noni mehu

miten toimii?

kertokaa noni mehun käyttäjät (ei myyjät) mitä hyötyä siitä on ollut teille?

41

8219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei mitenkään

      ..rahankeräystä hädässä tai toivossa olevien ihmisten kustannuksella

      • miten toimii?

        Halusin käyttäjien kokemuksia, ei ennakkoluuloisia kommentteja sellaiselta, joka ei ole edes kokeillut nonia!


    • Mia

      Noni -juomat ei tosiaankaan auta mitenkään. Elintarvikevirasto poisti ne vähäksi aikaa myynnistäkin koska niitä markkinoitiin lääkinnällisin väittämin.

      • käyttäjä

        Itse olen käyttänyt jo jonkin aikaa ja todella siitä on apua.Mihin miia perustat väittämäsi?Sitä ei todellakaan poistettu sen takia mitä sanoit miia vaan sen takia koska kaikki lisäelintarvikkeet on tutkittava ennen kuin ne saa tulla eu:n markkinoille.


      • nainen
        käyttäjä kirjoitti:

        Itse olen käyttänyt jo jonkin aikaa ja todella siitä on apua.Mihin miia perustat väittämäsi?Sitä ei todellakaan poistettu sen takia mitä sanoit miia vaan sen takia koska kaikki lisäelintarvikkeet on tutkittava ennen kuin ne saa tulla eu:n markkinoille.

        No,kerrohan millaista apua olet saanut ja missä sitä mehua on saatavilla??!


      • Dan
        käyttäjä kirjoitti:

        Itse olen käyttänyt jo jonkin aikaa ja todella siitä on apua.Mihin miia perustat väittämäsi?Sitä ei todellakaan poistettu sen takia mitä sanoit miia vaan sen takia koska kaikki lisäelintarvikkeet on tutkittava ennen kuin ne saa tulla eu:n markkinoille.

        Ei Mia väärässä ollut. Noni juoma oli välillä myyntikiellossa vuodesta 1998 vuoteen 4.8.2003.
        Lukekaa lisää seuraavista linkeistä:

        http://www.mtv3.fi/uutiset/arkisto/9811/981130/9811300111.html

        http://www.yle.fi/kuningaskuluttaja/index.php/tiedotteet/80/


      • Vai?
        käyttäjä kirjoitti:

        Itse olen käyttänyt jo jonkin aikaa ja todella siitä on apua.Mihin miia perustat väittämäsi?Sitä ei todellakaan poistettu sen takia mitä sanoit miia vaan sen takia koska kaikki lisäelintarvikkeet on tutkittava ennen kuin ne saa tulla eu:n markkinoille.

        Siis eikös se niin ole, että Suomen elintarvikevirasto ei tutki markkinoille tulevien elintarvikkeiden sisältöjä? Maahantuojalle tai valmistajalle riittää kun ilmoittaa viranomaisille elintarvikkeissa käytettävät aineet ja ravinnot. Mitä vaan voi siis olla purkissa...


      • kokemus
        Vai? kirjoitti:

        Siis eikös se niin ole, että Suomen elintarvikevirasto ei tutki markkinoille tulevien elintarvikkeiden sisältöjä? Maahantuojalle tai valmistajalle riittää kun ilmoittaa viranomaisille elintarvikkeissa käytettävät aineet ja ravinnot. Mitä vaan voi siis olla purkissa...

        Minä olen testaillut muutaman kerran sekä kapselina että nestemäisessä muodossa. Minulla se vaikuttaa rentouttamalla lihaksia, mutta en kuitenkaan voi ja uskalla käyttää sitä kun se aiheuttaa tilapäisiä (epämiellyttäviä) rytmihäiriötä n 1/2 tuntia aineen nielemisen jälkeen. Tuo vaikutus ilmeni molemmista tuotteista.
        Sen sijaan erään toisen verkostoyrityksen luontaistuotteita olen käyttänyt säännöllisesti ja melko runsaasti yli kaksi vuotta, eikä se aiheuta ongelmia.


      • yks käyttäjä
        nainen kirjoitti:

        No,kerrohan millaista apua olet saanut ja missä sitä mehua on saatavilla??!

        Olen juonut nonimehua yli kolme vuotta joka päivä. Olen voinut oikein hyvin. Kaikki kolotukset ovat pysyneet poissa. Energiaa riittää vaikka toisille jakaa. Minulla on myös atooppinen ihottuma, ollut vuosikymmeniä. Nyt pysyy hyvin kurissa, kun juon mehua. Jos tulee joku ihottumaläikkä sivelen siihen mehua tai noni voidetta, missä on nonimehua ja noniöljyä.
        Itse tilaan mehuni suoraan valmistajalta, sillä lailla tulee paljon halvemmaksi. Nonimehua saa ostaa ainoastaan jakelijoilta, sitä ei saa mistään kaupasta.


      • Niin_no

    • käyttäjä

      Kyselit kokemuksia. Voin kertoa, että mieheni henki pelastui. Hän sai infarktin. Sydämestä oli toiminnassa enää 24% Vein nonimehua sairaalaan. Lääkärit pyöritteli pulloa, mitä kumman tuotetta tämä on.Kunto nousi kohisten.
      Tämä yhtiö palkittiin YK:ssa terveyden hyväksi tehdystä työstä maailmanlaajuisesti viime viikolla.
      Itse olen juonut sitä 5 ja puoli vuotta, enkä lopeta, ennen kuin haudassa. Ei ole ollut flunssaa. Suonenvedot loppui, energiataso nousi.
      Sitä on tutkittu länsimaissa vuodesta 1952. Tuli markkinoille v. 1996. EU:ssa tehtiin lisätutkimuksia 4 vuotta, jonka aikana se oli markkinointikiellossa EU;n alueella. Omaan käyttöön sitä sai tilata koko ajan.
      Harva ihminen saa tuloksia yhdesä pullosta. Se on tuote, jonka pitää sisällyttää ruokavalioonsa. Käyttömäärät erillaisia, riippuen siitä, mitä muuten laittaa suusta sisäänsä. (Tupakka, alkoholi, huumeet, lääkkeet)

      • CocoMoona

        Noni mehu sisältää Antrokinonia,joka tuhoa maksan.Antrakinoni on aromaattinen orgaaninen yhdiste, joka esiintyy luonnossa tiettyjä kasveja, sienet ja hyönteiset.


      • nin-no

    • ruso

      Moi!
      Minulla ei ole noni mehusta kuin hyvää sanottavaa.Äitini täti (68v)sairastui pari vuotta sitten keuhkosyöpään.Tilanne alkoi jo näyttämään tosi pahalta mutta hän alkoi juomaan nonia ja ihmeen kaupalla alkoi paranemaan.Tänä päivänä hän on täysin terve ja juo mehua yhä edelleen.Kaikilla tuttuillani on mehun juonnin aloittamisen jälkeen alkanut aineenvauhdunta pelaamaan ja sen myötä painokin hieman tippunut.Samoin mehu on auttanut yleiseen vireystilaan piristävästi ja myös ihon laatu on parantunut huomattavasti.Itse olen mehua juonut silloin tällöin sen kalliin hinnan takia.Pysyvät tulokset luonnollisesti edellyttäisivät säännöllistä mehun juontia.

    • isäpuoli

      mun isäpuolella todettiin keuhkosyöpä ,hän joi tota noni mehua muutaman pullon
      sitten ja niin oli syöpä kadonnut häneltä !

      • Noni huijaus.

        Huono vitsi.


      • Anonyymi

        tämä on totta mutta voi toki olla uskomatta!!!


    • miten on?

      Onko se vedetty pois markkinoilta?

      • Graviola.

        Hiljaista on ollut tämän kaikenparantavan ihmemehun ympärillä, ilmeisesti kaikki ihmiset saatiin jo parannettua.


      • Yks vaan

    • Kokenut käyttäjä

      Yli 15 vuotta olen käyttänyt nonimehua 30 - 60 ml per päivä ja tulen käyttämään lopun elämääni.
      Omat kokemukseni:
      - Unenlaatu parantunut.
      - Energiataso parantunut.
      - Vatsantoiminta parantunut.
      - Huuliherpes ei enää vaivaa.
      - Selkäkivut vähenivät huomattavasti.
      - Jos tunnen flunssan oireita, otan puoli lasillista nonimehua kaksi kertaa päivässä. Seuraavana päivänä oireet ovat ohi eikä flunssa ole pääsyt iskemään.
      - Lääkärin mukaan leikkaushaavaan jää ruma arpi. Laitoin kaksi kertaa päivässä leikkaushaavaan nonimehua kolmen viikon ajan, eikä leikkauhaavasta näy jälkeäkään.
      - Lomamatkalla on pari kertaa iskenyt ripuli. Lasillinen nonimehun niin muutaman tunnin kuluttua vatsa toimii normaalisti.
      - Sairalomapäiviä ei ole ollut eikä apteekissa ole tarvinnut käydä.

      Hankin oman asiakasnumeron, joka ei maksa mitään ja voin ostaa tuotteet suoraan valmistajalta edullisemmalla hinnalla silloin kun haluan, ilman välikäsiä.
      En tee bisnestä nonimehulla, mutta suosittelen sitä lämpimästä kaikille.

      Ps 1. Koirat ne vaan räksyttää ja nonimehun käyttäjät nauttivat elämästä.
      Ps 2. Nonimehu sopii myös eläimille.

      • Ps 4.

        Ps 3. Sopii erityisesti hyväuskoisille hömelöille.


      • CocoMoona

        Noni mehussa toki 100gr sisältää 70% Cvitaminia päivän annosta ja sokeria 3%,Mutta se sisältää Myrkyllista Antrakinonia,joka tuhoa maksaa.


      • Anonyymi

        Jessus sentään,sullahan taitaa tuolla moskalla parantua vaikka luunmurtuma ilman ortopedian apua. Minulla ollut psoriaasis 30 vuotta ja tuotakin tarjottiin joskus. Pitihän sitä sitten koittaa. Ei paskankaa apua, muuta lompakko keveni. Ja helvetin pahan makuista. Hiton puoskarit. Kyllä tähänkin vaivaan on sivuraidehurraajia ja neuvoja piisannut. Nykyään ihan ilman lääkärin apua lähes oireeton. Silloin tällöin kortisonilla rasvaamista. Ei niilläkään mitään "oikeaa" tietoa tästä ole. Kyllä se on parempi kattoo mitä kitaansa työntää ja mieluummin vähentää, kun lisätä kaiken maailman moskaa


      • Anonyymi
        CocoMoona kirjoitti:

        Noni mehussa toki 100gr sisältää 70% Cvitaminia päivän annosta ja sokeria 3%,Mutta se sisältää Myrkyllista Antrakinonia,joka tuhoa maksaa.

        Hurjaa. https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/16094725/


    • Jo vuodesta 97

      Ehdottomasti paras luontaistuote. Harmi vaan, että joutuu tilaa verkkokaupoista, kun en ole löytännyt muita kuin annospusseihin pakattuja Ekolosta

      • Ihmejuoma.

        Noni sopii hyvin päästään höyrähtäneille.


    • CocoMoona

      Kahden vuoden tutkimuksiin National Toxicology Program osoittaa käyttämällä eläinmalleissa että antrakinoni on maksan karsinogeeni nieltynä.
      Vaarallinen!!!!!!!!!!!!

      • Verkostohuijarit

        Vieläkö Nonimehulla pystyy kusettamaan ihmisiä?


      • Tennismies

        Tuskin tuosta kusetuksesta nyt kuitenkaan on kysymys. Olen käyttänyt vuosia sitä ja nyt olen ollut ilman mehua lähes vuoden ja suunnittelen josko aloittaisin sen käytön uudelleen. Sen voin sanoa että setämieheltä ja siskolta putosivat verenpaineet niinpaljon että lääkärit puolittivat verenpainelääkkeet ja pitemmän käytön jälkeen ois pitänyt lopettaa lääkkeiden käyttö kokonaan. Lopettivat kuitenkin käytön aineen kalleuden vuoksi ja palasivat lääkkeiden pariin. Mutta yhtäkaikki uskokoon ken tahtoo mutta ei se varmaan kaikille vaikuta samallalailla. Jos" kohmelo" iskee niin tässäpä lääke siihen tautiin. Puoli lasillista ja olo on kuin osuuskaupan omistajalla . Mainio ravintolisä urheilun parissa olijoille. Energiaa , energiaa sitä tulee lisää.


    • Opetettua

      Jos ei ole oikein tutkittua, niin huuhaatahan se on!

      • lääketiede_skeptikko

        Suosittelen lukemaan Peter C. Gøtzsche: Tappavat lääkkeet ja järjestäytynyt rikollisuus. Aika moni asia on huuhaata vaikka toisin väitetään. Kokeilemalla tietää omansa...


    • RitaLiisuli
    • Skepponen

      Juon joka paiva litran nonimehuu, se aittaa minuu valehtelemaan sujuvast!

    • Kaikenkokeilut

      Kokeilin tuolloin 20v sitten noni-mehua, mitään vaivoja minulla ei ollut, eikä siitä mitää vaivoja tullut. Se rauhoitti närästystä, myös vatsa toimi paremmin, vettä piti heittää useammin. Kun menin nukkumaan, uni tuli heti. Ystävä osti myös ja proriasis alkoi helpottua melko pian, ei häipynyt mutta ihottumat pieneni. Toisella kaverilla ei minkäänlaista vaikutusta psoriin. Pari-kolme litraa join, sitten mehua ei saanutkaan. Maksajuttuihin en osaa sanoa, omani oon huuhdellut valtionkaupan tuotteilla kondikseen.

    • Inkeroistenviisas

      Hyötyä eniten hammaslääkäreille, sillä mehujen ja limukoiden soleri syö hampaat. Toivolla on asiaan sanottavaa!

    • noniukko

      Karavaani kulkee ja koirat haukkuu mutta Noni toimii hyvin. Käytin noni mehua 11 vuotta joka päivän ja jotenkin se jäi pois. Aloitin käytön v. 1998, paino tippui 20 kg 3 kk:n aikana, masennus hävisi, energiaa oli hyvin, ihon kunto parantui , yms. Nyt aloitin käyttämään noni kapseleita jossa on yhdessä kapselissa 650 mg Nonia. Tämäkin toimii hyvin .

      • Jim.Buuki

        Tyhmiltä on kusetettu rahat pois kautta aikojen.


    • Anonyymi

      Olen käyttänyt Nonia erityisestä alkukeväisin ja kaamoksen aikaan. Se on nostanut serotiinitasoa . Noni tuo iloa elämään ja antaa virtaa ainakin minulle aikoina, jolloin elämästä on veto poissa. Uskon sen parantavaan voimaan. Paukkuni tulehtui pari viikkoa sitten puutarhatöissä. Kun sivelin Nonia käärinliinaan ja suojasin sen yöksi , kipu on hellittänyt. Normaalisti olen ostanut Nonin Suomessa Turusta välittäjä Bo Sireniltä, nyt täällä Ranskassa löysin Pariisista välittäjän. Hän sanoi, että Suomen Noni Morinda on myyty Tahitiin. Tilatessaan kotiin, kannattaa ostaa pari pulloa. Yksikin auttaa ainakin minua . Senttimetri vesilasin pohjalle aamuisin tyhjään vatsaan ja lasillinen vettä päälle. Kiitos tälle hedelmälle!

    • Anonyymi

      Minulla parani kaikki vaivat ja elämä on yhtä juhlaa, paino putosi, kasvoin pituutta, lihakset kasvoi ja henkinen kehitys oli Jumalainen .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      104
      1656
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1285
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1200
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      142
      1148
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      3
      1136
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1049
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      21
      1031
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      952
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      937
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      824
    Aihe