Miehelleni siveysvyö

Tiinuliina

Ajattelin hankkia rakkaalle miehelleni siveysvyön. Onko kokemuksia että millainen olisi hyvä ja mistä kannattaa ostaa tai edes saisi? Pitäisi olla kunnollinen eikä mikään lelu sillä haluan varmistaa että mieheni on vain minun käytössäni eikä pääsisi koskettelemaan itseään omin lupineen Ystävättäreni hankki miehelleen metallisen lukollisen "putkilon" rapapakon takaa mutta ei kuollakseenkaan muista että mistä sieltä... saako niitä jostain Suomesta?!?!?!? Oli kuulemma piristänyt niin paljon heidän seksielämäänsä että haluan omallekkin rakkaalleni EHDOTTOMASTI samanlaisen ja heti ;D

13

1940

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haetaan
    • SuskiKäskee

      Hankittiin rakkaan mieheni kanssa yhdessä tuumin tai ehkä vähän enemmän minun tahdostani tuo edellisen kaverin mainitsema CB6000 joka on osoittautunut varsin näppäräksi kapistukseksi. Vuoden verran se on nyt sitä roikutellut jalkojensa välissä pahemmin valittelematta ;) Vuorotyöläisten arkeen se sopi kuin nenä päähän että vehkeet pysyy lukossa kunnes viikonloppuna meillä on yhteistä aikaa olla ihan vain kahdestaan :)
      Normi arki hygienia on ollut helppo hoitaa eikä tuo ole muusta kehdannut ääneen valittaa kuin siitä että aamustondista tuppaa tekemään kipeää =) Kestäkööt sen kuin mies!! ;D Oikean kokoisten osien hakemiseen meni hetki aikaa että se saatiin sovitettua siten ettei se hierrä, kierrä tai purista ja mikä tärkeintä, sitä ei saa pois päältä.

      Tilasin linkin mukaisen metallisen siveysvyön noin viikko sitten ja kun "testitulokset" saadaan toivon mukaan parin viikon kuluttua (kunhan se ensin saadaan) niin voin tulla kertomaan tänne että oliko se mistään kotoisin ;)

      http://www.maletoy.co.uk/product_info.php?cPath=23&products_id=166&osCsid=da746c395b8311f346c1b8157105511c

      • Atlatl

        Eikö itsetyydytystäkään saa harrastaa ilman puolison lupaa??

        Vai onko se joku teidän oma leikki??
        Sitten kyllä ymmärrän.

        Itsetyydytyshän juuri pitää ne vehkeet toimivina tositoimiin.

        Huomasin itselläni,että kun ei pitkään aikaan ollut tullut omat kädet mieleen,niin meinasi olla vaikeaa sitten kun pääsi asiaan.

        Minä olisin suorastaan tyytyväinen jos äijä edes kättelisi liskoaan,vaan kun ei se taida kyetä enää siihenkään.
        Itse hoitelen itseni aina kun se mieleen vain vähänkin tulee.


      • Tiinuliina
        Atlatl kirjoitti:

        Eikö itsetyydytystäkään saa harrastaa ilman puolison lupaa??

        Vai onko se joku teidän oma leikki??
        Sitten kyllä ymmärrän.

        Itsetyydytyshän juuri pitää ne vehkeet toimivina tositoimiin.

        Huomasin itselläni,että kun ei pitkään aikaan ollut tullut omat kädet mieleen,niin meinasi olla vaikeaa sitten kun pääsi asiaan.

        Minä olisin suorastaan tyytyväinen jos äijä edes kättelisi liskoaan,vaan kun ei se taida kyetä enää siihenkään.
        Itse hoitelen itseni aina kun se mieleen vain vähänkin tulee.

        Siksi se hoitelee itseään kun siihen on mahdollisuus eikä siltä siksi jää enää energiaa / kiinnostusta muuhun seksiin!! Hanki sille siveysvyö ja ja jo parin viikon kulutta sitä alkaa taas kiinnostamaan kun on kiihkot kasvaneet huippuunsa kun se ei ole päässyt itse salaa tyydyttämään itseään. Vähän vilautat sitten paljasta pintaa ja se on ihan sinun vietävissäsi ;)

        Kokeile, mitä voit muka hävitä? :) Seksielämäsi?


      • vapaana oleva

        Aika veikeetä jos se on oikeen tyttö, joka sen aloitteen leikkiin tekee.

        Ainakin ajatuksesta tykkäisin ihan mahottomasti, mut oikeesti ois kyl ihan helisemässä jos jatkuvasti joutuisi olemaan vyöhön lukittuna ja vaan viikonloppuisin avaus. Joten oiskin aika hyvä kysymys, että jos mahdollisuus olis joko/tai, niin lähtiskö leikkiin. Noilla kun on kiva leikkiä ihan muutenkin vaan.

        Onko toi CB nyt sitten paras jos näitä leluja hankkimaan lähtisi?


    • pertsa50v

      Perkele muija. Et sinä perkele voi miestäsi kiduttaa tuolla tavalla! Sama kun joku tunkisi pilluusi jonkun saatanan perunan huora!

      • Juupaniimpäjuu

        Onko kiva "huoritella"??? On outoa kun ihmiset (aikuiset?) ei osaa keskustella asioista vaan aina huoritellaan ja homotellaan... mitä se kertoo näistä ihmisistä??Tuskin siveysvyön käyttö voi koskaan olla täysin toisen ihmisen käskytettävissä / kontrolloitavissa vaan se on kahden ihmisen välinen YHTEINEN sopimus... jos joku muuta luulee tai kuvittelee niin todennäköisesti on muukin elämä tämmöisellä henkilöllä aika mustavalkoista... Aina on tietysti niitä ääri poikkeuksia mutta jos nyt niinku ajatellaan normi pariskuntia jotka siveysvyötä käyttää.

        Uskoisin ainakin näin... mutta jos olen väärässä niin joku todistakoon väitteeni vääräksi :)


    • selibaattihirmu

      jos mun muija hommaisi tuon ja se asennettaisiin. Olisin perkele ilman pillua ja runkkua ja seksiä sellasen puolivuotta yhteen menoon. Varmaan pallit surkastuisi ja kulli putoaisi pois käyttämättömyyttään. Haistakoon homeen tollaset keskiaikaiset kidutusvälineet.

      • Ihmetys...

        Miksi naisesi ei halua sinua??? ;)


      • selibaattihirmu
        Ihmetys... kirjoitti:

        Miksi naisesi ei halua sinua??? ;)

        siis asia jota olen miettinyt ja pohtinut kohta 10 vuotta, mutta joka ei miettimällä eikä puhumalla parane. Häntä vaan ei seksi satu kiinnostamaan.


      • mysteerit
        selibaattihirmu kirjoitti:

        siis asia jota olen miettinyt ja pohtinut kohta 10 vuotta, mutta joka ei miettimällä eikä puhumalla parane. Häntä vaan ei seksi satu kiinnostamaan.

        Ehkä kannattaisi keskustella asiasta avoimesti ja toisia syyttelemättä, rakentavasti. Ehkä keksitte syyn mikä kiikastaa ja ehkä keksitte siihen jonkin ratkaisun?? :) Kokeilkaa, mitä hävittävää teillä muka on? :)


    • Neosteel fani

      Neosteel saksanmaalta on hyvä:

      www.neosteel.de

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1027
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      920
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      10
      784
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      700
    Aihe