20+ mies, 30+ nainen

Jep jep

Kertokaapas ihmiset, mistä on kyse, kun 30 nainen saa lähestymisyrityksiä etupäässä 20 -miehiltä? Onko tällä hetkellä "trendikästä" hankkia kokemuksia vanhemmista naisista, vai onko näin aina ollut? Minen tiiä, koska olen tuore sinkku ja tuo sinkkuskene aika vieras systeemi kaikkine outouksinensa. Kiitos.

19

1114

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies1985

      -nuorekkaan näköinen -osaat ottaa rennosti (paranee iän tullessa)

      • Jep jep

        No, itse on aika vaikea arvioida, kuinka nuorekkaalta näyttää, mutta toki toisinaan on nuoremmaksikin luultu. Silti, en nyt mitenkään mene jostakin 22-vuotiaasta, se on selvää : P Eli se ei asiaa selitä.


      • -----
        Jep jep kirjoitti:

        No, itse on aika vaikea arvioida, kuinka nuorekkaalta näyttää, mutta toki toisinaan on nuoremmaksikin luultu. Silti, en nyt mitenkään mene jostakin 22-vuotiaasta, se on selvää : P Eli se ei asiaa selitä.

        Olet vain niin MILF:in näköinen, että nuoret miehet eivät pysy potkuhousuissaan.


    • 30 ikäisissä naisissa on paljon hyvännäköisiä tapauksia ja itse kuulun tohon 20 kategoriaan. :) En mä silti ikinä uskaltaisi lähestyä yli 10v itseäni vanhempia naisia. Jos olet pitänyt itses hyvässä kunnossa niin ei ole mikään ihme, että kaikenikäiset miehet lähestyy sua. Mä en nyt kuitenkaan jaksa uskoa, että ihan etupäässään saat nuorilta miehiltä lähestymisiä. Enkä vain kiinnität niihin enemmän huomiota?

      • Jep jep

        Omasta mielestäni olen kohtuullisen näköinen, vaikea arvioida tätäkään. No okei, itsetuntokaan nyt ei ehkä ole aina ihan plussan puolella. Eli siksipä juuri kiinnostaakin, miksi nuoret miehet lähestyvät. Toki huomio imartelee, enkä pahemmin ikärasismia harrasta, mutta ihan välttämättä en halua toteuttaa kenenkään "opettaja/oppilas" -fantasiaa, tai olla objektina vanhempi nainen -fetissille.. Vaikka liberaali olenkin. Ihan rehellisesti voin sanoa, että enpä ole baareissa törmännyt kuin pariin itseni ikäiseen, tai vanhempaan mieheen, joka olisi jutulle ollut pyrkimässä. Toisaalta, paljolti kiinni baarista, selvä se.


      • Jep jep kirjoitti:

        Omasta mielestäni olen kohtuullisen näköinen, vaikea arvioida tätäkään. No okei, itsetuntokaan nyt ei ehkä ole aina ihan plussan puolella. Eli siksipä juuri kiinnostaakin, miksi nuoret miehet lähestyvät. Toki huomio imartelee, enkä pahemmin ikärasismia harrasta, mutta ihan välttämättä en halua toteuttaa kenenkään "opettaja/oppilas" -fantasiaa, tai olla objektina vanhempi nainen -fetissille.. Vaikka liberaali olenkin. Ihan rehellisesti voin sanoa, että enpä ole baareissa törmännyt kuin pariin itseni ikäiseen, tai vanhempaan mieheen, joka olisi jutulle ollut pyrkimässä. Toisaalta, paljolti kiinni baarista, selvä se.

        No tota voin sanoa ihan suoraan, että jos etsit ihan jotain vakavempaa niin kannattaa unohtaa noi kaverit. En mä oikein usko kovinkaan monen 20v kaverin haluavan mitään oikeasti vakavempaa suhdetta yli 10v itseään vanhempien naisten kanssa. Varmasti jotain muuta he haluavat, mutta en tohon vakavaan suhteeseen oikein jaksa uskoa. :)


      • Jep jep
        beefcake kirjoitti:

        No tota voin sanoa ihan suoraan, että jos etsit ihan jotain vakavempaa niin kannattaa unohtaa noi kaverit. En mä oikein usko kovinkaan monen 20v kaverin haluavan mitään oikeasti vakavempaa suhdetta yli 10v itseään vanhempien naisten kanssa. Varmasti jotain muuta he haluavat, mutta en tohon vakavaan suhteeseen oikein jaksa uskoa. :)

        No juu, tähän johtopäätökseen oon (sattuneista syistä ; D) itsekin päätynyt. Voisi sanoa, että been there, done that.


    • keskuudessa panna

      MILF:iä. Mutta vaan panna....

    • Haaremisti

      muuhunkin kuin tuohon panemiskohtaan, niin kuka oikeasti niitä epäkypsiä teiniprinsessoja jaksaa? Jos haluaa vähänkään tasokkaampaa keskusteluseuraa, niin alle kolmekymppisistä tai ainakaan alle kaksvitosista naisista niitä harvoin löytyy. Lisäksi yli kolmekymppinen nainen on usein välitön, sinut itsensä kanssa ja jättänyt teinikriisit jo taakseen. Osaa siis nauttia elämästään ilman turhia kiukutteluja. Ja kieltämättä yli kolmekymppiset osaavat hommat myös makuukammarin puolella sen lisäksi, että ovat usein fyysisestikin paremmassa kunnossa kuin yli kymmenen vuotta nuoremmat kanssasisarensa! ;) Hmm, ovatkohan nuoret miehet nykyään jo niin kypsiä, että hekään eivät kaikki jaksa niitä ainaisia teiniprinsessojen oikkuja. Noh, itsekin olen jo kohta vanha kaakki näin 27-vuotiaana, mutta kokemus on osoittanut, että itse tulen parhaiten toimeen muutaman vuoden itseäni vanhemman naisen kanssa. :) Ai niin, kolmekymppisen ja kaksikymppisen naisen ero on ainakin se, ettei kolmekymppisen naisen kanssa keskustellessa tarvitse varoa sanomisiaan niin paljon. Kaksikymppinen nainen miettii ja yrittää etsiä koko ajan miehen sanomisista jotain loukkaavaa, kun taas kolmekymppinen nainen etsii miehen puheista, että oliko miehen sanomisissa mahdollisesti jotain kehuja sisällä. Nuoret naiset siis hyvin usein nöksähtelevät, koska yrittävät kääntää kaiken sanomisen negatiiviseksi. Kumpi sitten on helpompi keskustelukumppani? ;)

      • Jep jep

        Noh, mukava kuulla, että joku arvostaa yli kolmekyppisiäkin : ) Muutakin kun kuulee, ja harva yli 30 v. nainen kai muutenkaan ikäkriisiltä välttynee. En minä ainakaan : D Ja joo, voi olla, että yleensä iän myötä oma identiteetti on vahvemmalla pohjalla kuin nuoremmalla. Joillakin ainakin, vaikka yleistää ei kai tässäkään asiassa voi. 30 -nainen voi olla ihan yhtä "rinsessaa" kuin 20 ! Nähty on. Moni kun elää esim. eron jälkeistä uutta menokauttaan, siinä saattaa jäädä teiniangsti kakkossijalle.. Omien kokemusteni pohjalta voin kyllä sanoa, ja tavallaan hieman säälikin, että intohimo-osastolla kemiat ovat kohdanneet vähän liiankin hienosti muutaman nuoremman miehen kanssa. Nuoruuden into ja tietty spontaanius viehättää, sille ei mitään mahda. Ja kun tämän ikäisenä jo tietää, mitä tahtoo - ja sen mitä ei tahdo, vaikka ei mikään superkokenut olisikaan. Sen verran sinut alkaa jo oman kroppansa ja viettimaailmansa kanssa olla. Mutta sitten se muu.. toki olen tavannut fiksuja ja keskustelutaitoisia nuoria miehiä, mutta enemmän niitä, jotka tykkäävät etupäässä harrastella hc-kännäilyä ja kehitellä erilaisia fuck buddy -tyyppisiä ratkaisuja... Kaikki hauskaa oman aikansa, mutta mutta, kun itse ei nuoremmaksi muutu. Miettii, millaiseen menoon vuosiaan "tuhlaa" tai sijoittaa, ihan miten vaan. Kaikkea kun ei saa.


    • mies25w

      näytät enemmän naiselta kuin 20 tytöt...syy on siis puhtaasti biologinen...ja sinulla on elämänkokemusta olet päässyt yli prinsessasyndrooma vaiheen..joka 18 ja 20 naisilla osalla vielä on päällä.

      • Jep jep

        No.. mulla ei koskaan ole tuota prinsessavaihetta ollutkaan, että sen olemassaolosta en osaa sanoa : D Mutta ehkä tuossa on perää.


    • M25v

      2-kymppisen miehen näkökulmasta yli 3-kymppinen nainen on helpommin lähestyttävä, kuten tuossa joku aikaisemmin totesi. Teillä on sellainen rennompi ote elämään, ei tarvi enää esitellä mitään "draamakuningatarta". Se, että millaisessa ympäristössä olet noita lähestymisyrityksiä kokenut, ei tullut ilmi aloituksessasi. Mutta oletan, että tarkoitat baari-miljöötä, jolloin ei liene epäselvää mikä näillä miehillä on ollut mielessä :-)? Ikäisesi nainen on meidän nuorempien miehien silmissä sellainen kaikinpuolin kokenut ja elämää nähnyt nainen, joka ei pienistä nipota. Jos saan hieman pikkutuhmasti todeta, niin makuuhuoneen puolella on luvassa paremmat "kyydit" kuin nuorempien kanssa. Ja sitten jos olet vielä hyvin säilynyt ja nuorekkaan oloinen, niin ei ole mikään ihme jos saat kontakteja nuoremmilta miehiltä. Myönnettäköön, opettaja oppilas suhde kiehtoo, olisihan se hienoa ja antoisaa oppia jotain uutta ja kivaa ;-). Se että olisiko 20 miehen ja 30 naisen suhteesta sitten mihinkään vakavampaan, riippuu monesta seikasta, kuitenkin sellaisiakin suhteita löytyy. Osakkeesi nousevat huimasti jos olet vielä lapseton. Tällaisia seikkoja tuli nyt mieleen. P.S. tsekkaapas netistä mitä tarkoittaa MILF...

      • Jep jep

        ...että yli kolmekymppistä on helpompi lähestyä, vaikka hieman vaikea ajatella asiaa miehen näkökulmasta. Ja baareista toki puhuin : ) Niin, eihän se epäselvää tosiaan ole, mitä enemmistö miehistä, ja naisista, baanalta etsii. MILF on tuttu termi kyllä : D Mutta täytyy myöntää, että eipä juuri imartele, jos joku koittaa saada kellistettyä vain siksi, että on vanhempi - en välttämättä halua sellaista lisäarvoa omata kenenkään silmissä : D Mutta jos nuorempi mies kiinnostuu, luultuaan minua nuoremmaksi, voin lämmetäkin - siinä tapauksessa en tunne itseäni minkään "friikin fetissin" objektiksi. Joo, aika kummallista. Tiedän, olen vaikea. Ja aina voi tietysti sanoa, että nuoremmaksi luuleminen on vain imartelua, iskutekniikka kai sekin. Totta. Mutta toisinaan olen saattanut jonkun nuoren miehen herkkää mieltä järkyttää paljastamalla todellisen ikäni ; D Että hankalaksihan tämä menee. Olen kyllä todella skeptinen sen suhteen, voisiko yli 10 vuoden ikäero toimia parisuhteessa, siis hieman vakavammassa virityksessä. Ehkä, jos synkkaa äärimmäisen hyvin monellakin tavalla. Pelkkä intohimokaan ei kai pitkälle vie, sääli sinänsä. Lapseton olen kyllä ja se kyllä tuntuu miellyttävän monia. Toisinaan, ja aika useinkin tulee pohdittua, että aikamoista peliä.. Ja tämän ikäisenä ei oikein jaksaisi pelailla enää.


      • M25v
        Jep jep kirjoitti:

        ...että yli kolmekymppistä on helpompi lähestyä, vaikka hieman vaikea ajatella asiaa miehen näkökulmasta. Ja baareista toki puhuin : ) Niin, eihän se epäselvää tosiaan ole, mitä enemmistö miehistä, ja naisista, baanalta etsii. MILF on tuttu termi kyllä : D Mutta täytyy myöntää, että eipä juuri imartele, jos joku koittaa saada kellistettyä vain siksi, että on vanhempi - en välttämättä halua sellaista lisäarvoa omata kenenkään silmissä : D Mutta jos nuorempi mies kiinnostuu, luultuaan minua nuoremmaksi, voin lämmetäkin - siinä tapauksessa en tunne itseäni minkään "friikin fetissin" objektiksi. Joo, aika kummallista. Tiedän, olen vaikea. Ja aina voi tietysti sanoa, että nuoremmaksi luuleminen on vain imartelua, iskutekniikka kai sekin. Totta. Mutta toisinaan olen saattanut jonkun nuoren miehen herkkää mieltä järkyttää paljastamalla todellisen ikäni ; D Että hankalaksihan tämä menee. Olen kyllä todella skeptinen sen suhteen, voisiko yli 10 vuoden ikäero toimia parisuhteessa, siis hieman vakavammassa virityksessä. Ehkä, jos synkkaa äärimmäisen hyvin monellakin tavalla. Pelkkä intohimokaan ei kai pitkälle vie, sääli sinänsä. Lapseton olen kyllä ja se kyllä tuntuu miellyttävän monia. Toisinaan, ja aika useinkin tulee pohdittua, että aikamoista peliä.. Ja tämän ikäisenä ei oikein jaksaisi pelailla enää.

        Höh, jos sinä kerran olet lapseton niin et sinä mikään MILF ole, ehkä sitten muuten "hottis" :-). Ja mitä tuohon "kellistämiseen" tulee, niin kait sitä sitten haluaa kokeilla jotain uutta, ja saada kokemuksia? Siis näin miesnäkökulmasta. Ja onhan joillakin naisilla näitä "toy boy"-tyyppejä, kuten Madonnalla. Se onkin sitten jokaisen meidän henkilökohtainen valinta, että rehvasteleeko kavereille "kaadoistansa"? Tiedän että naisetkin osaavat tämän homman ja puhuvat "hoidoistansa". Mutta, ehkä joskus on parempi pitää mölyt mahassa, varsinkin jos asuu vähänkään pienellä paikkakunnalla. Hmmm, olen joskus kokeillut tuota "näytät nuoremmalta"-taktiikkaa erääseen vanhempaan ja upeannäköiseen daamiin. Mutta hänpäs tokaisi minulle "toi ei mee kuule enää läpi", ehkä hän oli kuullut sen saman jo useammalta (nuorelta) mieheltä? Ja minun kun ei tarvinnut edes valehdella :-)! Vähän vakavammin puhuen, jos epäilet suhdetta nuoremman miehen kanssa, niin sitten heitä kannattaisi etsiä jostain muualta kuin baareista. Harrastusten parista tai jotain. Silloin luulisi lähtökohtien olevan toisenlaiset, noin niinkuin vakavampaa suhdetta ajatellen? Ota huomioon, että naiset elävät n. 10 vuotta vanhemmiksi kuin miehet, siis noin keskimäärin. Ei muuta kuin esität itseäsi nuorempaa, ja olet tainnut avauksestasi päätellen siinä onnistua, ja et kerro heti oikeaa ikääsi. Jos ja kun se paljastuu, niin ehkä se on sille uudelle miehellesi sivuseikka, who knows? Äh, mitäs minä tässä alan vanhempaani neuvomaan... Toisaalta, jos itseä vanhempi nainen kiinnostaa ja vaikuttaa nuorekkaalta sekä muutenkin tuntuu mukavalta tapaukselta, niin miksei sitä voisi itsekin kokeilla? Kerranhan täällä eletään. Vaikka olenkin mies, niin en minä viitsisi seurustella naisen kanssa pelkästään "lakana-akrobatian" takia (kohtuus kaikessa), olkoon hän sitten nuorempi tai vanhempi. Siihen tarvii olla muitakin syitä, kuten luonne, asenne elämään, se kuuluisa "kemia" jne. Joo-o, muuten mitähän minun vanhemmat ja/tai sisarukset ajattelisivat, jos esittelisin heille "tyttö"ystävänä itseäni n. 10 vuotta vanhemman daamin :-)??? P.S. jos et vielä ole huomannut, niin nauti siitä että miehet luulevat sinua nuoremmaksi kuin oletkaan!


      • Jep jep kirjoitti:

        ...että yli kolmekymppistä on helpompi lähestyä, vaikka hieman vaikea ajatella asiaa miehen näkökulmasta. Ja baareista toki puhuin : ) Niin, eihän se epäselvää tosiaan ole, mitä enemmistö miehistä, ja naisista, baanalta etsii. MILF on tuttu termi kyllä : D Mutta täytyy myöntää, että eipä juuri imartele, jos joku koittaa saada kellistettyä vain siksi, että on vanhempi - en välttämättä halua sellaista lisäarvoa omata kenenkään silmissä : D Mutta jos nuorempi mies kiinnostuu, luultuaan minua nuoremmaksi, voin lämmetäkin - siinä tapauksessa en tunne itseäni minkään "friikin fetissin" objektiksi. Joo, aika kummallista. Tiedän, olen vaikea. Ja aina voi tietysti sanoa, että nuoremmaksi luuleminen on vain imartelua, iskutekniikka kai sekin. Totta. Mutta toisinaan olen saattanut jonkun nuoren miehen herkkää mieltä järkyttää paljastamalla todellisen ikäni ; D Että hankalaksihan tämä menee. Olen kyllä todella skeptinen sen suhteen, voisiko yli 10 vuoden ikäero toimia parisuhteessa, siis hieman vakavammassa virityksessä. Ehkä, jos synkkaa äärimmäisen hyvin monellakin tavalla. Pelkkä intohimokaan ei kai pitkälle vie, sääli sinänsä. Lapseton olen kyllä ja se kyllä tuntuu miellyttävän monia. Toisinaan, ja aika useinkin tulee pohdittua, että aikamoista peliä.. Ja tämän ikäisenä ei oikein jaksaisi pelailla enää.

        "...että yli kolmekymppistä on helpompi lähestyä, vaikka hieman vaikea ajatella asiaa miehen näkökulmasta." Tähän on yksi aika looginen selitys. Katsos jos mies lähestyy vanhempaa naista niin siinä on yleensä aina se yksi syy miksi lähestytään. Nyt tälläinen lähestyminen on selvästi helpompaa kuin esim. nuoremman naisen osalta jolta voisi jopa odottaa jotain vakavempaa. Monet nuoret miehet vain haluavat seksiä ja jos taas lähestyt nuorta naista niin siinä on aina se "vaara" jäädä vakavaan suhteeseen. ;) Myös sellainenkin legenda pyörii nuorten miesten keskuudessa missä sanotaan, että vanhemmilta naisilta saa helpommin ja he lämpeävät helposti nuorille miehille. :) En tiedä kuinka legendaa asia sitten on kun en keltään naiselta tätä ole kehdannut kysyä. :D Muutenkin nuoremmat naiset taitavat olla paljon vaativampia ja sieltä tulee aika suoraan se "ei kiitos" tai "oon varattu" kommentti jos lähestyt kun taas vanhemmat naiset ehkä uskaltavat jutella ihan muutenkin(?) vaikka ei edes yrittäisi iskeä. Tuli myös se vielä mieleen tosta, että jos sä olet liikunnallinen niin silloin ihminen näyttää terveeltä ja vaikka ikääkin alkaa tulemaan niin sitä silti näyttää selvästi nuoremmalta kuin mitä oikeasti on. Oon huomannut tän tuolla harrastusten parissa missä pyörii myös selvästi vanhempia naisia niin ne jotka ovat selvästi harrastaneet pitkään ja ovat muutenkin urheilullisia näyttävät todella terveiltä ja kanssasiskojaan nuorekkaammilta. :)


      • Jep jep
        M25v kirjoitti:

        Höh, jos sinä kerran olet lapseton niin et sinä mikään MILF ole, ehkä sitten muuten "hottis" :-). Ja mitä tuohon "kellistämiseen" tulee, niin kait sitä sitten haluaa kokeilla jotain uutta, ja saada kokemuksia? Siis näin miesnäkökulmasta. Ja onhan joillakin naisilla näitä "toy boy"-tyyppejä, kuten Madonnalla. Se onkin sitten jokaisen meidän henkilökohtainen valinta, että rehvasteleeko kavereille "kaadoistansa"? Tiedän että naisetkin osaavat tämän homman ja puhuvat "hoidoistansa". Mutta, ehkä joskus on parempi pitää mölyt mahassa, varsinkin jos asuu vähänkään pienellä paikkakunnalla. Hmmm, olen joskus kokeillut tuota "näytät nuoremmalta"-taktiikkaa erääseen vanhempaan ja upeannäköiseen daamiin. Mutta hänpäs tokaisi minulle "toi ei mee kuule enää läpi", ehkä hän oli kuullut sen saman jo useammalta (nuorelta) mieheltä? Ja minun kun ei tarvinnut edes valehdella :-)! Vähän vakavammin puhuen, jos epäilet suhdetta nuoremman miehen kanssa, niin sitten heitä kannattaisi etsiä jostain muualta kuin baareista. Harrastusten parista tai jotain. Silloin luulisi lähtökohtien olevan toisenlaiset, noin niinkuin vakavampaa suhdetta ajatellen? Ota huomioon, että naiset elävät n. 10 vuotta vanhemmiksi kuin miehet, siis noin keskimäärin. Ei muuta kuin esität itseäsi nuorempaa, ja olet tainnut avauksestasi päätellen siinä onnistua, ja et kerro heti oikeaa ikääsi. Jos ja kun se paljastuu, niin ehkä se on sille uudelle miehellesi sivuseikka, who knows? Äh, mitäs minä tässä alan vanhempaani neuvomaan... Toisaalta, jos itseä vanhempi nainen kiinnostaa ja vaikuttaa nuorekkaalta sekä muutenkin tuntuu mukavalta tapaukselta, niin miksei sitä voisi itsekin kokeilla? Kerranhan täällä eletään. Vaikka olenkin mies, niin en minä viitsisi seurustella naisen kanssa pelkästään "lakana-akrobatian" takia (kohtuus kaikessa), olkoon hän sitten nuorempi tai vanhempi. Siihen tarvii olla muitakin syitä, kuten luonne, asenne elämään, se kuuluisa "kemia" jne. Joo-o, muuten mitähän minun vanhemmat ja/tai sisarukset ajattelisivat, jos esittelisin heille "tyttö"ystävänä itseäni n. 10 vuotta vanhemman daamin :-)??? P.S. jos et vielä ole huomannut, niin nauti siitä että miehet luulevat sinua nuoremmaksi kuin oletkaan!

        No joo, en mä oikeasti pidä mitenkään kauheana sitä, että joku haluaa kokemuksia vanhemmista naisista. Eihän siinä mitään pahaa ole. Pääasia, että kaikilla osapuolilla on kivaa : D Mutta ehkäpä itse kuitenkin olen ikäni suhteen sen verran herkkis, että haluaisin tulla halutuksi ihan muiden seikkojen perusteella, kuin iän, tai sen iän myötä hankitun, oletetun kokemuksen etc. En mä kyllä millään tavalla esitä itseäni nuorempaa.. mutta en kyllä halua pukeutua erityisen 'tätimäisestikään', koska se ei tyyliini kuulu, eikä tule koskaan kuulumaan. En nyt sentään mitään ihan pissis-lookia harrasta sentään : D Mulla on hyvinkin eri ikäisiä ystäviä ja toki nuoremmassa porukassa liikkuessa saattaa sulautua joukkoon siinä määrin, että luullaan nuoremmaksi. Mitenkään erityisesti en kuitenkaan yritä "leikkiä" nuorempaa, olen vain sitä mitä olen. Myönnettävä on, että enpä kyllä ikääni ole heti tuputtamassakaan, jos tyyppi vaikuttaa kiinnostavalta. Mutta toki kerron jos kysytään, ja joskus on käynyt niinkin, ettei kysytty. Eikä asiasta sitten enää puhuttu.. Toisaalta ei-toivotun tyypin voi säikäyttää kertomalla ikänsä, tyyliin "voisin olla äitisi". Onhan tämä ikäkompleksi aika nolo juttu, että miksi ei osaa suhtautua asiaan ihan normaalisti, mutta se nyt vaan on mulle vaikea asia, ja ehkäpä muutamalle muullekin. Heh joo, onhan niitä "nuoria rakastajia" joillakin, kuulemma.. Ja mikäs siinä, jos pelin henki on selvä. Mulle vaan aika mahdoton yhtälö, jos pelkkää seksiä ja tunteet pois pelistä. Itse en pystyisi kiinnostumaan seksuaalisessa mielessä miehestä, joka ei sytytä muutenkin jossain määrin. Eli jos lähden sellaiseen kuvioon, jossa välillä vaan vähän touhuillaan jotain ja that's it, todennäköisesti saisin siipeeni pahemman kerran. Ehkäpä hieman kokemustakin on, jos se ei ole jo tekstistäni läpi paistanutkin.. Hmm, no ei mullekaan kyllä uppoa tuo "näytät nuoremmalta" -repliikki, mutta ainahan sitä saa yrittää : D Toi on vaan siitä vähän huono, että aika moni nainen, tietyn iän ylitettyään ei halua mitään muistutusta iästään ja tuolla heitolla saa ajatukset ikävästi kääntymään siihen omaan ikään.. Mulle ainakin tulee heti se fiilis, tuon kuultuaan, että siitä tietää olevansa ei-niin-nuori -osastoa, kun tuollaista heitetään. Vinkiksi vaan miehille : P Ihan tottahan se varmaan on, että baareista ehkä harvemmin löytää sitä sielunkumppaniaan. Tosin itse kyllä olen molemmat pitkät ihmissuhteeni baaritiskiltä löytänyt. Voi tietysti todeta, että eivätpä kestäneet sitten. No, enpä nyt kuitenkaan kovin suuria haaveita elättele sen suhteen, että yökerhossa sen suuren rakkauteni löytäisin. Mutta koska elämäntilanne on mikä on, melko luontevaa on lähteä viihteelle ja kaikkihan on mahdollista, joskaan ei todennäköistä. Ja enpä sitä nyt täysin voi poissulkea, että vakavakin suhde voisi itseäni reippaasti nuoremman kanssa syntyä. Saattaisi kuitenkin olla aika tiukka paikka olla esitellä nuorempi mies esim. vanhemmilleen.. enkä pystyisi edes kuvittelemaan tilannetta, jossa nuorempi mies esittelisi minut vanhemmilleen, huh. Veikkaanpa, että aika moni olisi ihmeissään ja tietysti siinä tapauksessa, että nainen on se vanhempi osapuoli. Toisinpäin - eikä kukaan ihmettele pätkääkään. Kokemusta on, exäni on melkein 10 vuotta vanhempi, eikä tuota ikäeroa kovinkaan moni ole päivitellyt. Ja saahan sitä neuvoa : ) Itsepähän aiheesta aloitin. Ja onhan siitä huomiosta tullut nautittuakin kyllä ja imarteleehan se joo. Mutta toki sitten kaipaa jotain vähän pysyvämpääkin jossain vaiheessa.


      • Jep jep
        beefcake kirjoitti:

        "...että yli kolmekymppistä on helpompi lähestyä, vaikka hieman vaikea ajatella asiaa miehen näkökulmasta." Tähän on yksi aika looginen selitys. Katsos jos mies lähestyy vanhempaa naista niin siinä on yleensä aina se yksi syy miksi lähestytään. Nyt tälläinen lähestyminen on selvästi helpompaa kuin esim. nuoremman naisen osalta jolta voisi jopa odottaa jotain vakavempaa. Monet nuoret miehet vain haluavat seksiä ja jos taas lähestyt nuorta naista niin siinä on aina se "vaara" jäädä vakavaan suhteeseen. ;) Myös sellainenkin legenda pyörii nuorten miesten keskuudessa missä sanotaan, että vanhemmilta naisilta saa helpommin ja he lämpeävät helposti nuorille miehille. :) En tiedä kuinka legendaa asia sitten on kun en keltään naiselta tätä ole kehdannut kysyä. :D Muutenkin nuoremmat naiset taitavat olla paljon vaativampia ja sieltä tulee aika suoraan se "ei kiitos" tai "oon varattu" kommentti jos lähestyt kun taas vanhemmat naiset ehkä uskaltavat jutella ihan muutenkin(?) vaikka ei edes yrittäisi iskeä. Tuli myös se vielä mieleen tosta, että jos sä olet liikunnallinen niin silloin ihminen näyttää terveeltä ja vaikka ikääkin alkaa tulemaan niin sitä silti näyttää selvästi nuoremmalta kuin mitä oikeasti on. Oon huomannut tän tuolla harrastusten parissa missä pyörii myös selvästi vanhempia naisia niin ne jotka ovat selvästi harrastaneet pitkään ja ovat muutenkin urheilullisia näyttävät todella terveiltä ja kanssasiskojaan nuorekkaammilta. :)

        Niin, kyllä se varmasti 'karu' totuus on, että moni nuorempi mies ajattelee, että vanhemman naisen kanssa simppeli seksisuhde ilman mitään suurempia paineita jatkosta on helpompi juttu kuin nuoremman kanssa. Jotenkin vaan kauhean laskelmoivaa.. itse en vaan pysty pelaamaan noin. Mutta näinhän se varmaan menee, kuitenkin. Kiintymisen riski nyt vaan kuitenkin on aina olemassa, iästä huolimatta. Ja kyllä mä uskon, että monelle vanhemmalle naiselle kelpaa nuori mies.. varsinkin jos ihan ok ulkomuodoltaan. Ja pelkkä ikäkin monelle plussaa. Ja toimiihan se ihan samalla tavalla toisin päinkin. Kyllähän nuorempi nainenkin on monen miehen päiväuni.


    • Ehdottomasti

      Ole tyytyväinen:) Kannattaa mielummin katsella nuorempaa miestä kuin 40 . Nuorilla miehillä ei ole niin traumoja vanhoista suhteista (tunnevurioita) ja kohtelevat naista kuin kukkaa kämmenellä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4964
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3257
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1395
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1235
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      71
      929
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      728
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe