MAROKKOLAINEN ON PARAS!

AISHA28

MAROKKOLAINEN MIES ON PARAS! TUMMA, TULINEN, HYVÄ SÄNGYSSÄ, HYVÄ KOKKI, TARPEEKSI TEMPPERAMENTTINEN, SUURIMMAKSI OSAKSI HYVÄNNÄKÖISIÄ OVAT, OSAAVAT PUKEUTUA, TUOKSUVAT HIVILLE PARFYYMEILLE..OSAAVAT OSTAA HYVIÄ LAHJOJA, JA PITÄÄ HAUSKAA, JNE... SUOSITTELEN LÄMPIMÄSTI MAROKKOLAISTA POIKAYSTÄVÄÄ KAIKILLE!!! (HUOM! POIKAYSTÄVÄÄ, EI AVIOMIESTÄ :)

100

4653

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aviomieheksi?

      täällähän aina kehutaan kuin hyviä ovat aviomiehinä ja sen lisäksi 'poikaystäväksi' marokkolaista? ;-D kiitos vinkistä.

    • tilastoja

      Kyllä, ei tosiaan avioon asti kannata mennä, kantapään kautta moni nainen on sen tosiaan huomannut.

      "Naiset eroavat eniten marokkolaisista ja turkkilaisista miehistä, miehet virolaisista naisista. Yli kymmenen prosenttia viime vuoden alussa marokkolaisen tai turkkilaisen miehen kanssa naimisissa olleista suomalaisnaisista oli vuoden loppuun mennessä eronnut liitosta."

      • ............

        ystävällinen etsiä tilastoista kuinka monta prossentia suomalaisista jotka ovat menneet naimisiin viime vuuoden alussa suomalaisen kanssa ovat eronneet? Ihan huvin vuoksi.....kun harrastat niin kuumeisesti niitä tilastoja ;).


      • tilastoja
        ............ kirjoitti:

        ystävällinen etsiä tilastoista kuinka monta prossentia suomalaisista jotka ovat menneet naimisiin viime vuuoden alussa suomalaisen kanssa ovat eronneet? Ihan huvin vuoksi.....kun harrastat niin kuumeisesti niitä tilastoja ;).

        Haha, oliko tuo joku vitsi? :D Tottakai suomalaisissa erotilanteissa suurin osa on eronnut suomalaisesta! Jos maan asukkaista lähes kaikki ovat suomalaisia. Ei liene yllätys kenellekään. D'oh!

        Mutta, jos kymmenen prosenttia tapahtuu tiettyjen vähemmistökansalaisuuksien ja suomalaisten välisissä liitoissa, niin se tarkoittaa valtaväestöstä koostuviin pareihin (siis suomalais-suomalais-pareihin) verrattuna moninkertaista eroamisherkkyyttä.

        Turha suhtautua tähän asiaan ilkeilynä, näin vain yksinkertaisesti on käynyt. Ota huomioon, että tuossa oli samassa myös miehien puolelta vastaan, eli suomalaiset miehet eroavat eniten virolaisista puolisoista. Ainut mikä minua kiinnostaa on totuus, ei mitään henkilökohtaista kannata tästä ottaa :)


      • ..............
        tilastoja kirjoitti:

        Haha, oliko tuo joku vitsi? :D Tottakai suomalaisissa erotilanteissa suurin osa on eronnut suomalaisesta! Jos maan asukkaista lähes kaikki ovat suomalaisia. Ei liene yllätys kenellekään. D'oh!

        Mutta, jos kymmenen prosenttia tapahtuu tiettyjen vähemmistökansalaisuuksien ja suomalaisten välisissä liitoissa, niin se tarkoittaa valtaväestöstä koostuviin pareihin (siis suomalais-suomalais-pareihin) verrattuna moninkertaista eroamisherkkyyttä.

        Turha suhtautua tähän asiaan ilkeilynä, näin vain yksinkertaisesti on käynyt. Ota huomioon, että tuossa oli samassa myös miehien puolelta vastaan, eli suomalaiset miehet eroavat eniten virolaisista puolisoista. Ainut mikä minua kiinnostaa on totuus, ei mitään henkilökohtaista kannata tästä ottaa :)

        nyt et taida ymmärtää mitä "prosentti" on.
        Ota selvä ennen kun rupeat tilastoja pohtimaan.


      • tilastoja
        .............. kirjoitti:

        nyt et taida ymmärtää mitä "prosentti" on.
        Ota selvä ennen kun rupeat tilastoja pohtimaan.

        No en tiedäkkään, kuin ehkä 99,9% varmuudella. Muuten vain tänne sinun iloksesi pastean noita lainauksia. Mutta onneksi sentään joku tietää :)


      • viksuimmeinen
        .............. kirjoitti:

        nyt et taida ymmärtää mitä "prosentti" on.
        Ota selvä ennen kun rupeat tilastoja pohtimaan.

        Miten asiat oikeasti menee?


      • prosentit
        ............ kirjoitti:

        ystävällinen etsiä tilastoista kuinka monta prossentia suomalaisista jotka ovat menneet naimisiin viime vuuoden alussa suomalaisen kanssa ovat eronneet? Ihan huvin vuoksi.....kun harrastat niin kuumeisesti niitä tilastoja ;).

        Kun Suomi-Marokko ja Suomi-turkki keikkuu 12 -16 prosentin paikkeilla, niin Suomi-suomi prosentti on 1,8 - 2,1 prosenttia.


      • bid

        hirveitä kirjoitusvirheitä ja kaikki yhteen pötköön kirj. sori.
        se toimi vielä tässä ja olin jaotellutkin kappaleet....
        siis suomen kielen osaamisen taito on pepusta noilla tyypeillä mutta eipä tuo ihan aina hallussa ole meikäläiselläkään näin pikana kirjoitellessa....
        Kiire siivoomaan exkämppää... kiva kun kaikki alkaa kohta olla exää.


      • arabi
        prosentit kirjoitti:

        Kun Suomi-Marokko ja Suomi-turkki keikkuu 12 -16 prosentin paikkeilla, niin Suomi-suomi prosentti on 1,8 - 2,1 prosenttia.

        noin puolet avioliitossa oleitta suomi suomi otteluista pääty viraliseen eroo.


      • käsittää?
        arabi kirjoitti:

        noin puolet avioliitossa oleitta suomi suomi otteluista pääty viraliseen eroo.

        Et tainnu ymmärtää edellisen viestiä?

        "Kun Suomi-Marokko ja Suomi-turkki keikkuu 12 -16 prosentin paikkeilla, niin Suomi-suomi prosentti on 1,8 - 2,1 prosenttia."

        Toi on ihan virallinen tilastokeskuksen luku mut siis YHDEN VUODEN AIKANA!
        Se tarkottaa karkeesti sitä et noin 25 vuoden aikana puolet suomi liitoista päättyy eroon.
        Laskeppas pajos toi tekee suomi-marokko ja suomi turkki liitoissa samaan aikaan :)


      • arabi
        käsittää? kirjoitti:

        Et tainnu ymmärtää edellisen viestiä?

        "Kun Suomi-Marokko ja Suomi-turkki keikkuu 12 -16 prosentin paikkeilla, niin Suomi-suomi prosentti on 1,8 - 2,1 prosenttia."

        Toi on ihan virallinen tilastokeskuksen luku mut siis YHDEN VUODEN AIKANA!
        Se tarkottaa karkeesti sitä et noin 25 vuoden aikana puolet suomi liitoista päättyy eroon.
        Laskeppas pajos toi tekee suomi-marokko ja suomi turkki liitoissa samaan aikaan :)

        niin kaikki ulko suomi päätyy eroon, mutta hei ei me hän ollan mikään ihmeen

        ennustajat, toivomme vain kaikille menestystä hän, vai ?

        entäs näitä liitoja joissa on suomi uros ja ulkolais mujä, thai, viet, maroc, venäjä,

        viroon, j n e e e ee

        vai pitäisikö vain et vain suomi mulk saa maistaa ympäri maailman pil.....?

        perkele mimmunen itepäisen touhu siloin olis...........


      • trghs
        bid kirjoitti:

        hirveitä kirjoitusvirheitä ja kaikki yhteen pötköön kirj. sori.
        se toimi vielä tässä ja olin jaotellutkin kappaleet....
        siis suomen kielen osaamisen taito on pepusta noilla tyypeillä mutta eipä tuo ihan aina hallussa ole meikäläiselläkään näin pikana kirjoitellessa....
        Kiire siivoomaan exkämppää... kiva kun kaikki alkaa kohta olla exää.

        hiirtäisit ittes..?


      • somali
        bid kirjoitti:

        hirveitä kirjoitusvirheitä ja kaikki yhteen pötköön kirj. sori.
        se toimi vielä tässä ja olin jaotellutkin kappaleet....
        siis suomen kielen osaamisen taito on pepusta noilla tyypeillä mutta eipä tuo ihan aina hallussa ole meikäläiselläkään näin pikana kirjoitellessa....
        Kiire siivoomaan exkämppää... kiva kun kaikki alkaa kohta olla exää.

        meikälaisten jäänettä

        :))))))))))))))


    • vappujuhannus

      Oho, joku mokumorsio suolaa suomisiskojaan :)

      http://www.iltasanomat.fi/naiset/uutinen.asp?id=1688143

      "Vapun mies on kieltänyt jyrkästi pettäneensä vaimoaan, mutta on kertonut avoimesti monen ystävänsä pettäneen suomalaisia puolisoitaan. - Hän sanoi, että kaikki hänen kaverinsa pettävät. Se on melkein kuin velvollisuus, eikä pettäminen ole niin kauhea synti."

      Onnea marokkolaisten puolisoille!

    • ihmettelevä eukko

      tulinen= kaapin ovet paukkuvat, tavarat lentelee, laukkua pakataan, murjotus herkkä, vetää herneen nenään pikkuasioista vai mitä sä tulisuudella tarkoitat?

      osaavat pukeutua = paljon menee rahaa vaatteisiin, kaikkia ei hankita rehellisillä keinoilla

      hyvännäköisiä = koskaan ei tule äkkilähtöä, kun viimeistelee ulkonäköään..

      hyviä sängyssä =

      • gftujfuly

        hahahahha osui niiiin nappiin =D


    • Erimieltä.

      Ulkomaalaisista miehistä varmasti voi tavata sen oikean. En usko, että ihan Marokkolaisista. Ei kannata liikaa hehkuttaa. Sinulle tulee vielä ongelmia. Kerron yhden esimerkin.

      Olen seurustellut naisen kanssa, jonka exä on Marokkolainen mies. Heille kävi suhteen alussa vahinko ja nainen jäi raskaaksi. Nainen halusi pitää lapsen, mutta Marokkolainen mies ei. Hän vaati sukulaisineen väkisin aborttia, johon nainen ei suostunut. Miehen sukulaiset haukkuivat naista. Raskauden aikana mies petti naista. Nainen joutui yksin synnyttämään. Erosivat toisistaan, mutta päättivät yrittää uudestaan. Siitä ei tullut mitään. Kun aloin seurustelemaan naisen kanssa mies ei kuunnellut ollenkaan, kun nainen kertoi löytäneensä uuden miehen. Nyt lapsi on 3,5 vuotias. Nainen on hoitanut lasta yksin koko ajan. Välillä näkee isäänsä. Mies on tehnyt naiselle kiusaa ja ovat välillä olleet kovissa riidoissa. Eka kertaa minun ja naisen suhteen aikana mies sanoi naiselle rakastavansa häntä. Koskaan ei sanonut heidän suhteensa aikana tuollaista. Naiseni kärsi paljon Marokkolaisen miehen takia. Opiskeluihin tuli muutosta. Marokkolaiset eivät tahdo päästää exästään irti.

      Varoitan sinua ei kannata liikaa hehkuttaa. Marokkolaisille ei tahdo riittää yksi kumppani. Eikä komeus ole se ykkös asia. Taidat haluta isoa kalua?

      • väärässä,

        etelän miehillä on hyvin pienet kalut, keskimitta on siinä 12-13cm paikkeilla..


      • fgjgfhh
        väärässä, kirjoitti:

        etelän miehillä on hyvin pienet kalut, keskimitta on siinä 12-13cm paikkeilla..

        tai nähnyt? et oot näin tarka.


      • vasta..
        väärässä, kirjoitti:

        etelän miehillä on hyvin pienet kalut, keskimitta on siinä 12-13cm paikkeilla..

        ne kolmanneksi pienimmät kalut onkin. Tutkimus osoittaa :))


    • touhua...

      On se ylentävää, että sinun kaltaisesi ihmiset tällä palstalla suhtautuvat kumppanin valintaan kuin hevosen tai auton hankintaan. Hommatkaa marokkolainen mies tai thai-nainen, kun sillä on niin hyvät ominaisuudet. Tätäkö ne ihmissuhteet nyt sitten ovat nykyisin? Käyttäydytään kuin lihatiskillä. Hyi helvetti. Ja toisella suupielellä huudetaan, ettei saa yleistää, vaikka ensin on kehotettu hankkimaan kumppani stereotypioiden ja yleistysten pohjalta!

    • ostopäätöstä

      Mielummin ihan vaan tällainen leasingmalli, kiitos.

      • koeajoista

        Eihän kukaan nyt sikaa osta säkissä.Pikku seikkailu ei vaadi oleskelulupaa
        ym.hyväksikäyttöäkään.


    • kylläästynyt

      yhtään kunnollista en ole koskaan tavannut

      • jampti arab

        en ole ikinä tavatut yhtään joka on suvaitsevainen.


    • aloittajan kanssa

      on ne kyllä niiiin ihaania. Itekin oon yhteen tosi söpöön retkussa. Mies on mua paljon vanhepi mutta joteskin arvostan vanhemman miehen charismaa.

    • nyt onnellinen

      Listasi pitää aika pitkälti paikkansa... mutta unohdit siitä sen että odottavat usein naisen maksavan kaikkialla (ravintolassa, kaupassa jne).
      Itselläni oli parin vuode suhde NAIMISISSA olevaan marokkolaiseen ja kyllä se yleensä olin minä joka korttia vingutti.
      Ja lupaili vaikka mitä.. mutta kaikki oli pelkkää puppua joten sain tarpeekseni ja se oli moro. Ei vaan mies meinannut päästää millään irti vaikka vaimo oli kotona. Lopulta asia oli menossa jo poliisille niin mies älysi jättää rauhaan.
      Kaikenhuipuksi vaimo tiesi meistä.. suomalainen vaimo ja hyväksyi tilanteen. Kuka "normaali" hyväksyy miehensä pettämisen... ja kai voin sanoa itselleni että kuka "normaali" tapailee naimisissa olevaa miestä.. mutta se vaan sopi omaan elämäntilanteeseeni.

      Mutta nyt voin sanoa että ei enää ikinä marokkolaista tai muutakaan arabia. En toki leimaa kaikkia samanlaisiksi, meitä on joka rodussa ja kulttuurissa moneksi.
      Itse elän nyt onnellista elämää avoliitossa suomalaisen miehen kanssa :)

      • että vaimo

        hyväksyi tilanteen? keskustelitko hänen kanssaan sinun ja hänen miehensä suhteesta?entä jos ei ollutkaan "oikea" vaimo kyseessä. Entä jos liitto olikin järjestetty vain maahanmuuttoa varten. Siinä tapauksessa vaimoa tuskin kiinnosti tietää missä ja kenen kanssa hänen "aviomiehensä" liikkuu.


    • muuttuuko ?

      Muuten samaa mieltä kylläkin niin kauan kun ei ota sitä kokonaan omakseen.

    • Tjaa-a...

      "TUOKSUVAT HIVILLE"

      No sen kyllä uskon. Taisi olla ainut järkevä kohta kirjoituksessasi

    • pöpöjä

      Joo! Olihan se kiva ja hyvä sängyssä, erittäin hyvin varustettu ja kaikenlaista. Mutta kun joka viikko koneet vie ja tuo naisia, pöpöt liikkuu..... Monta lomaa oltiin kimpassa ja sit penslailin visvasyyliä!!!

      • suomalainen nainen

        on täysin alistettu marokkolaisen kanssa.

        Äijä on joka päivä kännissä. Kuppilassa pitäis häntä ensin moikata, eikä naista. Vetää herneet moisesta asiasta.

        Julkisilla paikoilla haukkuu tätä naista rumaksi, lihavaksi, tyhmäksi lehmäksi! Välillä muija on mustelmilla.

        Ja silti akka juoksee sen marokkolaisen pillin mukaan. Ei jaksa ymmärtää.

        Eikä äijä edes oo mitenkään hyvännäkönen.

        Jos munantarve on noin suuri, silloin ei tarvitse yhteiskunnan apua jos jotain pahempaa sattuu. Itsesuojeluvaisto taitaa puuttua joiltain ihmisiltä.


      • Emppu82
        suomalainen nainen kirjoitti:

        on täysin alistettu marokkolaisen kanssa.

        Äijä on joka päivä kännissä. Kuppilassa pitäis häntä ensin moikata, eikä naista. Vetää herneet moisesta asiasta.

        Julkisilla paikoilla haukkuu tätä naista rumaksi, lihavaksi, tyhmäksi lehmäksi! Välillä muija on mustelmilla.

        Ja silti akka juoksee sen marokkolaisen pillin mukaan. Ei jaksa ymmärtää.

        Eikä äijä edes oo mitenkään hyvännäkönen.

        Jos munantarve on noin suuri, silloin ei tarvitse yhteiskunnan apua jos jotain pahempaa sattuu. Itsesuojeluvaisto taitaa puuttua joiltain ihmisiltä.

        Oon täysin samaa mieltä Aishan kanssa =)
        Seksi on mahtavaa. Sit afloissa, leffoissa ym. maksaa kaiken - ja suuttuu, jos otan oman lompakon esiin, se on kuulemma noloa hänelle, kyl pitää oman naisen puolesta pystyä maksaa... Loistavaa. En vaihtais mihinkään muunmaalaiseen, en ikinä...


    • ...........

      Ynpärileikattu koskaan enne seksiä harrastanut harvoin on hyvä sängyssä

      • nojoo28

        hei, mulla on ollut sekä ympärileikattuja, että "naturelleja", ja voin sanoa, että ympärileikattu on kyl paras! puhdas, sileä ja ihana!!


      • julki
        nojoo28 kirjoitti:

        hei, mulla on ollut sekä ympärileikattuja, että "naturelleja", ja voin sanoa, että ympärileikattu on kyl paras! puhdas, sileä ja ihana!!

        No joo, kerros vielä omasta toosastas, kun tälle linjalle lähdit.


      • taina86
        julki kirjoitti:

        No joo, kerros vielä omasta toosastas, kun tälle linjalle lähdit.

        olen aivan samaa mieltä täysin, siitä että a) marokkolainen mies on paras, ja b) että "leikattu" on aivan mahtava.


      • mintsu87
        taina86 kirjoitti:

        olen aivan samaa mieltä täysin, siitä että a) marokkolainen mies on paras, ja b) että "leikattu" on aivan mahtava.

        100% samaa mieltä edellisen kans!!


      • tiikeri3
        mintsu87 kirjoitti:

        100% samaa mieltä edellisen kans!!

        Kyllapa teilla on jutut menneet sekaisin, puhutaan vain kaluista yms. Ja kaikki marokkolaiset miehet eivat ole arabeja, niinkuin joku kirjoitti - yllatys!
        Ja seksista, jaakohan siihenkaan aikaa, kun itseaan pitaa laittaa ja hoitaa koko ajan, etta on fiksusti pukeutunut ja ettei hajuvedet unohdu.
        Tosiasia on etta useimmat heista haluavat vain maassaololuvan tanne. Tarkoitus pyhittaa keinot, sanotaan.


      • sabina1982
        mintsu87 kirjoitti:

        100% samaa mieltä edellisen kans!!

        mulla on ollut marokkolainen mies jo 7 vuotta. enkä vaihtaisi!


      • Sanni7
        sabina1982 kirjoitti:

        mulla on ollut marokkolainen mies jo 7 vuotta. enkä vaihtaisi!

        ja minä annoin potku omalle jo muutaman kuukauden yhteiselämän jälkeen. Sen verran p...a hän on ollut. Ja p...a hän on kyllä edelleen...


      • kristiina84
        Sanni7 kirjoitti:

        ja minä annoin potku omalle jo muutaman kuukauden yhteiselämän jälkeen. Sen verran p...a hän on ollut. Ja p...a hän on kyllä edelleen...

        mulla on marokkolainen avomies, ihana vauva, ja kaunis koti. rakastan elämääni!


    • parhaita

      kaikille, jotka ei osaa kirjoittaa ja ovat järjenjuoksultaankin vajavaisia.

      • Julita88

        Je´t aime Maroc !!!!


    • hašīš haisee

      parhaita... vetämään naista turpaan ja polttamaan/valmistamaan hasista. :-D

      "Marokossa valtion 32 miljoonasta asukkaasta arviolta 800 000 (2,5 %) tekee työtä, joka liittyy päihdehamppuun ja usein myös hasiksen valmistamiseen."

      Oletko 9-vuotias, kuten profeetta Muhammedin lapsivaimo Aisha? Vaikutat yhtä fiksulta kuin 9-vuotias.

    • GHG

      Ei helkatti, nämä ihmiset eivät käy täällä ihan täysillä.....

      • Triinu27

        Joo... täällä ku näitä kommentteja lukee, niin on tosi hauskaa... Minä kävin Marokossa jo 4 kertaa, ja rakastan sitä maata. Ihmisiä, ilmastoa, ruokaa, musiikkia, kulttuuria...Aivan ihanaa. Enkä marokkolaisia miehiä kaipaa, koska satun tykkääväni naisista. Mutta Marokkoon palaan vielä uudestaan. Aivan mahtava paikka.


      • unohtuisi
        Triinu27 kirjoitti:

        Joo... täällä ku näitä kommentteja lukee, niin on tosi hauskaa... Minä kävin Marokossa jo 4 kertaa, ja rakastan sitä maata. Ihmisiä, ilmastoa, ruokaa, musiikkia, kulttuuria...Aivan ihanaa. Enkä marokkolaisia miehiä kaipaa, koska satun tykkääväni naisista. Mutta Marokkoon palaan vielä uudestaan. Aivan mahtava paikka.

        Meille rikkaille länsimaisille ihmisille melkein mikä tahansa paikka on ihana paikka käydä nautiskelemassa ihimisistä, ilmastosta ja atmosfääristä. Toista on usein niillä, jotka niissä "ihanissa paikoissa" joutuvat elämään. Heidän näkökulmastaan se ihana maa saattaakin olla vihoviimeinen loukko, josta yritetään päästä kaikin keinoin pois. kuten Marokosta Eurooppaan.


      • enymm
        Triinu27 kirjoitti:

        Joo... täällä ku näitä kommentteja lukee, niin on tosi hauskaa... Minä kävin Marokossa jo 4 kertaa, ja rakastan sitä maata. Ihmisiä, ilmastoa, ruokaa, musiikkia, kulttuuria...Aivan ihanaa. Enkä marokkolaisia miehiä kaipaa, koska satun tykkääväni naisista. Mutta Marokkoon palaan vielä uudestaan. Aivan mahtava paikka.

        Mitä hyvää siellä on? Pölyinen, likainen ja köyhä maa. Tunisia on paljon parempi: upeat rannat, puhdas merivesi, ystävälliset ihmiset ja ruoka... nam :)


      • tanjuska87
        enymm kirjoitti:

        Mitä hyvää siellä on? Pölyinen, likainen ja köyhä maa. Tunisia on paljon parempi: upeat rannat, puhdas merivesi, ystävälliset ihmiset ja ruoka... nam :)

        tunisia on ihan shit place. samoin egypti. marokko on sata kertaa parempi!! käypäs agadirissa, ja kato millaiset rannat, rantakadut, hotellit, klubit ja ravintolat siellä on! puhumattakaan basaareista...


      • laitila88
        tanjuska87 kirjoitti:

        tunisia on ihan shit place. samoin egypti. marokko on sata kertaa parempi!! käypäs agadirissa, ja kato millaiset rannat, rantakadut, hotellit, klubit ja ravintolat siellä on! puhumattakaan basaareista...

        yeah baby, yeah!! marokkolainen mies is the best!!


      • näkötornista
        Triinu27 kirjoitti:

        Joo... täällä ku näitä kommentteja lukee, niin on tosi hauskaa... Minä kävin Marokossa jo 4 kertaa, ja rakastan sitä maata. Ihmisiä, ilmastoa, ruokaa, musiikkia, kulttuuria...Aivan ihanaa. Enkä marokkolaisia miehiä kaipaa, koska satun tykkääväni naisista. Mutta Marokkoon palaan vielä uudestaan. Aivan mahtava paikka.

        On ruoka hyvää ja aurinko kuuma ja Atlantin aallot mahtavia uida. Musiikkikin menetelee (paitsi aika kimeästi jotkut berber kappaleet lauletaan). Kulttuuri? Voisitko vähän purkaa auki mikä kulttuurissa on ihanaa?

        Mun on vaikea sietää marokkolaisten ympäristöpolitiikkaa, mm. kierrätys on aivan alkeellisissa kantimissa. Eläinten oikeukista ei tietoakaan (ei Suomessakaan olla hyvällä tasolla). Korruptiolle ei saada tehtyä mitään. Tiedätkö mitä tapahtui niille marokkolaisille, jotka salakuvasivat santarmien vai oliko ne poliiseja lahjuksien ottoa ja latasivat videon youtubeen? Liikenne on hengenvaarallista, katso miten ohitellaan tai millaista mustaa pakokaasua tulee dieseltaksien takapäästä.

        Ihmisillä ei ole varaa eikä uskallusta luottamuspulan takia mennä lääkäriin.

        Turistina on kiva parin viikon loma viettää. Eikä ehkä tarvitse ollakaan mikään moralisti maailmanparantaja tietenkään, ei Marokko muutu, vaikka sitä muutamat turistit boikotoisivat.


    • ei todella

      Ja vielä kerran EI!!! Kerronpa tiivistelmän marokkolaisesta "miehestä" ja tämän vaimona olosta.... olin vielä nuori kun tapasin hänet...meni pari vuotta, hän oli hurmaava ja ihana... menimme naimisiin ja saimme lapsen... helvetti repesi!!! olin huora ja raha-automaatti ja nyrkkeilysäkki, likainen lumppu!! minä-hikjainen ja arka suomalaistyttö!!! Yritin sulkea silmäni kaikelta vaikka tiesin hänen juovan, polttavan ja vetävän nenäänsä lähes kaikki rahamme,ruinasin vanhemmiltani joita hän haukkui likaisiksi luusereiksi, lisää rahaa minulle ja nyt jo kahdelle lapsellemme. Hän löi ja haukkui,uhkasi tappaa ja ryöstää vauvatyttömme-suomessahan kasvaa vain huoria! jostain kummasta-Jumalan antamalla voimalla kai- repäisin itseni ja lapseni irti tuosta helvetistä ja yli vuoden haun jälkeen sain eron... tuo mika-mies ahdisteli ja uhkaili meitä vuosia mutta.... nyt kaiken kamalan sitä erittelemättä jälkeen nyt vihdoin OLEN ONNELLINEN!!!JA LAPSENI MYÖS!!!! salaa vain toivon että hän olisi kuollut tai ainakin karkoitettu sillä........pelko on aina olemassa. Eli ei siis IKINÄ marokkolaista KENELLEKÄÄN!!!!!!!!!!Olkaa niin viisaita!!!

      • tuohon multa samalta

        ...luin ja näin nuo kirjoitusvirheet...toivottavasti kuitenkin ymmärrätte ettei ne ole siellä tarkoituksella....


      • Lalla Pirkko
        tuohon multa samalta kirjoitti:

        ...luin ja näin nuo kirjoitusvirheet...toivottavasti kuitenkin ymmärrätte ettei ne ole siellä tarkoituksella....

        olen ollut naimisissa marokkolaisen kanssa, eikä ollut yhtään mitään ongelmia. mitä nyt joskus harvoin pieniä erimielisyyksiä. en ole ollut koskaan nyrkkeilysäkkinä, enkä ovimattona. tosin kuin esim. kaverini, kellä on ihan aito suomalainen mies - joka ryyppää viikonloput (kaverini rahoilla, koska ite on työtön), käyttää nyrkkejään aika tiuhaan tms...


      • ....
        Lalla Pirkko kirjoitti:

        olen ollut naimisissa marokkolaisen kanssa, eikä ollut yhtään mitään ongelmia. mitä nyt joskus harvoin pieniä erimielisyyksiä. en ole ollut koskaan nyrkkeilysäkkinä, enkä ovimattona. tosin kuin esim. kaverini, kellä on ihan aito suomalainen mies - joka ryyppää viikonloput (kaverini rahoilla, koska ite on työtön), käyttää nyrkkejään aika tiuhaan tms...

        Ei kaikki suomimiehet juo, hakkaa naisia!


    • joopajoo.

      Hiville ja hiville, tosiaan muistakaa tuo hiv. Afrikassa nyt vaan sattuu aidsia olemaan. Myös Virossa se leviää, suomimiehet nelikymppiset muistakaa se! Tuosta oli juttuakin, jospa luitte iltalehden tai sanomien sivulla.

      • miisa83

        no hei haloo, monilla on tääl kirjoitusvirheitä... jättäkää ny se hivi rauhaan.. TUOKSUVAT HYVÄLLE!!! ja tosiaan kalliille parfyymeille, ei koskaan mitään tarjoustalo - axe - kamaa, ku suomalaiset..


      • MaaritMoh
        miisa83 kirjoitti:

        no hei haloo, monilla on tääl kirjoitusvirheitä... jättäkää ny se hivi rauhaan.. TUOKSUVAT HYVÄLLE!!! ja tosiaan kalliille parfyymeille, ei koskaan mitään tarjoustalo - axe - kamaa, ku suomalaiset..

        nii!! Bossia se olla pitää!


      • saara1987
        MaaritMoh kirjoitti:

        nii!! Bossia se olla pitää!

        eikä, ku van gilsiä! bossia käyttää egyptiläiset! :)


      • hihhulihei123
        saara1987 kirjoitti:

        eikä, ku van gilsiä! bossia käyttää egyptiläiset! :)

        maroc appelsiinit ovat parhaita =)


      • eloveena1984
        hihhulihei123 kirjoitti:

        maroc appelsiinit ovat parhaita =)

        joo. kannattaa hankkia marokkolaista poikaystävää. tulee olemaan tosi kivaa yhdessä! kalliita lahjoja, matkoja, hyvää seksiä jne... tosi kivaa!


      • luisa83
        eloveena1984 kirjoitti:

        joo. kannattaa hankkia marokkolaista poikaystävää. tulee olemaan tosi kivaa yhdessä! kalliita lahjoja, matkoja, hyvää seksiä jne... tosi kivaa!

        marokkolainen on aivan paras.


      • siiri86
        luisa83 kirjoitti:

        marokkolainen on aivan paras.

        haluaisin marokkoon asumaan. johonkin Rabatin rannalle taloon... Appelsiinipuut pihalla... AAaaahh...


      • susanna84
        siiri86 kirjoitti:

        haluaisin marokkoon asumaan. johonkin Rabatin rannalle taloon... Appelsiinipuut pihalla... AAaaahh...

        niin mäki! mut Agadiriin..


      • sanna87..
        susanna84 kirjoitti:

        niin mäki! mut Agadiriin..

        kyllä marokkolaiset ovat ihania. elämässäni ei ole ollut muita kuin marokkolaisia miehiä. enkä haluakaan ketään muuta! mahtavaa.


      • jaahass88
        sanna87.. kirjoitti:

        kyllä marokkolaiset ovat ihania. elämässäni ei ole ollut muita kuin marokkolaisia miehiä. enkä haluakaan ketään muuta! mahtavaa.

        joo.. marokko on ylivoimainen :) :)


      • idoo83
        jaahass88 kirjoitti:

        joo.. marokko on ylivoimainen :) :)

        haluan marokkolaisen miehen!! mistä saisin??


      • lucia88
        idoo83 kirjoitti:

        haluan marokkolaisen miehen!! mistä saisin??

        itäkeskuksen kahviloista..


      • hohhoo86
        lucia88 kirjoitti:

        itäkeskuksen kahviloista..

        joo! ja Tikkurilan ala-shellistä iltaisin!


      • moonika82
        hohhoo86 kirjoitti:

        joo! ja Tikkurilan ala-shellistä iltaisin!

        ja valtteri-kirppiksella helsingissä :)


      • leena78
        moonika82 kirjoitti:

        ja valtteri-kirppiksella helsingissä :)

        ja kannattaa ajaa busseilla! aika paljon kuskeja marokkolaisia !!!


    • tohtori sykerö,,,

      montako Marokkolaista pitää naida, jotta saa noinkin vakuuttavan tutkimustuloksen aikaiseksi?

      • mävaanheh

        ne ovat parhaita sängyssä!


      • jdo
        mävaanheh kirjoitti:

        ne ovat parhaita sängyssä!

        ei ainakin mun ex-"moroc"aviomies... Oli tosi surkea sängyssä ja muutenkin... pelkä sohvakoriste...


      • maroc
        jdo kirjoitti:

        ei ainakin mun ex-"moroc"aviomies... Oli tosi surkea sängyssä ja muutenkin... pelkä sohvakoriste...

        tuntuu et yks härö tääl kirjottelee vähän väliä eri niceillä..?
        onks teil oikeesti ees mitään kunnollista kokemusta marokkolaisista?
        ite oon ollu jo 5v. marokkolaisen kans..enkä voi sitä paljon kehua...2 lastakin on.
        marokkolaiset on tiivistettynä valehtelijoita,pettäjiä,rikollisia,no..yleisesti ottaen vaan kusipäitä.


      • mamboqueen
        maroc kirjoitti:

        tuntuu et yks härö tääl kirjottelee vähän väliä eri niceillä..?
        onks teil oikeesti ees mitään kunnollista kokemusta marokkolaisista?
        ite oon ollu jo 5v. marokkolaisen kans..enkä voi sitä paljon kehua...2 lastakin on.
        marokkolaiset on tiivistettynä valehtelijoita,pettäjiä,rikollisia,no..yleisesti ottaen vaan kusipäitä.

        Mitäs läksit.


      • tainaahmed
        mamboqueen kirjoitti:

        Mitäs läksit.

        minä olen ollut 7 vuotta marokkolaisen kanssa. ja yhtään pahaa sanottavaa ei ole. mies on ihana, kiltti, huolehtivainen, käy töissä ja tarvittaessa hoitaa lastamme.


      • naapurinmirja
        tainaahmed kirjoitti:

        minä olen ollut 7 vuotta marokkolaisen kanssa. ja yhtään pahaa sanottavaa ei ole. mies on ihana, kiltti, huolehtivainen, käy töissä ja tarvittaessa hoitaa lastamme.

        niin minäkin olen kuullut. kahdella kaverillani on marokkolainen. yksi on ollut jo 4 vuotta naimisissa, toinen pari vuotta seurustellut. eikä kummallakaan ole valehtelijaa, juoppoa, hakkaajaa, työtöntä, pettäjää tai uhkapeluria. että näin.


      • siiriliina
        naapurinmirja kirjoitti:

        niin minäkin olen kuullut. kahdella kaverillani on marokkolainen. yksi on ollut jo 4 vuotta naimisissa, toinen pari vuotta seurustellut. eikä kummallakaan ole valehtelijaa, juoppoa, hakkaajaa, työtöntä, pettäjää tai uhkapeluria. että näin.

        e voi yleistää. kaikissa maissa on mulkkuja. suomessakin.


      • minkvisti
        siiriliina kirjoitti:

        e voi yleistää. kaikissa maissa on mulkkuja. suomessakin.

        no kyllä on! ihan tarpeeksi!


      • pirkkofatima
        minkvisti kirjoitti:

        no kyllä on! ihan tarpeeksi!

        haluan muuttaa marokkoon. johonkin agadiriin, atlantin rannalle... aaaahhh...


      • justiina.
        pirkkofatima kirjoitti:

        haluan muuttaa marokkoon. johonkin agadiriin, atlantin rannalle... aaaahhh...

        marokkolaista lihaaaaaaaa... nam!


      • happyfatima
        justiina. kirjoitti:

        marokkolaista lihaaaaaaaa... nam!

        tapasin marokkolaisen klubissa kerran. tarjos juomia, heitti taksilla kotiin... pyysi puhelinnumeron.. soitti seuraavana viikonloppuna, vei ravintolaan syömään, osti kukkia, saattoi kotiin.... aah... siitä on nyt 6 vuotta mennyt. onnellisesti naimisissa. kyllä marokkolaista ei voita kukaan.


      • maghreb84
        happyfatima kirjoitti:

        tapasin marokkolaisen klubissa kerran. tarjos juomia, heitti taksilla kotiin... pyysi puhelinnumeron.. soitti seuraavana viikonloppuna, vei ravintolaan syömään, osti kukkia, saattoi kotiin.... aah... siitä on nyt 6 vuotta mennyt. onnellisesti naimisissa. kyllä marokkolaista ei voita kukaan.

        ihania marokkolaisia miehiä!!!


      • kivaaon
        maghreb84 kirjoitti:

        ihania marokkolaisia miehiä!!!

        joo! ala-tikkurilan shellissä iltaisin olevat! hahhahaa =)


      • fiksuus...
        kivaaon kirjoitti:

        joo! ala-tikkurilan shellissä iltaisin olevat! hahhahaa =)

        En suosittele miehille enkä naisille ryhtymistä suhteeseen ulkomaalaisten kanssa ilman että tunnet heidän kulttuuriaan muutenkin kuin lomamatkoje kautta...


    • niinkö ok

      kiitos informaatiosta.

      • kuunnelkaa...

        ei ne naisia kunnioita kuitenkaan.


      • mansikki79.
        kuunnelkaa... kirjoitti:

        ei ne naisia kunnioita kuitenkaan.

        no enpä nähny suomi-poikiakaan jotka naisia kunnioittais... :(


      • loistavaa.
        mansikki79. kirjoitti:

        no enpä nähny suomi-poikiakaan jotka naisia kunnioittais... :(

        haha! aika hyvä! ei olekaan...


      • salma-vuokko
        loistavaa. kirjoitti:

        haha! aika hyvä! ei olekaan...

        olen menossa naimisiin marokkolaisen kanssa ensi kesänä. en vois olla onnellisempi. ihanaa. vihdoinkin.


      • adfgf
        mansikki79. kirjoitti:

        no enpä nähny suomi-poikiakaan jotka naisia kunnioittais... :(

        Olet liikkunut ilmeisesti väärissä porukoissa. Itse näen naisia kunnioittavia suomalaisia miehiä joka päivä.


      • sillipurkki
        adfgf kirjoitti:

        Olet liikkunut ilmeisesti väärissä porukoissa. Itse näen naisia kunnioittavia suomalaisia miehiä joka päivä.

        marokko on ihana maa. ja marokkolaiset miehet vielä parempi! suosittelen lämpimästi.


      • fiksu.,
        sillipurkki kirjoitti:

        marokko on ihana maa. ja marokkolaiset miehet vielä parempi! suosittelen lämpimästi.

        Avioliitot ja lasten saaminen itselle vieraan kulttuurin edustajan kanssa voi johtaa erittäin ikäviin tilanteisiin. Harva nuori tyttö pystyy edes kuvittelemaan, mihin hän oikeastaan on ryhtymässä alkaessaan seurustella sellaisen ihmisen kanssa, jonka kieli, uskonto ja tausta ovat hänelle aivan outoja. Aluksi liiton symbioosivaiheessa nainen on usein valmis tekemään mitä tahansa miellyttääkseen miestään, mutta kun se menee ohi, avautuvat silmät karuun todellisuuteen. Silloin alkavat ongelmat.


      • tyhmävai...
        fiksu., kirjoitti:

        Avioliitot ja lasten saaminen itselle vieraan kulttuurin edustajan kanssa voi johtaa erittäin ikäviin tilanteisiin. Harva nuori tyttö pystyy edes kuvittelemaan, mihin hän oikeastaan on ryhtymässä alkaessaan seurustella sellaisen ihmisen kanssa, jonka kieli, uskonto ja tausta ovat hänelle aivan outoja. Aluksi liiton symbioosivaiheessa nainen on usein valmis tekemään mitä tahansa miellyttääkseen miestään, mutta kun se menee ohi, avautuvat silmät karuun todellisuuteen. Silloin alkavat ongelmat.

        ihanko totta.


      • marimilla.
        tyhmävai... kirjoitti:

        ihanko totta.

        marokkolaiset miehet ovat aivan ihania!


    • VAROITUS_VAROITUS

      Sen jälkeen kun Marokkolainen terroristi tappoi suomalaisia naisia Turussa 18.8.2017 suosittelisin varomaan Marokkolaisia miehiä vaikka en yleistämisestä pidäkään. Parempi varovainen kuin kuollut.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4944
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3237
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1385
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      180
      1216
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      66
      912
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      847
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      718
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe