DAT Autohus

kokemuksia?

Onko kellään kokemuksia DAT Autohus-nimisestä saksalaisesta autokaupasta, joka sijaitsee Hampurin lähellä? Hintataso vaikuttaisi olevan kilpailukykyinen...

10

7028

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pilvin Pimein

      mutta suurimmaksi osaksi leasing- ja vuokrakäytöstä poistuneita.
      Hyvin huollettuja takuu autoja.

    • riittää

      Leasing autot on varmoja ostoksia. Ne on siistejä ja leasing autoissa on se hyvä puoli että historia on selvä, kyseinen liike ei ruuvaa mittareita ja jos on kolaroitu niin sitä ei ole korjailtu tai paikkailtu ja ne on huollettu.

      • eetu

        Ajelin viimeksi eilen firman leasing Golffilla, vaihdelaatikko vetelee viimeisiään kun heppu joka pääasiassa sillä ajaa omaa melkoisen agressivisen ajotyylin. Eipä tämä ole ainoa laatuaan, voi vain kuvitella millaista rääkkiä tämäkin on jo uudesta saakka saanut.


      • Sitten
        eetu kirjoitti:

        Ajelin viimeksi eilen firman leasing Golffilla, vaihdelaatikko vetelee viimeisiään kun heppu joka pääasiassa sillä ajaa omaa melkoisen agressivisen ajotyylin. Eipä tämä ole ainoa laatuaan, voi vain kuvitella millaista rääkkiä tämäkin on jo uudesta saakka saanut.

        kun teidän leasing loppuu ja auto menee myyntiin niin siihen ei vaihdeta paljon muita osia kuin kuvailemasi vaihdelaatikko kytkimineen, jarrulevyt paloineen, mahdollisesti jouset ja iskarit, pyyhkijän sulat ym kuluneet osat.
        Tottakai myös moottori huolletaan ja mahdollinen jakoremmi ja muut hihnat ja öljyt vaihdetaan.

        Ai miksikö?

        No sentakia tietenkin, koska auto on senverran uusi, että sille joudutaan myöntämään takuu että se on muutoinkin normaalin kuluttajasuojan piirissä.

        Edellä luetelluista töistä aiheutuvat kustannukset on otettu osaksi huomioon jo auton leasing- maksuissa. Ja loput on auton myyntihinnassa.

        Mutta ostos on turvallinen.


      • teepee
        eetu kirjoitti:

        Ajelin viimeksi eilen firman leasing Golffilla, vaihdelaatikko vetelee viimeisiään kun heppu joka pääasiassa sillä ajaa omaa melkoisen agressivisen ajotyylin. Eipä tämä ole ainoa laatuaan, voi vain kuvitella millaista rääkkiä tämäkin on jo uudesta saakka saanut.

        Tuo firman liisareiden huono kunto Suomessa johtuu nimenomaan suomalaisesta kateuskulttuurista. Autoa käsitellään miten sattuu, koska "senttiäkään ei ole omaa rahaa kiinni".

        Yleisesti ottaen saksalaiset suhtautuvat toisen omaisuuteen kunnioittavasti. Leasing-säännöt ovat myös tiukemmat esim. auton huoltojen ja kunnossapidon suhteen. Auto on pidettävä siinä kunnossa, että sen saa pysähtymään huippunopeudestaan, kun jono pysähtyy.

        Olen tuonut Saksasta entisen leasing-auton omaan käyttööni, joten tiedän mistä puhun. Voin suositella tällaista muillekin.


    • lyhyt saksa

      Olen tähtäillyt samaa paikkaa ja suunnittelen pikapuolin visiittiä sinnepäin.

    • JoHan

      Olen asioinut k.o paikassa monta kertaa, turvallinen ja hyvä autonostopaikka, hinnat tosin ovat n,s apteekin hintoja, mutta autoissa ei ole huomauttamista, ja hintataso on n, 10 % alle muiden liikkeiden, autoihin saa myös kuntotestiraportin mukaan n, 50 € maksua vastaan.

      • junx

        Palvelevatko englanniksi vai pitääkö vääntää ns. lyhyttä saksaa? :-)


    • Stuttgart

      Vaikuttaa hienolta paikalta, kiitos vinkista.

    • tarkoittaa

      Dat Autohus:in hinnastossa on kahdet hinnat Export ja inland?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      377
      3548
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      194
      1648
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1317
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      145
      1182
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      863
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      845
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      116
      804
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      799
    9. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      51
      799
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      782
    Aihe