Kertokaa hyviä ONLINE pelejä

Roolipeliä etsin

Tietääkö ketään mitään hyviä Roolipelejä tai siis jotain semmosia kuten Wow, mutta ilmasia. pelissä taytyy pystyä HYPPIÄ tai jos ei nii muuten vaa hyvä peli ei mitään runescapea kun kunnon online mikä taytyy ladata ja olla ilmainen kunnon peli missä on muitakin heppuja.

85

10045

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • evek1

      Kannattaa ladata maplestory. Se on 2d, mut muuten ihan hyvä peli. Siinä on eri classeja esim: Warrior,Thief,Mage,Bowman ja Pirate. Täs on osote: http://maplestory.nexon.net/Intro/

      • ipban_takkuakiainen

        When you enter the world of Maplestory you're entering an exciting, expansive world filled with characters and adventures like you've never seen before. Customize your character with unique and fun clothes -- hunt a variety of monstres.--- explore--- take down powrful monsters.--- chat with friends---

        kuulostaa kovin tusinatuotteelta. Taidan ohittaa. New exciting -never seen before on tusinamainostusta jonka kaltaista harrastaa noin miljoona saittia... Jos niillä olisi jotain kexeliästä settiä, se varmaan näkyisi esittelypuheessakin jonkinlaisena massasta poikeeavuutena ja kipinänä.

        Sitä paitsi tuollaisen saitin teko ja ylläpito _maksaa_ . Jäin kaipaamaan pikaesittelystä sitä infoa, mistä rahoitus tulee... esim sen takia, ettei jossain vaiheessa törmää ikävänä yllätyksenä johonkin homåån trial has expired, buy something - hössöön.


    • Nyaamew

      Itse pitäisin yhtenä hyvänä MMORPG-pelinä sellaista kuin Anarchy Online. Sci-fi aiheinen, ilmainen, mutta mahdollisuus lisäosiin. Laajat alueet, joten tutkittavaa riittää. Hyppiminen on itsestäänselvyys, lentäminenkin on mahdollista. Valinnan varaa riittää hahmonluonnissa, 4 breediä ja 12 ilmaista ammattia (2 maksullista). Sopivan haastava, muttei mahdoton. Perusteet on helppo oppia muutamissa päivissä, mutta uutta löytyy vielä vuosien jälkeen. (itse olen pelannut muutaman vuoden ja silti voi välillä oppia jotain lisää) Dungeoneja löytyy (sub, totw, fore, SoM, IS, ...) Tehtäviä voi tehdä tiimissä (max 6 henkilöä) tai yksin. Ja kaikenlaista muuta kivaa.. Wiki http://fi.wikipedia.org/wiki/Anarchy_Online ja pelin kotisivu http://www.anarchy-online.com/ kertovat lisää. Jos vaikuttaa riittävän mielenkiintoiselta, niin itse pelailen RK2 (Rimor) servulla.

    • jepulis

      tän pelin saat ladattua osotteesta www.silkroadonline.net . ilmanen mut hyppiä siin ei voi. peli on eteläkorealainen ja kartta on tietysti kiinasta. pelissä voi tietyn levun jälkee valita ammatin... hunter, thief, trader.

    • dddlll

      www.peliarvostelu oli paljon noista peleistä, arvosteluineen!

      • On hyvä

        Wow kopio ilmanen


      • noo team fort ress 2 tarttet steamin


    • pieru09

      http://www.legacy-game.net/refer.php?c=uydvddueNMZwxJHDGOAC
      Käy kattomas, tutorial alus. Muista rekisteröidä sähköpostiosoite. Jos tarviit apua, nii kysy nimimerkilt pieru09

      Mun mielest on muuten tosi mahtava peli, kun ei tarvii käydä ku jotain vartin verran päiväs tekemäs kaikkee, nii edistyy pelis.

    • dd
      • PELIMETSTARI

        MSP se tai Sit Swift hottelli.tk tai momio ihan parhaita (l)


      • hubboo

    • Son Goku

      Fiesta! sekä Second Life. Ne on niitä jtn maailman parhaimpii >.

      • 5+11

        Miksei sit samantien Active Worlds.


    • Jolizi

      Cabal online, todellakin suosittelen.
      Wowia pelasin 3 hahmoistani 80levelisiksi ja laajennukset pilasivat senkin pelin, Tällä hetkellä paras MMORPG -> Cabal Online

    • mulineonlunine
      • 19+8

        Eipä taida tällä alueella olla paljoa modeja, kun tämäkin reffi-spämmi on täällä maannut jo vuosia.


    • URE SO DEAD

      Ilmasista Parhaat on MU Online, Cabal Online & Silkroad Online.. ei missään järjestyksessä.
      En laita linkkejä sry.
      Infoa:

      MU Online, en saa tosin ite toimimaan, mutta ei johdu pelistä itestään. Loistava peli classeja on
      warrior, mage, archer, cleric ja emperor. Ei varmaan kovin uus peli tai no en tiiä.. Suosin todellakin.. (Vanhalla koneella toimi, uudella koneella kuva tökkii :D Näyttiksestä kiinni). Ihan Super peli.

      Cabal Online, Tosi hyvä loistavilla graffoilla. Skillit näyttää ihan huipuilta armorit hienoja koko systeemi loistava :D Itelläni ukkoja: Force Archer Lv. 107, Blader Lv. 70, Warrior Lv. 97.
      Classeja: Warrior, Wizard, Blader, Force Archer, Force Blader & Force Shielder.
      Pyörii hyvin.. PvP mahtava.. Sota servuja jne.

      Silkroad Online, Hyvät graffat :D Ihan hemmetisti erilaisia ukkoja voi tehä riippuen heti ottaako European vai Chinese puolen, mahtava skill systeemi, European ukot vahvoja ja erikoisia. Chinese ukoilla Elementti systeemi ja kaikkee mukavaa. Hieno Maailma, Sitten "PvP" loistava. (toimii semmosilla huiveilla).
      (Servut vaan täynnä)

      Näin alkuun suosittelisin: Cabalia tai SROta. Kyllästyin justiinsa Cabaliin ku on niin iso lvl ukot nii alotan taas sro:n xD lol.. kohta taas jatkan cabalia ja sro:ta xD.. No joo.. Hyvällä kaveriporukalla jos pääse pelaamaan niin suosittelisin Silkroadia.. Cabalissa on rajotettu liikkuminen Lvleillä.. Vaan 3 Mappia kunnes lvl 50 .. Silkroad kyllä päihittää Cabalin ;DD (Omasta mielestäni) Tosin Cabal on hienompi ukoiltaan haha..
      MU Online ihan hullu, :D Max lvl 400 sit ku oot sen 400 saanu nii sitte voit ressuttaa levus 1seen millon rupeet saamaan taas stats pojoja, mut sun voimas ja skillit pysyy xD elikkä susta tulee lvl 1 jumala lol!
      Ja Classit cleric ja emperor saa vasta auki ku on joku lvl 200 jos oikein muistan..

      • "MU Online, en saa tosin ite toimimaan, mutta ei johdu pelistä itestään. Loistava peli classeja on
        warrior, mage, archer, cleric ja emperor. Ei varmaan kovin uus peli tai no en tiiä.. Suosin todellakin.. (Vanhalla koneella toimi, uudella koneella kuva tökkii :D Näyttiksestä kiinni). Ihan Super peli."

        MuOnline on roolipelaajan yleistietouden kulmakivi,suljettu beta oli 20.12.1999-1.2.2002 ja avoin beta 15.3.2002-6.10.2003,siitä lähtien ollut yksi pelatuimmista nettiroolipeleistä,joskin nyt on jäänyt grafiikaltaan jälkeen uudempiin verrattuina.

        vinkkinä tähän kohtaan että jossainvaiheessa ensivuotta The9 julkaisee englanniksi MuX:n ja webzen(alkuperäisen kehittäjä) MuOnline Bluen,jälkimmäisen suljettu beta alkaa ensiviikolla korealaisella servulla,eli vink vink


        "Cabal Online, Tosi hyvä loistavilla graffoilla. Skillit näyttää ihan huipuilta armorit hienoja koko systeemi loistava :D Itelläni ukkoja: Force Archer Lv. 107, Blader Lv. 70, Warrior Lv. 97.
        Classeja: Warrior, Wizard, Blader, Force Archer, Force Blader & Force Shielder.
        Pyörii hyvin.. PvP mahtava.. Sota servuja jne."

        tämän allekirjoitan myös,graafisesti yksi parhaimpia nettiroolipelejä koskaan,pvp toimii,mvp toimii,pelattavuus on vähintäänkin hyvää tasoa ja muutenkin peli on loistava,ainoana vikana on että private servuja jotka olisivat vakavalla asenteella liikkeellä on vaikea löytää ja virallisella servulla ei jaksa pelata vuotta kauempaa huonon expa tason takia

        lisättäköön tähän vielä dekaron ja lineage II

        dekaron - nettiroolipeli vanhan kaavan mukaan,luolastoja,päävastuksia parin maailman välein,hieno systeemi liikkua maailmojen välillä(ei liian helppo),mvp ja pvp toimii,taitopuu levelejen kartuttamien taitopisteiden mukaan on ihan nätti joskin melkein suora kopio wowista,statsit on tietysti,ainut mikä oikeastaan kaipaa parannusta on sen pelattavuus,eli liikkumis systeemi ja kuvakulma,liikkuminen tapahtuu hiirellä niinkuin melkein kaikissa nettiroolipeleissa mutta kuvakulma heittelee rajusti ja päävastuksia mättäessä taidoilla tulee joulu

        lineage II - todennäköisesti graafisesti nätein roolipeli mitä on tullut pelattua,voiso melkein sanoa samat asiat kuin cabalista mutta luettakoon eduksi vielä useammat hahmoluokat,muuten pelejen perusidea on aikalailla sama,mutta niinhän melkein kaikissa nettiroolipeleissä(mätä ja etene),miin ukset ja plussat on samat myös


        niin ja jos private servereja ja muutenkin uusia nettiroolipelejä haluaa etsiä niin silloin paras osoite lienee
        www.xtremetop100.com eli sivusto jossa on listattu 400 parasta serveriä kustakin pelistä

        ps:muhun voi törmätä melkein pelissä kuin pelissä nickeillä KraMer,MoonShine,AweSoft,ElfLee,Miracle,KillerWizz,Storage2 ja Cypher(ei niin usein viimeisimmällä) ja foorumeilla nickeillä KraMer ja jake111

        vannoutunut_fani a.k.a KraMer


    • apinalauma ihmettele

      wow eli word of warcraft. se on tosi hyvä, mut maksaa 13e kuukaudes.

    • JPPP

      Voiko tätä peliä pelata pc:llä ilmaiseksi? Missä?
      En ole vain löytänyt peliä joka toimisi moitteettomasti.

    • isuk

      mukulat!kattokees nämä S.U.N ja ALLODS..

    • Renfield

      Antakaa mielipiteitä erilaisista roolipeliaiheisista saiteista?!" mikä sopii millekin ikäryhmälle/kokemustasolle/pelityyleille? Tässä minun haukkumalistani!! :333 Jokainen vetäköön omat johtopäätöksensä.

      Kokeneen potkupallon shit list:
      RISINGSHADOW.NET - Hyvin ISO tuhansien käyttäjien fantaasiakirjallisuusforumi. Nuorimmat käyttäjät ovat HYVIN pieniä, joten säännöt on sorvfattu kokoperheensivusto-hengessä. Tietysti säännöt pitääkin sorvata nuorimpien jäsenten iän mukaan.
      Tästä kuitenkin seuraa että fantasiasivustona riisi ei toimi. Hyvin tasapaksu, mitätön, sovinnainen paikka. Novellit muistuttavat kaikki toisiaan. Jos kirjoitat jotain uutta, olet peelo.
      Lapsille sopiva paikka.
      MAJATALO.ORG -tämän katsastuksesta on jo pari vuotta, mutta kovin myrkyllinen insidepaikka on. Jo kummallinen valvojien "kiukkuinen orava"-söpöstely herättää epäluuloja.
      Epäluulot osuvat oikeaan.
      MYRKMERE - Tämä onnistui hyvän aikaa vakuuttamaan minut. Lopulta kuitenkin selvisi, ettei etusivun mainos "hyvin vapaamielinen roolipelichat-/foorumi" pidä paikkaansa. Kuka hitto nyt yleensä uskoo mitä joku nettiyhteisö mainostaa ITSESTÄÄN etusivullaan? No, minä uskoin >.> Opin läksyni.
      Downfalliksi koitui liian terävä juttelu valvojalle tilanteessa jossa mokoma työnsi typerän kärsänsä minun leikkimieliseen "tappeluun" vanhan tutun lockun kanssa. Älkää tehkö samaa virhettä, netissä ei tule olla fixumpi kuin valvoja:
      Tetanus[10:36:44 PM]: Akula minä en ole tässä ainoa joka on testattavana, minä myös muodostan tässä mielikuvaa tästä sätistä... tiiätsä sätit, joissa ei voi puhua vapaasti.. mä jätän ne taaxeni... kuin roskan roskiin. unohdus.
      Akula[10:37:13 PM]: tetanus: sätit, joissa tapellaan ei ole kovin viehättäviä muidenkaan mielestä.
      Tetanus[10:37:31 PM]: akula ei oo nähnyt sitä pokemon jaksoa jossa se pentu sanoo "antaa heidän tapella, muuten heistä ei koskaan tule tosi ystäviä"
      Tetanus[10:38:27 PM]: Akula sätti, jossa otuksille sanellaan mitä saa viestiä ja mitä ei, ei ole sätti.
      Tetanus[10:38:30 PM]: se on esitys.
      Tetanus[10:38:44 PM]: akulalla on vielä opittavaa elämästä ja vallankäytöstä :|
      kaapu[10:38:40 PM]: oottexcte cmmosia eliittejä joista ctä aina varottelee ._.
      Tetanus[10:38:57 PM]: (ctä tarkottaa siis mua)
      Akula[10:38:56 PM]: selvä. mutta jokatapauksessa edellä mainitsemani varoitukset ja ohjeistamiset pätevät yhä
      Tetanus[10:39:29 PM]: Akula Kyllä Herra 8) Ymmärrän. 8) Pyydän Anteeksi Käytöstäni. 8)
      Tetanus[10:39:35 PM]: ^___________________^
      Aries[10:39:42 PM]: (( *ignore Tetanus* ))
      Venorik[10:40:28 PM]: *seuraa Arieksen mallia*
      Tetanus has been muted
      Tetanus has been kicked from this room for immature behaviour.
      VAELTELIJA.NET - tuskin mainitsemisen arvoinen. Olen kirjoittanut tästä elitistisopulinkolosta aiemmin tälle foorumille, ei kiinnosta enää. Jutut täysin tasottomat "hei oli tylsää töissä olen krapulassa öörgh oletsä kännissä ai olet?1 kato löysin hassuja osoa! *pastepastepastepastepaste*"
      Sisäpiirin viemäri.
      Hieman friikihtäviä ihmisiä, myös. Eivät huomaa sitä itse. >.> Luulevat olevansa vain terveen hulluja ja harmittoman hassuja vaikka raja alkaa ylittyä >.>
      ROOLIPELIT.NET - Hyvin kaupallinen paikka!!!
      Kutakuinkin sitä tavallista tarinaa. Valvoja aloittaa yli puolet ketjuista, jos kirjoitat jotain rutiinista poikkeavaa, olet trolli. ("täh?!") Älykkyys kielletty. Kirjoittelijat höpöttävät usein jostain työharjoitteluista tai muista, mikä viittaa 18 ikäprofiiliin, mutta käytös ja paikan henki on joka tapauksessa 14v tasolla. HUOMAA KAUPALLISUUS. Näyttävän näköinen ja iso hyvä ensivaikutelma, mutta en suosittele kenellekään.
      KEKSI: artic.net pikkupiru.com myartic.net roolipeli/keskiaika chathuone. Ainoa joka todella oli mieleeni (loppuaikoina) . Parani sen jälkeen huomattavasti kun valtafriikki alaikäisten tyttöjen jahtaaja mikko tainio (nightwing / undead ) lähti valvojan Virasta vuosia sitten. Kuluneen vuoden aikana valitettavasti käytännössä autioitunut. Porukat pitävät enää vähän yhteyttä.
      FAQ: "Onko mitään sättiä mistä sua ei olis potkittu ulos?"
      ircnet: #suvaitsevaisuus
      "Mikset sä muuta käytöstäs niin muut olisi mukavempia sua kohtaan?"
      En näe nettikritiikkiä riittäväksi syyksi ruveta taannuttamaan itseäni kriitikkojen tasolle.

