miten isommat tissit?

tissi

.....elikkäs miten saisin isommat? onko muita keinoja kun silikonit?....

13

1565

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies yli40

      Miksi te naiset aina haluatte isompia rintoja ?
      Pienet rinnat ovat seksikkäät ja ihanat.
      Ne säilyy myös vanhemmiten ryhdikkäinä.

      Isot rinnat veltostuu ja roikkuu vanhemmiten.
      Silikonia joudut pitämään lopun ikääsi ja vaihtamaan muutaman vuoden välein ja koskaan ne eivät tunnu omilta.

      Älkää ihmeessä sortuko silikoneihin tai kikkakolmosiin, ne on vain rahastusta.
      Iloitkaa ja antakaa meidän miestenkin iloita luonnollisista, isoista tai pienistä rinnoistanne !

      • Nainen ..........

        Juuri noin! Ihanaa, että miehet todellakin sanoo nuin!


    • b75

      Käy lukemassa:
      www.erdicfinland.com

      Ite ostaisin tuota, jos olisin rikas. Aika helvetin kalliita. Muuta en tiedä.

    • Sandra82

      ..itse sain rinnat "esiin" nostelemalla parin kilon painoja joka päivä..
      Tulokset näkyvät nopeasti. :)
      Itse joudun uusimaan rintaliivivarastoni kupin isompaan :)
      kannattaa kokeilla!

    • ajatus

      No, tekeekö isommat rinnat sinusta onnellisemman? Raskaus on luonnollinen tapa saada suurempi rintavarustus muuten täytyy tyytyä pus-up liiveihin. Toisaalta ajattelin, että pienet rinnat ovat paremmat. Oletko koskaan ajatellut miten mukavaa on kun rinnat eivät pompi edestakaisin kun juokset tai hypit. Pienet rinnat on helpompi tukea urheilussa. Itse olen tyytyväinen pieni rintaisuuteen ja en edes haluaisi pysyvästi isoja rintoja tielleni. Mutta toivottavasti löydät hakamasi ja olet sitten tyytyväinen itseesi kokonaisuutena!

      • pikkurusinat

        mutta entäpä ne naiset tytöt jotka tuntee itsensä mieheksi koska heillä on niin pienet rinnat tai siis niillä ei oikeastaan ole edes rintoja :(


    • Anna

      Ei se muuta vaadi

    • Itsensä hyväksyminen!

    • hheiniiii

      onhae-pillerit kuulemma kasvattaa, mut vaa väliaikaisesti. Niit pitää sit olla koko aika syömäs jos haluu pitää ne isompina! :)

    • samaapohdiskeleva

      Se olisi kyllä kiva tietää, millä saisi täydellisen kauniit ja täyteläiset rinnat. Rintoja suurentavia voiteita oon itse kokeillut, vähän auttoivat, mutta silti rintani ovat typerän näköiset. Haluisin niistä täydellisen pyöreät ja seksikkäät! Harmittaa olla tällainen lauta. Olisi mukava saada kunnon tissit!

    • laventeliapaja

      Ainakin joidenkin pillereiden ja voiteiden väitetään suurentavan rintoja.. Laventelin on kai tutkimuksissa todettu kasvattavan manboobsit miehille. Eri juttu tehoaako sitten naisiin. Mitään suuria rintoja tuskin saa kasvattamalla, sitten pitää turvautua kirurgin veitseen :O

    • sd,hö,,h,å

      Itse sain D70 kokoa olevat rintani näyttämään suuremmilta, kun aloitin dieetin ja maha litistyi sen myötä.. Eli jos vatsa on hoikka, niin rintamus korostuu.. Ei kannata lähteä missään nimessä lihottamaan, jollet sitten ole todella hoikka. Voipi olla että rasvat kertyy vain vatsaasi ja näytät entistä pieni rintaisemmalta.

    • se,hå,se,å,å,hå,å,hå

      Laventelin väitetään suurentavan miesten rintamusta :D On olemassa erilaisia laventelituotteita, kuten shampoita tai vartaloöljyjä. Ei kun kokeilemaan :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      101
      1497
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1064
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      976
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      877
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      822
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      654
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe