ilolihakset

nani

Miten saan lantiopohjanlihakset kuntoon ku lantiopohjalihas jumppa ei auta???

11

7843

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muikku

      oon kuullu et joillakin menee niin huonoon kuntoon että joudutaan "elvyttämään" lihakset pienellä sähköiskulla.

    • nam

      Olen saanut alapäänlihakset "toimimaan" geishapallojen avulla. Noin vuosi on tullut harrastettua, ja tulokset ovat yllättäneet miehenikin.

      • hellu

        Mitäs jos geisha-pallot ei tahdo pysyä sisällä? Onko hyviä ideoita? Mulla on ilolihakset niin huonot että lääkäri harkitsee sähköhoitoon lähettämistä. En sinne tahtoisi, joten kaikki ideat on tervetulleita..


      • Piipa
        hellu kirjoitti:

        Mitäs jos geisha-pallot ei tahdo pysyä sisällä? Onko hyviä ideoita? Mulla on ilolihakset niin huonot että lääkäri harkitsee sähköhoitoon lähettämistä. En sinne tahtoisi, joten kaikki ideat on tervetulleita..

        Niitä g-palloja on eri kokoisia, ja itse jouduin vastaavassa tilanteessa hankkimaan xl-kokoiset. Ovat 42mm halk., ja kestivät ongelmitta sisässä.
        Niillä pari kk treeniä, ja sitten oli jo helppo alkaa käyttää pienempiä 33 mm palloja. Kyllä lihasten vahvistumisen huomaa selvästi jo nyt.


      • Tytti
        Piipa kirjoitti:

        Niitä g-palloja on eri kokoisia, ja itse jouduin vastaavassa tilanteessa hankkimaan xl-kokoiset. Ovat 42mm halk., ja kestivät ongelmitta sisässä.
        Niillä pari kk treeniä, ja sitten oli jo helppo alkaa käyttää pienempiä 33 mm palloja. Kyllä lihasten vahvistumisen huomaa selvästi jo nyt.

        Miten niitä geishapalloja käytetään? En ole kehdannut keneltäkään kysyä... Paikkojen tiukentaminen olisi kyllä tarpeen.


      • Titta
        Tytti kirjoitti:

        Miten niitä geishapalloja käytetään? En ole kehdannut keneltäkään kysyä... Paikkojen tiukentaminen olisi kyllä tarpeen.

        Itse löysin ohjeet geishapallojen ihmeelliseen maailmaan netistä www.susiraja.net sieltä elämänmeno/ sexologi/ muita ohjeita.
        Sieltä saa hyvät ohjeet alkuun pääsemiseksi. Tietenkin jokainen voi näiden käyttöä soveltaa omien tuntemusten mukaan.


    • Hannah

      Kuullostaa kirjoitettuna aika karskilta mutta mikäs siinä jos kerran toimii! Mulla ainakin toimi. Vaatii aika pirusti voimia saada jumppaamalla sama lihassupistus aikaan joka syntyy naisen saadessa orgasmin.

      • minde69

        ehdottomasti kokeile palloja, vaatii aikaa mutta suosittelen.Sitten yksityiset tekevät leikkaukia missä tiukennetaan paikat, maksaa aika lailla mutta mitäpä ei tekisi että pitäisi puolison tyytyväisenä. ;)


      • Äippä
        minde69 kirjoitti:

        ehdottomasti kokeile palloja, vaatii aikaa mutta suosittelen.Sitten yksityiset tekevät leikkaukia missä tiukennetaan paikat, maksaa aika lailla mutta mitäpä ei tekisi että pitäisi puolison tyytyväisenä. ;)

        Sain kaksi lasta vain 1v 3kkden välein (OMASTA TAHDOSTA!!!) ja alapää revähti aikas pahasti. Virtsatiehyentulehduksia tuli jatkuvasti vaikka mitä tein ja kun siihen sain lääkkeet, seurasi hiivatulehdus. Tätä jatkuvaa tulehdusten kierrettä kesti kolme vuotta, kunnes puhuin terveyskeskuksen omalääkärilleni, etten jaksa enää sairastaa. Hän suositteli menemään leikkaukseen, jossa kursitaan alapää kondikseen. Vähänkö hävetti tuollainen "mummoleikkaus"- olin vasta 30- vuotias. Mutta olin niin väsynyt jatkuvaan kipuiluun ja lääkkeiden syöntiin, että olin valmis kokeilemaan. Leikkaus tehtiin epiduraalissa, kesti pari tuntia ja pääsin sairaalasta seuraavana päivänä kotiin. Hintaa tuli vain osastopaikkamaksun verran (!!!). Tyytyväisiä ollaan oltu, sekä mieheni että minä- tulehdukset loppui siihen ja tuntuu HYVÄLTÄ - vaikkei mieheni kyllä koskaan aiemminkaan mitään valittanut. Halusin leikkauksen siis vain siksi, että tulehdukset loppuisi, paikkojen piukentuminen oli ylimääräistä extraa, josta en valita!


      • pinkki
        minde69 kirjoitti:

        ehdottomasti kokeile palloja, vaatii aikaa mutta suosittelen.Sitten yksityiset tekevät leikkaukia missä tiukennetaan paikat, maksaa aika lailla mutta mitäpä ei tekisi että pitäisi puolison tyytyväisenä. ;)

        Nyt synnytyksestä 7 viikkoa, ja 2 viikkoa on tullut jumpattua geisha-pallojen avulla.
        Alussa tuntui melkein toivottomalta, pallot tulivat ulos melkein samantien. Sitkeästi yrittämällä olen saanut ne pysymään joka päivä hieman pidempää, eli lihakset vahvistuvat. Eilen pallot olivat paikoillaan käydessäni ostarissa ja takaisin. Meni jotain 45 min (jippii) ilman ongelmia, vaikka välillä tunnen pallojen liikkuessa supistuksia. Vaunujen työntäminen tuntuu tehostavan jumppaa.


    • tyytväinen

      Olen jo pitkään harrastanut lantionpohjalihas jumppaa, siis ennen raskautta. Nyt raskausaikana tuli hommattua vielä avuksi geishapallot. Olen yhdistänyt hyvällä tuloksella nämä ennen opitut jutut näiden pallojen käyttöön.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2784
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      517
      2624
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1835
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      31
      1749
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1723
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1659
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1262
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      76
      1086
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1072
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      54
      1067
    Aihe