schwarzkopf vision hiusväri

mihin kyseinen hiusväri on kadonnut kaupoista?
tää oli paras kaupan väri ja nyt sitä ei löydy enää mistään? onko kukaan tehny havaintoja tästä hiusväristä? :>
Ilmianna
Jaa

6 Vastausta

Täällä itä-suomessa oli poistokorissa alehintaan muutama päivä sitten. Tämän perusteella veikkaisin, että kyseinen merkki häviää valikoimista.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
5 VASTAUSTA:
kyllä vaan ikäväkseni kans huomasin että kyseinen väri on poistettu valikoimasta. kyselin jokusen aikaa samaa väriä täältä kans. oli paras väri ja nyt aivan hukassa kun en löydä käyttämääni sävyä kun yhdeltä valmistajalta ja ei ole tietoa minkälaista kyseinen väri on. voi itku:( aina käy näin kun löydän jonkun hyvän hiusvärin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
vision väri kirjoitti:
kyllä vaan ikäväkseni kans huomasin että kyseinen väri on poistettu valikoimasta. kyselin jokusen aikaa samaa väriä täältä kans. oli paras väri ja nyt aivan hukassa kun en löydä käyttämääni sävyä kun yhdeltä valmistajalta ja ei ole tietoa minkälaista kyseinen väri on. voi itku:( aina käy näin kun löydän jonkun hyvän hiusvärin.
Itse ostin 3 kpl. hintaan 9,90 viikko sitten ja näkyy olevan Tokman konsernin kauppojen tarjouslehdessä tällä viikolla kyseinen tarjous!

Melko varmasti loppuunmyynti!! No itse sain 3 purkkia eli kesä pelastettu :)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
ostin maximakasiinista kirjoitti:
Itse ostin 3 kpl. hintaan 9,90 viikko sitten ja näkyy olevan Tokman konsernin kauppojen tarjouslehdessä tällä viikolla kyseinen tarjous!

Melko varmasti loppuunmyynti!! No itse sain 3 purkkia eli kesä pelastettu :)
Joo mä kans ostin 10€ 3kpl tokmanilta! Just värjäsin ja hyvä on.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
TOKMANNI kirjoitti:
olen kissojen koirien kans etsinyt vision sinimustaa väriä. oliko sitä vielä jäljellä???
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
TOKMANNI kirjoitti:
itse kävin tarjoustalossa, siel oli kans toi et 3 purkkia 10€, mut ei ollu muita värei ku blondii, punasta, mustaa ja vaaleenruskeeta.. itse kun värjään tummanruskealla >:(
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

schwarzkopf vision hiusväri

mihin kyseinen hiusväri on kadonnut kaupoista?
tää oli paras kaupan väri ja nyt sitä ei löydy enää mistään? onko kukaan tehny havaintoja tästä hiusväristä? :>

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta