Apula auttaa jos etsit lemmikkiä/olet luopumassa lemmikistäsi!!!

Apula

Jos haluat ostaa, myydä, lahjoittaa, tai antaa kodin lemmikille, siis koiralle, kissalle tai jollekin muulle lemmikille, niin tämä osoite auttaa:

http://www.lemmikkipalstat.net/apula/

Voit myös etsiä lemmikillesi hoitajaa, tai itse etsiä hoidokkia. Tai sitten voit ilmoittaa kadonneesta/nähdystä lemmikistä. Muutkin lemmikkiaiheiset ilmoitukset on tervetulleita.

Itse löysin apulasta aivan valloittavan ja minulle sopivan hoitokoiran, joka on minulla koko kevään hoidossa!! Olen niin onnellinen! :) Apula auttoi minua lemmikkiasiassa, kenties se voi auttaa sinuakin! :)

98

224771

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö 84

      ...sekä kirjastoja saa opetella käyttämään. =)

      • on monia

        Apulasta mitä hyvänsä mutta aivan toisen luokan ilmoituspalsta kuin tori 24,sielläkin on kunnollisia myyjiä,sekä koiria,mutta niita on vaikea etsiä niistä sivutolkulla olevista makeista ,uusi koti,kaunis siisti koti hyvä koti en ihan ymmärräkkään myykö ne ihmisten kotia koiria myytävänä palstoilla.Näihin verraten Apula on kyllä pyhäkoulu.


    • ~~~~~~

      Joo sieltä meki löydettiin oma koira... :) Kannattaa käydä kattomassa! :D

    • mkop

      Apulan kautta 2 koiraa, tosi mahtava paikka!

      • etsimme..

        ..koiraa perheeseemme, ja apula on oikein kätevä paikka. :) Siellä on hyvä seurata, josko löytyisi perheeseemme sopiva! Todella hyvä keksintö tuo paikka!


      • Koirahullu97

        Meillekin löytyi oma koira Apulan kautta. Todella hyvä paikka, ilman sitä meillä ei olisi välttämättä nykyistä koiraamme!


      • koiran hankkija
        Koirahullu97 kirjoitti:

        Meillekin löytyi oma koira Apulan kautta. Todella hyvä paikka, ilman sitä meillä ei olisi välttämättä nykyistä koiraamme!

        eli apula olisi suht turvallinen ja luotettava paikka löytää koira itselleen?
        ettei tarvitsis aina pelätä tulevansa huijatuksi koirakaupoissa.
        Mitä mieltä olette sellaisista iloituksista,mitä apulassakin paljon on,kun omistajat ovat ulkomaalaisia ja olisivat valmiita lennättämään pentuja suomeen?!


      • t . sabina
        Koirahullu97 kirjoitti:

        Meillekin löytyi oma koira Apulan kautta. Todella hyvä paikka, ilman sitä meillä ei olisi välttämättä nykyistä koiraamme!

        mä etsin koiraa ja jos löydätte jonkun ilmoituksen niin ilmoita puh 046-6491538


      • kerrotko
        t . sabina kirjoitti:

        mä etsin koiraa ja jos löydätte jonkun ilmoituksen niin ilmoita puh 046-6491538

        koiraa sinä etsit?


      • Lemmikkiaulikki
        kerrotko kirjoitti:

        koiraa sinä etsit?

        Chihuahua olisi oikea meille


    • kaopp

      olen samaa mieltä mutta nyt kun olen koiraa hankkimassa niin olen törmännyt pariin sellaiseen ihmiseen jotka valehtelevat!!kysyin ensin kaikkea ja sanoin et olen kiinnostunut niin sitten he eivät vastaa tai sitten sanovat vaan että se on mennyt jo,,,!

      • kokeltsi

        Olin yhteydessä eräästä sakemannista ja kyselin loppuvaiheilla (juuri ennen kauppaa) syventäviä kysymyksiä niin hups heijaa - pentu olikin seuraavana aamuna mennyt. Mietityttää vain mitä pennulle kuuluu..

        Mutta en luovuta! :)
        Kaveria ollaan etsimässä ja etsitään niin kauan kuin löytyy.


      • diiu
        kokeltsi kirjoitti:

        Olin yhteydessä eräästä sakemannista ja kyselin loppuvaiheilla (juuri ennen kauppaa) syventäviä kysymyksiä niin hups heijaa - pentu olikin seuraavana aamuna mennyt. Mietityttää vain mitä pennulle kuuluu..

        Mutta en luovuta! :)
        Kaveria ollaan etsimässä ja etsitään niin kauan kuin löytyy.

        meitäkin aika hyvin :) ilmoitti venäjän toyterrierin pentuja, olisi halunnut heti ILMAN PENTUJEN TAPAAMISTA että laitan hänelle 400 e varausmaksua. Alko pikkasen epäilyttää (mahdollisuus ei olis edes ollu käydä paikanpäällä, yli 600km) mutta kun sitten kyselin kuvia vanhemmista sekä muita asioita (mitä kennelit suosittelee tarkistamaan) ei enää vastauista ole edes tullut.. huoh. toivottavasti kukaan muu ei mene halpaan. Varoituksena vaan.


      • tympii
        diiu kirjoitti:

        meitäkin aika hyvin :) ilmoitti venäjän toyterrierin pentuja, olisi halunnut heti ILMAN PENTUJEN TAPAAMISTA että laitan hänelle 400 e varausmaksua. Alko pikkasen epäilyttää (mahdollisuus ei olis edes ollu käydä paikanpäällä, yli 600km) mutta kun sitten kyselin kuvia vanhemmista sekä muita asioita (mitä kennelit suosittelee tarkistamaan) ei enää vastauista ole edes tullut.. huoh. toivottavasti kukaan muu ei mene halpaan. Varoituksena vaan.

        siellä liikuu tyyppi joka ehdottaa ilmoituksessa pientä varausmaksua, on kiinnostunut kaupanteosta siihen asti kunnes oltais tulossa katsomaan pentua.
        Myyjä ja pennut häipyvät kuin pieru saharaan.


      • satu saarela
        diiu kirjoitti:

        meitäkin aika hyvin :) ilmoitti venäjän toyterrierin pentuja, olisi halunnut heti ILMAN PENTUJEN TAPAAMISTA että laitan hänelle 400 e varausmaksua. Alko pikkasen epäilyttää (mahdollisuus ei olis edes ollu käydä paikanpäällä, yli 600km) mutta kun sitten kyselin kuvia vanhemmista sekä muita asioita (mitä kennelit suosittelee tarkistamaan) ei enää vastauista ole edes tullut.. huoh. toivottavasti kukaan muu ei mene halpaan. Varoituksena vaan.

        Tervehdys! Sanokaapa tämmöisessä tilanteessa kun olen. Minulle tuli koira koe ajalle ensin viikoksi kun omistaja oli luopumassa ilmaiseksi collie uroksesta joka on rekisteröity ja sirutettu koira. No sillä omistajalla alkoi kuntoutus sitten sen kahdenviikonjälkeen ja kun sanoin voin pitää sen niin sano katotaan kuntoutuksen jälkeen joka kestää viikon. no viikko meni ei soittanut ja ei vastannut enää puhelimeen kuitenkin koiran koe aikaan ottamisesta kuukausi se omistaja soittaa ja sanoo oletko päättänyt ja sanoin olen ja otan sen. sitten kysy. "joo ja pitää vielä hinnasta sovita. vähintään satanen" sanoin että eikö koira ollut ilmainen ja monta kertaa kysyttiin sanoi olette ymmärtänyt väärin meitä oli kolme ihmistä kuulemassa. ja sitten myöhemmin soitti serkulleni joka oli mukana ja sano 200E ja sitten äitini soitti niin 250e oli koiran hinta. no lopulta äiti soitti uudestaan ja sano että ei me oteta sitä koiraa sitten niin se vain sano että ei ollut luopumassa alusta alkaen koirasta eli hyväksi käytti minua hoitamaan kuntoutuksen ja muutakin aikaa ilmaiseksi niin voidaanko me periä siltä naiselta sitten kerta ei ollut alusta alkean ees myymässä vaikka anto koe ajalle ja näin, nii pystytäänkö me pyytämään maksua täysipidosta koska eikös se mene siihen että se vaan oli hoidossa meillä.????

        Muistakaa laittaa kaikki mustaa valkoisella omistajan kanssa vaikka olisi puoli vuotta jankuttanut vaikka ilmaista koiraa. se ei näköjään aina pidä paikkaansa ja elkää muut tulko hyväksi käytetyiksi!!!!


      • collieharrastaja
        satu saarela kirjoitti:

        Tervehdys! Sanokaapa tämmöisessä tilanteessa kun olen. Minulle tuli koira koe ajalle ensin viikoksi kun omistaja oli luopumassa ilmaiseksi collie uroksesta joka on rekisteröity ja sirutettu koira. No sillä omistajalla alkoi kuntoutus sitten sen kahdenviikonjälkeen ja kun sanoin voin pitää sen niin sano katotaan kuntoutuksen jälkeen joka kestää viikon. no viikko meni ei soittanut ja ei vastannut enää puhelimeen kuitenkin koiran koe aikaan ottamisesta kuukausi se omistaja soittaa ja sanoo oletko päättänyt ja sanoin olen ja otan sen. sitten kysy. "joo ja pitää vielä hinnasta sovita. vähintään satanen" sanoin että eikö koira ollut ilmainen ja monta kertaa kysyttiin sanoi olette ymmärtänyt väärin meitä oli kolme ihmistä kuulemassa. ja sitten myöhemmin soitti serkulleni joka oli mukana ja sano 200E ja sitten äitini soitti niin 250e oli koiran hinta. no lopulta äiti soitti uudestaan ja sano että ei me oteta sitä koiraa sitten niin se vain sano että ei ollut luopumassa alusta alkaen koirasta eli hyväksi käytti minua hoitamaan kuntoutuksen ja muutakin aikaa ilmaiseksi niin voidaanko me periä siltä naiselta sitten kerta ei ollut alusta alkean ees myymässä vaikka anto koe ajalle ja näin, nii pystytäänkö me pyytämään maksua täysipidosta koska eikös se mene siihen että se vaan oli hoidossa meillä.????

        Muistakaa laittaa kaikki mustaa valkoisella omistajan kanssa vaikka olisi puoli vuotta jankuttanut vaikka ilmaista koiraa. se ei näköjään aina pidä paikkaansa ja elkää muut tulko hyväksi käytetyiksi!!!!

        Kenen kasvatti koira oli?
        Collieihmisenä tiedän useita..


      • maalaistalo
        satu saarela kirjoitti:

        Tervehdys! Sanokaapa tämmöisessä tilanteessa kun olen. Minulle tuli koira koe ajalle ensin viikoksi kun omistaja oli luopumassa ilmaiseksi collie uroksesta joka on rekisteröity ja sirutettu koira. No sillä omistajalla alkoi kuntoutus sitten sen kahdenviikonjälkeen ja kun sanoin voin pitää sen niin sano katotaan kuntoutuksen jälkeen joka kestää viikon. no viikko meni ei soittanut ja ei vastannut enää puhelimeen kuitenkin koiran koe aikaan ottamisesta kuukausi se omistaja soittaa ja sanoo oletko päättänyt ja sanoin olen ja otan sen. sitten kysy. "joo ja pitää vielä hinnasta sovita. vähintään satanen" sanoin että eikö koira ollut ilmainen ja monta kertaa kysyttiin sanoi olette ymmärtänyt väärin meitä oli kolme ihmistä kuulemassa. ja sitten myöhemmin soitti serkulleni joka oli mukana ja sano 200E ja sitten äitini soitti niin 250e oli koiran hinta. no lopulta äiti soitti uudestaan ja sano että ei me oteta sitä koiraa sitten niin se vain sano että ei ollut luopumassa alusta alkaen koirasta eli hyväksi käytti minua hoitamaan kuntoutuksen ja muutakin aikaa ilmaiseksi niin voidaanko me periä siltä naiselta sitten kerta ei ollut alusta alkean ees myymässä vaikka anto koe ajalle ja näin, nii pystytäänkö me pyytämään maksua täysipidosta koska eikös se mene siihen että se vaan oli hoidossa meillä.????

        Muistakaa laittaa kaikki mustaa valkoisella omistajan kanssa vaikka olisi puoli vuotta jankuttanut vaikka ilmaista koiraa. se ei näköjään aina pidä paikkaansa ja elkää muut tulko hyväksi käytetyiksi!!!!

        kun ei ollut sopimuksia kirjoitettu niin on vaikea toteen näyttää asiaa mutta olihan sulla todistajat kuulemassa sen sanaa vastaan jos ette ole antaneet koiraa viellä pois niin kirjoittakaa lasku niistä päivistä sille omistajalle a`25 ekee per pv ja esittäkää lasku sille kun tulee hakeen koiraa pois ja jos ei maksa älkää antako koiraa vaan ilmoittakaa asiasta poliisille menkää tekeen ilmoitus huijauksesta sitä kohtaan niin katotaan sitten miten ääni kellossa muuttuu siitä...


      • kiukkunen akka

        olin neuvotellut pitkään sakemanni - isästä ei tietoa koiranpennusta. halusin ehdottomasti nähdä sitten emon, hyväksyykö lapseni koska se kertoo paljon, ja aina voi pennun kumminkin opettaa. ilmoitti että oli naapuri joka halusi pennun. viikon olimme jo neuvotelleet. miksi ihmeessä yhtä äkkiä löytyi naapurista ottaja ? vaikka olin varannut jo pennun.


      • olkaa varovaisia
        satu saarela kirjoitti:

        Tervehdys! Sanokaapa tämmöisessä tilanteessa kun olen. Minulle tuli koira koe ajalle ensin viikoksi kun omistaja oli luopumassa ilmaiseksi collie uroksesta joka on rekisteröity ja sirutettu koira. No sillä omistajalla alkoi kuntoutus sitten sen kahdenviikonjälkeen ja kun sanoin voin pitää sen niin sano katotaan kuntoutuksen jälkeen joka kestää viikon. no viikko meni ei soittanut ja ei vastannut enää puhelimeen kuitenkin koiran koe aikaan ottamisesta kuukausi se omistaja soittaa ja sanoo oletko päättänyt ja sanoin olen ja otan sen. sitten kysy. "joo ja pitää vielä hinnasta sovita. vähintään satanen" sanoin että eikö koira ollut ilmainen ja monta kertaa kysyttiin sanoi olette ymmärtänyt väärin meitä oli kolme ihmistä kuulemassa. ja sitten myöhemmin soitti serkulleni joka oli mukana ja sano 200E ja sitten äitini soitti niin 250e oli koiran hinta. no lopulta äiti soitti uudestaan ja sano että ei me oteta sitä koiraa sitten niin se vain sano että ei ollut luopumassa alusta alkaen koirasta eli hyväksi käytti minua hoitamaan kuntoutuksen ja muutakin aikaa ilmaiseksi niin voidaanko me periä siltä naiselta sitten kerta ei ollut alusta alkean ees myymässä vaikka anto koe ajalle ja näin, nii pystytäänkö me pyytämään maksua täysipidosta koska eikös se mene siihen että se vaan oli hoidossa meillä.????

        Muistakaa laittaa kaikki mustaa valkoisella omistajan kanssa vaikka olisi puoli vuotta jankuttanut vaikka ilmaista koiraa. se ei näköjään aina pidä paikkaansa ja elkää muut tulko hyväksi käytetyiksi!!!!

        ei ole hyvä


      • jos osaa käyttää
        olkaa varovaisia kirjoitti:

        ei ole hyvä

        Sinne kun saa kuka vaan laittaa ilmoituksen. Syytätkö esim. Keltaista Pörssiä jos myyjä huijaa? Ei mene aina nallekarkit tasan mutta jo pienellä varovaisuudella luulisi osaavan erotella luotettavan myyjän huijarista. Niin ja hankin kissani tuota sivustoa käyttäen, kun viimein löysin toisen osapuolen joka osasi kaikkiin kysymyksiini vastata sai kissakin uuden kodin. Että rohkeasti vaan ihmiset kokeilemaan.


      • löydät totta
        diiu kirjoitti:

        meitäkin aika hyvin :) ilmoitti venäjän toyterrierin pentuja, olisi halunnut heti ILMAN PENTUJEN TAPAAMISTA että laitan hänelle 400 e varausmaksua. Alko pikkasen epäilyttää (mahdollisuus ei olis edes ollu käydä paikanpäällä, yli 600km) mutta kun sitten kyselin kuvia vanhemmista sekä muita asioita (mitä kennelit suosittelee tarkistamaan) ei enää vastauista ole edes tullut.. huoh. toivottavasti kukaan muu ei mene halpaan. Varoituksena vaan.

        VAIN FI rekisteröidyt


      • meerva
        satu saarela kirjoitti:

        Tervehdys! Sanokaapa tämmöisessä tilanteessa kun olen. Minulle tuli koira koe ajalle ensin viikoksi kun omistaja oli luopumassa ilmaiseksi collie uroksesta joka on rekisteröity ja sirutettu koira. No sillä omistajalla alkoi kuntoutus sitten sen kahdenviikonjälkeen ja kun sanoin voin pitää sen niin sano katotaan kuntoutuksen jälkeen joka kestää viikon. no viikko meni ei soittanut ja ei vastannut enää puhelimeen kuitenkin koiran koe aikaan ottamisesta kuukausi se omistaja soittaa ja sanoo oletko päättänyt ja sanoin olen ja otan sen. sitten kysy. "joo ja pitää vielä hinnasta sovita. vähintään satanen" sanoin että eikö koira ollut ilmainen ja monta kertaa kysyttiin sanoi olette ymmärtänyt väärin meitä oli kolme ihmistä kuulemassa. ja sitten myöhemmin soitti serkulleni joka oli mukana ja sano 200E ja sitten äitini soitti niin 250e oli koiran hinta. no lopulta äiti soitti uudestaan ja sano että ei me oteta sitä koiraa sitten niin se vain sano että ei ollut luopumassa alusta alkaen koirasta eli hyväksi käytti minua hoitamaan kuntoutuksen ja muutakin aikaa ilmaiseksi niin voidaanko me periä siltä naiselta sitten kerta ei ollut alusta alkean ees myymässä vaikka anto koe ajalle ja näin, nii pystytäänkö me pyytämään maksua täysipidosta koska eikös se mene siihen että se vaan oli hoidossa meillä.????

        Muistakaa laittaa kaikki mustaa valkoisella omistajan kanssa vaikka olisi puoli vuotta jankuttanut vaikka ilmaista koiraa. se ei näköjään aina pidä paikkaansa ja elkää muut tulko hyväksi käytetyiksi!!!!

        Olipa karua tekstiä miten voidaan käyttää hyväksi. Voit periä 21e vrk:lta sen se olisi maksanut koirahoitolassa ja omilla ruokiilla näin minä maksoin loma viikosta. Ja todella jos rahat ei ala tulla todistajista huolimatta anna asia asianajajalle ja vedä tyyppi oikeuteen niin loppuvat nämä tämmöiset hujaukset. Ja vielä jos sinulla on kotivakuutus siina on yleensa liitteenä oikeusturva vakuutus eli saat sieltä asainajan korvauksen.
        Terveisin yks koiran omistaja.


    • apulan käyttäjä

      Apulan lisäksi hyvä koirien myynti-sivu on http://www.koirat24.fi , jolla on paljon kenneleiden ja yksityisten koirankasvattajien ilmoituksia, enimmäkseen kuvallisia. Monia myyntipalstoja vaivaavat asiattomat ilmoitukset ovat pysyneet hyvin poissa tuolta Koirat24:stä. Suosittelen!

    • Jomppell

      Apula on tosi hyödyllinen paikka, kantsii käydä kattomas jos haluut lemmikkiä! Kisunpentuille löytyi het ekana päivänä ilmotuksen laittamisesta koti!

      • idiootteja

        Itse olen koittanut myydä apulassa kissanpentuja,
        mutta kun koitan ilmoittaa niin kaikki yhteystietoni on estetty.

        Juuri näin että ilmoituksesi ei ole tervetullut apulaan.

        Ja säännöissä lukee sijaiskodista että sellaiset ei saa kaupata eläimiä.
        Eli jos joku joutuu lupumaan eläimestä lopetus-uhalla ja otan vastaan sen ja välitän loppuelämän kotiin, se on väärin?

        Muuten ihan hyvä paikka mutta kusipäitä tosiaan nuo ylläpitäjät.


      • Pettynyt Apulaan
        idiootteja kirjoitti:

        Itse olen koittanut myydä apulassa kissanpentuja,
        mutta kun koitan ilmoittaa niin kaikki yhteystietoni on estetty.

        Juuri näin että ilmoituksesi ei ole tervetullut apulaan.

        Ja säännöissä lukee sijaiskodista että sellaiset ei saa kaupata eläimiä.
        Eli jos joku joutuu lupumaan eläimestä lopetus-uhalla ja otan vastaan sen ja välitän loppuelämän kotiin, se on väärin?

        Muuten ihan hyvä paikka mutta kusipäitä tosiaan nuo ylläpitäjät.

        Samalla lailla kävi minulle.Ilmoitukseni oli Apulassa jossa kauppasin mummoni kissanpentua.Kertaakaan en nostanut ilmoitusta ja kun kissa sai kodin olisin poistanut ilmoituksen .Kuitenkaan en muistanut mikä oli salasanani ja pelkällä puhelinnumerolla ei ilmoitus auennut.Kun sitten joku viikko myöhemmin lupasin tyttärelleni laittaa hänen kissanpennustaan ilmoituksen.Ei sitä hyväksytty vaan olin muka väärin käyttänyt sivuja!!!!Tätä selvittääkseni lähetin kyselyn mistä johtuu ja vastausta ei kuulunut:Huomenna tyttäreni vie suloisen pentunsa pois nukutettavaksi koska en voi tehdä ilmoitusta siitä(Myös tyttärelleni tuli samanlainen ilmoitus).KIITOS APULAN YLLÄPITÄJILLE SIITÄ!He eivät todennäköisesti tajua että aiheuttavat myös kuolemaa näillä tempuillaan.
        Jossakin heillä nyt mättää tosi pahasti.


      • ---..---
        Pettynyt Apulaan kirjoitti:

        Samalla lailla kävi minulle.Ilmoitukseni oli Apulassa jossa kauppasin mummoni kissanpentua.Kertaakaan en nostanut ilmoitusta ja kun kissa sai kodin olisin poistanut ilmoituksen .Kuitenkaan en muistanut mikä oli salasanani ja pelkällä puhelinnumerolla ei ilmoitus auennut.Kun sitten joku viikko myöhemmin lupasin tyttärelleni laittaa hänen kissanpennustaan ilmoituksen.Ei sitä hyväksytty vaan olin muka väärin käyttänyt sivuja!!!!Tätä selvittääkseni lähetin kyselyn mistä johtuu ja vastausta ei kuulunut:Huomenna tyttäreni vie suloisen pentunsa pois nukutettavaksi koska en voi tehdä ilmoitusta siitä(Myös tyttärelleni tuli samanlainen ilmoitus).KIITOS APULAN YLLÄPITÄJILLE SIITÄ!He eivät todennäköisesti tajua että aiheuttavat myös kuolemaa näillä tempuillaan.
        Jossakin heillä nyt mättää tosi pahasti.

        Ei sitten tullut mieleen käyttää jotain muuta ilmoituskanavaa?


      • =(
        Pettynyt Apulaan kirjoitti:

        Samalla lailla kävi minulle.Ilmoitukseni oli Apulassa jossa kauppasin mummoni kissanpentua.Kertaakaan en nostanut ilmoitusta ja kun kissa sai kodin olisin poistanut ilmoituksen .Kuitenkaan en muistanut mikä oli salasanani ja pelkällä puhelinnumerolla ei ilmoitus auennut.Kun sitten joku viikko myöhemmin lupasin tyttärelleni laittaa hänen kissanpennustaan ilmoituksen.Ei sitä hyväksytty vaan olin muka väärin käyttänyt sivuja!!!!Tätä selvittääkseni lähetin kyselyn mistä johtuu ja vastausta ei kuulunut:Huomenna tyttäreni vie suloisen pentunsa pois nukutettavaksi koska en voi tehdä ilmoitusta siitä(Myös tyttärelleni tuli samanlainen ilmoitus).KIITOS APULAN YLLÄPITÄJILLE SIITÄ!He eivät todennäköisesti tajua että aiheuttavat myös kuolemaa näillä tempuillaan.
        Jossakin heillä nyt mättää tosi pahasti.

        Et sitten ajatellut mihinkään muualle laittaa ilmotusta??? Eihän noita mahdollisuuksia ihan kauheesti olekaan! Ihan itse olet tapahtuneeseen syypää! Aina löytyy keino jos oikeasti yrittää TOSISSAAN!!


      • kellot soi
        Pettynyt Apulaan kirjoitti:

        Samalla lailla kävi minulle.Ilmoitukseni oli Apulassa jossa kauppasin mummoni kissanpentua.Kertaakaan en nostanut ilmoitusta ja kun kissa sai kodin olisin poistanut ilmoituksen .Kuitenkaan en muistanut mikä oli salasanani ja pelkällä puhelinnumerolla ei ilmoitus auennut.Kun sitten joku viikko myöhemmin lupasin tyttärelleni laittaa hänen kissanpennustaan ilmoituksen.Ei sitä hyväksytty vaan olin muka väärin käyttänyt sivuja!!!!Tätä selvittääkseni lähetin kyselyn mistä johtuu ja vastausta ei kuulunut:Huomenna tyttäreni vie suloisen pentunsa pois nukutettavaksi koska en voi tehdä ilmoitusta siitä(Myös tyttärelleni tuli samanlainen ilmoitus).KIITOS APULAN YLLÄPITÄJILLE SIITÄ!He eivät todennäköisesti tajua että aiheuttavat myös kuolemaa näillä tempuillaan.
        Jossakin heillä nyt mättää tosi pahasti.

        aika tyhmä viesti. Siis oisitte laittanut kauppojen seinille (myös lemmieläintarvike myymälääkin) ja muihin hyviin palstoille. Ilmoituksen laittajan oma vika


      • turhasta kuolemasta.
        Pettynyt Apulaan kirjoitti:

        Samalla lailla kävi minulle.Ilmoitukseni oli Apulassa jossa kauppasin mummoni kissanpentua.Kertaakaan en nostanut ilmoitusta ja kun kissa sai kodin olisin poistanut ilmoituksen .Kuitenkaan en muistanut mikä oli salasanani ja pelkällä puhelinnumerolla ei ilmoitus auennut.Kun sitten joku viikko myöhemmin lupasin tyttärelleni laittaa hänen kissanpennustaan ilmoituksen.Ei sitä hyväksytty vaan olin muka väärin käyttänyt sivuja!!!!Tätä selvittääkseni lähetin kyselyn mistä johtuu ja vastausta ei kuulunut:Huomenna tyttäreni vie suloisen pentunsa pois nukutettavaksi koska en voi tehdä ilmoitusta siitä(Myös tyttärelleni tuli samanlainen ilmoitus).KIITOS APULAN YLLÄPITÄJILLE SIITÄ!He eivät todennäköisesti tajua että aiheuttavat myös kuolemaa näillä tempuillaan.
        Jossakin heillä nyt mättää tosi pahasti.

        Jos tyttäresi/sinä olet tyttärellesi ottanut kissanpennun ja nyt ette voikaan sitä enää hoitaa (eikö olekaan niin söpö kuin vähän kasvoi?) lopetatte koska ette saa ilmoitusta Apulaan, joka, tosiaan, on ainoa vastaava palvelu Suomessa? Ensi kerralla voi kokeilla myös Keltaista Pörssiä, paikallista sanomalehteä tai jopa lähintä kissataloa/löytöeläinsuojaa ja viedä kissa sinne. Että kellähän mättää?


      • IDIOOTTEJA,VOI EI
        Pettynyt Apulaan kirjoitti:

        Samalla lailla kävi minulle.Ilmoitukseni oli Apulassa jossa kauppasin mummoni kissanpentua.Kertaakaan en nostanut ilmoitusta ja kun kissa sai kodin olisin poistanut ilmoituksen .Kuitenkaan en muistanut mikä oli salasanani ja pelkällä puhelinnumerolla ei ilmoitus auennut.Kun sitten joku viikko myöhemmin lupasin tyttärelleni laittaa hänen kissanpennustaan ilmoituksen.Ei sitä hyväksytty vaan olin muka väärin käyttänyt sivuja!!!!Tätä selvittääkseni lähetin kyselyn mistä johtuu ja vastausta ei kuulunut:Huomenna tyttäreni vie suloisen pentunsa pois nukutettavaksi koska en voi tehdä ilmoitusta siitä(Myös tyttärelleni tuli samanlainen ilmoitus).KIITOS APULAN YLLÄPITÄJILLE SIITÄ!He eivät todennäköisesti tajua että aiheuttavat myös kuolemaa näillä tempuillaan.
        Jossakin heillä nyt mättää tosi pahasti.

        tyhmä,ei voi muuta sanoa.Eikai se oo apulan syy jos sinä et saanut sitä pentua mihinkään puskettua.
        Voi että, MIKSI TYTTÖSI VEI SULOISEN PENNUN LOPETTAVAKSI,?????????????????????????????


      • SYYTTELIJÄ
        Pettynyt Apulaan kirjoitti:

        Samalla lailla kävi minulle.Ilmoitukseni oli Apulassa jossa kauppasin mummoni kissanpentua.Kertaakaan en nostanut ilmoitusta ja kun kissa sai kodin olisin poistanut ilmoituksen .Kuitenkaan en muistanut mikä oli salasanani ja pelkällä puhelinnumerolla ei ilmoitus auennut.Kun sitten joku viikko myöhemmin lupasin tyttärelleni laittaa hänen kissanpennustaan ilmoituksen.Ei sitä hyväksytty vaan olin muka väärin käyttänyt sivuja!!!!Tätä selvittääkseni lähetin kyselyn mistä johtuu ja vastausta ei kuulunut:Huomenna tyttäreni vie suloisen pentunsa pois nukutettavaksi koska en voi tehdä ilmoitusta siitä(Myös tyttärelleni tuli samanlainen ilmoitus).KIITOS APULAN YLLÄPITÄJILLE SIITÄ!He eivät todennäköisesti tajua että aiheuttavat myös kuolemaa näillä tempuillaan.
        Jossakin heillä nyt mättää tosi pahasti.

        Syytelet Apulaa siitä ,että tyttäresi joutui viemään kissan piikille,ei se minkään palstan syy ole,ikäväähän on se ettei lopetus ole ilmaista,etkä itse ymmärtänyt viedä löytökissana kissataloon(oli tuokin ohje) mutta kyllä vaan sitä harrastetaan.


      • lohduttaja?
        kellot soi kirjoitti:

        aika tyhmä viesti. Siis oisitte laittanut kauppojen seinille (myös lemmieläintarvike myymälääkin) ja muihin hyviin palstoille. Ilmoituksen laittajan oma vika

        kuulkaa, en usko, että eläinlääkärit lopettavat kissaa ihan turhan takia jos ei edes ole sairas. =) eli uskon, että tuo kyseinen kissa on nyt hyvässä kodissa. kenties eläinlääkäri on hommannut sille kodin tai ottanut itselleen... =)) kyllä eläinlääkäreillä sen verran leikkaa, eivät he huvin vuksi eläimiä lopeta.


      • ERITTÄIN VIHAINEN!!!
        ---..--- kirjoitti:

        Ei sitten tullut mieleen käyttää jotain muuta ilmoituskanavaa?

        OOTPA LAPSELLINEN!!!! >:o Onhan se totta, ettei apula saisi tehdä noin, mutta kyllä ei sullakaan ihmeesti leikkaa!! Kissan saa helpoimmin annettua ku MINKÄÄN muun eläimen! Tappeluitakin kissoista on! Kaupan seinälle vaa lappu nii puolet paikkakuntalaisista on kissaa haluamassa! Voi hyvänen aika... ):0


      • Samira52
        Pettynyt Apulaan kirjoitti:

        Samalla lailla kävi minulle.Ilmoitukseni oli Apulassa jossa kauppasin mummoni kissanpentua.Kertaakaan en nostanut ilmoitusta ja kun kissa sai kodin olisin poistanut ilmoituksen .Kuitenkaan en muistanut mikä oli salasanani ja pelkällä puhelinnumerolla ei ilmoitus auennut.Kun sitten joku viikko myöhemmin lupasin tyttärelleni laittaa hänen kissanpennustaan ilmoituksen.Ei sitä hyväksytty vaan olin muka väärin käyttänyt sivuja!!!!Tätä selvittääkseni lähetin kyselyn mistä johtuu ja vastausta ei kuulunut:Huomenna tyttäreni vie suloisen pentunsa pois nukutettavaksi koska en voi tehdä ilmoitusta siitä(Myös tyttärelleni tuli samanlainen ilmoitus).KIITOS APULAN YLLÄPITÄJILLE SIITÄ!He eivät todennäköisesti tajua että aiheuttavat myös kuolemaa näillä tempuillaan.
        Jossakin heillä nyt mättää tosi pahasti.

        Ei kai se Apulan syytä ole jos itse unohdat omat käyttäjätietosi!!! Ja olisitte varmasti voineet luoda ihan uudet käyttäjätiedot - jotka sitten tallennat etteivät unohdu! Pitäisköhän opetella ottamaan vastuu omista tekemisistään!


    • : DD

      Keltaisestapörssistäkin löytää sopivia eläimiä itselleen.Olen itsekkin löytänyt
      koiran itelle : DD

      • Espanjasta

        Jos haluaa itselleen ihanan koiran, käy katsomassa esim. Espanjan koirat yhdistyksen kautta saatavia koiria. Sieltä löysin itselleni ihanan vanhan herran ja naapureillani on Espanjasta myös monia koiria.


      • kokemusta on
        Espanjasta kirjoitti:

        Jos haluaa itselleen ihanan koiran, käy katsomassa esim. Espanjan koirat yhdistyksen kautta saatavia koiria. Sieltä löysin itselleni ihanan vanhan herran ja naapureillani on Espanjasta myös monia koiria.

        sit on myös pietarista ja viipurista kivoi koiria


    • kuppinurin

      Oikein mukava, että löysit hoitokoiran. Minä puolestani laitoin samoille sivuille ilmoitukseni hoitopaikka
      tarpeestani (vajaa puoli vuotta). Yhtäkkiä ilmoitus hävisi ja kun yrityn uusia sen, sain ilmoituksen, että olen rikkonut sääntöjä. En ymmärrä. En saa edes tiedusteltua, miten rikoin sääntöjä. Jos joku tietää, mihin ottaa yhteyttä, kertokaa. Olen epätoivoinen.

    • Varokaa pentutehtailijoita.. kannattaa aina käydä katsomassa koiraa sen "kotona"..=) Onnea perheenlisäyksen etsintään..=D

    • PETTYNYT APULAAN

      NO EMPÄ TIEDÄ LAITOIN KOIRISTA MYYNTI ILMOITUKSEN KUN MINULLE ISKI ALLERGIA KOIRISTA NIIN LAITOIN ILMOITUKSEN APULAAN MYYDÄÄN KOIRAT NIIN TULI VIESTI ETTE KOSKAAN PÄÄSE KÄYTTÄÄN PALVELUAMME AIKAS TÖRKEETÄ ON ONKO SITTEN YLLÄ PITÄJÄLLÄKIN TÄMÄ KATEUS SAIRAUTENA PALAAN TAKAISIN KELTASEEN PÖRSSIIN SIELÄ EI OLE AINAKAAN NÄITÄ SAIRAITA JULKISTAMASSA ITSEÄÄN

    • vuohi55

      Voisdikos täältä saada kissanpentuja. Tarvittaisiin heti, rakkaan kissamme kadottua.

    • ----SUSSU---

      löysin ilmoituksen papillonin pennusta jota myytiin jämsässä (längelmäessä) 500e soitin myyjälle ja kysyin voiko pennun maksaa kahdessa erässä hakiessa 250e kuukauden kuluessa 250e tämä sopi myyjälle ja sovittiin että seuraavana päivänä haetaan pentu.vielä seuraavana päivänä teksti viestein tarkastin että myyjälle sopii osamaksu ja pentua tullaan hakemaan.lähdimme ajamaan olimme lähellä jämsää puhelimeeni tuli viesti etten voikkaan myydän pentua kahdessa erässä olen pahoillani jos tulet pentua hakemaan koko 500e on annettava heti käteen lapseni odottivat jo pentua innoissaan kotiin en voinut tuottaa pettymystä joten lainasin kaveriltani loput 250e ja hain pennun.MIELESTÄNI MYYJÄN TOIMINTA OLI TÖRKEÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • lässyn lässyn

        Apulassa myäs varmaan eniten tai ainakin paljon myydään koiria jotka eivät olekkaan ihan omia...varastettuja,sijoituksessa olevia,osamaksulla ostettuja sekä PENTUTEHTAILU näyttää vallanneen tuon sivuston mutta sitä ylläpitää juurikin nämä te jotka ostatte niitä.


      • ite oot hölmö

        Ihan itse,että jos perhosta myydään 500 e,kaikki eiole silloin kohdillaan.Turha se syytellä mitään palstoja,ei ne järkeä jaa,ilmoittelevat ilmoittelevat vain myytävänä olevista eläimistä.Ensinnäkin nuo tekstiviestit myyjän kanssa on ihan älyttömiä,siinä samassa laitteessa on äänikin,jolloin saa kysyttyä ja puhuttua asiat kunnolla,eikä jonkun viestin perässä lähde haeskelemaan pentua.


      • TYKKÄÄN
        ite oot hölmö kirjoitti:

        Ihan itse,että jos perhosta myydään 500 e,kaikki eiole silloin kohdillaan.Turha se syytellä mitään palstoja,ei ne järkeä jaa,ilmoittelevat ilmoittelevat vain myytävänä olevista eläimistä.Ensinnäkin nuo tekstiviestit myyjän kanssa on ihan älyttömiä,siinä samassa laitteessa on äänikin,jolloin saa kysyttyä ja puhuttua asiat kunnolla,eikä jonkun viestin perässä lähde haeskelemaan pentua.

        Ei pahaa sanottavaa! kävi ihan erehdyksessä niin että uusin ilmoitustani kaksi päivää liian aikaisin,sitä ei otettu vastaan,sanotaanhan se niissä säännöissäkin ,mutta kun ei kaikkea aina huomaa.Yritin uudelleen jonkun päivän kuluttua ja se kelpasi,ei tullut turhasta yrityksestä toista kahtaviikko karenssia.Joka palstalla varmasti on kaikenlaista yrittäjää,mutta kun pitää järjen mukana,ei niihin retkahda.Kyllä se usein on meissä itsessä vika,halvalla pitäis saada mieluimmin ilmaiseksi,sitten ei kaikki menekkään kuin ajatus haukutaan vaikka palstan pitäjä


      • ________sussu_______
        ite oot hölmö kirjoitti:

        Ihan itse,että jos perhosta myydään 500 e,kaikki eiole silloin kohdillaan.Turha se syytellä mitään palstoja,ei ne järkeä jaa,ilmoittelevat ilmoittelevat vain myytävänä olevista eläimistä.Ensinnäkin nuo tekstiviestit myyjän kanssa on ihan älyttömiä,siinä samassa laitteessa on äänikin,jolloin saa kysyttyä ja puhuttua asiat kunnolla,eikä jonkun viestin perässä lähde haeskelemaan pentua.

        olin kyllä myyjän kanssa puhelimessa monta kertaa samoin siis sovittiin suullisesti ennen lähtöäni vielä varmistin asian teksti viestein


    • katinkontin

      6v kilpikonna värityksinen tyttökissa Viivi,etsii kunnollista kotia.Meidän perheeseen iski allergia,näinollen meidän on luovuttava Viivistä.

    • lemmikkiporssi.fi
    • kisuliini

      HEI! Meiltä saisi söpöjä kissanpentuja 20 eurolla! Kissat ovat hyvinvoivia ja suloisia.Kissat ovat oransseja, mustia ja viirullisia pitkä-, sekä lyhytkarvaisia. Jos kiinnostaa niin voit soitella nro. 0400932509. Voidaan sopia tapaaminen, milloin voisitte halutessanne tulla katsomaan kissanpentuja!

    • koiraystävät

      Meillä ainakin on APULAN kanssa kaikki sujunut tosi mallikkaasti!! Olemme löytäneet sen kautta kaksikin suloista koiraa, TIPSUN ja CAVALIERIN :-) eikä tarvinnut kauaa odotella. Kaikki meni nappiin myös myyjien kanssa. Pidän APULAA hyvänä paikkana hankkia lemmikin...

    • mie täs vaa

      Kävimme eilen perheen kanssa katsomassa Apulan ilmoituksesta bongattua aikuista koiraa ja omistajat vaikuttivat hyvin asiantuntevilta ja mukavilta. Kyllä sitä huomaa helpostikin ilmoituksen mihin ei kannata luottaa.

    • Satu71

      Etsin Oulusta kissanpentua. 0453599707

    • FIPRO

      ANTASIN HYVÄN KODIN PIENIKOKOSELLE KOIRALLE,PERHOSKORAN LUOKKAA.JOS OLET AIKEISSA LUOPUA PITÄS OLA KILTINLUONTONEN JA SISÄSIISTI,KÄYPI AIKUINENKI.KEMINALUEELLA OLLAAN PUHELIN 040 7552076

    • gia345634

      Lemmikkipörssi voisi lakata spämmäästä tänne palstalle. Ja vähän petyin kun Apulakin täällä näköjään mainosti.

    • apua!
    • pentu kotiin

      Apulassakin meidän pennun anastaneet ilmoittelivat pennusta ja ilmeisesti sitä kautta möivät eteenpäin, että silleen.

    • hewe

      Kahden vanhan poikakissan omistaja joutuu mahdollisesti luopumaan lemmikeistään. Jatkuva nuha vaivaa. Kaupan seinällekö ilmoitus? Kissat asuvat kerrostalossa.

    • koiranostaja

      miten saan yhteytta hekiloihin jotka myyvat mutta ei puh numeroa vain nimimerkki ja sitten perassa email haluaisin ostaa ranskanbulldoggin

    • hei olen etsinyt koiraa itseleni chihuahuan tai jonkun lälläisen tosi pienen ja halvan poika koiran mieluiten ihan pennun mut käy vanhepikin voisitteko otaa yhteyttä sähköpostilla.ter:satu

      • Halpoja koiria ei

        ole olemassa. Ottamalla ostohinnaltaan halvan koiran tuet pentutehtailua, sairaiden koirien pennuttamista tai turhaa pennuttamista. Loppujen lopuksi "halpa" koira voi sairauksien takia tulla äkkiä hyvin kalliiksi ja lopettaminenkin maksaa paljon.


    • IRRKKU

      SAKSANPAIMEN KOIRAN PENTU ETSII KOTIA HINTA 500.EUROA PUH 040-4553644 NARTTU PENTU TODELLA IHMISAKAS KOIRA.

    • kääpiökani

      moi etsisin kääpiö kania ei väliä suku puoleella mutta hyvin ihmisiin suhtautuva olisi kiva :)

    • jjjjjjjjjjj3

      Minä etsin oranssin väristä kilttiä kissaa on ollut kateissa noin vuosi jo että voi se olla niin että ei tuu enää takas. Se on:sillä on valkonen hännän pää,sen nimi on Tiikeri,Sillä on vaaleen ruskeat silmät,ei raavi ja sillä on tumman oransseja raitoja.

    • margeta

      Miten sinne sait yhteyden kun mä en saa millään. Siellä olis ilmoitus kissasta jonka haluaisin.. Kiitos vastauksesta

    • helppiiiii

      Voisiko joku ottaa 2v poika kissan 28.06-07.07.13 ajaksi, maksamme kyllä. Olen Porvoolainen, joku sieltä lähistöltä, mm. helsinki, loviisa...
      Auttakaa!

    • Ei toimi

      Yritin päästä Apulan sivuille, mutta tulee vain ilmoitus "Forbidden"... Kellää muulla tällästä?

      • etsaa5

        Sulla on eläimenpitokielto.


    • seppo11

      myytavana pystykorvan ja seeferin sekarotuisia pentuja multialla 22.4 syntyneita
      tiedustele puh 0466567169

    • seppon3

      myytävnä 1 naaras penntu joka on osaseeferiä ja pystykosvaa sopii erittäin hyvin seurakoiraksi ja vahdiksi ei luonnevikaa vihaiseksi synt 22.4.14.jalat ruskeat ja osa päätä muuten mustan harmaata . suosittelen lapsiperheeseen maalle pentujen isällä kaitsimen vikaa äiti kai paimenkoira jos kiinnostaa puh no 0466567169 hintapyyntö 90e multia keskisuomi

    • sepponiko

      kaikki seppo11 seppo 3 pennut ovat löytänyt kodin kiitos eteläsuomeen elinalle sarille karstulaan jonnalle lahteen ollaanko josku yhteydessä.

    • huijattu3

      JONNA olet TODELLA etevä.kai lahden keskustasta sopii koiralle joka oli tarkoitettu maalle ja lapsipeeseen kuten ilmoitus oli maksu oli 90EUROA sain 15 ja noin 300km ajo kilometriä kaupanpäälle omaan piikkin miksi miksi pitää käydä oikeutta asian selvitykseen. ei koira ole oma kun valheilla ostetaan ja omitaan

    • auttakaa1

      LAHTI YSTÄVÄT AUTTAKAA JONNA SERTTILÄ KATSO GOOGLE SIVUTTEXTIT KOIRANPENTU ON MINUN JOKA VIEKKAUDELLA JA VÄÄRYDELLÄ OMI 15 E TEKI REKVISIITTAA ASETTELEMALLA LASTENSA LELUJA AUTOON MUKA ÄITI VAIKKA ILMOITUS OLI MAALLE JA LASIPERHEESEEN ASUU LAHDEN KESKUSTASSA ELÄINTEN PITO KIELTOA HAETAAN USEISTA TAPAUKSISTA AUTTAKAA AUTTAKAA MITÄ TEEN PUH 046657169

    • Jos on huijattu

      Suosittelen ottamaan puhelimen käteen ja soittamaan poliisille.

    • banskiao

      Et varmasti tule huijattu näkemään loppurahoja pennusta ikinä.

    • JONNASERTTI

      moi olen jonna serttilä omistajana..
      maksoin seppo SULLE 15 EUROA ,JA LAHDEN POLIISITKIN OVAT NÄHNEET KOIRANI JOKA ON NIIN ONNELLINEN JA ILOINEN

      • hjllvghdjl

        Mutta myynti summa oli 90€, missä loput?


    • oikeaa1

      JONNA SUSANNA SERTTILÄ. JOUTSA ABC HUOLTAMO 20.07.2014.NOIN KLO 17.00 MIKSI SANOIT OLEVASI JANNA PERTTILÄ KUN ESITTELIN ITSENI KÄTELLEN ESITTELIN KOIRANPENNUN JUOKSUTIN ETTÄ KAIKKI ON KUNNOSSA PENNUN SUHTEEN JA PENTU ON TERVE SYNTYNYT22.4.2014 ITSE SANOIT SYNTYNEESI 23.4 .KYSYIT ROKOTUKSISTA SANOIN ALLE 3KK EI ROKOTETA. KYSYIT KYNSIEN LEIKKAUKSETA SANOIN EI NIITÄ SAA LEIKATA PENNUSTA.KYSYIT MITÄ PENTU SYÖ SANOIN IHAN KOTI RUOKAA PAINOITIN ETTÄ EI MISSÄÄN NIMESSÄ SUKLAATA JA RUSINOITA .PAPANOITA SUOSIITELIN LISÄKSI SEKÄ VESI ETTÄ JOS HALUAA KANAN MUNIA RAAKANA.SILLOIN TÄLLÖIN. ANNOIT 15 E EI OLE ENENMPÄÄ UKKINI LAITTAA TILILLESI PUUTTUVAN SUMMAN.ANNOIN TILI JA NIMENI TIEDOT JOHON TEHDÄ TALLETUKSEN. PETOSTA KOKO JONNAN PUHEET AJOIN JOUTSAAN 150KM YHTEEN SUUNTAAN 300KM YHTEENSÄ . KAIKKI TÄMÄ VALEHTELU PUHELUT TUNTIMÄÄRÄÄ EI VOI LASKEA.MINULLA ON PUHELIN ÄÄNITE 11 MINUUTTIA JOSSA ON KAIKKI, SERTTILÄN UHKAUS JA PETOKSEN TEON KUVAUS ITSE KERTOO TERVEISIN PENNUN OIKEA OMISTAJA JA KASVATTAJA PUH NO 046657169

      • Asiasta tietävä

        oikea1 numeroni on 0466567169


      • Panda-1-
        Asiasta tietävä kirjoitti:

        oikea1 numeroni on 0466567169

        Jotenkin koko viestiketju aika hämärä. Keneltä tässä on koira hukassa? Myyjältä vaiko ostajalta?


    • JONNA SERTTILÄ
    • Tietävä

      Panda-1- Tämä mikä on Jonnalla lahesta on jättänyt tämän pennun maksamatta tämän Kasvattajalle/ Oikealle omistajalle

      • Panda-1-

        Jännä ettei kasvattaja hae pois jos on rahat saamatta ja muita epämääräsyyksiä.


    • tyhmäeitarviolla

      Haloo?! ota yhteys poliisiin!

    • jepaaaaa

      Ei kasvattajan pitäis antaa 15e koiraa pois jos on sovittu etukäteen hinnasta. Silloin ois pitäny sanoa että koiraa et saa, piste!

    • SEPPO TEKI KEPPOSEN

      OLEN KIIITOOOLLLINEN KAIKILLE (dinan lotto onnesta) VAIN JOKERI UUPUU JONKA TULEMME ARPOMAAN LÄHI AIKOINA SE LUULTAVASTI ON TAYSOSUMA SEKIN USEAMMAN "VALVOJAN KAUTTA" ETTÄ OMISTAJA SAA JAKAA POTIN KAIKKIEN ETEENKIN, SOVITAANKO EI KARSITA PUUTA ENNEN KUIN KAADETAAN

      • api1977

        Niin olen minäkin ettei Serttilä sais yhtään eläintä enää elämässään SAATANA mitä vittua se niillä tekee kun ei pysty EDES huolehtii OMISTA &. lapsestaan HELVETTI:::!? MIKSI PETOKSELLA KOIRAT HANKITAAN:::!


      • seppo11
        api1977 kirjoitti:

        Niin olen minäkin ettei Serttilä sais yhtään eläintä enää elämässään SAATANA mitä vittua se niillä tekee kun ei pysty EDES huolehtii OMISTA &. lapsestaan HELVETTI:::!? MIKSI PETOKSELLA KOIRAT HANKITAAN:::!

        Kun olen koiran oikea omistaja ja näyttänyt. Omistajuus ja kaikki dokomentit. Miksi en saa omaani pois?OLISKO KETÄÄ LAHDESSA JOKA AUTTAISI MUA JA PUUTTUISI ASIAAN! Tai jakaisi TIETOA tännekkin!? KAIKKI APU TARPEEN ON! "DINAN" puolesta tästä taistellaan ja omistussuhteesta kenelle se kuuluu!?


    • api1977

      Serttilä haista paska, älä kiusaa Seppoa sillä se EI kannata!!! ET tiedä mitä täällä on, ehkä täällä on pienimutta pieni mutta sitäkin pippurisempi kansa!!!

    • api18

      Älä kiusaa Seppoa enää Serttilä, sillä se on kiveen hakattu JO! Eilen käytii JKL.

    • USKOA PITÄÄ DINAAA

      SEPPO EI LUOVUTA VOIS USKOA EI NIIN KAUAN KUN .................SE EI LUOVUTA

    • juppehartsikka

      Ostetaan kissan pentu.Poika tai Tyttö.
      P.0409354300
      Vantaa(Koivukylä)

    • kisu23

      Annetaan harmaa suloinen rokotettu pikkukolli 4kk hyvään kotiin. Asutaan Karjalohjalla. soita 0407521821

    • Anonyymi

      Tulin sivustoille etsien kissaa joka tarvitsisi huolehtivan ja rakastavan kodin.

    • Anonyymi

      Haluan itselle ja mun kiinanharjakoiralle 6v narttu niin isomman koira kaverin, pentu ois plussaa. Mutta ei välttämättä tarvi olla.. Ja täältä pohjoisesta mieluiten kiitos

    • Anonyymi

      Itse miehen kanssa paritaloon etsitään suloista bittbullia tai amerikan amstaffia...Jos kuulolla..

    • Anonyymi

      Haluaisi 1-2 Marsua rakastavaan perheeseen Lahden seutu.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      85
      1080
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      579
      961
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      907
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe