Menisinkö naimisiin ?

Hajupoika

Luin tuossa Jokamiehen kirkkotietoa ja siinä kirkollisista toimituksista. Alareunassa on usein mietelauseita. Ne ovat minulle hyvin mieluisia, joten tuohon otsikkoon sopinee Sokrateen aforismi:

- Totta kai menet naimisiin !
Jos saat hyvän vaimon,
tulet onnelliseksi,
ja jos saat pahan vaimon,
sinusta tulee filosofi.

27

1019

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmeessä

      niin vaimos pitää sut poissa täältä : ))

      • sulho

        Ei sulho voi mennä naimisiin ilman morsiota.


      • morottaja
        sulho kirjoitti:

        Ei sulho voi mennä naimisiin ilman morsiota.

        vielä minullakin kattelussa


      • Hajupoika
        morottaja kirjoitti:

        vielä minullakin kattelussa

        Minkä filosofin maailma minussa menettääkään ellen saa sitä
        - pahaa akkaa !


    • Tee se

      "Kenpä siitä oksan otti - otti ikuisen onnen."

      Jospa mekin saisimme hiukan toivomaamme rauhaa tällä palstalla.

      • sulho-poika

        Kateus vie kalatkin vedestä. Kirjoittaa palstalaiisten nimissä monelle palstalle.
        Taitaa olla Hajupojalla mustiksia.


      • So, so
        sulho-poika kirjoitti:

        Kateus vie kalatkin vedestä. Kirjoittaa palstalaiisten nimissä monelle palstalle.
        Taitaa olla Hajupojalla mustiksia.

        Ei kantsi vaihtaa nikkiä, kyllä sinut tunnetaan.
        Hajupojalla on suuret luulot itsestään.


      • Hajupoika

        Tule vaimokseni niin palsta saa hyviä filosofisia mietelmiä ihan joka päivä !


      • Hajupoika
        So, so kirjoitti:

        Ei kantsi vaihtaa nikkiä, kyllä sinut tunnetaan.
        Hajupojalla on suuret luulot itsestään.

        Luulo ei ole tiedon väärtti !
        Pikkutenavat leikkivät mielellään kuurupiiloa ja mitä vanhemmiksi tulemme sitä enemmän alamme harrastaa näitä leikkejä ja mieluusti olemme ensimmäisenä löytämässä.
        So so, ikääsi en tiedän, mutta olet melko vanha kun olet jo hyvää vauhtia muuttumassa "lapseks uudelleeen !


    • *Rebekka*

      mitäs muutakaan sehän on parasta ihmiselle sitoutua ja pystyä aloittamaan kunnon pitkä ihmissuhde jossa voi yhdessä mennä eteenpäin.
      Elä onnellisena ja nauti siitä elämästä ja muista että Rakastaa pitää ja kunnioittaa toista
      Siispä mieti menetkö naimisiin ,harkitse tarkkaan se on vaativa paikka mihin lupaudut eikä mikään kertakäyttö juttu
      Onnea matkaan ja siihenhän tarvitaan aina kaksi että elämä muuttuu mukavaksi

      • Hajupoika

        Tulisitko vaimoksi minulle....
        jos kosisin. Luulen, että palsta hykertelisi onnessaan kun ei tarvitsisi lukea filosofin aforismeja eikä muutakaan vuodatusta koska -
        palstalta poistuisi onnellinen mies !


      • Jdjdkdkdk

        En usko että menisin naimisiin, liikaa ja ei se mitään nauttimista ole, sehän on uskollisuutta ja omia velvoitteita, nykyään sen suosio on jo romahtanu, ainoo jos toinen haluaa naimisiin, mulle ainaki tyttöystävä riittää hyvin.


    • filosofi

      "jos saat pahan vaimon,sinusta tulee filosofi"

      tuo lause selittä omassa elämässäni paljon!!
      pitää takuulla paikkanssa!!
      ps:neuvoja kysymykseesi en anna.

      • Hajupoika

        Kuinka uskallat olla kanssani samaa mieltä.
        Onneksesi et käytä vakionikkiäsi.
        - Todenpuhuja ajetaan ykdeksästä kylästä.
        - Todenpuhuja ei saa yösijaa.

        Jäävi olen kuitenkin siihen kerroitko totta vai oletko savolainen, jolloin vastuu siirtyy automaattisesti lukijalle !


    • Mitäs

      Cheriä? Vakka ja kansi.

      • Kansi

        Kuin vakka ja kansi.
        Sopivat yhteen kuin vakka ja kansi,
        jos ovat tehdyt kuin yhdestä puusta.
        Mitenkäs se puhemiehen paita,
        tai tulisiko koko
        kangaspakka.


      • Hajupoika
        Kansi kirjoitti:

        Kuin vakka ja kansi.
        Sopivat yhteen kuin vakka ja kansi,
        jos ovat tehdyt kuin yhdestä puusta.
        Mitenkäs se puhemiehen paita,
        tai tulisiko koko
        kangaspakka.

        Pakkanen puree ja tuiskuttaa,
        rukkasille olisi kovasti käyttöä.
        Hamekangas hankkimatta !


      • *Rebekka*
        Hajupoika kirjoitti:

        Pakkanen puree ja tuiskuttaa,
        rukkasille olisi kovasti käyttöä.
        Hamekangas hankkimatta !

        monta metriä hyvää kangasta että ssaan teettää upean puvun itselleni ja ne muut kosijat lisäksi kun et voi ottaa kuin yhden vaimon vain.
        Niin sinähän kosit jo tuossa mutta oliko se kenelle mulle vai näille toisille sitä ei tiedä joten ruuhkaa voi olla ovellasi kosimassa sua .
        Laita nyt ihmeessä varalle se sormus vaikka alushousunpovitaskuun ettei mee hukkaan ja kai siinä on pari timangia vihreää .
        Mene sinä naimisiin hajupoika se on oikein ja näytä esimerrkkiä miten se pitkään oikea ihmissuhde kestää .


      • Hajupoika
        *Rebekka* kirjoitti:

        monta metriä hyvää kangasta että ssaan teettää upean puvun itselleni ja ne muut kosijat lisäksi kun et voi ottaa kuin yhden vaimon vain.
        Niin sinähän kosit jo tuossa mutta oliko se kenelle mulle vai näille toisille sitä ei tiedä joten ruuhkaa voi olla ovellasi kosimassa sua .
        Laita nyt ihmeessä varalle se sormus vaikka alushousunpovitaskuun ettei mee hukkaan ja kai siinä on pari timangia vihreää .
        Mene sinä naimisiin hajupoika se on oikein ja näytä esimerrkkiä miten se pitkään oikea ihmissuhde kestää .

        Vaihtaisinko uskontoa.
        Luulen, että mormoonina voin pitää laillisesti aika monta vaimoa,
        eihän yksi kykenisi edes elättämään minua jalkavaimoineni.
        Mitemnkähän, jos kumartaisin Mekkaan päin.
        Hyväksyttäisiinkö siellä äkillinen mielenmuutos
        ja uskoni aitous ? Islaminuskoiset eivät kai tee aktiivista käännytystyötä?

        Onneksi Saarijärven Lannevedellä on ystäviä, jotka tuntevat Paakkasen Kirstin. He varmaan taivuttelevat Kirsti-rouvan antamaan muutaman pakan Marimekon kangasta.
        Hyvä tavaton, vallan unohdin !
        Kirsti Paakkanenhan on tiedämmä vapaa....
        Hän varmaan antaa ilomielin Marimekon papereitakin
        kun saa aidon H...... ! !


      • Hajupoika

        Paraikaa käydään keskustelua Päivärinnan johdolla nettitreffeistä. Oletteko mahdollisesti itse tehneet joskus sokkotreffejä täysin tuntemattoman kanssa, kuten nyt joku ehdottaa Hajupojan tekevän Cherin kanssa.
        Tuntemuksemme on vain muutaman puheenvuoron lukeminen näillä palstoilla. Emme edes välttämättä tiedä kukan on näitten takana.

        Kertokaapa omista mahdollisista kokemuksistanne -
        onko tällaisilla mitään onnistumisen mahdollisuuksia. Totean jälleen ties monennenko kerran, että näissä keskusteluissa en ole ollut hakemassa seuraa ja pidän edes mahdollisuutta melko utopistisena.


    • .....

      ......

    • .....

      .....

    • .....

      ........

    • .......

      ........

    • ...

      ........

    • Jdjdkdkdk

      Ei ainaka mun halu tule olemaan koskaan siis idea.

    • Tutkitilastoja

      Jos haluat ja tahdot elää terveenä pidemmän elämän kuin yksinäiset miehet yleensä, niin hommaa ihmeessä vaimo itsellesi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1858
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1798
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1761
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1567
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1118
    10. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1102
    Aihe