homohousut/isotfarkut

rap rap

Kundit roikottakaa!!!



Eli pukeutumisessa pitäis ottaa huomioon se et housut pitäis olla isot ja niitä pitäis roikottaa polvissa noh ei nyt ihan polviss, roikotat niin pljon ku pystyt. Ei missään nimessä MITÄÄN HOMO HOUSUJA! ELI SIIS JOTAIN VÄHÄNKIN IHON MYÖTÄISIÄ! Sit joku huppari on ihan jees.EI MITÄÄN TIUKKOJA HOMOPAITOJA! Kengät voi olla skeittikengät kesällä, talvella talvikengät cat:tin kengät vaikka.PIPO ON YKS TOSI OLENNAINEN JUTTU. Pipo tekee vähän rumemmastakin jäbästä syötävän söden...


No mut jos haluut jostain syystä pitää homppeli housuja ja tiukkoja paitoja niin ok. Mut sillä sä et tuu saamaan naisii,mut tarkotuksena silloin onkin varmaan miesten metsästys.

tää on mun mielipide kaikki saa olla omaa mieltään ja ilmaista sen jotenka ottakaa kantaa!!

21

1170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TYKkiläinen

      1. 75% housujen roikottajista yrittävät olla cooleja vaikka he ovat erittäin epäcooleja.

      2. Housuja roikottaessa on hankalampi kävellä ja esim. potkia hyvää kaveria.

      3. Sitäpaitsi, jos sattuu huppari nousemaan jostakin syystä niin sen alta vilkuttavat alushousut. Tosi coolia.

      En nyt sano että mitään trikoita pitäisi pitää mutta että roikottaminen on aika syvältä.

    • homo

      Emmä kyllä mitään tiukkoja housuja/paitoja pidä, vaikka olenkin homo.. Ja hyvin on käyny miestenmetsästyksen suhteenkin...

    • tihk

      kuka nyt kireitä housuja pitäis!? mut ihon myötäiset paidathan saa sixpackin näkymään ja jos käyttää niitä saa tytöt kuolaamaan (ainakin meiän koulussa), mut kul mä huppareitakin käytän, mut lökähousuissa on vaikea kulkea mun mielestä.

    • Samppa

      ...mul on jalas yleensä sellaset kireet vaaleanpunaiset jumppahousut ja kireä s-kokoinen, ihonmyötäinen nahkatakki. Ja tietenkin oranssit sportlenkkarit joilla mä juoksentelen pitkin katuja. Sitten miulla on persiiseen asti pitkät hiukset jotka hulmuaa. Tytöt pelkää mua en tiä mistä se johtuu, mutta miehet on lääpällään minnuun. Tööttäilevät autostansa, kumma ku suomes on niin paljo homoseksuaaleja. No mie oon ainakin ylipiä ittestäni ku oon nii kaunis poika.

      • Ramika

        Ooo! Haluan mennä kanssasi naimisiin!
        Harmi, ettet taida olla tosissasi. On se niin väärin...


    • Flikka89

      Sulla on varmaan vielä vähän epäselvänä mikä "homo" oikeestaan on. Ei vaatteet tee kenestäkään homoa. On olemas rumia "lökäpöksyjä" ja rumia "pillifarkkuja" siis niihin pukeutuvia tyyppejä.. mutta on myös paljo hyvän näkösiä löksäpöksyjä ja pillifarkkujaki. Ite kuitenki tykkään enempi tuosta "lökäpöksy" tyylistä, koska ne on tyylikkäämmät ja se pipo tosiaan tekee vähän rumemmastaki hyvän näkösen. Mutta ei se pukeutumistyyli tee kenestäkään homoa xD kaikki pukeutuu niin ku haluaa, ja mikä tyyli tuntuu parhaimmalta kenestäkin...

      • hevari

        ja voi vittu saatana mikä homo hoppari siellä on taas arvostelemassa vittu mulla on ainakin vitun coolit tahallaan kulutetut farkut mitkä ei oo mitkään lökäpöksyt vaan perseen muodot vähän tulee näkyviin ja sitten kiree mustaneulepaita
        jeah näin se olla pitää eikä mitään pipoja vaan kunnon hiukset vain näkyviin...


      • Flikka89
        hevari kirjoitti:

        ja voi vittu saatana mikä homo hoppari siellä on taas arvostelemassa vittu mulla on ainakin vitun coolit tahallaan kulutetut farkut mitkä ei oo mitkään lökäpöksyt vaan perseen muodot vähän tulee näkyviin ja sitten kiree mustaneulepaita
        jeah näin se olla pitää eikä mitään pipoja vaan kunnon hiukset vain näkyviin...

        Homo hoppari? ensinnäkää en voi olla homo ja toiseks en oo hoppari :) jos sun mielestä kulutetut farkut on coolit niin ihan miten vaan, se on sun mielipide mut kaikki saa olla mitä mieltä haluaa :D ja pukee semmoset vaatteet ku haluaa. Sanoin vaan että ite tykkään enempi hopparityylistä.


      • Ilari
        Flikka89 kirjoitti:

        Homo hoppari? ensinnäkää en voi olla homo ja toiseks en oo hoppari :) jos sun mielestä kulutetut farkut on coolit niin ihan miten vaan, se on sun mielipide mut kaikki saa olla mitä mieltä haluaa :D ja pukee semmoset vaatteet ku haluaa. Sanoin vaan että ite tykkään enempi hopparityylistä.

        Miten muka et voi olla homo? Eikö naiset muka voi olla homoseksuaaleja? Vai onko homoseksuaaliset naiset jotakin "lesboseksuaaleja" ? Hehevaan. Urpo!


      • Flikka89
        Ilari kirjoitti:

        Miten muka et voi olla homo? Eikö naiset muka voi olla homoseksuaaleja? Vai onko homoseksuaaliset naiset jotakin "lesboseksuaaleja" ? Hehevaan. Urpo!

        no ensinnäkin mulla on poikakaveri, joten en mä varmaan sen kaa sitte ois jos oisin "homoseksuaali" :D ja sitäpaitsi mä käytän ainaki naisista lesbo nimitystä ja miehistä homo. Vaikka lesbo naiset onki sama asia ku homoseksuaali. Jos nyt tajusit.


      • Ilari
        Flikka89 kirjoitti:

        no ensinnäkin mulla on poikakaveri, joten en mä varmaan sen kaa sitte ois jos oisin "homoseksuaali" :D ja sitäpaitsi mä käytän ainaki naisista lesbo nimitystä ja miehistä homo. Vaikka lesbo naiset onki sama asia ku homoseksuaali. Jos nyt tajusit.

        Aikaisemmasta tekstistäsi ei seurustelusi mistään kohtaa selvinnyt.

        Muutenkin tarkkuutta teksteihin, mikäli et halua tulla ymmärretyksi väärin.


    • Kabu

      Täytynee vaivautua kommentoimaan aloitusviestiä parilla sanalla: päivän naurut. :P

    • Karolina

      Hopparit on syvältä(vaan mun mielipide). Se on ihan karseen näköstä, ku ne roikottaa. Miten sellasista housuista näkee poitsun takamukseen, joka on sellanen kohta mihin ainakin mä kiinnitän huomion. Semmoset vähän kireemmät housut on kivat. Joko ruskeet sammarit tai siniset adidaksen tuulihousut. Sit joku ihan tavallinen gollege, punanen, valkonen tai vihree. Pipo sit musta, punanen tai vihree poropipo.. Semmosista pojista mä tykkään.. Ai niin... Kengät sellaset vaellus-typpiset ruskeet talvella.Ja kesällä sellaset skeittareitten tapaset mut kapeemmat ja hienommat...

      • hevari

        en sanonu sulle vaan sille mikä alotti tän palstan


    • rap rap

      Homon tekee ihamisestä se et kiihottuu samasta sukupuoleta,haluu rakastelle saman sukupuolen kanssa.

      Mutta hoppari jäbät on ihanii, mua ei ainakaan kiihota mikään muu niin paljon kun roikku housuset isohuppariset pipopäiset jäbät...=) Kiva et niille ei taida olla muualla pljonkaan kysyntää. Niin ei oo ainakaan mulla paljoo kilpailioita.

      T:rap girl-89

    • *TyTTönEn*

      mun mielestä jätkän ei tarvi olla mikää hoppari.
      Mun mielestä jätkä on sillon hyvin pukeutunu,ku sill on sellaset ei-niin-löysät housut(eikä kyll TOD mitkään kireetkään!)ja sit sellanen joku muodikas hiano paita ;) ei paidankaa tarvi olla mikään löysä huppari..!! ja pipo on aina plussaa :P mut kaikkihan pukeutuu niinku haluaa ja kaikill on oma tyyli.
      Onneks tunnen jätkii jotka pukeutuu hianosti ;) :D
      ...mut kaikki saa pukeutuu niinku haluu... :)

    • HETERO

      KUULKAAS PENNUT MÄ ESITÄN TEILLE NYT PAHAN KYSYMYKSEN... MITÄ VÄLIÄ ON SILLÄ JOS IHMINEN ON HOMOSEKSUAALI? HUOMAA ETTÄ OLETTE VIELÄ NOIN VITUN RAJOITTEISIA JA NUORIA. MUN MIELESTÄ ON SAMA MITÄ SUKUPUOLTA OLEVAA RAKASTAA, TÄRKEINTÄ ON SE ETTÄ NYT YLEENSÄ RAKASTAA.

      • uskis

        et jotkut esimerkiks saattaa mahdollisesti noudattaa Jumalan Sanaa ja välttää homoutta. totta on että kaikki ihmiset pitäisi hyväksyä. mutta heidän syntejään ei tarvitse hyväksyä!!!


    • MenkkaHaukka

      hopparit on homoja, §

    • dhgtdyhsrth

      Tiesikö nuoriso, että tuo housujen roikotus on lähtöisin vankiloista joissa yhdyntä kiellettyä. Roikottamalla housuja, ilmaistiin toisille että oltiin valmiita pyllypanoon tai että tämä housujen roikottaja oli jonkun omaisuutta eli ns. jonkun oma rattopoika.

      Eli tämähän vain kertoo, että kaikki housunroikottajat haluavat fyysistä poikarakkautta ja ovat valmiina aktiin, mutta he eivät uskalla sitä suoraan myöntää.

      Ettekö usko? Tutkiskelkaapa hieman historiaa. On olemassa semmoisia hakukoneita kuin google, bing ja muita samanlaisia.

    • PiiiiikkuuuuGeeee

      Koomisintahan on, että tämä keskustelu on aloitettu 2004. Ehkä Pikku G:llä oli jotain osuutta aloittajan ihanteisiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe