Herbalife -huijausta!

ent. jälleenmyyjä

Pieni varoittava sana Herbalifen "upeasta mahdollisuudesta". Ja ihan näin aluksi kerron, että olen itse ollut herbalifen jälleenmyyjänä 3vuotta aktiivisesti, nyt viisastunut ja "tipahtanut" takaisin maanpinnalle.

Herbalife lupaa, että voit hyvin elämäntyylistäsi ja elämänvaiheestasi huolimatta, näytät hyvältä ja voit hyvin -tosin vain jos syöt herbalifea!
tuotteet perustuvat jauheisiin, lukuisiin kapseleihin, patukoihin, erilaisiin juoma-aineksiin, keittoihin, rasvoihin jne. jne. Ja sana jolla myyjät näitä myyvät ovat: "nämä tuotteet ovat ainoita maailmassa, jotka vaikuttavat solutasolla, ne imeytyvät suoraan soluihin, uudistavat sinua sisäisesti ja ulkoisesti, näytät paremmalta, voit paremmin, samalla laihdut ja saat lisää elinvoimaa!" . Jaa-a... pah.

kerron oman tarinani, lähdin herbalifeen mukaan vuosia sitten, kun mieheni alkoi sairastamaan vakavaa syöpää. Kuulin tuttavaltani että herbalife saattaisi antaa hänelle lisää voimia, sairaus ja sen hoito kun vei hänet täysin vuodepotilaaksi, ruoka ei maistunut ja voimat hupenivat pikku hiljaa. Tällöin jälleenmyyjänä ollut ystäväni ehdotti kaikenlaisia paketteja ja pillereitä.. Ostin Quick Start-ohjelman miehelleni, myöhemmin myös itselleni koska ajattelin että saisin tästä lisää elinvoimaa myös itselleni. Rahaa meni 230,1 euroa kuukaudessa näihin tuotteisiin vielä normaalit ruokamenot, täytyihän minun valmistaa normaalia kotiruokaa lapsilleni. Näytti siltä että valmisteet paransivat mieheni tilaa, näin vaihdoimme Quick Startin Ultimate-ohjelmaan (tämä kun oli kuulemma vielä parempi) ja näin rahaa meni kuukaudessa yli 500euroa näihin tuotteisiin. Jatkoimme näin hieman yli vuoden, mutta koska 500euroa kuukaudessa tekee 6000 euroa (36 000markkaa!!!) vuodessa ruokakulut alkoi se nakertaa talouttamme pikku hiljaa, mieheni sairautteen kun meni vielä omat rahansa. Lopulta minun oli pakko lopettaa tuotteiden ostaminen ja alkaa itse jälleenmyyjäksi, ajattelin että pakko sillä on jostain rahaa saada. Kun lopetin tuotteiden käytön huomasin väsyneeni hieman, tosin miehelleni syötin tavallisia vitamiineja, rautatabletteja ja ohrapirtelöä (hänen oli vaikea syödä kiinteää ruokaa). Mieheni ei huomannut tilassaan mitään muutosta. Mieheni ei missään vaiheessa tietänyt että tuotteet olivat muuttuneet, sanoin vain että aikaisempien pirtelöiden lisäksi on nyt tullut uusi maku joka on vielä ravitsevampi. Itse siirryin nauttimaan paljon hedelmiä, vihanneksia ja terveellistä ruokaa, sitähän se herbalifen porukkakin mainostaa, ei heidän tuotteissaan ole mitään ylimääräisiä aineita, ainoastaan vitamiineja, hivenaineita yms. Ja näitä aineita saa myös normaalistakin ruuasta? kyllä!!

Mieheni menehtyi sairauteensa jokin aika sitten, hän oli yhtä pirteä viimeiseen asti, vaikka ei syönyt herbalifea 1,5vuoteen. Tosin hän ei tiennyt sitä, mutta mielestäni se todistaa sen, että jos annat lapselle vitamiinin ja sanot sitä buranaksi hänen särkynsä kädestä lähtee, se on se alitajunta mikä sen aiheuttaa. Toki näitä tarinoita ihme parantumisista ja laihtumisista on, ja osa niistä on tottakin, mutta kyllä sen kaiken tarvitseman saa siitä normaalistakin ruuasta, ja liikuntaa sen lisäksi niin ei siihen mitään keinotekoista tarvita.

Mielestäni herbalifen hinnat ovat myös erittäin korkeita, laskin, että jos käyttäisin yksinäni ultimate-ohjelmaa se tulisi maksamaan minulle yli 3000euroa vuodessa, ja saman tuloksen saan jos syön terveellisesti ja harrastan liikuntaa. ne jotka eivät siihen pysty niin se on heidän ongelmansa, silloin ei löydy tarpeeksi tahdon voimaa! Ja on eräs seikka mitä moni asiakas ei ymmärrä.. jos haluat tuloksia herbalifella, sinun on syötänä niitä KOKO IKÄSI! Ja samalla sinun on myös valmistettava ruokaa perheellesi, jolloin kustannukset ruokamenoissa ei pienene, päin vastoin. Kovin moni jälleenmyyjä tätä ei halua myöntää, mutta niin se on.

Kun Mark Hughes perusti Herbalifen yli 20vuotta sitten hän halusi löytää ravitsemuksen joka auttaa ihmisiä löytämään oikean elämäntavan ja yksinkertanen, tehokas painonhallintakeino. Jos tämän kaiken takana on halu auttaa ihmisiä, miksi tämä keino on mahdollista vain niille ihmisille joilla on rahaa maksaa siitä? Miksi nämä tuotteet eivät voi olla kohtuu-hintaisia, jolloin kaikilla olisi mahdollisuus käyttää niitä? Tiedän tiedän, tähän jälleenmyyjät vastaavat "herbalifella on hinta-laatu suhde kohdallaan". Mutta silti, joku vetää välistä.. ei näiden tuotteiden teko maksa näin paljoa.
Kasvovoide joka auttaa ihoa uusimaan solujaan maksaa 50euroa, selluliitti geeli maksaa 33euroa, teepurkki 30euroa.. ei mikään ihme että jälleenmyyjillä on tyrkyttäminen,selittäminen ja todistelu myynnin tärkeimpiä asioita, heillä on oma lehmä ojassa ja rahaa on pakko saada!

Tällä hetkellä olen entinen herbalife jälleenmyyjä, voin yhtä hyvin kuin ennenkin liikunnan ja terveellisen ruokavalion ansiosta. Rahaa jää nyt muuhunkin kuin jauheisiin ja tabletteihin, keskityn viettämään laatu-aikaa lasteni kanssa. Ja toisille jälleenmyyjille haluan sanoa, vaikka herbalife tarjoaa suuria seminaareja, matkoja ulkomaille ja myyntipalkkioita, onko se kaikki sen arvoista? Paljonko entiset ystävät haluaa tavata, kun pelkää että alat heti puhua herbalifesta? Nauravatko muut sinulle selkäsi takana? ymmärrettävää se on, että jokaisen se tienisti täytyy jostain saada, mutta on PALJON helpompia tapoja hankkia leipä perheelleen. Itse olen tämän huomannut, onneksi jo näinkin nopeasti, itselläni ei koulusta pahemmin ollut, mutta silti löysin työn josta saan perheelleni leivän helpommin kuin herbalifella.

Jälleenmyyjillä on tähän varmasti pitkä lause sanottavana, mutta se ei minua niinkään kiinnosta, aivopestyjä kuin aivopestyjä. Mutta jokainen sen varmasti joskus huomaa. Ja asiakkaat sen ainakin osaavat kertoa, kaikessa on kyse rahasta, sen vuoksi nämä jälleenmyyjätkin sitä tekevät, ei sen vuoksi että he haluavat ihmisille hyvää vointia vaan että he tarvitsevat rahaa! Ja kalliita nämä tuotteet ovat.. ei siitä mihinkään päästä..

T: Entinen jälleenmyyjä -ja ylpeä siitä!

48

17253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arvostelija

      Kaikenlaisten laihdutusjauhojen,proteiinien tai vaikkapa lehtien myyjät ovat minusta kaikkein säälittävimpiä ihmisiä maailmassa,kalliolaisella katuhuorallakin on parempi työ,annat kerran ja homma sillä selvä kun taas jauhoja ja lehtiä myydessä täytyy olla mielinkielin ja palvoa asiakasta.Tästä syystä ostan omat proteiinini normaalista luontaistuotekaupasta ja paiskaan puhelinmyyjille luurin korvaan. Kyllä ihmisen pitäisi itse pystyä päättämään ostaako jotain vai ei,henkilökohtainen myynti(people francicing) on perseestä ja perustuu valheelle.

      • myös laihduttaja

        monet meistä PIRUPAROISTA ovat valmiita maksamaan laihtumisesta. joten kyllä tämä liittyi aiheeseen. kyllä sitä mainostetaan aika paljon kyseiseen pulmaan auttajana. verä sä vi..u päähän ja pakene vuorille.


      • Ioni-1

        people francicing perustuu ihmissuhteisiin. Eli muutat ystävyys-, perhe- ja muut tärkeät ja läheiset suhteesi rahaksi.


      • Anonyymi

        Juuri näin!
        Miksi myydä tuotetta joka ei tee toiselle ihmiselle hyvää! Vain myyjän kukkaro paisuu, mutta silloin moraali on unohdettava!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin!
        Miksi myydä tuotetta joka ei tee toiselle ihmiselle hyvää! Vain myyjän kukkaro paisuu, mutta silloin moraali on unohdettava!

        Jollain muullakin on tainnut hermot mennä verkostomarkkinointiin ym paskapuheisiin kun tuollaisen nettiosoitteen on varannut. :D http://www.noaddedbullshit.com


    • Sanni

      Kirjoituksesi on hyvä ja oli kiva lukea välillä
      myös asian kääntöpuolta ja ennenkaikkea uskalsit
      kirjoittaa ! Useimmiten monista asioista uskalletaan tuoda vain ne hyvät asiat esiin ja
      välillä tuntuu, että liiankin hehkutuksen kanssa
      ja varsinkin verkostomarkkinoinnissa, missä
      järjestäen yleensä myytävät tuotteet on kalliita,
      jos olette huomanneet....Myyjille varmaan kerrotaan että sinulla on mahdollisuus ansaita
      vaikka mitä, mutta ei kaikista tule koskaan
      hyviä myyjiä koulutuksesta huolimatta, sillä
      myyminen vaatii myös hyviä puhelahjoja ja on
      osattava vakuuttaa ihmiset puheellaan.Tietysti se
      on myös etu jos on iso suku ja laaja ystävä ja
      tuttavapiiri, joista aloittaa myymisen.Yleensä
      verkostomarkkinoinnissa tienaavat ilmeisesti
      parhaiten ne, jotka ovat lähteneet tarpeeksi
      ajoissa ja alussa mukaan myyntitouhuun ja voivat
      päästä suuriinkin summiin käsiksi, toki onhan
      ahkeruudella myös merkitystä. Myyminen ei kuitenkaan kaikilta luonnistu niin helposti ja
      kaikista ei ole hyviksi myyjiksi...Niinpä niin kuinkahan moni herbalife myyjä tekee todella
      täydestä sydämestään työtään, ettei rahalla juuri
      olisi merkitystä, kun myyjiä juuri houkutellaan
      mukaan suurten summien toivossa tienaamaan.
      On varmasti niitäkin myyjiä joilla on se
      sydän myös mukana...Herbalife tuotteiden
      saatavuus olisi paljon helpompaa,jos tuotteita
      saisi ostaa suoraan kaupasta.
      Eipä ole kaikilla rahallisesti mahdollista ostaa
      herbalife tuotteita mahdolliseen hyvinvointiin,
      sillä monilla on rahallisesti tosi tiukkaa ja
      jopa köyhyyttä ja kaikki eivät halua alkaa
      kuitenkaan myyjiksi, että saisivat alennuksen
      tuotteista.Toisethan tekevät työtään puhtaasti
      harrastuspohjalta myös ja tienaavat hieman
      " taskurahaa ". Toisaalta tuntuu kyllä hassulta,
      kun ihmissuhteet kaupallistetaan....Olen kirjoittanut "luontaistuotteet" puolelle oman
      kokemukseni herbalife asiakkaana ja sekin
      poikkeaa varmasti jonkin verran siitä,
      kun valtaosalla käyttäjistä on ilmeisesti vain
      hyviä kokemuksia tuotteiden käytöstä kuitenkin.

      t. sanni

      • t.Hanna

        Joskus vuosia sitten olen itsekin herbalifea käyttänyt ja tiedän monia, jotka käyttävät. Mutta asiaan. Syy siihen miksi tuotteet eivät ole kaupassa myynnissä on se, että puristeiden ja jauheen käyttö saa elimistössä aikaan puhdistusreaktion. Kaikki elimistöön kertynyt kuona alkaa poistumaan kehosta. On hyvä että alussa on joku, joka seuraa vasta-alkajan vointia ja huolehtii että suosituksista pidetään kiinni niin ettei puhdistusreaktio tule liian rajuna ja saa pahaa aikaan. Samalla toiselta saa myös neuvoja ja kannustusta. Kaupasta saat vain purkkeja ja pusseja sekä jotain opastusta, mutta purkit ja pussit on helppo unohtaa kaappiin tai alottaa heti purkin/pussin kyljessä suositellulla annostuksella, jolloin olo voi olla joko hyvä tai sitten hyvin huono ja seuraukset täysin omalla vastuulla.

        Jokainen tekee kuitenkin itse päätöksensä ja kantaa niistä vastuun. Nämä tuotteethan on lähteneet liikenteeseen rapakon takaa, jossa sairaalloisen ylipainoisia on paljon. On ihan ymmärrettävää, että tällaisia "helppoja aterioita" kehitetään maassa, jossa roskaruoka maistuu, ruokaa pitää saada äkkiä ja nelirenkainen on yleensä paras ja turvallinen kulkuväline. Istuessa ei energia kamalasti kulu.


      • Anonyymi
        t.Hanna kirjoitti:

        Joskus vuosia sitten olen itsekin herbalifea käyttänyt ja tiedän monia, jotka käyttävät. Mutta asiaan. Syy siihen miksi tuotteet eivät ole kaupassa myynnissä on se, että puristeiden ja jauheen käyttö saa elimistössä aikaan puhdistusreaktion. Kaikki elimistöön kertynyt kuona alkaa poistumaan kehosta. On hyvä että alussa on joku, joka seuraa vasta-alkajan vointia ja huolehtii että suosituksista pidetään kiinni niin ettei puhdistusreaktio tule liian rajuna ja saa pahaa aikaan. Samalla toiselta saa myös neuvoja ja kannustusta. Kaupasta saat vain purkkeja ja pusseja sekä jotain opastusta, mutta purkit ja pussit on helppo unohtaa kaappiin tai alottaa heti purkin/pussin kyljessä suositellulla annostuksella, jolloin olo voi olla joko hyvä tai sitten hyvin huono ja seuraukset täysin omalla vastuulla.

        Jokainen tekee kuitenkin itse päätöksensä ja kantaa niistä vastuun. Nämä tuotteethan on lähteneet liikenteeseen rapakon takaa, jossa sairaalloisen ylipainoisia on paljon. On ihan ymmärrettävää, että tällaisia "helppoja aterioita" kehitetään maassa, jossa roskaruoka maistuu, ruokaa pitää saada äkkiä ja nelirenkainen on yleensä paras ja turvallinen kulkuväline. Istuessa ei energia kamalasti kulu.

        "Syy siihen miksi tuotteet eivät ole kaupassa myynnissä on se, että puristeiden ja jauheen käyttö saa elimistössä aikaan puhdistusreaktion"

        Outo väittämä. Miksei kaupassa saisi myydä "puhdistavia"tuotteita, jos kerran verkostomarkkinoinnissa saa? Miten nämä jauheet "puhdistaa"? Mikä ainesosa on se puhdistava? Onko jotain tieteellistä näyttöä ja mihin aineeseen puhdistava voima perustuu? Toivottavasti ei mitään pyykinpuhdistusainetta sentään. 😆Siitä tulikin mieleen yksi verkostomarkkinointijuttu:

        Muistan kun joskus ysäreillä oli näitä Golden tuotteita, puhdistusaineita jotka oli muka jotenkin ihmellisiä ja tehokkaita. Olivat kuitenkin ihan samaa kuin mitä myydään omassa ruoakkaupassa. Sitten tuli Noni-mehukauppiaat, joista omassakin tuttavapiirissä tuli kauhea riesa. Ihmelääkkenä myytiin tavallista hedelmämehua, jonka piti parantaa mm. ääreisverenkiertohäiriöt jne. Siitä tuli jotain oikeusjuttuakin, terveysväittämistä jne. Nämä verkostokauppiaat on tosi rasittavia. Nämä maahantuojat siis myy tuotepaketteja kalliilla hinnalla kauppiaille ja houkuttelee muka helpon rahan tienesteihin, vaikka ainoat jotka tienaa on maahantuoja, pyramidin yläpää. Ei tarvi mainostaa, kun orjatyövoima tekee sen ja värvää lisämyyyjiä tuttavapiirissä. Ja yläpäälle tulee rahaa.

        Nauratti kun olin eräässä Golden-värväysistunnnossa ysäreillä. Siellä värvääjä selosti verkostomarkkinoinnin idean, ja se idea oli juuri se pyramidimallinen, että alhaalla olevat tienaa vähiten ja raha siirtyy joka tasolta sinne yläpäähän. 😆 Jannu huusi kovalla äänellä kuinka oli kertonut kotona"Nyt lähti rahaongelmat meidän perheestä"!! kun oli keksinyt että alkaa itse verkostomarkkinoijaksi. lopuksi jannu ilmoitti, että ne jotka eivät tähän usko, voivat nyt nousta ylös ja poistua huoneesta. Kukaan ei poistunut, koska ei halunnut tulla nolatuksi. Tämmöinen nolaustekniikka vielä tuntui aika moraalittomalta. Jätkä oli niinkuin joku herätyskokouksen hurmossaarnaaja. Tilaisuus muistutti aivan uskonnollista hurmoskokousta.

        Haluaisin nähdä yhdenkin verkostomarkkinoijan joka on varakas tai edes hyvätuloinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Syy siihen miksi tuotteet eivät ole kaupassa myynnissä on se, että puristeiden ja jauheen käyttö saa elimistössä aikaan puhdistusreaktion"

        Outo väittämä. Miksei kaupassa saisi myydä "puhdistavia"tuotteita, jos kerran verkostomarkkinoinnissa saa? Miten nämä jauheet "puhdistaa"? Mikä ainesosa on se puhdistava? Onko jotain tieteellistä näyttöä ja mihin aineeseen puhdistava voima perustuu? Toivottavasti ei mitään pyykinpuhdistusainetta sentään. 😆Siitä tulikin mieleen yksi verkostomarkkinointijuttu:

        Muistan kun joskus ysäreillä oli näitä Golden tuotteita, puhdistusaineita jotka oli muka jotenkin ihmellisiä ja tehokkaita. Olivat kuitenkin ihan samaa kuin mitä myydään omassa ruoakkaupassa. Sitten tuli Noni-mehukauppiaat, joista omassakin tuttavapiirissä tuli kauhea riesa. Ihmelääkkenä myytiin tavallista hedelmämehua, jonka piti parantaa mm. ääreisverenkiertohäiriöt jne. Siitä tuli jotain oikeusjuttuakin, terveysväittämistä jne. Nämä verkostokauppiaat on tosi rasittavia. Nämä maahantuojat siis myy tuotepaketteja kalliilla hinnalla kauppiaille ja houkuttelee muka helpon rahan tienesteihin, vaikka ainoat jotka tienaa on maahantuoja, pyramidin yläpää. Ei tarvi mainostaa, kun orjatyövoima tekee sen ja värvää lisämyyyjiä tuttavapiirissä. Ja yläpäälle tulee rahaa.

        Nauratti kun olin eräässä Golden-värväysistunnnossa ysäreillä. Siellä värvääjä selosti verkostomarkkinoinnin idean, ja se idea oli juuri se pyramidimallinen, että alhaalla olevat tienaa vähiten ja raha siirtyy joka tasolta sinne yläpäähän. 😆 Jannu huusi kovalla äänellä kuinka oli kertonut kotona"Nyt lähti rahaongelmat meidän perheestä"!! kun oli keksinyt että alkaa itse verkostomarkkinoijaksi. lopuksi jannu ilmoitti, että ne jotka eivät tähän usko, voivat nyt nousta ylös ja poistua huoneesta. Kukaan ei poistunut, koska ei halunnut tulla nolatuksi. Tämmöinen nolaustekniikka vielä tuntui aika moraalittomalta. Jätkä oli niinkuin joku herätyskokouksen hurmossaarnaaja. Tilaisuus muistutti aivan uskonnollista hurmoskokousta.

        Haluaisin nähdä yhdenkin verkostomarkkinoijan joka on varakas tai edes hyvätuloinen.

        Olen joskus lähtenyt mukaan erään toisen verkostomarkkinoinnin "värväystilaisuuteen" kun asiaan hurahtanut kaveri kutsui. No kahvit tuli juotua ja kuunneltua täsmälleen tuossa edellä kerrotun käsikirjoituksen mukaiset puheet, mutta kun tilaisuuden lopuksi aulassa sitten kyseltiin tietojani ja että liitynkö myyjäksi niin kieltäydyin kohteliaasti.
        Olin jo vuosia aiemmin saanut kokemusta Tupperwaren ympyröistä kun puolisoni lähti siihen mukaan kovalla vauhdilla (vieläkin on kaapit täynnä kippoja). Hänhän otti oikein kunnon loikan ja eteni vauhdilla, sai jopa henkilöauton käyttöönsä jotta pääsi hoitamaan ryhmäänsä ja kävipä Tanskassakin jossain suuressa kokouksessa. Mutta oli liian raskasta hommaa ja lopuksi ei enää jaksanut. En siis itsekään enää haksahda mihinkään verkostomarkkinointiin, vaikka Tupperi ei olekaan sieltä pahimmasta päästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen joskus lähtenyt mukaan erään toisen verkostomarkkinoinnin "värväystilaisuuteen" kun asiaan hurahtanut kaveri kutsui. No kahvit tuli juotua ja kuunneltua täsmälleen tuossa edellä kerrotun käsikirjoituksen mukaiset puheet, mutta kun tilaisuuden lopuksi aulassa sitten kyseltiin tietojani ja että liitynkö myyjäksi niin kieltäydyin kohteliaasti.
        Olin jo vuosia aiemmin saanut kokemusta Tupperwaren ympyröistä kun puolisoni lähti siihen mukaan kovalla vauhdilla (vieläkin on kaapit täynnä kippoja). Hänhän otti oikein kunnon loikan ja eteni vauhdilla, sai jopa henkilöauton käyttöönsä jotta pääsi hoitamaan ryhmäänsä ja kävipä Tanskassakin jossain suuressa kokouksessa. Mutta oli liian raskasta hommaa ja lopuksi ei enää jaksanut. En siis itsekään enää haksahda mihinkään verkostomarkkinointiin, vaikka Tupperi ei olekaan sieltä pahimmasta päästä.

        "Olen joskus lähtenyt mukaan erään toisen verkostomarkkinoinnin "värväystilaisuuteen" kun asiaan hurahtanut kaveri kutsui. No kahvit tuli juotua ja kuunneltua täsmälleen tuossa edellä kerrotun käsikirjoituksen mukaiset puheet, mutta kun tilaisuuden lopuksi aulassa sitten kyseltiin tietojani ja että liitynkö myyjäksi niin kieltäydyin kohteliaasti."

        Ne on varmaan ihan samat tyypit, jotka näitä värväystilaisuuksia järjestää ja kerää tyhmiltä rahat pois. Tuotteet vaan vaihtuu. Kuulostaa tutulta. Ihan näissä olen käynyt kuuntelemassa kun eräs tuttu pyysi. Nämä vetäjät pyytää ihmisiä tulemaan ja tuomaan mahdollisimman monta kaveria.

        Yksi on kanssa toi ylihintaisten tuotteiden kynttiläkauppa. Loppujen lopuksi käy niin että tuotteet on sen verkostomyyjän kaapissa koska kukaan ei enää halua ostaa kun kaverit on jo häipyneet kyllästyttyään jatkuvaan tyrkyttämiseen. Olen nähnyt tori.fi:ssä näitä kynttilänmyyjiä kauppaamassa kaappeihnsa jääneitä vanhoja kyntteleitä.

        Kipporware on varmaan paremmasta päästä näitä verkostokauppoja, mutta nekin on loppujen lopuksi ihan samaa muovia, mitä saa tokmannilta. Periaattessa siis myyjä tai siis verkostokonsulentti on vaan tavallinen ostaja, joka joutuu pulittamaan tuotteista ylihintaa ja yrittää päästä eroon tuotteista tyrkyttämällä ne muille. Kaapit on täynnä tuotteita eikä niitä tarvitse kukaan enempää, jos vielä ovat ikuisesti kestäviä, kuten luvataan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen joskus lähtenyt mukaan erään toisen verkostomarkkinoinnin "värväystilaisuuteen" kun asiaan hurahtanut kaveri kutsui. No kahvit tuli juotua ja kuunneltua täsmälleen tuossa edellä kerrotun käsikirjoituksen mukaiset puheet, mutta kun tilaisuuden lopuksi aulassa sitten kyseltiin tietojani ja että liitynkö myyjäksi niin kieltäydyin kohteliaasti.
        Olin jo vuosia aiemmin saanut kokemusta Tupperwaren ympyröistä kun puolisoni lähti siihen mukaan kovalla vauhdilla (vieläkin on kaapit täynnä kippoja). Hänhän otti oikein kunnon loikan ja eteni vauhdilla, sai jopa henkilöauton käyttöönsä jotta pääsi hoitamaan ryhmäänsä ja kävipä Tanskassakin jossain suuressa kokouksessa. Mutta oli liian raskasta hommaa ja lopuksi ei enää jaksanut. En siis itsekään enää haksahda mihinkään verkostomarkkinointiin, vaikka Tupperi ei olekaan sieltä pahimmasta päästä.

        "Mutta oli liian raskasta hommaa ja lopuksi ei enää jaksanut. En siis itsekään enää haksahda mihinkään verkostomarkkinointiin, vaikka Tupperi ei olekaan sieltä pahimmasta päästä."

        Jos verkostomyyjä ei rikastu, niin selitykseksi annetaan, ettei ole riittävän ahkera. Näiden verkostovärvääjien mielestä ei riipu siis lainkaan tuotteesta ja sen tarpeesta, että ihmiset ostaisi tuotetta, vaan myyjän laiskuudesta, et halua rikastuakaan jos ei muut osta. Kysymys kuuluu, että kuinka paljon valveillaoloaikaa pitäisi käyttää, että tienaa vaikka 20 euroa. On kohtuutonta, että 20 e tienaamiseen pitää käyttää 100 tuntia ja vaikka käyttää omaa bensaa ja autoa, persnettoa tulee sama miten laskee. Jos ryhtyy siivoojaaksi, tai vaikka kerää pulloja niin tuon kaksikymppiä on tiennannut aika paljon äkempää.

        Naurattaa kun erään kippoverkoston sivulla mainostetaan että "saa uusia ystäviä". Käy ihan päin vastoin, entisetkin häipyy kun tietää että taas tyrkytetään kippoa, ja suututaan jos ei huoli jotain perunankuorimaveistä, joka maksaa 30e, kun täsmälleen saman saa ikeasta tai tokmannilta eurolla.


    • jälleenmyyjän mies

      Tosi hienoa, että kirjoitit noin avoimesti.
      Olen jälleenmyyjän mies, 2 vuoden kokemuksella.
      Minua on raastanut armottomasti tuo hinta myös.
      Olen käynyt lukuisissa 'koulutus'tilaisuuksissa ja totuus on että Herbalife työnä sopii erittäin, erittäin harvalle. Loppuja sitten hävettää mukaan lähteminen niin paljon, ettei uskalla kunniallisesti lopettaa. Korkeasta hinnasta on mahdotonta puhua. Olen saanut päälleni sellaiset huudot puolisoltani, että myönnän sen vieneen itsetuntoani todella alas. Tiedän, että minun pitäisi olla jämäkämpi mutten kuitenkaan haluaisi loukata puolisoani.
      Ikävä totuus menestyvistä jälleenmyyjistä:
      1. Eniten ansaitsevat alussa mukaan lähteneet sekä aidosti häikäilemättömät ja manipulointiin kykenevät vampyyrit
      2. Heidän isoja tulojaan pitää yllä joukko yksinkertaisia ja HYVÄSYDÄMISIÄ ihmisiä. Nimenomaan hyväsydämisiä. Heiltä monet ostavat tuotteita HELPOSTI koska he ovat aidosti vilpittömiä ja haluavat auttaa ihmisiä. Näitä ihmisiä minun käy sääli. Koskaan he eivät häikäilemättömyyden puutteen vuoksi koskaan nouse isoihin tuloihin, eivätkä ilkeä myöskään lopettaa jälleenmyyntiä.

      Tuotteista en rehellisesti osaa sanoa, ovatko ne parempia kuin jotkut muut. Huonot tulokset pidetään visusti salassa jälleenmyyjien keskuudessa ja monasti syyllistetään asiakasta: "et ole käyttänyt tuotetta oikein".
      Tulee sellainen olo näitä kuunnellessa, että jälleenmyyjien mielestä jokainen ihminen ei ole Herbalifen arvoinen. Sairas maailmankuva.
      Toisaalta myös hyviä tuloksia on valtava määrä. Mutta mutta, johtuvatko ne itse tuotteesta vai siitä, että jälleenmyyjä valvoo niiden SÄÄNNÖLLISTÄ käyttöä. Luontaistuotekaupasta ostettua tavaraahan ei juuri kukaan käytä yli kuukautta. Ei muista, ei jaksa jne. Jälleenmyyjän tärkein tehtävä on patistaa asiakasta käyttämään uudestaan ja uudestaan. Hyvä juttu niille, joille tästä todella on apua. Huono juttu niille, jotka eivät ilkeä sanoa EI.

      Tämmöstä höpinää. Minua hävettää olla tässä hankalassa tilanteessa. Elämä on osittain tadoudellisessa ja sosiaalisessa umpikujassa. Ja Jälleenmyyjien kiväärikomppanialla on liipasinherkkä sormi pettureita kohtaan.

    • minä

      Ja aina vaan lisää myyjiä värvätään porkukkaan ja luvataan helppoa rahaa ja vielä helpompaa ja ennekaikkea PYSYVÄÄ painonpudotusta.

    • Kosmetologi

      En käytä Herbalifea, mutta kosmetiikka-alan asintuntijana voi kertoa, että hinnat on aivan keskitasoa. Surullista, että menetit miehesi, mutta näkee kirjoituksesta, että yritit ainakin kaikkesi. Hyvää jatkoa sinulle ja lapsillesi!

    • Vanha jutska

      Melkein 10 vuotta vanha juttu. Tuskin aloittaja enää tätä lukee.

    • Älä pilaa maksaasi

      Maksalle haitallisia on tutkimuksissa havaittu mm. ayuervada-hoitomenetelmissä käytetyt tuotteet, joista on löydetty lyijyä, elohopeaa ja arsenikkia, monet kiinalaiset yrtit, eräät Herbalife- tuotteet, jotkin vihreät teet, kava, puolanminttu ja tähkäkimikki.
      Tutrkimustuloksia ovat julkaisseet mm. C.Bunchorntavakul ja K.R. Reddy Alimentary Pharmalogy & Therapeutic -lehdessä, jota Suomessa referoi Duodecim.

      • Hyvättuotteet

        Ei pidä paikkans, tutkimuslausuntoa ei ole olemassakaan. Viite: Tolonen, luontaistuotteet ja terveystutkimukset.


    • Live and let die

      Vastuuttomia ne myyjät on, eräskään tapaus ei välitä onko asiakkaalla perustauteja. Ne kun sopii kaikille, raskaana olevista vauvoille ja vanhuksille....

    • huijausta

      Firmaa epäillään huijaukseksi. Katteettomia lupauksia tuotteen paremmuudesta ja siitä kuinka paljon sillä voi tienata.

      http://www.abc.net.au/news/2014-01-24/us-senator-edward-markey-calls-for-fraud-investigation-into-her/5216970

      ABC News Investigates Controversial Diet Shake Company Herbalife :
      http://www.youtube.com/watch?v=wAuJ5cJsGgA

      http://abcnews.go.com/Business/wireStory/ackman-prove-herbalife-fraud-24652395

      "Itse siirryin nauttimaan paljon hedelmiä, vihanneksia ja terveellistä ruokaa, sitähän se herbalifen porukkakin mainostaa, ei heidän tuotteissaan ole mitään ylimääräisiä aineita, ainoastaan vitamiineja, hivenaineita yms. Ja näitä aineita saa myös normaalistakin ruuasta? kyllä!!"

      Paljon edullisemmaksi tulee tosiaan syödä paljon tuoreita vihanneksia ja hedelmiä. Vaikka ostaisi kaikki luomuna, niin se tulee huomattavasti halvemmaksi. Siihen päälle voi ostaa lisäksi superfoodeja jos haluaa.

      • Oikeuden puolustaja

        Täältä löytyy muutaman päivän takainen webcast, jossa Bill Ackman esittää aika vedenpitävästi Herbalifen olevan pyramidihuijaus:

        http://www.herbalifepyramidscheme.com/webcast/

        Ackman on tutkinut yhtiötä jo parin vuoden ajan ja käyttänyt tähän 50 miljoonaa dollaria eli hän kyllä tietää mistä puhuu.


    • P-.Athena

      Joku on vetänyt tämän vanhan lenkin esille.
      Sama soveltuu Cambridgeen ja muihin pulvereihin.
      Niitähän tulee markkinoille koko ajan uusia.
      Sokeroituja tötkyjä, jotka ovat vahingoksi keholle.

      Ostan kaikkia kivoja luonnontuotteita mieluummin.
      Spirulinaa, psylliumia, mantelia, soijaa, vaikka mitä.
      Nekin ovat kalliita, mutta ilman suuria määriä kemiallisia aineita.

      Kun itse on kokenut jonkin hyväksi, uskoo siihen, alkaa koulutuksen,
      haluaa investoimansa rahat takaisin ja on niissä ketun-raudoissa kituen
      Siitä on vaikeaa löytää pois pääsy tietä, kun täytyy säilyttää kasvonsa
      työnantajan ja muiden konsulenttien keskellä.
      Ei sitä muuta työtä tilata kuin ateriaa ravintolassa, jos on vaikka ikääkin...

    • Ultsu65

      Hei minä törmäsin tähän kirjoitukseen ja pakko on kyllä puolustaa tätä tuotetta.
      Minä olen aina ollut hyvin arka ja ujo,aina ihan pienestä asti. Töissä oli palavereita ym. En uskaltanut siellä puhua ja aina olin tulipunainen ja kauhistunut jos joku kysy minulta jotain. Kun olin käyttänyt herba tuotteita huomasin eron ja ihmettelin,minusta tuli esiintyjä.Minä jopa itse aloitin keskustelun.
      Nyt jostain syystä olen ollut monta vuotta ilman herba tuotteita ja olen menossa alaspäin. Minun mieheni sanoi että alappa kuule syömään taas niitä tuotteita ja olen jo pikkasen tasapainottunut.
      Kiitos herbbalife tuotteiden

      • Hannes.59

        Ennenaikaisesti eläkkeelle jouduttuani tapaturman vuoksi, etenkin talviajoista tuli kovin vaikeita. Tartuin Herbelife-korteen.
        Sain miehenä kokea uuden jaksamisen ihmeen. Käytin monia vuosi putkeen Herbalifeä. Jouduin huonon rahatilanteen takia luopumaan tuotteesta.
        Lähes putosin, mutta painoni nousi. Tuli vaan tavaksi liian ravinteikkaat välipalat.
        En selviytynyt ok-talon huoltotöistäni. Vieraalla teettäminen maksoi, vaikka kotitalousvähennys hiukan korvasikin.
        Sivullisten hyvillä vinkeillä taistelin normaalipainoiseksi. En edelleenkään pysty ostamaan kalliita Herbalifetuotteita.
        Jos rahapelissä voittaisin, alottaisin uudelleen Herbalifen käytön.


      • P.Athena
        Hannes.59 kirjoitti:

        Ennenaikaisesti eläkkeelle jouduttuani tapaturman vuoksi, etenkin talviajoista tuli kovin vaikeita. Tartuin Herbelife-korteen.
        Sain miehenä kokea uuden jaksamisen ihmeen. Käytin monia vuosi putkeen Herbalifeä. Jouduin huonon rahatilanteen takia luopumaan tuotteesta.
        Lähes putosin, mutta painoni nousi. Tuli vaan tavaksi liian ravinteikkaat välipalat.
        En selviytynyt ok-talon huoltotöistäni. Vieraalla teettäminen maksoi, vaikka kotitalousvähennys hiukan korvasikin.
        Sivullisten hyvillä vinkeillä taistelin normaalipainoiseksi. En edelleenkään pysty ostamaan kalliita Herbalifetuotteita.
        Jos rahapelissä voittaisin, alottaisin uudelleen Herbalifen käytön.

        Ikävää, että olet kokenut kokenut kertomiasi vastoinkäymisiä.
        Itsekin olen samassa tilanteessa, että on tyydyttävä perusruokaan.
        Nuorena kokeilin konsuletin työtä, joten tiedän sen tuomat vaikeudet.
        Nyt yritän selviytyä luonnollisella ravinnolla ja niiden myrkytykset huomioon ottaen.
        Vähän ruokaa ja paljon liikuntaa, niin elää kauemmin kuin pulleat herkuttelijat ;-D
        Voihan hyvin "vastatuulessakin"!


    • Anonyymi

      Herbalife on huijausta ja vaarallista ihmisen keholle...lopettakkaa ihmeessä tuon myrkyn syönti...moni tullut kipiäksi ja sairaala hoitoon tuosta herrbalifestä.......sitten tullut geluakiaa ja alkergioita ja kilpirauhas ongelmia
      . Syökää ihmiset oikea ruokaa eikä mittää herbalifettä......yks ihminen hän on syönnyt tuota myrkkyä niin paljon ettei elimistö toimi normaalisssti

      • Anonyymi

        Juuri näin! Ostakaa vaikka tuppervaara astioita, mutta niitähän ei syödä.
        Mutta sekin eimirikkalainen historia! Jos haluaa elvistellä ja myydä amerikkalaisia .
        Eikä tuu syöpää!


    • Anonyymi

      Ottakaa ihmiset selvää asioista ennen kuin alatte kirjoittamaan tai varsinkaan uskotte näitä juttuja täällä. Minulla on useampi tuttu ollut vuosien varrella erilaisissa verkostomarkkinointi jutuissa. Jotkut ovat menestyneet, jotkut ei. Tässä pätee sama kuin muussakin, he jotka ovat ahkeria pärjäävät. Näistä kirjoituksista paistaa kateus ja kateus ei vie ketään eteenpäin. Jos ihminen myy tuotteen ihmiselle joka haluaa ostaa, en oikein käsitä missä on pyramidihuijaus? Ja kaupan hyllyllä tuotteet varmaan halvempia kun välissä lisäksi tukkuliike ja jälleenmyyjä...

      • Anonyymi

        Et ilmeisesti ole sieltä terävimmästä päästä. Verkostomarkkinointi on yleensä pyramidihuijaus, koska raha ei tule pyramidin huipulle "tuotteen" myynnistä vaan näiden kaiken maailman aloituspakkausten ja liittymismaksujen kautta. Katsoppa MOT one coin huijaus. Se saattaa avata silmäsi.


      • Anonyymi

        Kuka on kateellinen siitä , että ihmisiä sairastuu ja kuolee? Hä?


    • Anonyymi

      Älkää tulko mulle myymään mitään terveystuotteita, tykkään syödä pikaruokaa ja hyvin pysyn hengissä. Kaupasta ostan valmisruokaa, ne on hyvää ja helppoa, ravintolassa en syö koskaan, paitsi mäkkärissä kun joku tarjoaa. välillä olen sairaana ollut pitkiäkin aikoja, mutta se ei kyllä haittaa yhtään! mikäs sitä on sohvalla möllöttää, sama raha ja asumistuki tulee kuitenkin. Turhaa koko terveyshömpötys, kyllä massaa pitää olla. Juossut en ole 20 vuoteen enkä juokse, kävellenkin ehtii . Kunhan voitan lotossa niin näytän teille kaikille terveysintoilijoille, ja ajan mun avo-Mersulla ohi kun ravaatte hikisinä! Hahhah!

      • Anonyymi

        Tuokin on terveellisempää kun ostaa herpalife myrkkyjä sisälleen ja kärvistellä!


    • Anonyymi

      Vaarallista syödä herdalifettä...moni sairastunut .kekiakiaan ja maksa sairauksiin.ja munuais sairauksiin..ne ketkä käyttää esim. Lapset on kiukkuisia.jos ne ei käytä herbaa niin lapset on paljon rauhallisempia eikä juonittele niin paljon..muutama kuollut tuohon myrkkyyn.ihminen tarttee oikeaa ruokaa ja marjoja ja hedelmiä.eikä herdalifettä....tiiän että usea on joutunut sairaalaan tuon myrkyn takia....en suosittele kenelkekkään

      • Anonyymi

        Olet viisas ja elät kauan! Toisin on nuo pölhöt jotka ostavat herpaa!


      • Anonyymi

        Kyllä Marinin hallituksenkin pitäisi puuttua Herpalife myyntiin kohta kuolee enemmän kuin Koronaan mutta hitaammin ja kivuliaammin!


    • Anonyymi

      Verkostomarkkinoinnin vitamiineissa on se ongelma että ne ovat pitoisuuksiltaan liian pieniä ja kenenkään urheilijan ei ainakaan kannata niitä käyttää.

    • Anonyymi

      Koko Herbalife on niin paksua paskaa kuin olla ja saattaa! Nämä humpuukimaakarit jotka sitä edustavat, eivät piittaa siitä tuon taivaallista että ihmisten terveyden kustannuksella rahastavat, hyväuskoisia höynäten. Tässä joskus ammoin oli kotikaupunkini päivittäistavarakauppojen tiloissa näitä sen edustajia, niin tuli mainituksi muutama sana siitä mikä ei heitä miellyttänyt, niin hyvä ettei naispuolinen edustaja syöksynyt silmilleni. Oli niin "käärmeissään" siitä. Eräs paikallinen sisätautilääkäri myöhemmin yhtyi mielipiteeseeni ja pahoitteli sitä, että aineen valmistajia on vaikeaa saada vastuuseen siitä.

      • Anonyymi

        Hassua vain että on monia jotka syöneet useita vuosia Herbalifeä ja voivat todella hyvin. Usein nämä jotka niitä myy, käyttävät myös itse tuotteita eli ovat eläviä esimerkkejä. Kaikki nuo maksasairaudet yms niin ei ole todisteita että ovat nimenomaan Herbalifen syytä. Ja kaikki pyramidi huijaus jutut jotka menneet oikeuteen, Herbalife on voittanut ne


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hassua vain että on monia jotka syöneet useita vuosia Herbalifeä ja voivat todella hyvin. Usein nämä jotka niitä myy, käyttävät myös itse tuotteita eli ovat eläviä esimerkkejä. Kaikki nuo maksasairaudet yms niin ei ole todisteita että ovat nimenomaan Herbalifen syytä. Ja kaikki pyramidi huijaus jutut jotka menneet oikeuteen, Herbalife on voittanut ne

        Lue vaikka tämä: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/books/NBK548447/


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hassua vain että on monia jotka syöneet useita vuosia Herbalifeä ja voivat todella hyvin. Usein nämä jotka niitä myy, käyttävät myös itse tuotteita eli ovat eläviä esimerkkejä. Kaikki nuo maksasairaudet yms niin ei ole todisteita että ovat nimenomaan Herbalifen syytä. Ja kaikki pyramidi huijaus jutut jotka menneet oikeuteen, Herbalife on voittanut ne

        "Ja kaikki pyramidi huijaus jutut jotka menneet oikeuteen, Herbalife on voittanut ne"

        Voitko kertoa näistä lähemmin? Mitä lakeja Herbalifen on todettu rikkoneen tai mistä epäilty?

        Löysin tämmöisen äkkipäätä:

        "Ackmanin mukaan yhtiöllä on 2,6 miljoonaa jälleenmyyjää, joista pyramidin pohjalla olevat eivät tienaa mitään tai vain hyvin vähän."

        Missähän maassa tästä on voitu vetää oikeuteen? Verkostosysteemihän on aina vedätys, koska se hyödyttää aina vain sitä pientä osaa. Sen sanoo ihan maalaisjärki. Kellään ei ole sellaista tuttavapiiriä, jolle voisi koko ajan tunkea jotain tuotetta saati hankkia uusia myyjiä. Verkosto saturoituu äkkiä ja pyramidin yläpää rikastuu äkkiä. Jos joku suostu myymään ilman palkkaa tuotteita omiin nimiin niin siitähän ei voi syyttää ketään. Vain jos on sopimuksia, joita ei pidetä niin voidaan todeta lakia rikotun. Verkostomarkkinointi onkin siitä nerokas huijaus, että fiksut vedättää vaatimattomalla älyllä varustettuja ihan laillisesti.

        Sama verkostorakenne on mm uskontopuolella Vartiotorni-seuralla ja esim Reikihoitaja-systeemissä. Painopiste on uusien maksavien lehtimyyjien ja reikimestareiden hankkimisessa, ei niinkään siinä itse tuotteessa.

        T kn


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luin, ei silti muuta mun mieltä

        "Luin, ei silti muuta mun mieltä"

        Uskon tämän hyvin. On varmaan sellaisia, jotka edelleen odottelee hilloja tilille Wincapita-sijoituksistaan. :)))

        Kun ihminen vakuuttuu nopeista rikastumiskeinoista, nopean hoikkuuden ja kauneuden saamiskonsteja niin niihin on vankka usko, vaikka järki sanoo ihan tosta. Sama on näissä huijareissa, jotka vetoaa muihin tarpeisiin kuten seksi ja rakkaus. Vaikka Pentti, 75 vee ja 150 kiloa on maksanut jo kymppitonnin mallivartaloisen 19 v Ljudmilan tilille, niin Ljudmilaa itseään ei vain kuulu vierailulle, ja Pentti haluaa uskoa edelleen, että Ljudmilan rakkaus on aitoa, vaikka järki ja poliisi sanoo että takana on joku nettihuijarimiesten liiga, joka käyttää jonkun oikean mallin netistä nappaamaa kuvaa.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Kaurakuitu:

      Herbalife kaurakuituvalmiste 213 g, hinta 32, 65 euroa / annoksessa kuitua 5g.
      Myllyn paras kauralese 650 g, hinta 1, 85 euroa / annoksessa kuitua 5,6g.

      Herbalife kilohinta 165, 0 euroa
      Myllyn paras kauralese kilohinta 2, 85 euroa

      Enkä kyllä uskaltaisi käyttää tuotteita, joista ei tiedä mitä niissä on, ja joista on tutkittu tulevan maksavaurioita.

      • Anonyymi

        Maksa-arvoista puheen ollen. Vuosien varrella olen käyttänyt Herbalifen protskujauheita enimmäkseen. Viime vuonna käytin säännöllisesti. Lääkärini otti verikokeet, vuosikontrollin yhteydessä ja maksa-arvot olivat koholla. Ihmettelin, mistä moinen, sillä alkoholia en käytä eikä elintavoissa muutoksia. Nyt talvella tuli tauko tuotteisiin. Kävin kokeessa taas ja maksa-arvot laskeneet jo normilukemiin. En usko, että mikään muu voinut vaikuttaa kuin Herbalifen protskut. Loppui tuotteiden käyttö tähän! Ylihinnoiteltuja muutenkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Maksa-arvoista puheen ollen. Vuosien varrella olen käyttänyt Herbalifen protskujauheita enimmäkseen. Viime vuonna käytin säännöllisesti. Lääkärini otti verikokeet, vuosikontrollin yhteydessä ja maksa-arvot olivat koholla. Ihmettelin, mistä moinen, sillä alkoholia en käytä eikä elintavoissa muutoksia. Nyt talvella tuli tauko tuotteisiin. Kävin kokeessa taas ja maksa-arvot laskeneet jo normilukemiin. En usko, että mikään muu voinut vaikuttaa kuin Herbalifen protskut. Loppui tuotteiden käyttö tähän! Ylihinnoiteltuja muutenkin.

        Liika proteiini rasvoittaa maksaa ja tuskin Herbalifen tuotteet ovat muita parempia.


    • Anonyymi

      Monilla on sellainen olettamus, että ei tarvitse itse muuttaa mitään, ei tarvitse liikkua eikä panostaa mihinkään kun vaan joku on laskenut valmiiksi että millä ihminen tulee kauniiksi ja hoikaksi ja on tehnyt niistä pillereitä, joita popsimalla muuttuu itsestään. Verkostomarkkinointi taas hyödyttää vain niitä, jotka on koko homman keksineet ja maahan tuoneet, ei niitä jotka valjastetaan myymään niitä.

      Kuten tuossa on esimerkkikin, niin nämä valmisteet sisältää ulkomaankielisistä nimistä huolimatta ihan arkisia kaupan ravintoaineita. Sitten on lisätty jotain, minkä vaikutuksista ei ole tietoa.

      Ateriapatukkojen osalta Herbalifen patukan hinnaksi tulee 3, 12 euroa, kun Nutriletin vastaavan patukan saa joka marketista hintaan 1, 25 euroa. Molemmat myydään monipakkauksessa ja sisältää kaikkea sitä mitä laihdutuspatukoissa yleensä on.

      T kn

    • Anonyymi

      Niissä tuotteissahan on SOKERIA ja kun sokeria syö syöpä potilaana niin se leviää!

    • Anonyymi

      Tutkimus: Herbalife-tuotteista vakavia maksavaurioita
      Maailmalla jouduttu myös maksansiirtoon

      Tilaajille
      Päivi Repo
      27.12.2007 2:00
      Ainakin 22 ihmistä on saanut maksavaurion Herbalife-tuotteista, kertoo Euroopan maksantutkijoiden julkaisu Journal of Hepatology. Näistä kahden maksa petti äkillisesti niin, että heille piti tehdä nopeasti maksansiirto.


      Herbalifen tuotteiden epäillään aiheuttaneen neljä äkillistä hepatiittia myös Israelissa vuonna 2004. Kahdelletoista potilaalle syntyi maksavaurio noin vuoden kulututtua tuotteiden käytön aloittamisesta. Yksi sairastuneista joutui maksansiirtoon ja kuoli sen jälkeen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      254
      2423
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1824
    3. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      333
      1555
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      175
      1539
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1075
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      85
      968
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      805
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      177
      800
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      215
      766
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      730
    Aihe