Valitut Palat tilauksen irtisanominen

ei onnistu millään

Puhelinmyyjä (telemarkkinoitsija tai mikä saatanan välikappale olikin) kauppasi ilmaista numeroa Valituista Paloista.

No eihän se mikään ilmainen ollut, kestotilaus ja lasku. Irtisanominen tehtiin välittömästi Valittujen Palojen laskun yhteydessä olleiden ohjeiden mukaan kirjallisesti.

Irtisanominen vahvistettiin, mutta siitä huolimatta tuli uusi lasku. Puhelinsoitto ja luvattiin ettei laskuja enää tule.

Pari viikkoa ja tuli taas uusi lasku. Puhelinsoitto ja jälleen luvattiin ettei laskua enää tulisi...

Asiakaspalvelu on Valituilla Paloilla todella töykeää, ylimielistä ja aliarvoista kaikilta osin, siis etenkin puhelimessa.

Miten toimia jatkossa jos vielä tulee lasku Valituilta Paloilta? Lehteä sieltä ei onneksi ole postitettu (muuta kuin se yksi "ilmainen", josta siitäkin neljä euroa maksettu laskulla).

161

52617

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huijattu

      3.11.2009 tulleen Valittujen Palojen välissä oli seteli, jossa kerrottiin, että voit voittaa 2000,00 käteistä. Ohjeena oli. Mene osoitteeseen www.valitutpalat.fi/rahaa ja voit voitaa. Valittujen Palojen sivuilta ei auennut laisinkaan ko. sivua.

      • Kuole sika

        En tiedä mikä paskakone sinulla on, mutta kyllä tuo sivu aukeaa aivan ilman mitään ongelmia.


      • HT
        Kuole sika kirjoitti:

        En tiedä mikä paskakone sinulla on, mutta kyllä tuo sivu aukeaa aivan ilman mitään ongelmia.

        Joo, ei ole tollasta osoitetta kuin www.valitutpalat.fi/rahaa. Piti soitaa puhelimella asiakaspalveluun, että pääsi mukaan arvontaan. Onko toi huijausta vai ei en tiedä, mutta outoa toimintaa joka tapauksessa.

        Mulla ei ole ainakaan mikään paskakone, joten ei siinnä ainakaan ole vika.


      • Raakkeli

        Minä olen todennut saman ongelman ettei sellaista sivua taida olla olenkaan.Luvataan kyllä kaikenlaista,mutta ne ei ole tosia.Missä vik?.Toinen asia mikä ärsyttää on se että kilpailuja tulee jos jonkinlaisia.Joissa luvataan että nyt olet voittajien joukossa,mutta voittoja vain ei tule.Olen vastannut kaikkiin kilpailuihin jo monia vuosia,enkä ole saanut pienintäkään voittoa.
        Kolmas asia on että kun vastaillaan erilaisiin kyselyihin.Ja siellä on kohta missä kysytään tunnetko valitut palaat lehden.Niin eikö voisi olla myös vaihtoehtona,kohta että olen tilaaja jo?


      • asiakas v:sta -74

        nythän on juri tullut uusi Valittujen Palojen "Toiveraha"-kortti, jonka ohjeiden mukaan ei pääse netissä eteenpäin.


      • Ei ongelmia
        asiakas v:sta -74 kirjoitti:

        nythän on juri tullut uusi Valittujen Palojen "Toiveraha"-kortti, jonka ohjeiden mukaan ei pääse netissä eteenpäin.

        Nyt pitäisi tajuta että www-alkuiset ovat suoria osoitteita, eli niitä ei haeta googlen tai muiden hakukoneiden avulla, vaan osoite kirjoitetaan ylös osoitekenttään!!!


      • SenkinPönttö

      • Mervijaana

        En pääse irti mokomasta huijarista. Olet nurmeksen ainoa, tai muutama vain saanut timannivoiton. On Niin hyvä asiakas, että raha on mennyt tilauksiin, jos saa myös jotain. Ja paskat. Lopetan muut, mitä en ole vielä hakenut postista. Kyllä vp voi antaa sen asiakas palautus maksu, olen niin paljon ostanut.


      • Erkkiantero

        Olen 30 vuoden ajan osallistunut näihin kilpailuihin, joihin olen muka päässyt ihan finaaliin asti ja voittajien joukkoon. En kuitenkaan ole voittanut yhtään mitään enkä aio osallistua mihinkään kilpailuihin. Näissä kilpailuissa on pienenkin voiton saaminen yhtä todennäköistä kun lottovoitto.


      • Anonyymi
        Raakkeli kirjoitti:

        Minä olen todennut saman ongelman ettei sellaista sivua taida olla olenkaan.Luvataan kyllä kaikenlaista,mutta ne ei ole tosia.Missä vik?.Toinen asia mikä ärsyttää on se että kilpailuja tulee jos jonkinlaisia.Joissa luvataan että nyt olet voittajien joukossa,mutta voittoja vain ei tule.Olen vastannut kaikkiin kilpailuihin jo monia vuosia,enkä ole saanut pienintäkään voittoa.
        Kolmas asia on että kun vastaillaan erilaisiin kyselyihin.Ja siellä on kohta missä kysytään tunnetko valitut palaat lehden.Niin eikö voisi olla myös vaihtoehtona,kohta että olen tilaaja jo?

        Olen ottanut osaa kilpailuihin jo yli 40 vuotta, välillä jotain hurahtanut tilaamaankin. Nyt lehteä tilannut aina joskus sen vuoden. Saanut keittiöveitsen pari kertaa, sitä ennen niitä toimimattomia kellontapaisia. Nyt tuli kirje, jatka tilausta samaan 29,90 euron hintaan, ja osallistu arvontaan samalla. Kuitenkin minun tilaus päättyy vasta elokuussa. En tiedä maksaako joku sitä 85 euron vuosihintaa koskaan. Nyt jäi laittamatta se arvonta ja tilauksen jatkamiskirje postiin, ei ehkä enää "ehdi" edes. Laitoin sähköpostia heille KAKSI kertaa, ei mitään vastausta. Kysyin että mikä kiire uusia tilaus kun entinenkin päättyy vasta syksyllä. Ei vastausta mitään. Sanoin jopa jatkavani tilausta mutta että miksi näin kiire yhtäkkiä. Rupesi ottamaan päähän ja en taidakaan jatkaa tilausta. Soittaa ilmeisesti sinne pitää, kalliiseen numeroon. Jos jatko olisikin sitten sen kalliimman hinnan mukainen niin kiitos mutta ei kiitos sitten, tietenkään. On lehdessä mielenkiintoisiakin juttuja, mutta paljon jää lukemattakin. En ymmärrä, on sieltä aikaisemmin vastattu, kohtuullisessa ajassa. Muutoinkin tuotteensa aika kalliita, olipa mitä tahansa. Luetteloista ei voi ikinä tilata mitään kun kaikki hurjan kallista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ottanut osaa kilpailuihin jo yli 40 vuotta, välillä jotain hurahtanut tilaamaankin. Nyt lehteä tilannut aina joskus sen vuoden. Saanut keittiöveitsen pari kertaa, sitä ennen niitä toimimattomia kellontapaisia. Nyt tuli kirje, jatka tilausta samaan 29,90 euron hintaan, ja osallistu arvontaan samalla. Kuitenkin minun tilaus päättyy vasta elokuussa. En tiedä maksaako joku sitä 85 euron vuosihintaa koskaan. Nyt jäi laittamatta se arvonta ja tilauksen jatkamiskirje postiin, ei ehkä enää "ehdi" edes. Laitoin sähköpostia heille KAKSI kertaa, ei mitään vastausta. Kysyin että mikä kiire uusia tilaus kun entinenkin päättyy vasta syksyllä. Ei vastausta mitään. Sanoin jopa jatkavani tilausta mutta että miksi näin kiire yhtäkkiä. Rupesi ottamaan päähän ja en taidakaan jatkaa tilausta. Soittaa ilmeisesti sinne pitää, kalliiseen numeroon. Jos jatko olisikin sitten sen kalliimman hinnan mukainen niin kiitos mutta ei kiitos sitten, tietenkään. On lehdessä mielenkiintoisiakin juttuja, mutta paljon jää lukemattakin. En ymmärrä, on sieltä aikaisemmin vastattu, kohtuullisessa ajassa. Muutoinkin tuotteensa aika kalliita, olipa mitä tahansa. Luetteloista ei voi ikinä tilata mitään kun kaikki hurjan kallista.

        Kaikki perustuu uhrien ymmärtämättömyyteen ja osaamattomuuteen.

        Jos ymmärtäisit jotain, ei olisi mitään ongelmia.

        Netistä löydät ihan ilmaiseksi mielenkiintoista luettavaa. Tuhoa aina sivuston evästeet, jos et enää pääse lukemaan sivustolta mitään. Toimii usein.

        Turha maksaa huijareille mitään.


    • Otsaan lyönti kisa.

      Ei ainoa lehtifirma mikä ei osaa Suomea Suomessa Sanoma Magazinesin lehden tilaus muutoksen kanssa ollut ymmärrys hukassa.Katkaisivat lopuksi kun eivät muuta ymmärtäneet.Mutta uuden tilauksen kanssa taas möhlitty aikojen kanssa.Mikähän siinä onkin kun muutokset ja lopetukset aina takkuaa.Samoin pitää sanoa irti kuukausi ennen,mutta uuden tilaus onnistuu vaikka parissa päivässä.Vaikuttaa selvältä kusetukselta asikkaita kohtaan.Tilaus on myös ilmainen mutta lopetus maksaa ainakin puhelin numeroilla.
      Ja nettiinkin tuntuu olevan vaikea saada vastausta ainakaan kohtuu ajassa tai ollenkaan.

      • Tarkastelija T.

        Valittujen Palojen Ilkka Virtanen on tehnyt lehdestä raadollisen likakaivojournalismia harjoittavan roskalehden. Tässä ainakin yksi selkeä seikka olla lukematta tälläistä roskaa:

        http://www.laki24.fi/keskustelu.php?id=12286

        lainkohdat: 1 § (24.8.1990/769) 2 § (24.8.1990/769) Törkeä petos
        Helsinkiläinen mainostoimisto Mediafocus,Pirjo Kauppinen sekä Valitut Palat ovat erehdyttäneet kuluttajia ostamaan tai tilaamaan Valitut Palat- nimisen painotuotteen sekä erehdyttämällä tai erehdystä hyväksi käyttäen markkinoimalla painotuotetta luotettavana vaikka painotuote osoittautunut valheeksi ja kuluttajaa harhauttavaksi.
        Kyseisen painotuotteen artikkelissa Pirjo Kauppinen on nimetty valheellisesti toimittajaksi, edelleen hän on esiintynyt valheellisesti neliraajahalvantuneena, edelleen luotu epätodellisia mielikuvia "lääkärien diagnooseista" edelleen epätodellisia mielikuvia "toivon lähettilääksi", joka parantuu ja kävelee vammasta josta hän ei enää realistisesti parannu. Artikkeli on ollut omiaan kyseenalaistamaan Readers Digestin uskottavuutta painotuotteidensa markkinointilinjaan suhteutettuna. Petos on ollut kokonaisuutta arvostellen törkeä. Se on lisäksi horjuttanut uskottavuutta jokaisen invalidin oikeusturvaan,lainkuuliaisuuteen sekä uskottavuuteen. sanktio: rikoksentekijä on tuomittava törkeästä petoksesta vankeuteen


      • lehtimies .
        Tarkastelija T. kirjoitti:

        Valittujen Palojen Ilkka Virtanen on tehnyt lehdestä raadollisen likakaivojournalismia harjoittavan roskalehden. Tässä ainakin yksi selkeä seikka olla lukematta tälläistä roskaa:

        http://www.laki24.fi/keskustelu.php?id=12286

        lainkohdat: 1 § (24.8.1990/769) 2 § (24.8.1990/769) Törkeä petos
        Helsinkiläinen mainostoimisto Mediafocus,Pirjo Kauppinen sekä Valitut Palat ovat erehdyttäneet kuluttajia ostamaan tai tilaamaan Valitut Palat- nimisen painotuotteen sekä erehdyttämällä tai erehdystä hyväksi käyttäen markkinoimalla painotuotetta luotettavana vaikka painotuote osoittautunut valheeksi ja kuluttajaa harhauttavaksi.
        Kyseisen painotuotteen artikkelissa Pirjo Kauppinen on nimetty valheellisesti toimittajaksi, edelleen hän on esiintynyt valheellisesti neliraajahalvantuneena, edelleen luotu epätodellisia mielikuvia "lääkärien diagnooseista" edelleen epätodellisia mielikuvia "toivon lähettilääksi", joka parantuu ja kävelee vammasta josta hän ei enää realistisesti parannu. Artikkeli on ollut omiaan kyseenalaistamaan Readers Digestin uskottavuutta painotuotteidensa markkinointilinjaan suhteutettuna. Petos on ollut kokonaisuutta arvostellen törkeä. Se on lisäksi horjuttanut uskottavuutta jokaisen invalidin oikeusturvaan,lainkuuliaisuuteen sekä uskottavuuteen. sanktio: rikoksentekijä on tuomittava törkeästä petoksesta vankeuteen

        http://pirjokauppinen.blogspot.com/


      • Mervijaana

        tämmösellä vietävän hitaalla alueella, oon pitkään touhunnut egde nopeudella, kunnes sain 3G
        mokkulan tännekin toimimaan. Asun täällä susirajalla, mutta tykkään että oon saanut justs näiltä yhtiöiltä parhaimmat asiakaspalvelut. En mä oo sieltä voittoja saanut, mutta siitä viis,kun monet tuotteet ovat olleet tosi tarpeellisia, ja oon voinu maksaa erissä samalla hinnalla..Käytän enempi puhelinta, lähetän useita myös takaisin, kun en pidä. Käyttäkää googlen kääntäjää ja ilmoittakaa s-postilla. Suomi on vaikea kieli. Oon itse ollut asiakaspalvelussa töissä, ehta suomalainen, muuttanut satakunnasta. Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa.


    • Nordic-man

      Puhelinmyynnistä pitää tulla tilausvahvistus mahdollisesta tilauksesta jonka saatuasi voit perua kyseisen tilauksen, mikäli se ei ole sellainen mistä olet sopinut. Kestotilaukset yleensä pitää perua kirjallisena, nykyään sen pystyy tekemään myös netissä. Mutta jo alkanut kestotilausjakso on kuitenkin maksettava .

      • Siperia opettaa

        kuitenkin 2 viikon peruutusoikeus laskun saamisen jälkeen?
        Ainakin ennen on onnistunut.


      • reerder gidest
        Siperia opettaa kirjoitti:

        kuitenkin 2 viikon peruutusoikeus laskun saamisen jälkeen?
        Ainakin ennen on onnistunut.

        peruutuksestaisi.


      • Mervijaana

        Kyllä siperia ja susiraja odottaa. Älkää muut tehkö samaa virhettä. Tavara voi olla tarpeellista ja hyvä uni ja immuno ekxtra hyvä, en halua ottaa vp kautta. Raha menee turhaan. Laitan sen säästöön, saa mukavan tilin rahastoon.


      • Mervijaana

        Laitoin mainoskiellon koko vp. Lisää tuli. Kunnon elämä näköjään on mukana. Kun samanlaista tavaraa löytyy halvemmalla jopa tuppukylällä. Vp riittää rahat, mulla ei riitä. Esto ei auta. Kuinka saan tuon postin kannon loppumaan. Olen jo vastannut niin usein, jos jotain on tullakseen ei pitäisi enää tilata. Tulee mieleen, laittaako vp tarkoituksella kirjeitä, et saa jos et vastaa, menetät mahdollisuuden. Kun on ikää tullut. Ei nuorempana noin kiusattu, vaikka tilasin paljon. Minun järkeni on yhä hyvä. Lämmittää sillä hyvin talon. Pysäytän välillä lehden vuoden loppuun. Kun ei tule luettua mitään, en ehdi oman kirjan takia.


      • Anonyymi
        Mervijaana kirjoitti:

        Laitoin mainoskiellon koko vp. Lisää tuli. Kunnon elämä näköjään on mukana. Kun samanlaista tavaraa löytyy halvemmalla jopa tuppukylällä. Vp riittää rahat, mulla ei riitä. Esto ei auta. Kuinka saan tuon postin kannon loppumaan. Olen jo vastannut niin usein, jos jotain on tullakseen ei pitäisi enää tilata. Tulee mieleen, laittaako vp tarkoituksella kirjeitä, et saa jos et vastaa, menetät mahdollisuuden. Kun on ikää tullut. Ei nuorempana noin kiusattu, vaikka tilasin paljon. Minun järkeni on yhä hyvä. Lämmittää sillä hyvin talon. Pysäytän välillä lehden vuoden loppuun. Kun ei tule luettua mitään, en ehdi oman kirjan takia.

        Silppua kyllä kuoreen,kyllä loppuu


    • älä tilaa

      Minulle on soitettu paloista, kysytty haluanko tilata? olen sanonut ei, kiitos, useaan kertaan. SIlti lehti luukusta tuli ja pitkään, samoin kuin laskuja, useista soitoista ja posteista huolimatta.
      Miehelle on samaa tehty ainakin kaksi kertaa, hänellä on vanha nimi ja aika vanhan kuuloinen ääni. Ilmeisesti yrittävät huijata varsinkin vanhuksia.
      Ihme touhua, samoin kuin ne mahdottomata paksut kirjekuoret, joissa kerrotaan seuraavassa kuoressa tulevan mahtavan tarjouksen ja kaikkia lappuja pitäisi säästää ja leikata ja liimata ja onnennumeroita keräillä.

      En suosittele kelleen, varmasti saavat monet vanhukset maksamaan laskut lehdistä mitä eivät ole tilanneet ja tilamaan noilla "voittokuorilla" ja raaputa, leikkaa ja liimaa kupongeila.

      • Polttopulloja repuss

        Minulle tuli juuri postissa iso paketti Valituilta paloilta. Revin sen auki, kun ajattelin että jos olen vaikka jostain kilpailusta jotain voittanut. Siellä oli Valitus Palat lehti, joku elektroniikka tilpehööri (tilaajalahja), sekä lasku. Mutta EN OLE TILANNUT KOKO vitun lehteä. Ovat kyllä yrittäneet kaupata, ja olen kieltäytynyt. Yhdelle jankuttajalle löin luurin korvaan.


    • Valitut valitukset

      Täytyy sanoa että on se saatana ihmeellistä että tuotakaan lafkaa ei sitten ikinä saada kuriin!!!

      25 vuotta sitten isälle tuli valitut palat kahteen kertaan joka kerta. Toinen etunimellä ja toinen toisella nimellä. Kummankin tilauksen lopettamiseen meni kuukausia aikaa ja vaivaa!

    • reynolds45

      Haluan lopettaa valittujen palojen tilauksen tällä päivämäärällä,koska luen siitä ainoastaan vitsit,joten en halua enää sitä. T.Reijo Koskinen

      • 00037-41584

        haluan lopettaa valittujen palojen tilauksen tälläm päivämäärällä, joten en halua enää sitä. t. jukka bremer


      • Poikki ja pinoon
        00037-41584 kirjoitti:

        haluan lopettaa valittujen palojen tilauksen tälläm päivämäärällä, joten en halua enää sitä. t. jukka bremer

        Törkeää, piti olla vain muutama numero ja tuli kestotilauslasku 19,90 ja muka vuosimaksu tavallisesti on 60 euroa. Joten, jos poikki pistät, niin tulee sitten kai tuo 60 euron lasku. En ole vielä soitellut, mutta olen kironnut itseni siihen tilaan, että soitan ja peruutan nuo huijaustilaukset.


    • Seija Hämäläinen

      Näin Valitut Palat vedätti rammalla vai vedättikö rampa Valittujen palojen hölmöjä, Katso analyysi alareunasta.Taustalla hääri Mediafocus oy niminen pienkioski.

      http://kauppinenpirjo.blogspot.com

    • vittuuntunut

      ÄLKÄÄ TILATKO MITÄÄN CD LEVYJÄ valituiltapaloilta KOSKA
      SIELLÄ ON JOUKOSSA KEHNOJA KOPIOTA KAPPALEISTA.
      SUOMALISET KAPPALEET VIROKSI MURTAEN.
      ITSE MENIN HALPAAN MUTTA EN MENE ENÄÄN JA
      SIKSI VAROITUS TEILLE MUILLE.

    • Valistunut kuluttaja

      Parempi siis kun ei lue valittuja paloja eikä ole tekemissä sen roskasakin kanssa.

    • Kimmo Lasonen

      Ajankohtaisuus on kaukana silloin kun tarkastellaan huijasiko rampa Valittujen Paloja pienkioski Mediafokuksen kanssa vai huijasiko Valitut Palat lukijoitaan. Ja luotettava merkki hahahaha kattia kanssa

    • En enää tilaa, en en

      Joopa, minä hölömö menin 8 kk sitten tilaamaan Valitut Palat puhelinmyyjältä. Syy miksi tilasin täksi vuodeksi oli se, että musta se oli ollut ihan asiallinen tapaus mitä sukulaisten luona oli lukenut vanhoja numeroita. Nooh ....... onhan sieltä noita Paloja postilaatikkoon tullut, tosin 85 % lehden sisällöstä on pelkkiä mainoksia ja 10 % vitsejä, EHKÄ joka toisessa numerossa nippa nappa yksi luettava artikkeli, sekin sitten ihan jonnin joutavaa tarinaa jostakin huuhaa asiasta. Viimeisimmän numeron(kin) laitoin roskikseen, vain mainoksia oli ja niitä tulee kyllä kiitos ilmaiseksi postilaatikkoon. Ikinä en ollu tilannu mitään puhelinmyyjältä ennen tätä enkä kyllä sitten varmana tilaa jatkossa ikinä enää mitään, oli eka ja vika kerta. Pitääköhän minun nyt jo alkaa "irtisanomaan" seuraavan vuoden numerot, vaikkain en todellakaan ole tilannut ja maksanut kuin vuodeksi 2011.

    • mediaasiantuntija

      Kaikki tälläiset lehdet kannattaa jättää väliin: http://apu-lehti.blogspot.com

      Roskaa saa maksamattakin niin miksi siitä pitäisi vielä tilata

      "eihän se kustantaja vaan se toimitus se tekee julkaisusta mädän"

    • ei ymmärretä puhetta

      Vanhalle äidilleni 85v tuli paketti ja äitini sanoi ettei tilannut. Soitin ja sanoin että ei olle tilattu, lupasivat perua ja lupasivat merkata että ei saa kyseiselle henkilölle enää soittaa. Sanoivat että ei tarvitse palauttaa ja sanoivat että luultavasti tulee vielä syyskuun numero mutta ei sitäkään tarvitse palauttaa. Saa nähdä vieläkö karhutaan.
      Muutama vuosi sitten sai useamman kerran soittaa kun pakolla tilaajaksi laittoivat.

    • rogerist

      Miksi te tänne laitatte noita peruutusilmoituksia, luuletteko että ne lukee teidän viestejä täältä ja lopettavat tilausenne, voi v.....u mitä uuvatteja nykyään ihmiset nykyään on!

    • Menkää asiakaspalv.

      No saatte te itkeä jos Valitut Palat ei sano irti teidän tilauksia, kun täällä peruutatte niitä! Mistähköhän muualta noita peruutuksia löytyy...?

      • Anonyymi

        Olen irtisanonut Meidän Suomi lehden pyytänyt vastausta sp- ei kuulu mitään en tilaa enää koskaan miksi ei vastata loppui nyt tilaaminen KIITOS


    • Jorkki

      HAHAA! ei voi olla totta, onko tämä joku kollektiivinen vitsi nämä peruutukset täällä? ei kukaan voi olla noin urpo.

    • sakuroini9

      En halua edes viestejä valituilta paloilta.Avaan minkä sivun tahansa niin aina vilkkuu sinulle uusi viesti välituilta paloilta ja plääpplääp.KYLLÄSTYTTÄÄ!!!!

    • Valitut Palat: paskiaisten mielestä. älä käytä puhelinmyyjiä enää VP, boikotti tulee vielä **********

    • jortikka söpö

      Huijausta koko paska netissä ei voi perua ja puhelimessa soi musiikki,kotonakin on varmaan jokaisella radio...........................

    • Moi moi

      Kotirauhaa myyjä vaan halua kokeilla!!! Oikea "pain in the ass" myyjä!!!!! Ja sitten kun sanoo että ei kiinosta, niin vänkyttää että soittaa tunnin päästä... Joo ja se tunnin päästä oli 10 minuutin kuluttua!!! Oikea paska!!!

    • "URPOT"

      Siis luuletteko todellakin että lehtitilauksia perutaan tai yleensä mitään perutaan jollakin keskustelupalstalla. Käsittämätöntä. Ja sit vielä ihmetellään että lehti vielä tulee. HALOO!!!!! Järjen käyttö on sallittua mutta jos sitä ei ole, niin minkäs teet. Turha sitä on täällä itkeä.

    • lopettaja

      taas tuli ihana lehti ? katteli läpi äkkiä luen myöhemmin sanasta sanaan kuin aapisen aikoinani . nyt on soleil - ilma toivotan kaikilla kirkasta pääsiäistä 2012 .

    • ;)

      Oletteko ihmiset oikeasti niin tyhmiä että perutte lehtitilauksia täällä keskustelupalstalla joka ei liity mitenkään Valittuihin paloihin?? Vielä ihmetellään että miksihän peruutus ei mene perille. Ehkäpä kannattaisi ottaa yhteyttä kyseisen lehden asiakaspalveluun. Mistä näitä idiootteja oikein tulee?

    • vanha parta

      valitse google valitutpalat jasitten asiakaspalvelu jatka helppo lopetus kun sen löytää

    • Viipurin rinkeli

      annoin luvan vain näytenummeron postittamisesta , muistelen 3-4 euron hinnasta.
      joka kuulemma oli postituskulu en ole tilannut ko. lehte enkä tilaa koska laskulla
      uhkailette. Puhelinmyyjälle sanoin selkeästi ,vain näytenumeron saatte laittaa ei muuta. Olen teille velkaa 3,32 e korko, en ole sitä ensimmäistä lähetystänne avannut,
      palautan sen teille viikon sisällä avaamattomana. kiitos lainasta

    • Älyhoihoi

      Oletteko aivan tosissanne kun tänne laitatte noita peruutuksianne, HALOO. Eikö tukan alla enää liiku edes kusi. Voi v....tu mitä urpoja!

    • pelle maisala

      haluha loppeta tilamese

    • EI HELV...

      EI VOI OLLA TOTTA!! Siis te ihan oikeasti laitatte tänne KESKUSTELUPALSTALLE peruutuksia Valittujen Palojen tilauksista. No ei ole ihme jos ei peruutukset eivät onnistu!!
      Ei hyvä Isä nähköön!! :O
      Ottakaa yhteyttä Valittujen Palojen asiakaspalveluun! Ei Suomi24 keskustelupalstalle jolla ei ole mitään tekemistä Valittujen Palojen kanssa!

    • Pakkoasiakas

      Olen samassa pulassa monien teidän kanssa, jotka olette yrittäneet lopettaa. Olen lopettanut Valittujen palojen tilaamisen vaikka kuinka monesti ja silti saan edelleen niitä saamarin lehtiä.

      Ensin laitoin ilmoituksen postilaatikkoni kanteen postinkantajalle, jossa kerroin halustani lopettaa, toisella kertaa soitin 112 ja ilmoitin lopettavani tilauksen ja lehtiä sen kuin tippui vieläkin. Kolmannella kerralla päätin tarttua härkää sarvista ja ilmoitin Facebookissa kaikille tutuille ja tuntemattomillekin tilausnumeroni. Kaikki siis tiesivät aikomuksistani ja silti lehtiä tuli lisää. Voisin tietysti vielä yrittää täällä, mutta en usko sen enää auttavan, kun Valitut palat eivät selvästikään halua minun lopettavan tilausta.

      Mitä vaihtoehtoja minulla enää on?

      • Niin se onnistuu

        Olet tehnyt pahan virheen, sinun pitää mennä itse henkilökohtaisesti lehden Yhdysvalloissa sijaitsevaan toimitukseen ja kertoa siellä olevalle työntekijälle
        englanninkielellä selkeästi halustasi peruuttaa tilauksesi. Jos et osaa tarpeeksi hyvin englantia, tulee sinun ottaa tulkki mukaasi.


      • Punainen Paroni
        Niin se onnistuu kirjoitti:

        Olet tehnyt pahan virheen, sinun pitää mennä itse henkilökohtaisesti lehden Yhdysvalloissa sijaitsevaan toimitukseen ja kertoa siellä olevalle työntekijälle
        englanninkielellä selkeästi halustasi peruuttaa tilauksesi. Jos et osaa tarpeeksi hyvin englantia, tulee sinun ottaa tulkki mukaasi.

        Eieiei, ei mitään henk.koht. käyntiä tarvita. Olen itse laittanut peruutukseni kirjekyyhkysen mukana ja hyvin toimii jos haukka ei pääse härkkimään väliin. Olen kuullut että naapurinkylän Erkki sai peruutuksen läpi savumerkeillä, tosin siinä oli mennyt kuutio koivuhalkoja savustellessa joten kalliiksi on tullut...


    • Tilaajaa myös

      Hei, tällä palstalla ei voi tehdä peruutuksia, eikä tilata lehtiä. Mikä noita ihmisiä oikein vaivaa, kun ne luulee, että firmat lukevat tätä palstaa?
      Jos ne lukee, niin tilaan Kallen (muukin pervo lehti käy) nimellä Matti Hintsula läkkisepäntie 3 hki. Kaupan päälle tuleva sauva voi olla isoita kokoa, kun en ole enää neitsyt, kun kävin ruottin matkalla.

    • Hei kaikille!

      Tällä palstalla ei tosiaan voi peruuttaa Valitut Palat -lehden tilausta. Pyydämme teitä ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme, joko puhelimitse numeroon 0106 6778 arkisin klo 8–18 (Puhelun hinta lankaverkon liittymistä 8,28 snt/puh 7 snt/min ja matkapuhelinliittymistä 8,28 snt/puh 17 snt/min) tai sähköpostitse [email protected].

      Oikein mukavaa joulunodotusta kaikille suomi24-läisille!

      Valitut Palat

    • Nuoliainen

      Valittaisin noista hieromasauvoista. Ne ovat kai niitä venäläisiä ja nimeltään perseenpäristin. Niissä on se vika kuten venäläisissä värkeissä yleensäkin, että ne eivät mahdu perseeseen eikä ne pärise.
      Voisitteko tällä puheella vaihtaa ne parempiin.

    • A.P.

      Kioski nimeltä Mediafocus sahasi Valittuja paloja tälläisellä liirumlaarumilla VP:n surkea päätoimittaja nieli tietysti jutun taustat jäi tarkistamatta ja järjenkäyttö rantakivikössä

      http://www.mediafocus.fi/uploads/gub0nkarjb.htm

      faktat ja oikaisu tuohon tässä
      http://www.laki24.fi/keskustelu.php?id=37127

      Eli tämä Kauppinen on oman pöytälaatikkofirmansa varassa kotoaan huseeraava toimittelija kas kun ei kotilääkäri tai arkkitehti kun on tilannut sisustus- ja kotilääkärilehtiäkin kotiinsa varmaan

    • Vitipäitätilaajia

      Jälleen kaks pöljää liikkeellä!

    • ghdfgsds

      VITTU että pitää olla idiootteja lampaita taas liikkeellä.

      A) Vastaanota lasku
      B) Lähetä firmalle SÄHKÖPOSTIA - haluat peruuttaa tilauksen
      C) Vastaanota silti uusi lasku
      D) ÄLÄ MAKSA

      Miten helvetissä täällä voi olla näin saamatonta porukkaa?

    • Barometrimän

      Oli ihan normaali asiakaspalvelija, ehotti tilauksen jatkamista halvemmalla mutta ei. Jos ei niille ole töykee nii ei kaan nekään ole, vai osuko mulle mukavampi tapaus? Lupasi joka tapauksessa lopettaa tilauksen siihen :)

      Yhdyn näihin kommentteihin silti lehden asiapitoisuudesta, voisi olla parempi.

      • Sama merkki

        0106 6778 niin ja toi on se asiakaspalvelun numero, seuraa vaan puhelimen ohjeita ja se on siinä. Turha tänne noita asiakasnumeroita on postailla. Yhteys kuluttaja-asiamieheen jos asia ei ratkea ensimmäisellä puhelinsoitolla ja jää epäselväksi, ja sen jälkeen uudestaan yhteys asiakaspalveluun ja ilmoitus että on viranomaiseen otettu yhteyttä.


    • monta vuotta asiakas

      humpuukia kahden loma thaimaaseen vastaaminen!!!ko osoitteessa ei tunnistekoodia edes kysytä, että sillee.onko edes koko matkaa mahdollista voittaa, irtisanominen jo tehty.

      • Jörppee

        Kyllähän toi antaa ton tunnistekoodin laittaa tohon. Jos et ole oikeella sivulla, niin älä tule tänne valittamaan!


    • FIKSUKAMU

      terve taas , ilmoitan tunnistekoodin tässä kun ei löytynyt muuta sopivampaa formaattia vp:n teksteistä , koodi : 07297721255 ****** seuraavalla koodiarpanumerolla "olen jo voinut voittaa megavoiton" arvonnassa : M5284198 ??? no tulihan jotain tehtyä asian mahdolliseksi edistamiseksi , jos joku näitä lukee ??

    • T.M.

      Jännää miten ihmiset osavat tulla peruuttamaan tilauksiaan tänne mutteivat osu millään VPn omille sivuille... Olipa hauskaa ja vedet silmissä sai nauraa - siinä sivussa kun peruutin VP tilauksen ja muutaman muunkin...

      Oli muuten vaan helpompaa kuin HESARIn peruutus kaikkien laskuhässäköiden jälkeen (sieltä luvattu tilauskatkoihin ja liikalaskutuksesta korvauslehtiä, sitten niistä tulleitten laskujen peruutuksia, jolloin taas lehti jäi vain sitten tulematta, selvittäessä/peruutettaessa tätä sotkua sieltä suostuteltiin taas tilauskatkoon ja sen jälkeen lehti alkoi tulla sekä lasku välillä tulemattomista lehdistä...) NYT on sekin saatu lopultakin poikki ja saa pysyäkin - haen muualta tarvitsemani tiedon).

      On se vain niin vaikeaa tuo ASIAKASPALVELU nykyään.

    • Tyhmyys kyllästyttää

      Jatkan kaikkien ylläolevien asiakasnumeroiden ja nimien kestotilausta Valittujen Palojen nettipalvelussa kolmella vuodella ja tilaan samalla heille Demi-lehden.

      • Niin kyllästyttää

        Ei niitä voi jatkaa kolmella vuodella.


    • Pohjoisen äijä

      Lähetin 10.1.2014 sähköpostia osoitteeseen: [email protected]
      ilmoitin seuraavasti: lopetan tilaukseni 30.1.2014 alkaen, Valitut Palat lehti,Kirja Valiot Meidän Suomi sekä asiakasnumeroni.
      Sähköpostin kautta tekemääni ilmoitusta ei ole huomioitu,lehti tuli 27.2 ja kirja tuli
      3.3. Tuntuu siltä että eroon ei pääse tilauksistani.
      Kysymys miksi ilmoitetaan sähköposti osoite, kun se ei toimi asiakaspalvelussa.

    • Pohjoisen Äijä

      Olen ilmoittanut 10.1.2014 Sähköpostilla osoitteeseen :www.asiakaspalvelut@valitutpalat, perunut kaikki tilaukseni: Kirjavaliot, Meidän Suomi ja Valitut Palat lehden. Tänään 19.3.2014 tuli Meidän Suomi lehti ja viikkoa aikaisemmin Kirja Vailot kirja ja valitut Palat lehti. Vaikuttaa siltä että ne eivä lue postia ? Pakkotilausta näin jatketaan, on ileiseti otetava yhteys kuluttajavalitusneuvontaan. Puhelimella tilauksen irtisanominen maksaa, kun
      ao. henkilöön ei saada yhteyttä odotetaan linjalla sanotaan hetkinen vielä.

    • Pohjoisen Äijä

      Olen ilmoittanut 10.1.2014 Sähköpostilla osoitteeseen :www.asiakaspalvelut@valitutpalat, perunut kaikki tilaukseni: Kirjavaliot, Meidän Suomi ja Valitut Palat lehden. Tänään 19.3.2014 tuli Meidän Suomi lehti ja viikkoa aikaisemmin Kirja Vailot kirja ja valitut Palat lehti. Vaikuttaa siltä että ne eivä lue postia ? Pakkotilausta näin jatketaan, on ileiseti otetava yhteys kuluttajavalitusneuvontaan. Puhelimella tilauksen irtisanominen maksaa, kun
      ao. henkilöön ei saada yhteyttä odotetaan linjalla sanotaan hetkinen vielä.

    • näin meillä aina

      Ota kopiot kaikista peruutus posteistasi äläkä ainakaan maksaa mitään uusia laskuja. Jos tulee karhuja voit lähettää heille kopiot tositteeksi peruutuksistasi ja asia on sillä siisti. Näin tein itse ja sain pitää kaikki peruutuksen jälkeen tulleet kamat. eikä mitään narinoia ole kuulunut sen jälkeen kahteen ja puoleen vuoteen.

    • Hei! Huomioithan, että tällä palstalla ei voi peruuttaa Valitut Palat -lehden tilausta. Tilauksiin liittyvissä asioissa otathan yhteyttä asiakaspalveluumme, puh. 0106 6778 (arkisin klo 8–18) tai sähköpostitse [email protected]. Mukavaa kevättä kaikille!

      Ystävällisin terveisin
      Valitut Palat
      asiakaspalvelu

    • itsekkin puhelinmyyj

      Minä soitin asiakaspalveluun laskusta löytyvään numeroon. Ensimmäisestä hälytys äänestä koko hommaan meni minuutti ja peruutus oli kunnossa maksetun jakson loppuun. Asiakaspalvelija oli tosi ystävällinen . Niinhän sitä sanotaan , että niin metsä vastaa kuin sinne huutaa. Kaikkea hyvää sinne Valittujen Palojen henkilökunnalle ja huvää kesää!

    • aarto ojaniemi

      ValitutPalat lehden tilaus irtisanotaan.

    • Näin se vaan on

      Äitini kuolinpesää tyhjennettäessä meni puoli kuutiometriä Valittujen Palojen Kirjavalio kirjoja kaatopaikalle. Muut kirjat säästin.

    • Pekka j

      Sanon valittujenpalojen tilauksen irti ,ei uutta sopimusta

    • Hei! Huomioithan, että tällä palstalla ei voi peruuttaa Valitut Palat -lehden tilausta. Tilauksiin liittyvissä asioissa otathan yhteyttä asiakaspalveluumme, puh. 0203 31500 (arkisin klo 8–18) tai sähköpostitse [email protected]. Mukavaa marraskuuta kaikille!

      Ystävällisin terveisin
      Valitut Palat
      asiakaspalvelu

    • 0125960823

      Perun tilaukseni jota en ole tilannut lehti ja lasku silti lähetettiin

      • vittuuntunut_arska

        Uskokaa nyt jo että mulle ei tartte enää lähettää lehteänne !

        T: Arska Keravalta


      • KETTUUNTUNUT

        Ostin Valituilta paloilta beurer nimisen henkilövaakan ja siinä EI OLLUT SUOMENKIELISTÄ OHJETTA. Mutta oli ainakin 5 eri kielelle.

        Lähetin sähköpostia mitään ei kuulu,soitan ei mitään,soitan ja lähetän palvelypyynnön jossa sanotaan että palvelemme sinua mahdollisimman pian,soittoa ei kuulu.Nyt otan yhteyttä kuluttaja asiamieheen sillä kaikissa suomessa myytävissä tuotteissa pitää olla suomenkieliset ohjeet ihan turvallisuus syistäkin


    • TyötöTyötön

      Lopetan lehden tilauksen nyt tähän en halua lehteä jatkossa lehteä t.anja kortelainen

    • tantula

      En lue LEHTIÄ!Miksi yritätte tyrkyttä!Soitin ei vastata!netissä lähetä kaavake!Kohta on ulosmittaaja perässä!!

    • Peruutan valitutpalat lehden tilauksen Tuula Pesonen

      • Hukassa.edelleen

        Tämä ei ole lehden peruutus paikka vaan Suomi24 pölinä sivu!


    • eionnistumillään

      Pian 10 vuotta peruutuksesta ja vielä vaan se tulee!

    • Irtisanomailmotus

      Hei peruutin jo 15 vuotta sitten oman tilaukseni. Mutta aina se vaan jaksaa työntyä postilaatikosta uudelleen ja uudelleen. Yhtään laskua tosin ei ole tullut koko aikana. Toivottavasti koko potti ei tule kerralla kun 20 vuotta tulee täyteen.

    • Anonyymi

      Siis on kyllä niin kusetus lafka ku olla ja voi huhuh.. Itse menin lankaan ja tilasin valitut palat, mut eipä se paljoo kustantanut alle kymppi vuos. Mutta sitten näihin voita satatonnii ja auto kaikkineen arvontoineen. Papereissa on enemmän tekstii ku romaanissa ja niin myyvää tekstiä, että suattaapi muutama vanhus tähä miinaa astuu. Itse astuin. Arvontojen yhteydssä tilaa tämä tuote ja voit voittaa X summa rahaa pläpläpläää KIIREELLINEN.
      Siis ottaaa pannuuu tällä hetkellä tämä lafka. Kitos.

    • Anonyymi

      Peruutan valitut palat lehden t.Liisa Keskinen

    • Anonyymi

      olen yrittänyt soittaa ,ns,peruutus ,ei toimi ,laskuni nousi yht äkkiä 50e,ennen oli 20e.haluaisin lopettaa ,koska olen nyt yksin ja pien eläkkeellä,mieheni kuoli toukokuussa.en haluais enään,mitään maksuja ainakaan näin isoja.minne soitan.

      • Anonyymi

        Lähetä sähköpostia osoitteeseen [email protected] ja kerro, ettet halua enää heidän lehteään.


    • Anonyymi

      Lukekaa tämänkin ketjun viestejä ja päätelkää, mihin perustuu puhelinmarkkinointi. Uhrit on tieteellisen tarkkaan valittu. Millä perusteella? Onko tuossa valinnassa jotain laitonta?

    • Anonyymi

      olen jatkon lähttänyt säköposttis sanoin irtti valittujenpalojen minulla on todistte tulosttetu raili majala ollilantie 28 90440 kempele olen montta kertta soittanut mutta ei vasttaa on niin humpunkia jakieroa olen 75 vuonna tilannut ja aina niin vaikeaa päästä teilee en tilaa en koskaan kun on niin vaikeea saada yhtettä

    • Anonyymi

      kylä on himelisttä kun ei uskotta milää eikä vastatta puhelimeen soitaisvat kun ei vastaa raili majaja 040 7549640

      • Anonyymi

        Raili meni naimisiin v 1978 ja muutti silloin nimeänsä. Ei toimi nummero ennää hänen nimellää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raili meni naimisiin v 1978 ja muutti silloin nimeänsä. Ei toimi nummero ennää hänen nimellää.

        Ilmankos hänen nimellä tulee minulle valitujenpalojen vuosikerrat jo viimeiset 40 vuotta. Koskaan ei ole laskua näkynyt joten en ole osannut perua lehteäkään kun olen aina vienyt sen pelastusarmeijan kerräykseen tai joulupattaan.


    • Anonyymi

      Onkohan kyseinen aviisi ollut enää olemassakaan vuosikymmeniin? Ei ole ainakaan mulle tullut yhtäkään numeroa vielä.

    • Anonyymi

      olen sanonut irtti valituut palat elokuussa en asu enää ollilantie 28 enkkä saanut valituuja paloja mutta lasku tuottin minulle asiakasnumero on 108390873 en makssa koska en ole tilanut en saanut osote on muuttunut eikä postti tulle meille

      • Anonyymi

        Hei!

        Valitut Palat -tilaustasi on jatkettu määräaikaisena 20.11.2021 asti, jonka jälkeen tilaus jatkuu kestotilauksena. Huomioithan, että määräaikaista tilausta ei voi peruuttaa tilauskauden aikana.

        Ystävällisin terveisin
        Valitut Palat / CIL Suomi Oy


    • Anonyymi

      haluan sanoa irti tämän valittujenpalojen tilauksen Valde Jauhiainen Pielavesi Kehätie 17

      • Anonyymi

        Mikset sitten irtisano? Halu ei riitä!


      • Anonyymi

        Kiitos tilauksestasi Valde!

        Lähetämme lupaamamme tilaajalahjan vielä tämän vuoden aikana. Uusi tilauksesi jatkuu samanhintaisena vuoden 2023 loppuun asti.


        Ystävällisin terveisin
        Valitus Palat / CLIT Suomi Oy


    • Anonyymi

      sanon irtti tuoteen Magnesium

    • Anonyymi

      Haluan lopettaa magnesium tuotteen. Asiakasnumero 0110762853. Terveisin Leena Immonen Porrassalmenkatu 63.A.26.kiitos.

      • Anonyymi

        Kaikki muutkkin haluavat. Ja haluavat paljon muutakin. Ei halulla ole mitään merkitystä. Pitää lopettaa ja irtisanoa oikealla tavalla.

        Ei huijarifirmat tätä palstaa lue. Rahastavat vain vanhuksia ja muita avuttomia. Loputtomasti. Ja perikunta maksaa sitten loput perintäfirmalle.


    • Anonyymi

      mä tässä edelleen yritän saada irtisanottua kun piti olla vaan tutustumistarjous ja lasku tuli,34,90 ja kestotilaus.v..uttaa

      • Anonyymi

        Älä maksa mitään ylimääräistä. Et ole tehnyt mitään kestotilausta.

        Ei jälkeenpäin tulleilla ehdoilla ole mitään merkitystä. Ja jos et ole edes onnistunut peruuttaman "jatkotilausta", kyse on huijauksesta. Poikkeuksetta. Voit vaatia parin euron käsittelymaksun jokaisesta saamastasi ylimääräisestä lehdestä. Kirjoita tuo ehto paperille.

        Oikeus on aina puolellasi. Huijari tunnetaan! Eivät uskalla mennä oikeuteen. Kiistä kaikki perintäkirjeet. Älä luovuta ja usko uhkailuihin.

        Yksinkertaista.


    • Anonyymi

      Hei, 01 09647834.56122 P1 09 irtisanon Meidän Suomi loppuun asti, ei jatkoa. Kiitos! Terv. Irma Marjamäki

    • Anonyymi

      Hei, Minulle on pitkään tulleet Kirjavaliot, mutta nyt on taloustilanne niin vaikea, etten voi enää antaa tulla. Sairastuin vakavasti. Viimeksi lähetetyn toki maksan, mutta nyt joutuu lopettaa tilaamisen. nimellä Hoisko Päivi as.n.o 0118955202

      • Anonyymi

        Miksi kirjoitat tänne?

        Voit peruuttaa tilauksen myös ihan oikeasti oikealla tavalla. Mikset olet tehnyt sitä jo vuosia sitten?


    • Anonyymi

      mauri rekosen tilaus perutaan parasta uskoa eikä vaiehdella asiakaspalvelu perseestä

    • Anonyymi

      Haluan irtisanoa Valitut Palat. Kaija-Leena Silvola Merituulentie 12, 90460 Oulunsalo. Asiakasnumero: 0110642840. Terveisin Kaija-Leena Silvola

      • Anonyymi

        Mikset sitten irtisano tilaustasi? Mikä on onglema?

        Ei ihan riitä kertoa haluistaan täällä.


      • Anonyymi

        Elä hyvä nainen kirjoita omaa nimeä ja osoitteita netin palsoille!

        Pyydä poistamaan ne.


    • Anonyymi

      eikö pääse sähkö postilla onnen osumaan liittymään olen yriittänyt kun sanoitte minut pois siitä

    • Anonyymi

      Asiakasnumero 0108715806 En tarvitse VAHVA B 12 edellinenkin purkki käyttämättä 2 purkkia ed lähetys eräp. 11.10.21 uusiläetys eräp. 23.10.21
      Vahva B 12 tilaukset irtisanotaan 4.10.21 asn: 0108715806 Matti Iivari Jyrhämänkuja 3 96100 Rovaniemi

    • Anonyymi

      Miten saan peruutettua valitut Palat lehden sähköpostilla? Ei oikein näy onnistuvan

      • Anonyymi

        Olet valittu maksamaan ikuisesti. Peruutuksen voi tehdä vain yhdellä tavalla. Jos se ei sinulta onnistu, niin pyydä joku tekemään se puolestasi. Minuutin homma!


    • Anonyymi

      Tämä ketju on esimerkki miksi pitää tehdä laki, pikaisesti jossa estetään kaikenlainen tälläinen toiminta. Jossa ei pääse tulemaan tilannetta jatkuvista sopimuksista joissa tuotteita tulee vaikka niitä ei ole maksettu ENSIKSI.

      On erikoista että oikeusvaltiossa ja yhdessä maailman koulutetuimmassa kansakunnassa tämä jatkuu.

      Kaikki näyte ym tarjoukset niiden tarjoaminen, ja kauppaaminen pitää estää. Siksi koska poistamme ongelmat jouta ihmisille tulee, nöistä tulee erittäin vakavia jotka ei ymmärrä mihin liemeen joutuvat kun ottavat tuotteita kotiin.


      Jokaisen tuotteen saa ostettua verkkokaupoista ja menemällä oikeaan kauppaan. Lisäravinteet suomesta apteekkien verkkokaupoista!

      • Anonyymi

        Laki on jo olemassa.

        Ei saa eikä tarvitse edes säälistä maksaa koskaan senttiäkään huijareille. Jos kyse on puhelinmarkkinoinnista, niin ei kuluttajan aina tarvitse ymmärtää heti kaikkea huijarin palkkaaman puhelinmarkkinoijan puheista ja kuluttaja voi antaa luvan lähettää ilmaisia näytteitä ilman mitään sitoutumista mihinkään.

        Kaikki on oltava aina peruutettavissa ilman mitään kustannuksia ja vaivaa. Ja peruuttamiseksi riittää myös asiattoman laskun maksamatta jättäminen. Ja mikään ilmaisnäytteiden (tai tarjouksen) vastaanotto ei saa koskaan missään tilanteessa muuttua automaattisesti maksulliseksi kestotilaukseksi, jos kuluttaja ei reagoi asiaan mitenkään. Näin sanoo laki.

        Jos kuluttaja haluaa tietoisesti maksaa jostain, siitä on aina sovittava erikseen ja kuluttajan on vahvistettava selkeä sopimus jotenkin aktiivisesti. Jos vahvistusta ei tule, niin sopimusta ei ole syntynyt.

        Huijarin kirjoittamilla ohjeilla tai määräyksillä tai uhkauksilla ei ole koskaan mitään merkitystä kuluttajalle. Kysehän on huijauksesta. Jos tätä ei tajua, niin on vaikea estää ketää lähettämästä rahaa huijareille ja rahoittamaan heidän epärehellistä avuttomien ihmisten huijaamiseen perustuvaa toimintaansa.

        Lähtökohtaisesti kaikki puhelinmarkkinointi perustuu aina huijaukseen.


    • Anonyymi

      Äitini täyttää 89 vuotta ja hänelle lähetetään jotain lubi paketteja 50€edestä joka kuukausui.Eikö tämä ole lainvastaista lähes 90vuotiaalle,hän uskoo näihin hömppä arvontoihin?

      • Anonyymi

        Mitään ei tietysti tarvitse maksaa jos ei ole tietoisesti jotain tilannut. Ja jos on tilannut, niin ohjeet "kestotilauksen" lopettamiseksi pitää aina löytyä täysin vaivattomasti. Jos ei löydy, maksamatta jättäminen tulkitaan tilauksen peruuttamiseksi. Epäasiallinen toiminta tulkitaaan aina huijaukseksi tai sen yritykseksi. Laki on kuluttajan puolella. Yrittäjällä on aina se riski, ettei huijaus onnistu loputtomasti.

        Jos lähettävät ilmaiseksi, niin sitten vaan roskiin tai johonkin käyttöön.


    • Anonyymi

      perun tilauksen as0127223840 pirkko viiri

      • Anonyymi

        Et varmasti peru. Pyydä joku perumaan tilauksesi asiallisesti. Parin minuutin homma.

        Helposti huomaa, minkälaiseen ihmisryhmään puhelinmarkkinointi kohdistetaan. Ja eduskunta sallii kaiken ja tukee vielä toimintaa.


    • Anonyymi

      Perun kestotilauksen.

      • Anonyymi

        Ja minä tilaan äidille, siskolle ja kummitädille jatkuvan kestotilauksen.


    • Anonyymi

      En jatka kirjavaliot kirjojen tilausta ,en ole luku toukka as:0118792001

    • Anonyymi

      Irtisanon Valitut palat lehden, seuraavan laskutuskauden alusta lukien.
      Asiakasnumeroni 0132124835
      Briitta Tammu
      Härkitie 12 A 17
      37100 NOKIA

      • Anonyymi

        Milloin olet ajatellut lähettää irtisanomisilmoituksen? Ensi vuonna? Vai harkitsetko vähän pitempään? Joko olet selvittänyt, miten irtosanominen tapahtuu? Ei ole ihan helppoa!


    • Anonyymi

      Minä olen sanonut Valitut palat irti aikoja sitten, mutta lehtia tulloo. En maksa ensimmäistkään laskua. Tajuatteko?? Jos tulee ensimmäinen lasku, sanon kuluttajalautakuntaan tiedon.

    • Anonyymi

      Perun valitut palat tilauksen ja meidän suomi lehden tilauksen kun en ole sitä edes tilannut koko lskun maksa se joka laittanut lehden.

    • Anonyymi

      meidän suomi lehden myös maksaa se joka lähettänyt lehden.kun en ole tillannut edes kyseistä lehdeä.
      huijakset on käynnissä

    • Anonyymi

      meidän suomi lehden peruutus kun en ole edes tilnnut koko lehdeä
      maksakoon se joka on lehden lähettänyt.minä en maksa kun en ole tilannut vain onko puhelin myyjät niin köyhiä että lähettää kun ei ole hyvää palkka

    • Anonyymi

      pieneltä eläkeläiseltä viimeiset eurot pois

    • Anonyymi

      meidän suomi lehti tuli vaikka en ole tillannut sitä. lähetetään vaikka ei ole tilannut.
      lehden lähettäjä voi maksaa 59.50€ LASKUN IHAN ITSE

    • Anonyymi

      TÄYTYY TEHDÄ VALITUS NÄISTÄ LEHDISTÄ KULUTTAJA ASIAMIHELLE .

      • Anonyymi

        Ei tarvitse. Riittää olla maksamatta aiheettomia laskuja. Ei tarvitse edes osallistua selvittelyyn.


    • Anonyymi

      PERUN VALITUT PALAN TILAUKSEN .
      MEIDÄN SUOMI LEHDEN MYÖS KUN EN OLE SITÄ TILANNUT.
      MAKSAKOON SE JOKA ON LÄHETTÄNYT LEHDEN MINÄ PIENI ELÄKE LÄINEN NÄÄN VAIN NÄLKÄÄ NÄINIDEN AHNEIDEN MYYJIEN KANSSA.

    • Anonyymi

      LÄHETÄN TÄMÄN LSKUN SILLE JOKA ON LÄJ´HETTÄN MULLE ETTÄ HÄN SAA MAKSAA 59.50

    • Anonyymi

      Lopetan Valittujen Palojen tilauksen 30.92022 Kunnioittaen Ritva Mäkinen HEI.

    • Anonyymi

      älkää lähemitäänmainoksiä matti salo muisti sairas asuu palvelu talossa esperisä kiitos ter. raija salo

    • Anonyymi

      Sääliksi käy tänne peruutuksia kirjoittavia uhreja. Ovat tarkkaan valittuja. Ja eduskunta sallii heitä huijattavan jatkossakin. Alle prosentti uhreista kirjoittaa tänne, joten melkoista liiketoimintaa valtion tuella.

      • Anonyymi

        Ja ylläpito poistaa lähes kaikki avuttomia uhreja opastavat viestit.


    • Anonyymi

      kerrompa tässä erään tosiasian olimme haagassa remontoimassa valittujenpalojen kellaria ja kuinkas ollakkaan kun pisti silmään siellä kirjeitä jotka oli ei logolla ja punasia ne oli niitä jotka ei olleet tilanneet mitään mutta olivat osallistuneet arvontaan mutta ne kaikki oli arvonnoista poistettuja ja koska ei niitä kyllä kuoria ollut yhtäkään jotka olisivat olleet valkosia ja kyllä logolla tässä näämme aivan varmaksi miten valitutpalat toimii ja nykysin myös nuo tavarat mitä kauppaavat niin kerron nyt senkin että saksasta saa tuon wibrolexin hintaan 70e ja tuon kävelyvemputimen 158 e että terveiset vaan sinne valituillepaloille kusetus firmaan

    • Anonyymi

      Irtisanon valitutpalat lehden tilaukse

    • Anonyymi

      Sama juttu. Tilasin vp:ltä vitamiineja ja olisin halunnut lopettaa tilaukseni eli seuraavat tilaukset, mutta eihän sitä asiakaspalvelu kohtaa löytynyt netistä, mistä olisi voinut tilauksen lopettaa. Kaikkea muuta kyllä löytyi pilvinpimein mutta ei tilauksen jatkumisen lopetusta. Eli täytyy varmaan soittaa huomenna ja perua kaikki.

      EN ENÄÄ IKINÄ TILAA SIELTÄ MITÄÄN,
      KOSKA LOPETTAMINEN/PERUMINEN ON TEHTY NIIN HELVETIN VAIKEAKSI
      On niin saakelin vaikea perua sp;lla mitkään.
      Joten VP saa olla mun puolesta kuollut ja kuopattu. Terveisiä vain heille perseestä.

    • Anonyymi

      Haluan lopettaa Vital 50÷ravintolisän

    Ketjusta on poistettu 53 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1184
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe