kertokaas

WINTIKKA 50mg

Alotin tossa just pikku lisäravinne kuurin elikkä winstrol 50mg tabuja ois tossa hommatuna, elikä oisko jollain kokemusta samaisesta aineesta, itellä ollu joskus märkänä samaa kamaa, mutta se tais olla 50mg per putki ja pari kertaa vk tätähän otetaan sama määrä per päivä. ja seki sai lihat näkyviin aika kivasti. JA jumalauta tähän viestiin ei auta yhdenkään natikka piipertäjän alkaa itkemään, kun ette tajuu asiasta hevon vittua!

18

14887

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pika testo

      napit käy maksan päälle.2-3 menee maksan läpi.vedä nesteenä.wintikka 100 pikatesto deca 2 viikos ja sustaa decaa testeniä ja oksua kielen alle ni voi´la!toimi mulla hyvin tuli vitusti voimaa ja kiristy

      • taas,,

        tarkootus olis saada enemmänkin tiukkuutta kun sitä nestepöhöö jota decalla ja sustalla tulee, meinaatko ettei pelkkä wintikka 50mg päivässä riitä?? voimaa tulee mitä tulee mutt lihasta pitäs vähän saada näkösälle. selitäppäs tarkemiin mitä oikein tarkotit kun oli hiukka epäselvä toi sun vastaus


      • Anonyymi

        Mistä ostat? Tai mistä vois saada


    • RoidsThailand

      susta anavar primobolan

      susta 500mg/w
      anavar 60-100mg per day
      primobolan 400-600mg/w

      Rupee rasvat lahtee :)

      • Anonyymi

        Mistä saisi ostettu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä saisi ostettu?

        Ftw steroids. Oon tilannu usein ja tullu aina parissa viikossa max. Ammattilaisia lähettämisessä


    • WINTIKKA pika Roids

      Homot roinaa!

    • roidragekyttä

      ei homot roinaa vaan roinaajista tulee homoja,testosteroni muuttuu estrogeeniksi,alkaa pitämään samoista asioista kun tytöt esim.pojista, hihihi se on niin nättiä

      • Anonyymi

        Eks se oo nii et homot homot tuntee. Et taida pillusta tykätä. Jote laita sinne tinderiin vaan tykkäyksen kohteeksi pojat<3


    • Moro vinsut on ihan jees kireyttä tulee ja antaa jonkun verran puhtia treeneihin. 50 mg päivässä on sopiva määrä. Jotkut vetää sen 3 viikkoa putkeen ja sitten viikko taukoa jotkut taas ei pidä taukoa ollenkaan. mutta toisille sopii jompi kumpi. Mutta ite vedän 3 viikon sykleissä ja viikon tauko niin mulle ainakin sopii toi paremmin. Mutta testaa ja kato että miten itselles sopii. Mutta eikun jatkoja hyvän harrastuksen parissa

    • pasi22hki

      hei oiskos kellään myydä tota dianabolia asun helsingin keskustassa voin noutaa laita viestä [email protected] tai jos löytyy jotain muita suulisia steroideja nekin käy

    • natuna loppuun asti

      voisin sulle lähettää pussin paskaa. lopettakaa se roinaaminen kun ette sillä saa mitään aikaa

      • Anonyymi

        Sano toi chris bumsteadille. 4x olympia. Rahaa löytyy enemmä ku sun suvul ikinä


    • heterosta homoksi?

      "JA ********* tähän viestiin ei auta yhdenkään natikka piipertäjän alkaa itkemään, kun ette tajuu asiasta hevon ******! "

      Tuo loppukommentti kertoo roinaajien ajatuksenjuoksusta aika paljon.

    • dopingnarkit hoitoon

      Noiden aineiden nimetkin on nin ihanan naisellisia, niinkuin nyt tuo dianabol. Bodiprinsessa Dianako sen on kehittänyt? Roinaajat myöntää akkamaisuutensa ja heikkoutensa käyttämällä hormoneja, kun ei oma miehisyys riitä.

    • Horkka brothers

      dumppaa se loppu ampulli tylsän neulan avulla kyrpääs........

    • daniel913

      morjens olisiko kellään myydä winstrolia tai testo geeliä asun täs helsingin seudulla maksan hyvän hinnan ja voin noutaa helsingistä laita viestiä [email protected] niin jutellaan lisää!!

      • Anonyymi

        Sait sä tai onko linkki mistä saisi?


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      317
      3616
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1669
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1425
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1290
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1260
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      55
      1232
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      189
      1187
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe