Yli viikon kestänyt ripuli

vakava oireko?

En muista syöneeni mitään pilaantunutta, mutta ripuli vaan alkoi viikko sitten lauantaina ja jatkuu yhä. Olen juonut vahvaa mustaa teetä toivoen sen auttavan, mutta ei ole vaikuttanut mitään. Ulosteessa on aika paha ripulihaju, ja eilen näin siinä verta. Pitäisiköhän mennä lääkäriin? Mitä tämä voisi olla? Kuumetta ei ole ollut, eikä oksennusta.

46

11560

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lekurien konsultaatiopalsta!!!

      Tässä taas oiva esimerkki siitä, kuinka nää kansakuntamme eliittiin kuuluvat Jumalastaseuraavat koettavat "ovelasti naamioitua maallikkonimimerkin taakse"... TODELLISUUDESSA tämänkin kysymyksen on kirjoittanut joku onneton arvauskeskuspuoskari, joka käyttää tätä palstaa muiden kollegoidensa tapaan konsultaatiopalstana! Toivon mukaan tuon puoskariparan potilas tajuaa mennä kauppaan ja ostaa itselleen AB-maitotuotteita, helpottaa kummasti. Niin ja jos arvon "terveyskeskuslääkäri" olisi oikeesti fiksu, ei tarvitsisi noin "vaikean potilaan diagnoosia" täällä varmistella...

      • Mistä näitä sikiää

        ...homeopaatille tai enkeliparantajalle hakemaan apua harhoihisi.


      • Aloittaja
        Mistä näitä sikiää kirjoitti:

        ...homeopaatille tai enkeliparantajalle hakemaan apua harhoihisi.

        ...tekee minusta kirjoitustyylini perusteella lääkärin:) Lääkärikoulutuksesta varmaan olisi apua, tai ruoka-ainetuntemuksesta, tai luontaishoito-osaamisesta. Tai ihan omasta kokemuksesta. Minulla ei ole mitään niistä, ripuliakin on ollut hyvin harvoin. Laitoin saman kysymyksen terveyspalstalle, ja sieltä tuli muutamia ehkä hyviäkin vastauksia. Joku bakteeriepätasapaino saattaa kysymyksessä olla.


      • aloittaja

        Jos antaisit geneerisemmän nimen tai selityksen, se voisi auttaa. Tässä maassa kun on maidoilla eri brändit kuin teillä siellä Suomessa:) Jugurttia syön, jossa on niitä 'hyviä' bakteereita. Sellaisiako tuotteita tarkoitat? Kävin pari kuukautta sitten läpi pitkän antibioottikuurin, ja sen jälkeen olen syönyt probioottisia kapseleita, ja sitä jugurttia. Mitähän muuta pitäisi?


      • ......................
        aloittaja kirjoitti:

        Jos antaisit geneerisemmän nimen tai selityksen, se voisi auttaa. Tässä maassa kun on maidoilla eri brändit kuin teillä siellä Suomessa:) Jugurttia syön, jossa on niitä 'hyviä' bakteereita. Sellaisiako tuotteita tarkoitat? Kävin pari kuukautta sitten läpi pitkän antibioottikuurin, ja sen jälkeen olen syönyt probioottisia kapseleita, ja sitä jugurttia. Mitähän muuta pitäisi?

        Asidofilus ja Bifilus (tai jotain sinnepäin) ja niistä löytynee lisää www.valio.fi & www.arlaingman.fi


      • Aloittaja

        maitohappobakteereita saa? Riittääkö, jos syö jugurttia, vai pitääkö ottaa jotain tabletteja?


      • löydät vastaukset:

      • aloittaja
        löydät vastaukset: kirjoitti:

        http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Kadonneiden_mh-bakteereiden_arvoitus.html http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Maitohappobakteerituotteet,_oikeat_bakteerit_sisaltavat.html

        järkeenkäyvältä. Kävin hiljattain läpi kuukauden mittaisen antibioottikuurin, koska lääkärini mukaan veressäni on homesientä. En tiedä vielä, onko vereni home kadonnut, mutta se antibiootti tosiaan on varmaan tuhonnut paljon hyödyllisiä eliöstöjä. Ehkä en ole korvannut niitä tarpeeksi, vaikka jugurttia olen syönytkin, silloin tällöin. Onkohan liian myöhäistä nyt? Korjautuuko suolen pinta jos alan ottaa noita bakteereita? Tai onko tämä nyt sitten alamäkeä, ja suoli on kaput?


      • medisiinari!
        aloittaja kirjoitti:

        järkeenkäyvältä. Kävin hiljattain läpi kuukauden mittaisen antibioottikuurin, koska lääkärini mukaan veressäni on homesientä. En tiedä vielä, onko vereni home kadonnut, mutta se antibiootti tosiaan on varmaan tuhonnut paljon hyödyllisiä eliöstöjä. Ehkä en ole korvannut niitä tarpeeksi, vaikka jugurttia olen syönytkin, silloin tällöin. Onkohan liian myöhäistä nyt? Korjautuuko suolen pinta jos alan ottaa noita bakteereita? Tai onko tämä nyt sitten alamäkeä, ja suoli on kaput?

        Jotkin jugurtit on steriloitu valmistuksen jälkeen, jolloin tietysti hyvätkin bakteerit kuolevat. Tällaisista tuotteista ei ole apua bakteeriflooran palauttamisessa. Valitettavasti tuoteselosteesta on kovin vaikeaa saada tolkkua, ellei tuote varsin mainosta sisältävänsä maitohappobakteereja (kuten aiemmin mainitut AB-tuotteet). Kyllä niitä bakteereita kannattaa syödä, voivat korjata tilanteen hyvinkin. Jos yksi merkki ei auta, kannattaa kokeilla toista - valmisteiden välillä on eroa.


      • niin ei ole hätäpäivää,
        aloittaja kirjoitti:

        järkeenkäyvältä. Kävin hiljattain läpi kuukauden mittaisen antibioottikuurin, koska lääkärini mukaan veressäni on homesientä. En tiedä vielä, onko vereni home kadonnut, mutta se antibiootti tosiaan on varmaan tuhonnut paljon hyödyllisiä eliöstöjä. Ehkä en ole korvannut niitä tarpeeksi, vaikka jugurttia olen syönytkin, silloin tällöin. Onkohan liian myöhäistä nyt? Korjautuuko suolen pinta jos alan ottaa noita bakteereita? Tai onko tämä nyt sitten alamäkeä, ja suoli on kaput?

        koska limakalvot pystytään parantamaan noilla 3-tärkeimmällä(!!!) elävillä/luonnollisilla bakteereilla. Limakalvojen parantaminen on tosi hidasta puuhaa, eli kukaan ei pysty tarkkaan sanomaan kuinka kauan po bakteereita sinun pitää syödä. Käytäntö on osoittanut, että po kolmea (L-a, L-b ja Bif.) bakteereita on saatava limakalvoille jatkuvasti ja antibiootti-lääkekuurin jälkeen vähintään 10'miljardia bakteeria/vrk, vähintään 12'kuukautta. Ihmettelen lääkäriäsi, koska hän on yrittänyt parantaa homeongelmaa antibiootilla, joka nimen'omaan tappaa näitä probiootteja, jotka ovat immuunipuolustuksen ensimmäinen puolustusrintama. Ja antibiootti-lääke tehdään homeantibiootista. Lääkäreiden pitäisi jo tietää nämä mh-bakteerijutut! Tuolla "Kadonneiden mh-bakteereiden arvoitus"-tekstin loppupuolella on ohjeet, millä eri keinoin noita po bakteereita voit saada. Lue tuo ehdottomasti, koska sinun ei tarvitse tehdä kuin yksi virhe niin koko bakteeriremontti vesittyy! http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Mhb.n_kaytossa_tehdyt_virheet.html


      • huomio 9.kysymys/vastaus
        aloittaja kirjoitti:

        järkeenkäyvältä. Kävin hiljattain läpi kuukauden mittaisen antibioottikuurin, koska lääkärini mukaan veressäni on homesientä. En tiedä vielä, onko vereni home kadonnut, mutta se antibiootti tosiaan on varmaan tuhonnut paljon hyödyllisiä eliöstöjä. Ehkä en ole korvannut niitä tarpeeksi, vaikka jugurttia olen syönytkin, silloin tällöin. Onkohan liian myöhäistä nyt? Korjautuuko suolen pinta jos alan ottaa noita bakteereita? Tai onko tämä nyt sitten alamäkeä, ja suoli on kaput?

        http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Maitohappobakteeritiedotteet.html


      • Aloittaja-ripuloija
        huomio 9.kysymys/vastaus kirjoitti:

        http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Maitohappobakteeritiedotteet.html

        En löytänyt luontaistuotekaupasta enkä apteekista yhtään tuotetta, jossa olisi ollut kaikki kolme noista bakteereista, joten ostin kaksi erillistä purkkia; bulgarus oli jauheena ja toiset kaksi kapseleina. Ne oli jääkaapissa, ja kuulemma eläviä. Ostin myös pari litraa jugurttia. Saa nyt nähdä, miten asia alkaa hoitua. En mene lääkäriin vielä. Nuo bakteerit olivat aika kalliita... Se tohtorini on kuulemma alallaan huippuja, maassamme. Hänellä on verkkosivu: http://www.emersonhwc.com/factfile_show.php?StoryId=230 Minäkin olen ihmetellyt sitä antibioottijuttua, ja apteekissa kummasteltiin, mutta johonkuhun täytyy luottaa, kun ei itsellä ole asiantuntemusta. Kiitos neuvoista sinulle ja muille.


      • näistä mh-bakteereista ja
        Aloittaja-ripuloija kirjoitti:

        En löytänyt luontaistuotekaupasta enkä apteekista yhtään tuotetta, jossa olisi ollut kaikki kolme noista bakteereista, joten ostin kaksi erillistä purkkia; bulgarus oli jauheena ja toiset kaksi kapseleina. Ne oli jääkaapissa, ja kuulemma eläviä. Ostin myös pari litraa jugurttia. Saa nyt nähdä, miten asia alkaa hoitua. En mene lääkäriin vielä. Nuo bakteerit olivat aika kalliita... Se tohtorini on kuulemma alallaan huippuja, maassamme. Hänellä on verkkosivu: http://www.emersonhwc.com/factfile_show.php?StoryId=230 Minäkin olen ihmetellyt sitä antibioottijuttua, ja apteekissa kummasteltiin, mutta johonkuhun täytyy luottaa, kun ei itsellä ole asiantuntemusta. Kiitos neuvoista sinulle ja muille.

        antibiootista. Menin läpi viimeksi 32'eri mhb-tuotetta ja niistä vain nuo viisi pääsi listalle-pudotan mhb-tuotteen raakasti listalta jos; 1. Mhb-tuote on synteettinen, 2. Mhb-tuote on tehty ilmiselvästi rahastus'tarkoituksessa, esim yhdessä kapselissa on vain 0,8'miljardia bakteeria, kun saantisuositus on 10'miljardia bakteeria/vrk, 3. Mhb-tuote sisältää väärät bakteerit. Nyt joudun mainitsemaan tuotenimiä; - Tuo GNLD (englanti) Asodophilus plus maksoi täällä Suomessa 36,50'euroa prk. Ja purkki riittää: 10'miljardia bakteeria/vrk 1'kuukaudeksi(=30vrk). Näillä on oma myyntiverkostonsa. - DDS (amerikka) mhb-tuotetta saa amerikassa 3-tärkeimmällä bakteerilla, mutta täällä Suomessa saa vain 2-tärkemmällä bakteerilla (DDS ). Halvimmalla saat tämän luontaistuotekaupasta. Hinta näillä kahdella tuotteella (A plus ja DDS) on pyöreästi sama ja mielestäni kohtuullinen. Pirullista on tämä kaupallinen toiminta näissä hapantuotteissakin: ilmoitetaan ainoastaan, että sisältää hapatetta (=mh-bakteerit), mutta vahingossakaan ei ilmoiteta paljonko xx'miljardia bakteeria/100'grammassa tuotetta on mh-bakteereita!?


      • aloittaja
        näistä mh-bakteereista ja kirjoitti:

        antibiootista. Menin läpi viimeksi 32'eri mhb-tuotetta ja niistä vain nuo viisi pääsi listalle-pudotan mhb-tuotteen raakasti listalta jos; 1. Mhb-tuote on synteettinen, 2. Mhb-tuote on tehty ilmiselvästi rahastus'tarkoituksessa, esim yhdessä kapselissa on vain 0,8'miljardia bakteeria, kun saantisuositus on 10'miljardia bakteeria/vrk, 3. Mhb-tuote sisältää väärät bakteerit. Nyt joudun mainitsemaan tuotenimiä; - Tuo GNLD (englanti) Asodophilus plus maksoi täällä Suomessa 36,50'euroa prk. Ja purkki riittää: 10'miljardia bakteeria/vrk 1'kuukaudeksi(=30vrk). Näillä on oma myyntiverkostonsa. - DDS (amerikka) mhb-tuotetta saa amerikassa 3-tärkeimmällä bakteerilla, mutta täällä Suomessa saa vain 2-tärkemmällä bakteerilla (DDS ). Halvimmalla saat tämän luontaistuotekaupasta. Hinta näillä kahdella tuotteella (A plus ja DDS) on pyöreästi sama ja mielestäni kohtuullinen. Pirullista on tämä kaupallinen toiminta näissä hapantuotteissakin: ilmoitetaan ainoastaan, että sisältää hapatetta (=mh-bakteerit), mutta vahingossakaan ei ilmoiteta paljonko xx'miljardia bakteeria/100'grammassa tuotetta on mh-bakteereita!?

        Inner Health Plus, 25 billion good bacteria per capsule; 12.5 billion Lactobacillus Acidophilus, 12.5 billion bifidobacterium. Toinen purkki oli Natren Bulgaricum. Meninköhän lankaan sen suhteen; se sisältää 2 miljardia solua per gramma? Se on jauhetta. Se oli ainut bulgaricum, jonka löysin. Sanot, että lääkäreillä on paljon opittavaa. Voi olla, en tiedä, mutta kertoisitko, mistä sinun tietosi ovat peräisin? Onhan tämä aika hölmöä, että kuuntelen jonkun netti-'tohtorin' ohjeita, tietämättä hänestä ja hänen opinnoistaan yhtään mitään:) Ripulia ei ole nyt ollut puoleen vuorokauteen.


      • Oiva Rutanen
        aloittaja kirjoitti:

        Inner Health Plus, 25 billion good bacteria per capsule; 12.5 billion Lactobacillus Acidophilus, 12.5 billion bifidobacterium. Toinen purkki oli Natren Bulgaricum. Meninköhän lankaan sen suhteen; se sisältää 2 miljardia solua per gramma? Se on jauhetta. Se oli ainut bulgaricum, jonka löysin. Sanot, että lääkäreillä on paljon opittavaa. Voi olla, en tiedä, mutta kertoisitko, mistä sinun tietosi ovat peräisin? Onhan tämä aika hölmöä, että kuuntelen jonkun netti-'tohtorin' ohjeita, tietämättä hänestä ja hänen opinnoistaan yhtään mitään:) Ripulia ei ole nyt ollut puoleen vuorokauteen.

        paneutumaan. Et mennyt lankaan noissa mhb.ssa-oikeat ovat. Jos mahdollista, niin käytä noita useampi vuosi. Alkuun tulee "ilmavaivoja" runsaammin, ennen kuin limakalvojen bakteerikannat rupeaa normalisoitumaan. a. Tuli mieleen kysymys: Kerrotko mistä maasta kirjoittelet? b. Kerrotko montako osumaa saat tässä testissä? Minulla on epäilys, että tämä saattaa olla mh-bakteerikadon takana. Nyt on pakko keskeyttää, jatkan kun palaan. http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Oiretesti.html


      • aloittaja
        Oiva Rutanen kirjoitti:

        paneutumaan. Et mennyt lankaan noissa mhb.ssa-oikeat ovat. Jos mahdollista, niin käytä noita useampi vuosi. Alkuun tulee "ilmavaivoja" runsaammin, ennen kuin limakalvojen bakteerikannat rupeaa normalisoitumaan. a. Tuli mieleen kysymys: Kerrotko mistä maasta kirjoittelet? b. Kerrotko montako osumaa saat tässä testissä? Minulla on epäilys, että tämä saattaa olla mh-bakteerikadon takana. Nyt on pakko keskeyttää, jatkan kun palaan. http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Oiretesti.html

        En ymmärtänyt tuosta testistä, mitä a,b,c,... -kohdat tarkoittavat, mutta kyllä minulla joitakin noista oireista on; käteni ovat aina vapisseet, lapsesta asti, lähimuisti on alkanut pätkiä muutama vuosi sitten (jos oikein muistan:), tuuhea tukkani on hiukan harventunut, nivelkipua on ollut niin, että kävely on ollut hankalaa (parempi nyt kuitenkin, ruokavalion muutoksen jälkeen viime vuonna), ja minulla on (ollut) kaksi syöpää. Muuten voin hyvin, lepään hyvin, nukahdan heti kun haluan nukkua, olen virkeä päivisin, näytän terveeltä, syön hyvin (vaikea tietää, mitä syödä, kun pitäisi välttää lihaa, eläinrasvaa, lisäaineita, sokeria, ja ehkä leipääkin) ja olen hyvällä mielellä. Jatkuva nuha on ollut jo nelisen vuotta. Joudun jatkuvasti niistämään ja sylkemään limaa. Vaihtoehtolääkärin mukaan elimistöni on liian hapan, ja veressäni on sienirihmastoa, live blood -analyysin mukaan.


      • aloittaja
        aloittaja kirjoitti:

        En ymmärtänyt tuosta testistä, mitä a,b,c,... -kohdat tarkoittavat, mutta kyllä minulla joitakin noista oireista on; käteni ovat aina vapisseet, lapsesta asti, lähimuisti on alkanut pätkiä muutama vuosi sitten (jos oikein muistan:), tuuhea tukkani on hiukan harventunut, nivelkipua on ollut niin, että kävely on ollut hankalaa (parempi nyt kuitenkin, ruokavalion muutoksen jälkeen viime vuonna), ja minulla on (ollut) kaksi syöpää. Muuten voin hyvin, lepään hyvin, nukahdan heti kun haluan nukkua, olen virkeä päivisin, näytän terveeltä, syön hyvin (vaikea tietää, mitä syödä, kun pitäisi välttää lihaa, eläinrasvaa, lisäaineita, sokeria, ja ehkä leipääkin) ja olen hyvällä mielellä. Jatkuva nuha on ollut jo nelisen vuotta. Joudun jatkuvasti niistämään ja sylkemään limaa. Vaihtoehtolääkärin mukaan elimistöni on liian hapan, ja veressäni on sienirihmastoa, live blood -analyysin mukaan.

        testissä.


      • Oiva Rutanen
        aloittaja kirjoitti:

        testissä.

        seuraa tuolla testillä 3-4'viikon välein mihinkä päin kehittyy. Tämä testi on pelottavan tarkka, kun sitä oppii käyttämään. Tämä testi on tehty testiksi, eli ei ole tyhjentävä lista kvht.n aiheuttamista oireista. Kvht.n aiheuttamia oireita tunnetaan toista sataa. Kiitos tuosta a, b, c,...... vinkistä, joka on aiheuttanut kyselyjä. Pikaohje siihen: Merkkaa a-sarakkeen laatikoihin a sen oireen kohdalle joka täsmää. Laske a-sarakkeen osumat yhteen sinne alas a-yhteenvedon kohdalle. 3-4'viikon päästä merkkaa b-sarakkee laatikoihin b sen oireen kohdalle joka täsmää. Laske b-sarakkeen osumat yhteen sinne alas b-yhteenvedon kohdalle. Jne. Jatkuu kohta.


      • Oiva Rutanen
        aloittaja kirjoitti:

        En ymmärtänyt tuosta testistä, mitä a,b,c,... -kohdat tarkoittavat, mutta kyllä minulla joitakin noista oireista on; käteni ovat aina vapisseet, lapsesta asti, lähimuisti on alkanut pätkiä muutama vuosi sitten (jos oikein muistan:), tuuhea tukkani on hiukan harventunut, nivelkipua on ollut niin, että kävely on ollut hankalaa (parempi nyt kuitenkin, ruokavalion muutoksen jälkeen viime vuonna), ja minulla on (ollut) kaksi syöpää. Muuten voin hyvin, lepään hyvin, nukahdan heti kun haluan nukkua, olen virkeä päivisin, näytän terveeltä, syön hyvin (vaikea tietää, mitä syödä, kun pitäisi välttää lihaa, eläinrasvaa, lisäaineita, sokeria, ja ehkä leipääkin) ja olen hyvällä mielellä. Jatkuva nuha on ollut jo nelisen vuotta. Joudun jatkuvasti niistämään ja sylkemään limaa. Vaihtoehtolääkärin mukaan elimistöni on liian hapan, ja veressäni on sienirihmastoa, live blood -analyysin mukaan.

        Halusin nuorena lääkäriksi, mutta onneksi(!) minulla ei ollut taloudellista mahdollisuutta siihen. Onneksi siksi, että jos olisin lääketehtaiden toimesta aivopesty lääkäri, niin tuskin olisin keksinyt näitä bakteerikuvioita. Näitä mh-bakteereita ajauduin tutkimaan siksi, että useiden kosteusvauriohomeiden tuottama antibiootti-toksiini tuhoaa mh-bakteereita limakalvoilta, jonka takia immuunipuolustus ja sekä hormonaalinen-, että hermostollinen-järjestelmä alenee. Ja penisilliini-lääke(=antibiootti) tehdään homeesta, eli yhtäläisyys on helppo tajuta. Vertaan aina antibioottia konekivääriin; se niittaa kyllä ne pahat bakteerit, mutta hitsi-vie, kun se niittaa myöskin nämä hyvät/tarpeelliset mh-bakteeritkin! Sitten olikin urakkaa, mitkä ovat nuo bakteerit, joista muodostuu immuunipuolustuksen ensimmäinen puolustusrintama? Pyöritin pitkän aikaa tätä kysymystä ja kuinka ollakaan 8/2006 syttyi lamppu(keksin), että immuunipuolustus on kunnossa kun limakalvoilta löytyy jatkuvasti nämä kolme bakteeria; 1. Lactobacillus asdophilus(L-a), 2. Lactobacillus bulgarisus(L-b) ja Bifidobacterium. Ensin ajattelin, että ei tämä voi olla totta, koska lääketieteen korttipakka menee kerralla uusi-jakoon. Päätin, että sehän on helppo todistaa: Aloin 9/2006 syömään po 3'mh-bakteeria jatkuvasti ja jos olen väärässä, niin siinä menee korkeintaan henki ja jos olen oikeassa, niin tautini paranevat. - 3,5 kuukauden kuluttua parani laktoosi-intoleranssi ja migreeni, - 8,5 kuukauden kuluttua verenpaineeni normalisoitui kokonaan. Ensimmäinen verenpainelääkityksen(=synteettinen) vähentäminen tapahtui jo neljännen kuukauden kohdalla. Tämä verenpaineen normalisoitumisen nopeus yllätti minut! - Sellainen jännä ilmiö tapahtui/tapahtuu koko ajan; Hiukseni alkoivat tummumaan!! Eli vastaus kysymykseen: Pidän itseäni tutkijana, vaikkakin joskus tuntuu siltä, että olisin lääkäri-syystä, että olen joutunut neuvomaan lääkäreitä. . Yllätys-yllätys; mh-bakteerit tarvitsevat rasvaa suojakseen (vrt viili, jne). Käsittääkseni: - Lihaa kohtuudella, - Eläinrasvaa kohtuudella, - Lisäaineita -> Älä käytä ollenkaan, - Sokeria -> Vähennä rajusti, mutta älä lopeta kokonaan, - Leipää tumma/vaalea -> Käytä. Käytä näitä(prebiootti): Banaani ja,tai sipuli(raaka) ja,tai vehnä(jauho, leseet, jne) . *Jännä tilanne: On viitteitä siitä, että äitisi jo olisi kärsinyt noiden mhb.n puutteesta-onko näin; sairasteliko laktoosi-intoleranssia? Migreeniä? Verenpainetautia? Jne? Toisaalta teksteistä voisi päätellä, että olisit altistunut lapsesta asti jollekin kemikaalille, tai kvh-toksiinille? Mutta yksi asia on varma; Sinun limakalvoillesi on saatava noita kolmea tärkeintä mh-bakteeria jatkuvasti! Nämä kolme tärkeintä mh-bakteeria ovat tehokkain syöpälääke! Vaihtoehtolääkärisi on ollut oikeassa ja nyt kun syöt po mhb.ta jatkuvasti, niin happamuus vähenee.


      • Aloittaja
        Oiva Rutanen kirjoitti:

        Halusin nuorena lääkäriksi, mutta onneksi(!) minulla ei ollut taloudellista mahdollisuutta siihen. Onneksi siksi, että jos olisin lääketehtaiden toimesta aivopesty lääkäri, niin tuskin olisin keksinyt näitä bakteerikuvioita. Näitä mh-bakteereita ajauduin tutkimaan siksi, että useiden kosteusvauriohomeiden tuottama antibiootti-toksiini tuhoaa mh-bakteereita limakalvoilta, jonka takia immuunipuolustus ja sekä hormonaalinen-, että hermostollinen-järjestelmä alenee. Ja penisilliini-lääke(=antibiootti) tehdään homeesta, eli yhtäläisyys on helppo tajuta. Vertaan aina antibioottia konekivääriin; se niittaa kyllä ne pahat bakteerit, mutta hitsi-vie, kun se niittaa myöskin nämä hyvät/tarpeelliset mh-bakteeritkin! Sitten olikin urakkaa, mitkä ovat nuo bakteerit, joista muodostuu immuunipuolustuksen ensimmäinen puolustusrintama? Pyöritin pitkän aikaa tätä kysymystä ja kuinka ollakaan 8/2006 syttyi lamppu(keksin), että immuunipuolustus on kunnossa kun limakalvoilta löytyy jatkuvasti nämä kolme bakteeria; 1. Lactobacillus asdophilus(L-a), 2. Lactobacillus bulgarisus(L-b) ja Bifidobacterium. Ensin ajattelin, että ei tämä voi olla totta, koska lääketieteen korttipakka menee kerralla uusi-jakoon. Päätin, että sehän on helppo todistaa: Aloin 9/2006 syömään po 3'mh-bakteeria jatkuvasti ja jos olen väärässä, niin siinä menee korkeintaan henki ja jos olen oikeassa, niin tautini paranevat. - 3,5 kuukauden kuluttua parani laktoosi-intoleranssi ja migreeni, - 8,5 kuukauden kuluttua verenpaineeni normalisoitui kokonaan. Ensimmäinen verenpainelääkityksen(=synteettinen) vähentäminen tapahtui jo neljännen kuukauden kohdalla. Tämä verenpaineen normalisoitumisen nopeus yllätti minut! - Sellainen jännä ilmiö tapahtui/tapahtuu koko ajan; Hiukseni alkoivat tummumaan!! Eli vastaus kysymykseen: Pidän itseäni tutkijana, vaikkakin joskus tuntuu siltä, että olisin lääkäri-syystä, että olen joutunut neuvomaan lääkäreitä. . Yllätys-yllätys; mh-bakteerit tarvitsevat rasvaa suojakseen (vrt viili, jne). Käsittääkseni: - Lihaa kohtuudella, - Eläinrasvaa kohtuudella, - Lisäaineita -> Älä käytä ollenkaan, - Sokeria -> Vähennä rajusti, mutta älä lopeta kokonaan, - Leipää tumma/vaalea -> Käytä. Käytä näitä(prebiootti): Banaani ja,tai sipuli(raaka) ja,tai vehnä(jauho, leseet, jne) . *Jännä tilanne: On viitteitä siitä, että äitisi jo olisi kärsinyt noiden mhb.n puutteesta-onko näin; sairasteliko laktoosi-intoleranssia? Migreeniä? Verenpainetautia? Jne? Toisaalta teksteistä voisi päätellä, että olisit altistunut lapsesta asti jollekin kemikaalille, tai kvh-toksiinille? Mutta yksi asia on varma; Sinun limakalvoillesi on saatava noita kolmea tärkeintä mh-bakteeria jatkuvasti! Nämä kolme tärkeintä mh-bakteeria ovat tehokkain syöpälääke! Vaihtoehtolääkärisi on ollut oikeassa ja nyt kun syöt po mhb.ta jatkuvasti, niin happamuus vähenee.

        Kiitos, että esittelit itseäsi hiukan. Miten päättelet äidin oireilua? Kyllä hänellä päänsärkyä oli, ja myöhemmin aivosyöpä, samoin isällä. Minulla on laktoosi-intoleranssi. Lapsena todellakin altistuin jonkin verran kemikaaleille. Juomavedessämme oli aika ajoin naapurin huoltoaseman tankkivuotojen makua. Käytimme myös kemikaaleja tuhohyönteisiä, rikkaruohoja ja hometta vastaan, ja sen ajan mukaisesti turvaohjeita ei aina noudatettu kovin tarkasti. Jospa nämä bakteerit estävät syövän takaisintulon - olisipa se mahtavaa. Ripuli ainakin lakkasi melkein heti paikalla. Suolisto tuntuu nyt tyytyväiseltä. Ehdotus: jos esittelisit tutkimuksiasi verkkosivuillasi, se antaisi ehkä paremman kuvan tietojesi lähteistä, ja siten lisäisi uskottavuutta. Ja kiitos, että vastasit tähän tiedusteluuni. Jo aikaisemminkin, viime vuonna muistaakseni, annoit nevoja jossain toisessa terveysasiassa minulle - en muista, missä, mutta tällä keskustelupalstalla se oli.


      • Oiva Rutanen
        Aloittaja kirjoitti:

        Kiitos, että esittelit itseäsi hiukan. Miten päättelet äidin oireilua? Kyllä hänellä päänsärkyä oli, ja myöhemmin aivosyöpä, samoin isällä. Minulla on laktoosi-intoleranssi. Lapsena todellakin altistuin jonkin verran kemikaaleille. Juomavedessämme oli aika ajoin naapurin huoltoaseman tankkivuotojen makua. Käytimme myös kemikaaleja tuhohyönteisiä, rikkaruohoja ja hometta vastaan, ja sen ajan mukaisesti turvaohjeita ei aina noudatettu kovin tarkasti. Jospa nämä bakteerit estävät syövän takaisintulon - olisipa se mahtavaa. Ripuli ainakin lakkasi melkein heti paikalla. Suolisto tuntuu nyt tyytyväiseltä. Ehdotus: jos esittelisit tutkimuksiasi verkkosivuillasi, se antaisi ehkä paremman kuvan tietojesi lähteistä, ja siten lisäisi uskottavuutta. Ja kiitos, että vastasit tähän tiedusteluuni. Jo aikaisemminkin, viime vuonna muistaakseni, annoit nevoja jossain toisessa terveysasiassa minulle - en muista, missä, mutta tällä keskustelupalstalla se oli.

        Monet perinnöllisiksi luullut sairaudet eivät olekaan periytyviä, vaan useissa tapauksissa periytyvää onkin ohuet limakalvot. Mystinen yhtälö: Kun limakalvot ovat kunnossa(=löytyy tärkeimmät mh-bakteerit), niin immuunipuolustus on kunnossa ja sekä hormonaalinen-, että hermostollinen-järjestelmä on kunnossa. Tätä kauta kiertyy nimen'omaan äitiisi. Lue tuo: http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Tiesitko_etta.html


      • Oiva Rutanen
        Aloittaja kirjoitti:

        Kiitos, että esittelit itseäsi hiukan. Miten päättelet äidin oireilua? Kyllä hänellä päänsärkyä oli, ja myöhemmin aivosyöpä, samoin isällä. Minulla on laktoosi-intoleranssi. Lapsena todellakin altistuin jonkin verran kemikaaleille. Juomavedessämme oli aika ajoin naapurin huoltoaseman tankkivuotojen makua. Käytimme myös kemikaaleja tuhohyönteisiä, rikkaruohoja ja hometta vastaan, ja sen ajan mukaisesti turvaohjeita ei aina noudatettu kovin tarkasti. Jospa nämä bakteerit estävät syövän takaisintulon - olisipa se mahtavaa. Ripuli ainakin lakkasi melkein heti paikalla. Suolisto tuntuu nyt tyytyväiseltä. Ehdotus: jos esittelisit tutkimuksiasi verkkosivuillasi, se antaisi ehkä paremman kuvan tietojesi lähteistä, ja siten lisäisi uskottavuutta. Ja kiitos, että vastasit tähän tiedusteluuni. Jo aikaisemminkin, viime vuonna muistaakseni, annoit nevoja jossain toisessa terveysasiassa minulle - en muista, missä, mutta tällä keskustelupalstalla se oli.

        Kerrotko menikö metsään? Muutos kohdistui tuohon aloitussivuun: http://personal.inet.fi/koti/haistahome/


      • arvioimaan:)
        Oiva Rutanen kirjoitti:

        Kerrotko menikö metsään? Muutos kohdistui tuohon aloitussivuun: http://personal.inet.fi/koti/haistahome/

        Mutta haluaisin yhä tietää tarkemmin, mikä sai sinut päättelemään, että nuo bakteerit, ja juuri nuo bakteerit auttavat näihin ongelmiin? Miten päädyit tuohon oirelistaan? Oliko nämä seurausta lukemistasi tutkimuksista, vai oliko se lista sinun oireistasi ja siitä, mikä auttoi sinua? Voit kai ymmärtää, että joidenkin mielestä se ei ole kovin tieteellistä? Toisaalta, mikä on nk. 'asiantuntemusta'? Siksi kutsuttaneen sitä, että on kirjoista lukenut toisten tutkimuksen tuloksista niin paljon, että on saanut jonkin oppiarvon? Silläkin on kai merkityksensä; sivistys on juuri sitä, ettei jokaisen tarvitse alkaa keksiä pyörää uudestaan. Oivalluksia saattaa tulla, ja ne voivat ensin vaikuttaa naurettavilta, jos ne eivät sovi siihenastisen ajattelun kuvioihin, mutta juuri uudella tavalla ajatteleminen on luonut monta tärkeää uudistusta tietämisessämme. Sitä vaan ajan takaa, että minusta on ymmärrettävää, että ihmisille ei riitä se, että joku sanoo vain vetäisseensä tuulesta jonkun teorian ja testanneensa sitä itseensä. Kerro lähteistäsi, niin luot uskottavuutta. Mihin kirjoihin/tutkimuksiin perustuvat väitteesi noiden bakteereiden vaikutuksista? Opintoihisi? Mitä olet opiskellut? Lukemaasi? Tutkimuksiisi? Intuitiolla on sijansa, mutta se ei lopulta riitä - se on vain alku. Sen jälkeen tulee voida perustella väitteensä. Ripulini alkoi uudelleen, mutta ehkä oli liian hätäistä odottaa tuloksia niin pian. Nyt se on jatkunut yli kaksi viikkoa. Jatkan bakteerien syöntiä - ei kai niistä haittaakaan liene.


      • Oiva Rutanen
        arvioimaan:) kirjoitti:

        Mutta haluaisin yhä tietää tarkemmin, mikä sai sinut päättelemään, että nuo bakteerit, ja juuri nuo bakteerit auttavat näihin ongelmiin? Miten päädyit tuohon oirelistaan? Oliko nämä seurausta lukemistasi tutkimuksista, vai oliko se lista sinun oireistasi ja siitä, mikä auttoi sinua? Voit kai ymmärtää, että joidenkin mielestä se ei ole kovin tieteellistä? Toisaalta, mikä on nk. 'asiantuntemusta'? Siksi kutsuttaneen sitä, että on kirjoista lukenut toisten tutkimuksen tuloksista niin paljon, että on saanut jonkin oppiarvon? Silläkin on kai merkityksensä; sivistys on juuri sitä, ettei jokaisen tarvitse alkaa keksiä pyörää uudestaan. Oivalluksia saattaa tulla, ja ne voivat ensin vaikuttaa naurettavilta, jos ne eivät sovi siihenastisen ajattelun kuvioihin, mutta juuri uudella tavalla ajatteleminen on luonut monta tärkeää uudistusta tietämisessämme. Sitä vaan ajan takaa, että minusta on ymmärrettävää, että ihmisille ei riitä se, että joku sanoo vain vetäisseensä tuulesta jonkun teorian ja testanneensa sitä itseensä. Kerro lähteistäsi, niin luot uskottavuutta. Mihin kirjoihin/tutkimuksiin perustuvat väitteesi noiden bakteereiden vaikutuksista? Opintoihisi? Mitä olet opiskellut? Lukemaasi? Tutkimuksiisi? Intuitiolla on sijansa, mutta se ei lopulta riitä - se on vain alku. Sen jälkeen tulee voida perustella väitteensä. Ripulini alkoi uudelleen, mutta ehkä oli liian hätäistä odottaa tuloksia niin pian. Nyt se on jatkunut yli kaksi viikkoa. Jatkan bakteerien syöntiä - ei kai niistä haittaakaan liene.

        Kiitos! Nyt hiffasin mikä on ongelman nimi, näemmä kun katsoo asioita liian läheltä, niin ei huomaa kaikkea-yksinkertaistakaan. Kun luin itse noita tekstejäni niin niistä saa todellakin sen kuvan, että tieto perustuu omaan, tai johonkin yksittäiseen tapahtumaan. No nyt on töitä tiedossa, joudun menemään koko paletin läpi(50-tiedostoa), huh-huh. Tuo oirelistakin perustuu KVHT-altistuneiden satojen eri henkilöiden saamiin oireisiin/sairauksiin. Ainoa mihin olen käyttänyt ulkopuolista tietoa ovat mh-bakteerien ominaisuudet. Arvasin, että ripuli voi(!) palata, sen takia että tuo Inner Healt Plus sisältää laktoosia ja maitoproteiinia. Lopeta tuon tuotteen käyttö niin pikäksi ajaksi, että kestät laktoosia! Tietäisin tasan tarkkaan mitä täällä Suomessa asialle voi tehdä, mutta en pysty sanomaan millä Australiassa saatavalla mhb-tuotteella se onnistuu. Joka tapauksessa yritä löytää mhb(L-a ja Bif.)-tuote, joka on vapaa maitoperäisistä aines'osista. Itse mh-bakteeri ei aiheuta ongelmia, mutta mhb-tuotteen jokin oheis'aine voi aiheuttaa ongelmia. Katso tiedot purkin tuoteselosteesta. ( ""Inner Health Plus, 25 billion good bacteria per capsule; 12.5 billion Lactobacillus Acidophilus, 12.5 billion bifidobacterium. Toinen purkki oli Natren Bulgaricum. Meninköhän lankaan sen suhteen; se sisältää 2 miljardia solua per gramma? Se on jauhetta. Se oli ainut bulgaricum, jonka löysin."" ) Vieläkö ripuloit?


      • Meille vielä sen
        Oiva Rutanen kirjoitti:

        Halusin nuorena lääkäriksi, mutta onneksi(!) minulla ei ollut taloudellista mahdollisuutta siihen. Onneksi siksi, että jos olisin lääketehtaiden toimesta aivopesty lääkäri, niin tuskin olisin keksinyt näitä bakteerikuvioita. Näitä mh-bakteereita ajauduin tutkimaan siksi, että useiden kosteusvauriohomeiden tuottama antibiootti-toksiini tuhoaa mh-bakteereita limakalvoilta, jonka takia immuunipuolustus ja sekä hormonaalinen-, että hermostollinen-järjestelmä alenee. Ja penisilliini-lääke(=antibiootti) tehdään homeesta, eli yhtäläisyys on helppo tajuta. Vertaan aina antibioottia konekivääriin; se niittaa kyllä ne pahat bakteerit, mutta hitsi-vie, kun se niittaa myöskin nämä hyvät/tarpeelliset mh-bakteeritkin! Sitten olikin urakkaa, mitkä ovat nuo bakteerit, joista muodostuu immuunipuolustuksen ensimmäinen puolustusrintama? Pyöritin pitkän aikaa tätä kysymystä ja kuinka ollakaan 8/2006 syttyi lamppu(keksin), että immuunipuolustus on kunnossa kun limakalvoilta löytyy jatkuvasti nämä kolme bakteeria; 1. Lactobacillus asdophilus(L-a), 2. Lactobacillus bulgarisus(L-b) ja Bifidobacterium. Ensin ajattelin, että ei tämä voi olla totta, koska lääketieteen korttipakka menee kerralla uusi-jakoon. Päätin, että sehän on helppo todistaa: Aloin 9/2006 syömään po 3'mh-bakteeria jatkuvasti ja jos olen väärässä, niin siinä menee korkeintaan henki ja jos olen oikeassa, niin tautini paranevat. - 3,5 kuukauden kuluttua parani laktoosi-intoleranssi ja migreeni, - 8,5 kuukauden kuluttua verenpaineeni normalisoitui kokonaan. Ensimmäinen verenpainelääkityksen(=synteettinen) vähentäminen tapahtui jo neljännen kuukauden kohdalla. Tämä verenpaineen normalisoitumisen nopeus yllätti minut! - Sellainen jännä ilmiö tapahtui/tapahtuu koko ajan; Hiukseni alkoivat tummumaan!! Eli vastaus kysymykseen: Pidän itseäni tutkijana, vaikkakin joskus tuntuu siltä, että olisin lääkäri-syystä, että olen joutunut neuvomaan lääkäreitä. . Yllätys-yllätys; mh-bakteerit tarvitsevat rasvaa suojakseen (vrt viili, jne). Käsittääkseni: - Lihaa kohtuudella, - Eläinrasvaa kohtuudella, - Lisäaineita -> Älä käytä ollenkaan, - Sokeria -> Vähennä rajusti, mutta älä lopeta kokonaan, - Leipää tumma/vaalea -> Käytä. Käytä näitä(prebiootti): Banaani ja,tai sipuli(raaka) ja,tai vehnä(jauho, leseet, jne) . *Jännä tilanne: On viitteitä siitä, että äitisi jo olisi kärsinyt noiden mhb.n puutteesta-onko näin; sairasteliko laktoosi-intoleranssia? Migreeniä? Verenpainetautia? Jne? Toisaalta teksteistä voisi päätellä, että olisit altistunut lapsesta asti jollekin kemikaalille, tai kvh-toksiinille? Mutta yksi asia on varma; Sinun limakalvoillesi on saatava noita kolmea tärkeintä mh-bakteeria jatkuvasti! Nämä kolme tärkeintä mh-bakteeria ovat tehokkain syöpälääke! Vaihtoehtolääkärisi on ollut oikeassa ja nyt kun syöt po mhb.ta jatkuvasti, niin happamuus vähenee.

