Miten alistaa naista?

Kurmuuttaja

Naiseni tykkäisi että alistaisin häntä seksuaalisesti. Miten teen sen? Minulla ei ole tuosta aiempaa kokemusta. Kertokaas te joilla on positiivista ja oikeaa kokemusta asiasta. Asiallisia kommentteja kiitos.

74

24182

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen...

      Tykkään myös. Vaikea kyllä selittää, mutta mun eksä osasi sen, se on vaan tietty asenne sängyssä, ja ne otteet, sun täytyy opetella ottamaan naisesi kovemmin, naimaan rajummin, puristelemaan kovakouraisemmin, ota vaikka käsiraudat ym. mukaan, vedä vähän hiuksista kun panet takaapäin ym. Tärkein on, että osaat panna rajusti, jos yhtään luulen tietäväni mitä naisesi haluaa, jos hän haluaa samantyyppistä kuin minä ja suurin osa kavereistani, ollaan tyttöjen saunaillassa muutaman promillen humalassa vähän avauduttu ;)

      • 38v...

        Niin näinhän se käytännössä menee ja takaan ottavani naiseni naimaan kovin,mutta entä se hellyys??Onko se myytti vai kaipaako naiset,vaan kovia otteita? En tiedä!Ps.38v bodari...


      • lallatilaa.....
        38v... kirjoitti:

        Niin näinhän se käytännössä menee ja takaan ottavani naiseni naimaan kovin,mutta entä se hellyys??Onko se myytti vai kaipaako naiset,vaan kovia otteita? En tiedä!Ps.38v bodari...

        riippuu ihan naisesta. useasti ensimmäisillä kerroilla ja pidemmänkin päälle naiset haluavat helliä otteita, mutta välillä myös naisetkin haluavat tuntea juuri rajuja otteita ja juuri sellaista kovia rajuja otteita, kun luotetaan kumppaniin vähän enemmän minä en menisi panemaan heti naisia rajusti, mutta en kohtelisi heitä kuin särkyvää lasia kämmenellä


      • lallatilaa.....
        38v... kirjoitti:

        Niin näinhän se käytännössä menee ja takaan ottavani naiseni naimaan kovin,mutta entä se hellyys??Onko se myytti vai kaipaako naiset,vaan kovia otteita? En tiedä!Ps.38v bodari...

        riippuu ihan naisesta. useasti ensimmäisillä kerroilla ja pidemmänkin päälle naiset haluavat helliä otteita, mutta välillä myös naisetkin haluavat tuntea juuri rajuja otteita ja juuri sellaista kovia rajuja otteita, kun luotetaan kumppaniin vähän enemmän minä en menisi panemaan heti naisia rajusti, mutta en kohtelisi heitä kuin särkyvää lasia kämmenellä


      • niin ei se hellyyttä
        38v... kirjoitti:

        Niin näinhän se käytännössä menee ja takaan ottavani naiseni naimaan kovin,mutta entä se hellyys??Onko se myytti vai kaipaako naiset,vaan kovia otteita? En tiedä!Ps.38v bodari...

        silloin tahdo! Kehu samalla kauniiks,,,ym.siinä hellyyttä.


      • nainen........
        38v... kirjoitti:

        Niin näinhän se käytännössä menee ja takaan ottavani naiseni naimaan kovin,mutta entä se hellyys??Onko se myytti vai kaipaako naiset,vaan kovia otteita? En tiedä!Ps.38v bodari...

        exäni kanssa sekä hellyyttä että kovia otteita. Sitoi minut ja peitti silmät, ensin hyväili hellästi ja sitten napautti sormenpäällä lujaa tai nipisti ja taas hyväili hellästi, muutenkin saattoi kieltää ääntelyn ja jos voihkaisin niin rankaisi nipistämällä. Kun näki että olen laukeamassa keskeytti ja lähti vaikka piipahtamaan ulkona tai ainakin väitti niin :) Ei mitään väkivaltaa vaan sopivassa suhteessa hellyyttä ja kipua


      • joskusennen

        Omat muistot vähän samantyylisiä...mun vaimoni kanssa nuorempana toivoi rajumpaa seksiä välillä voisko sanoa että kovakouraista. Hyvää kuitenkin teki molemmille...varsinkin kun sai rynkyttää takaapäin, puristaa ja läpsiä pakaroita, punoittivatkin välillä mutta ei se naistani haitannut. Nyt on mennyt jo vuosia hellemmissä merkeissä.


      • Anonyymi
        38v... kirjoitti:

        Niin näinhän se käytännössä menee ja takaan ottavani naiseni naimaan kovin,mutta entä se hellyys??Onko se myytti vai kaipaako naiset,vaan kovia otteita? En tiedä!Ps.38v bodari...

        Itse en kaipaa, ehkä joskus, enemmänkin himoa ja leikkiä seksuaalisuudella.


      • Anonyymi
        niin ei se hellyyttä kirjoitti:

        silloin tahdo! Kehu samalla kauniiks,,,ym.siinä hellyyttä.

        Ei.......vaan että " haluan omistaa sinut" ja pil......niitä naiset haluaa kuulla jos puhutaan kesken aktin.


    • 2009.

      Eihän tämän tapaisiin kysymyksiin tai aiheisiin voi antaa aasiallisia kommentteja.

      • Anonyymi

        Ei voi.


    • perseeseen ja

      sen jälkeen laukeet naamalle!toimii

      • tykkään....

        Mäkin tykkään tosta. samalla kun panet peppuun voit läpsiä pakaroita. työnnä suuhun ja lopuks laukee naises päälle, ihan minne vaan. kääntelet naistas tuhmiin asentoihin, niin ettei voi peitellä mitään.


    • StippaS

      Kuule kannattaa ottaa iisisti jos on kyseessä ensikertalainen.. Kurmuuttamisia ei välttämättä mieli kestä ellei se ajatus ole mukana.. Ei kestä puolin eikä toisin siis kurmuutettavalla eikä kurmuuttajalla. Eri asia sitten taas tämmöiset ;) jotka suorastaan hävyttömästi nauttisivat siitä kun lähes tulkoon raiskataan, oikeasti käytetään niitä kovia otteita eikä vain leikitä. Saa tuntea alistuvansa sanan varsinaisessa merkityksessänsä kun toinen tulee ja käyttää eli siitä tulee jumalaton kiksi :D Ehkä joku tyyliin tukasta vetäminen voisi toimia aluksi, sehän on sellainen periaatteessa hellämielinen? Pureminen? Raavittua nyt tulee seksin puitteissa joka tapauksessa kuin myös ehkä kovakouraisesti käsiteltyä eli jatkaisi siitä mikä oikeastaan on jo luonnollisella tavalla läsnä. Kuljettaisi sitä vähän pidemmälle? Sitten taas on kaikenlaisia elementtejä lisänä, vaikka jossain tyyliin julkisella paikalla vähän kokeilet missä menee raja. Hellästi, rivosti, hävyttömästi vaikkapa vaivihkaa kouraisten hanurista ;) Kesäkausi on taas hyvänä tulossa kun saa jolkotella ilman alushousuja suorastaan odotella tuolla tienvarressa, että joko joku nyt tulisi ja ottaisi :D :D :D No joo x) Pointtina kuitenkin se, että julkisella paikalla vehtaaminen tuo taas lisäelementtiä alistamiseen. Muttaettä järkevästi eteenpäin, ei särjetä ihmisiä eikä tallota eikä varsinkaan sitä siippaa ;)

    • aseistariisuva kommentti

      Helpostikkin toiselta ihmiseltä saa kolmannen pyörän.Mutta kaikki tietää,et vain kotiovelle saattamaan,sit kotioppäi.Kukaan iso povipommi EI kadehdi hoikan kuikelon "alistuneisuutta" rosoisen kääkkämiehen kanssa.On kivempi pelailla pallopelejä,kuin tehdä sit-upseja ;>

      • täysillä.....

        Moi. No semmonen olo pitää olla, et mies haluaa sua hullun lailla, "raiskaa" - otat täysillä. Itten nautin eniten kun mies ottaa väkisin edestäpäin (siis se mies jonka mä oon VALINNU sänkyhommiin ITSE, ei kuka tahansa - raiskauksesta se on kaukana kyseessä on yhteisesti sovittu leikki!!! ja muistakaa tämä) niin, ottaa väkisin edestäpäin, nostaa jalat tarjottimeksi ja levittää.... työntää isoa kyrpäänsä väkisin sisään ja minä huudan tuskasta. Jos vehkeet ovat suuret ei muuta tarvita, pienivehkeisempi voi läiskiä pyllylle tms. pientä kipua. Kaulan pureminen (ei liian kovaa) ihanaa kans, ja ranteista kiinni pitely, tai kun pää hakkaa pantaessa seinään... että tulee sellanen olo että mies on hulluna kiihkosta, just suhun.. tuhmiakin saa puhua, mutta ei oikeesti loukkaavia. tuhmia esim. siitä kuinka kiimaiselta näytän, huoraamisista tms - ulkonäöllä ei saa loukata oikeesti. Oikeastaan vaarallista antaa neuvoja koska nää on aina kahden kauppa. Kaks ihmistä jotka tuntee toisensa hyvin voi sm-leikkejä leikkiä. En suosittele yhden illan tutustumisen perusteella, voi tulla vaurioita molempiin. Mukavaa lauantai-iltaa.. nainen


      • Joskus..
        täysillä..... kirjoitti:

        Moi. No semmonen olo pitää olla, et mies haluaa sua hullun lailla, "raiskaa" - otat täysillä. Itten nautin eniten kun mies ottaa väkisin edestäpäin (siis se mies jonka mä oon VALINNU sänkyhommiin ITSE, ei kuka tahansa - raiskauksesta se on kaukana kyseessä on yhteisesti sovittu leikki!!! ja muistakaa tämä) niin, ottaa väkisin edestäpäin, nostaa jalat tarjottimeksi ja levittää.... työntää isoa kyrpäänsä väkisin sisään ja minä huudan tuskasta. Jos vehkeet ovat suuret ei muuta tarvita, pienivehkeisempi voi läiskiä pyllylle tms. pientä kipua. Kaulan pureminen (ei liian kovaa) ihanaa kans, ja ranteista kiinni pitely, tai kun pää hakkaa pantaessa seinään... että tulee sellanen olo että mies on hulluna kiihkosta, just suhun.. tuhmiakin saa puhua, mutta ei oikeesti loukkaavia. tuhmia esim. siitä kuinka kiimaiselta näytän, huoraamisista tms - ulkonäöllä ei saa loukata oikeesti. Oikeastaan vaarallista antaa neuvoja koska nää on aina kahden kauppa. Kaks ihmistä jotka tuntee toisensa hyvin voi sm-leikkejä leikkiä. En suosittele yhden illan tutustumisen perusteella, voi tulla vaurioita molempiin. Mukavaa lauantai-iltaa.. nainen

        Tahdon kovia otteita kullaltani joskus mutta en aina,joskus se on parempaa hellästi,joskus toisinpäin.. Mielialasta täysin kiinni. Annan sen ottaa mua varottamatta,tarkotan että vaikka housut takaapäin pyllynpäältä pois puhumatta,pikkarit sivuun ja sitten mennään. Annan panna rajusti,vetää hiuksista,laueta naamalle/suuhun,käyttää rumaa kieltä,annan "kurmuuttaa" pyllyyn.. Antaa hiukan opetusta joskus jos olen ollut tuhma tyttö..laitetaan vaikka vöillä mut ranteista sänkyyn kiinni ja annan tehdä sen mitä vaan,kiusailee ja tekee mut hulluksi vaikka kuinka anelisin jo kiimassa. Lopulta saan kuitenkin kullia kuinka paljon haluan. Just sellasta miehen ohjailua ja määräilyä...laittaa kyllä mut hulluksi himosta. Joskus taas hellä rakastelu tunteja on parasta..taju meinaa lähteä...hyvä että entisestä selviää ja silti tulee jo uutta. Tuntuu joskus että kohta se taju lähtee oikein tosissaan. Rakkaansa kanssa voi puhua kaikesta,mitä vaan haluaa niin että molempien on hyvä olla.


    • Seksi on kaikkea..

      Niin, jos naisesi on tätä sinulle ehdottanut, olisi varmaan hyvä puhua asiasta hänen kanssaan miten hän haluaisi sinun häntä alistavan, kaikilla on eri käsitys kyseisestä asiasta.

    • se...

      tarkoittaa just noita "kovia otteita", mitä eka vastaaja taisi vastata. Hiuksista vetämistä ja vähän rajumpaa kääntelyä esim. asentoa vaihtaessa. Ei siis missään nimessä sellaista, että oikeasti alkaisit väkivaltaiseksi, vaan naisen on tiedettävä ja luotettava siihen, että et oikeasti satuta häntä.

      • vinkkejä....

        Edellä mainitut tavat ovat myös minulle tuttuja. Kerron vielä yhden lisää. Kun menet naisesi luo käymään (tai hän tulee luoksesi), älä sano mitään, ota jämäkästi ranteesta kiinni, mahdollisesti myös hiuksista. Vie hänet määrätietoisesti makkariin. Ehkä näin aluksi vain "määrätietoisesti". Sitten kun olette löytäneet tän jutun juonen, niin voit jo raahata hänet sinne väkisin.


      • Anonyymi
        vinkkejä.... kirjoitti:

        Edellä mainitut tavat ovat myös minulle tuttuja. Kerron vielä yhden lisää. Kun menet naisesi luo käymään (tai hän tulee luoksesi), älä sano mitään, ota jämäkästi ranteesta kiinni, mahdollisesti myös hiuksista. Vie hänet määrätietoisesti makkariin. Ehkä näin aluksi vain "määrätietoisesti". Sitten kun olette löytäneet tän jutun juonen, niin voit jo raahata hänet sinne väkisin.

        Sana raahata ei kyl oo seksikästä hajareisin syliin ja vie makkariin ja syö sut


    • ja ehkä piiskaa

      Sitten voisit ottaa hänestä härskejä valokuvia ja puhua tuhmia. Hanki pari dildoa ja pitäkää kivaa.

      • asentoihin

        kääntäminen ronskein ottein, on kiihottavaa ;) Siis että mies levittää jalkoja, kääntää ympäri kun huvittaa, ja työntää yllättäen esileikissä rajusti sormet pilluun jne.


    • nahkanuija

      Panet kurkkuun, tukit nenän, panet pyllyyn, vedät poninhännästä. Kädellä tukit suun.

    • No, voi..

      Ooteks te ollu kauanki noin kipeitä?

    • Domm

      Käsiraudat ja silmät sidottuna on aika yleinen alistamisen muoto, josta naiset tykkää.

      BDSM ja sadomasokismi on sitten erikseen, mutta löytyy kyllä ohjeita niihinkin.

    • Osa-aika master

      Väärän palstan provo mutta vastaanpa.

      Hyin nuorena aloitimme siten, että alkulämmittelyn jälkeen ajoittain heitin vaimoni vuoteelle vatsalleen suoraksi.
      Hänen maatessaan litteänä tunkeuduin sisään aloittaen aktin.

      Myöhemmin totesimme ko. tavan ilmeisesti stimuloivan hänen g-pistettään ja olihan siinä kalullanikin ahtaammat paikat.

      Myöhemmin ovat vaihtoehtomme jalostuneet paljon monivivahteisemmiksi.

    • mies vm 86

      Kannat ja "heität" sen sängylle. Asettelet naisen perseen pystyyn sun eteen, painan yläselästä/niskasta naisen pään sängyllä. Otat niskahiuksista vahvasti kiinni ja annat palaa. Ei kuitenkaan mitään satuttamista. Mutta tota valtaosa naisista haluaa. Tämä feministihössötys on tehnyt nasista huonovointisia kun ei saa toteuttaa biologiaansa kuten haluaa. Aika moni nainen "alistuu" kun vahva mies vie eikä kysele turhia. Toki "ei" tarkoittaa myös ei, jos muuta ei ole sovittu.

    • hmmmmmmm

      Musta on ihanaa kun mies pakottaa ottamaan suihin ja samalla vetää hiuksista, ja sen jälkeen nostaa päälleen. Toinen on että sanoo vaan "housut pois" ja työntää makkariin. Just ranteista kiinni pitäminen, perseelle läiskiminen, pureminen eri paikoista.. jne. Miehelläni on myös aika kivan kokoinen joten välillä yöllä alkaa panemaan ihan kuiviltaan, sattuu alkuun mukavasti. Saattaa kommentoida jotain "minä määrään koska meillä harrastetaan seksiä"- tyylistä, ah. Myös se kun makaan miehen alla ja nostaa selän alla olevasta kaaresta lähemmäs on ihanaa.. Nostaa jalat hartioilleen ja panee ihan täysillä, niin että luulen repeäväni :p

      • justjoovarmaan

        Olet mies tai haaveileva transu. Yksikään nainen ei nauti siitä, että pakotetaan ottamaan suihin. Fakta.


      • ÄläYleistä

        Mä nautin ;)


    • KokenutNainen

      Itse ainakin haluun todella kovaa seksiä, eikä yhtään haittaa jos tuntuu pahalta, ja hyvä seksi tulee siitä kun todella joutuu itse kärsimään.

      Repäise itse naiseltas alushousut alas ja oikein rajusti.
      Piiskaa vyöllä perseelle, näyki kaulasta, kurista vähä kun panet, vedä hiuksista ja anna mennä täysillä.
      Sinä voisit myös peittää silmät ja panna suuhun.
      Jos naises kerran haluaa seksuaalista alistusta käytä kovia otteita ja käytä satuttamista

    • akanhöppänä

      Mielestäni tärkeintä on alkaa ihan henkisestä, eli siitä että nainen tietää sinun tykkäävän alistaa ettet tee sitä vain naisen takia, silloin kaikesta häviää merkitys, olisipa toteutustapasi kuinka onnistunut hyvänsä. Eli alistuvalle on tärkeää että tietää toisen haluavan tehdä niin. Siitä siis alku, eli alat osoittaa erilaisilla teoilla nauttivasi siitä. Esim. vihjaile fantasioillasi päivän mittaan (sellaisilla jotka haluaisit toteuttaa). Voit tehdä kieltoja esim. "et saa tyydyttää itseäsi tänään vaan valmistaudut minulle" jne. Jos olette vapautuneita käyttämään välineitä ja vaatteita ne voivat olla mitä vain haluat. Tosin kaikessa oikeasti pitää myös keskustella rajoista, ne luultavasti ovat jossain. Yksi kuitenkin kiihottavista asioista on rajojen ylittäminen joten paljon on myös luottamuksesta kyse. Fyysinen kipu esim. kovaa pantaessa, hiuksista pitäessä ym. ei luultavasti ole pahitteeksi mutta siinäkin on jokaisella omat rajansa. Kipu voi myös osoittaa että et välitä naisesi tuntemuksista vaan omasta tyydytyksestäsi johon haluat käyttää omaa naistasi, tämä siis ei ole huono asia vaan hyvä. Nainen luultavasti haluaa olla samalla sinulle tärkeä mutta myös sinun oma käyttöesineesi josta haluat tyydytyksesi. Tässä tuleekin mielestäni vaikein asia rakkaussuhteessa olevasta seksuaalisesta alistamisesta ja alistumisesta. Ne ovat vähän kuin ristiriidassa, mutta jos sen saa tasapainoon ja rajat on olemassa ei siinä luultavasti ole ongelmaa ja ristiriita voi jopa tuoda lisämaustetta seksuaaliselle puolelle. Luottamusta tarvitaan yleensäkin.

      Kaiken takana on kuitenkin tieto siitä että molemmat haluavat sitä. Nainen haluaa olla sinun käytettävissä vaikka vähän vastustelisikin joissain tilanteissa ;) ja sinä käytät sitä tietoa hyväksesi että naisesi on antanut lupauksen omistautumisesta sinulle ja seksuaalisuudellenne. Ole myös vahva ja itsevarma tilanteissa mitkä ovat rajojenne sisällä ja älä anna naisen kontrolloida vaan ota kontrolli aina itsellesi. Nainen voi olla alistettu vaikka hän miehensä päällä ratsastaisikin... tietenkin käskystä tai pakotettuna miellyttämään. Tehkää kaikesta teidännäköistänne, ei ole olemassa valmista tai lopullista mallia. Painotan vielä, että henkinen on kuitenkin tärkeintä... jopa vain tieto siitä kuinka sinä haluat alistaa naistasi ja naisesi haluaa alistua sinulle saattaa saada "tavallisenkin rakastelun" tuntumaan alistamiselta. Myös toisinpäin se on mahdollista...vaikka teillä olisi kaikki maailman bdsm välineet käytössä ja naisesi riippuisi katosta pää alaspäin ei hän välttämättä tunne itseään seksuaalisesti alistetuksi jos se henkinen ei ole läsnä.

      • akanhöppänä

        Ja siis vertailukohtana tuolle henkisen painottamiselle on entinen suhteeni ja nykyinen suhteeni. Edellisen miehen kanssa huomasin että hän oikeasti alisti minua vain siksi koska tiesi minun tykkäävän siitä. Voin sanoa että lopputulos ei ollut kovinkaan tyydyttävää vaikka kaikenlaista tekikin.

        Eri asia sitten nykyisen mieheni kanssa joka oli jo alussa innostunut siitä ja sen näki. Ihan eri maailmoissa elelen nyt :)


    • Herra_MM

      Ensimmäiseksi pitää keskustella toiveista ja rajoista, myös ehdottomista sellaisista. Opetelkaa turvasana. Kaksivaiheinen on hyvä "oranssi/armoa" (ollaan rajoilla) "punainen" (kaikki seis heti ja keskustellaan tosissaan), "ei" voi sitten jäädä kiihottavaksi lisäksi... :) Jos puhe ei toimi t-sana voi olla esim. paini/judo-taputus (taptaptap) tai pään pyöritys ja puuskinta ymm-ymm-ymm.

      Myös jälkihoito, helliminen ja "palautekeskustelu" on todella tärkeää. Vaikka alistaisi, ei saa koskaan olla mulkku!

      Sitten kun näistä alkuharrasteluista olette päässeet homman makuun, kunnon leluja saa netistä ja monesta "normaalistakin" seksikaupasta. Köydet ovat hyviä, mutta ranteisiin ja nilkkoihin menevät lenkilliset velcroremmit käteviä, eikä niitä tarvitse ottaa heti pois... Kaulapanta, talutusremmi, toimii hyvin myös kuristamiseen seksin aikana, kokeile lisätä tuo orgasmiin... Kuristaminen myös ihan kädellä niin, että painaa erityisesti verenkiertoa kaulan sivuilta kovaa toimii hyvin, kurkkutorvea pitää varoa painamasta liikaa. Myös leveällä vyöllä voi piiskaamisen lisäksi kuristaa. Niissä hommissa erityisen varovasti vaikka rajusti tekisi, max 30 sekuntia (tms.) kerralla ja sitten pitää antaa henkeä varsinkin jos henki ei kulje ollenkaan. Voi tietty tehdä myös pitkän kuristuksen joka ei estä kokonaan ilmaa...

      Erilaisia piiskoja, raippoja, keppejä, tikkuja, pyykkipoikia, side silmille, suukapuloita ja palloja, anustappeja, helminauhoja, dildoja, vibroja, steariinia yms kannattaa kokeilla myös.

      Mutta tärkeintä on juuri tuo määrätietoinen ote ja sovittujen rajojen mukaan meneminen, ja ihan ilman lelujakin voi tosiaan olla HYVIN alistava... Kullia kurkkuun vaan! :)

      Tästä voisi kirjoittaa vaikka mitä, mutta netti on täynnä bdsm-hommiin erikoistuneita blogeja, ohjesivustoja ja alan keskustelupalstoja. Mutta jos et itse tykkää siitä, tulet tuskin koskaan olemaan kovin kummoinen alistaja. Jos alistuva huomaa sen olevankin hänelle iso ja ehdoton kink, saatatte joutua miettimään asioita tältäkin pohjalta... Ja ylläolevallekaan tasolle moni ei tietenkään koskaan halua mennä jos ei ole aidosti molemmat kiinnostuneita, mutta yllättävän moni moisesta tykkää vaikka ei olisikaan kokeillut. Toisilla menee sitten rajat eri paikoissa, joku ei esim. halua piiskaa, toista ei saa kuristaa, yhdelle ei käy anaali yms.

    • koeta

      Vedä hiuksista, läpsi reilusti pakaroita ja puristele nännejä sormien välissä ja voihan sitä kädetkin sitoa ranteista vaikka sängyn päätyyn jos onnistuu. Näitä on koetettu naiseni kanssa ja tottavie tykkäsi.

    • hälytyskellot

      En kyllä neuvoisi tuota kuristamista, koska se on vaarallista. Kaikki ei aina osaa toimia oikein ja ajatella järkevästi juuri tossa tilanteessa ja sitten jos on vaikka nautittu alkoholia, ehkä kannattaisi jättää sellaset leikit. Vähintään on sovittava kumppanin kanssa, voiko niin tehdä ja on tunnettava toisensa hyvin ja siihen kuristajaan on voitava luottaa, että se osaa hommansa ihan varmasti. Haluaako joku istua linnassa toisen tappamisesta, vaikka se kuinka olis tapahtunut vahingossa?

      Olen tuntenut tyypin jolla oli ihan pakkomielle tollaseen ja kuvitteli, että naiset tykkää sellaisesta ja saa jotain isoja kiksejä siitä vielä. Se oli ihan kamalaa ja oikeesti oli kuolema jo lähellä kerran, menin tajuttomaksi ja tää hullu vaan kuvitteli että minä nautin. Onneksi pääsin siitä eroon, outo se oli muutenkin mutta tuo oli pahinta mitä olen sillä saralla kokenut.

      Ei ehkä kannata vaatia miehiltäkään mitään matso-esityksiä, jos he ei persoonaltaan sellaisia ole. Tulee vain traumoja. Mutta luulen, että naiset tarkoittaakin tällä alistamisasialla lähinnä vaan seksuaalisesti määrätietoista miestä, ei välttämättä mitään sado maso touhuja.

    • Punapäälleenijokamuisto

      Ei todellakaan halua. Ollut ex takia alistettuna joten mainitsi asiasta aikanaan. Tuo ei ainakaan enään halua eikä minullekaan tai sille uudellekkaan. Aina ollut kuulemma alistettuna eikä sitä enään siedä.

    • Kiihkeääkuumaa

      Jos on kiihkeää ja intohimoista vetovoimaa, ne tulevat itsestään. Ei niitä voi opetella, tulevat luonnostaan.

    • Vierailijainen

      Mieli hyvää alistuksesta... Ihminen on sairas laji.

    • kovatonotteet

      Kannattaa olla varovainen näitten naisten kanssa, jotka haluaa rajuja otteita.. voi kohta saada päähänsä mennä väittämään poliisille omiansa mustelmien kanssa :(
      Meil oli esileikkinä eksän kans, et mun pitää piestä ja nöyryyttää sitä baarin pihalla. No tein mitä pyysin.. sain syytteen pahoinpitelystä ja tuomion. Leikkiin viel kuului et mä otsn sen tuomion. Noh. Mitäs näistä. Nyt mulla on naisenhakkaajan maine..
      Tätä aikaisempi halusi joka seksisessiolla selkäänsä. Kyllästyin,ku en itse nauti tuosta. Oon mä tota kokeillu itsekin, muija mäiski nahkavyöllä pitkin kehoa. Kivst ruhjeet tuli, oltii molemmat mustelmilla..vitun romanttista.

    • kanattaa_koettaa

      Voin sanoa kokemuksesta että ei kannata survaista mitään hurjaa aluksi. Ensin vaikka takaapäin lykkiessä voi läpsiä pakaroita vahän kovemmin ja voi vetää myös hiuksista antaa sopivat kiksit. Ja jos sattuu olemaan sopiva sängyn pääty voi sitoa naisen ranteista sinne päätyyn ja tehdä mitä haluaa. Naisystäväni halusi näitä välillä, pyysi siis itse että alistaisin, ei siinä mitään jos toinen pyyttää ja joskus taas paikallaan vähän rankempi pano, kun rynkyttää kunnolla vartinkin niin kyllä on naisen alapää hellänä päivä pari, voi olla ettei pyöräily ole listalla. Mutta noista aikaa, nykyään seksimme on suht rauhaisaa. Toiset naiset haluaa tulla alistetuksi, toiset tykkää rankoista panoista, toiset tykkää jopa satuttamisesta, mikä ei enää aukee mulle. Kokeilun kautta vaan.

    • master_and_his_bitch

      Seksuaalinen alistaminen on pelkkää muovista teeskentelyä, josta ei saa ikinä kunnolla mitään irti. Ja heti tässä vaiheessa sanon, että alistaminen ja sadomasojutut, rajut otteet jne. on eri asioita. Alistaminen, aito sellainen, on oma lukunsa, joka vaatii työtä ja aikaa. Mutta kun se onnistuu, niin se antaa paljon. Molemmille. Jotta siihen pisteeseen päästään, se otetaan mukaan normi arkeen. Miehenä alat ottamaan enemmän vastuuta, ja nostat mies/nainen -tasa-arvossa itseäsi miehenä hyvien ja miehekkään tiukkojen, mutta asiallisten, tekojen kautta itseäsi ylemmäs. Tämä ei tarkoita naisesi ihmisarvon alentamista. Kun naisesi vähitellen omaksuu sun johtajuuden, se vaikuttaa hänen suhtautumiseensa, asenteisiinsa jne. ja hän luottaa sinuun. Jos naisesi on vielä sitä tyyppiä, ettei ala nostamaan feminismiä joka käänteessä esille, ei ole ns. vahva johtajanainen luonteeltaan, ja on kiltti, ehkä hieman ujo ja arka, niin aina paremmin onnistuu. Vahvan ja itsenäisen naisen kanssa tämä voi olla vaikea rasti, koska heillä se tasa-arvoajattelu on ja -asenteet, ja feminismi, on about jatkuvasti pinnalla.

      Kun nainen oppii älykkäästi toteuttaman työsi hedelmänä "naisen paikan" parisuhteessanne (ei siis nyrkin ja hellan välissä), niin sitten ollaan jo pitkällä. Sitten voi alkaa jo ottaa esille asioita, että hän on tietyllä tavalla sun omaisuuttasi, tietyllä tavalla aina käytettävissä, sinun palvelijasi ja hän ymmärtää, että hänen tehtävänsä on pitää sinut tyytyväisenä, koska vastavuoroisesti hän saa tyytyväisyyttä, onnea ja turvaa sinulta. Tää on ihan puhtaasti kemiaa. Näitä asioita sitten vahvistetaan asteittain, jotta ei synny vääriä vaikutelmia, ja liian nopeasti. Tarkoitushan ei ole ryhtyä hyväksikäyttämään naista omat perversiot mielessä. Se tie voi olla lyhyt. Vaikka naisesi on alistettu, niin parisuhde perustuu molemmin puoliseen rakkauteen ja luottamukseen, "ME" -henkeen. Vain siten se on aitoa ja naisesi kokee sen haluttavaksi ja myös tärkeäksi ja paljon antavaksi asiaksi.

      Kun naisesi on alistettu, niin seksi voi olla infernaalinen nautinto. Molemmille. Esim. oma naisystäväni on päässyt todella "syvälle" hekumaan, että vaikka hän on alistettu, hän nauttii todella suuresti, koska antautui täydellisesti asialle. Ja tekee kaiken, mitä ikinä käsken, kyseenalaistamatta. Viimeksi laitoin hänelle viestin, että kun pääsee töistä, käy suihkussa, laittaa hiukset ja meikkaa sopivasti ja laittaa mekon tai hameen päälle, ilman pikkuhousuja. Sitten käskin hänet autoon ja ajamaan tiettyyn paikkaan keskustassa. Sen jälkeen soitin videopuhelun hänelle ja pyysin häntä laittamaan puhelimen sopivaan paikkaan, jotta näen hänet. Sitten käskin nostamaan hameen vyötärölle ja hyväilemään itsensä orgasmiin. Oli hänelle kiihottava tilanne, koska hän laukesi kolme kertaa. Hän on myös käskystäni harrastanut seksiä työpaikallaan työkaverinsa kanssa. Videopuhelu päällä. Ja paljon muuta mukavaa. Ja jos tekee mieli naida pikaiset, niin ei tarvitse alkaa sytyttelemään häntä ja toivomaan, että josko lohkeaisi. Yksinkertaisesti vain käsken hänen riisumaan alapäänsä paljaaksi, tai lasken hänen housunsa itse ja työnnän kalun sisään ja tyhjennän kassini häneen. Tästä hän on sanonutkin, että rakastaa sitä, kun vain otan hänet enkä kysele mitään. Tämä on aito alisteinen parisuhde joka toimii todella hyvin, kun sen hoitaa älykkäästi. Alistaminen on siis paljon muuta kuin tukasta vetämistä ja rajuja otteita. Meillä itseasiassa ei ole sellaista ollenkaan. Kertaakaan ei naisystäväni ole valittanut eikä ole millään tavalla kärsinyt henkisesti. Päin vastoin, olemme todella onnellisia ja suhteemme on parempi ja syvempi kuin ikinä.

      • Anonyymi

        Kehitysvammaisen nsisen ja vallankäyttöä rakastavan miehen suhde? . Onnistuu varmasti noinkin. Taitaa olla kuitenkin ihan sun oma seksifantasia ja yleensä päivystätkin kehitysvammaisten asuntolan edessä työpäivän jälkeen?


    • näinsekotonaonnistuu

      Jos haluaa aloittaa rauhallisesti niin takaa lykkiessä vedä hiuksista jo pituus riittää ja läpsi pakaroita sen verran että punoitaa, sitten voi läpsiä jo tissejäkin jos niiden koko riittää...naisystäväni tykkäsi välillä rankastakin seksistä vaikka ei naiset sitä kehtaa aina pyytääkkään mieheltänsä. Seksiasut voi antaa sopivasti potkua jos nainen tykkää nahka asuista, muija koitti kerran mut ei ollut mieleen sen jälkeen oli vain nailonit ja sukkanauhat käytössä mut menee sekin.

    • sitä.Saa.Mitä..tilaa

      Taitaa narsisti miehet olla kovaa valuuttaa naisten keskuudessa jotka aitoa alistamista.

    • eitulismieleenkään

      Ei vittu miten sairasta porukkaa täällä...
      Kyllä huomaa hyvinvointiyhteiskunnan kasvatit saa enää kiksejä kuin tuollaisista. Sairasta.

      • Anonyymi

        Eihän seksi ole mitään jos ei kiksejä saa ja jos kumatkin haluu piruako se muille kuuluu vai syökö joku mausteetonta ruokaa. Kyllä ne naiset sit sanoo kun ei joku enää sovi, kaikkea on tehty vaan naisen suuhun ei sovi laueta.


    • Elämänmenoa

      Olen ollut aviossa narsistin kanssa ja tiedän mitä on alistaminen myös makuuhuoneessa, Aikaa siitä on 35 vuotta enkä vieläkään ole unohtanut tätä IHANUUTTA !!! Antakaa vaan alistaa vaikka kaikessa, rajusti ja kipeästi !!!

      • Anonyymi

        Ei pidä sotkea asioita, jos nainen haluu alistua seksissä ei se tarkoita että mies on narsisti. Paljon on naisia ja itsellä on kokemusta kertynyt. Toiset naiset haluu rauhallista "sunnuntai" seksiä toiset haluu kovia otteita. Mulla kai onni että vaimoni on halunnut molempia, mutta kaikki hyvä loppuu aikanaan kuten sanotaan.


    • Master56_

      Olen huomannut, että etenkin naiselliset naiset nauttivat alistamisesta. Muista, ettei kaikki alistamisesta kokeilun jälkeen pidäkkään ja turvasana voi olla alkuun hyvä. Naista myös kiihottaa nähdä miehen nautinto, eli näytä itse nautintosi myös. Muista vaihtelu, välillä myös hellyys on hyväksi. Tässäpä kuitenkin muutama hyvä idea ”kevyeen” ja vähemmän kevyeen alistamiseen.
      -hiuksista vetäminen
      -läpsiminen pyllylle/rinnoille kädellä, vyöllä, raipalla yms. Myös piiskaaminen rangaistuksena joistain.
      -kontrollointi (esimerkiksi odottaminen kotona sinua x vaatetuksessa, orgasmin/ääntelyn yms kieltäminen ->rangaistus jos rikkoo, julkisella paikalla koskeminen ja lupaus rajusta seksistä illallla, ilman pikkuhousuja/alusvaatteita käyminen esim kaupassa tai muualla julkisella paikalla, tämä toimii myös automatkalla hameen kanssa ;)
      -nännien nipistäminen joko sormin, pyykkipojilla tai nipistimillä.
      -sitominen eri tavoilla, tässä google on hyvä apu jos ei niin tuttua.
      -silmien peittäminen
      -kiusaaminen ja hyväily (esimerkiksi nainen on sidottuna sänkyyn ja kiusaat hänet anelemaan seksiä, mutta lähdet käymään ulkona tms hetkeksi ja jätät naisen yksin kärsimään. Hyväily jääpalalla tai tarkoitukseen sopivan kynttilän kuumaa steariinia keholle)
      -hyväilet naisen märäksi alushousut päällä ja kun on aika ottaa ne pois laitat naisen suuhun ne ”ääniesteeksi”
      -anaaliseksi
      -hellä kuristaminen

      • Anonyymi

        tässä alkaa olla jo sitä mitä alistaminen parhaimmillaan on. Kuumottaa


      • Anonyymi

        Alistaminen ei tarvii olla fyysistä, sanatkin tepsii tietyssä tilassa kuten huora, narttu jne. Tai sit vaan kuljettaa jää palaa nännien ympärillä ja siitä alaspäin pikkihiljaa, kyllä se eleistä tai äänestä huomaa.


    • Anonyymi

      Kunnon seksiin kuuluu se, että Mies vie eikä vikise. Parasta on sidottuna oleminen, ja erityisesti x-asennossa peppu ylöspäin Miehen Sänkyyn sidottuna oleminen. Siihen vielä nahkainen suukapula, ja Miehen käytetyt, kusiset bokserit nenun yli, jotta narttu opettelee Miehensä henkilökohtaisia tuoksuja. Sitten peppuaukon lämmittelyyn hiljalleen, sissytytön ollessa kyseessä klitoris tietysti lukittuna siveysvyöhön (tytöillä ei ole pippeleitä), ja cis-tytön ollessa kyseessä dildo sisälle ja vibra klittaan. Molemmissa tapauksessa peppuaukon nuoleminen ja lämmittely - Mies omistaa - kunnes Mies hitaasti voi työntyä pikkupillunsa sisään.

      Huom. sitominen ei tarkoita samaa kuin raju paneminen. Bondage on omistamista ja kiihottavaa, se on myös luottamusta ja rakastamista. Loving ownership on paras kuvailu asiasta. Mies kuiskailee tyttönsä korvaan asioita (ähkien ja bassolla, huom. ei naisellisesti! Miehen tulee kuulostaa Mieheltä), kuten 'olet niin ihanan tiukka ja kaunis pikkupillu. Keskity vain niihin boksereideni haisteluun.')

      Näin kannattaa toimia, Mies. tyttö muistaa kyseisen Miehen aina tämän jälkeen.

    • Anonyymi

      Läpsimisestäkin monet naiset tykkää, kunhan ei poskelle vetäise, voi hommat loppuu siihen. Pakaroille vaan ja vetää hiuksista siitä ainakin mun muija aikoinaan lämpeni, nyt on hiukset vaan olleet lyhyet vuosikaudet mutta edelleen pitää perse kutinsa. Kovat otteet kiihottaa monia naisia.

    • Anonyymi

      Eiköhän kannata aloittaa siitä että kysyt mistä kumppanisi pitää ja mitä hän haluaisi.
      Tärkeää on myös sopia jokin turvasana jota käytetään kun menee liian rajuksi. Tiedät missä kulkee raja.
      Siitä sitten yhdessä kehittelette, ei sinun tarvitse olla mikään sermoniamestari vaan yhteispeliähän se on!

    • Anonyymi

      Mitä jos hankkisit vieraan naisen petiin ja pistäisit vaimon katselemaan kun nait vierasta, tiedä kuinka kovin kiihottuu tai etsi mies joka kovaotteinen vaimo saattaa oikeinkin tykästyä leikkiin.

    • Anonyymi

      Nykynaiset vaan tuppaa olemaan sen kokoisia, että ei heitä ihan tuosta vaan heitetäkään sängylle tai käännellä ympäriinsä. Siinä yksi syy lisää miksi laihduttaminen kannattaa aina, paranee seksielämä.

      • Anonyymi

        Tämä totta. Tarvisi olla nosturi mammojen kääntelyyn ja kestävät remmit. Vie romantiikan tollanen.


      • Anonyymi

        Samaa mieltä, on kyllä tosi lihavia akkoja joita ei höyhensarjalais miehet kyllä kellistä eivätkä alista.
        Jos hyvä tuuri käypi niin saapi korkeintaan pyllystä vähän puristaa ja silloinkin vain Jouluna kun on ensin lahjonut vaimon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä, on kyllä tosi lihavia akkoja joita ei höyhensarjalais miehet kyllä kellistä eivätkä alista.
        Jos hyvä tuuri käypi niin saapi korkeintaan pyllystä vähän puristaa ja silloinkin vain Jouluna kun on ensin lahjonut vaimon.

        Entäs nykymiehen "koko"? Millä mittakaavalla luokittelisit miehen? Omakohtaisesti ainakin se, ettei naisia solvata, pitää osata käyttäytyä. Sivulta


      • Anonyymi

        Mä en sitte taida olla nykynainen.. Mua pystyy käsittelee ja kääntelee ihan heittämällä 😉
        Muutamakin ihan kutkuttava juttu löytyi aloituksesta
        Näin ohimennen mainittuna. 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en sitte taida olla nykynainen.. Mua pystyy käsittelee ja kääntelee ihan heittämällä 😉
        Muutamakin ihan kutkuttava juttu löytyi aloituksesta
        Näin ohimennen mainittuna. 🤭

        Jaa että silleen. Naisena nähnyt ukkojen jäljiltä naisen jonka silmät muurautuneet täysin umpeen. Laumaraiskaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa että silleen. Naisena nähnyt ukkojen jäljiltä naisen jonka silmät muurautuneet täysin umpeen. Laumaraiskaus.

        No ei sentään ihan tuollaista, laumara.sk. ole itel ollut, Huom lauma, muuten kyllä.. Ja silmätkin muurautunut umpeen jonkun jäljiltä ja paljon muutakin. En silti ajattele että jokainen tekee niin.
        Ja minkä sille Mahtaa että silti tykkää rajummastakin. Ei sen tarvii olla aina niin hellää..
        Enkä mä ainakaan kaiken kokemani jälkeen rikki mene jos vähän satuttaa. 😻💥
        En siis alistamisesta haaveile, vaan se rajuus ja ihana kipu ❣


    • Anonyymi

      Nyt googlaat Dom ja siitä se lähtee.....
      Valitettavasti mä oon sitä mieltä että kundi on Dom luonteeltaan. Sitä ei tehdä. Joko oot tai et.

    • Anonyymi

      Jos nyt aloittaja vaan googlaat! Puhut naises Kaa. Kaikki muu hoituu itsekseen. Älä nyt lue näitä kipeitä tarinoita

    • Anonyymi

      Putin ja nyky- Venäjä ja diktatatuuri lienee valtioilisia esimerkkejä tuosta seksuaalisesta suuntautuneisuudesta.
      Putin on suurin dominoiva taho Euroopassa. Varmasti monet kirjoittajat yhtyvät tähän johtopäätökseen.
      Venäjällä ei ole vapaita vaaleja, ei vapaata mediaa ei yhtään mitään, siellä tuollaiset miehet saisivat jatkuvia orgasmeja ja naiset olisivat
      hajareisin kliimaksin partaalla koko ajan, mahtaa Kremilissä olla sutinaa ja kaduilla pikkupöksyt naisilla märkinä? .
      Käytännössä nuo tarpeet näkyvät mussakin elämässä, työpaikoilla ja ihmissuhteissa. Määräävä mies ei voi sietää muutoinkaan eriäviä mielipiteitä ja alistumista rakastava nainen on ihan samanlainen elämässään muutoinkin. Ei uskalleta noustakapinaan, alistutaan orkkuja saaden? Myös Moskovassa ja Pietarissa? .
      Pääsääntöisesti itseäni ärsyttää suunnattomasti tuollainen seksuaaliseen dominointiin pyrkivä käytös kuin alistuminenkin. En näes kummassakaan mitään kiihoittavaa vaan enemmänkin minuutta ja identitettiä rikkovaa toimintaa.
      En myöskään näe mitään positiivista Venäjän toiminnassa. Ihan sitä samaa mitä täällä yksi " valistunut ja ilmeisesti jonkinlaisessa esihenkilö asemassa omalla työpaikallaan oleva " mies söpertää, voisi hyvinkin edustaa Putinin ajattelumaailmaa , samoin Pohjois- Korean Kimiä ja Kiinan johtajaa.
      Mitä luin niin osa on selkeästi vain omien seksifantasioitten kertomista muille, osan kirjoitustyyli on itsekeskeisyttä , ylimielisyyttä ja ylemmyyttä uhkuvaa, eräänlaista Putinismia eli domintointia, hallitsemista, kontrollointia ja käskyttämistä rakastavaa.
      No, Venäjällähän naisen asema on koko ajan heikentynyt kun seksuaalinen maskuliininen dominanssi on ottanut enemmän ja enemmän valtaa myös politiikassa ja yhteiskunnassa ylipäätään. Krimikin piti valloittaa koska se edustaa jotain "naisen sukupuolielintä" Putinille joka vain piti saada kun mieli teki?

    • Anonyymi

      Minä haluan naisen syödä mun paskapötkyjä

    • Anonyymi

      Kokemusta on alistamisesta parisuhteessa. Pilluu irtosi vain kakskertaa vuodessa. Onneksi se ensimmäinen parisuhde päättyi jo neljäkymmentävuotta sitten.

      • Anonyymi

        Ihan kuin minun tarina. Nähkääs se kyllä päättyi niin kun itselle selvisi että olin täysi tollo kun luotin että X-sällä aina päätä särki kun piti petihommiin alkaa. Se miksi sillä aina päätä särki oli toinen mies. Vieläkään ymmärrä miksi hän alkoi olemaan kaksivuotta kanssani. Rahallisesti minusta mitään hyötynyt. Jälkikäteen ajatellut että olin jonkun sen epäonnistuneen suhteen kostonkappale. Onneksi mullekkin se aika on jo historiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan kuin minun tarina. Nähkääs se kyllä päättyi niin kun itselle selvisi että olin täysi tollo kun luotin että X-sällä aina päätä särki kun piti petihommiin alkaa. Se miksi sillä aina päätä särki oli toinen mies. Vieläkään ymmärrä miksi hän alkoi olemaan kaksivuotta kanssani. Rahallisesti minusta mitään hyötynyt. Jälkikäteen ajatellut että olin jonkun sen epäonnistuneen suhteen kostonkappale. Onneksi mullekkin se aika on jo historiaa.

        En ihmettele enää yhtään mitään , kun tätäkin palstaa lukee ettei tee mieli seisiä, niin vastenmielistä jotkut tekstit että herää vain tarve oksentaa. 🤮


    • Anonyymi

      Ei kokemusta. En tykkää vaan pelkään kivia oteita. Hellyys ja lempeys mulle parempi.

      • Anonyymi

        Hellyys ja lempeys on kyllä 🥰 en itsekään kenentahansakanssa haluis kovempia otteita.
        Siihen tarvitsee olla luottamus ja kaikki kohillaan.
        Mutta sit taas kun on omien traumojen takia mitä onkaan niin se kipu täytyy saada tavalla tai toisella, nykyään itseaiheuttaen. 😞


    • Anonyymi

      Kyllähän akalta pitää luulot ottaa pois. Sehän on selvä! Jos meillä emäntä yhtään länkyttää leukojaan niin odottelen rauhassa että vaimo on nukahtanut ja kääntynyt selälleen korisemaan. Sitten vaan kalsarit pois ja perseenposket ämmänlänkyrän naamalle. Siitä sitten oikein väkevää kananmunan käryistä pierua lehmälle nokkaan. Ja kun alkaa kakomaan niin kunnon töräys varren kanssa perään niin ottaa kyllä vähän hitaampikin nainen opikseen!

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5580
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3557
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1672
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      206
      1656
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      78
      1102
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1088
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      819
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      818
    Aihe