Peugeot speedfight 2 tehoputki

Faceroll

Elikkä mitäs kaikkea pösöön pitäisi tehdä muuta jos pelkän teharin ostaa ettei leikkaisi kiinni?

9

2970

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • os..

      Pitää jättää mopo talliin eikä käynnistää sitä kertaakaan.

      • onnekas

        hanki elämä


    • 10 numeroa isommaksi,ei muuta,rullia vois keventää grammalla ni lähtee paremmin

    • ace sr

      prikka veke ja muut jää ei ruisku ainakaa mulla o temppuillu kaikki toimii markkinoiden nopein ja helpoin ku ei ruiskuu voi ropaa ku ammatti miehet.

    • Jepu134

      Miten mul voi olla liian iso suutin ku vakio on 50, ja laitoin siihen nyt 56. Mulla on mopos Tecnigasin Next-r tehari 15% kytkinjouset ja gramman kevyemmät rullat, onks kellää ideoita? oisko neulan säätö päin helvettii??? auttakaa

      • unski83

        kurit pois eka..sit 7g-7,5g rullat,ilmanputsari pois ja kunnon malossi e13 tai 14 tilalle..kaasari esim.arreche 17,5mm (sopii orkkis kurkkuun) mutta motoforcelt löytyy 21mm mikä on iha orkkis näkönen..vp jousi15-22% hihna vaihtoo kunnollisee. ja vari ja kykin ja kello samalla..suutinta isommaks jos ny 50 nii iha OIKEE orkkis on 70 huoltokirjan mukaan(korjaus opas) ite ajan 90.. ja niin tehari mulla technigasin trek..näillä gps mukaan 88km/h suoralla..ja unohdin sanoo et speedfightin cdi on kuristettu 800rpm mutta jos sul on ilman ajonestoo nii uuden saa 20-50e mut muuten 80-140e riippuen merkistä.ite ajan narakun ja toimii..siis mulla just se et ohittaa ajoneston sekä kierosrajottimen


      • unski83

        8000rpm :)


      • unski83

        mul tavotteena 100 km/h 50cc sylentirillä.Tilaukses uudet perävälitykset ja 50cc Airsal T6 race sylenteri ja Yasuni R tehari..ei pitäs olla ongelma eikä mikää..sillä saa penkistä irti semmoset 8-10hp..mutta jos jollaki on Yasuni R tehari nii HUOM siin on 2 kuria..1 sijatsee alkukäyräs heti.ja toinen pitää purkaa änkkäri ja siitä se löytyy


    • spedemaisters

      itte pääsin speedfigth kakkosel aikoinaa giannellil,tappiin viilatul vakiopytyllä ja 19mm kaasaril 103gepsii suoral.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      373
      4674
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1894
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1631
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      225
      1445
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1410
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1386
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1367
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1228
    Aihe