TomTomin asiakaspalvelu olematonta

kysyväinen

TomTom rider ei yhdisty kuulokkeisiin ja matkapuhelimeen,,sitä vatvottu nyt 2 viikkoa ja enää viimeiseen 4 päivään vastattu mitenkään,,en ole löytänyt paikkaa mihen soittaa,jos haluaa suomenkielistä palvelua,Garminilla tämä asia kyllä hoidettu todella hyvin, verrattuna tomtomiin.

42

9235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3.0

      TomTom asiakaspalvelu 0303 9038 (suomeksi) tai 46 8 57929081 (suomen -ja ruotsinkielinen palvelu. Muistaakseni asiakaspalvelu oli auki arkipäivisin klo 10.00-17 tai 18.00

      • jftdd

        jos kerrot minkälainen ongelma ,nin ehkä joku palstalla osaa neuvoa...


      • klfadäsga
        jftdd kirjoitti:

        jos kerrot minkälainen ongelma ,nin ehkä joku palstalla osaa neuvoa...

        ei voi olla huonompaa, lupaillaan vastata , mutta sitten ei vastataakaan. missä ihmeen maassa vastaajat lineekään, eivät tunnu tietävän tomtomeista juuri mitään. onko havaintoa, toimiiko muilla laitevalmistajila yhtään paremmin, esim becker, navigon ja mitä niitä nyt onkaan mio tms??


      • ljkasdfljkldasjkf
        klfadäsga kirjoitti:

        ei voi olla huonompaa, lupaillaan vastata , mutta sitten ei vastataakaan. missä ihmeen maassa vastaajat lineekään, eivät tunnu tietävän tomtomeista juuri mitään. onko havaintoa, toimiiko muilla laitevalmistajila yhtään paremmin, esim becker, navigon ja mitä niitä nyt onkaan mio tms??

        moro siltä vähän vaikuttaa, ostin itsellenin navigonin, vastaavat puhelimeen ja jopa soittivat takaisin, ainoa mikä harmitti ostin 2110 maxin ja siinä oli valmiina 2gb kortti, mikä muka piti riittää päivityksiin, monen turhan yrittämisen jälkeen , kysyin mitä pitäisi tehdä, snaoivat osta siihen 4gb kortti niin toimii, toimiihan se mutta on niin väärin että kone myydään liian pienellä kortilla! palvelu kyllä toimii ja ovat ystävällisiäkin navigonilla


      • voitte palauttaa
        ljkasdfljkldasjkf kirjoitti:

        moro siltä vähän vaikuttaa, ostin itsellenin navigonin, vastaavat puhelimeen ja jopa soittivat takaisin, ainoa mikä harmitti ostin 2110 maxin ja siinä oli valmiina 2gb kortti, mikä muka piti riittää päivityksiin, monen turhan yrittämisen jälkeen , kysyin mitä pitäisi tehdä, snaoivat osta siihen 4gb kortti niin toimii, toimiihan se mutta on niin väärin että kone myydään liian pienellä kortilla! palvelu kyllä toimii ja ovat ystävällisiäkin navigonilla

        Navigaattorit kannattaa ostaa Gigantista. Jos ei ole tyytyväinen, laitteen voi viedä takaisin 30 päivän sisällä.


      • ladksfgh
        voitte palauttaa kirjoitti:

        Navigaattorit kannattaa ostaa Gigantista. Jos ei ole tyytyväinen, laitteen voi viedä takaisin 30 päivän sisällä.

        palautus ei koske elektroniikkaa=kännykkä, navigaattori etc


      • VDO 4000
        klfadäsga kirjoitti:

        ei voi olla huonompaa, lupaillaan vastata , mutta sitten ei vastataakaan. missä ihmeen maassa vastaajat lineekään, eivät tunnu tietävän tomtomeista juuri mitään. onko havaintoa, toimiiko muilla laitevalmistajila yhtään paremmin, esim becker, navigon ja mitä niitä nyt onkaan mio tms??

        Minä sain kyllä vastauksia luvatun parin vuorokauden sisään. http://keskustelu.suomi24.fi/autoilu_show.fcgi?category=95&conference=4500000000001318&posting=22000000043975718 No, eka vastaus meni kyllä vähän mettään, ja aika hankalaksi kaikenkaikkiaan tuo neuvontapalvelu on tehty (pitää kirjautua, valita navigaattorin malli vaikka kysyisi yleistä esim. kartoista jne.) mutta lopulta sain vastauksen ja olen toistaiseksi tyytyväinen. Garminilla oli järkyttävä puhelinpalvelu, teknisen neuvojan suomenkielentaito oli tosi huono (ruotsalaisittain (?) murtaen), jäi aika epävarma olo siitä kuinka paljon hän yleensäkään ymmärsi kysymystäni. En kehdannut kiusata enempää tuota kielivammaista lisäkysymyksillä vaikka vastaus ei kertonut mitään sellaista mitä en olisi jo tiennyt.


      • Euroopan tukeen
        VDO 4000 kirjoitti:

        Minä sain kyllä vastauksia luvatun parin vuorokauden sisään. http://keskustelu.suomi24.fi/autoilu_show.fcgi?category=95&conference=4500000000001318&posting=22000000043975718 No, eka vastaus meni kyllä vähän mettään, ja aika hankalaksi kaikenkaikkiaan tuo neuvontapalvelu on tehty (pitää kirjautua, valita navigaattorin malli vaikka kysyisi yleistä esim. kartoista jne.) mutta lopulta sain vastauksen ja olen toistaiseksi tyytyväinen. Garminilla oli järkyttävä puhelinpalvelu, teknisen neuvojan suomenkielentaito oli tosi huono (ruotsalaisittain (?) murtaen), jäi aika epävarma olo siitä kuinka paljon hän yleensäkään ymmärsi kysymystäni. En kehdannut kiusata enempää tuota kielivammaista lisäkysymyksillä vaikka vastaus ei kertonut mitään sellaista mitä en olisi jo tiennyt.

        Itselläni erittäin hyviä kokemuksia Garminin Euroopan tuesta. Siellä kaverit ovat hyvin perillä asioista ja puhuvat selvästi ja hitaasti ihan Oxford englantia. Eli soita sinäkin sinne, tosin tuolloin joku muu saattaisi joutua mainitsemasi kielivammaiseksi!


      • jlkösdfaa
        Euroopan tukeen kirjoitti:

        Itselläni erittäin hyviä kokemuksia Garminin Euroopan tuesta. Siellä kaverit ovat hyvin perillä asioista ja puhuvat selvästi ja hitaasti ihan Oxford englantia. Eli soita sinäkin sinne, tosin tuolloin joku muu saattaisi joutua mainitsemasi kielivammaiseksi!

        hahaah samanlaista ihmellistä ruotsisuomea kuulee itiksen claes ohlssonilla ihme myyjiä joka jätkä, mistä lienee haaparannasta kerätty??


      • VDO 4000
        Euroopan tukeen kirjoitti:

        Itselläni erittäin hyviä kokemuksia Garminin Euroopan tuesta. Siellä kaverit ovat hyvin perillä asioista ja puhuvat selvästi ja hitaasti ihan Oxford englantia. Eli soita sinäkin sinne, tosin tuolloin joku muu saattaisi joutua mainitsemasi kielivammaiseksi!

        Ensinnäkin, maahantuojan pitäisi pystyä asiakaspalveluun sillä kielellä mitä maassa puhutaan. Itse asiassa sain lopulta vastauksen kysymyksiini sähköpostitse, tässäkin tilanne oli kyllä sellainen että tietoa Venäjän karttapohjista Garminin navigaattoreihin ei ollut www.garmin.fi sivuilla, ilmankos en niitä sieltä löytänyt. Sain linkit garminin englanninkielisille sivuille: https://buy.garmin.com/shop/shop.do?cID=253&pID=31813 https://buy.garmin.com/shop/shop.do?cID=253&pID=31813#coverageTab Ja ohjeen: "Kartan voi ostaa jälleenmyyjäverkostomme kautta http://www.garmin.fi/jmyyjat.php" Tosin olin ottanut yhteyttä paikalliseen jälleenmyyjään (Tekniset) ennen Garminin asiakaspalveluun kirjoittamista. Teknisillä näet kertoivat ettei ainakaan heiltä saa mitään Venäjän karttoja Garminiin. Kuluttaja on kunkku?


      • VDO 4000
        VDO 4000 kirjoitti:

        Ensinnäkin, maahantuojan pitäisi pystyä asiakaspalveluun sillä kielellä mitä maassa puhutaan. Itse asiassa sain lopulta vastauksen kysymyksiini sähköpostitse, tässäkin tilanne oli kyllä sellainen että tietoa Venäjän karttapohjista Garminin navigaattoreihin ei ollut www.garmin.fi sivuilla, ilmankos en niitä sieltä löytänyt. Sain linkit garminin englanninkielisille sivuille: https://buy.garmin.com/shop/shop.do?cID=253&pID=31813 https://buy.garmin.com/shop/shop.do?cID=253&pID=31813#coverageTab Ja ohjeen: "Kartan voi ostaa jälleenmyyjäverkostomme kautta http://www.garmin.fi/jmyyjat.php" Tosin olin ottanut yhteyttä paikalliseen jälleenmyyjään (Tekniset) ennen Garminin asiakaspalveluun kirjoittamista. Teknisillä näet kertoivat ettei ainakaan heiltä saa mitään Venäjän karttoja Garminiin. Kuluttaja on kunkku?

        Piti vielä sanomani, että Garminin puhelinpalvelutyypin kanssa keskustellessa tuli tosiaan mieleen kysyä "Can you speak inklish?" mutta olisihan se ollut noloa tuota kaikkensa yrittänyttä asiakaspalvelijaa kohtaan - vai?


      • VDO 4000
        VDO 4000 kirjoitti:

        Ensinnäkin, maahantuojan pitäisi pystyä asiakaspalveluun sillä kielellä mitä maassa puhutaan. Itse asiassa sain lopulta vastauksen kysymyksiini sähköpostitse, tässäkin tilanne oli kyllä sellainen että tietoa Venäjän karttapohjista Garminin navigaattoreihin ei ollut www.garmin.fi sivuilla, ilmankos en niitä sieltä löytänyt. Sain linkit garminin englanninkielisille sivuille: https://buy.garmin.com/shop/shop.do?cID=253&pID=31813 https://buy.garmin.com/shop/shop.do?cID=253&pID=31813#coverageTab Ja ohjeen: "Kartan voi ostaa jälleenmyyjäverkostomme kautta http://www.garmin.fi/jmyyjat.php" Tosin olin ottanut yhteyttä paikalliseen jälleenmyyjään (Tekniset) ennen Garminin asiakaspalveluun kirjoittamista. Teknisillä näet kertoivat ettei ainakaan heiltä saa mitään Venäjän karttoja Garminiin. Kuluttaja on kunkku?

        No, voihan tuon kertoa että se Tekniset oli Laatusähkö Lappeenrannasta. Länsisuomalaisille tiedoksi että Lappeenranta on rajakaupunki, taxfreekaupan kärkipaikoilla, Nuijamaan raja-asema sijaitsee Lappeenrannassa, siitä pääsee Venäjälle, Pietariin on 200 km. Eikä Garminin jälleenmyyjä osaa eikä voi tarjota Venäjän karttaa autonavigaattoriin!!!


      • solo12
        VDO 4000 kirjoitti:

        No, voihan tuon kertoa että se Tekniset oli Laatusähkö Lappeenrannasta. Länsisuomalaisille tiedoksi että Lappeenranta on rajakaupunki, taxfreekaupan kärkipaikoilla, Nuijamaan raja-asema sijaitsee Lappeenrannassa, siitä pääsee Venäjälle, Pietariin on 200 km. Eikä Garminin jälleenmyyjä osaa eikä voi tarjota Venäjän karttaa autonavigaattoriin!!!

        Sitten pitää kääntyä Ruotsin suuntaan, siellä on Venäjän karttoja saatavilla. Pirateset.


      • Nolla asiakaspalvelu
        jftdd kirjoitti:

        jos kerrot minkälainen ongelma ,nin ehkä joku palstalla osaa neuvoa...

        Ostin Scandinavia karttapäivitykset netin kautta. Olin unohtanut salasanani tomtom asiakastiliini. Tomtom no-reply palvelu lähettää rimpsun jota klikkaamalla mka saisin yhteyden tiliini ja saisin vaihdettua salasanani. wippies.fi postiohjelma tai Internet exporer sensuroi ko rimpsun enkä saa klikkaamalla yhteyttä tomtomin tiliini. Mistään ei apua tunnu löytyvään. Rahat kankklan kaivossa enkä saa asennettua jo ostamaani scandinavian pakettia.


      • Zepester
        klfadäsga kirjoitti:

        ei voi olla huonompaa, lupaillaan vastata , mutta sitten ei vastataakaan. missä ihmeen maassa vastaajat lineekään, eivät tunnu tietävän tomtomeista juuri mitään. onko havaintoa, toimiiko muilla laitevalmistajila yhtään paremmin, esim becker, navigon ja mitä niitä nyt onkaan mio tms??

        Kokemuksia valmistajien tukipalveluista ja muusta:

        Beckerillä tuki saksassa, vastaavat todella huonosti.

        Navigon on garminin ostama yritys ja tuki sekö laitteet heikkoja.

        Tomtom yleensä ihan ok, on suomenkielinen tuki sentään.

        Garmin tuki ollut paras.

        Ja paras navigaattori joka tähän asti ollut käytössä ainakin kahden kuukauden perusteella on tomtomin uusi rider 450. Toivottavasti ei tule tämän kanssa ongelmia sitten.. Ostin aiemmin automasalta ja siellä oulun liikkessä oli ainakin garminien kanssa asiantuntevan oloista palvelua kun oli vähän ongelmia toisen koneen kanssa.

        Tuota raider 450 ei tunnu monesta paikkaa vielä lötyvän niin tässä niin täsaä vielä linkki siihen: https://automasa.fi/tuote/tomtom-rider-450/


      • Anonyymi
        jftdd kirjoitti:

        jos kerrot minkälainen ongelma ,nin ehkä joku palstalla osaa neuvoa...

        Navigaattori on uusi GO Exclusive aukaisun jälkeen tulee teksti Sammutetaan ja on jatkuvassa virrassa


    • hyvät kokemukset

      Laitoin palautteen/kysymyksen TomTom -tilini kautta Internetissä. Vastaus tuli TomTom -tillileni ja sähköpostiini parin päivän päästä. Samoin lisäkysymyksiini vastattiin vuorokauden-kahden päivän sisällä.

      • kouhottaa

        mahdollisesti jopa aivan uuden polven navigointiratkaisuista, eivät erittäin suurella todennäköisyydellä ole vastauksia sinne lähettämiiisi kysymyksiisi. Lue ne huolella, niin oivallat tämän.


      • Anonyymi

        Täällä TomTom Start ja tilin luominen aina epäonnistuu. Pitänee navigoida Google Mapsilla.


    • Mokalinko

      Hei !

      Kuka tietää vastauksen ?
      Mitä pitää laittaa navigaattoriin Saksassa Munchenissä, kun haluaan ohjeet lentokentälle?
      Ei onnistu Munchen Flughaven, ei Munchen airport, ei Franz Josef.....?
      Miten ylipäätään haetaan kohde?
      Onko yleensä esim. airport Brussels, ei toimi sekään.
      Muuten toimii ulkomailla mallikkaasti, mutta tämä PIENI ongelma tässä on ja aika tärkeä ongelma, vboi olla käyttäjässäkin vika.

      Odotan innolla vastausta silta. joka tietää.
      Olen ensi viikolla menossa Italiaan Bergamoon, siellä voi olla sama ongelma.
      Kiittäen vastauksesta !

      Mokalinko

    • tompsu3edition

      Merkitse lentokenttä kiinnostavaksi kohteeksi, navigoi kohteeseen "kiinnostavat kohteet lähellä", ja valitse lentokenttä.

    • Jussi-ukki

      Hei!

      Päivitin XL 30 Series -navigaattorin RB3188J16025 (N14644). Ensimmäistä kertaa tuli päivityksen jälkeen teksti: "Kartta on asennettu muistikortille. Karttaa voi käyttää vain , jos muistikortti on asennettu navigaattoriin. Jos poistat muistikortin, et voi enää käyttää laitetta navigointiin."

      Langollani on TomTom, jossa on muistikortti. Omassa TomTomissani ei ole kuitenkaan sellaista! Olenko hoitanut päivityksen jotenkin väärin vai ovatko korjatut tiedot menneet mikroni muistiin? Vai onko huomautus ehkä tarpeeton kortittomalle?

      Näitä kysyy ystävällisesti
      Jussi Lillia
      [email protected]
      0405028165

    • Nimimies

      Päivitin tom tom. Navigaattorini Gigantissa, koska se ei löytänyt kaikkia kameratolppia..ei auttanut vaan loputkin tolpat hävisivät. Olen ymmällä. päivityksistä ei ole apua. Mutta kauppa se on joka kannattaa. Asiakas tom tomeineen ajakoon vaikka huitsin nevadaan..

      • Zepester

        Isot liikkeet ei osaa palvella kuin myymällä uutta. Harvassa on ne palvelevat liikkeet joissa esim navien pöivitykset onnistuu enään paikan päällä


      • Heze69

        -niin navithan päivitetään nykyisin kotosalla netin kautta (kokemusta Garmin- & Tomtom -laitteista) valmistajan ohjelman avulla kirjautumalla sinne omalla luodulla tilillä, jonka käyttö on helppoa kuin heinänteko ;-) -jos vähänkään on touhunnut tietokoneiden parissa ja omistaa "asiallisen" nettiliittymän
        -näin olen itse jo toiminut vuosikymmen ajan noiden navieni kanssa ja aina ovat päivitykset onnistuneet, ei kai niihen enää päivityksiä muuten saakaan?
        -muistikorttipäivitykset alkavat tosiaan olla jo menneen talven lumia ja nekin happanevat nopeasti myyjäliikkeen hyllyyn jos ja kun uusia päivityksiä tulee ne 3 - 4 kpl vuodessa!
        -ja toisaalta eipä perusnaveissa ole edes muistikorttipaikkaa, joten ainoa tapa on ladata karttapäivitykset netin kautta
        -juuri päivitin Garminiin uusimman Euroopan kartan (7,5 GB) niin ohjelma arvio päivityksen kestoksi 1 tunti 45 minsaa, mutta se kuitenkin asentui jo 25 minsassa vaikka töissä onkin hitaahko nettiyhteys ;-)


    • Anonyymi

      5 vuotta vanha TomTom navigaattori Start 50/5. Nopeuskamera olikin poistettu siitä. Yritin päivittää sen ja maksoin sen pankkikortin tiedoilla. Mutta päivitys ei onnistunut "niin" vanhaan laitteeseen. Ostin uuden navigaattorin ja annoin taas kortin tiedot ja navigaattori päivittyi. Sitten tuli tilaustiedot olin tilannut pohjoisen, Euroopan ja maailman nopeuskamera päivitykset ja kortilla on nyt katevaraukset 6 kpl kamerapäivityksiä !!!! Olen 2 päivää yrittänyt löytää yhteystietoja Suomeen. Yritän maanantaina soitella niihin 3 numeroon joita ainakin joskus on ollut. Kyllä TomTom on TODELLA #?"(!¤ SYVÄLTÄ.
      Sanaton Seppo

    • Anonyymi

      Ajettaessa Torniosta pohjoiseen navigaattori neuvoo aivan oikein reitin Suomen puolta. Mutta jostain syystä ajettaessa pohjoisesta Tornioon päin navigaattori käskee Aavasaksan kohdalla ajamaan Ruotsin kautta. Miten tämän Ruotsin lenkin voisi poistaa navigaattorista. Olisi mukava, jos laskisi kilometrit vain yhdessä maassa. Ruotsin puolella tiekin on heikommassa kunnossa kuin Suomessa, joten huvikseen en sieltä kautta aja.

      • Anonyymi

        -jos olet valinnut nopeimman reitin niin siinä navin syy Ruotsin puolelle "ajatukselle", muistaakseni Suomen puolella rajoitus 80 km/h ja Ruotsissa 90 km/h ja kun Suomessa on 100 km/h niin Ruotsissa 110 km/h
        -eli valitset joko lyhyimmän tai nopeimman reitin niin sen mukaan navi sitten ohjaa sinut ajamaan


    • Anonyymi

      Paska firma olen yrittänyt soittaa mutta vastaus kuuluu Olemme tilapäisesti suljettu soitettu kaksi päivää,joten en suosittele tom tom laitetta kenellekään

      • Anonyymi

        Sellaiset terveiset minäkin jätin TomTom asiakaspalvelusähköpostiin. Ostin https://www.24hshop.fi sivustolta TomTom VIA300 navigaattorin, johon oli tullut päivitys. 24shopin myynti-ilmoituksen mukaan navissa on elinikäiset karttapäivitykset, muuten en olisi sitä ostanutkaan. Noo.. Nyt kun tuli aika päivittää, niin huomaankin, ettei TomTomin MyDrive Connect löydä laitetta. Löysi kyllä hyvin aina, kunnes karttapäivitys tuli mahdolliseksi asentaa. Hmmm??? Siitä kun aloimme keskustella sähköpostin välityksellä, niin huomasin, että yhtäkkiä MyDrive Connect ilmoittaa, ei vain sen, että yhteyttä laitteeseen ei ole, vaan myös nyt sellaisen, että karttatilaus loppuu 7 päivän päästä.
        No minä sitten kusi sukassa yritän hoputtaa asiakaspalvelijaa, että koitahan nyt saada joku ratkaisu, ennenkuin tämä tilaus, jonka tosiaan piti olla elinikäinen, umpeutuu nyt parin päivän päästä.
        Ohjeena klassinen tietokone korjaus tyyli; RESETOIDAAN. No, minä resetoin ja sinne katosi tallentamani osoitteet. Eikä tämä resetointi tehnyt laitteelle mitään muuta. Mikä uskomaton paska loota!
        Nyt karttatilaus on mennyt umpeen, eikä MyDrive Connect tunnista vieläkään laitetta. Haistatin TomTomille paskat ja suosittelen muitakin vaihtamaan Garminiin. Garminin navi toimi melkein 20 vuotta, kunnes näyttö kilahti. Enkä ihmettele, olihan se putoillut milloin maahan, milloin auton lattialle ja saanut vaiks mitä osumia. Kestävä laite oli. Ei tarvinnut koskaan olla yhteydessä asiakaspalveluun, kun oli niin varmatoiminen ja kartatkin todella hyvät.
        Mistä tulikin mieleen! TomTomin kartat oli ja ovat aina olleet käsittämättömän paskoja. Saattaa ajaa sut 1,5km ohi oikeasta talosta. Tyypillistä on sellainen 200-500metriä ohi kohdeosoitteesta. Miten se on edes mahdollista olla niin surkeat kartat???
        Että sellaista tänään.


    • Anonyymi

      Ostin nopeusvalvontakamerapäivityksen Tom Tom verkkosivuilta. Olin omilla tunnuksilla kirjautuneena. Sain maksettua ja sp:iin tilausvahvistuksen. Mutta tilaus ei ole päivitettävänä minun sivuillani. Se hävisi kuin tuhka tuuleen. Kun yritän ladata päivityksen, ohjaa ostamaan uuden päivityksen. Asiakaspalvelu tässä firmassa niin olematon, ettei tule toista laitetta tähän huusholliin hankittua.

      • Anonyymi

        Sama kokemus, Nopeuskamerapäivityksestä maksu meni mutta päivitystä väitetään edelleen vanhebntuneeksi, Uutta maksua kerjäävät eli rahaa kyllä sais lisää lähettää. Eipä taitatsu auttaa,


      • Anonyymi

        On aivan sama tilanne minulla.Ei ole asiakaspalvelua!!En voi suositella TomTom navigaattorin ostoa kellekään.Pysykää erossa siitä merkistä.Siirryn Garminiin.


    • Anonyymi

      Siis mikä se tomtom in asiakaspalvelun numero oikein on suomeksi?

    • Anonyymi

      Paska tom tom ei knnata puuttua

    • Anonyymi

      omastani hävisi päivityksen yhteydessä peltipolissiit

    • Anonyymi

      Kannattaa harkita jotain muuta laitetta ..........yritin kirjottaaa tarkemmin mutta joku heitti ulos sivulta

    • Anonyymi

      Navi kannattaa asentaa kännykkään. Minulla on ollut Sygic käytössä vuosia, ja se toimii hyvin. Hinta muutaman kympin, ja karttapäivitykset 4 kertaa vuodessa. Löytyy kaistaopastus, kameratolpat ja muut mielenkiinnon kohteet. Pienillä lisämaksuilla paljon muuta, kuten HUD, maisemaopastus yms.
      Here olisi toinen vaihtoehto.

    • Anonyymi

      Meillä ei Tom Tom ole enää käytössäkään on mennyt rikki. En halua jatkaa tilausta ja toivon että poistatte kaikki tilini tiedot. Viimeksi tullut lasku on täten aiheeton, ei ole enää voimassa. Tilausnumero on 415323388. Toivon että irtisanominen onnistuu tätä kautta.

    • Anonyymi

      Minä ostin heinäkuussa kuukauden nopeuskamera päivityksen Mydriven kautta ja ne astuivat heti voimaan.
      Kuukauden kuluttua navigaattori ilmoitti, että pitää tehdä uusi tilaus, jos niitä aikoo vielä käyttää.
      Ajattelin, että kaikki on hyvin, koska en tarvinnut niitä kuin sen kuukauden.

      Nyt sitten on luottokortilta laskutettu kaksi kuukautta sitä palvelua ilman mitään tilausta.
      Menin Mydriveen katsomaan mikä siellä on tilanne.
      Siellä lukee, että nopeuskamera varoitukset on ACTIVE.
      Mistään ei sieltä löydy nappulaa, josta sen activen saisi pois päältä.
      Puhelinnumeroa ei löydy mistään, eikä myöskään sähköposti osoitetta.

      Botti kyllä ilmoittaa olevansa valmis palvelukseen.
      Tein sinne Bottiin hyvityspyynnön. Siellä ilmoitettiin, että 48 tunnin kuluttua otetaan minuun yhteyttä.
      Odotan suurella jännityksellä, miten tästä selvitään.
      Kerron täällä sitten myöhemmin miten kävi.
      Tom Tom :in Katin hyvä ystävä D.

      • Anonyymi

        Kerron tässä miten kävi kun keskustelin sen Tom Tom firman Botin kanssa.
        Samana iltana tuli sieltä sähköposti - ihmiseltä, joka pahoitteli minulle aiheutunutta vaivaa.

        Kertoi, että kun olin tilannut sen nopeuskamera palvelun, niin sinne oli jäänyt jatkuvan tilauksen ruksi päälle.
        Hän kirjoitti myös, että hän oli ottanut sen nyt pois.
        Minulle lähetetty lasku poistetaan Visalta ja luvattiin olla aina avuksi, jos tarvitaan.

        Se mikä minua ihmetyttää tuossa tilauksessa on se, että miten siellä voi olla jatkuva tilaus päällä ja samalla laskutus, vaikka navigaattori itse kertoi näytöllä kuukauden kuluttua tilauksen päättyneen, eikä enää antanut varoituksia.
        Näytöllä olleessa viestissä sanottiin, että jos haluatte käyttää palvelua, niin teidän on tehtävä uusi tilaus.
        Toisin sanoen heillä tuo jatkuva tilaus merkitsee vain jatkuvaa laskutusta - varoituspalvelua ei kuitenkaan siihen vielä kuulu.

        Joka tapauksessa sen Botin avulla pääsin sinne sisään ja asia selvisi - jopa samana päivänä.
        En vielä aio hylätä Tom Tom :in Katia, sillä hän on luotsannut minua jo yhdeksän vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerron tässä miten kävi kun keskustelin sen Tom Tom firman Botin kanssa.
        Samana iltana tuli sieltä sähköposti - ihmiseltä, joka pahoitteli minulle aiheutunutta vaivaa.

        Kertoi, että kun olin tilannut sen nopeuskamera palvelun, niin sinne oli jäänyt jatkuvan tilauksen ruksi päälle.
        Hän kirjoitti myös, että hän oli ottanut sen nyt pois.
        Minulle lähetetty lasku poistetaan Visalta ja luvattiin olla aina avuksi, jos tarvitaan.

        Se mikä minua ihmetyttää tuossa tilauksessa on se, että miten siellä voi olla jatkuva tilaus päällä ja samalla laskutus, vaikka navigaattori itse kertoi näytöllä kuukauden kuluttua tilauksen päättyneen, eikä enää antanut varoituksia.
        Näytöllä olleessa viestissä sanottiin, että jos haluatte käyttää palvelua, niin teidän on tehtävä uusi tilaus.
        Toisin sanoen heillä tuo jatkuva tilaus merkitsee vain jatkuvaa laskutusta - varoituspalvelua ei kuitenkaan siihen vielä kuulu.

        Joka tapauksessa sen Botin avulla pääsin sinne sisään ja asia selvisi - jopa samana päivänä.
        En vielä aio hylätä Tom Tom :in Katia, sillä hän on luotsannut minua jo yhdeksän vuotta.

        Palaan vielä tuohon nopeuskamera tilaukseen.
        Sieltä oli tulossa vielä toinenkin lasku, joka ei viime postauksen aikaan näkynyt verkkopankissani.
        Menin taas uudelleen Botin kanssa kirjoittelemaan. Taas tuli ensimmäinen vastaus nopeasti ja kovasti pahoiteltiin vaivaa. Lisäksi hän lupasi tehdä kaikkensa, että saan asian kuntoon, mutta tämä asiakaspalvelija ei ollutkaan lopulta yhtä myötämielinen, vaan ilmoitti, ettei tuo lasku kuulunut hyvityskäytännön piiriin ja kirjoitti, ettei sitä valitettavasti voida hyvittää.

        Minä en siitä vielä lamaantunut, vaan menin pankkini verkkopalveluun ja tein sinne reklamaation. Liitin siihen kaikki keskustelut koskien tätä casea.
        Seuraavana päivänä pankkini kertoi, että he ovat siivonneet sen viimeisenkin laskun pois minulta.

        Eihän tuollaista ”palvelua” tarvitse tietenkään maksaa, jota en ole tilannut, enkä voinut kuitenkaan käyttää, mutta kun sinne oli joku rasti ilmestynyt tilaukseen, niin laskutus kyllä toimi loistavasti.

        Asiakaspalvelu on kyllä viime vuosina muuttunut melkoisesti kun firmaan ei voi soittaa, eikä lähettää sähköpostia, ennen kuin on käynyt kirjeenvaihtoa Botin kanssa.

        Ei tässä mitään kovin pahaa olisi, jos Mydriven kautta voisi kaikki asiat hoitaa, mutta tuota rastia jatkuvalle tilaukselle ei sieltä Mydrivestä löydy.
        Nyt on kyllä ihastukseni Katiin kärsinyt pahan kolauksen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5025
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3297
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1432
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1275
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      977
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      229
      764
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe