisesta erehdyksestä on kohtuuton, ja toivon sydämestäni että saatte asianne kuntoon

    • Seliseli vaan

      On näitä pettäjien selityksiä moneen lähtöön.

      • reteriikki

        Kaikkea sitä kuulee, mitä se nyt yks kiimainen hetki meinaa ihmiselämässä, pikkusielusten jumalistelua. Hah,hah. Tiedättekös muuten, että myös toisen avipuolison himoitseminenkin on syntiä, vaikkette tositoimiin alkaisikaan.
        Syökää , Juokaa, Naikaa, vuosi aikaa. siteeraten Reino Helismaata


      • Yhteiskäyttömies
        reteriikki kirjoitti:

        Kaikkea sitä kuulee, mitä se nyt yks kiimainen hetki meinaa ihmiselämässä, pikkusielusten jumalistelua. Hah,hah. Tiedättekös muuten, että myös toisen avipuolison himoitseminenkin on syntiä, vaikkette tositoimiin alkaisikaan.
        Syökää , Juokaa, Naikaa, vuosi aikaa. siteeraten Reino Helismaata

        Älä ole huolissasi. Olet tolminut juuri niinkuin luonto on tarkoittanutkin. Sinä olit puutteessa ja niin oli nainenkin. Vahinko vain, että kyseessä oli vaimosi sisko, joka halusi saattaa siskonsa samaan tilanteeseen kuin itsekin oli. Siinä harkintasi petti.
        Kyseessä oli kuitenkin lajityypillinen käyttäytyminen, sinun tapauksessasi kulutushuippujen tasaaminen. Sama juttu oli ilmeisesti vaimosi siskon kanssa.
        Kulutushuippujen tasaaminen ilman emotionaalista puolta ei voi olla pettämistä sen syvimmässä tarkoituksessa, kyseessähän on vain molemminpuolinen, ihan puhdas fyysinen huojentava ja helpottava toimenpide, joka voidaan lukea omatoimiseksi mielenterveydestään, ja siis myös kumppanin mielenterveydestä, huolehtimiseksi.
        Tätä varten meidän tulisi päästä vihdoinkin irti tästä meille opetetusta ahdistavasta luterilaisesta moraalikäsityksestämme ja hyväksyä julkisesti käsite yhteiskäyttömies.


    • YoungLove

      Hyvä!Yhteiskäyttömies rulez!
      Ja ei tuo sinun tekosi nyt niin hirveän väärä tai ainutkertainen ole!
      Vaimon sisko eli lapsen...onko se nyt täti on ihan hyvä vaihtoehto!
      Monille muille kaltaisillesi miehille on käynyt juuri sama moka!!!(itseni ylpeänä mukaan lukiakseni)
      Eli ei seksiä->vaimon hemaiseva sisko->sen kans aivan vitun mahtavaa seksiä,parempaa ku vaimon kans piiiiitkään aikaan->(mutta sillä erotuksella ettei tämä sisko ole siitä puhunut ja ite tietenki turpa visusti rullalla ja monta vuotta->onnellisesti yhdessä/Eli tarinan opetus : kannattaako tunnustaa jos pettää->No EI Helvetissä IKINÄ!!!oliko trolli vai ei ihan sama mut tää asia on tosi jos petät->et puhu.

    • EI KAI

      Onkohan siskokin raskaana? *syö peranalastuja ja hekumoi ajatuksella* Vaimosikin tuli kuulemma raskaaksi kun jätti pillerit syömättä tarkoituksella, mutta toisaalta hän on nainen ja näitä nyt sattuu aina.

    • uskomattoman tyhmää

      On uskomatonta miten kevytkenkäistä touhusi on ollut! Vaakakupissa olisi pitänyt painaa enemmän vaimosi tilanne kuin omat himosi. Jos mies menee naimaan vierasta heti kun vaimo ei voi väliaikaisesti lähteä seksileikkeihin mukaan, on vika ainoastaan omien korviesi välissä.
      Missä miehen äly on??? Vaimosi pärjää ilman sinuakin, olet tehnyt pahimman mitä mies voi vaimolleen tehdä!

    • Voi kauhistus sentää

      On siinä isä lapselle. Kun vaimo odottaa, siinä tulisi olla koko ajan tukena eikä ajatella ketään toista. Ja vielä sisaren kanssa, taitaa olla sisarussuhteetkin poikki, minä ainakin laittaisin.

      Olit turhautunut, ei voi olla totta, että miehen aivot ovat tuossa tilassa. Eihän sinuun kukaan voi koskaan uskoa , olet häntäheikki tilaisuuden tullen.

      Oletpa vaimosi elämän todella pilannut, saisit ryömiä kuin mato maassa.
      Mitähän lapsellesi mahtaa kuulua, äidin vointi haijastuu lapseenkin.

    • selkgäöeg

      Hyi saatana!!! Tän on ihan pakko olla provo!! Ei kukaan voi olla noin uuno!!!

    • Aikuisuus hukassa

    • Ukko_mies

      Kannattaisi mieluummin käydä maksullisissa jos palleja pakottaa niin pahasti, että on pakko purkaa jonekin. Kiinnijäämisriskit aika pienet, kun vaan muistaa ehkäisyn.

    • tosimiesäijä

      Ihan oikein teit. Kyllä pesää pitää hakea muualta heti jos alkaa kotona tökkimään esim. muija paksuna, ei muija miellytä silmää jne. Mutta turha sun on jäädä murehtimaan menneitä. Anna muijas olla ja eti uusi vosu jonka kanssa on entistä mukavampaa. Ja jos muija sanoo ettet saa nähdä muksua, niin sano että "pidä tunkkis".

    • AJaskaaA

      Kyllä vamon siskon kanssa silti on hienoa harrastaa seksiä, jokin siinä jännityksessä.. On lisäksi aika helppoa kun ei herätäepäilyksiä vaikka vaimon siskoa auttelee silloin tälöin tietokoneen tai empan kanssa muutaman tunnin.

    • Juhaniaho

      Nyt on sisnänsä hyvä tuuri että ovat siskon kanssa puheväleissä. Nyt vaan on yritettävä saada vaimo antamaan anteeksi ja todettava että olis helpompaa jos vaan oltaisi kimpassa tästä eteenpäin. Helpottaa kun on kolme maksamassa asuntolainaa ja sisko auttamassa lastenhoidossa ja myöhemmin vaimo siskoa sen ja sun muksujen kanssa

    • Oma.vikas

      Kun se järkeenne menisikin että SE EI OLE KOSKAAN PETETYLLE OSAPUOLELLE VAIN SEKSIÄ! Joskus virheistä maksetaan rankasti.

    • 55ööll

      KANNATAA VAIHTAA USKONTOA.Siirtyä moniaviolliseksi.

    • vkvcmmm

      Tulevalle isälle neuvo että anna toisen olla ja ota sitten myöhemmin yhteyttä kun lapsi on puolivuotias tai isompi. Elatusmaksut tosin voit hoitaa kuin mies.

      • MiksiVanhojaKaivellaan

        Niin, aloitus oli tehty jo vuonna 2009, jotta tuo lapsihan nyt jo 8 vuotias..... :D Isä toki voisi tulla kertomaan tämän päivän kuulumiset.....


    • vanhan.mietteitä

      Aikoinaan asioita hoidettiin toisella tavalla.
      Tietenkin tilanne on ollut väärin, ja yleensä mennä johonkin "yksin" toisen sukupuolta edustavan luo, on joillekin tulella leikkimistä , varsinkin nuorelle, jolla on kojotus mollukoissa.

      Mennään ajasta taakse - 1900 luvun alkupuolella mies oli hyännyt muualla kuin kotona ja vaimolle oli tultu sanomaan. Vaimo oli tuumannut kantelijalle, että kyllä se enemmän kuin yhden vitun väärtti on se mies.
      Siihen aikaan tärkeämpää oli pyrkiä olemaan yhdessä, eikä hajottaa - elämän arki oli karua.

      Ongelmat ovat iänikuiset. Elämää on katsottava monelta suunnalta, että onko lapselle parempi yhteinen isä ja äiti. Eli painavia arvoja on vaakakupissa. Liittoja on pidetty pystyssä kaikenlaisissa tapahtumissa. 1950- luvulla isäntä taksikuski- yrittäjä. Tiedettiin jopa kotona, että isäntä elää haureudessa. Pukki, mikä pukki. Vaimo piti kuitenkin perheen läjässä.
      Nyt katsellen jälkipolvia - kunnioitan hänen ratkaisujaan.

      Rikkoohan se liiton perusteita- kun uskottomuus astuu kuvioihin. Siksi on hyvä miettiä, millaista perustetta meidän yhteiskunta vapaine seksualisine viesteineen välittää aikaan, jopa heille, jotaka lapsistamme rakentaa tulevaa --- perhe--- suhdetta aikaan. Onko se perusta lujalla pohjalla, vai onko se nyt rakennettuna oleva kännykkäsukupolvi pornoineen tekemässä uutta hallaa.

      Siksi isien teot- kantaa ongelmaa huomiselle.

      Olisiko sellainen syy osaltaan ollut tuolle lankeemukselle, että se rima on ollut niin alhaalla.
      Perusta on rakennettu alkujaan hiekalle.

      Siinä vaaditaan nyt viisautta. Avioliittoleireillä on korjattu isojakin haavoja, mutta se ei ole syytösten auttama- vaan tahto, että asia on tapahtunut - yritetään eteenpäin.

      Ongelma on paha - kun on kyse sisaresta - mutta, on niitä ollut ennenkin. Siis halutaanko se uusi päivä - lapsille.

    • Juhaniaho

      Minusta vaimosi teki hätiköidyn johtopäätöksen. Pillua on pakko saada ja sisko oli sopivasti tarjolla. Et mennyt kylille juoksemaan vaan jäit " perhepiiriin". Koittaisit selvittää vaimolle että olisi hyvä jos voisit käydä panemassa siskoa vielä jatkossakin, ja voisit huolehtia molemmista sisaruksista. Ja kun ovat jo valmiiksi siskoksia niin tukevat paremmin toimeen kuin vieraat naiset.

    • balero

      Pettäminen hajottaa helposti avioliiton.Aika paha teko mennä vieraisiin kun vaimo on 8 kuulla raskaana.Jotain moraalia pitäisi olla.Olet törppö ja luulen ettei liittonne ei kestä kovinkaan kauan jos vielä päädytte yhteen.Kun on pettänyt kerran tekee sen helposti toisenkin kerran.Luotto meni

      • miehentilanne

        Ymmärrän puutteen mutta en tekoa ja kun vielä vaimon sisko ai ai. Mulla ei noita huolia onneksi ollut, vaimo halusi seksiä koko raskaus ajan, viimeinen kerta noin pari viikkoa ennen synnytystä. Itse asiassa minä toppuuttelin ja pelkäsin jotain tapahtuvan mutta vaimo vaan sanoi että ei hätää kun et kovaa rynkytä. En kyllä pystyis vastaavaan tekoon, kunnioitusta pitää olla raskaana olevaa naista kohtaan.


    • Anonyymi

      Tästä ihanuus miehestä ei ole kuulunut mitään. Tuo kertomus oli kuin kirja. Vaimo asia ensin, surkeaa kun ei nyt voi tehdä. Yhtäkkiä sisko muuttaa omilleen kun eroaa. Tämä mies auttaa ja hups kuinkas kävikään. Sitten tämä ihana sisko juoksee itkien kertomaan toiselle siskolle mitä teki. Hän suunnitteli jos sittenkin saisi miehen itselleen. Vaimo masentuu, mies masentuu ja sisko masentuu. Mies katsoo vaimon surkeutta, kohta kai sairaalaan. Pelkään myös lapseni puolesta. Yhtäkkiä vaimo on äitinsä luona ja itkee sekä keinuu lattialla. Miten viimesillä oleva voi istua lattialla ja keinua? Melko mahdotonta. Nyt sitten äiti eikä vaimo vastaa puhelimeen, joku neuvoo että kirjoita kirje. Tässä on varsin paljon yritystä, ehkä liikaa seurattu kauniita ja rohkeita. Siellähän taidettiin tehdä tälläistä. Tässä ei ole mitään tolkkua. Mies odottaa mitä ihmiset vastaavat jatkaa että olen surkea ja inhottava. Muutkin ovat samaa mieltä ja pahin kun vaimoni oli juuri äitinsä luona ja yhtäkkiä kotona masentuneena. Äiti jäi jonnekin. Kunhan nyt joku sitkeästi kokeili miten paljon voi upota juttuja. Jotkut sanoivatkin että on provo ja ilmeisesti ovat oikeassa.

    • Anonyymi

      Jaa, hyvin tehty👊

    • Anonyymi

      H y i .

    • Anonyymi

      Mulla oli molemmissa raskauksissa seksikielto se olisi ollut vaarallista minulle sekä raskaus olisi mennyt kesken. Ensimmäisessä viimeiset 2 kuukautta ja synnytyksen jälkeen melkein 5 kuukautta mentiin todella vähällä seksillä ennen kuin tilanne normalisoitui. Toisessa 3 kuukautta. Kyllä tietenkin muutenkin asia hoidettiin. En ole kyllä kertaakaan kuullut ettei mies olisi kestänyt sitä aikaa. Miehellä kuitenkin löytyy toimivat kädetkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5630
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3567
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1692
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1690
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      91
      1156
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1119
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      829
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      828
    Aihe