        Sinulta jäi kertomatta, mitä ammattia olet harjoittanut, kun et pystynytkään lukemaan lääkäriksi. Ja mitä ja missä olet opiskellut näitä terveysasioita. Ihan vaan, jotta tietäisimme, miltä pohjalta neuvojasi jaat.


      • Kertoo
        Meille vielä sen kirjoitti:

        Sinulta jäi kertomatta, mitä ammattia olet harjoittanut, kun et pystynytkään lukemaan lääkäriksi. Ja mitä ja missä olet opiskellut näitä terveysasioita. Ihan vaan, jotta tietäisimme, miltä pohjalta neuvojasi jaat.

        Löytyy Oiva Rutanen, joka on eläkkeellä oleva kylmälaiteasentaja...


      • entinen ripuloija
        Oiva Rutanen kirjoitti:

        Kiitos! Nyt hiffasin mikä on ongelman nimi, näemmä kun katsoo asioita liian läheltä, niin ei huomaa kaikkea-yksinkertaistakaan. Kun luin itse noita tekstejäni niin niistä saa todellakin sen kuvan, että tieto perustuu omaan, tai johonkin yksittäiseen tapahtumaan. No nyt on töitä tiedossa, joudun menemään koko paletin läpi(50-tiedostoa), huh-huh. Tuo oirelistakin perustuu KVHT-altistuneiden satojen eri henkilöiden saamiin oireisiin/sairauksiin. Ainoa mihin olen käyttänyt ulkopuolista tietoa ovat mh-bakteerien ominaisuudet. Arvasin, että ripuli voi(!) palata, sen takia että tuo Inner Healt Plus sisältää laktoosia ja maitoproteiinia. Lopeta tuon tuotteen käyttö niin pikäksi ajaksi, että kestät laktoosia! Tietäisin tasan tarkkaan mitä täällä Suomessa asialle voi tehdä, mutta en pysty sanomaan millä Australiassa saatavalla mhb-tuotteella se onnistuu. Joka tapauksessa yritä löytää mhb(L-a ja Bif.)-tuote, joka on vapaa maitoperäisistä aines'osista. Itse mh-bakteeri ei aiheuta ongelmia, mutta mhb-tuotteen jokin oheis'aine voi aiheuttaa ongelmia. Katso tiedot purkin tuoteselosteesta. ( ""Inner Health Plus, 25 billion good bacteria per capsule; 12.5 billion Lactobacillus Acidophilus, 12.5 billion bifidobacterium. Toinen purkki oli Natren Bulgaricum. Meninköhän lankaan sen suhteen; se sisältää 2 miljardia solua per gramma? Se on jauhetta. Se oli ainut bulgaricum, jonka löysin."" ) Vieläkö ripuloit?

        Nyt on vatsa taas ollut ihan ok pari päivää. laktoositoleranssini ei ole kovin vakava. Kyllä minusta tuntuu, että nämä ohjeesi auttoivat minua, joten aion jatkaa bakteereiden mutustelua:) Ai että olet tehnyt tutkimuksia sadoista ihmisistä? Hyvä varmaan, jos kerrot sen verkkosivuillasikin, ja kaikki muut yksityiskohdat, jotka auttavat arvioimaan asiantuntemustasi - noita asiaa tuntemattomia mutta hyökkäämään ja pilkkaamaan valmiita löytyy, kuten olet huomannut. Minä puolestani kiitän avustasi.


      • aloittaja
        entinen ripuloija kirjoitti:

        Nyt on vatsa taas ollut ihan ok pari päivää. laktoositoleranssini ei ole kovin vakava. Kyllä minusta tuntuu, että nämä ohjeesi auttoivat minua, joten aion jatkaa bakteereiden mutustelua:) Ai että olet tehnyt tutkimuksia sadoista ihmisistä? Hyvä varmaan, jos kerrot sen verkkosivuillasikin, ja kaikki muut yksityiskohdat, jotka auttavat arvioimaan asiantuntemustasi - noita asiaa tuntemattomia mutta hyökkäämään ja pilkkaamaan valmiita löytyy, kuten olet huomannut. Minä puolestani kiitän avustasi.

        että olen voinut nyt huokaista helpotuksesta. Ei se ainakaan mitään syöpää tms liene, koska siinä tapauksessa oireet eivät olisi bakteereilla loppuneet.


      • Oiva Rutanen
        entinen ripuloija kirjoitti:

        Nyt on vatsa taas ollut ihan ok pari päivää. laktoositoleranssini ei ole kovin vakava. Kyllä minusta tuntuu, että nämä ohjeesi auttoivat minua, joten aion jatkaa bakteereiden mutustelua:) Ai että olet tehnyt tutkimuksia sadoista ihmisistä? Hyvä varmaan, jos kerrot sen verkkosivuillasikin, ja kaikki muut yksityiskohdat, jotka auttavat arvioimaan asiantuntemustasi - noita asiaa tuntemattomia mutta hyökkäämään ja pilkkaamaan valmiita löytyy, kuten olet huomannut. Minä puolestani kiitän avustasi.

        tämän sivuillani. Itse "katselen" tätä liian läheltä, niin ulkopuolinen varmaan huomaisi helpommin. Kiitos edellisestä. Jostain syystä ihmiset eivät tajua, että tietomäärä on ratkaisevaa. Ei se mikä on ammatiltaan. Minuakin voi sanoa vaikka lammaspaimeneksi-ei se minua haittaa. http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=97&conference=4500000000000608&posting=22000000018244042#22000000018244042


      • aloittaja
        Oiva Rutanen kirjoitti:

        tämän sivuillani. Itse "katselen" tätä liian läheltä, niin ulkopuolinen varmaan huomaisi helpommin. Kiitos edellisestä. Jostain syystä ihmiset eivät tajua, että tietomäärä on ratkaisevaa. Ei se mikä on ammatiltaan. Minuakin voi sanoa vaikka lammaspaimeneksi-ei se minua haittaa. http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=97&conference=4500000000000608&posting=22000000018244042#22000000018244042

        niiden raportoinnista juuri tiedä, mutta eikös sitä kuuluisi sanoa jotain sen tyylistä, kuin: Vuosien se-ja-se välisenä aikana olen tutkinut niin-ja-niin monta ihmistä, jotka olivat ottaneet yhteyttä minuun (?) epäiltyään sairastavansa homeiluoireita. Laadin listan oireista, jotka esiintyivät yleisimmin (anna prosentit), ja suosittelin heille kolmea bakteeria, joihin olin päätynyt (miksi?). Niin ja niin moni (anna prosentit) rapartoi oireidensa vähentyneen kuukauden, kahden kuukauden, vuoden kuluttua. Siis kuten huomaat, maallikkona en osaa neuvoa sinua. Etsi tietoa statistiikasta ja siitä, miten tutkimuksia tehdään ja miten niiden tulokset ilmaistaan. Tutkimusten tulisi olla sellaisia, että ne voi kuka tahansa annettujen tietojen perusteella uusia, samoin tuloksin, eikö? Tuntee itsensä aika hölmöksi, kun joutuu kuuntelemaan ohjeita ihmiseltä, joka sanoo tietävänsä syyn ongelmiini, mutta ei kerro, miten hän tietää. Arvelisin, että olet oikeassa, mutta jouduin käyttämään intuitiotani uskoakseni sinua. Olisi parempi, jos vetoaisit järkeeni ja sisältälukukykyyni:)


      • Oiva Rutanen
        aloittaja kirjoitti:

        niiden raportoinnista juuri tiedä, mutta eikös sitä kuuluisi sanoa jotain sen tyylistä, kuin: Vuosien se-ja-se välisenä aikana olen tutkinut niin-ja-niin monta ihmistä, jotka olivat ottaneet yhteyttä minuun (?) epäiltyään sairastavansa homeiluoireita. Laadin listan oireista, jotka esiintyivät yleisimmin (anna prosentit), ja suosittelin heille kolmea bakteeria, joihin olin päätynyt (miksi?). Niin ja niin moni (anna prosentit) rapartoi oireidensa vähentyneen kuukauden, kahden kuukauden, vuoden kuluttua. Siis kuten huomaat, maallikkona en osaa neuvoa sinua. Etsi tietoa statistiikasta ja siitä, miten tutkimuksia tehdään ja miten niiden tulokset ilmaistaan. Tutkimusten tulisi olla sellaisia, että ne voi kuka tahansa annettujen tietojen perusteella uusia, samoin tuloksin, eikö? Tuntee itsensä aika hölmöksi, kun joutuu kuuntelemaan ohjeita ihmiseltä, joka sanoo tietävänsä syyn ongelmiini, mutta ei kerro, miten hän tietää. Arvelisin, että olet oikeassa, mutta jouduin käyttämään intuitiotani uskoakseni sinua. Olisi parempi, jos vetoaisit järkeeni ja sisältälukukykyyni:)

        Kun näät tämän viestin, niin laitako minulle sähköpostiosoitteesi-Tärkeä henkilökohtainen asia!
        [email protected]

        Kiitos sinulle!


      • reumaan sairastunut
        Oiva Rutanen kirjoitti:

        Halusin nuorena lääkäriksi, mutta onneksi(!) minulla ei ollut taloudellista mahdollisuutta siihen. Onneksi siksi, että jos olisin lääketehtaiden toimesta aivopesty lääkäri, niin tuskin olisin keksinyt näitä bakteerikuvioita. Näitä mh-bakteereita ajauduin tutkimaan siksi, että useiden kosteusvauriohomeiden tuottama antibiootti-toksiini tuhoaa mh-bakteereita limakalvoilta, jonka takia immuunipuolustus ja sekä hormonaalinen-, että hermostollinen-järjestelmä alenee. Ja penisilliini-lääke(=antibiootti) tehdään homeesta, eli yhtäläisyys on helppo tajuta. Vertaan aina antibioottia konekivääriin; se niittaa kyllä ne pahat bakteerit, mutta hitsi-vie, kun se niittaa myöskin nämä hyvät/tarpeelliset mh-bakteeritkin! Sitten olikin urakkaa, mitkä ovat nuo bakteerit, joista muodostuu immuunipuolustuksen ensimmäinen puolustusrintama? Pyöritin pitkän aikaa tätä kysymystä ja kuinka ollakaan 8/2006 syttyi lamppu(keksin), että immuunipuolustus on kunnossa kun limakalvoilta löytyy jatkuvasti nämä kolme bakteeria; 1. Lactobacillus asdophilus(L-a), 2. Lactobacillus bulgarisus(L-b) ja Bifidobacterium. Ensin ajattelin, että ei tämä voi olla totta, koska lääketieteen korttipakka menee kerralla uusi-jakoon. Päätin, että sehän on helppo todistaa: Aloin 9/2006 syömään po 3'mh-bakteeria jatkuvasti ja jos olen väärässä, niin siinä menee korkeintaan henki ja jos olen oikeassa, niin tautini paranevat. - 3,5 kuukauden kuluttua parani laktoosi-intoleranssi ja migreeni, - 8,5 kuukauden kuluttua verenpaineeni normalisoitui kokonaan. Ensimmäinen verenpainelääkityksen(=synteettinen) vähentäminen tapahtui jo neljännen kuukauden kohdalla. Tämä verenpaineen normalisoitumisen nopeus yllätti minut! - Sellainen jännä ilmiö tapahtui/tapahtuu koko ajan; Hiukseni alkoivat tummumaan!! Eli vastaus kysymykseen: Pidän itseäni tutkijana, vaikkakin joskus tuntuu siltä, että olisin lääkäri-syystä, että olen joutunut neuvomaan lääkäreitä. . Yllätys-yllätys; mh-bakteerit tarvitsevat rasvaa suojakseen (vrt viili, jne). Käsittääkseni: - Lihaa kohtuudella, - Eläinrasvaa kohtuudella, - Lisäaineita -> Älä käytä ollenkaan, - Sokeria -> Vähennä rajusti, mutta älä lopeta kokonaan, - Leipää tumma/vaalea -> Käytä. Käytä näitä(prebiootti): Banaani ja,tai sipuli(raaka) ja,tai vehnä(jauho, leseet, jne) . *Jännä tilanne: On viitteitä siitä, että äitisi jo olisi kärsinyt noiden mhb.n puutteesta-onko näin; sairasteliko laktoosi-intoleranssia? Migreeniä? Verenpainetautia? Jne? Toisaalta teksteistä voisi päätellä, että olisit altistunut lapsesta asti jollekin kemikaalille, tai kvh-toksiinille? Mutta yksi asia on varma; Sinun limakalvoillesi on saatava noita kolmea tärkeintä mh-bakteeria jatkuvasti! Nämä kolme tärkeintä mh-bakteeria ovat tehokkain syöpälääke! Vaihtoehtolääkärisi on ollut oikeassa ja nyt kun syöt po mhb.ta jatkuvasti, niin happamuus vähenee.

        Viestistäsi päätellen olisi melko yksinkertaista "parantaa" esim. reuma. ..."immuunipuolustus on kunnossa kun limakalvoilta löytyy jatkuvasti nämä kolme bakteeria"... Autoimmuunisairauksissahan, kuten reuma, on vika juuri ihmisen immuunipuolustuksessa.


      • Oiva Rutanen
        reumaan sairastunut kirjoitti:

        Viestistäsi päätellen olisi melko yksinkertaista "parantaa" esim. reuma. ..."immuunipuolustus on kunnossa kun limakalvoilta löytyy jatkuvasti nämä kolme bakteeria"... Autoimmuunisairauksissahan, kuten reuma, on vika juuri ihmisen immuunipuolustuksessa.

        Kun keksin tämän kolmen tärkeimmän probiootti-bakteerin yhtälön joista muodostuu immuunipuolustuksen perusta, niin ensimmäinen oma kommenttini oli; "Ei hemmetti tämä voi olla näin yksinkertaista". Meni pari päivää ennenkuin itsekään uskoin, että se on todellakin näin yksinkertaista! Toisaalta on aivan ymmärrettävää, jos joku muu ei heti usko, kun en itsekään heti uskonut.
        -
        Yllätys - Reumankin aiheuttaja on kv-home antibiootti, joka tuhoaa juuri näitä probiootti-bakteereita(mhb) ja mhb.n puutteen takia limakalvoilla ja kudoksissa on lievä tulehdus, joka ei näy CRP.ssä. Ja juuri tuon tulehduksen hoitoon tarvitaan - ei antibioottia, vaan antibioottibakteeri Lactobacillus bulgarisus bakteeri jolloin olet koko ajan turvallisella antibioottikuurilla. Ja idea näissä on, että kolmea tärkeintä mh-bakteeria syödään joka ikinen päivä-jatkuvasti 10'miljardia bakteeria/vrk tehosessio ks.linkki:
        http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Maitohappobakteeritiedotteet.html
        -
        Vastauksia jo ennalta:
        http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Usein_kysytty_maitohappobakteereista.html
        -
        Vältä virheet:
        http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Mhb.n_kaytossa_tehdyt_virheet.html
        -
        Ja vielä tahallista toistoa:
        Luonnollisilla-elävillä mh-bakteereilla ei ole yliannostuksen vaaraa, mutta ongelmia saattaa tulla jostain mhb-tuotteen oheis(apu)aineesta-joten kiinnitä huomiota apuaineisiin!


    • ulkomaan-

      matkoja?

      • aloittaja

        mutta tämä on länsimaita, hygienia Suomen luokkaa. En ole muuttanut ruokavaliota vähään aikaan.


    • on aina

      syy mennä lääkäriin. Ja tottakai myös pitkittynyt jatkuva ripuli. Aiheuttajia on niin paljon, etten lähde veikkailemaan mitään. Siis tutkimuksiin kipinkapin...

    • Jurmola..

      kaikkien viljatuotteiden syönti. Leipää ei muutenkaan kannata syödä, kuituija saat vihanneksista. Samoin jätä ehdottomasti pois omenat jos niitä syöt, ja vähennä muidenkin hedelmien syöntiä. Itselläni näiden syömisen lopettamien ainakin auttoi.

    • "haistahome"-sivut

      lakkautin 04.10.2011 jotka sisältävät vanhaa-päivittämätöntä tietoa!!
      Päivitän ainoastaan allaolevia sivuja!!

      Sisältää sekä kaikki päivitetyt kosteusvauriohome-, että maitohappobakteeri-sivut:
      http://pappasmurffi.nettisivu.org/

      Sisältää päivitetyt maitohappobakteeri-sivut:
      http://maitohappobakteeri.nettisivu.org/

    • Kimmo

      Lueskelin tämän ketjun ja Oivan oivat sivut. Sellainen kysymys nousee, että miksi juuri nämä kolme mh-bakteerikantaa ovat kokemuksesi mukaan parhaat? Mistä tiedät että juuri ne ovat parhaat?

      Nettiä lukemalla ilmenee, että asiasta on nimittäin hyvinkin paljon erimielisyyttä. Joidenkin lähteiden mukaan esim. Bulgaruksekselle on parempia vaihtoehtoja...

    • 1.vuosi/bakteeri

      "" *Mhb. Rankat bakteeri-kokeet.
      Tämä sivu on päivitetty 24.06.2011

      Syyskuu 2006
      Keksintö-immuunipuolustuksen perusta: Kolme tärkeintä probiootti-bakteeria:

      1.(1.)Lactobacillus asidophilus – jonka saantisuositus=2 miljardia bakteeria/vrk.
      2.(2.)Lactobacillus bulgaricus – jonka saantisuositus=2 miljardia bakteeria/vrk.
      3.(7.)Bifidobacterium – jonka saantisuositus=2 miljardia bakteeria/vrk.
      - Joita on yhteensä saatava limakalvoille jatkuvasti päivittäin vähintään 3×1(suositus on 3×2)-miljardia bakteeria/vrk muut Probiootit – joten tee näiden bakteereiden saannista elämäntapa. Se miksi limakalvojen parantaminen on tosi hidasta puuhaa, selviää kun suhteutat nämä kaksi asiaa:
      1. Mikroskooppisen pienillä bakteereilla parannetaan;
      2. Elimistön valtavaa-lievästi tulehtunutta (CRP=alle 12) limakalvo aluetta. Tulehduksen hoitoon juuri tarvitaan 2.(2.)Lactobacillus bulgaricus bakteeria, jolloin olet pitkällä-turvallisella “antibiootti-kuurilla”!
      Prob.tuote saa sisältää muitakin probiootteja.

      Ensin ajattelin, että ei tämä voi olla totta, koska lääketieteen korttipakka menee kerralla uus-jakoon ja “Lääke”tieteestä tuleekin Terveystiedettä. Päätin, että sehän on helppo todistaa:
      -Aloin 9/2006 syömään po kolmea maitohappobakteeria jatkuvasti n.15 miljardia bakteeria/vrk ja jos olen väärässä, niin siinä menee korkeintaan henki ja jos olen oikeassa, niin tautini paranevat.
      - 3,5 kuukauden kuluttua parani laktoosi-intoleranssi ja migreeni,
      - 4 kuukauden kohdalla tapahtui jo ensimmäinen verenpainelääkityksen(=synteettinen) vähentäminen. Tämä verenpaineen normalisoitumisen nopeus yllätti minut.
      - 8,5 kuukauden kuluttua verenpaineeni normalisoitui kokonaan!
      - Sellainen jännä ilmiö tapahtui ja tapahtuu koko ajan; Hiukseni alkoivat tummumaan!
      Eli testasin itse ensin näiden bakteereiden turvallisuuden ennen kuin uskalsin tehdä testejä ulkopuolisilla henkilöillä.
      Potilastesteissä palaute oli 100%.sti positiivista silloin kun Probiootti-bakteerien käytössä ei oltu tehty virheitä!
      Huomioi tämä:
      - Verenpainetautia sairastava. Kun rupeat syömään mhb.ta päivittäin, niin seuraa verenpainettasi viikottain ja kun verenpaineet normalisoituvat pikkuhiljaa, niin vähennä synteettistä verenpaine-lääkitystä portaittain lääkärisi valvonnassa.
      Huom!!! Älä lopeta verenpainelääkitystä kerralla!

      Syyskuu 2009
      Erään bakteerikokeen yhteydessä kipeytyi vatsani; otin kokeessa tietoisen riskin! Ja eräänä päivänä tunsin, että elimistössäni tapahtuu todellinen myllerrys. Mittasin lämmön, joka oli 37,1 C-astetta. Vartin kuluttua tunsin kuumeen nousevan ja haiman kipeytyvän ja kipeimmillään olisin pystynyt piirtämään haimani ääriviivat ihoon. Vartin kuluttua alkoi valtava kuumehorkka ja mittasin kuumeen, joka oli 39,7 C-astetta. Meinasin ensin, että soitan ambulanssin, mutta tuumasin että on tässä tehty rankempiakin kokeita.
      Otin kolmea tärkeintä bakteeria noin 70 miljardia bakteeria kerralla ja odotan puoli tuntia, jos mitään ei tapahdu niin soitan ambulanssin.
      Sitten tapahtuikin ihmeitä:
      Tunsin että kuumehorkka vähenee koko ajan ja 35-minuutin kuluttua tunsin olloni normaaliksi. Mittasin lämpöni joka oli 36,8 C-astetta!
      Ambulanssia minun ei tarvinnut tilata.

      Olet tässä: *Mhb. Rankat bakteeri-kokeet.
      Alkuun ""
      http://maitohappobakteeri.nettisivu.org/mhb-kolme-vaikutukseltaan-tarkeinta-probiootti-bakteeria-ovat-immuunipuolustuksen-perusta/mhb-rankat-bakteeri-kokeet/

      Sitten tämän selvittämiseen vuosi lisää. Mahdollisimman lyhyesti yritin vastatta.
      http://maitohappobakteeri.nettisivu.org/mhb-kolme-vaikutukseltaan-tarkeinta-probiootti-bakteeria-ovat-immuunipuolustuksen-perusta/mhb-kadonneiden-elamaa-yllapitavien-probiootti-bakteerienmhb-arvoitus-ja-homeiden-antibiootti/

    • kelikeliakia????????

      Minulla on ***** aika löysää ei mitään ripulia mutta löysempää mitä pitäis olla. Voiko olla keliakia.? mitään muita oireita ei ole. Kilpirauhasen vajaatoiminta on. Kerran päivässä käyn paskalla. Jos syön esim ruisleipää tai maitoa niin ei tule mitään oireita että pitäs juosta vessaan vaan kerran käyn aamulla syönnin jälkeen. Mistä tämä löysyys johtuu?

    • th ammattilainen

      Menkää hyvät ihmiset lääkärille, jos teillä on ongelmia terveytenne kanssa.Heillä on asiantuntemusta asioihin.Voitte esittää heille vaihtoehtoisia arvailujannekin ihan hyvin, jos se rauhoittaa mieltänne.

      Verinen ripuli on AINA syy hakeutua lääkärin vastaanotolle!

      • Kvht-altistunut

    • Anonyymi

      Villisika lääkäri the daegg of pussy diktator suosittelee daegolax tuoteperheen paksusuolen aktivoivaa pulveria.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      317
      3616
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1669
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1425
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1290
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1260
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      55
      1232
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      189
      1187
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe