Pianonuotit netistä ilmaiseksi

Twilight nuotit tarvitseva

Tietääkö kukaan mistä saa ilmaiset nuotit pianolle netistä Twilight elokuvan kappaleeseen River runs? Ja mielellään semmonen sivusto, johon ei tarvi kirjautuu tai ladata mitään liitännäisiä. Ite tiedän muutaman, mut niis on vain kitaranuotteja ja sointuja ja joihinki pitää ladata puuttuvia liitännäisiä.

124

26159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • __Jo__ku__nen__

        Kiitos avusta. Nut voinsoitella sitä kabbaletta pianolla:)


      • Jo__ku__nen

        Tiedättekö mistä sais kappaleen Requiem for a dream kappaleen nuotit? En löytäny mistää.


      • Jo__ku__nen

    • kiottanut

      www.bestpianosecrets.com

    • CD/AD

      hei mistä löytyis indican ikuinen virta piano nuotit ilmaiseksi?voisko joku kertoo

    • Apua!

      Tietääkö joku viisaampi ihminen mistä sais nuotit Twilight-Tocando kappaleeseen?? =D

    • aaaaaaaaaaaauttakaa

      mistä saa nuotit lintu kappaleeseen?

      • Damon Salvatore

        Mä löysin kirjastosta joskus....... Kirja nimee en muista... Netist?????????
        kannattaa koittaa ku oon itte tulostannu monta hyvää nuottia ILMASEKS!!!!!!!


      • wertsuuu

        mulla on siihen nuotit


    • (::::

      mäki tarviin hyvän nuottisivuston jos on selvänä monien laulujen nuotit :o

    • HALUAAATIETÄÄÄÄ!

      Mistä Saa nuotit Christina Perrin kappaleeseen Jar of hearts??? Kertokaa joku ihana ihminen!

    • no mä vaa

      hei voiko joku antaa SUORAN linkin tohon river runsin nuotteihin ????? O_o

    • moimoi

      haluisin lintu kappaleeseen noi nuotit netistä ? Oisko joku kiltti ja auttais ettii (::

    • notes
    • Cliss

      tietääköhän joku et mistä löytää Bella's lullaby biisin nuotit? tai pirates of the caribbean kappaleisiin nuotit ja ilmaseks kiitoos!:)

    • Nuottien tarpeessa

      Voisitteko auttaa?
      Tarvitsisin nuotit Delfiinipoika-kappakeeseen.

    • apuaa!

      haluaisin frontside ollien nuotit ku ei ooo...

      • minä vaa...

        kirjasta "Hits 2012" löytyy frontside ollien nuotit!! (löysin ite kirjastosta sen kirjan)


    • dfghjklaaaassssdd

      kirjottakaa googleen se biisi ja siihe perää jotai piano sheet notes tai jotai ,, esim. River flows in you piano sheet notes ,ja koittakaa tehä itekki jotai

    • Tumma ja tulinen?

      Etsin nuottia "Tumma ja tulinen" Kari Litmasen sävellys Harri Nuutisen video löytyy You tubesta, mutta mistä nuotti? Ei löytynyt kirjastostakaan. Sana kipaleeseen on Veksi Salmen kynästä.

      • Etsin nuottia?

        Etsin nuottia "Tumma ja tulinen" Kari Litmasen säveltämä ja Harri nuutisen levyttämä: Videokin löytyy You Tubesta. Kuka tietäisi mistä löytyy kun ei kirjastoissakaan ole?


    • Frontside ollie

      Tietäskö kukaan mistä sais nuo frontside ollie nuotit???

    • robin<3

      it etin myös frontside olloieta??¨

    • grösömkönöm

      Vedä päästäsi... vähän yritystä. grösömkönöm

    • Titanic

      Tietääkö joku mistä sais Celinen Dion-My heart will go on kappaleeseen nuotit?

      • Tietäjäää

        Minä tiedän :)


      • (:

        Mee www.letternoteplayer.com/all-songs.php
        Ja sieltä eti T kirjaimen kohalt ;)


    • Ilmasia nuotteja?

      Miten vois löytää nuotteja netistä helposti?? siis kirjottaako vaan hakuun kappaleen nimen, vai miten sen tekis?? miten Te teette? :P

      Ja ilmasia ;D

    • nuottien etsijä

      Mistä frontside ollien nuotit?????? Mistä te etitte nuotit??????

    • SoItTaJa...(;

      Joo, tarvitsisin yhtiin juhliin kappaleen nimeltä polte se on se Lauri Tähkän biisi...Niin ja mistä niitä nuotteja löytyy??:)))

    • ÖÖÖÖÖÄÄÄÄÄÄÄÄÄOOOOOO

      kaunis pieni ihminen ? tietäiskö kukaan (:

    • 1

      minä tarvitsen jos löydän sanon sulle tai jos sinä löydät niin sano mulle

      • Apuaa tarviin

        Tietääkö kukaan mistä saisi nuotit Cheek timantit on ikuisia?


    • elenaaaaa

      Samaa minäkin mietin mistä internetistä voisi nähdä millaiset nuotit ovat lauluun Tuulenvärit...Jos joku ei tunnista laulua alku menee näin: On kaikki sinulle vain omasuuttaa, ja valtaat nimiin kaiken minkä näät, vaan tiedän jokaisella olennolla elämä ja henki on sisällään........! Jos mahdollista vastatkaa pikaisesti!!

      • löytyy .....

        Jos tää on Pocahontas-juttu niin mulla löytyy .pdf-tiedostona, osoitteeni on [email protected]


    • Kuka auttais???? :))

      Hmmm....ajattelin tässä kuka tietäis miten voi oppia soittamaan pianoa kotona ilman opetusta, jos ei edes tiedä nuotteja???? :)))

      • opettaja394587

        Netistä löytyy monia hyviä pianokouluja. Siitä vaan googlaamaan


    • haluunsoittaaa

      linkatkaa joku rolling in the deepin nuotit ?!

    • Mummelii

      Mistä Johanna Kurkelan Rakkauslauluun nuotit?


      Helppiiii??

    • Pinjajajaja

      Robin on paska nii miks te haluutte sen kappaleita ootteko vähä tyhmii??!!

      • Pinjajajaja

        Kirjotin toho sit et P.A.S.K.A


      • Nonnari

        Niinpä!


      • Ihqqqqqqq

        Muuten ootko kuullu sellaisesta että jokaisella on oma mielipide ja sitä ei tarvitse aina sanoa koska se voi loukata toisia joten suosittelen vain suosiolla pitämään sen PÄÄN KIINNE ;-)


    • asdg

      Mistä löutyisi nuotit kappaleeseen alegria cirque de soileil

    • Laura

      Moi!

      Pystyisittekö auttamaan?
      Oon pitkään koittanut löytää Lauri Tähkän - Polte kappaleeseen pianonuotteja enkä löydä mistään.

      Jos joku ystävällinen voisi linkittää!

      Kiitos!

    • Auttakaaaaa???

      Moooii! auttakaaa mua tarviin ne nuotit siihen kappaleeseen lintu - iina kangasharju? Pliis helppikää mie tarviin ne nopsasti ku on isän synttärit nii potäs opetella se 2 pv! Pliis helppiiii!!!

      • Nonnari

        Mieki haluan siihen ne!


    • Nuotteja

      Moi!
      Kertokaa mulle mistä löytäis Cheekin syypää sun hymyyn nuotteja tai jtn...

    • piaon soittaja

      mistä sais nuotit pirates of the karibeanin tunnarillee??? tiiiättekö vaik sellasen mikä ei oo se oikee kappale vaa sellain nuoremmille soittajille

      • pianisti:)

        Samaa mäkin mietin. oletko saanut jo vastauksen?


      • Ihqqqqqq

        Etsiskelen samaa


      • Odotan..

        Öö.. Mistä sais Haluan sun palaavan laulun pianonuotit??


    • KarvainenOpossumi :D

      Olisko sellasta paikkaa josta löytyis ilmasia nuotteja kun kaikki mitä oon kattonut on ollut maksullisia. Etsisin Adelen Set Fire To The Rain ;)

      • minä vaa...

        kirjastosta löysin "Hits 2012" kirjan jossa on toi kappale, mut en tiiä löytyykö ilmasia nuotteja netistä tohon...


    • RobinNuotinEtsijä

      Moikka! Tietäskö joku mistä sais Robinin kappaleitten nuotteja pianolle?
      Täs nää biisit:
      Frontside Ollie Chillaillaan
      Räjäytät mun pään Puuttuva Palanen
      Hiljainen tyttö Luupilla mun korvissa
      Faija Skitsoo Biologiaa
      Otan aurinkoo Biisi ystäville
      Ei tarvii esittää Kaunis luonnostaan
      Huutaa Paniikkiin
      Huominen saa odottaa Häröilemään
      Saappaat Sisko
      Ihan helmi Haluun sun palaavan

      • Waativa.

        Juu, mäkin tarttisin noihin nuotit! :) ilmotelkaa jos on :)


      • minävaa

        joo, määki oon ettiny noihi, mut ei oikee löydy.:'(


      • Reetzz

        Frontside Ollien nuotit on Hits 2012 kirjassa, jota myydään kirjakaupoissa.


      • frontside ollie

        No frontside ollie:


        F# D# A# E#

        Kokoajan paitsi:

        Parin viikon jälkeen tyttö tommin unohtaa..

        D# D# E# D# D#

        Kai :))


      • minä vaa...
        Reetzz kirjoitti:

        Frontside Ollien nuotit on Hits 2012 kirjassa, jota myydään kirjakaupoissa.

        ja kirjastoista löytyy kans :)


    • pianisti:)

      Hei kaikki! Tietääkö joku mistä saisin Pirates of the Caribbean - Pirates Montage nuotit pianolle? Kiitos avusta:)

    • miettikää ite!

      Netistä ei ihan oikeasti löydy moneenkaan lähtöön niitä nuotteja!
      Menkää musiikkikauppaan...ei ne niin kalliita ole. Tarviihan sen laulun tekijäkin rahansa tehdystä työstä! :(
      Eikö soinnut riitäis? Kyllähän sillä saa sitten vähän omannäkösemmän biisin ku jaksaa vähä nähä vaivaa :)

    • Alisti

      Siis en löydä mitää nuottei ja pitäis oppii my heart will go on

      • avuton_vai_aivoton

      • EASY GIRL

        Etkö oikeesti?? LÖL, ne löytyy heti hausta.. ja tosiaan, et oo tainnu etsiäkkään!! -.- toisia vaan läksyttää, laiska!!


    • ulkomaalaisia
    • -tyhmä-

      heeeii mistä löytäs robinin puuttuvaan palaseen PIANO nuotit ??
      entä mistä löytäs Disco enseblen second soul:iin PIANO nuotit ???
      KU EN LÖÖVÄÄ NIIT MISTÄÄ !!

      • Waativa.

        Ilmotaks jos lyödän siihen puuttuvaan palaseen nuotit? :) kiitos jo valmiiks :D


    • pianoo24

      Mistä löytyisi lastenlaulu: pizza margharita lauluun nuotit ilmaiseksi :) ( en tiedä menikö nimi oikein :)

    • IlmaisetNuotitHaussa

      Tiedättekö mitään ilmasta paikkaa mistä sais suoraan tulostettua nuotit ja et olis ilmanen ? Etin nimittäin Adelen set fire to the rain kipaleeseen nuotteja . Olis mahtavaa jos joku laittas linkkiä tulemaan! :)

      • xAdex

        Siis jaksaisitte vaa kelat ton ylös ni siin o vaiks mitä paikkoi mist saa näit vaiks mitä..


    • tiimyy

      Tiiättekö mistä saisin Robin-Haluun sun palaavan nuotit? En ite löydä mistään

    • heeelp me

      tietääkö kukaan saako jarrod radnichin versiota kappaleesta pirates of the caribbean (an original medley) pianolle ilmaiseks netistä mistään? (: olisin hurjan ilone!
      Jos ei niitä mistään löysy iin pakko kai se on käytäsvä kirjoja läpi..

    • :)) auttakaaa!!!

      Mistä sais Rakkauden haudalla kappaleeseen nuotit en löydä mistäää???

      • Jennnukkaa

        Siihen on nuotit monesa laulukirjasa, lainaa vaikka kirjastosta:p


    • Hihiiiii:DDDIloveyou

      se on river flows in you :D

    • milla

      http://www.onlinepianist.com

      ihan huippu paikka! nuoteista en oo varma saako niitä, mutta tuola on vaikka mitä kivoja biisejä ja tosi helposti oppii soittamaan!! :) SUOSITTELEN!!

    • PIANO11

      Mistä saa Indican biisn ikuinen virta?? Piano nuotit ;) Kun osaan soittaa jo aika paljon, niin tahtoisin sen.. tai sitten Indican Linnansa vanki

    • Nuotteja etsiskelijä

      Tiiättekö et mistä löytäisin Robinin puuttuva palanen nuotit?

    • hamsu

      Mistä saa Robinin biiseihin piano nuotit??

    • humpuukihumpu

      Tarvisin joitain children of bodomin biisien nuotteja löytyisköhän jostain??

    • Pi-Po<3 Robin

      tiedättekö mistä sais Robinin biologiaa nuotit? Tarttis koulun kevät juhlaan?? ja sitte viel kommentti Pinjajajalle: Robin on jumalainen ihminen! hauku sitte ku oot tavannu sen ja jutellu sille paljon ja kommentoi ihmistä vasta sitten!!!!

      • helpointa niin

        jos kerran oot Robinin tavannu, niin tapaa uusiksi ja pyydä siltä ne nuotit


      • Pi-Po<3 Robin
        helpointa niin kirjoitti:

        jos kerran oot Robinin tavannu, niin tapaa uusiksi ja pyydä siltä ne nuotit

        en oo jutellu vaan kiljunu et se on ihana, mut ei tarvii haukkuu jos ei tiiä siitä mitään!!!!!


    • AUTTAKAAA !

      mistä saisin nuotit mennään hiljaa ja lintu kappaleisiin ilmaiseksi netistä :) ?

      • Tässä!!

        Mennään hiljaa kappaleeseen on nuotit ainankin 1-2 musica kirjassa mutta sellasta tuskin teillä on joten en tiedä muuta paikaa missä se olisi mutta siinä ja sitten lintu kappaleeseen on :

        Am Dm G C F
        Maailmaan mä avaraan jos mennä voisin vaeltamaan ja voisin nähdä kaiken

        Dm Esus E
        sen myös paikankin niin lämpöisen.

        B osa:

        C G Dm Esus E
        Mikä ohjaa kohtaloa, mikä on ollut ainiaaaaaaan?

        (ja sama luuppi jne...)

        Sointupoikkeuksena kummiski viimeinen A osa:

        Am Dm G C
        Niin kuin muuttolinnun tie, ain elon polku varmaan kotiin vie,

        F Dm Am E7 Am
        ja mielen lämmön suuren saa, tää kaunis, myrkyttyneitten vesien maa.
        __________________________________________________________


    • Apua!!!!

      Hei, tietääkö kukaan saako mistään Robinin Haluun sun palaavan biisiin nuotteja? OIs koulujen väliset talent kisat tulossa, ja ois tarkotus vetää toi kappale, mutta on enää kuukausi aikaa, joten jos joku tietää jonkun nettisivuston, tai nuottikirjan josta ton nuotit löytyy, ilmoittaisitko mulle. =)

      Tänne voi laittaa viestii: [email protected]

    • apua 1

      Hei, tietääkö joku/jotkut viisammat kuin mä että mistä löytyis Robinin haluun sun palaavan kappaleeseen pianolle nuotit. kun olis tarkotus laulaa tämä kappale koulun kevät juhlassa open säestyksessä, mutta kun nuotteja ei ole missään!!!!
      AUTTAKAA MUA!!!!!!

    • aappuuaa

      Voisko joku auttaa ja kertoo mits sais Johanna Kurkean Rakkauslaulun pianonuotit?

    • Joku ukkeli vaan :D

      Ylensä youtubesta löytyy sellanen video lähes joka kappaleesta että siinä nnäkyy mitä pitää soittaa, ku kirjottaa kappaleen nimen ja sitte siihen perään että piano tutorial ni löytyy kannattaa kattoa useita kappaleita oon ite oppinu soittaan sieltä :)

      • nuottien kamuille...

        Kirjasta "Hits 2012" löytyy esim. Frontside ollie, Set fire to the rain yms... ja saattaa "Hits 2011" kirjassa olla myös jotain hyvii nuotteja pianolle :)


      • hermostunut2
        nuottien kamuille... kirjoitti:

        Kirjasta "Hits 2012" löytyy esim. Frontside ollie, Set fire to the rain yms... ja saattaa "Hits 2011" kirjassa olla myös jotain hyvii nuotteja pianolle :)

        Olin ihan repiä pelihousuni, että mistä löydän ton Frontside ollien nuotit kun en oo sitä ikinä soittanu ja kahen viikon päästä pitäs olla homma hanskassa. Soittotaito on, eli onnistuu kun on nuotit mutta oli iskeä jo stressi, Kiitos kiitos! :)


    • Nuotithukassa

      Mistä sais robinin biiseihin nuotteja??

    • SISKON LÖYLYYTETTÄVÄ

      Tartten Puuttuva Palanen-biisille pianonuotit! NOPEE!!! Mul o vaa neljä päivää saada ja harjotella ne!!!

    • ???

      Kuka tietää mistä saa nuotit pianoon Johanna Kurkela Sun särkyä anna mä en??

      • s2pm

    • Kauan etsinyt

      Moikka! Teitääkö kukaan mistä löytyy kappaleeseen "My heart will go on" nuotit pianolle? Mielellään ilmaiseksi ja niin ettei sivustolle tarvitse rekisteröityä. :)

      • s2pm

    • jennikajal

      Hei!

      Tietääks joku miss olis nuoti kaiken laiseen klassiseen musiikkiin??? Ite olen koettanut ettii, mmutei ollut tulosta D:

      • jennikajal

        Pianolle siis. ;)


    • Nero:)

      Oon ite tulostanu parit nuotit kuvahausta :) Ei mitenkää paras laatu mut ku jotaan saa selvää ni sit voi loput vaik arvata:D

    • Ilahduttaja

      tietääks joku mistä sais lets `lie ,are you conna be my girl , party alarm , No 1(feat. Jonhnel) , sweet talk , can` t give up on love , paper plane , A.N.G.E.L New way Home , Firts Kiss .
      H aluan noi biisit sen takia , kun haluan osoittaa yhelle tyypille olevani hyvä piano soittaja ilahduttaakseni hänet hän on minun mummini toivon että auttaisitte minulla on aikaa harjitella vain jouluun

    • Frozen♥♥

      Tietääks kukaa oisko missää nuottei Disneyn Frozen let it gohon tai Tai Titanic lauluu

      • appuu

        Tietääkö joku hyvän laulun jolla voisi harjoitelle soittamaan pianoa?,jos on voisitko kertoa mistä löytys??


    • HELP ME

      mist saa Justin Bieberin as long as you love me nuottei? :O

    • pöö

      oisko nuotit robin onnelliseen

    • Onnellinen01

      Löytyiskö nuotit Robinin Onnellinen -biisiin? Turha sanoo etten ole ettiny, etin noin 2 tuntia mutta tuli vastaan vaan maksullisia ja piano tutorial -video, jossa ei nuotteja, vain soittoa. Kiitos jos joku kertoo!

    • viljatuuliaa

      Mistä löytyy ILMAISET ja EI PUUTTEELLISET nuotit joko Abban Mamma Miaan, Dance Gueeniin ja Harry Potterin tunnusmusiikkin? Olen yrittänyt löytää mutta mistään ei löydy ilmaisia tulostettavia nuotteja. (jotka olis vielä ihan oikein)

      • Pianisti98

        musescore.com

        Siellä kaikki nuotit on :'D


      • robin fani
        Pianisti98 kirjoitti:

        musescore.com

        Siellä kaikki nuotit on :'D

        en löytänyt sieltä robinin puuttuva palanen biisiä nuotteina :(


    • Appuuu!!

      Tietääkö kukaan mistä sais pikku g kylki kyljessä ja me ollaan nuoriso kappaleisiin piano nuotteja? Netistä ja ilmasiksi?!!!!! Olen etsinyt jo monta päivää mutta ei vain löydy! :(

    • Auttakaaaaa

      Mistäsais robin haluan sun palaavan nuotit?? Ja oon ettiny monta päivää mut ei löyvy.

    • Ihminen1

      Mistä sais tuulien teitä kappaleen piano nuotit...jotka vois tulostaa netistä

    • robin fani

      tietääkö joku mist löytää robini puuttuva palanen nuotit pianolle jostain?

    • Pianoasoittava

      Netistä löytyy sivulta ultimate guitar melkein mitävaan ja toinen on musescore mutta sieltä eijuurikaan löydy suomeksi

    • musiikkipimu

      mistä löytäs pikkuveljelle ja taivas lyö tulta niin niille nuotit? O_o

    • nuottejatack

      Mistä netistä saisin ilmatteeks pinaolle nuotit kirje kuulle lauluun:)

    • Apuatarvitseva10000

      Mistä sais nuotit bella's lullabyhyn? Ja voiko sen soittaa sähköpoenolla

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3050
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2091
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe