Ei vaan tärppää...

Without love....

Mä oon 13wee likka eikä mulla ole vielä ollut poikaystävää.Nyt tietty aattelette et,joo toi on nuori ja kyllä se oikea vielä löytyy..jne...mutta minä olen kyllästynyt odottamaan.Minä en ole rohkeimmasta päästä oleva ihminen,joten iskeminen ei ole mun heiniä.Netissä oon tavannu ihmisiä,mut se tuntuu jotenkin tyhmältä kun ei tiiä onx se ees tosissaan...tunnen kyllä muutamia tapauksia jolloin chattailu on vienyt yhteen kaksi rakastavaista.Siis,jos teillä ois joitain ideoita,kommenteja tai ehotuksia niin kirjottakaa.MÄ TARVITSEN RAKKAUTTA! varmaan myös moni teistä...ois kiva jos kohtalo toverit kirjottelis kanssa...HAUSKAA ELÄMÄÄ JA RAKASTAKAA TOISIANNE!!!Kiitos!

17

971

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • just a guy -84

      Moni muuki tarvii rakkautta, mut ei se yleensä etsimällä löydy. Löytyy kun on löytyäkseen. Voithan sä ryhtyä ensimmäisen epätoivosen jätkän tyttöystäväks ja ehkä se joskus suhun oikeesti ihastuuki, mut älä odota liikoja. Odota ihan rauhassa ja tapaa ihmisiä ja yritä ystävystyä mahollisimman monen jätkän kaa oikeessa elämässä (muualla ku netissä) ja sieltä se rakkauski löytyy.

      • Dido

        Muutamia vuosia sitten 13 vuotiaana ajattelin kans et mix mua ei kukaan huoli.. kaikilla on joku kulta, mut ei mulla.
        Nyt kun oon hiukan kasvanut, niin ymmärrän et se oli parempi että en ollut sillon vielä niin kovin innokas tän asian suhteen. Kyllä sitä aina ehtii.. Kun kumpikin on hiukan vanhempia niin seurustelu ja yhdessäolo on paljon mukavampaa...Kun tietää et se toinen on tossa mun takia eikä sen takia et on ihan pakko vaan olla joku.


      • neuvola
        Dido kirjoitti:

        Muutamia vuosia sitten 13 vuotiaana ajattelin kans et mix mua ei kukaan huoli.. kaikilla on joku kulta, mut ei mulla.
        Nyt kun oon hiukan kasvanut, niin ymmärrän et se oli parempi että en ollut sillon vielä niin kovin innokas tän asian suhteen. Kyllä sitä aina ehtii.. Kun kumpikin on hiukan vanhempia niin seurustelu ja yhdessäolo on paljon mukavampaa...Kun tietää et se toinen on tossa mun takia eikä sen takia et on ihan pakko vaan olla joku.

        siis älä tosissaan ala oleen kenenkään kaa vaan sen takia että kaikilla kavereillakin on. ei siitä tuu mitään jos sä et oikeesti välitä siitä jätkästä. mä puhun kokemuksella.
        sitä paitsi kyllä netistäki löytyy ihan jees tyyppejä. yks mun kaveri löysi oman kultansa netin deittipalvelusta, jätkä on malli ja tosi hyvä tyyppi, ne on ollu yhes kohta 4 kuukautta


      • chained to nobody
        neuvola kirjoitti:

        siis älä tosissaan ala oleen kenenkään kaa vaan sen takia että kaikilla kavereillakin on. ei siitä tuu mitään jos sä et oikeesti välitä siitä jätkästä. mä puhun kokemuksella.
        sitä paitsi kyllä netistäki löytyy ihan jees tyyppejä. yks mun kaveri löysi oman kultansa netin deittipalvelusta, jätkä on malli ja tosi hyvä tyyppi, ne on ollu yhes kohta 4 kuukautta

        Mä oon nyt huimat 17 v. ja ajattelin kans joskus kolmetoistavuotiaana, et enks mä tosiaankaa kelpaa kenellekään ku mulla ei ollu jätkäkaveria. Sen jälkeen on ollu pari, ja oon huomannu, et ei mun elämä niistä paljo sen paremmaksi muuttunu...Toinen niistä oli mulle aivan äärimmäisen tärkee ja kun se jätti...Niin no, jokainen osaa arvata mitä siitä seuras!
        Nyt mä en oo yli vuoteen ollu kenenkää kans (siis sen jälkeen ku se äärimmäisen tärkee jätti) ja uskokaa pois, se on täysin vapaaehtoista. Nykyään pystyy oleen paljo luonnollisempikin jätkien seuras, ku ei tarvi koko ajan ollu ns. isku päällä (sillä mulle tää on todellakin ollu joskus oikein suuremman luokan ongelma (heh) ja mä oon joskus jännittäny niin, et en oo uskaltanu ees puhua kenellekään miespuoliselle). Tosin mun kavereita ja muita tuttuja tuntuu nykyään häiritsevän paljo enemmän ku mua itsee mun seurustelemattomuus. Kieltämättä olo tuntuu joskus aika "parittomalta", mut en mä vaan sen takia halua alkaa seurusteleen kenenkää kans et tuntisin kuuluvani johonki tiettyyn joukkoon. Niin. En tiiä oliko täs mitään järkee, tai liittykö tää ees siihen aiheeseen mistä piti kirjottaa...Anyway


      • eräs pieni ihminen...
        chained to nobody kirjoitti:

        Mä oon nyt huimat 17 v. ja ajattelin kans joskus kolmetoistavuotiaana, et enks mä tosiaankaa kelpaa kenellekään ku mulla ei ollu jätkäkaveria. Sen jälkeen on ollu pari, ja oon huomannu, et ei mun elämä niistä paljo sen paremmaksi muuttunu...Toinen niistä oli mulle aivan äärimmäisen tärkee ja kun se jätti...Niin no, jokainen osaa arvata mitä siitä seuras!
        Nyt mä en oo yli vuoteen ollu kenenkää kans (siis sen jälkeen ku se äärimmäisen tärkee jätti) ja uskokaa pois, se on täysin vapaaehtoista. Nykyään pystyy oleen paljo luonnollisempikin jätkien seuras, ku ei tarvi koko ajan ollu ns. isku päällä (sillä mulle tää on todellakin ollu joskus oikein suuremman luokan ongelma (heh) ja mä oon joskus jännittäny niin, et en oo uskaltanu ees puhua kenellekään miespuoliselle). Tosin mun kavereita ja muita tuttuja tuntuu nykyään häiritsevän paljo enemmän ku mua itsee mun seurustelemattomuus. Kieltämättä olo tuntuu joskus aika "parittomalta", mut en mä vaan sen takia halua alkaa seurusteleen kenenkää kans et tuntisin kuuluvani johonki tiettyyn joukkoon. Niin. En tiiä oliko täs mitään järkee, tai liittykö tää ees siihen aiheeseen mistä piti kirjottaa...Anyway

        enkä ikinä seurustellu kenenkää kaa...mä en oikeesti tiedä mikä mussa on niin vastenmielistä, et kukaa ei mua huoli...mut en mä vajoo itsesääliin, älä säkään!


      • rakastunut85
        chained to nobody kirjoitti:

        Mä oon nyt huimat 17 v. ja ajattelin kans joskus kolmetoistavuotiaana, et enks mä tosiaankaa kelpaa kenellekään ku mulla ei ollu jätkäkaveria. Sen jälkeen on ollu pari, ja oon huomannu, et ei mun elämä niistä paljo sen paremmaksi muuttunu...Toinen niistä oli mulle aivan äärimmäisen tärkee ja kun se jätti...Niin no, jokainen osaa arvata mitä siitä seuras!
        Nyt mä en oo yli vuoteen ollu kenenkää kans (siis sen jälkeen ku se äärimmäisen tärkee jätti) ja uskokaa pois, se on täysin vapaaehtoista. Nykyään pystyy oleen paljo luonnollisempikin jätkien seuras, ku ei tarvi koko ajan ollu ns. isku päällä (sillä mulle tää on todellakin ollu joskus oikein suuremman luokan ongelma (heh) ja mä oon joskus jännittäny niin, et en oo uskaltanu ees puhua kenellekään miespuoliselle). Tosin mun kavereita ja muita tuttuja tuntuu nykyään häiritsevän paljo enemmän ku mua itsee mun seurustelemattomuus. Kieltämättä olo tuntuu joskus aika "parittomalta", mut en mä vaan sen takia halua alkaa seurusteleen kenenkää kans et tuntisin kuuluvani johonki tiettyyn joukkoon. Niin. En tiiä oliko täs mitään järkee, tai liittykö tää ees siihen aiheeseen mistä piti kirjottaa...Anyway

        mulla on jätkä nytte... ja pystyn paljo paremmin olla muitten jätkien seuras, kun on oma, niin ei tartte koko ajan olla iskettämäs...
        semmosta


    • piitu

      mäki ennen ajattelin noin, vaik oonki nyt 13wee... mut sit ku sitä vähiten odottaa, ni elämään astuuki joku mahtava jätkä! niin kävi mulle, mut ei enää olla yhessä...
      pitää vaan olla oikee asenne ja haluta oikeita ihmisii... ja ei mielellään mitään 13wee pentuja, jotka ajattelee vaan ulkonäköö, vaik tietty poikkeuksii on kans paljo!!!:)
      paras ois ehkä jotain 2 vuotta itteesä vanhempi, ainaki mulle, mut en sit muista tiiä...
      tsemppii sulle ja kirjottelehhan mulle takas!!!

    • Suze

      Mmmhh. Nyt tuntuu ehkäpä juuri tuolta, kuin itsestäsikin. Olen sua vuosia vanhempi, enkä muistaakseni tuossa iässä ollut vielä edes suudellut ketään, saatika sitten unelmissanikaan odottanut kenenkään minusta oikeasti pitävän. Itsetunto tuli vasta vuotta myöhemmin kokemusten keran, ja no, kun alkuun pääsee, niin kyllähän se siitä sitten sutjaantuu. Luulenpa että se vaikuttaa suuresti mitä viestittää itsestään, vaikkapa tietämättäänkin, ja sun iässä vois kuvitella - vaikket sitä itse tietäiskään - että et ees niin kovasti haluais sitä "omaa kultaa". No mistäs minä sen tiedän, mutta pidä silmät auki!

    • Lissu

      Mihinkä sulla on kiire?? Tottakai jokainen kaipaa läheisyyttä ja rakkautta, mutta sun ikäselles ois kyllä vielä parasta mennä tajuntaan, että ei seurustelu oo vaan semmonen muotivillitys, että kyllä munkin pitää joku saada kun kaikilla muillakin on... Et edes oo vielä kypsä seurustelemaan, huomasin tosta sun jutustasi... Mä olen sua muutaman vuoden vanhempi enkä seurustele, eikä mulla oo mitään paineita siihen suuntaan. Mutta ehkäpä mulla on vähän toisenlaiset periaatteetkin, ehkäpä mä alankin seurustella vasta sitten kun oon TOSISSANI. Seurustelu on elämänkumppanin etsimistä, eikä pelkkää läheisyyden hakemista. Tai ainakin sen pitäis olla niin. Sori, aika tylyä tekstiä, en mä oikeesti ihan noin ankara oo, mutta pitää välillä herätellä tätä kylmää maailmaa... :)

      • ATB

        Mä oon 18 eikä viel oo ollu ketään tosi vakavaa eikä oo..
        Enkä oo ees hirveen huolestunu vielä.


      • poju

        Sähän kuulostat viisaalta! Mä oon pitänyt teitä 15-16 vuotiaita aika epätoivosina ja vähän höntteinäkin (jätänpä anonymiteetin turvin kertomatta oman ikäni) mut toi kuulostaa oikeelta asenteelta.
        Ei seurustelu oo mikään tavoiteltava palkinto vaan ihan samanlainen juttu kuin ystävyys. Joskus hyvän löytää mut harvoin etsimällä ja hienoahan se on sellainen löytää.


    • rakastunut85

      hyvä neuvo: älä odota sen rakkauden tippuvan taivaalta, äläkä eti sitä. Se tulee kun on sen aika, kuhan et kotona nyhjötä, paitti jos sul on joku nettituttu, niinku mulle kävi.
      seurustelen maailman ihanimman jätkän kans, ja löysin sen netistä.
      Mut rakkaus ei kulje kello kaulassa, son hyvä muistaa.

    • Don quioté

      Musta alkaa oikeesti tuntumaan, että "nykyajan nuoret" (en siis itsekään oo kuin 19) alkavat ettimään sitä kundi/kimmafrendiä vähän turhan aikaisin. Mitäköhän hormoneja meille syötetään jos seksi/seurustelu on mielessä jo ennen kuin murrosikä on kunnolla alkanutkaan?
      Itse en tehnyt 13 veenä vielä muuta, kuin urheilin ja velmuilin kavereiden kanssa, tytöistä ei ollut tietoakaan.
      Seurustelu astui kuvaan vasta ~16veenä hapuillen, pikkuhiljaa. Sänkyyn menimme tyttöystävän kanssa 2 vuotta seurusteltuamme. Minä olin siis 18, hän 17.
      Olimme keskustelleet kaikki selväksi ja tämä tapahtui sitten yhteisestä sopimuksesta. Arastelulla siitäkin selvittiin ;). Sen jälkeen harjoittelu on ollut sitäkin mukavampaa....*nam*
      Tsemppiä vaan! Ei tuota kannata jäädä murehtimaan, meitä kundeja riittää yllin kyllin koko loppuelämäksi, mutta nuoruudestasi voit nauttia vain kerran ja sitä ei kannata tuhlata yhteen ihmiseen "takertuen".

    • jooh!

      sieltä löytyy kyllä varmasti..kun tutustuu..olen itekki löytänyt lowea ja ystävyyttä chateista..lykkyä-tykö!!

    • Hurhur

      Hurhur

    • broidi15

      mä voisin alkaa sun poika-ystäväksi, oon 15 ja urheilullinen, mun edellinen likka-frendi oli myös sun ikänen mut meil meni poikki kun minun penis on hieman kookkaampi niin ei mahtunut sisään, ja me erottiin, mitä uskot mahtuuks suhun 17cm pitkä ja noin cokis-purkin paksuinen sisään ..?

      • Nonäin

        Vitun tyhmää trollata johonkin 16 vuotta vanhaan juttuun. Tolla muijalla on varmaan jo muksuja.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6826
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4430
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2863
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2111
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1465
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1144
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe