volvo-kuskit

RockGoddess

Mikä on kun suurin osa teistä ei osaa käyttää vilkkua? Ylivoimaisen vaikeaa ymmärtää miten se vipu toimii vai vain typerä asennevamma jolla vaarannatte muut? Mene ja tiedä..

79

4543

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan samaa

      ja myös sitä miks volvoilla ajaa yleensä mulkvistit? mene ja tiedä..

    • kuskit.....

      Kyllä näitä törppöjä on todella paljon juuri volvo kuskeissa. olen havainnut saman. Mistähän johtuu että volvo kuskit ajavat törkeämmin kuin esim. bmw ja audi kuskit, havaintojen mukaan? Vaikka kalliita ja isoja autoja ovat nuokin?

      • kortit

        "Mutta sen olen huomannut että akoilta sais ottaa ajokortit pois, moottoritiellä ajavat kuin siat ukkojensa autoilla, kaupungeissa sitten saavat kaikki risteykset tukkoon missä ei ole valoja."

        pois kun hurjastelevat, keski-ikäisiltä kortit pois kun ei osaa käyttää vilkkua, vanhoilta kortit pois kun ajaavat liian hitaasti. Ketää jää tielle, ei ketään.


    • se,

      "Mikä on kun suurin osa teistä ei osaa käyttää vilkkua? Ylivoimaisen vaikeaa ymmärtää miten se vipu toimii vai vain typerä asennevamma jolla vaarannatte muut? Mene ja tiedä.."

      suurin osa jos näet muutaman volvon joka ei käytä vilkkua juuri sillä hetkellä kun katsot autoa? tiesitkös että elämää on muuallakin kuin näkökenttäsi alueella ja että ihmiset liikkuu autoilla myös silloin kun sinä et. Ei vilkun käyttämättömyys vaaranna juurikaan muita kuin puskurissa kiinni huohottajia. Vilkun käyttö toki tekisi liikenteestä sujuvampaa, mutta tosiasia on että kaikki ei osaa sitä käyttää.
      Sulla taitaa olla asennevamma volvolla ajavia kohtaan, mistä lie saanut alkunsa, ehkä itse tiedät.

      • njaxhuhzxj

        volvokuskin uusi nimi on geelypää,síis kiilailee liikenteessä geelyllä muita tiellä liikkujia.


    • Kyllä se näyttää

      Nimittäin olevan että niin Bemari kuin Audi ,Mersu ja jne. kaikista löytyy omat mulkvistinsa.Mutta jollain on jäänyt murkku näppy koteloon että volvo kuskit olis ainoita.Itse liikun päivittäin sen verran paljon tuolla että näitä puskurihomoja sun muita löytyy japsi kirnuistakin.Sitten ne rääpäleet koittaa kiilata kun lähdet ohi menemään siihen asti ajellaan samaa alinopeutta 80-100 alueella.Ja annas olla kun tulee 40:in alue mennään sitä samaa 60-70 edelleen että onkohan menny koulussa jotain ohi?

    • volvokuskitko?

      Enpä ole itse huomannut, että volvokuskit ei osaisi ajaa, kyllä ne osaa vilkkuja käytellä jne. Pikemminkin, jos puhutaan asennevammasista ja mulkuista kuskeista, niin ite oon huomannu että niitä löytyy volkkareiden ja etenkin bemarien rateista. Molemmat ihan asiallisia autoja, mutta kuskit on semmosia juppeja. Vittu kun bmw-kuskit siirtää autoa muutaman metrin, niin pitää polkaista kaasua pohjaan niin että meinaa alle jäädä. Mulkkuja löytyy jokaisen automerkin ratista ja melko monen housuista ja sille ei voi mitään. Tulipa kirjotettua. Hyviä jatkoja kaikille ja muistakaa käyttää vilkkua, jarruja, kaasua, valoja jne...

    • Volvo tolpalla!

      Itse ajan uudella Volvolla. En ole mulkvisti. Tiedän missä autoni hallintalaitteet, ym. hilavitkuttimet sijaitsevat. Osaan myös niitä laitteita tarvittaessa käyttää, myös vilkkua.

      Liikennevaloissa aina toisinaan jokut muut haluavat kisailla Volvoni kanssa. On Bemaria, on Audia jos jonkunlaisia, niin nelosia kuin kutosia.
      Myös Mersun nuhapumppuja näkee toisinaan sivulla kaasutteleva. Kukaan ei vain ole vielä Volvoa selättänyt. Häpeillen ovat sitten kiireenvilkkaan kääntyneet heti seuraavasta risteyksestä piiloon.

      Ehkä nämä hävinneet haastajat ovat niitä katkeroituneita kansalaisia, joiden mielestä Volvo-kusien täytyy olla mulkvisteja, tai joitain muita inhottavuuksia.
      Ymmärrän näitä reppanoita täysin. Kyllä se vituttaa tulla haastamaan XC60 ja hävitä kisa jo ensimmäisen kolmenmetrin jälkeen.

      Ps. Tavataan taas liikennevalossa. Älä itke sitten.

      • RockGoddess

        Ja luulet olevasi aikuinen ihminen kun kaasuttelet huonon itsetuntosi saattelemana muiden keskenkasvuisten kanssa liikennevaloista? Itse omistan kaksi japanilaista autoa,joista toinen on nissan pulsar 2-litran turbokoneella varustettuna,vakiona 230hv ja neliveto. 0-100 tasan 5s,lastutettuna alle tuon eikä minulla ole tarvetta sillä elvistellä koska tiedän voittavani. Ratapäivät ovat sitä kisailua varten..

        Ja juu,kyllä mulla aika laaja näkökenttä tuolla liikenteessä on ja olen pistänyt merkille että varsinkin ohituksissa ja kaistalle palaamisissa volvokuskit eivät käytä vilkkua. Eivätkä kyllä kääntyessäänkään. Sitten itkekään kuinka tuli ajettua jonkun kylkeen,voi voi..Toki näitä mänttejä löytyy varmasti muidenkin automerkkien osalta mutta volvoilla ajavat kyllä johtavat tätä tilastoa kirkkaasti.


      • Juuri näitä
        RockGoddess kirjoitti:

        Ja luulet olevasi aikuinen ihminen kun kaasuttelet huonon itsetuntosi saattelemana muiden keskenkasvuisten kanssa liikennevaloista? Itse omistan kaksi japanilaista autoa,joista toinen on nissan pulsar 2-litran turbokoneella varustettuna,vakiona 230hv ja neliveto. 0-100 tasan 5s,lastutettuna alle tuon eikä minulla ole tarvetta sillä elvistellä koska tiedän voittavani. Ratapäivät ovat sitä kisailua varten..

        Ja juu,kyllä mulla aika laaja näkökenttä tuolla liikenteessä on ja olen pistänyt merkille että varsinkin ohituksissa ja kaistalle palaamisissa volvokuskit eivät käytä vilkkua. Eivätkä kyllä kääntyessäänkään. Sitten itkekään kuinka tuli ajettua jonkun kylkeen,voi voi..Toki näitä mänttejä löytyy varmasti muidenkin automerkkien osalta mutta volvoilla ajavat kyllä johtavat tätä tilastoa kirkkaasti.

        Olet ilmeisesti semmonen finni perse jolla on japsi ruikku vielä 50 litran maitohinkki takapöntöllä ajava turbiini.Kyllä näitä kusipäitä näyttää olevan joka merkin ratissa että turha on tulla itkemään Volvo osiolle.Japsithan ruostuu kun pieraseekin ja enpä kyllä niitä purnukoita enää ikinä osta.Olen sitä mieltä että lapset pysykää mamman vieressä ja odottakaa kiltisti ajokorttia.


      • RockGoddess
        Juuri näitä kirjoitti:

        Olet ilmeisesti semmonen finni perse jolla on japsi ruikku vielä 50 litran maitohinkki takapöntöllä ajava turbiini.Kyllä näitä kusipäitä näyttää olevan joka merkin ratissa että turha on tulla itkemään Volvo osiolle.Japsithan ruostuu kun pieraseekin ja enpä kyllä niitä purnukoita enää ikinä osta.Olen sitä mieltä että lapset pysykää mamman vieressä ja odottakaa kiltisti ajokorttia.

        Ensinnäkin olen naispuolinen,AIKUINEN ihminen joten ei siitä sen enempää. Ja toiseksi japanilaisia autoja ei voi edes verrata kestävyydeltään joihinkin ruotsin rimpuloihin. Tuskinpa esim. toyota olisi kaikkien aikojen myydyin automerkki jos se olisi ihan paska. Oma autoni tuotiin suoraan japanista ja ruosteesta ei ollut tietoakaan koska siellä teitä ei uiteta suolapaskassa,toisin kuin täällä tai ruotsissa. Taidat itse kuulua juuri tähän ryhmään joka kuvittelee omistavansa koko tien eikä siksi osaa käyttää vilkkua. Noh,jos se on niin vaikeaa niin en voi yksinkertaisuudellenne mitään. Ja itseäsi taitaa vain vituttaa että olet mennyt tuhlaamaan rahasi johonkin ruotsin ihmeeseen ja sitten purat katkeraa mieltäsi tyhjän tilisi saattelemana nettipalstoilla. Voi voi..


      • Taidatpa olla
        RockGoddess kirjoitti:

        Ensinnäkin olen naispuolinen,AIKUINEN ihminen joten ei siitä sen enempää. Ja toiseksi japanilaisia autoja ei voi edes verrata kestävyydeltään joihinkin ruotsin rimpuloihin. Tuskinpa esim. toyota olisi kaikkien aikojen myydyin automerkki jos se olisi ihan paska. Oma autoni tuotiin suoraan japanista ja ruosteesta ei ollut tietoakaan koska siellä teitä ei uiteta suolapaskassa,toisin kuin täällä tai ruotsissa. Taidat itse kuulua juuri tähän ryhmään joka kuvittelee omistavansa koko tien eikä siksi osaa käyttää vilkkua. Noh,jos se on niin vaikeaa niin en voi yksinkertaisuudellenne mitään. Ja itseäsi taitaa vain vituttaa että olet mennyt tuhlaamaan rahasi johonkin ruotsin ihmeeseen ja sitten purat katkeraa mieltäsi tyhjän tilisi saattelemana nettipalstoilla. Voi voi..

        Pikkupimu joka hörisee nettipalstoilla ensinnäkään sulle ei kuulu minun rahapussin paksuudet tai ohkasuudet.Mutta kiukuttele nyt rauhassa taitaa olla se kuukauden epähehkein hetki sinulla menossa.Autolla olen ajanut sen verran paljon ja useimmilla merkeillä kuin sinä ja ajappa vaan sillä ruoste röörilläsi rauhassa.


      • Sattuipa silmään.
        Taidatpa olla kirjoitti:

        Pikkupimu joka hörisee nettipalstoilla ensinnäkään sulle ei kuulu minun rahapussin paksuudet tai ohkasuudet.Mutta kiukuttele nyt rauhassa taitaa olla se kuukauden epähehkein hetki sinulla menossa.Autolla olen ajanut sen verran paljon ja useimmilla merkeillä kuin sinä ja ajappa vaan sillä ruoste röörilläsi rauhassa.

        Tänään nimittäin oltiin valoissa rinnakkain Mesen kanssa.No äijjä lähti kuin tuli perseessä ja jonkun ajan kuluttua vaihtoi ilman vilkkua eteeni sisäkaistalle.Samoin eräs kerta Citikka hemmo liikennevaloissa ollessaan sisäkaistalla jolta ei voi kuin kääntyä oikealle lähitikin vihreillä vasemmalle.Jos en olisi ollut hereillä kun itselläni oli tarkoitus mennä suoraan olisi kolissut.Että ei kannata tasapäistää asioita ja katsoa kuin puusilmäinen hölmö.Kyllä niitä tylsiä veitsiä löytyy joka laatikosta vai?


      • on Volvo
        RockGoddess kirjoitti:

        Ja luulet olevasi aikuinen ihminen kun kaasuttelet huonon itsetuntosi saattelemana muiden keskenkasvuisten kanssa liikennevaloista? Itse omistan kaksi japanilaista autoa,joista toinen on nissan pulsar 2-litran turbokoneella varustettuna,vakiona 230hv ja neliveto. 0-100 tasan 5s,lastutettuna alle tuon eikä minulla ole tarvetta sillä elvistellä koska tiedän voittavani. Ratapäivät ovat sitä kisailua varten..

        Ja juu,kyllä mulla aika laaja näkökenttä tuolla liikenteessä on ja olen pistänyt merkille että varsinkin ohituksissa ja kaistalle palaamisissa volvokuskit eivät käytä vilkkua. Eivätkä kyllä kääntyessäänkään. Sitten itkekään kuinka tuli ajettua jonkun kylkeen,voi voi..Toki näitä mänttejä löytyy varmasti muidenkin automerkkien osalta mutta volvoilla ajavat kyllä johtavat tätä tilastoa kirkkaasti.

        Ja voin sanoa että en näytä vilkkua kuin harvoin, se on turha kapine miesten autoissa, akoilla se onkin vähän toinen juttu, vaan saavatpa nuo risteykset tukkoon vaikka kuinka vilkuttavat ;D


      • RockGoddess
        on Volvo kirjoitti:

        Ja voin sanoa että en näytä vilkkua kuin harvoin, se on turha kapine miesten autoissa, akoilla se onkin vähän toinen juttu, vaan saavatpa nuo risteykset tukkoon vaikka kuinka vilkuttavat ;D

        Olipa yllättävä kommentti,ihan hämmästyin..Tai sitten en. Oletat siis ettei miesten tarvitse autoillessaan käyttää vilkkua koska muut tienkäyttäjät ovat ajatustenlukijoita? Kannattaisi ehkä mennä psykiatrin juttusille..


      • Audimiesa6

        XC60 :DDDDD 0-100 10,9 sec, en paljoo huutelis.


      • 400hv

        Mitä te kuvittelette näistä vankkureistanne? Liikenteessä kun ohitat Volvon, niin kohta se reppana on sen nuhapumppunsa kanssa perseessä kiinni ja YRITTÄÄ päästä ohi. En ole hirveän vaarallisen näköistä miestä Volvon puikoissa nähnyt mutta pullistelua sitäkin enemmän.


      • 38
        Juuri näitä kirjoitti:

        Olet ilmeisesti semmonen finni perse jolla on japsi ruikku vielä 50 litran maitohinkki takapöntöllä ajava turbiini.Kyllä näitä kusipäitä näyttää olevan joka merkin ratissa että turha on tulla itkemään Volvo osiolle.Japsithan ruostuu kun pieraseekin ja enpä kyllä niitä purnukoita enää ikinä osta.Olen sitä mieltä että lapset pysykää mamman vieressä ja odottakaa kiltisti ajokorttia.

        Se sun volvokin on nykyään kinderi :D


    • volvotraktori
      • Kylläpäs lapset

        Taas on keksineet juttua kovin on yksisilmäistä.Eikös autokoulussa opeteta käyttämään vilkkua ja olemaan kohtelias.Jos näistä yksittäisistä tapauksista vedetään tommosia päätelmiä yleistämällä niin voi sanoa että nämä mollaajat on umpimulkkuja.Vaikka ajankin Volvolla niin en kuitenkaan sikaile tiellä niinkuin on näitä muidenkin merkin törttöjä.Jos olette Volvoistamme noin kateellisia niin ostakaa ihmeessä volvo.Mieluummin ajan tällä kuin jollakin turbotetulla japanilaisella pulsaattori pesukoneella.Näyttää olevan että nämä paskanjauhajat on näitä tiellä liikuvia ykkös tolloja jotka ei näe kuin toisten virheet.Paljon olen liikkunut ja nähnyt että joka merkillä on omat kusipäänsä.Mutta nämä räkyttäjät eivät varmaan omista kuin 30-vaihteisen fillarin ja täällä koittaavat sitten laukoa viisauksiaan jonkun olevinaan hienon nicin takana voi,voi.Menkäähän lapset kouluun ja sitten mamin luokse.


