Mieleeni jäi :)

miljoonapulu

Tv-sarja Oi ihana toukokuu, brittiläinen lämminhenkinen sarja Larkinin perheestä joka asui maalaistalossa ja perheen isä oli hieman hupsu ja perheen äiti lämmin ja äidillinen ja olikohan heillä ainakin kuusi lasta. Olisi kiva jos tämä sarja uusittaisiin, en muista onko siitä 10-12 vuotta aikaa kun se esitettiin muistaakseni ykkös- tai kakkoskanavalla.

Muistaako joku muu katsoneensa ko. sarjaa? Mikä tv-sarja on sellainen että kaiholla muistelette miten ihanaa tai hauskaa sitä oli katsoa?

20

377

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marsu1

      Campbellit ja Tatet ottivat yhteen 80-luvulla sarjassa "Soap" eli saippuaa. Se oli hyvä!

      • vajaan

        tunnin päästä Teemalla.

        .
        .


    • sarjoja ikinä.

      Muka köyhiä, joilla oli kaikkea.
      Lapsia taisi olla enemmänkin, vanhinta esitti ihana Zeta-Jones.
      .
      .

      Kuvaavaa oli, että aateliset sarjassa olivat tyhjätaskuja, ja Larkinit rikkaita, rahassa ja tunteessa.
      .
      .
      Uusittu on kyllä monta kertaa, mixei katsoisi vieläkin.
      .

      • miljoonapulu

        lapsia sinä taisit muistaa paremmin. Juu Zeta-Jones ihana silloinkin jo :). Hänellä taisi ura aueta tuon sarjan ansiosta. ON eräs suosikkinäyttelijöistäni.

        Onko sarjaa uusittu monta kertaa? Missähän mä olen silloin ollut sitten, on multa mennyt ohi.


      • näytään asiaa
        miljoonapulu kirjoitti:

        lapsia sinä taisit muistaa paremmin. Juu Zeta-Jones ihana silloinkin jo :). Hänellä taisi ura aueta tuon sarjan ansiosta. ON eräs suosikkinäyttelijöistäni.

        Onko sarjaa uusittu monta kertaa? Missähän mä olen silloin ollut sitten, on multa mennyt ohi.

        pohditun.

        Silti, pöllömpiäkin sarjoja on useammin uusittu.

        https://www.iltasanomat.fi/arkisto/default.asp?alue=keskustelut&threadid=1204135


      • heillä oli
        miljoonapulu kirjoitti:

        lapsia sinä taisit muistaa paremmin. Juu Zeta-Jones ihana silloinkin jo :). Hänellä taisi ura aueta tuon sarjan ansiosta. ON eräs suosikkinäyttelijöistäni.

        Onko sarjaa uusittu monta kertaa? Missähän mä olen silloin ollut sitten, on multa mennyt ohi.

        Mariette, Primrose, Petunia, Zinnia, and Victoria, ja poikia kaksi, Oscar ja Montgomery.


      • miljoonapulu
        heillä oli kirjoitti:

        Mariette, Primrose, Petunia, Zinnia, and Victoria, ja poikia kaksi, Oscar ja Montgomery.

        perheen lasten nimiä. Tulispa tuo ihana sarja vielä uusintana ja tarttee olla tarkkana ettei sitten mene uusinnat taas ohi :) .


      • tätivihree

        Tulispa taas


    • lapsena katsoin

      Kapteeni Nemoa ja Sherlock Holsia. Yleensä saippuasarjat on ihan tylsiä.

    • Hieno australialainen draamasarja, jonka tunnussävel Vain kaksi nauhaa soi aikanaan radiossa usein.

      • miljoonapulu

        mielikuvaa mainitsemastasi sarjasta. Milloin tuo tuli?

        Katsoitko Hill street bluesia? Mä katsoin muuten sen(kin) aina, oli mun suosikkejani. Yhtään jaksoa ei jäänyt katsomatta.


    • Putkivalo

      Se oli niin hulvaton.. Tuli se uusintanakin tässä vähän aikaa sitten, mutta niin myöhään että tää koisi jo.

      Toinen oli joku joka kertoi amerikkalaisesta elämästä toisen maailmansodan jälkeen. En tietenkään muista nimeä. Se oli täyttä soopaa, mutta aidosti tehty ja jotenkin niin hellyttävä. Kertoi se myös vähän mustien asemasta silloin.

    • Peter Falckin esittämä etsivä Columbo oli sellainen, mitä seuraisi nytkin, sekä Toma, joka poistettiin televisiosta väkivaltaisuuden tähden. En tiedä olisiko se tämänpäivän mittapuun mukaan sen väkivaltaisempi kuin pikkukakkonen:)
      Myös tv-sarja Bronson olisi kiinnostava.

      • geegee10

        Samoista tykkäsin. Columbo huippuna. McCloud tuli katottua. Miltäköhän nykyään näyttäisi Canon...


      • miljoonapulu

        Columbo sarjasta. Oli vaan niin hyvä. Tuota toista mainitsemaasi sarjaa en muista.


      • miljoonapulu
        geegee10 kirjoitti:

        Samoista tykkäsin. Columbo huippuna. McCloud tuli katottua. Miltäköhän nykyään näyttäisi Canon...

        McCloud sarjaa millainen oli. Ei mitään muistikuvaa siitä sarjasta


    • jo nyt kaiholla Serranojen perhettä,vaikka se loppuukin nyt kesällä sitten kokonaan..Ihana sarja!

      • miljoonapulu

        Serranojen perhettä ja aika kivalta sarja vaikuttaa. Ai se loppuu kesällä kokonaan?!

        Ootko katsonut Perhesiteet sarjaa? Se on mun suosikkejani myös ja onneksi
        jatkuu jälleen tauon jälkeen.


      • miljoonapulu kirjoitti:

        Serranojen perhettä ja aika kivalta sarja vaikuttaa. Ai se loppuu kesällä kokonaan?!

        Ootko katsonut Perhesiteet sarjaa? Se on mun suosikkejani myös ja onneksi
        jatkuu jälleen tauon jälkeen.

        seurannut tuota Perhesiteet-sarjaa..En ole ees kuullut koko sarjasta...:)


    • Moovie

      Juu muistan kyllä ko sarjan. En katsellut uusintaa juurikaan, mutta silloin aikanaan 80-luvulla seurasin sitä säännöllisesti. Tykkäsin kanssa kovasti sarjasta.
      Tämä isä-Larkinia näytellyt mies kuolikin tässä suht hiljattain, David Frost taisi olla nimeltään. Ja Zeta-Jones pääsi aika piankin tuon sarjan jälkeen Hollywoodiin käsittääkseni.
      Serrano oli myös todella hyvä sarja näistä aikuisiällä katsomistani sarjoista.
      Ritari Ässä kyllä oli lapsena se ihan ehdoton ykköstykki, mitä tykkäsin katsoa. Silloinen bestis pääsi Hesaan tapamaankin Ritari Ässää, kun ko poppoo oli Suomessa, ja pääsi myös istumaan Kittin ohjaajankin paikalle. Olin aika kadekin, salaa kylläkin.
      Vaikka onhan se aika tönkösti toteutettu sarja, näin kun sitä on katsonut aikuisen silmin.
      Saksalaisista sarjoista kanssa pidin paljon, Vuoristosairaala oli näistä draamoista mun suosikki ja Schimanski oli ihan ehdoton näistä poliisisarjoista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1408
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1271
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1215
    4. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      28
      1157
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1155
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1053
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1048
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1043
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe