Rakettikeiu

jussi

rakettikeiu on helvetin kallis paikka ostaa raketit ja sun muut pommit.Robinhood on mielestäni ehdottomasti halvin.mitä mieltä olette?

31

6960

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???

      Kyllä kyllä. Asia voi olla näin, mutta esimerkiksi minun asuinalueella ei ole Robinhoodia. Voihan sitä tehdä hinta vertailua ja etsiä aina sen halvimman. Minä en ainakaan osta kun patoja. Ne on suhteessa parempia ja halvempia. Ihan turhaa on työntää 30 euroo johonkin yksittäiseen kun paljon paremman ja monipuolisemman padan saa n. 15 eurolla. Mä otan vain tutuksi tulleita parhaimpia..en kehtaa kokeilla mitää kalliita uusia.. On kerran tullu pettymys...

    • keiu

      Niin on Sieltä nyt en mitään osta ikinä kun hinnat on hirveen korkeella. Onneks delta-auto, missä niitä keiun raketteja lähimpänä myydään on sekin sen verran kaukana ettei sinne tule koskaan mentyäkään.... että eipä sen puoleen. Vaikka parhaat raketit niillä on, mut ei voi mitään.

    • Yew

      Kallista voi olla, mutta varmasti laadukasta tavaraa.

      • Pyroteekkari

        Eipä taida olla suurempaa merkitystä jonkun sentin hintaeroilla rakettikaupoissa, koskapa vaan kerran vuodessa ko. ostoksia tehdään. Luotettava asiallinen myyntipaikka ja kunnolliset testatut laatutuotteet ratkaisevat ainakin meikäläisen ostopaikkavalinnassa. Hyvää uutta vuotta ja muistakaa varoa niitten pommienne kanssa!


    • Laherry

      Onhan ne rakettikeiussa kalliimpia ku muualla, mutta ne on laadukkaampia. Mulla ainakin on rakettikeiun paukuista pelkästää hyviä kokemuksia. Kyllä varmaa muuallakin on yhtä hyviä -ja miksei parempiakin pommeja, mut rakettikeiu on yks varma paikka mist saa laadukkaita paukkuja. Hyvää uutta vuotta kaikille!

    • tuntematon

      Rakettikeiu on todellakin kallis paikka. Ostan kuitenkin sieltä osan raketeistani, koska yhdessä paikassa ei välttämättä riitä raketit. Ostan raketteja yleensä hiukan !!!PALJON!!!

    • köyhiä ootte,köyhiä

      halvat kaupat: paskaa tavaraa suutareita sontaa ym.
      keiu: kaikki tulitteet hyviä eli rautaa hinta on korkea koska ne on a luokkaa
      te ootte vaan niin köyhiä kun ei oo varaa ostaa esim 20€ rakettipakettia mis on 13 1.3g rakettia vaan ostetaan 15 euron paketti missä on 21kpl 1.4g pahvimössöä.

      Menkää ilotulite.net sivun foorumille jossa huomaatte mitä mieltä muut ovat keiusta

      • tgjhuw+9UJ

        Tuhlaa sinä vaan kaikki rahasi ilotulitteisiin jos ei muuta elämässäs ole.
        Miten köyhyys tekee muista huonompia?????


    • ;d

      rakettikeu on paras paikka mis oon käyny rakettikeiu ei ole mikään paskakaan :D
      MITÄ MIELTÄ OLETTE MIKÄ ON PARAS PAIKKA ÄÄNESTÄKÄÄ

      RAKETTITUKKU

      VAI

      RAKETTIKEU

      • Kustis

        Nykyään 2009, rakettikeiu on alentanut hintoja, ja aina on hyviä tarjouksia. Ostan suurimman osan raketeista sieltä, koska nään vaan jotain kusetus hintoja rakettitukulla, useimmat raketin myyjillä on etusivulla houkuttimia, niinkuin Hong Kongilla eko munakranaatit 3pakettia 2e, muualla se on sen 1e 1 paketti, mutta muut tuotteet on kalliita ja ylihintaisia, vituttaa hiukan kun katoin halvimmat paikat hakee raketit, niin mun pitäs käydä 5 paikassa, että olisi halvimmat tuotteet, eikö 1 rakettejen myyjä voisi myydä kohtuu hinnoilla ettei tarttes jonottaa koko uuttavuotta kaupoissa? Tänä vuonna menee 104euroa listan mukaan


    • ÄÄNESTYYS

      ÄÄNESTÄKÄÄ MITÄ MIELTÄ OLETTE

      PAINAKAA HYVÄ MERKKIÄ JOS RAKETTIKEIU ON HYVÄ
      VS
      RAKETTITUKKU PAINAKAA HUONO MERKKIÄ

      PAINAKAA TEIDÄN MIELESTÄ PARAS RAKETTI KAUPPA xd

      • veepari

        ne on yhtä hyviä.


      • asdgszdfg
        veepari kirjoitti:

        ne on yhtä hyviä.

        Rakettikeiulta saat laatua, sen voin taata. Päätä itse mistä ostat, minua se ei kiinnosta vittuakaan.


      • tukuttaja
        asdgszdfg kirjoitti:

        Rakettikeiulta saat laatua, sen voin taata. Päätä itse mistä ostat, minua se ei kiinnosta vittuakaan.

        onse vaan niin et rakettitukku se on paras mikä raketti firma se on joka myy vuodes eniten ja laadukkaiten no tukku tietenkin ei ole mistään kotoisin noi keiun kamat kallista ja lystitöntä vaan


      • Huonoa isolla rahall
        tukuttaja kirjoitti:

        onse vaan niin et rakettitukku se on paras mikä raketti firma se on joka myy vuodes eniten ja laadukkaiten no tukku tietenkin ei ole mistään kotoisin noi keiun kamat kallista ja lystitöntä vaan

        Keiun toiseks suurin ja ihan paska. Kyllä oli lapset pettyneitä kun tän säästi loppuun. Tosi surkee muka jättiraketti. No ens vuonna jostain muusta kuin keiusta.


      • pettynytpommi
        Huonoa isolla rahall kirjoitti:

        Keiun toiseks suurin ja ihan paska. Kyllä oli lapset pettyneitä kun tän säästi loppuun. Tosi surkee muka jättiraketti. No ens vuonna jostain muusta kuin keiusta.

        ostin rakettikeiu:sta kaikki pommit.. Halusin vaan parhaita joten ostin n.100e kolme isoa rakettia ja Bling Bling padan! raketit toimi ja oli hienoja mutta Bling bling jonka säästin viimeiseksi oli melko pettymys. 49 laukausta pitäisi tulla ja jokunen vaan tuli. Mustuneista reijistä näkee että kaksi ekaa riviä toimi mutta sen jälkeen ei. Suurimman pommit vaihtuvat juuri siinä vaiheessa jonka näkee mm. rakettikeiu:n sivuilta olevassa videossa. paska pata minunmielestä jos ei saa 60e kappale hintaan parempaa niin jo on V#"#&U. Mihin voin palauttaa padan haluan vähintään rahat takaisin uudenvuoden kohokohdan pilaamisesta!!!!???!!! Jos muilla myös suutareita vastaavan padan kanssa niin toivoisin että kerrotte siitä täällä vai sainko jonkun maananta kappaleen!?!


      • Kromidildo
        pettynytpommi kirjoitti:

        ostin rakettikeiu:sta kaikki pommit.. Halusin vaan parhaita joten ostin n.100e kolme isoa rakettia ja Bling Bling padan! raketit toimi ja oli hienoja mutta Bling bling jonka säästin viimeiseksi oli melko pettymys. 49 laukausta pitäisi tulla ja jokunen vaan tuli. Mustuneista reijistä näkee että kaksi ekaa riviä toimi mutta sen jälkeen ei. Suurimman pommit vaihtuvat juuri siinä vaiheessa jonka näkee mm. rakettikeiu:n sivuilta olevassa videossa. paska pata minunmielestä jos ei saa 60e kappale hintaan parempaa niin jo on V#"#&U. Mihin voin palauttaa padan haluan vähintään rahat takaisin uudenvuoden kohokohdan pilaamisesta!!!!???!!! Jos muilla myös suutareita vastaavan padan kanssa niin toivoisin että kerrotte siitä täällä vai sainko jonkun maananta kappaleen!?!

        Hankittiin useampi Polaris-raketti (Niitä isoja kromattuja dildoja). Viimetinkahankintana hinta oli periaatteessa edullinen mutta raketit itsessään olivat aivan paskoja. Lentää korkealle, pamahtaa ja kuusi hikistä punaista palloa. Tuli vanhat jokamiesraketit mieleen.

        Toivottavasti yleisö muistaa ensi vuonna mistä showstopperit hankittiin.


      • Anonyymi
        pettynytpommi kirjoitti:

        ostin rakettikeiu:sta kaikki pommit.. Halusin vaan parhaita joten ostin n.100e kolme isoa rakettia ja Bling Bling padan! raketit toimi ja oli hienoja mutta Bling bling jonka säästin viimeiseksi oli melko pettymys. 49 laukausta pitäisi tulla ja jokunen vaan tuli. Mustuneista reijistä näkee että kaksi ekaa riviä toimi mutta sen jälkeen ei. Suurimman pommit vaihtuvat juuri siinä vaiheessa jonka näkee mm. rakettikeiu:n sivuilta olevassa videossa. paska pata minunmielestä jos ei saa 60e kappale hintaan parempaa niin jo on V#"#&U. Mihin voin palauttaa padan haluan vähintään rahat takaisin uudenvuoden kohokohdan pilaamisesta!!!!???!!! Jos muilla myös suutareita vastaavan padan kanssa niin toivoisin että kerrotte siitä täällä vai sainko jonkun maananta kappaleen!?!

        jos ei voi palauttaa nii kannattaa purkaa ne padat. Helppoa hommaa, pitää vaa lisätä sytytyslangat ja vahvistella sitä rakennetta ettei kaadu yksittäiset ilmapommit, jos ampuu maata vasten.


    • ape_

      Mun mielest halvat kyllä saa robinhoodist! mut se laatu on aivan toista mitä esimerkiks meikä ostaa vesijärven autost Hennalasta. Oon sen verran tehny noit vertailuja esim pienimmissä mitä kaikkee thunder kingei niit onkaa ni kyl se laatu on aivan eri! Mitä kallimpii sitä parempii ja eikä oo niinkää paljoo sekundaa!!
      Minä en kyllä astu robinhoodiin ostaa raketteja, kyllä sen tuntee äänen laadusta ja kauas!!! halval saa mut mitä se sit on.

    • rakettimies

      Rakettikeiussa ainakin täällä päin on paras palvelu. (ja parhaat raketit) Kannattaa ostaa rakettikeiusta vaikka onki kalliimpia.

    • LOLTS

      niin raketti keiu on saakeli melkein paras paikka ja paremmat raketit kun tukus

      änestekkee kumpi

      RAKETTITUKKU

      VAI


      RAKETTIKEIU


      KOMMENTOI:

      • olen simpukka

        Iha sama kuinka kallista ku saa vaan 1-2 kertaa vuodessa amupua rakettei nii haluaaa kait jotain laadukasta eikä mitään pikkumiehen serpenttiinipommeja joten rakettitukusta saa parhaat raketit jihuuuuuuu!!!!


    • RAKETti jOnNe

      RAKETTIKEIU=KALLIS PAIKKA JOSSA TUNKETAAN PERSEESEEN RAKETIT. RAKETTITUKKU=HALPA PAIKKA JOSSA AMMUTAAN TAIVAASEEN RAKETIT. ELI SIIS RAKETTITUKKU VOITTAa! winner noobs!

    • tulitaja123

      Rakettikeijuun tulee joka vuosi uudet raketit itse ostan 200e raketeja keijusta ja rakettitukusta parhaat pikkutuoteet padat raketit ilmapommit löydät kejusta ja rakettitukku

    • ragerobotti69

      Ei ainakaan kannata ostaa halppiksia kuten niitä jota tokmannilla myyää.ne ei ees aina nouse ilmaan tukusta ja keiusta suosittelen ostaa kunkku tykkejä nitro padan plus isompia patoja ja thunder padan tukusta ja keijusta äkäinen anoppi ja leijonan laakasuja ja patoja esim karjala takaisin heti

    • tukku ja keiu vie

      robinhood ja tokmanni myy samaa paskaa.
      Ne on ehkä halpoja, mutta ruuti on märkää :(

      • rakett1

        Mun mielestä ei oo väliä esim kiinareissa sun muissa pikku paukussa että miten ne pamahtaa. Mutta padoissa ja ilmapommeissa ja vielä keppiraketteissa on väliä koska ne on semmosta yleensä hieman tai huomattavasti kalliimpaa tavaraa eli pommin pamauksen ja tietysti efektin pitäisi olla suuri! Vielä kaupaksi sanon tukku ja keiju. Joissain tapauksissa Prisma eli tulite mestarit!


      • rakett1

        Aivan ostakaa tukusta ja keijusta


      • Aaapeee

        tokmanni ja robbari samaa ketjua, voisiko syy olla tässä?


    • megaraketti

      Ostan tulitteeni Megaraketin myymälästä. Ylivoimaisesti parhaita.

    • rakettikeiuparas

      Varmaa noin 13 vuotta sitte keiu oli kallis paska mut vittu kyll se nykyää on halvempi ja laadukkaampi ku muut 5/5

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1419
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe