Temppu potkulautailu

KB-Tyyppi

Elikkä kysyisin sitä että mitä eroa on esim. Razor Pro-lautojen ja Prismasta ostettavien Guts potkulautojen välillä? Sen niistä jo tiedän että Guts:sissa on 120mm eturengas ja 80mm takarengas mutta mitä muita teknisiä/kestävyyden kannalta merkittäviä eroja niistä löytyy? Kaverini osti ihan hiljattain Prismasta tämän kyseisen laudan ja siitä hajosi jo muutama osa hyppiessä että Guts ei kumminkaan varmaan valmista mitään hyppy-lautoja vai olenko väärässä? Ps. Harrastin potkulautailua jo nuorempana jollain halvalla mallilla jolla opettelin kaikki nämä "pikkutemput" x-upit, asteet, manuaalit jne. Että kannattaisiko hankkia jo joku hiukan parempi malli?

276

23812

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä täälä taas

      No eikö täälä ketään kiinnosta vastata vai mikä on? Vai eikö ole Suomessa ketään muuta joka harrastasi?

      • Helmeri Pirinen

      • paska pää

        jumalauta täällä suomes on 100 000 ihmistä jotka harrastaa scootamis ja kannattas ostaa


      • abaax

        missä niitä scoot lautoja myyään ettei ulkomailta tarttis tilata??? oisko seinäjoki-vaasa välillä paikkoja?


      • jk0o

        jos haluuaa scootin niin kannattaaaa ostaaa district se on kestävin paljon kestävämpi kuin esim mikään guts tai jdbug mulla bugi meni alle vuodes paskakaks ja taaskin guts menee yhest hypyst


      • Hugo mäkelä20
        abaax kirjoitti:

        missä niitä scoot lautoja myyään ettei ulkomailta tarttis tilata??? oisko seinäjoki-vaasa välillä paikkoja?

        Ei


      • paska
        abaax kirjoitti:

        missä niitä scoot lautoja myyään ettei ulkomailta tarttis tilata??? oisko seinäjoki-vaasa välillä paikkoja?

        mee finskuuteriin seon malmil


      • Denispenis
        paska kirjoitti:

        mee finskuuteriin seon malmil

        Se kirjoitetaan finscooter


      • Anonyymi
        paska kirjoitti:

        mee finskuuteriin seon malmil

        tai istte tilaa finscootterilta


      • Anonyymi
        abaax kirjoitti:

        missä niitä scoot lautoja myyään ettei ulkomailta tarttis tilata??? oisko seinäjoki-vaasa välillä paikkoja?

        Suosittelisin ostaa scootin skatepro:sta


      • Anonyymi
        abaax kirjoitti:

        missä niitä scoot lautoja myyään ettei ulkomailta tarttis tilata??? oisko seinäjoki-vaasa välillä paikkoja?

        Finscooter on suomalainen ite tilasin ethic erwan skatepro


    • xdfjklh

      no ensinnäkin se prisman lauta ei kestä niin kovia tärskyjä kuin se ammatti lauta

      • scoot jam 2011

        fin scooter sieltä saa pistät vaa menust nettikauppa on muuten hyviä ne vehkeet


      • jugee123

        joo mul oli priman scootti niin se meni heti paskaks


    • ol

      joo se ero niis on et guts ei oo tarkotettu temppuihin vaa iha tavalliseen ajoon mut razor pro lauta taas on tarkotettu eli siinä ero

    • skuut.

      guts on siis lasten potkulauta joka on tarkoitettu vain ja ainoastaan ajoon. mini-/temppupotkulaudat jotka ovat tarkoitettu temppuiluun,niihin on rakennettu erilainen runko jossa ei ole ns. dropoutteja,eli takahaarukkaa,vaan dekki on yhtenäinen.tuo razor pro malli on todella yleinen amerikassa,sitä ei suomesta saa. jd bug ms-130b malli sen sijaan on samalla dekillä mutta ainoa ero laudoissa on että bugissa on yksi clämppi,eli "rengas" joka kiristää tangon etuhaarukkaan kiinni.bugin hinta suomessa on noin 80€.
      ainoat laudat joita kannattaa temppuiluun ostaa ovat mm.jd bug ms-130b,ms 137b proextreme,razor pro,razor ultra pro sekä microextreme.
      kannattaa tosiaan käydä tsekkaamassa tämä nettisivu: http://suomipotkulautailu.atfreeforum.com/
      sivulla on nykyyään noin 200 aktiiviharrastajaa sekä paljon tietoa lajista. ;)
      lajin tempinimi oon muuten skoottaus,amerikkalaisittain scooting.

      • viisas vs skuut

        kusetusta saatanan junttipulla, razorin proota myydään toysrus:issa


      • hmm ?
        viisas vs skuut kirjoitti:

        kusetusta saatanan junttipulla, razorin proota myydään toysrus:issa

        oikeessa oot ! ;DD


      • "ssc"

        riipuu mikä malli, esim. pro extreme


      • Saatanan junttipulla
        viisas vs skuut kirjoitti:

        kusetusta saatanan junttipulla, razorin proota myydään toysrus:issa

        niin ja aika mones muus paikas!!




        SUOMESSA


      • eba scoot

        onko sellanen musta freestyle porkulauta jonka saa prostoresta 70€ kannattaako ostaa??


      • Razor-scooter
        viisas vs skuut kirjoitti:

        kusetusta saatanan junttipulla, razorin proota myydään toysrus:issa

        haista paska! razori on hyvä merkki mut dissu vie


      • jonne5
        eba scoot kirjoitti:

        onko sellanen musta freestyle porkulauta jonka saa prostoresta 70€ kannattaako ostaa??

        no ei mie osti 70 euro meni melkei heti rikki


      • jonneeeee

        anteeks mut mitä vittu sä selität razor on ihan vitun paska merkki :DD


    • zamuLOL

      mistä voi tilata temppu potkulaudan ??????

      • Esim. http://www.skatehut.co.uk/acatalog/Scooters_-_By_Brand.html tai http://www.shop.kickbike.com/product_catalog.php?c=63 ite ostin jälkimmäisestä. Nuo JD BUG laudat on kestäviä,hyviä ja halpoja!


      • mjhy

        kickbikestä



      • abaax

        finscooter


      • eba scoot
        jonatan1 kirjoitti:

        ööö...Paljon Noi Jos Tilaa Skatehutista Scootin Paljon Se Maksaa Kokonaa Ku Tuo Jostai Amerikasta/Englantista??????

        tiiän vaan että ne scootir on siellä "halpoja" mutta eipä oikeesti ookkaan koska £ tarkottaa punta... ja se on enemmän ku euro satasen scootti on 130€


      • Hm

        Esim www.fin scooter.com


    • potkulautailija

      entäs kannattaaks ostaa jd bug merkkistä lautaa jos tekee temppja ja jos kannattaa niin kumpi ja kumpi on parempi

      • pieni mies

        pro extreme on paras jd bugeista!!


    • keisarivatanen

      Onko potkulutailu extremeä?

    • potkulautailija

      saako temppu potku lautailus ammattilaiset rahaa

      • Anonyymi

        Ei ny suomessa melkei mitää


    • niksukristian

      hemmi myy mulle halvalla scuutti laita viestii naama kirjassa jos myyt ni nähää mikkelis oon 11v

      • eedam64

        mul ois jd bug potkis käytetty 4 päivää ja on eerittäin hyvässä kunnossa ja siin on hamilton st gripit


      • ScOoT-5000

        Trololololololoo!


      • 123546789

        niksukristian ootko iha vi*un hölmö hemmi ei oo tällä palstalla


      • smile man
        123546789 kirjoitti:

        niksukristian ootko iha vi*un hölmö hemmi ei oo tällä palstalla

        paitsi tos ekas jutus. 123546789. mut mik hemmetis hemmi tulis mikkeliin sun takiis ....................................niksukristian ....


    • minäpä minä

      Mullla on guts lauta ja kestää muute iha sika hyvi. hypin sillä koko ajan ja vielä reilaanki
      on kestäny jo vuoden.
      hyvä lauta.

      • määhänoonmää

        toi ei pidä paikkaansa mul meni kaks kuukautta ni halkes runko ku olin rampeilla


    • Harrastanut

      Mullakin on ollut Guts jo noin vuoden. Oon harjotellut sillä ihan perus-juttuja esim. asteita, tailwhipin ja reilaamista. Aijon kuitenkin noin parin viikon päästä ostaa Jd bug pro extremen.

      • eedam64

        mul on semmonen haluuks ostaa


    • JIOnHIN

      mistä saa tilattua districkin scootteja?

      • Jokuvaan1234567

        Finscooterista pälli


      • Warpscootttt

        itse asiassa districtei saa vaik tori.fi:stä jos välttämättä haluu;)


    • hevilettihymiö

      onk ajamiseen tarkotetuil ja temppuiluun tarkotetuil laudoil laakereiss eroo?
      siis sellatiin et pyöriiks vaikka tailwhipissä temppulaudal paremmi?

      • Harrastanut

        Ei niissä mun mielestä mitään eroo oo... Muuten, Tänään meni mulla Guts paskaks. Etu-haarukka meni poikki. Tilaan tänään Jd bugin.


      • likke

        joo


      • molotow

        temppulaudalla saa pyöriin temput paremmin ja laskeutuminen on pehmeempi ku temppu laudoissa on samaa ainetta renkaat ku skedeissä.ps älkää ostako gutseja onnistuin paskoon kuukauden aikana 3gutsia


    • kimmotus

      mä oon ostamas stadiumist temppu potkulaudan, se on kuulemma tarkoitettu temppuiluun... maksais vaa 50€. mut en sit tiiä' miten se kestää... kommaan sit miten käy...

      • Harrastanut

        Ei kannata ostaa Stadiumin potkiksii...


    • scooott

      kannattaa ostaa jo parempi

    • gigastuma

      siis kaikki ne gutsit ja ne on tehty vain eteen päin menemiseen ja esim jd bug ja razor on tehty hyppimiseen.

    • proscoottaaja

      Minulla on semmoinen guts potkulauta ja se on kestäny 6 vuotta vaikka oon vetäny semmosista jätti rampeista bäkkäreitä , tailwhippejä ,double whippejä ,360 ,720 ja frontteja. Että suositteisin gutsia ihan alkuun

      • Jukkis 24

      • odieyff

        nii varmasti. luuletko meit tyhmix. guts on huono ittellanion dissi


      • paskat55

        varmaa, iha heti.


      • Ergi123

        Aikamoinen huijaaja veli oot kyl muut en voi sanoo xD Guts muka kestäs 6vuotta!! xD Ja kestäny bäkkäri! MUl kesti guts yhen 360 ja hajos siihe... Kirjotin vaa tussilla dekkiin: Tähän sammui johto tähti, jätkä nostelemaan lähti ja heitin silklalata JOKEEN! xD Se uppos sen vaa sieltä ku menee vaa sukeltaa xDD

        Ps. Haista paska!



        Ps.2. xDD


    • noobit

      Scootaus on noloa.

      • budi

        vitun pikku jonne mee koloos


    • hei!

      onko järkee ostaa jd bug merkkinen potkulauta kun aloittaa scoottamisen

    • scootter

      On

    • Harrastanut

      On jos aijot todellakin aloittaa scoottauksen. Etkä tee esim. sillee, et tilaat (tai ostat) Jd Bugin. Sit scoottaat about viikon ja sanot:
      "Tää on ihan perseestä."

    • scootaaja

      Aijon ostaa uuden potkulaudan.Onko kenelläkään neuvoja mistä vois ostaa???
      Ja minkä potkiksen.

    • Scooter Reme

      Todellakin olen itse vasta 10 vuotias mutta harrastan scoottausta että jos haluat harrastaa sitä temppuilua scootill nii ei mikää guts käy gutsin taka haarukka vääntyy helposti, Nii et jos vielki meinaat harrastaa nii kannattaa ostaa Jdbug tai razor scooter mut toi jdbug on kestävämpi ja halvempi toi orginal versio käy kattoo. Kirjota google hakuu: Kickbike Ja ota sielt jdbug minipotkulaudat nii tajuut jo loput ;) T. Rami

    • jonde11
      • hehe

        ai toi kolmipyöräsen


    • nippeöö

      slamm on paras!

      • kookkopeli

        Gutsil voi temppuilla, mut jd bug on siinä parempi.


    • Vastatkaa
    • mekaanikko392

      menkää www.skatehut.com sieltaa saa halvemmalla ku suomest ja muuutenki mailman paras paikka

      • LåL

        Joo no, saattaa kyl olla siel pari euroo halvempii mut sit ku ne lähetetään englannista nii tulee joku 10-20 euroo postimaksuu:o


    • mekaanikko392

      hups väärä paikka mut sitä kaut pääse sivulle

    • muhishaluu tiätää

      mist niit saa pliis kertokaa kickbike eikä skate hut jotai muut

      • Harrastanut

        ATB Shop on hyvä paikka ostaa. Ainoo huono juttu on se, et tulee joku 40e postikulut. Tilasin itte oman JD Bug pro extreme v2.0:n tuolt.


      • vastatkaa
        Harrastanut kirjoitti:

        ATB Shop on hyvä paikka ostaa. Ainoo huono juttu on se, et tulee joku 40e postikulut. Tilasin itte oman JD Bug pro extreme v2.0:n tuolt.

        mä sain 15e potkulauan


      • ???????????????...
        vastatkaa kirjoitti:

        mä sain 15e potkulauan

        mäkin oon saanu 30e potkulaudan.
        Conte 7


      • Moro poro

        FINSCOOTERISTA!!!!!!!


      • District

        Finscooter tai skatepro ja skate24 kaikki on suomessa


    • vastatkaa

      mikä on tavallisen potkulauan ja temppu potkulauan ero vastatkaa ja mikä on gapseli

      • juulia vasalampi

        no ei se mikään kapseli oo se on clämppi
        senkin idiootti


    • Scooting
    • Scooting

      Ja mistä kannattaa ostaa

    • Harrastanut

      Ööö... Kuinka kauan oot scootannu? Sillä mgp on aika hiton painava, niin kanttis mielummin ostaa vaikka Bugi tai Razori.

      • Scooting

        Ok no oon joku 2 vuotta scootannu ja osaan jotai perus temppui (tail whip,360,bar spin menee jotenki ja kaikkee niitä heleppoja ja paljo toi painaa?


    • Scooting
    • eedam 64

      kuka haluaa ostaa jd bug potkulaudan 4 päivää kaytetty.olen hankinut siihän uudet hamilton gripit

      • alma64

        haluan ostaa! Hinta?


      • elmonhp

        monela myyt?


      • isla33

        ootko jo myynyt sen jos et ni paljolla myyt?saatan vaikka ostaa(:


    • Sodapoppari
    • tervetervetervaperse

      mist sais halvalla tavallisiin potkiksii käyviä renkaita??

    • teemu143

      onko helsingissä scooter kauppaa

    • teemu9546

      onko helsingissä scooter kauppaa

    • Harrastanut

      No kickbike on. Sinne on tulossa Districtii, Blunttii, Eaglee, Madii ja JD Bugii siel on jo.

    • pena12

      mistä sais tilattuu glämpin ja muita osia halvalla????????????

    • SCOOOOOOOT
      • 720 4x tailwhip

        onks nettikauppaa fillarikellarissa


    • pena12

      itelläni on madd gearin dekki ja rengas cräkkäs ja clämppiin katkes pultit sisälle mut ois joulun alla tilata districin dekki kannaattaako oon ite scootannu vasta puol vuotta enkä ole oikein perehtynyt vielä paljoa asiaan!!!

    • haluuaaais

      mikä kannattas ostaa scootiksi siis semmone hyvä scootti ja paljo ne maksaa

    • pena12

      madin dekki on hyvä ja kestävä mutta jokseenkin painava mutta siihen tottuu nopeesti maksaa uutena n.75-110e mallista riippuen mutta saat koko laudan renkaineen päivineen uutena n.200e
      toinen on distric hyvä ja kestävä mutta kevyempi kuin madi maksaa n.90-120e

      • es jonne

        vittu mun dissi makso 355e et nuole kyrpää


      • Anti-jonne
        es jonne kirjoitti:

        vittu mun dissi makso 355e et nuole kyrpää

        Mutta Complete maksaa 355e ja dekki n.90-120e et revi reikää -.-


    • haluuaaais

      kiitti::)

    • pena12

      oisko kellään käytettyä ja halpaa districin dekkiä tai renkaita

    • pena6969

      mul ois districin valkoset ja mustat senkaat myynnissä

      • es jonne

        mitkä v itun senkaat


    • pena12

      paljo hintaa,muovi vai pelti,postit,missä päin ja saisko kuvii???

    • pena12

      ja mistäs vitusta minä sen tietäsin ettei sulla oo mitää renkaita

    • Harrastanut

      Öö... Antakaas kun nauran. Ahhahhehheeeeee!!! ***** ku District EI ees valmista scootteihin renkaita! ***** te ootte tyhmiä!

      • es jonne

        harrastanut on oikees


    • pena12

      en oo perehtynyt asiaan paljoo ku oon harrastany vasta kuukauden

    • scooter dude

      onks mitää suomalaist sivuu jost saa skootin

      • 8i6it

        finscooter


    • vitun juusto kyrpä

      on juntii lukisit noit ylimpii kommenttei!!!!!!!!!!!

    • pena12

      tiiättekö muita nettikauppoja skatehutin lisäks joissa olis halvat postikulut

    • Juhoscoot

      Finscooter, tilaa hemmilt mutta ensviiko perjantain aukee scoot kaupppa malmille

    • hulmuri

      razor potkulaudat ovat tarkoitettu temppuiluun on niitä muitakin kaveillakin kävi saman lailla hajos minulla on itelläni razor merkkinen potku lauta on erittäin kestävä suosittelen hankimaan sellaisen

    • pro scuuttaaja

      ostakaa districtikin complited scuutti nii paras! :D

    • pena12

      saako distric v2 dekin jostaki suomalaisesta scootti kaupasta

      • martti8908765456789

    • tietämätööööööööööön

      Onko bluntin stripper tanko kuinka painava? Ajattelin sellasen ostaa...

      • tietämätööööööööööön

        ja olisiko 4 kg painava siis complete scootiksi?


    • AmmattiScoot ekman

      Terve! Oon nyt ite scootannu koko kesä saan tailin 7metrii manualii ym.. No joo suosittelen Jd bug pro extreme v.2.0 tai Razor ultra pro :) Saan semmosi siisti boxi reili kokonaa no mut hei onnee scoottauksee. Ja aloittelijoille hyvii dekkei suosittelen bugii. www.finscootter.fi tai kickbike/nettikauppa.com

      • N00bik0?

        ootko nyt tosi ammattiscoot kun osaat manualii 7metrii :DD: Ainii ja se boxi..hui hitto oot hyvä !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! L0L


    • scootvesku

      moi olen itse scootannu puolvuotta ja mulla on duudsoni potkis:D aika paska nii saan tailin,barspinnin 180,360 ja jotai muutaki nii kumpi kannatas ostaa jd bug tai razor

      • sexi severi

        mulki oli duudsonit potkis, ny se o taipunu ja pohja osuu maahan. aion ostaa jd bug pro xxx


    • HÄH!!!!

      kannattaako ostaa madd pro scoot????
      Ku tarvin uuden compin!!!
      :)

    • Harrastanut

      Kuinka kauan oot scootannu? Madd Gearin scootit on nimittäin aika painavia. Meinaan et jos oot scootannu jtn puol vuotta nii ei mun mielest ainakaa kannata.

    • okokoko

      mul o kultane temppu potkulauta aik hyv mut meni rikki

    • mr.shaisse

      Terve! oon 10v ja oon scootannu joku about puol vuotta, saan teilin manut sun muuta. mulla on nyt käytössä Jd bugin pro extremev2. Kannattaskos mun ostaa joku
      madd tai districk? VASTATKAA NOPEE!!

      • Harrastanut

        Ei kannata ainakaan completea ostaa. Joitakin Districtin osia voi/kannattaa tilata, mut ei uutta completea jos on kerta vielä hyvä toimiva scootti.


      • kond_123

    • madd1

      ostakaa madd nitro

      • es jonne

        te h omot ette tajuu scooteist mitää!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • Huhuhuuh

      Kuka ostaa mult scootin

      • aloittelija98

        merkki?


    • pepepepetteri

      minkä pitune tangon pitäis olla ku tuntuu et Whipit ei lähe oon 133 cm pitkä

      • TROLLI

        mitä vittua 133 cm pitkä? ootko siis joku 6 v?


    • pepepetteri

      minkä pitunen tangon pitää olla. mun tanko on 50 cm pitkä ja oon ite 133 cm.

      • Skeittari99

        Osta joku 150mm finscooterista


      • :D

        Suunnilleen kasseihin asti... Jos niitä löytyy noin mini-skidillä.....


    • scoottifani
    • ???????????++
    • Sc00t_w00t

      Ite laitoin just tilaukseen uuden MADD potkiksen (MADD MGP Vx2 pro scooter) Toivottavasti kannatti, löysin paikan missä vaan 17e postikulut ja SUURET valikoimat on kyllä nettikaupassa. Kommatkaa jos haluutte linkkii.

      • sexi severi

        linkkii kiiitos


    • otsupotsu

      kuinka painava on phoenix suicide tanko ja mikä kauppa se on

    • scootte

      Ehdottomasti kannattaa ostaa razor Pro paljon parempi kun guutsi

      • Ergi123

        scootte puhut asiaa. Mun eka porkis oli just Razoz Pro! Nyt mul on Kustomoitu Phoenix iHIC! Ihan best mut makso 600eugenii.... Mut on maksanu ittensä taksa jo 13 kisa voitolla ;) Kantsii ostaa! Ite ostin tuolta: http://www.skatepro.fi/c218.htm?gclid=COmS3LeIiLMCFWZ2cAoddzsAeQ Iha hywä mut postikulut on niin ja näin ;D


    • mgp mies

      kumpi on parempi mgp nitro vai mgp vx2pro edition

    • mgp on paras

      kumpi on parempi madd nitro vai madd vx2 pro edition

    • moi oonnnnnn

      kumpi kannattaa ostaa madd nitro vai madd vx2 pro edition

      • abaax

    • finscooter shop

      osta parempi niiku joku mgp

    • ostan scoot

      jos jollaki scoottii myynnis nii facee juho möttönen ja porin alueelta kiitos.

    • jijjkjekcnken

      Kannattaa ostaa JD bug lauta : d ite tilaan ehkä kohta

      • isla33

        mistä niitä saa tosi halvalla? siis tiiäkkö??


      • JD bugista kiinnostu

        oisko kellää myynnissä/tietääkö joku mistä saa jotain 50-40eur?


      • mie1234
        JD bugista kiinnostu kirjoitti:

        oisko kellää myynnissä/tietääkö joku mistä saa jotain 50-40eur?

        Saaaa rajamarketista tai minimanista tai tokmannilta neljän kumpi potkikset ja scuutit eik ä meeee rikkiii ei oo mikää paaska jb bugi eikä distriki mut silti


    • feuhöthojeri

      saako mistää jotain tosi kestävää/hyvää alle 80?oon varmaan aika naurettava mutt en voi mitää (:

      • feuhöhojeri

        oho nyt vasta tajusin että on niitä alle 70 hyviä potkulautoja :P


      • mummoinen

        osta jd bug extreme lauta mulla on se kestää noi vvuoden ja ostin just mgp vx3 team editionin ja dekki kestää noin 4-5 vuotta kovas käytös 1-3 votta hyvä tokaks scootiks


    • Bena! :DDDDD

      alotin scootauksen 2kk sitte ostin heti razorin.. nykyää pääsen whipin ja 360 ja sellassii.. kannattaa ostaa joku razor tai jd bug ku alottaa scoottaukse niitte avul pääse pitkäl!

    • scootter hero

      jos alottaa scotauksen nii suosittelen jd budia tai mgb maddia mgb on maailmalla suosituin merkki ja kaikista kestävin jd on toisiksi kestävin ja viidenneks suosituin ite harrastan scootaamista ja mul on jd bug proX...

      • -_-

        Ei vituss oo toiseks kestävin ja 5 suosituin et hyvin säki tiedät asiasta-___-


      • District
        -_- kirjoitti:

        Ei vituss oo toiseks kestävin ja 5 suosituin et hyvin säki tiedät asiasta-___-

        MUN SCOOTTI ON MAKSANUT JO 340e


    • Jerkkuclwksk

      Totaaa temppuilen laualla ja nyt ois AIKA osstaa uus lauta ni kannattasko jd bug orginal pro steert

    • ilkku999
    • asdgas

      osta jdbug

    • vink vink ! =DD

      ostakaa joku parempi ku jd bug esim razor ultra pro tai dissi

    • etsii JD bugia

      paljo maksaa hyvä JD bug saako 80?

      • MADD nitro rule

        MADD nitro on paras,,,oon 12 harrastanu 5v stä .


      • MADD nitro rule

        kato kicbike ,,, sielt löytyy


      • Pazzjoon4zZ

        ei saa ! osta finscooterist jd bug xxx maksaa 139e


      • hei haloo
        Pazzjoon4zZ kirjoitti:

        ei saa ! osta finscooterist jd bug xxx maksaa 139e

        ihan yhtä paljo se maksaa kicbikessa


    • MgP vx2 pro

      olisko mgp vx2 pro hyvä jos ostas ekan kunnon scootin?? tietääks kukaa kui pitkä tanko siin mahtaa ol ja onko se kestävä???

    • XD

      mun o aivasama

    • Jd bug proextreme v2

      Siis oikeesti mitä te tuutte kyselee? finscooterist kyl löytyy kuin painava, pitkä, levee scootti on... L-U-K-E-K-A-A! Ja kumpikin mgp vx2 pro ja mgp vx2 team on hyvii ja PALJON parempia kuin jd bugit, itse asiassa juuri nuo mgp et on kevyempiä kuin jd bug pro extreme v2. JA SIITÄ ASIASTA OLEN VARMA! koska kaverilla on tuo team ja mulla tuo bugi nii se oikeesti painaa vähemmän, että suosittelen kyllä maddin vx2 scootteja!

      Joten alkuun on mielestäni parempi ostaa vx2 kuin jd bug!

      • MGP vx2 pro

        okei elikkä ostan mgp vx2 !!


    • Harmistunut

      JD BUG varastettu Savelan skeittipuistossa eilen lauantaina 28.4. klo 14.30. Teinipoika pyysi 11 v. lapselta lautaa testattavaksi ja varastikin sen. Paikalla oli paljon poikia, joten silminnäkijöitä on. Scootti on musta JD Bug Pro Extreme, lilat tupit ja tapit. Jos joku tietää asiasta jotain, soittakaa tai laittakaa viestiä p. 0504345838, Mari.

    • esko jorma taavetti

      mikä alle 100e maksava jd bugi on paras? ammattilaiset vastatkaa

      • esko jorma taavetti

        ja minkä pitune tanko pitää olla 160cm pitkälle ihmiselle?


      • esko jorma taavetti
        esko jorma taavetti kirjoitti:

        ja minkä pitune tanko pitää olla 160cm pitkälle ihmiselle?

        oikeesti kertokaaaaaaaaa!!!!


      • amatööri
        esko jorma taavetti kirjoitti:

        oikeesti kertokaaaaaaaaa!!!!

        en oo ammattilain mut yleensä tanko on aika paljo alempaan kun ajaja


      • Löööööl
        esko jorma taavetti kirjoitti:

        ja minkä pitune tanko pitää olla 160cm pitkälle ihmiselle?

        Sellanen mistä tykkää.. ite pidän aika lyhyistä eli 50cm mut päätä ite :/


      • blunt
        esko jorma taavetti kirjoitti:

        oikeesti kertokaaaaaaaaa!!!!

        Blunt AOS V2 dekki on paras


      • momiuyt
        esko jorma taavetti kirjoitti:

        ja minkä pitune tanko pitää olla 160cm pitkälle ihmiselle?

        550mm


    • Vastauksia kiitos...

      Onks 3,9kg scootiks painava?

    • eeee

      oisko keneläkään myydä temppu potkulautaa mutta ei jd bugia esim. distric,mgp,razor ultra pro

      • ProScooter

        se ei saatana oo mikään mgp se on M.A.D.D dorka!


    • Amateur

      Aion alottaa scoottauksen oon n 162 cm pitkä oisko mitään alle 60e mallii jos ei ni joku muu "Halpa"

      • Proscoots_Fin

        Sun kannattaa mennä lähimpään asiantuntemusta omaavan liikkeen edustajien luo ja testailla eri scootteja. Mutta et 60e saa ainakaan kuin JDBug tai Razor T-barin


    • fireflydown jdbugup

      ite alotin alotin scoottauksen sillee et ostin potkulaudan ja vaa ajelin sillä ja sit tuli muuan kaveri ja sano et veä trikki ja siit se lähti:D toki ite oon vasta ihan alottelia en osaa periaatteessa yhtään temppua paitsi jotain jalkakäytävälle hyppimistä ynnä muuta.. haaparannasta ostettu firefly potkulauta 125mm renkailla (sellane iha vaan etenemis ei mikään temppulauta) palveli alle vuoden ja sit siitä väänty dekki ja takarengas sekä tangon varsi meni poikki :( no mä tänään tilasin sellasen Jd Bugin MS-130B Originalin kickbikestä plus vahvistavan pulttisarjan ja tuplaclämpin.. jos joku tietää miten tollane kestää mun alla noilla osilla ku painan n. 80?

      • ProScooter

        Kestää hyvin. Ittelläni on myös ton Pro XXX:n deck ja renkaat mut dissin bar, dissin käsigripit ja dissin fork. ite painan 84kg joten ok scootti


      • ProScooter

        Se original on hyvä aloittelija scoottarille


    • Lebe

      osta sellane 600 scootti

    • ProScooter

      joo leijaa osaan 360 flatilta, doublewhipin flatilt, barsin flatilta, oon vetäny invardin flyboxista ja breeflipin ihan lähelle flatilt

    • scoothemmo

      Kabbattaako ostaa jd bug pro xxx aloittelialle...

    • scoottipoika
      • scoothemmo

        ooks toi temppupotkulauta


    • Espäric

      Oon 11v ja alotan scoottauksen. Painan 41 kiloo ja pituus on 151. Mikä scootti on hyvä alottelijalle ?

    • scoothemmo

      scoottipoika: oks toi temppu potkulauta:D?

    • fjhdkghdsfjkhdksjfhj

      Oon harrastanu potkulautailuu jo 3.v asti ja oon nyt 10.v löytyskö kunnon vehje voltteihin ja seiskoihin sain tänää vedettyy frontti seiskan juhuu!!!!! tartten kunnon vehkeen!




      ♥POTKULAUTAILU♥ ☻

    • lol

      mul on joku guts performance ja hyvin kestäny monta vuotta ja tullu ajettuu rampeil

    • asdf123456789

      onko 500 mm tanko liian lyhyt jos oon 160 cm pitkä??

      • ad123456789

        riippu mihin on tottunut. jotkut on 170cm ja ajaa 50cm pitkäl jotkut 150cm ja ajaa 55 pitkäl


    • joku

      Minkä maalainen toi skate hut on? Sis minkä maan kauppa? Onko joku tilannut sieltä jotain? Onko se eurooppalainen kauppa? Tuleeko tulli maksuu? paljonko?

      • 12144jtuyrsthgoijoij

        Britti !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1






        !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1


    • joku

      ok

    • hdhdzhdtg

      mä oon harrastanu skuuttaamista jo 3vuotta mulla on jdbug se maksoi156e ihan huono kuka haluu myyn 100e

      • hdhdzhtg

        siis se jdbug on vasta ostettu ja mul on paras skuutti mad se makso 400e


    • napu1234
      • hdhdzhtg

        ketä nä tarkotit hulluks


    • napu1234
    • scootti poju

      oisko teillä hyviä mutta halpoja scootteja vähän aikaa scootaneelle pojalle. ps:pistäkää linkkiä

      • Madikö vai district

        Kato tuolta---> www.finscootter.com
        kauppa on malmilla.
        Minkä ikäne tyyppi on kyseessä?
        Jos on alottelia niin jdbug on paras...
        Jos haluu kevyen ja hyvän nii district on paras...
        Jos haluu painavan madin nii madd on paras...
        Itte oon scootannu yhen vuoden oon 12 ja painan 40kg osaan about whipin, 360*, 360*whip, barspinnin, briflipin...
        käytän jdbugia muuta hankin pian districtin.
        Toivottavasti löydätte hyvän scootin!
        Onnea harraskukseen!
        T.pierumies


      • cfvtgnhyt
        Madikö vai district kirjoitti:

        Kato tuolta---> www.finscootter.com
        kauppa on malmilla.
        Minkä ikäne tyyppi on kyseessä?
        Jos on alottelia niin jdbug on paras...
        Jos haluu kevyen ja hyvän nii district on paras...
        Jos haluu painavan madin nii madd on paras...
        Itte oon scootannu yhen vuoden oon 12 ja painan 40kg osaan about whipin, 360*, 360*whip, barspinnin, briflipin...
        käytän jdbugia muuta hankin pian districtin.
        Toivottavasti löydätte hyvän scootin!
        Onnea harraskukseen!
        T.pierumies

        ok lautoja mut kallista >>>> skatepro:ssa on halvempaa


    • joulupukki299999

      onko joku tilannut tuolta skatehutista jotain ja onko tullu roskaa vaan? huiaako ne?

    • aloittelija 11v

      mulla guts ja vetelen 180,260 barspin mut melkeen tailwhip sanokaa joku hyvä halpa alle 80e mieluiten districk

    • scoot is best

      mikä ois kestävin malii ???

      • sama tyyppi

        ps oon aloittelija (y)


    • Scoot 75

      JD Bug on hyvä halpa ja kestävä, eikun Pt Pro Storeen käymään.

    • silverzscootz

      aijattelin ehkä ku ollaa menos hesaa et käyn finscooterissa ni ostaa jonkun scootin ni ajattelin madd vx2 team editonii huom aloitan scootauksen osaan xupin melkee 180 heeli ei mee iha ja iha alottelia temppuja

      • District on paras ja mad

        MITEN TÄÄLLÄ VOI KIRJOTTAA ILMAN ETTÄ VASTAA MIHINKÄÄN?!?!?!?!?

        Asiaan...:
        Mull on district oon 12 ja osaan kaikkee...
        Mut miten helvetissä se inwardi tai joku sellane heitetää ku vedän brin nii se lähtee vasemmalta (oon regu) mut lähteex sitte se joku inward oikeelta????
        Vas tat kaa!
        Kiitos!


    • silverzscootz2

      joo ny oon ostamas slamm mischeif kellää kokemusta?

    • noobkiller

      voi vittu noobit guts ei kestä mtn -.-

    • MADD ON PARAS

      Ostaka MADD end of days finscooterilt .´se maksa 289 ja se oon paras scooti mitä mull oon olu .

    • GUTS EI KESTÄ!

      no ne jotka luulee et guts kestää jotai reilii ja esim droppei ja tälee ni ne o vääräs

    • sama taas

      ja muute skateprossa on hyvä valikoima scootteja longboardeja ja tällei et kannattaa ostaa sielt se on tanskassa jos joku kyselee

    • scooot

      tietääks kukaa mitää muut hyvää scootti kauppaa ku finscooter ja skate24

      • Backstreet team

        Joo fin scooter ja skate hut ja skatepro ja skate hq


    • apuuuuuuuuu
    • eboxi

      juu ois kiva tietää mistä sais halpoja mutta kestäviä/hyviä scootteja seinäjoki/lähialue

      • minäscoottaaja

        mulla olis yks hyvä kuntoinen scootti paljo ostat laita viestiä mun s-postiin [email protected] mut ei lähe alle 130e


      • xbvgxfhdt
        minäscoottaaja kirjoitti:

        mulla olis yks hyvä kuntoinen scootti paljo ostat laita viestiä mun s-postiin [email protected] mut ei lähe alle 130e

        mikä scuutti


    • sessussas

      mistä voi ostaa sellasen freestyle scootin????????????????

    • OIS kiva tietää!

      Moi haluisin tietää että JD,SLAM,MADD tAI RAZOR??

      • 34535435 3df

        mad on paras mutta jos alottelet niin osta jd


    • dsfsdfSA

      saako headsettiä kiristettyä districtin compression setil? ja jos ei niin miten headsettiä kiristetään? kun mulla clappaa vähän

    • f4ed

      oisko kellään myynnis mitää intergroituu deckkii?

    • ScooterTrikker
    • Guts ei kestä isomman pojan hyppimistä että se on vähä semmosten pienempien hyppy vekotin razorin taasen pitäs kestää isommanki tyypin hypyt ja temput ja headset ei razoris löysenny koko ajan niiku gutsis. Ja forkki on gutsissa helposti vääntymässä (oma kohtaset kokemukset) Paino eroista en tiedä

    • Jep jep
    • JDBUG

      mul meni 6 sekkaa nii guts oli paskana tilasin dissin v4 mut dekki kräkkäs päivässä sit ostin dissin v3 ja seon kestäny puoltoista vuotta.

    • h

      kakka

    • scoot is best

      EI OO VAIKEET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Laittakaa vaa googleen skate pro se on paras paikka



      ps district on paras!

    • ööö...

      mulla on ollu semmonen 70 euron scootti, (joku musta freestyle) tilasin prostorest ollu ehk vähä yli puol vuotta kestäny iha hyvin mut nyt meni eturenkaan laakeri paskaks varmaan pakkanen halkas. Ihmeen hyvin kestäny mutta koko ajan miettii et kestääköhä se jos tosta hyppää.

    • idiootti2

      osta tää tää on hyvä ja halpa Madd VX2 Pro 2012

    • scootter

      mun mielest finscootterist saa helvetin hyviä scootteja ja niiden osia

    • scoottaaja1

      onko noi gritit hyviä? entä slammit? aattelin otta madd vx2 pro 2012...

    • pro-scooters.fi
    • XDXDXDXDXDXD

      Hei ostin lapselleni nuorisoliikunta. Fistä

    • scoottipoika

      menkää kattoo sellasta kauppaa kuin skatepro

      • scoo1

        Ihan jees toi skatepro, toimitus vaan kestää kun on Tanskassa varastot, ite suosisin kotimaisia pro-scooters.fi saa kamat myymälästä ja postitukset toimii koko Suomeen parissa päivässä..


      • edlias
        scoo1 kirjoitti:

        Ihan jees toi skatepro, toimitus vaan kestää kun on Tanskassa varastot, ite suosisin kotimaisia pro-scooters.fi saa kamat myymälästä ja postitukset toimii koko Suomeen parissa päivässä..

        kauankos toimitus suunnilleen kestää kun tilasin tässä hiljattain itsekkin sieltä muttavielä ei ole tullut?


    • piparihiiri1
    • minäväänminä
    • jaa3

      jaa

    • jokunen softaaja

      jkok tyyppi oot vaarmaa nii läski et gutsi menee sul rikki

    • randomi03

      ostan jdbug:in 119€ ellei joku myy halvemmalla parempaa

    • tahtois vaa

      onx noi snowscootit IMO vai ei?

    • customscooters rules

      ei mitää jd bugei!!! Vaa kasatkaa customi finssistä tai proscooterista! Ne kestää ja saa paremman ku joku jd bug! Maksaa enemmän mut "all worth it"!!

    • Niko Ainala

      Kannattais ostaa Grit Fluxx 2013 fin scooterista. On hyvän laatuinen ja sopii temppuiluun. Hinta 125 euroa.

    • PerusScoottiBoi99

      Mä oon skootannu jo jonkun aikaa mut mull oli toi Prisman Guts-scootti nii se meni heti paskaks ku se oli sellane kokoontaitettava malli. Sit mä pidin pienen tauon mut päätin sit yhtäkkiä hankkii jonkun scootin. Mä päädyin tollaseen Razor Pro X malliin, hinta noin 90e. Mä tilasin sen netistä ja se tuli muutamas päiväs kotiovelle. Nyt se on ollu mulla puol vuotta ja vieläki toimii iha hyvi. Et suosittelen tota Pro X mallia ku hintakin nii kohtuullinen.

    • Joku-Jonne

      Ite aijon ostaa Districtin c50 tai 52c kumpi ois parempi?

      • jeis

        missä on suomen parhaat rampit


    • potkulautapoika
    • Anonyymi

      Stkicker on paras

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      83
      3597
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      569
      3363
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      42
      3179
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2122
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2011
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      316
      1898
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1885
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      147
      1565
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1321
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1312
    Aihe