Hanna Pakarinen

Lena

Idolsfinalisti Hanna on todella kuuma pakkaus, varsinkin eilisessä Iltalehdessä nahkahousuissa ja "rokkarilookissaan". Hannan ääni on myöskin niin seksikäs. Pakko äänestää perjantaina noin kuumaa kissaa, vai mitä? ;)

17

4025

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pikkuruinen

      Onhan se Hanna ihan kivan näköinen nainen, mut enemmän mä tykkään "tuomariraatiin" kuuluvasta Nanna Mikkolasta.. *mmiaurrr* Mut toki mä ääneni Hannalle annan, mitä Idols'iin tulee.

    • Jennifer

      ..ääneni menee Hannalle.

    • Klaudia

      Tietenkin toivon, että Hanna voittaa, eikä pelkästään siitä syystä, että hän on nainen, vaan myös siksi, että hän on ehdottomasti parempi laulaja kuin kilpakumppaninsa.

      • apelsini

        Hanna
        on idolini näistä kisailijoista, koska
        - Hän on esiintyjänä monipuolisempi kuin kilpailijansa Suomi-rock Jani,
        - on laulutaidokkaampi,
        - on n-a-i-n-e-n, -ja naisellisempi kuin Jani,
        - on täysi-ikäisempi; sopivampi idols-bi-snekseen,
        - on tosi rätsäkkä nainen
        ,,,
        Tuomaristo tosin on rummuttanut koko kisan ajan "nöyrän miehen" (Enpä nyt tiedä ??), Janin, puolesta, JOTEN erityisesti siitäkin syystä äänestän Hannaa.


    • LeSbO

      viime perjantaina jännitin kädet täristen hannan puolesta. hyvä että kännykkä pysyi kädessä sen verran että sain äänestettyä. kyllä hanna on niin ihana että huh! täytyy myöntää että olen ihastunut kuin pikkutyttö! hanna on idolini!=)

      • Lena

        Itsekin olen ihan Hannan pauloissa, en ole aikoihin ihastunut tällä tavalla laulajaan/näyttelijään/julkkikseen. Hannan kun saisi...


      • LeSbO
        Lena kirjoitti:

        Itsekin olen ihan Hannan pauloissa, en ole aikoihin ihastunut tällä tavalla laulajaan/näyttelijään/julkkikseen. Hannan kun saisi...

        ...muuta!;)


    • Ninnu

      Hanna itsekin vähän tyttöihin päin, nimittäin viimeks idols extrassa ihasteli pilke silmässä elleniä? Noh, jokatapauksessa, Hanna on kuuma pakkaus ja sillä on ihanan flirtti katse ja mahtava peba. Saapi tämän tytön äänet!

      • Mietteitä

        Ei Hannan tarvitse olla mitenkään erityisesti "tyttöihin päin", siis eroottisessa mielessä. Minä ymmärsin hänen sanansa siten, että hän on tiedostava ihminen ja nainen. Naisasianaista sen verran. Joku sanoikin, että hanna on ihan hetero, miesseurassa nähty liikkuvan. Mutta eihän kenekään siksi "tarvitse" olla hänestä uneksimatta. Saahan sitä unelmoida, kun jossain raameissa pysyy.


      • Anonyymi
        Mietteitä kirjoitti:

        Ei Hannan tarvitse olla mitenkään erityisesti "tyttöihin päin", siis eroottisessa mielessä. Minä ymmärsin hänen sanansa siten, että hän on tiedostava ihminen ja nainen. Naisasianaista sen verran. Joku sanoikin, että hanna on ihan hetero, miesseurassa nähty liikkuvan. Mutta eihän kenekään siksi "tarvitse" olla hänestä uneksimatta. Saahan sitä unelmoida, kun jossain raameissa pysyy.

        Lesbo on eheytynyt.


    • Enya

      Joo, kyllä on niin täydellinen pakkaus tuo Hanna.Kaikki kynnelle kykenevät äänestämään Hanna voittoon perjantaina!
      Kerrankin näkee terveen itsetunnon,normaalin NAISELLISEN vartalon omaavan, sympaattisen ja fiksun oloisen nuoren naisen.
      Hanna on mun idoli..=)))

      • ukko

        ...mutta ettei vain olisi joku hevari? satanistisia merkkejäkin käyttää! katsokaa vaikka iltalehdestä... En haluaisi häntä oikein semmoisena äänestää, vaikka muuten ihanan näköinen ja hyvä laulamaan onkin :(


      • pop
        ukko kirjoitti:

        ...mutta ettei vain olisi joku hevari? satanistisia merkkejäkin käyttää! katsokaa vaikka iltalehdestä... En haluaisi häntä oikein semmoisena äänestää, vaikka muuten ihanan näköinen ja hyvä laulamaan onkin :(

        luulen että ne on vähän semmosia rokkimerkkejä mitä se Hanna niillä hakee ;) ei todellakaan mitä satanisti tai hevari juttuja. Hanna on kyllä ihana, vau. Jani rupesi vaan ärsyttämään vielä enemmän kun satuin katsomaan idols extran.


      • LeSbO
        pop kirjoitti:

        luulen että ne on vähän semmosia rokkimerkkejä mitä se Hanna niillä hakee ;) ei todellakaan mitä satanisti tai hevari juttuja. Hanna on kyllä ihana, vau. Jani rupesi vaan ärsyttämään vielä enemmän kun satuin katsomaan idols extran.

        käyttäähän monet rokkarit kaiken maailman merkkejä, eikä ne sillä mitään tarkoita. jani rupesi kyllä ärsyttämään minuakin. ja hanna oli niin suloinen niiden pehmoelukoidensa keskellä...=)


    • Gluns

      Oli mikä oli, niin ottaisin hoitoon.

      • Terkkuja.hermannille

        Hieno juttu hermanni. Nostit taas kivikautisen keskustelun esiin.


      • Luolamadonna
        Terkkuja.hermannille kirjoitti:

        Hieno juttu hermanni. Nostit taas kivikautisen keskustelun esiin.

        Kieltämättä tämä sai kaiken huomioni lisäksi aikaan tunteen siitä, että mitä vit ...

        ( Naurua )


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      367
      3258
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      146
      1282
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1188
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      139
      1030
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      833
    6. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      160
      752
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      737
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      727
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      699
    Aihe