      • RockGoddess
        Kylläpäs lapset kirjoitti:

        Taas on keksineet juttua kovin on yksisilmäistä.Eikös autokoulussa opeteta käyttämään vilkkua ja olemaan kohtelias.Jos näistä yksittäisistä tapauksista vedetään tommosia päätelmiä yleistämällä niin voi sanoa että nämä mollaajat on umpimulkkuja.Vaikka ajankin Volvolla niin en kuitenkaan sikaile tiellä niinkuin on näitä muidenkin merkin törttöjä.Jos olette Volvoistamme noin kateellisia niin ostakaa ihmeessä volvo.Mieluummin ajan tällä kuin jollakin turbotetulla japanilaisella pulsaattori pesukoneella.Näyttää olevan että nämä paskanjauhajat on näitä tiellä liikuvia ykkös tolloja jotka ei näe kuin toisten virheet.Paljon olen liikkunut ja nähnyt että joka merkillä on omat kusipäänsä.Mutta nämä räkyttäjät eivät varmaan omista kuin 30-vaihteisen fillarin ja täällä koittaavat sitten laukoa viisauksiaan jonkun olevinaan hienon nicin takana voi,voi.Menkäähän lapset kouluun ja sitten mamin luokse.

        Parempi edes joku nikki kuin ei nikkiä ollenkaan,varmasti helpompi tietää kuka sanoi mitä. Ja itse ajan mieluummin laadukkaalla japanilaisellla autolla kuin jollain ruotsalaisten kasaamalla kipolla jonka rattiinkin pitää laittaa v ja o sen varalta että kuski unohtaa minne pitää kääntyä. Oletko itse siis noinkin kateellinen laatuautostani kun haukut sitä oikein antaumuksella? ;) Huoh,jos ei pidä jostain niin tuskinpa siinä on mitään muuta takana kuin ettei vain yksinkertaisesti pidä siitä,turha siihen on aina jotain kateutta liittää. Tai no,ehkä teidän täytyy uskotella itsellenne että muut ovat äärimmäisen kateellisia ruoskillenne että kehtaatte edes lähteä niiden kanssa kotipihaa kauemmas. Seniilien ja muista piittaamattomien ihmisten kulkinehan tuo volvo on,tuskinpa senkään kuskit ovat mulkunmainettaan turhaan saaneet. Toki varmasti on muutamia poikkeuksia joka automerkillä joilla on tietty maine mutta sille ei voi mitään.


      • ,.,.,.,.,.,
        RockGoddess kirjoitti:

        Parempi edes joku nikki kuin ei nikkiä ollenkaan,varmasti helpompi tietää kuka sanoi mitä. Ja itse ajan mieluummin laadukkaalla japanilaisellla autolla kuin jollain ruotsalaisten kasaamalla kipolla jonka rattiinkin pitää laittaa v ja o sen varalta että kuski unohtaa minne pitää kääntyä. Oletko itse siis noinkin kateellinen laatuautostani kun haukut sitä oikein antaumuksella? ;) Huoh,jos ei pidä jostain niin tuskinpa siinä on mitään muuta takana kuin ettei vain yksinkertaisesti pidä siitä,turha siihen on aina jotain kateutta liittää. Tai no,ehkä teidän täytyy uskotella itsellenne että muut ovat äärimmäisen kateellisia ruoskillenne että kehtaatte edes lähteä niiden kanssa kotipihaa kauemmas. Seniilien ja muista piittaamattomien ihmisten kulkinehan tuo volvo on,tuskinpa senkään kuskit ovat mulkunmainettaan turhaan saaneet. Toki varmasti on muutamia poikkeuksia joka automerkillä joilla on tietty maine mutta sille ei voi mitään.

        http://www.autopurkaamot.com/tilastot_autot.php

        aja vain sillä hikisellä corollallasi aamun koittoon


      • kohta Corolla

      • Ompa naurun paikka.
        RockGoddess kirjoitti:

        Parempi edes joku nikki kuin ei nikkiä ollenkaan,varmasti helpompi tietää kuka sanoi mitä. Ja itse ajan mieluummin laadukkaalla japanilaisellla autolla kuin jollain ruotsalaisten kasaamalla kipolla jonka rattiinkin pitää laittaa v ja o sen varalta että kuski unohtaa minne pitää kääntyä. Oletko itse siis noinkin kateellinen laatuautostani kun haukut sitä oikein antaumuksella? ;) Huoh,jos ei pidä jostain niin tuskinpa siinä on mitään muuta takana kuin ettei vain yksinkertaisesti pidä siitä,turha siihen on aina jotain kateutta liittää. Tai no,ehkä teidän täytyy uskotella itsellenne että muut ovat äärimmäisen kateellisia ruoskillenne että kehtaatte edes lähteä niiden kanssa kotipihaa kauemmas. Seniilien ja muista piittaamattomien ihmisten kulkinehan tuo volvo on,tuskinpa senkään kuskit ovat mulkunmainettaan turhaan saaneet. Toki varmasti on muutamia poikkeuksia joka automerkillä joilla on tietty maine mutta sille ei voi mitään.

        Tämä erimerkillä ajavien tulla volvo osiolle kiukuttelemaan onpa tosi aikuisia naisia ja miehiä mielestään just,just.Itselläni ei ole tullut mieleen lähteä paskan jauhantaan toisen merkin foorumille saati volvon.Ajakaa puurosukat ihan rauhassa niillä riisikupeilla samalla lailla niissä löytyy kaikkea.Ja kyllähän se pilkka ajan myötä käy omaan nilkkaan mutta näitä järjen jättiläisiä näyttää olevan pilvin pimein.


      • saanut

        tyydytyksen kun volvoja kuvaa. Onko todella niin eroottisen näköisiä autoja että pitää niitä kuvata ja sen jälkeen vetää käteen. Saunan takana paikka tuommosille.


      • 0000

        linkin jutussa silmään ja on täysin totta.
        ...Oletteko muuten huomanneet, että jostain syystä suurin osa Volvo-sioista näyttää liikkuvan nimenomaan farmarimallisilla autoilla?


    • Artorius

      Ostin juuri Volvon sen takia, että pidän Volvolla ajavia normaaleina kuskeina. Se, että joku ajaa isin bemarilla tai volvolla tai ei muista tai tahdo käyttää vilkkua on juttu erikseen. http://www.youtube.com/watch?v=2uKDo7BNAeQ&feature=related tässä ajan töissä Volvoa, milestäni hyviä pelejä, vaikka itseäni välillä tympii kaikissa autoissa, jos niissä on ns tyyppivikoja huolimattaa sen merkistä. Mikä on sitten törkeä kuski ja mikä on kuski joka ajaa liikennesääntöjen vastaisesti, juuri siinä voi olla suurikin ero. Itseäni huolestuttaa monien autoilijoiden jatkuva ylinopeus ja piittaamattomuus turvavälistä, vilkku on vielä pieni ja mitätön seikka näiden ja rattijuoppojen rinnalla.

      Arto Hki

      • tutuksi

      • mitään
        tutuksi kirjoitti:

        Nyt minäkin ymmärrän kaiken volvoista, sen lisäksi että se on huono auto, törpöt kuskit ja hyvä traktori

        http://www.volvolandia.com/SVF/index.php?topic=17007.0

        Ymmärrä menehän mamin viereen kaikenlaista paskan jauhajaa sitä onkaan pennutkin täällä häslää kun ei muuta tekemistä ole voi,voi.


      • traktori

      • Huolta.

    • Volvo ja Passat

      Volvo ja Passat kuskit ovat niitä ainaisia perässä roikkujia, niitä jotka luulevat autoistaan vähän liikaa.

      • tällä FH16:lla

        on mukava roikkua perässä. Ai niin eihän ne muut osaa edes rekkaa tehdä jos ei scaniaa ja mersua oteta lukuun. Mitäs rekkoja ne japsit on tehny? hmm.. ei mitään että kyllä sillä volvolla voi töniä nuo riisikupit vittuun.


    • jacksoni

      ...mun mielestä suurimpia mulkkuja ovat ooppeli ja tojo kuskit ja yleensä vielä sellaiset jotka ajavat vähän vanhemmalla mallilla. Ilmeisesti ajelu v-ttaa, muut ihmiset v-ttaa ja kai se oma elämäkin vähän v-ttaa.

      • hahahahhhaa

        Kuka täällä elvistelee volvolla liikennevaloissa?

        Volvo ei ole koskaan tehnyt nopeaa autoa. Fakta.


      • V-70...
        hahahahhhaa kirjoitti:

        Kuka täällä elvistelee volvolla liikennevaloissa?

        Volvo ei ole koskaan tehnyt nopeaa autoa. Fakta.

        Volvo panostaakin enemmän laatuun ja turvallisuuteen..


      • katoppas tuo

      • Kulkee tääkin

      • Ford
        V-70... kirjoitti:

        Volvo panostaakin enemmän laatuun ja turvallisuuteen..

        Volvohan näyttää panssarivaunulta mutta jos turvallisuutta ja laatua lähdetään vertaamaan ja tutkimaan, ei se ole yhtään edellä muita.


      • Todella paljon
        Kulkee tääkin kirjoitti:

        Huoleton Volvo:
        http://www.youtube.com/watch?v=xsLnitDikBE

        Liikkeellä, sen voin sanoa että itselläni ollut V70 T5:nen kulki kevyesti mittarin pohjaan eikä tämä dieselikään huono ole.Kyllä vaan moni KUUNO on haistanu paskan.


      • 760 2.3tic
        hahahahhhaa kirjoitti:

        Kuka täällä elvistelee volvolla liikennevaloissa?

        Volvo ei ole koskaan tehnyt nopeaa autoa. Fakta.

        On ehkä traktori mitä sitte?? mutta ei ole yksikään bmw tai muukaan japanin ihme vielä rökittänyt ja sanon vaan että on turvallinen jos osaa ajaa. suurin osa täällä ei varmasti ole ajanut yli 350hv ja 490nm autoa mikä on vuodelta 87 ja hakkaa uudetkin autot että kyllähän nuo traktorit vaan kulkee :) hyvää jatkoa kaikille.. on se vanha volvo vaan sata kertaa parempi kuin uudet sekä vanhat japanin kusikipot..


      • Näyttää
        760 2.3tic kirjoitti:

        On ehkä traktori mitä sitte?? mutta ei ole yksikään bmw tai muukaan japanin ihme vielä rökittänyt ja sanon vaan että on turvallinen jos osaa ajaa. suurin osa täällä ei varmasti ole ajanut yli 350hv ja 490nm autoa mikä on vuodelta 87 ja hakkaa uudetkin autot että kyllähän nuo traktorit vaan kulkee :) hyvää jatkoa kaikille.. on se vanha volvo vaan sata kertaa parempi kuin uudet sekä vanhat japanin kusikipot..

        Volvo olevan todella hyvä merkki kun näitä räkyttäjiä riittää ja ovat niin perusteellisen kateellisia.


      • Wanhalla
        760 2.3tic kirjoitti:

        On ehkä traktori mitä sitte?? mutta ei ole yksikään bmw tai muukaan japanin ihme vielä rökittänyt ja sanon vaan että on turvallinen jos osaa ajaa. suurin osa täällä ei varmasti ole ajanut yli 350hv ja 490nm autoa mikä on vuodelta 87 ja hakkaa uudetkin autot että kyllähän nuo traktorit vaan kulkee :) hyvää jatkoa kaikille.. on se vanha volvo vaan sata kertaa parempi kuin uudet sekä vanhat japanin kusikipot..

        Mielenkiintoista, että vieläkin kaikkein kulkevin peli on vuodelta 87 peräisin oleva tarktorivolvo ja turvallinenkin se on, jos vaan osaa ajaa (tuo pitää varmaan paikkansa mutta mitään tekemistä sillä ei ole nykyautojen (jopa uudempien volvojen) turvallisuuden kanssa::
        http://www.hs.fi/autot/artikkeli/Toyota Avensis Ruotsin turvallisin/1135231894175
        Noita teoreettisia suoritusarvoja kyllä riittää, ja vaikka ne olisivat oikeita niin missä niitä tarvitaan? Tuolla hevosvoimamäärällä ja väännöllä voi tulla toimeen pellolla.

        Meilläkin pitäisi tukea luopumista noista ikälopuista kinnereistä, kun turvallisempia, tehokkaampia ja ekologisestikin parempia autoja on joka merkillä saatavissa:
        http://www.volvocars.com/fi/footer/about/environment/Pages/RecycleCampaign.aspx


      • Noihin
        Wanhalla kirjoitti:

        Mielenkiintoista, että vieläkin kaikkein kulkevin peli on vuodelta 87 peräisin oleva tarktorivolvo ja turvallinenkin se on, jos vaan osaa ajaa (tuo pitää varmaan paikkansa mutta mitään tekemistä sillä ei ole nykyautojen (jopa uudempien volvojen) turvallisuuden kanssa::
        http://www.hs.fi/autot/artikkeli/Toyota Avensis Ruotsin turvallisin/1135231894175
        Noita teoreettisia suoritusarvoja kyllä riittää, ja vaikka ne olisivat oikeita niin missä niitä tarvitaan? Tuolla hevosvoimamäärällä ja väännöllä voi tulla toimeen pellolla.

        Meilläkin pitäisi tukea luopumista noista ikälopuista kinnereistä, kun turvallisempia, tehokkaampia ja ekologisestikin parempia autoja on joka merkillä saatavissa:
        http://www.volvocars.com/fi/footer/about/environment/Pages/RecycleCampaign.aspx

        Riisikippoihin nähden vielä -87 Volvo on turvallisempi mutta näyttää noita kuolevan vaikka olisi uusi auto merkiltään mikä tahansa.Ja jos ei ole päässä kuin keltaista nestettä.


      • Trabi
        760 2.3tic kirjoitti:

        On ehkä traktori mitä sitte?? mutta ei ole yksikään bmw tai muukaan japanin ihme vielä rökittänyt ja sanon vaan että on turvallinen jos osaa ajaa. suurin osa täällä ei varmasti ole ajanut yli 350hv ja 490nm autoa mikä on vuodelta 87 ja hakkaa uudetkin autot että kyllähän nuo traktorit vaan kulkee :) hyvää jatkoa kaikille.. on se vanha volvo vaan sata kertaa parempi kuin uudet sekä vanhat japanin kusikipot..

        Joskus 70 -luvulla Volvo sai maineen kestävänä ja luotettavana autona. Kumma että sama uskomus elää joissakin edelleenkin. Lukekaa tästä viime kesäinen arvostetun saksalaislehden artikkeli:

        http://www.autobild.de/artikel/auto-bild-qualitaetsreport-2010-1215088.html

        Jos on jäänyt aivoitukset Volvoista 70 -luvulle, voi samaa sanoa myös Volvo -kuskien ajotaidoista.


      • Opel Kadett- 85
        Trabi kirjoitti:

        Joskus 70 -luvulla Volvo sai maineen kestävänä ja luotettavana autona. Kumma että sama uskomus elää joissakin edelleenkin. Lukekaa tästä viime kesäinen arvostetun saksalaislehden artikkeli:

        http://www.autobild.de/artikel/auto-bild-qualitaetsreport-2010-1215088.html

        Jos on jäänyt aivoitukset Volvoista 70 -luvulle, voi samaa sanoa myös Volvo -kuskien ajotaidoista.

        ""Jos on jäänyt aivoitukset Volvoista 70 -luvulle, voi samaa sanoa myös Volvo -kuskien ajotaidoista.""

        Harmi kun eivät pärjää BMW- kuskeille ajotaidoissa :D:D:D


      • taas.
        Opel Kadett- 85 kirjoitti:

        ""Jos on jäänyt aivoitukset Volvoista 70 -luvulle, voi samaa sanoa myös Volvo -kuskien ajotaidoista.""

        Harmi kun eivät pärjää BMW- kuskeille ajotaidoissa :D:D:D

        ovat kovin usein puun ympärillä, joten ei kannata paljon kehua niillä ajotaidoilla.


    • 5+17

      Volvo kuskit yleensä roikkuu aina puskurissa kiini. Niin kauan siinä hiilostavat kunnes sitten tulee polkastua siihen väliin kunnon rako. Sitten ymmärtävät "yskän", eivät halua tulla nöyryytetyksi enempää. Volvot ovat todella laiskoija lahnoja. 2.4l moottorilla ajavat taitavat luulla että niillä on jokin nopea auto alla... no näin ei todellakaan ole.

      • ne.

        jotka ajavat Volvolla jossa on ahdettu moottori? Esim 5 sylinteriset bensaturbot ovat jotain muuta, kuin laiskoja. Vakiotehot noissa ovat aika vaatimattomia, mutta virityspotentiaalia on enemmän, kuin monessa muussa koneessa. Helposti lähtee 300 konia ja lähemmäs 500 Nm vääntöä.


      • Turbo Intercooler
        ne. kirjoitti:

        jotka ajavat Volvolla jossa on ahdettu moottori? Esim 5 sylinteriset bensaturbot ovat jotain muuta, kuin laiskoja. Vakiotehot noissa ovat aika vaatimattomia, mutta virityspotentiaalia on enemmän, kuin monessa muussa koneessa. Helposti lähtee 300 konia ja lähemmäs 500 Nm vääntöä.

        Mullakin 80 -luvun vehje ja voimaa piisaa ilman mitään lastuja ja virityspajoja, käykää katsomassa:

        http://www.konedata.net/Traktorit/Volvo2650.htm


      • 43
        ne. kirjoitti:

        jotka ajavat Volvolla jossa on ahdettu moottori? Esim 5 sylinteriset bensaturbot ovat jotain muuta, kuin laiskoja. Vakiotehot noissa ovat aika vaatimattomia, mutta virityspotentiaalia on enemmän, kuin monessa muussa koneessa. Helposti lähtee 300 konia ja lähemmäs 500 Nm vääntöä.

        Pointti on kuiteski ihan perus Volvo kuskista joka ajaa esim tällä 2.4l:a. Roikkuu puskuskurissa vaikka ajaisin 10-20km/h päälle rajoituksen. Tulee liikennevaloissa vieriselle kaistalle kaasuttelemaan ja yrittää lähteä sillä, mutta jää kuiteskin itse sinne hännille.


    • Trattorin kuljettaja
    • Volvolover

      Painu sinä kateellinen japsikiikulla ajava kukkahattusetä muualle. Volvossa EN käytä vilkkua koska se on yleensä aivan turhaa jos kääntyy selkeästi ryhmittävää kaistaa. Jos käännyt muuten, käytän vilkkua.

      Taitaa se totuus olla se että Volvo on piessyt sinut ja autosi vaikkapa valolähdössä tai motarilla? Sitten purat katkeruuttasi täällä. Et voi mitään faktalle että nyky-Volvoissa on tehoa ja kiihtyvyyttä ja ajettavuus kestää kakkosella alkavia lukemia kevyesti, toisin kuin riisikipposi.

      • Koreasta kajahtaa

        Kyllä se näin on, että niin luotettavuuden ( http://www.autobild.de/artikel/auto-bild-qualitaetsreport-2010-1215088.html ) kuin suorituskyvynkin osalta on aika kulkenut Volvon ohi.
        Kuutiotilavuudeltaan Volvot ovat edelleenkin suuremmasta päästä, mutta kun esim. perus Golf (1,4 TSI)muilla suorituskyvyn osa-alueilla jättää Volvon, niin jäljelle ei jää kuin Volvokuskien ylimielisyys muita tielläliikkujia kohtaan
        Usein Volvon perusvarustuksesta puuttuu jo se vilkku tai sitten se on vain hankalakäyttöinen.


      • T6
        Koreasta kajahtaa kirjoitti:

        Kyllä se näin on, että niin luotettavuuden ( http://www.autobild.de/artikel/auto-bild-qualitaetsreport-2010-1215088.html ) kuin suorituskyvynkin osalta on aika kulkenut Volvon ohi.
        Kuutiotilavuudeltaan Volvot ovat edelleenkin suuremmasta päästä, mutta kun esim. perus Golf (1,4 TSI)muilla suorituskyvyn osa-alueilla jättää Volvon, niin jäljelle ei jää kuin Volvokuskien ylimielisyys muita tielläliikkujia kohtaan
        Usein Volvon perusvarustuksesta puuttuu jo se vilkku tai sitten se on vain hankalakäyttöinen.

        http://www.vrcf.fi/foorumi tuolta löytyy tehoo


      • sis. vinkkejä
        Koreasta kajahtaa kirjoitti:

        Kyllä se näin on, että niin luotettavuuden ( http://www.autobild.de/artikel/auto-bild-qualitaetsreport-2010-1215088.html ) kuin suorituskyvynkin osalta on aika kulkenut Volvon ohi.
        Kuutiotilavuudeltaan Volvot ovat edelleenkin suuremmasta päästä, mutta kun esim. perus Golf (1,4 TSI)muilla suorituskyvyn osa-alueilla jättää Volvon, niin jäljelle ei jää kuin Volvokuskien ylimielisyys muita tielläliikkujia kohtaan
        Usein Volvon perusvarustuksesta puuttuu jo se vilkku tai sitten se on vain hankalakäyttöinen.

        nuo Vagin pienet "teho"pakkauksethan ovat suurin murheen aihe näilläkin palstoilla ollut jo pitkään.
        Vilkukäytöstä voin senverran sanoa. että kyllä sen käyttämättömyys on ihan merkistä riippumaton asennevamma. Ainoa suurin ryhmä jonka voi varmasti erottaa massasta on taksikuskit.
        Täytyy olla suuri Volvojen vihaaja jos voi tosiaan väittää, että sillä merkillä vilkun käyttämättömyys on jotenkin poikkeavaa massaan. Mutta ainahan näitä nettikiusaajia riittää. Hyvä harrastus auttaa ahdistukseen.


      • Bemarilla
        sis. vinkkejä kirjoitti:

        nuo Vagin pienet "teho"pakkauksethan ovat suurin murheen aihe näilläkin palstoilla ollut jo pitkään.
        Vilkukäytöstä voin senverran sanoa. että kyllä sen käyttämättömyys on ihan merkistä riippumaton asennevamma. Ainoa suurin ryhmä jonka voi varmasti erottaa massasta on taksikuskit.
        Täytyy olla suuri Volvojen vihaaja jos voi tosiaan väittää, että sillä merkillä vilkun käyttämättömyys on jotenkin poikkeavaa massaan. Mutta ainahan näitä nettikiusaajia riittää. Hyvä harrastus auttaa ahdistukseen.

        Kyllä Volvo kuskeilla selkeästi on asennevamma muita tielläliikkujia kohtaan. Talvikeleillä ajetaan toisen takapuskurissa kiinni, kun päästää ohi, niin kilometrin päässä ollaan tien tukkona. Kun lähtee ohittamaan, niin aletaan kiihdyttämään vauhtia. kun jättäytyy taakse, alkaa taas edellä ajavan Volvon vauhti putoamaan. Pakko pitää riittävä turvaväli, kun usein sitten jälleen poistutaan liikennevirrasta ilman vilkkua.


    • Andersz

      Ja vielä kun ratissa lukee selvästi että VolvO niin luulisi että osaa kääntää vilkun V niinku vasemmalle tai O niinku oikealle kun kääntyy.
      Ja tiedättehän mitä sana volvo tarkoittaa??

      Varatkaa Olutta Lada Vetää Ohi

    • muiden yläpuolella

      ettei olla muille tilivelvollisia menemisistämme

    • AutoSetä

      Voi voi sentään tätä keskustelun tasoa. Teistä kellään ei ole nopea autoa (n 4 sek. sataseen) tai arvoautoa (Bentley, Daimler,Koenigsegg tai vastaava), eikä tule. Ei ole minullakaan. Ajakaamme siististi omistamillamme todellisilla autoilla liikenteessä ja kiihdytellään ja ohitellaan sitten mielikuvituksessamme ja unelmissamme mielikuvitusautoilla sitten sitäkin enemmän.

      • Auto>Setä

        Käytetään sitä vilkkua myös! Siinä tärkein.


    • audi mies !!

      VOLVOT ON raktoreita ihan paskoja kaikki

      • 5+11

        Audit on puppelipoikien autoja. Ja niillä se schaisse haisee.


    • Moro Arvo Penali

      Taas on päässyt homorinkula avohoitoon.

    • biturbo 360hp update

      Volvolla tuli tälli, kuskilla lentää pienestä pilistä mälli! Volvot on varovaisten wannabe-hifistelijöiden surkeita rekiä. Alustat p-askat ja ei kulje.. Monet D5 ja T5 Volvot kyykyttäny! Hahaaa

      • 2+20

        Ohho Bipojulla jo 360 miespuoleista kaatoa. Ei kuule sinun tarvi tulla tänne sillä elvistelemään. Hyi hemmeti vieköön.


    • 1+1

      Totuushan on että fiksu ihminen ja täysipäinen ei mene minkään merkin sivuille jauhamaanpaskaa.Mutta totuus Biliturvottimen kohdalla on että on kevät huurussa oleva mielenterveysongelmainen ja jolla ei ole edes mopoa.

    • matias

      Viimeksi nauratti niin jumalattomasti visiirin takana, kun Raumalla yksi mustan V70
      kuski vesitornin mäessä 8-tiellä huomasi, että kiire tuli yht´äkkiä.
      Meinasi vissiin, ettei olisi sopivaa ohitella häntä. Vähän kerkesi mustaa savua pukkaamaan, mutta sinne jäi ja voin sanoa, että tosi kauas jäikin. Meillä taisi molemmilla olla saman verran heppoja alla. Itellä ne oli kahden pyörän päällä.

      • Moi Mallitonpatti

        Eipä nämä kevät hullut erota prätkä ja auto osiota toisistaan nää on niitä kyykky gay pojuja.


      • lapsia ahistaa taas
        Moi Mallitonpatti kirjoitti:

        Eipä nämä kevät hullut erota prätkä ja auto osiota toisistaan nää on niitä kyykky gay pojuja.

        Kannattaa pitää hengissä tällainen henkevä ja sivistävä ketju vuodelta 2009.


      • isänmaan toivo

        kyllä mopopoika on hurja ja älykäskin.


    • Audi Biturbo 360hp

      Volvot on täys persreikiä ja ajakaa ne metsään. Kyykytän teijän Volvoja mun päivitetyllä Biturbolla, viikonloppunakin jäi monta! HAHAAA

    • Audi on homoille

      Eikö hetero Volvo mies antanutkaan tuubaa vaan senkin edestä luu vitosta.

    • vaihtoon

      Täysi hetero ei ainakaan Volvoa osta. S60 170 hv koneella ei ainakaan kyykytetä ketään. Miten siina on muka 170 hv?.
      Kulkupuolesta päätellen 20 - 30 hv on hukassa. Auto huollettu, eikä ajettu vielä kuin 75 tkm. Laiska on. Bensa kyllä kelpaa, etenkin talvella.

    • Nääsvillen pässit

      Miksei osta kyllä tuo 170hv riittää ihan hyvin mutta onhan näitä suuruuden hulluja jotka kuvittelee olevansa kilparadalla ja pitäs olla 600hv.Hommatkaa ihmeessä elämä ja tuommonen puhe onpienimulkkuisten touhua.

    • Profeettasi

      Volvokuskit kuspäät pahemmat romuillaan kuin Audi ja Bemari kuskit yhteensä!

    • ?????????????

      Jälleen loistaa nämä Peräsuoli 24 kummipoijjat.

    • oottakoot

      ...vain siinä tapauksessa jätän vilkkua käyttämättä jos jotain Audia pystyn hidastamaan :D

    • Anonyymi

      torniolainen,harvoissa volvoissa omat moottorit yleensä renun,fordin ...kehittämiä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      75
      3434
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      563
      3229
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      41
      2892
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2082
    5. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      315
      1876
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1865
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      12
      1855
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      141
      1477
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1281
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      65
      1270
    Aihe