Samtron 96P

Emppu

Minkälaisia kokemuksia on otsikon näytöstä? Onko tyyppivikoja yms? ..vai onko niin, että kannattaa olla koskematta edes pitkällä tikulla?

13

439

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Make

      Mulla on ollut käytössä vajaan vuoden.
      Olen tyytyväinen, ei mitään ongelmia.

    • Emppu

      Tämäpä taitaakin jo todistaa epäilyni oikeaksi. Kysyin asiaa sen vuoksi, kun itsellä on jo neljäs samtron menossa...ja meinaa usko loppua näiden vekeitten takia!
      Ensimmäinen rupesi sirittelemään ja valmiustilassa hurisi. Toisessa kuvan koko muuttui lämpötilan mukaan ja hurisi valmiustilassa. Kolmannessa kuvan koko muuttui lievemmin, kuin toisessa mutta hurisi valmiustilassa ja napsahteli omituisesti käytössä. Tässä neljännessä ei valmiustilan hurinoita ole ja kuvakaan ei taida enää muuttua. Mieltä tosin kalvaa josko tämänkin joutuu vielä takuuseen vaihtamaan...toivottavasti ei!
      Minulla on näköjään ollut todella todella huonoa onnea...olkaa onnellisia kun näyttönne toimivat moitteetta.

      • &()

        Aitoon Samsung merkkiin, 959NF (tasapintanen diamondtron putki) on todella hyvä ~ 290€ 3v noutotakuu, tai sitten satasen edullisempi 957P malliin. On kokemusta kaikista 959NF, 957P ja tästä 96P mallista.


      • Emppu
        &() kirjoitti:

        Aitoon Samsung merkkiin, 959NF (tasapintanen diamondtron putki) on todella hyvä ~ 290€ 3v noutotakuu, tai sitten satasen edullisempi 957P malliin. On kokemusta kaikista 959NF, 957P ja tästä 96P mallista.

        Kyllä tarkoitus on vaihtaa ja samsungeja olen jo katsellutkin vähän sillä silmällä. Taitaa kuitenkin olla järkevintä odotella takuuajan loppumista 1,5 vuotta ja ennen sitä vaihtaa vielä kerran ja myydä heti pois...


    • KummaKunEiLöydyVapaataNM

      Hankala uskoa kun oma Samtron on kestänyt varmaan sen 15 vuotta (96P), ilman ongelmia. On tuolla jalkatilassa ollut LCD näyttökin käyttämättömänä varmaan sen kymmenen vuotta, kun en ole putkinäytöstä raskinut luopua.

      Parempaa näyttöä en ole eläissäni tavannut kuin Samtron...liekköhän se vielä hengissä?

      • KummaKunEiLöydyVapaataNM

        Sen verran pitää korjata että ainakin omani on....yhtiöstä en tiedä.


      • keps

        No sinun silmät varmaan tykkää sitten putkinäytöistä. Itse en sitä mikrovipattavaa kuvaa voisi enää katsoa :D

        1995: Joku ICL 15" putki
        1999: 17" putki, sama kuin Matrix leffassa Neolla vilahtaa leffan alussa, Phillips?
        2002: 19" Samsung SyncMaster 959NF (tämä oli jo hyvä putkinäyttö)
        2006: Samsung 22" 1680x1050 littu, alkuun laaja kuva häiritsi mutta tottui
        2008: Samsung 24" 244T (tämäkin hyvä näyttö, hyvä jalusta)
        2015: Dell 4K 17" (P2715Q) ja enää en 2K tarkkuuteen palaa, silmä lepää :)


    • Unta_näe

      Korealaisissa on aina ongelmia ..... En oo nähny Samsungia joka ois hengissä 3 vuoden iässä .... En telkkaria edes. Samtron .... Jos sellanen merkki on vielä ollu 2010 luvulla olemas ... Niin oli kahta pahempi ... Samsungin sudempi halpisversio .. Vähä ku LG oli lucky starin ja goldstar merkin ristisiitos... Samrtron on samsungin geenimuunnos ja peitenimi jollekin hylkiösivutuotantotehtaalle jonka ei haluttu tahrivan suoraan Samsungia ....

    • Asiaa-ylös

      Lapset sotkevat luokattomilla avauksilla, asialliset takasin ylös.

      • typerykselle

        Aasi on herännyt koomasta ja terrorisoi keskusteluja.


      • Tyhmälle
        typerykselle kirjoitti:

        Aasi on herännyt koomasta ja terrorisoi keskusteluja.

        Katso noita 1 sivun verran taaksepäin, ei vittukaan kehtaa katella, kun joka avus sisältää PASKAA, paskaa, niin kuin ei muuta sanoja oliskaan. Vai oliko ne sinun avauksia ?


      • typerykselle
        Tyhmälle kirjoitti:

        Katso noita 1 sivun verran taaksepäin, ei vittukaan kehtaa katella, kun joka avus sisältää PASKAA, paskaa, niin kuin ei muuta sanoja oliskaan. Vai oliko ne sinun avauksia ?

        17.2.2004 13:45
        "asialliset takasin ylös."

        Jos et itse ymmärrä asiattomuutta esim. tämän noston kohdalla niin otan osaa.
        Tietysti kannattaa vaihtaa nimmerkkiä @Asiaa-ylös --->@Tyhmälle vaikka se onkin tyhmää.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2131
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe