Mistä käytetty polkupyörä?

Kesäkuntoilija

En nyt kysele hyviä tai huonoja kirppiksiä tms. vaan listaa siitä missä Jyväskylässä myydään käytettyjä fillareita?

Kirppiksiä, fillarikorjaamoita, kierrätyskeskuksia tms?

17

8857

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aiivan samaaa

      Kysele poliisilaitoksen "löytöpyöriä", niillä on joskus huutokauppa aiheesta. Ite ostin Kasinhännästä, Tikkakosken armeijan ylijäämävarastolta. Löytysköhän Kirrin Pelimies-liikkeestä.. sielä myyään erilaista käytettyä urheilu-/harrastusvehkeitä. Onnee metästykseen.

    • minä ite

      käy pajatiellä (Roililta 100 metriä keltinmäen suuntaan ja käännyt oikealle) tekevä säätiöstä kysymässä. Valinnanvaraa on.

    • vaikkapa

      eco centeriltä, tietääkseni sielläkin korjaillaan ja myydään vanhoja pyöriä, niin ja uusiotuotekin taitaa niitä myydä.

    • löytyy
      • ei kannata!

        itse kävin katsomassa. pyysivät jopa 80€ pyörästä, joka hädin tuskin oli ajokuntoinen. sellainen ojassa ruostunut pyörä. kysyessäni pyörien kunnosta vastaukseksi sanottiin "en osaa sanoa".

        tuskin edes tekevät pyörille mitään, laittavat vaan ihmisten ilmaiseksi tuomia pyöriä suoraan myytäväksi.


      • Ostin muualta
        ei kannata! kirjoitti:

        itse kävin katsomassa. pyysivät jopa 80€ pyörästä, joka hädin tuskin oli ajokuntoinen. sellainen ojassa ruostunut pyörä. kysyessäni pyörien kunnosta vastaukseksi sanottiin "en osaa sanoa".

        tuskin edes tekevät pyörille mitään, laittavat vaan ihmisten ilmaiseksi tuomia pyöriä suoraan myytäväksi.

        Omien kokemusten perusteella antaisin Uusiotuotteesta saman neuvon, eli kannattaa välttää. Ilmeisesti polkupyöriä kunnostaa monenkirjava sakki eikä kukaan ole vastuussa korjaajien ammattitaidosta tai pyörien kunnosta.
        Kaksi koeajamaani pyörää, joiden piti olla täysin kunnostettuja, olivat päin mäntyä kasattuja. Mainitessani asiasta neuvo oli "en tiedä kuka ne on korjannut, ei ole minun vastuullani. En ehdi niitä laittelemaan, kannattaa ostaa jostain muualta".


      • Uusioon korjaamoon
        Ostin muualta kirjoitti:

        Omien kokemusten perusteella antaisin Uusiotuotteesta saman neuvon, eli kannattaa välttää. Ilmeisesti polkupyöriä kunnostaa monenkirjava sakki eikä kukaan ole vastuussa korjaajien ammattitaidosta tai pyörien kunnosta.
        Kaksi koeajamaani pyörää, joiden piti olla täysin kunnostettuja, olivat päin mäntyä kasattuja. Mainitessani asiasta neuvo oli "en tiedä kuka ne on korjannut, ei ole minun vastuullani. En ehdi niitä laittelemaan, kannattaa ostaa jostain muualta".

        Mulla kans huonot kokemukset "firmasta". Vein pyörän sinne korjattavaksi eikä sieltä ilmoitettu että se oli valmis vaikka lupasivat laittaa tekstiviestin. Menin sitten muutaman viikon päästä kyselemään ja olihan se "korjattu". Mainitsin asiasta mustahiuksiselle korjaajalle ja hän kehtasi olla minulle töykeä ja alkoi korottaan ääntään! Sanoin että ei minulle tarvitse huutaa, minähän tässä se asiakas olen. Kaiken kukkuraksi pyörä oli vielä huonommassa kunnossa kun olin hetken ajanut ja jouduin viemään sen toiseen paikkaan korjattavaksi. Siihen puljuun en enää mene enkä kyllä ostaisi niitä ylihinnoiteltuja rotiskoja!


    • alla1

      Käy sukellusreissulla kuokkalan sillan alla ja takuulla löydät montakin mainiota fillaria

      • ainakintuoltalöytyy

        Joo tuolta löytyy varmasti, kun järkevä polkupyörävaras heittää kulkuneuvon sinne käytettyään :)


    • taimoniemi

      viitasaarella kirppis ja valinnan varaa on

    • viiden isi

      Minna Canthin kadulla oleva pyöräkorjaamo myy käytettyjä ja kunnostettuja pyöriä.
      Samoin Ahjokadulta löytyy Sporttidivari, jossa on kaikkea mahdollista liikunta ja urheiluvälinettä myynnissä.

    • Risto20

      www.polkupyorakorjaamo.com. Heillä on jyväskylässä paljon kunnostettuja käytettyjä pyöriä.

    • trollaattorienralli

      Joo ei käytetystä polkupyörästä kannata maksaa yli 5EUR. Tämä on fakta.
      Poliisin huutokaupassakin lähtöhinta pitäisi kai olla 4 senttiä, joka pyöristyy 5-senttiin. "Kuka tarjoaa 10 senttiä?"

      2:n vaiheilla että menisikö mökille vai sitten ostaisi viikon ruoat varastoon ja kuuntelisi huvikseen "troollaattori-rallien" tuloksia ralliradiosta.

    • varast

      Yliopistojen pihoilla on varmaan tuhansia pyöriä päiväsaikaan. Eiköhän sieltä lukottomiakin löydy, joten sieltä vaan hakemaan. Jos pyörä ei ole lukossa niin tuskin omistaja sitä jää kaipaamaan Yleensä lukossaolemattomuus on jo merkki siitä, että pyörä on jo vähintään kerran varastettu.

    • nishikiniskanhiki

      Joo jostain käytetystä nishikistä tuskin yli 10e kannattaa maksaa, normi vaihdepyörästä 5e maksimi..

    • Kortepohjalainen

      Sovatek säätiö, Matarankatu 4 myy huollettuja käytettyjä fillareita. Samoin Polkupyörätori Minna Canthin katu 22 myy edullisia huollettuja käytettyjä fillareita.

    • AjelenPolkupyörällä

      Tuollahan niitä on viikonloppu aamuisin ojat täynnä polkupyöriä.
      Ota sieltä fillari ilmaiseksi itsellesi...niin minäkin otin

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6233
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3986
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      262
      2397
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1940
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1403
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe