hevoset tyhmiä

miissa

Kenen mielestä hevoset on tyhmiä? vastaile TÄNNE

24

1620

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leluponi

      ei mun mielest!ne jotka sanoo et hepat on tyhmii nii ite on paskapäit!

      • Zuppelo

        Mä ite tykkään hevosista tosi paljo. Mutta tarviiko kaikkien tykätä hevosista?? mun mielestä ei! aivan tyhmää haukkua jotain paskapääksi joka ei tykkää hevosista, se on kaikkien oma asia. Oisko susta kiva jos kaikki tykkäis hevosista ja kävis ratsastaan? eiköhän kaikki saa olla hevosista ja kaikesta muustaki sitä mieltä mitä haluaa...


      • heppahöperö
        Zuppelo kirjoitti:

        Mä ite tykkään hevosista tosi paljo. Mutta tarviiko kaikkien tykätä hevosista?? mun mielestä ei! aivan tyhmää haukkua jotain paskapääksi joka ei tykkää hevosista, se on kaikkien oma asia. Oisko susta kiva jos kaikki tykkäis hevosista ja kävis ratsastaan? eiköhän kaikki saa olla hevosista ja kaikesta muustaki sitä mieltä mitä haluaa...

        moi!mä tykkään ite kans tosi paljon hevosista.niille voi puhuu ne ei keskeytä , ne ei valita.munkin mielest on tyhmää haukkuu niitä paskapäiks jotka ei tykkää hepoist , kaikilla on oma mielipide.mut must on kans tyhmää kun ihmiset sanoo hevos rakkaile että ne tykkää hevosista vaan yhtenä muotona , meetfurstina.se ei oo kauheen kivasti sanottu.mä oon ite omistanu jo parikin hevosta ja ponin vaikk oonkin iältäni nuori...mä otin raskaasti kun mun oma poni kuoli...kaipaan sitä vieläkin vaikka siitä onkohta 2 ja puoll vuotta,ei sitä kukaan ymmärrä muutakun sitten jos on menettäny jonkun ystävän.se poni oli mulle tosi rakas!!!


      • Dögg fani
        heppahöperö kirjoitti:

        moi!mä tykkään ite kans tosi paljon hevosista.niille voi puhuu ne ei keskeytä , ne ei valita.munkin mielest on tyhmää haukkuu niitä paskapäiks jotka ei tykkää hepoist , kaikilla on oma mielipide.mut must on kans tyhmää kun ihmiset sanoo hevos rakkaile että ne tykkää hevosista vaan yhtenä muotona , meetfurstina.se ei oo kauheen kivasti sanottu.mä oon ite omistanu jo parikin hevosta ja ponin vaikk oonkin iältäni nuori...mä otin raskaasti kun mun oma poni kuoli...kaipaan sitä vieläkin vaikka siitä onkohta 2 ja puoll vuotta,ei sitä kukaan ymmärrä muutakun sitten jos on menettäny jonkun ystävän.se poni oli mulle tosi rakas!!!

        Parhaita! Yleensä meiän luokan pojat haukkuu siitä, että tykkään hepoista.
        Munki mielestä ne jotka ei tykkää hepoista on vähä vinksahtaineita mutta ei sentään paskapäitä.
        Paitsi tietty meijä luokan pojat=P
        Minusta on todella vaikea ymmärtää sellaisia jotka eivät tykkää hepoista.
        Mutta se on minun mielipiteeni ja joku toinen sinun=D


      • Taikur
        heppahöperö kirjoitti:

        moi!mä tykkään ite kans tosi paljon hevosista.niille voi puhuu ne ei keskeytä , ne ei valita.munkin mielest on tyhmää haukkuu niitä paskapäiks jotka ei tykkää hepoist , kaikilla on oma mielipide.mut must on kans tyhmää kun ihmiset sanoo hevos rakkaile että ne tykkää hevosista vaan yhtenä muotona , meetfurstina.se ei oo kauheen kivasti sanottu.mä oon ite omistanu jo parikin hevosta ja ponin vaikk oonkin iältäni nuori...mä otin raskaasti kun mun oma poni kuoli...kaipaan sitä vieläkin vaikka siitä onkohta 2 ja puoll vuotta,ei sitä kukaan ymmärrä muutakun sitten jos on menettäny jonkun ystävän.se poni oli mulle tosi rakas!!!

        Hei, sanoit että kaipaat vieläkin entistä poniasi. Voin tietää tunteen vaikka minulle ei olekkaan niin käynyt. Mutta välitän hevosista oikeasti ystävänä ja otan osaa suruusi :( Koeta jaksaa! :)


      • silki
        Taikur kirjoitti:

        Hei, sanoit että kaipaat vieläkin entistä poniasi. Voin tietää tunteen vaikka minulle ei olekkaan niin käynyt. Mutta välitän hevosista oikeasti ystävänä ja otan osaa suruusi :( Koeta jaksaa! :)

        mitä järkee on plkkaa hevosii het ne on tyhmii ne on pas päi


      • silki
        silki kirjoitti:

        mitä järkee on plkkaa hevosii het ne on tyhmii ne on pas päi

        siis ne jokka plkkaa


      • pääpoliisi
        silki kirjoitti:

        siis ne jokka plkkaa

        Mutta, eikös kaikilla ole oma mielipide? Hevosten PILKKAUS on kyllä tyhmää, mutta jos kerran kysytään että onko hevoset tyhmiä niin eikö sitten sais sanoa että ei jos kerran ei pidä hevosista?

        Itse pidän, kkovastikin! (;


      • Ikuinen hevosten ystävä
        Zuppelo kirjoitti:

        Mä ite tykkään hevosista tosi paljo. Mutta tarviiko kaikkien tykätä hevosista?? mun mielestä ei! aivan tyhmää haukkua jotain paskapääksi joka ei tykkää hevosista, se on kaikkien oma asia. Oisko susta kiva jos kaikki tykkäis hevosista ja kävis ratsastaan? eiköhän kaikki saa olla hevosista ja kaikesta muustaki sitä mieltä mitä haluaa...

        Niin, mutta onko Se oikein että jotkin sanoo näin: "HEVOSENLIHAA!! OM NOM NOM" Ja Sitte sitä jatketaan niin kauan että hevosrakkaalta tulee itku ja paskat housuun? Mieti ennen kuin kirjoitat.


      • Anonyymi
        Dögg fani kirjoitti:

        Parhaita! Yleensä meiän luokan pojat haukkuu siitä, että tykkään hepoista.
        Munki mielestä ne jotka ei tykkää hepoista on vähä vinksahtaineita mutta ei sentään paskapäitä.
        Paitsi tietty meijä luokan pojat=P
        Minusta on todella vaikea ymmärtää sellaisia jotka eivät tykkää hepoista.
        Mutta se on minun mielipiteeni ja joku toinen sinun=D

        Sama!


    • Hevosten kanssa koko ikä

      Hevoset EI ole tyhmiä, sillä ne kuuntelee, niille voi jakaa niin surut kuin ilotkin, eikä ne kerro niitä eteenpäin, niinkuin monet esim. Koulukaverit. Ne opetaa ja niiden seurassa voi rentoutua..... Olen itse ollut koko ikäni hevosten seurassa, mutta säännöllisesti ratsastustunneilla käynyt vasta 5 vuotta (olen 15v) . Olen saanut monet potkut ja puraisut mutta ne on vain pikku seikkoja siihen nähden mitä kaikkea iloa hevosten ja parhaiden kavereiden kanssa voi kokea. Kokeisiin lukukin onnistuu paremmin hevosen karsinassa tai laitumella istuskellessa ;) ratsastus on laji jota voidaan verrata koripalloon, sillä syke ja muu rasitus on samaa tasoa koripalloilijan kanssa eli kyse on siis kuntoilu lajista! Älä siis torju sitä vaan kokeile ratsastusta ja tutustu hevosiin ajan kanssa.....joku hevonen voi viedä sydämmesi jokin kaunis päivä, vaikket sitä nyt uskokkaan!!!!

    • assi

      Kun minä katoin tätä ajattelin,että joku ajattelee,että hevoset ovat tyhmiä.Siis eivät oppisi temppuja tms.Aloittaja on ehkä tarkoittanut sitä.Eivät ne ehkä yhtä fiksuja kuin delfiinit ole mutta fiksuja kuitenkin.Nehän oppivat kaikenlaisia koululiikkeitäkin!Ja esteiden hyppäys,ajaminen,temput,nimen oppiminen sanojen tunnistaminen jne.Todella fiksuja eläimiä kun oikein kunnolla miettii.


      ja sit siitä hevosten tykkäämisestä.Jos et pidä hevosista minkä tähden tulet sitä tänne sanomaan??!Tämä on hevostenkeskustelupalsta niin miksi sanot sen täällä?
      Minä en oikein välitä kissoista,mutta en minä sitä minnekkään kissapalstalle mene sanomaan..

    • HeppaHullu

      Minä pidän tosi paljon hevosista ja poneista ne on ihan parhaita eläimiä! mutta ne jotka eivät pidä hevosista niin ei niiden kumminkaan tartte tulla sitä tänne kertomaan....XD vaikka alku tekstissä niin käskettäisiinkin...... menen taas huomenna (keskiviikko) tallille:D ja siellä on KIVAA / IHANAA sinne on tullu uus poniXD:D:)=) eli pidän hepoista!!!!!

    • minä:3

      Hei,
      Olen 13 vuotis tyttö ja etsin hevosta/ponia jota minun olisi mahdollisuus liikuttaa, eli ratsastelisin ja hoitelisin hevosta/ponia silloin kuin omistaja ei pääse tallille. Olen vastuuntuntoinen ja ahkera.Asun Tampereella joten hevosen tulisi olla sieltä lähettyviltä ja olisi kiva jos sinne olisi hyvät kulkuyhteydet. Olen ratsastanut viisi vuotta ja osaan kaikki perusasiat ja jonkun verran muutakin kuten pohkeenväistöä yms. Ja olisin valmis tekemään myös muita tallitöitä kuten lannanluontia jne. jos olisi tälläiselle tarvetta , ota ihmeessä yhteyttä, kommentoi tähän . jos asiaa voisi viedä eteenpäin, annan sähköpostini ja muuta lisätietoa.itsestäni...:)
      ps. anteeksi, tämä ei liittyny mitenkään tähän keskusteluun. pps. mielestäni hevoset on PARHAITA!!

    • K

      Hei ,
      olen 13 vuotias tyttö ja olen harrastanut ratsastusta viisi vuotta, ja olen aikas kokenut. Mietin ihan vain mielenkiinnosta olisinko valmis saamaan oman hevosen/ponin taidän mielestänne? En ole saamassa hevosta tai ponia ,mutta haluisin vain kuulla mielipiteenne asiasta:))

    • Penaalihamsteri

      Must o :D Mä kyl ratsastin mont vuot sitte mut hyi saatana!

    • einetajuu

      on ne tyhmii.....kysyin hepalta paljonko kello on mutta se vaan mulkoili mua vaikka tallin seinällä on iso kello...ihan pöhköi ne on !!!

      • Ponylover

        Ei hevoset oo tyhmii. Ei ne todellakaan yhtä fiksuja oo ku ihmiset mut fiksuja. Eihän koiratkaan osaa kertoo sulle paljon kello on. Ja jos et tykkää hepoist niin meet vaan tallille kysyy hepalt paljonko kello on? Sä varmaan keksit ton.

        Mun mielestä hepat ja ponit on ihanii


    • Noaawee

      Ihanaa ku käytit energiaas ton kirjottamiseen :) eli kyllä sää hevosista välität ku niitä mietit nii paljo et pitää oikeen suomi24 tulla kirjotteleen ;)

    • 12hepan12vuotiasystävä

      Meillä on omia hevosia, ja minusta on tyhmää että joku ääliö aloittaa tällaisen keskustelun. Kaikilla on mielipiteensä, mutta loukkaavat mielipiteet saa pitää omana tietonaan.😡

      • Anonyymi

        TÄMÄ!!!!!!!


    • 1ssu

      ihmiset on itte kun puhuu noin eläimistä. eläimet on viisaampia kuin monet ihmiset.
      eläimillä on aisteja, jotka meiltä puuttuvat tai on huonoja.hajuaisti ja kuuloaisti on paljon tarkemmat.
      jos joku iso cdylensdale tai muu pelästyy jotain se ei ole tyhmä, sillä on vain omaamme paremmat aistit.

    • 1ssu

      eläimet on ihmistä paljon viisaampia.

    • 1ssu

      ettäs tiiät.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1378
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1185
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1135
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      15
      1091
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      32
      1034
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1023
    Aihe