Diablo biokuulat

Kuulat?!

Ostin honkkarista noita Diablon biokuulia (0.25g) 10 000kpl, eli kaks purkkii. Sit menin testaa niit ja aloin säätää hoppii.
Iihmettelin ku hoppi ei vaikuttanu oikeastaan mitenkään kuuliin. Laitoin hopin täysille eikä lähteny ylös tai mitenkään muuten vinoo, vaa tippu alas. Tyhjensin lippaat ja testasin muil kuulil. Aluks 0,20g ja toimi tosi hyvin. Sit jollain muil biokuulil (0.25g) ja toimi kans hyvin. Eli onks muille käyny noin?

Tos samoi

http://www.proairsoft.com/acatalog/copy_of_Diablo_biokuulat.html

40

4958

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m3tsAEp31kk0

      Eräällä kaverillani on ollut samoja kuulia ja hänen kokemuksensa olivat täysin samanlaisia. Itse kokeilin aikoinaan Vortexin biokuulia ja tuli käytyä läpi raamatun päähenkilöt ja anatomia kun koitin ampua, ne kun eivät lentäneet mihinkään; se purkki seisoo vieläkin hyllyssä odottamassa.

      Nykyään käytän G&Gn .28g palloja joihin olen ollut erittäin tyytyväinen.

      • Kuulat?!

        No kävin palauttaa ja sain rahat takas ni ei ongelmaa...


      • Softimies
        Kuulat?! kirjoitti:

        No kävin palauttaa ja sain rahat takas ni ei ongelmaa...

        Nuo paholaiset on pinnaltaan niin sileitä ja liukkaita etteivät ota kuin pehmeisiin (esim. guarderin silikoninen) hoppikumeihin... Vähänkään kovempi / liukkaampi kumi ei anna kierrettä ollenkaan.


    • 2345678

      mun mielest diablon kuulat on ihan hyviä

      • Cullin

        Ihan hyvälaatuisia kuulia ovat, mutta olen sanonut että kaikkiin AS-aseisiin nämä kuulat ei vain ole sopivia.

        Esim minulla on ongelma Cyman Glock18c sähköpistoolin kanssa Diablon 0.2:silla. Ne vain tippuvat piipusta ulos, ja kerääntyvät piipun äärelle. Huoh.


      • ne o iha liian ylihinnotettuja ja yleensä ei bio kuulia
        kannattaa vaan vaihtaa vaikka bls kuuliin niitä saa 18e 1kg pussin 0.28


    • diablo kuulat

      mul on cyman ak47 ja maruin m16a1 vietnam ja diablot ottaa näis aseis hoppii sairaan hyvin

    • joppe::.

      Mistä saa laadukkaita mutta halpoja bio kuulia?

    • biokuulari

      No ne diablon biokuulat nyt ovat aika halpoja mutta laadusta en osaa sanoa kun ei ole kokemusta.

    • poiuytr

      Diablot toimivat joissain aseissa, ja joissain ei. Omassa M733 Commandossa 0,25 toimii hyvin ja hoppiinkin ottaa.

    • jf-999

      kun mä oon käyttänyt joskus niitä 0.20 gramman biokuulia nii ne on toiminu iha yhtä hyvin kuin normit muovikuulat

    • äitis

      Mulla taas ei omassa JG:n gekossa toimi diablot ollenkaan. Välillä ei syötä ollenkaa,ja välillä tulee tupla syöttöjä.

    • ASE KUULA

      NE ON AIKA PASKOI KUULII EI TOIMI MUN SNIPUIS M24 VSR 10 L96 EIKÄ AUG HUONOI KUULII ITTE KÄYTÄN G&G

      • juust...

        käytit vissii 0.20g kyllä ainakin itellä on toiminu m4 ja m249 ja l96. kaverin augissakin toimi hienosti 0.28g.. että katoppa uudestaa. ps kenenkää ei kannata tulla vinemää että tää on vanha keskustelu jnejenjnejne ei jaksa aina tehdä uuttaaa jnejenejnejnee!


      • Diabloonpaska
        juust... kirjoitti:

        käytit vissii 0.20g kyllä ainakin itellä on toiminu m4 ja m249 ja l96. kaverin augissakin toimi hienosti 0.28g.. että katoppa uudestaa. ps kenenkää ei kannata tulla vinemää että tää on vanha keskustelu jnejenjnejne ei jaksa aina tehdä uuttaaa jnejenejnejnee!

        Diablot on paskoja. muuta en osaa sanoa.
        käytä vaan G&G:tä äläkä kuuntele mitä proairsoftissa sanotaan.


    • hopeinen.h

      Aikalailla riippuu pyssystä miten diablot toimii, JG gekko räimi pitkin mantuja kun taas marui soltti ampui samoja kuulia hyvin ja pitkälle.

    • ASASASASASASASAS

      NE ON SILEITÄ NE LÄHTEE KOVEMPAA RIIPPUU ASEESTA MIS KÄYTÄT KUULIA ITE EN KÄYTÄ DIABLOAAS

    • aTsTsoft

      diablot on tod peest.. ei toimi ollenkaa mun vesuriss eikä kaverin m24ssa mut kyllä niil voi omenoit heitellä ja jos kourallisen nakkaa ni osuuki

    • mahtava hymiömies

      Kröhhööm... Herra oikeinkirjoitus/ymmärtämisvalvoja tuli käymään! M24 ja vesuri on sama asia ' ;'

      • hulabal00o

        Kröhhööm... M24 ja vesuri ei ole sama asia, M24 on M24 ja vesuri taas mallintaa M700/M40 aseta sekä niissä on eri osat, esim lippaat, liipaisinkoneiso yms...
        omista molemmat...


      • huonotdiablot

        Ite yritin nollailla snipuu nii ihmettelin kun hoppia säädellessä ei tapahtunu mitää. Kannatta ostaa esim. Rocetteja


    • Ei diabloo
    • 123456789o0p+dfgjhkl

      hinta?

    • Biokuula

      Voiko 20g Biokuulia käyttää jos aseen mukana tulee 12g kuulia mukana.Ja lähtönopeus on 100m/s.

      • wafesjnhbve

        No trololololol vaan itselles.


      • Airsofterna

        Sä ja sun 15€ mossberg m590 :D


    • ics pihvi

      ostakaa kuulapurkista ICS bioja ne on tosi halpoja ja laadukkaita.

    • jomppa1234321

      En ymmärrä miksi Diabloista sanotaan niin paljon pahaa. Älkää ostako niitä diablon biokuulia, jos ne on niin paskoja. Diablon normaalit kuulat on parhaimpia, mitä löytyy. Virhetoleranssi 5.95mm /- 1mm. Eli jos siihen on luottamista, niin ei pitäisi olla mitään ongelmaa minkään normaalitehoisen aseen kanssa. Jos jumittaa, niin vika on aseessa. Ja Diablo ei tietääkseni valmista, kuin 0,12-0,25 grammaisia, joten turha valittaa siitä, että "noi on ihan paskoi, ku ei toimi mun snipus, vaikka se ampuu 150m/s".

      Laittakaa vaan peukkuja alas. Annatte vaan tietämättömän kuvan itsestänne.

      • jomppa1234321

        Siis /-0,01mm...


      • Tietäjäpoju

        Diabloilla lukee virhemarginaali mutta ei lue kuulan halkaisijaa ja niinkuin eräässä linkissä jo sanottiinkin diablot olivat toisiksi paskimmat kuulat


    • Biokuula

      Biokuulat on kestävii mun kaveri on ampunu niillä joa 1-2 vuottaa 0,25g.

    • hor2
      • softeri

        Käykö diaplon biokuulat asg g36c aseeseen joka on sähkötoiminen


    • Airsof

      Ihan hyvin mulla on toiminut tykkään kyllä enemmän horneteista

    • Wtf85

      Mulla on ICS bioja ne on ihan hyviä

    • noita diabloja ei kannata misään nimeesstä laittaa mihinkää airsoft aseeseen, ne siis totaalisesti voi tuhota sun aseen, niitä joskus ku alotin ni niitä käytin tuli paljon kommentia että ei kannat käyttää, mulki on ollu tämmöstä mistä mainitsit
      ne kuulat paskoo hopin ja jumittaa piippua ja lisäks tekee piipun iha paskaseks heti
      kannattaa käyttää vaikka BLS Bio kuulia ne on parhaat siihen hintaa

      • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      336
      3794
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1689
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1458
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1308
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1292
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      57
      1264
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1221
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe