kARVATTOMAN

TUSKAT

ajelin kuukausi sitten pilluni puhtaaksi karvoista.samana iltna löysin mukavan poikamiehen jonka kanssa oli tarkoitus pitää hauskaa.kotonani kuitenkin huomattiin että paljas pilluni oli liikaa tälle nuorukaiselle.ei ottanut eteen!!! kahden viikon päästä olin taas liikenteessä ja bongasin komean uroksen. kotonani huomattiin taas , kaverini taholta, että sänki pistelee inhoittavasti, pano jäi kesken! nyt tussuni alkaa taas olla kunnossa ja miehiäkin saan paljon paremmalla omallatunnolla kuin karvattomana kautena. kyllä pikku turkki pitää naisilla olla se on selvä!!!

24

4709

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syyllistä

      ihan väärältä suunnalta. Ei se sun tussus ole mihinkään syypää. Syy löytyy siitä pojusta. Ota mies seuraksesi.

      • semmoisen joka

        joo semmoisen joka on pikkutyttöjä raiskannut


      • Mc3
        semmoisen joka kirjoitti:

        joo semmoisen joka on pikkutyttöjä raiskannut

        no jaa, se nyt on sun mielipide ja fetisseja on joka lahtoon. yks tykkaa aidista ja toinen mummosta.


    • karvainen pillu aik naisella

      kunnon miestä,lapsilla posl.t.karvatussufan m40

    • tietoine

      se kaverisi luulee sinut alaikäiseksi ja kun pedofilia on rangaistava niin on se uskollinen lainsäätäjälle eikä sitä pilluasi hamua.

      • Mc3

        onks jengi sokeeta, pitaako se naisen ika pillusta katsoa, eiko sita muuten nae?


    • muta-antti

      Niin, sänkeä on vain muutaman päivän. Kahden viikon päästä ei enää.

    • Karvatko

      Ihan vaan mieheneä ihmettelen kuka haluaa naisen jolla on semmoinen piisami jalkovälissä ? Ei ole tätäpäivää, ehkä 70-luvulla ! Sama juttu jos naisella on hirveet kainalo karvat tai samat säärissä, ei toimi !

      • mahtavaa...

        ...se 70-luku. Naiset oli naisia ja jalkojen välissä kiihottava karvikko....ja osasivat vielä naidakin. Nykyään liikenteessä paljaita näppylänahkaisia vakoja. Naivat kuin duracell-puput, nopeaa rynkytystä, taidosta ei tietoakaan....ja ne pojan klopit. ??? Paljaat mulkut puolipystyssä, huput päällä kesäkelilläkin, ja heti kun vaan pillun näkevätkin, niin jo mällit valuu,,,heh heh,,, ja ilman paineta...heh hhee....toisin oli 70-luvulla. KUKA HALUAA KARVAISTA....no tietysti MIEHET.


      • Tällevuosituhannelle

        Sulla ei ota eteen enää, oli karvoja tai ei. Mutta kyllä sen ymmärtää, 70-luvusta on aikaa ja ikä tekee tehtävänsä, nyt voit vain haaveilla.


    • kiimaton

      Poitsi. Ei ollut Pillun arvoinen jos Paljasta säikähti!

    • pilluunkarvat

      Kavin pitää olla vahvaa viinan väkevää ja vitussa karvoja.

    • Ite tykkään ku on karvalla.

    • posliinipilluparaspillu

      te kuolevat yli 35v ihmiset taidatte todella pitää karvaisista intiimialueista mutta sanon vaan että kun te dinosaurukset olette haudassa niin karvoja ei enää nähdä

      • älänäesiitävaivaa

        Te pikkupippelithän muututte pikkuhiljaa naisiksi ja lopetatte naimisen kokonaan.


    • Pillun on oltava ehdottomasti sileäksi sheiwattu. Sellaisen nuoleminen on vasta nautinnollista. Nuo metsäläiset tavat kuten karvainen pillu on tosiaan agraari-Suomessa aika yleistä, mutta outoa, kun pihalla on jo 21. vuosisata ja nuoretkin tytöt trendejä seuraten ajelevat pillujaan posliiniksi ja oikein tekevät! Pillu posslarina on paras! Muu on sivistymättömyyttä.

    • riskiä

      The Huffington Post listasi viisi yllättävää asiaa, jotka kasvattavat sukupuolitaudin riskiä. 

      1. HÄPYKARVOJEN POISTAMINEN
      Tuoreen tutkimuksen mukaan karvojen satunnainen poisto tuplaa sukupuolitautitartunnan todennäköisyyden. Mikäli trimmaat alapäätäsi 12 kertaa vuodessa, tai enemmän, riski on jopa nelinkertainen. Koska karvojen ajeleminen voi vahingoittaa ihoa, ja näin ollen kasvattaa tartunnan riskiä, ei trimmausta kannata toteuttaa ainakaan juuri ennen seksiä.

      http://www.huffingtonpost.com/entry/5-strange-things-thatreallycan-increase-your-risk_us_58bef022e4b06660f479e574

      • kankiainakovana

        Anna karvan kasvaa..;)


    • jahvettijunttijuhvetti

      no emmää tiijä..paras oes jos oesit ihtekses..jos et kerta kellekään kelpaa..

    • poslarinainen

      Aivan sama, mitä joku mies ajattelee. Itse ajelen oman pilluni sileeksi ja nautin siitä. Paljon herkempi kosketukselle kuin karvainen versio. Ja mukavalta tuntuu muutenkin. Tuohon tautien tarttumiseen en kyllä usko ollenkaan. Muutenkaan mitään tautipesäkkeitä nussi. Ja ajelen lähes päivittäin ja silti iho pysyy kunnossa ja näpyt poissa. Jokainen tyylillään ja niinkuin parhaakseen näkee.

      • qice

        Kyllä huoliteltu pillu on paras, onneksi naiset varmaan 90prossaa hoitaa karvoituksen asiallisesti. Itse hoidan vaimoltani 1-1,5 kuukauden välein kyseisen alueen mieleisekseni. palkkioksi saan naida sehivauksen päälle. Olen tehnyt sitä jo yli 30v eikä siihen kyllästy. Voi tehdä erilaisia tupsukoita tai kiitorataa ym. mitä mieleen juolahtaa. Oiskohan yhden kerran elämässäni sattunut kohdalle oikea "karvareuhka" mutta muuten huoliteltuja ovat olleet. Kyllä vähemmän karvoituksen omaavat tuoksuvat raikkaammilta, kiimaisimmilta kuin paksun karvoituksen omaavat.


      • Parivuodesta04

        Joo meilläkin taas vaimo hoitaa minun karvoituksen. Tosin vasta 3 vuotta tehnyt sen aina 3-5 krt vuodessa ja varsinkin kesäisin.. vaimo kyllä hoitaa itse oman leikkuun ku en uskalla terän kanssa sinne mennä. Joskus 13v sitte alkuaikoina kännipäissäni suristelin partakoneellani hänen alapäänsä ja kivaa oli, mutta lopputulos huono. No on se kiva kun on aina vähän vaihtelua kun pikkareita raottaa koska yleensä hän vaihtaa tyyliä. Tosin kaikki mallit on jo nähty ja kerran kun oli jättäny puskan niin ei kyllä nuoleminen ollu mukavaa.. kesäisin ollaan yleensä poslareita molemmat ja on aina mukava vaa vilkasta hameen alle että onko siellä edes pikkareita. Siis vaa sillei yllättäen kun muitakin on paikalla. Tätä tulee harrastettua aina kun ollaan vesillä jos en joudu kuskina olemaan. Sekin on mukavaa kun vaimo mua sheivaa suihkussa niin saan silloin kunnon pesun ja suuhoidon. Nielee vielä joka tipan. Että kyllä se on mukavampaa ainankin vähän shevailla..


    • karvatonPeli

      Minä en karvaista pesää nuolisi edes! Menee halut,kun kusiset karvat suu täynnä! Alapää sileäksi kaikilta,niin otatte huomioon toisenkin osapuolen. T.poslari mies

    • kaldero

      on muuten mahtavaa ajella pillunkarvat pois minulla on hirveesti haluja nussia olen naimisissa
      kokoajan kun ajattelen naisen tussua niin alkaa seisomaan mitä voisin tehdä asialle

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe