MÄ EN KESTÄ!!!!!

Lissu

Sillon, kun rupesin ennen joulua käymään täällä palstalla, täällä oli mukavaa, täällä oli fiksuja henkilöitä, täällä oli järkevää juttua. Nyt... Pelkkiä kysymyksiä jostain tuhannen panosuorituksista ja sitten penskojen (en tarkota, että itte oisin kauheen iso) isottelevia puheita "Rakkaudesta"... Siispä... *kiittää, kumartaa ja poistuu kuvioista ainakin joksikin aikaa*

12

405

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tool

      morjes=)

      joo oon lissun kans samaa mieltä, aiheet muuttunu ihan ihm ejutuiks...näit rakkausjuttujakin et kaikki 12-16wee on nii rakastuneita ym ja kaikki puhuu rakkaudesta ku kyse on niist teiniajan "rakkaudesta"...itekun muitelee menneitä niin nykyään sitä huomaa et se teiniajan rakkaus mitää rakkautta ollu...sellast vähän ihastumista suurempaa...kun se rakkaus kolahtaa ni se ei oo mitää teinirakkautta!!!vaikka voi sitä teininäkin rakastaa mutta vähän ihmetyttää että kaikki yli 12wee onnii rakastuneita...saako lissulta kysyy paljon sulla on ikää=)???ihan muutenvaan ilman taka-ajatuksii=)...

      • Ulppis

        Lissu on joko 16 tai 17 koska olen hänen edesottamuksiaan seuraillut! Mutta hän on hieman kyyninen silloin tällöin!


      • rakastunut85

        okei... myönnän, etten ole ollu koskaan rakastunut. mutta nytte olen. sen vain tietää. ei sitä voi määritellä.
        ja vaikka mä oon vain 15wee, niin silti tiän et oon löytäny sen oikean. ja siitä aion pitää kii, jos vaan mahollista.
        mä oon siis luullu aina että nytte oon ollu NIIIIIIN *rakastunnu*, ku on ollu sitä pintapuolista ihastumista. no mut en oo ollu, ainaha sitä luulla saa, muttei välttämättä kannate. mut siis nyt oon... iha oikeasti. ja saan vastarakkautta ihan kympillä.
        mietityttää yks juttu... voiko olla rakastunnu, jos ei ees tunne koko tyyppiä???? siis niinku luonnetta ei tiiä... sillonhan sitä on rakastunnu vain ulkonäköön, vai????
        Et pitää tuntea tyyppi ees jotenki, jotta voi sanoo oikeesti olevansa rakastunu tähän tyyppiin, eikä vain ulkonäköön...
        KOMMENTOIKAAAA!!!!!!!


      • Kynkä
        rakastunut85 kirjoitti:

        okei... myönnän, etten ole ollu koskaan rakastunut. mutta nytte olen. sen vain tietää. ei sitä voi määritellä.
        ja vaikka mä oon vain 15wee, niin silti tiän et oon löytäny sen oikean. ja siitä aion pitää kii, jos vaan mahollista.
        mä oon siis luullu aina että nytte oon ollu NIIIIIIN *rakastunnu*, ku on ollu sitä pintapuolista ihastumista. no mut en oo ollu, ainaha sitä luulla saa, muttei välttämättä kannate. mut siis nyt oon... iha oikeasti. ja saan vastarakkautta ihan kympillä.
        mietityttää yks juttu... voiko olla rakastunnu, jos ei ees tunne koko tyyppiä???? siis niinku luonnetta ei tiiä... sillonhan sitä on rakastunnu vain ulkonäköön, vai????
        Et pitää tuntea tyyppi ees jotenki, jotta voi sanoo oikeesti olevansa rakastunu tähän tyyppiin, eikä vain ulkonäköön...
        KOMMENTOIKAAAA!!!!!!!

        ...vaatii ihmisen melko perusteellista tuntemista.


      • s84
        Kynkä kirjoitti:

        ...vaatii ihmisen melko perusteellista tuntemista.

        Oikeassa olet...

        en usko oikein rakkauteen ensisilmäyksellä (koska silloinhan on nähnyt vain sen mikä ihgmisestä näkyy ulos päin), mutta ihastuminen tai ehkä pikemminkin kiinnostuminen kyllä on mahdollista.

        Kiinnostus ja ihastuminen on sitä toiseen tutustumista ja jos huomaa viimein rakastuneensa ko. henkilöön niin sehän on vain hyvä asia.

        Mutta edelleenkin vain mietin että milloin tietää että on kohdanut juuri sen kaikista suurimman rakkautensa tai rakkauden yleensä. Siis voihan sisällä tuntea sellaisen suuren tunteen, mutta mistä tietää että sitäkin tunnetta parempaa ja isompaa tunnetta ei olisi jossain odottamassa...


    • nine

      nih. näin son nähtävä. miksi täällä sitte käy? kai mä joskus joku aika sitten aika selkeästi sen ilmasin. että vaikka kaikki sen niin pahasti ja ilkeästi ja vittuiluna ottaa niin joku ihme juttu on että pyrkii kuítenki auttamaan. eli käytännössä sanomaan kerta toisensa jälkeen että älä nyt noin, oota vielä hetki että kasvat niin huomaat katsovas asiaa ihan toiselta kantilta.ja sitten saa kuulla olevansa niin kyyninen ja kuvittelevansa itsestään ihan liikoja ja vielä luultavasti jotain haistatteluaki. lapsia nämä kaikki vielä on. toivotaan vaan että sitten kun ne saa vähän realismia ajatteluunsa mukaan niin ne itsekin jaksaa auttaa muita. tai neuvoa. tai konsultoida. tai whateva.
      hienoa, nine sai kirjotettua taas nuin monta riviä ilman isompaa sanomaa. jipii.

    • Kaivelenarkistojaaids

      Moi

      • Älä homo kaivele arkistoja


      • OHKOHKOKHOOOO
        yuggis_ kirjoitti:

        Älä homo kaivele arkistoja

        Yuggis on homofobi


      • OHKOHKOKHOOOO kirjoitti:

        Yuggis on homofobi

        Olenko?


    • EsupsTill21.12

      Tervetuloa vuoteen 2016! Palsta on paskentunut entisestään.

    • Ajattelin tämän olevan uusi alotus, mutta se onkin hinttipoju kaivelemassa arkistoja...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1818
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1799
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1577
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1132
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe