CHI SUORISTUS!!

poppana 8888

suoristuksestaki on joka puol vähä juttuu mut,ku jollai on katkenny hiukset...jollai ei oo auttanu yhtää ja tuntuu et muutamal vaa on onnistunu ni kertokaas et onks se kannattavaa..vai pitäskö mennä kampaajal oikee utelee! saisko paremmi vastaust! jotenki tuntuu,ku juttui on lukenu et iha rahan haaskaust koko homma!

12

2018

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietoa

      Minun opiskelukaverini 14 -vuotias pikkusisko otti tällaisen CHI-suorituksen viime syksynä. Hänellä oli TOSI käkkäräiset hiukset ja tämän suoristuksen jälkeen aivan piikkisuorat - upeat! (joskin itse ihailin hänen kiharoitaan) Nyt hiukset alkavat kasvamaan ns. omaa kiharaa, jota näkyy pesun jälkeen hiusrajassa. Hän aikoo ottaa toisen CHI-suorituksen vielä mutta nyt hiukset ovat sillälailla ´kuohkeat´ ja erittäin hyvännäköiset ettei ihan nyt aio vielä mennä. Mutta sitten kun tulevat taas tosi käkkäräisksi niin sitten viimeistäänä. Hän osti myös kotihoitotuotepaketin(?) jokin setti, jossa oli pesut ja hoitoaine ja jokin aine vielä..? Kuulema hyvät kotiaineet ovat pitäneet huolta siitä, että hiukset ovat pysyneet kiiltävinä ja erittäin terveen näköisinä. Tyttö asuu Turussa.

      • minä..987987

        kirjotin tai kyselin tost...mäki asun tääl turus just, ni mis hän kävi?? ei oo joutunu ite suoristaa sit enää hiuksii vai??


      • Rikode
        minä..987987 kirjoitti:

        kirjotin tai kyselin tost...mäki asun tääl turus just, ni mis hän kävi?? ei oo joutunu ite suoristaa sit enää hiuksii vai??

        Pääkaupunki alueellä.. Nimimerkillä kyllätynyt tähän peikkopesään......


      • tietoa
        minä..987987 kirjoitti:

        kirjotin tai kyselin tost...mäki asun tääl turus just, ni mis hän kävi?? ei oo joutunu ite suoristaa sit enää hiuksii vai??

        Oli käynyt sellaisessa paikassa Turussa kuin Ilme. On joskus kun on ollut menossa jonnekin ja halunnut ihan vimpan päälle suorat hiukset niin käyttänyt suoristusrautaa mut ei muuten. Olen käsittänyt hänen olevan tosi tyytyväinen hiuksiinsa. Siis ne hiukset ovat täysin suorat mut kun suoristaa niitä suoristusraudalla, ne ovat ihan ns. littanan suorat. Mut käyttää myös tosi tunnollisesti niitä hankkimiaan pesu ja hoitoaineita.


      • minä vain 9898
        tietoa kirjoitti:

        Oli käynyt sellaisessa paikassa Turussa kuin Ilme. On joskus kun on ollut menossa jonnekin ja halunnut ihan vimpan päälle suorat hiukset niin käyttänyt suoristusrautaa mut ei muuten. Olen käsittänyt hänen olevan tosi tyytyväinen hiuksiinsa. Siis ne hiukset ovat täysin suorat mut kun suoristaa niitä suoristusraudalla, ne ovat ihan ns. littanan suorat. Mut käyttää myös tosi tunnollisesti niitä hankkimiaan pesu ja hoitoaineita.

        ok..juu nii mä vähä aattelin et niihin on sitten ihan omat hoitotuotteet. mitäs makso? jos udella saapi=) mun pitää kans miettii asiaa kyl..niinpal vaa eri tietoo jokapuol,ku lukee..jollai on katkkenu hiukset mukamas ja jollai ei oo yhtää toiminu..sit,ku on pessy hiukset ni on pitäny suoristaa et on suorat..et en tiiä sitten.


      • tietoa
        minä vain 9898 kirjoitti:

        ok..juu nii mä vähä aattelin et niihin on sitten ihan omat hoitotuotteet. mitäs makso? jos udella saapi=) mun pitää kans miettii asiaa kyl..niinpal vaa eri tietoo jokapuol,ku lukee..jollai on katkkenu hiukset mukamas ja jollai ei oo yhtää toiminu..sit,ku on pessy hiukset ni on pitäny suoristaa et on suorat..et en tiiä sitten.

        Tietkö, en tiedä hintaa yhtään! Mutta soita ja kysy ;) Jotenkin muistaisin et oli ollut aika kallis ja kuten ne kotituotteetkin, mutta kestävät kuulemma pitkään.


      • 12345
        tietoa kirjoitti:

        Tietkö, en tiedä hintaa yhtään! Mutta soita ja kysy ;) Jotenkin muistaisin et oli ollut aika kallis ja kuten ne kotituotteetkin, mutta kestävät kuulemma pitkään.

        ok..kiitoksia=)veikkaan et aika paljon voipi kyl maksaa..nii ja ne tuotteet viel siihen lisäks. pitääpä varmaa juu soitella tai mennä paikan pääl käymään ja keskustelee asiast=D se täs vaa kans mietityttää,ku niist on niinpal eri juttuu liikentees..et jollai on onnistunu ja tullut ihanat ja jollai muka menny iha pilal hiukset eikä oo yhtää onnistunu/toiminu.


      • Nibbsu
        12345 kirjoitti:

        ok..kiitoksia=)veikkaan et aika paljon voipi kyl maksaa..nii ja ne tuotteet viel siihen lisäks. pitääpä varmaa juu soitella tai mennä paikan pääl käymään ja keskustelee asiast=D se täs vaa kans mietityttää,ku niist on niinpal eri juttuu liikentees..et jollai on onnistunu ja tullut ihanat ja jollai muka menny iha pilal hiukset eikä oo yhtää onnistunu/toiminu.

        Mulla pari vuotta sitten CHI-suoristus tais olla parisataa ja tuotteet tarjouksessa 40-50€ sis shampoo, hoitoaine, pesun jälkeen laitettava lämpösuojakiiltovoide (mikälie oli nimeltään) ja silkkiöljy josta sai tosi hyvän kiillon parilla tipalla :) Suosittelen , olin itse ihan taivaassa kun sai entisen pörröpehkon silkkisen suoraks ja sileeks :)


      • 00000
        Nibbsu kirjoitti:

        Mulla pari vuotta sitten CHI-suoristus tais olla parisataa ja tuotteet tarjouksessa 40-50€ sis shampoo, hoitoaine, pesun jälkeen laitettava lämpösuojakiiltovoide (mikälie oli nimeltään) ja silkkiöljy josta sai tosi hyvän kiillon parilla tipalla :) Suosittelen , olin itse ihan taivaassa kun sai entisen pörröpehkon silkkisen suoraks ja sileeks :)

        ok..eli sul sit toimis hyvi.=) otiks turus?? mä olen täs mietintä vaihees et otanko vaiko en=D sit pitäs mennä utelee kampaamoo hintoi jne. jotenki vaa pelottaa jos se meneeki pilal=/


      • Nibbsu
        00000 kirjoitti:

        ok..eli sul sit toimis hyvi.=) otiks turus?? mä olen täs mietintä vaihees et otanko vaiko en=D sit pitäs mennä utelee kampaamoo hintoi jne. jotenki vaa pelottaa jos se meneeki pilal=/

        Tampereella. Kannattaa varata aika konsultaatioon, tsekataan hiusten kunto ja saat hinta-arvion. Itse vetäsin kosteuttavan hiusnaamiokuurin ennen CHI:ta kun oma luonnonkiharapörrö oli niin kuiva. Hiuksia ei myöskään saanut värjätä jotain 1-2 kk ennen operaatiota, eikä heti jälkeen.


      • 67890
        Nibbsu kirjoitti:

        Tampereella. Kannattaa varata aika konsultaatioon, tsekataan hiusten kunto ja saat hinta-arvion. Itse vetäsin kosteuttavan hiusnaamiokuurin ennen CHI:ta kun oma luonnonkiharapörrö oli niin kuiva. Hiuksia ei myöskään saanut värjätä jotain 1-2 kk ennen operaatiota, eikä heti jälkeen.

        ok..kiitti tiedost=) pistän korvan taa


    • TiedusteliJa 8)

      KUINKA pitkän ajan päästä saa värjätä hiukset, sen suoristus käsittelyn jälkeen?
      ja tekeekö se pahaa sitten niille suoristetuille hiuksille?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      380
      3820
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      210
      1881
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1424
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1295
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      961
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      58
      920
    7. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      903
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      890
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      868
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      849
    Aihe