      • Shaiya!!!!!

        ArchLord ja Shaiya

        Shaiya: www.shaiya.aeriagames.com/
        ArchLord: www.archlord.webzen.net/

        shaiya:ssa on mull yks 55 lvl ja pari 60 lvl


      • Renfieldin vihaaja

        Hei Renfield katos vähä tota tekstiis onko siin mitää järkee mieti hei vähä.. Ketä Vittu kiinnostaa tommosset paskat keskuste ja yms. Katony tätä:
        Tetanus[10:36:44 PM]: Akula minä en ole tässä ainoa joka on testattavana, minä myös muodostan tässä mielikuvaa tästä sätistä... tiiätsä sätit, joissa ei voi puhua vapaasti.. mä jätän ne taaxeni... kuin roskan roskiin. unohdus.
        Akula[10:37:13 PM]: tetanus: sätit, joissa tapellaan ei ole kovin viehättäviä muidenkaan mielestä.
        Tetanus[10:37:31 PM]: akula ei oo nähnyt sitä pokemon jaksoa jossa se pentu sanoo "antaa heidän tapella, muuten heistä ei koskaan tule tosi ystäviä"
        Tetanus[10:38:27 PM]: Akula sätti, jossa otuksille sanellaan mitä saa viestiä ja mitä ei, ei ole sätti.
        Tetanus[10:38:30 PM]: se on esitys.
        Tetanus[10:38:44 PM]: akulalla on vielä opittavaa elämästä ja vallankäytöstä :|
        kaapu[10:38:40 PM]: oottexcte cmmosia eliittejä joista ctä aina varottelee ._.
        Tetanus[10:38:57 PM]: (ctä tarkottaa siis mua)
        Akula[10:38:56 PM]: selvä. mutta jokatapauksessa edellä mainitsemani varoitukset ja ohjeistamiset pätevät
        Otin vaa pätkän koska en haluu pistää tommosta paskaa Tänne lisää :D Sori Muut :F Katony tota kuvaas kävin äkkiikipasee sun tyypin etusivyl :DDDDD Ymmärrät varmaa mitä toi tarkottaa :DDDDD Jos et nii oot aika tyhmä -.- Huoh..


      • Renfield
        Renfieldin vihaaja kirjoitti:

        Hei Renfield katos vähä tota tekstiis onko siin mitää järkee mieti hei vähä.. Ketä Vittu kiinnostaa tommosset paskat keskuste ja yms. Katony tätä:
        Tetanus[10:36:44 PM]: Akula minä en ole tässä ainoa joka on testattavana, minä myös muodostan tässä mielikuvaa tästä sätistä... tiiätsä sätit, joissa ei voi puhua vapaasti.. mä jätän ne taaxeni... kuin roskan roskiin. unohdus.
        Akula[10:37:13 PM]: tetanus: sätit, joissa tapellaan ei ole kovin viehättäviä muidenkaan mielestä.
        Tetanus[10:37:31 PM]: akula ei oo nähnyt sitä pokemon jaksoa jossa se pentu sanoo "antaa heidän tapella, muuten heistä ei koskaan tule tosi ystäviä"
        Tetanus[10:38:27 PM]: Akula sätti, jossa otuksille sanellaan mitä saa viestiä ja mitä ei, ei ole sätti.
        Tetanus[10:38:30 PM]: se on esitys.
        Tetanus[10:38:44 PM]: akulalla on vielä opittavaa elämästä ja vallankäytöstä :|
        kaapu[10:38:40 PM]: oottexcte cmmosia eliittejä joista ctä aina varottelee ._.
        Tetanus[10:38:57 PM]: (ctä tarkottaa siis mua)
        Akula[10:38:56 PM]: selvä. mutta jokatapauksessa edellä mainitsemani varoitukset ja ohjeistamiset pätevät
        Otin vaa pätkän koska en haluu pistää tommosta paskaa Tänne lisää :D Sori Muut :F Katony tota kuvaas kävin äkkiikipasee sun tyypin etusivyl :DDDDD Ymmärrät varmaa mitä toi tarkottaa :DDDDD Jos et nii oot aika tyhmä -.- Huoh..

        no sähän jätit lopun pois, just hauskimman kohdan. Toi ecxerpti keskustelusta oli ehkä kuvaavin näkemäni pätkä niistä kyseisen sätin kielteisistä piirteistä, joista halusin rooli pelaavaa kansaa waroittaa.

        Logipätkä on ehkä liian pitkä tällaiseen topicciin, mutta lyhentääkään ei voinut muuttamatta asiasisältöä ja sävyä (kuten sinä teit saadaksesi minut näyttämään huonolta).


      • hessukissa
        Renfield kirjoitti:

        no sähän jätit lopun pois, just hauskimman kohdan. Toi ecxerpti keskustelusta oli ehkä kuvaavin näkemäni pätkä niistä kyseisen sätin kielteisistä piirteistä, joista halusin rooli pelaavaa kansaa waroittaa.

        Logipätkä on ehkä liian pitkä tällaiseen topicciin, mutta lyhentääkään ei voinut muuttamatta asiasisältöä ja sävyä (kuten sinä teit saadaksesi minut näyttämään huonolta).

        sä jätit just hauskimman kohan pois renfieldin vihaaja... ja sait näyttämään tekstit huonolta:P ja oikeestaan mä pidän kovasti tost kaikest tekstits:)


      • hessukissa
        hessukissa kirjoitti:

        sä jätit just hauskimman kohan pois renfieldin vihaaja... ja sait näyttämään tekstit huonolta:P ja oikeestaan mä pidän kovasti tost kaikest tekstits:)

        korjaan vaan et tekstis:D


      • TakkuTakiainen
        hessukissa kirjoitti:

        korjaan vaan et tekstis:D

        no tässä väitellään nyt jo liikaa näistä yksittäisasioista. Ja minähän hävisin jo argumentaation esim. näille surmaavan osuville pistoille: "Ketä Vittu kiinnostaa" "Katony tota kuvaas".

        jos joku haluaa luoda omia järjestelmiään joihin valikoidaan vain tarkat johtajan määräämät ehdot täyttäviä ihmisiä niin mikäs siinä, kerron kuitenkin että edellinen joka yritti ristiretkeä vääränlaisia ja vääränlailla ajattelevia ihmisiä vastaan pätyi ampumaan itsensä bunkkerissa.

        Hänen nimensä oli Adolf Hitler.

        Nämä bannailijani roolipelimaailmassa ovat jälleensyntyneet Adolf Hitler, Eva Braun, Joseff Mengele, Göring... lista jatkuu.

        Mutta tosuus tulee julki koska kirjoitan siitä kirjan. Nimexi tulee BANNED. Paljastan siinä kaiken ja kaikki henkilöt. Myös joogaohjeita mukana.


    • pk pure

      travian tai gladius ne on iha hyvi mut ei kyl mitää parhait ainiin ja onhan moparscape

    • NaviTheFairy

      Olen tietääkseni tehnyt tästä jo mainoksen tännekkin sivulle että jos jaksat hakuun kirjoittaa Wonderking niin siellä on lyhyehkö arvosteluni peliin. Kannattaa katsoa ;P

      • EnergyFrost

        Tiedoksi: ALLODS ONLINE HAISEE!
        Kokeilin 4 päivää ja huomasin että servereiillä (niitä on 2) liikkui vain 3 tyyppiä (LOL) tylsää siiss. Se on tyhj'


      • Allods
        EnergyFrost kirjoitti:

        Tiedoksi: ALLODS ONLINE HAISEE!
        Kokeilin 4 päivää ja huomasin että servereiillä (niitä on 2) liikkui vain 3 tyyppiä (LOL) tylsää siiss. Se on tyhj'

        Jaa-a.. Onhan toi EU puoli ollut aika tyhjä, mutta siis kolme tyyppiä?
        Taidat nyt kusettaa. :)

        Minusta Allods on ollut oikein mukava peli, paras mitä olen tähän mennessä kokeillut.


      • andersson j.
        Allods kirjoitti:

        Jaa-a.. Onhan toi EU puoli ollut aika tyhjä, mutta siis kolme tyyppiä?
        Taidat nyt kusettaa. :)

        Minusta Allods on ollut oikein mukava peli, paras mitä olen tähän mennessä kokeillut.

        Iso kasa pelejä löytyy mmohut.com

        http://mmohuts.com/gamelist

        osa oli jo mainittukin yllä


    • Lorentsiii

      perfect world international!! :-) erittäin hyvä ja siinä VOI hyppiä. ja peliä ei tarvitse ostaa/maksaa siitä mitään ;-)

    • Gameclown

      kannattaa kokeilla RuneScape nimistä peliä.

      • Gameclown

        vaikka vielä Tanoth saa monelle eri kielelle.


    • propelaaja

      RuneScape on paska

      • propelaaja

        p.a.s.k.a


      • propelaaja
        propelaaja kirjoitti:

        p.a.s.k.a

        laittakaa parempia oon kokeillu kaikkii pelei mitä ootte ehdottanu tulkaa pro hotelliin se on täynnä suomalaisii mun nimi on jou11 siel


    • Jasmilla

      en voi enää suositella mitään muuta peliä kuin... perfect worldia...
      jos joku tykkää manga/anime hahmoista niin, siinä on hyvä peli... kamulla peli latas koneelle 2 tunnissa , ittelläni myös jtn. 2-3 tuntii... kun lataat peliä siinä näkyy kuinka kauan peli lataa, se ei pidä paikkaansa! mulla vaihteli 1h-35tuntia... aika outoo. mut kannattaa! siinä voi hyppiä se on melkein ihan samanlaine ku wowi :D:D:D

      • failman

        lataan ja näyttää aika kiinnostavalt...


      • moi :p

        no kamu on kehunut peliä jota minä juuri tässä latailen sen nimi on mabinogi


    • Kannattaa testata
    • gragath

      Guild Wars 2:n ensimmäinen beta johon otetaan muita kuin median edustajia avautui eilen. Ilmoittautua voi perjantaihin asti. https://beta.guildwars2.com

      Mikäli etsit hyvää suomalaista Gw2-kiltaa, suuntaa
      Epäpyhä Hovi (Unseelie Court) - http://court.enjin.com :)

    • Tässä hyviä pelejä

      Minecraft / cs 1.6 / source / Ymmm on hyviä

    • randomaiz

      minecrafttistä en voi sanoa pahaa sanaa koska itse olen siihen jäänyt koukkuun toivottavasti tänne ei nyt tule kauheeta kommentti vyöryä jossa sanotaan että minecraft on kauheeta ikseli mössöö jne...

      tässä luettelen minun mielestäni pari peliä mitkä ei vät ole edes googlettamisen arvoisia ensin tietysti runescape ihan perseest eihän siinä ole päätä eikä häntää.
      travian seuraavana koska vie minun mielestäni tuhottoman paljon aikaa kun odotat esim kun muuri rakentuu. ikariam sama kuin edelllisessä good game empires totaallista paskaa eihän sitä kukaan jaksa. ja jos wow on jossakin ulottuvuudessa hyvä ja ilmainen peli niin minä olen hitler. lol ainakin minut työntänyt luotaan.

      tästä keskustelusta ei ole minun mielestäni löytynyt yhtään kokeilun arvoista peliä (hiom. vain minun mielestäni) se että en ole täältä löytänyt hyvää peliä saattaa myös johtua siitä että peli makuni ei ole ihan sitä wow lol cs jne..

    • vindictus

      Vindictus (europe versio tietty)!
      Jäin koukkuun, hyvät grafiikat ja hyvä combat sydeemi. Pelisä ei ole ns. avointa maailmaa, vaan sellaisia kenttiä joita voit porukalle mennä läpi. Tykkäsin myös erityisesti sen tarinasta, koukuttava, vaikka tällä hetkellä max level onkin vain 70.

      Niin, voi hyppiä, käyttää taisteluissa hyväks kaikenlaisia maasta löytyviä esineitä ja on ilmainen pelata, lukuunottamatta joitain erilaisia ulkonäkö yms. juttuja joita voi ostaa oikeella rahalla jos haluaa - ilmankin pärjää mainiosti. Hahmoluokkia on tällä hetkellä 4.

      Peli sisältää kyllä aikamoista grindaamista, mutta ite oon ainakin ihan koukussa :D

      http://vindictus.nexoneu.com/NXEU.aspx?PART=/News/Notice

    • Omituinen
    • PRO HOTELLI

      Minecraft on aika huono peli ei kannata pelata vaan kaikki läskit pelaa minecraftia.
      Pro hotelli on parempi tossa linkki: www.prohotelli.net

    • JDFREAK

      Jadedynasty on yks parhaimmista mitä oon pelannu, hyvä grafiikka paljo muita ihmisiä ja ominaisuuksii.. koskaa ei lopu tekeminen :D jos tuut pelaa niin mun inductor codii kantsii käyttää 5830874X051800015002243Z3f4da2 ilmasia tavaraoita etc :D

    • HeiOikeestiEiOoTotta

      Hei iha oikeesti 98% noista linkeistä oli muun kielesii! Kertokaas oikeesti suomlaisii jos ees tiiätte.

    • bn

      spiral kinghts on tosi hyvä peli!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • lool

      suosittelen minecarft tooosi hyvä peliiiiiii kokeilkaa

    • boju01234567890+

      suosittelen world of tanksia o n p i r u n hyvä peli

    • drakensang

      Drakensang on tosi hyvä online nettipeli!!Ei tarvitse muuta kun Javan ja tadaa!!Voit pelata drakensangia tällä hetkel kolme luokkaa:Loitsija,Jousiampuja sekä Lohikäärmeritari.Suosittelen!!

      www.drakensang.com

    • yksi parhaista
    • paras5

      TÄSSÄ VITTU ON PARAS : WoT Eli World of Tanks

      • Ihan vaan kato pvm

        Eiköhä toi oo jo löytäny peli ku tää alko -09


    • räsypokkaonhyvää

      suosittelen aapeli. se on tosi hyvä peli ja siel voi pelaa räsypokkaa. kaverin kans pelattii 5/5

    • alusta asti pelannut

      Guild Wars 2. Peli itse maksaa, mutta ei mitään kuukausimaksuja. Muutama miljoona pelaajaa ja itse peli toimii loistavasti. Sisältöä jo nyt melko rutkasti vaikka peli on melko uusi. Tekijät panostavat hyvin peliin. Lisäsisältöä on jo tullut ja Jouluna ja Halloweenina olis päitätolkulla uniikkia pelisisältöä.

    • WoT EI HYVÄ

      World of Tanks on mielistäin huono peli.
      Hyviäkin puolia löytyy, mutta pelissä on niiiiin paljon hunoja asioita, että pelaamisen ilo katoaa ja tilalle tulee usein ketutus.
      Aloitin pelin pelaasinen silloin kun se ilmestyi, ja rupesin n. kuukausi sitten uudestaan pelaamaan, siinä toivossa että peäivitykset olisivat tehneet pelistä paremman, mutta ei. Alle kuukauden pelaamisen jälkeen loppui pelaaminen siihen paikkaan.

    • helvetinsanansaattaj

      drakensang online!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111helkkari

    • CAPSLOCK.

      edellä mainituista peleistä 25 % ei ollut koneelle ladattava. useimmat tuskin edes vilkaisivat alkukirjoitusta, otsikkohan tässä vain huomioitiin.

      "Tietääkö ketään mitään hyviä Roolipelejä tai siis jotain semmosia kuten Wow, mutta ilmasia. pelissä taytyy pystyä HYPPIÄ tai jos ei nii muuten vaa hyvä peli ei mitään runescapea kun kunnon online mikä taytyy ladata ja olla ilmainen kunnon peli missä on muitakin heppuja."

      ^ kunnioitan niitä jotka tuhlaavat aikaansa kirjoittaakseen pitkän romaanin joistakin peleistä. huomasin myös pientä solvausta palstan keskivaiheilla, mielestäni mitään peliä ei pitäisi haukkua ainakaan yleisesti. siitä syntyy vain riitelyä ja lisää rumaa kielenkäyttöä. ymmärrän että joillekkin kiroileminen on pakkomielle, mutta sitä pitää osata myös rajoittaa.

      itselläni ei nyt tule mieleen mitään kaikille sukupuolille sopivaa mmorpg - peliä, mutta tytöille suosittelisin www.starstable.com/en .
      palsta on rekisteröity jo vuosia sitten, mutta omituisen luonteeni vuoksi tulin tänne mielipiteeni omaamaan, vaikka ketään tuskin kiinnostikaan.
      minecraftia suosittelen, oikein mukava ja jokaiselle sopiva peli. tosin jotkut kohtaukset voivat olla turhan kammottavia nuoremmille osapuolille, ellei pelaile peacefulilla koko ajan.
      en ole itse kokeillut koskaan aikaisemmin wowin tyylisiä pelejä, joten niistä on turha kysellä. latailen joskus tylsyyden vuoksi pelejä mieleni mukaan, mutta osat niistä ovat liiankin tylsiä, mutta jokaisella oma mielipiteensä. jotkut saattavat pitääkkin näistä peleistä, mutta oma mielipiteeni on se että ne ovat kuolettavan tylsiä. yksinkertaisuus on hyvä juttu, mutta pientä monimutkaisuuttakin olisi hyvä löytyä.

      toivottavasti jaksoitte lukea, ja ymmärrätte tarkoitukseni. ja mukavaa olisi myös jos solvaukset jätettäisiin, sillä en tule enää uudestaan tänne palstalle.

      • Ix Suomi

        Äläs hauku klassikoita, vaikka eihän kaikissa peleistä tarvitse tykätä. :P


    • Zuzzuu

      Itselläni on noita StarStableja PC peleinä 2, ja suosittelen StarStable Onlinea.
      Minecraft on kyllä todella huono, itselläni on siitä kokoversio.

    • Jasmilla

      Perfect world tai Jade dynasty! :D pystyy hyppiin ja on aika hyviä!

    • Ix Suomi

      Jade dynasty oli pianoinen pettymys itselle, kokeilin sitä viime vuonna jonkin aikaa, mutta pelaan Pwi:tä aktiivisesti Raging Tide servulla...
      Voikohan Runescape 2007 (remake) kutsua enää peliksi O.o noh, se on ainakin klassikko.
      Sitten onhan näitä joitain muita mutta ne eivät ole mmropg:ja enää.
      Final Fantasy:t ja muut..

    • KOKEILKA
    • Ure So Dead

      Kerran tämä vieläkin täällä keskusteluissa pyörii niin lisäämpä sisältöä.
      4 vuotta kirjoittamaa kommenttiani viitaten olen vieläkin sitä mieltä, että parhaat pelit ovat olleet:

      MU Online

      Cabal Online

      Silkroad Online

      Tottakai on tullut uusia pelejä ja kokemuksia, jossa voisin ehottaa että kannattaa ehdottomasti kokeilla seuraavia pelejä jos on aikaa.

      Rakion Online

      Gunz

      Wizardry Online

      Muita pelejä mitä tullu tutkittua on ollut:

      Kal Online

      Archlords

      World Of Warcraft

      Tera Online

      Pelejä on kertynyt paljon joten en viitsi alkaa kirjoittamaan yksityisiä kertomuksia peleistä, olen pahoillani mutta googlella pääsee pitkälle ;)

      Uusia lupaavia pelejä näyttäisi olevan mm.

      Neverwinter,

      Secret World

      Myöhään kun tämän kirjoitan niin ei ole aikaa sisältyä aiheeseen. Jätän tämän hieman lyhyeksi mutta kannattaa ihmeessä vilkaista pelejä!

      • 15+1

        Atlantica Online on siitä kiva että vaatii pve:ssäkin vähän järjen käyttöä vuoropohjaisen taistelusysteeminsä kanssa. Peli alkaa tosin olemaan elinkaarensa lopussa, mutta toisaalta tällä hetkellä todella helppo päästä sisälle uutena pelaajana.


      • 316
        15+1 kirjoitti:

        Atlantica Online on siitä kiva että vaatii pve:ssäkin vähän järjen käyttöä vuoropohjaisen taistelusysteeminsä kanssa. Peli alkaa tosin olemaan elinkaarensa lopussa, mutta toisaalta tällä hetkellä todella helppo päästä sisälle uutena pelaajana.

        Vieläkö muuten Rose Online on hengissä. Muistelen että 2005 vai 2006 sitä mainostettiin todella ahkerasta monessakin paikassa.


    • op0605

      lataa tf2 ampuma peli 2D. ensin täytyy ladata steam ja tehä oma käyttäja ja sitten menet kauppa ja etsit Team Fortress 2 (on myös YKKÖS VERSIO) HUOM! PELI ON ILMAINEN! Verta näkyy!


      veren pois otto koodi (ei aina toimi) :
      Kun olet ladannut TF2 niin mene kokoelma paina tf2 peliä pelivalikossa oikealla hiiren näppäimellä valitse ominaisuude sitten klikkaat käynnistys asetukset ja laitat tämän koodin:-sillygibs violence_ablood 0 violence_agibs 0 violence_hblood 0 violence_hgibs 0

    • kakukualex
    • wasabi3
    • Archeage

      Mitä mieltä Archeagesta? Open beta alkoi vasta, virallisesti julkaistaan täsä kuussa olisko ollut 16. päivä. Trailerin ja muutaman streamin nähtyäni vaikuttaa aika jees peliltä. Saataisko kunno suomi community peliin? :)

    • lol2
    • lolipelaaja
    • In a similarly compelling way, Bleach encourages play by serving a role as the brain’s gatekeeper for reward and exploration game bleach. To be a shinigami in Bleach Online, explains Bleach this way:(Bleach is) the brain’s “seeking” circuitry, which propels us to explore new avenues for reward in our environment.
      Bleach, which is often associated strictly with pleasure, has a much more complex role in the body. Research by GoGames showed that Bleach role is multi-faceted and includes not just pleasure but also motivation.
      According to Shinigami, without Bleach, we may forego the pleasurable because we are not motivated to do so. He studied this effect on rats, discovering that a group with low Bleach levels chose nearby, smaller portions of food rather than larger portions that were behind an obstacle. The high-Bleach group chose the larger portions.
      Productivity often ends at the inbox, which is why Bleach Online your email lifestyle could be key to unlocking gobs of efficiency. Enter the E-mail Game. Similar to apps like Mailbox, the E-mail Game gives you options for replying, forwarding, skipping, and postponing the messages in your inbox, adding a Bleach Online layer of points and time to the equation. The faster you are at reading and replying, the more points you receive.
      GoGames, founder and president is a game played on PC, has some of the greatest insights into gaming psychology that I have found. Her discovery is based on observation of actual gamers, studying their facial expressions and reactions during gameplay. Based on the results, she found that there are four keys to having fun with games.
      If you are interested in Bleach Online, just click http://www.gogmes.me !

    • kkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

      tanki online

    • FinlandCity

      Mikäli tuo Active Worlds yhä kiinnostaa, löytyi Finland City joka on rakennettu 1997 koordinaateista AW 1178N 123W. Rakentajia mm. Roska, Temppis, Firefist, Eric the finnish (Erik Salminen), sirQus, HPL, Zathor, Lemo, Ahven

    • jokuIhmeTyyppi
    • Dravenia

      RIFT Trion peli Youtubes on videoita ja laita Googlehakuun sitä voi pelata ihan F2P mutta myös kk maksulla. Sitä membua voi maksaa ihan ingame rahalla kun kasaa. On valtavan kauniit grafiikat ja maisemat sellaiset että jos tykkää kauniista taianomaisesta ympäristöstä monessa paikassa haukkoo henkeä kun on henkeensalpaavaa kauneutta. On instanssi missä on oma paikka voi rakentaa jopa talon itse ja huonekalut tosi kekselijäisyydellä. On RPG serveri ja juuri monet rp pelaajat myös käyttää instansseja siihen. Tää instanssi on ilmanen ja on skilli missä craftataan avaimia eri instansseihin. Useamalla on jo talo ja ehkä muitakin rakennuksia. Voit googlettaa RIFT Dimensions joitakin videoita on youtubessa kans. Peli on monipuolinen ja voit hyppiä ja on erillaisia ratsujakin ☺

    • starstableonlinefangirl

      STAR STABLE ONLINE O N P A R A S P E L I IKINÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6599
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4253
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2670
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2050
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1578
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1074
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe