Cpi SM viritys!

Luumuvituttaa

Joo elikkäs aattelin tossa rykästä omasta CPI SM -08 moposta kurilevyt pois, Että oisko kellään mitään kokemusta, että paljos tollanen Cpi sm kulkee ilman kureja. Kun aina vain kehuskellaan että CPI on vakiona paras, entäpä viritettynä?

136

11236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • janaboy

      kaveriila on just sama cpi ja kulkee kurittomana 72km/h

      • aff

        Cepin mittari kusettaa sit ihan saatanasti (ainaki oma )


      • oma cpi
        aff kirjoitti:

        Cepin mittari kusettaa sit ihan saatanasti (ainaki oma )

        Mun oma cpi -07 menee sen 65 km/h kurittomana ja mittari näyttää 75 km/h. Että sen verran kusettaa. Kun taas kaverin -08 menee sen saman verran mutta mutta mittari näyttää 85 km/h.


      • teksa``

        mulla kulkee 85 14'' eturatan ja kuriton mana: D en muista suutin kokoa muse kin on isompi :)


      • norppa100
        aff kirjoitti:

        Cepin mittari kusettaa sit ihan saatanasti (ainaki oma )

        No mun cpi hussar näyttää 5km'h alle että silleen


      • ebin joo vitun jonit
        aff kirjoitti:

        Cepin mittari kusettaa sit ihan saatanasti (ainaki oma )

        vittu ootte janarei mittariin on laitettu CPI SX rengas vitun koko joten jos omistat sm se näyttää liikka


      • Anonyymi
        aff kirjoitti:

        Cepin mittari kusettaa sit ihan saatanasti (ainaki oma )

        Mulla on CPI sm 50 pro 2011.. Ja mittari näyttää 2kmh 65 on 63


      • Anonyymi
        ebin joo vitun jonit kirjoitti:

        vittu ootte janarei mittariin on laitettu CPI SX rengas vitun koko joten jos omistat sm se näyttää liikka

        Joo cpi mittari on tehty 21 tuumaselle.. 17 supermoto rengas.. Laita virta päälle. Älä käynnistä! Mene ohjausnapilla ajettuun km ja sitten pidä ohjaus nappia pohjassa sitten kun vilkkuu vaihda 1525 numero niin sitten toimii supermoto renkaat ja mittari..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo cpi mittari on tehty 21 tuumaselle.. 17 supermoto rengas.. Laita virta päälle. Älä käynnistä! Mene ohjausnapilla ajettuun km ja sitten pidä ohjaus nappia pohjassa sitten kun vilkkuu vaihda 1525 numero niin sitten toimii supermoto renkaat ja mittari..

        Missä se ohjaus nappi on siinä ku en löydä


    • juuri tehnyt virin...

      Ostin -09 CPI pro supermoton ja ajoin ensin moottorin sisäänajon ennen viritystä noin 500km ilman rääkkäystä. Nyt otin kuristajan pois pakoputkesta joka on cpi:ssä noin 15cm pitkä putki ja se kokonaan pois... se on 3:lla hitsaus pisteellä kiinni.
      vaihdoin 72.5 suuttimen tilalle 78 ja eturattaan 14 piikkiseksi... Nyt kyllä kulkee
      mittarin mukaan 93km/h ja tehon kyllä huomaa kun kierrokset nousevat 7000rpm
      potkua riittää 6 vaiheellakin kunhan kierrokset yli 7000 alle 6000rpm on kyllä laiska menemään mutta raaka voima tulee siis siinä 7000 paikkeilla ja sitten kyllä tapahtuu... kurin poiston johdosta koneen käyntiäänestä tulee epätasaisen "pritisevä" mutta se ei haittaa.... joku kyseli ostinko 125 pyörän
      kun ääni on kuin kireästä monttukoneesta! Bensana Shell V-Power ja lisäsin
      suoraan bensan joukkoon 2-t öljyä joka on ja kannattaa käyttää Elf täyssynteettistä laatuöljyä (hinta 14€)joka ei oikeestaan savutakkaan vaikka oma tuorevoitelu pumppaa normaalisti. Bensaan jonka laitin tankkiin, niin sen öljy prosentti noin 2:teen joten voitelu toimii varmasti kun käytetään konetta äärirajoilla.

      • cpi

        oon ostanu cpi sm pro sen valkosen ni yllänkö maahan jos oon 158,5 pitkä ??


      • cpimies
        cpi kirjoitti:

        oon ostanu cpi sm pro sen valkosen ni yllänkö maahan jos oon 158,5 pitkä ??

        yltää. mie oon 165 ja yllän helposti ajaa cpi sm 06:lla ja se on sen 4cm korkeempi.


      • 16v_sävelkorva

        Höpöhöpö kuullosta kisakireeltä koneelta, ite tunnistan 2t mopon ja 2t crossin heti äänestä... Ja ei missään mopossa ole minkäänlaisia tehoja edes tehopiikillä :D Testaa 80cc kisacrossia (sain 8 vuotiaana, nyt 250cc Suzuki RM) ja vertaa sitä virimopoon...


      • Cepari
        cpi kirjoitti:

        oon ostanu cpi sm pro sen valkosen ni yllänkö maahan jos oon 158,5 pitkä ??

        Et yletä luulisin..ite 171 ja ylttää sopivasti


      • Kemmu_myynnissä

        Jos joku oikeesti kysy onko pyörä 125cc nii ei oo kyllä ikinä crossia kuullu... 50cc 2t on tuhnun kuulonen verrattuna mihin tahansa isompaan 2t koneeseen - putkella millä tahansa. Ääntä ja tärinää voi persdynossa olla enemmän ku vakiossa mut taijat kyllä ite kuvitella että se rossilta kuullostas. Raakaa voimaa ei ole missään alle 125cc koneessa - hyvä että niissäkään.

        Ja turhaa tankkaat kallista v-poweria jos mopossas ei oo ruiskua. V-powerin oktaaniluku on luokkaa 100, josta saa kyllä enemmän tehoa irti verrattuna 98e5 - vaatien vähintään automaattisesti säätyvän sytytysennakon joka toisi hyötyä kalliimman löpötin käyttöön.


    • toiughsdfujk

      ittellä meni mittarii kurittoman 75 nopeusnäyttöö ja kevarin mittarii 60 :DD

      • mittari1600

        ota se kohta mittarista näkyvii missä näkyy kokonaismatka ja paina pohjassa niin kauan ku rupee vilkkuu niitä lukuja ja laita 1600 ni ei kuseta paljoakaan enää ja tää lukema oli sm. sx oli vähän isompi muistaakseni kun luin jostakin


      • nnnnnnnnnnn

        itelläni cpi sm pro 08 ja siinä on mhr teamin 80cc ja technigas e-noxin putki ja mittari näytti 142 meni gepsiin 139


      • Nippe92
        nnnnnnnnnnn kirjoitti:

        itelläni cpi sm pro 08 ja siinä on mhr teamin 80cc ja technigas e-noxin putki ja mittari näytti 142 meni gepsiin 139

        ENoxi. 80 mhr kaa? ei vissii kurista tai mitää. hyvä mies osta malossin supermoto putki...


      • Anonyymi
        mittari1600 kirjoitti:

        ota se kohta mittarista näkyvii missä näkyy kokonaismatka ja paina pohjassa niin kauan ku rupee vilkkuu niitä lukuja ja laita 1600 ni ei kuseta paljoakaan enää ja tää lukema oli sm. sx oli vähän isompi muistaakseni kun luin jostakin

        1525


    • ittu totuus

      cpi mittari kusettaa sitten sen 7-8 km/h :D

    • pimppi123

      Mul menee 85 kurittomana mittarin mukaa mut mul on 2010 malli

    • Alligaattoriii

      Missä CPI:ssä on kuri? Kun ostin cpi:n juuri sellaisen kakkos mopoks :D

      • sg

        se on siinä ku otat putken pois ni heti on yks pilli siinä alkukäyrässä


    • Hardyyh

      Miten sen sit sais pois sieltä :D?

    • Aquaskeetter

      Mikä suutin kannattaa laittaa kurittomaan?

      • meitsi334

        80-95 paras kurittomana.


    • f234F

      Missä on Cpi:ssä rajotin?

    • seepeeii

      CPI:n nopeusmittarin voi säätää uudelleen, koska se on säädetty SX malliin jossa on isompi rengas niin siksi näyttää liikaa.
      1. Laita virta päälle, älä käynnistä.
      2.Paina "matkatietokoneeseen" näkyviin se jossa näkyy paljonko mopolla on ajettu.
      3.Kun olet saanut kokomatkamittarin näkyviin, niin paina siitä "matkatietokoneen" nappulaa jonkun aikaa pohjassa, kunnes näyttöön tulee muistaakseni luku 1860. Vaihda luku 1525.

      Minulla on säädetty noin, ja oon kattonu gepsiin että näyttää tasan oikein.

      • onse...

        Se taas riippuu ihan siitä sun eturenkaan koosta. Itellä cpi -07 sm jossa mittari kusetti ihan sikana ku ostin sen. Ei siinä siitte auttanu ku lähtee gps:n kanssa kokeilemaa oikeeta säätöö.


      • kiitti vinkist, näyttää ny iha samaa ku kaverin sigma:)


      • waavii

        meneekö kaikkii CPI SX mopoihin sama luku?


      • Anonyymi
        waavii kirjoitti:

        meneekö kaikkii CPI SX mopoihin sama luku?

        Cpi SM


    • rand0m_4rttu

      Mikä suutin Cepossa on vakiona?? (minkä merkkinen ja mitkä kierteet?)

      • fffffffsdfn

        siinä on mikunin 72,5 ja se on 6mm


      • kalaa
        fffffffsdfn kirjoitti:

        siinä on mikunin 72,5 ja se on 6mm

        urpo


      • cpi sx omistaja
        fffffffsdfn kirjoitti:

        siinä on mikunin 72,5 ja se on 6mm

        urpo ei suutimissa ole tollsta se on joko 72 tai ei mitään tauno


      • antsaaaaa

        77.5 Oli ainakimull kierteistä en tiiä


    • tiedustelija112

      Moi! itellä CPI sm...kaasarina 19mm dellorto! kuri on pois menee noin 70-80km/h! ja hiukan pienempi eturatas... tässä on jotain bensa ongelmia niin minkä suuttimen vaihtaisin?

    • cpi pro

      mun cpi 2010 menee vakio 61 semmosella kyttä hommal mitattu mittari näyttää sen 3 kmh yli

    • st

      Onko 08 cpi.ssä montako kuria on putkessa kiinni? kun itelläni oli beta niin siinä oli 3 kuria putkessa

    • NINJATUNA

      Missä on rajotin sx cpi:ssä?

      • tgfjkgfk

        esim. pakoputkessa


    • cpi kiertää

      mun cpi sx vuosimalli 2006 kulkee 95km/h gps:än mukaan.
      mittari näyttää 110km/h, ett sen verran kusettaa. kiertää 12500rpm.(15 piikkinen edessä!)

    • CPI SM 08

      3.Kun olet saanut kokomatkamittarin näkyviin, niin paina siitä "matkatietokoneen" nappulaa jonkun aikaa pohjassa, kunnes näyttöön tulee muistaakseni luku 1860. Vaihda luku 1525.

      Miten saa vaihdettua luvun siihen 1525 ?

    • sx cpi -07

      Cpi on ihan huono oma ei lähe kunnola käyntii näin syksyllä vaikka on tulppaki vaihettu.

    • sx cpi-07 ---

      Itelläkin oli sama ongelma ei lähtenyt käyntiin aamulla vaihdoin automaattiryypyn käsikäyttöseen ja lähtee aina ensimmäisellä tietenkin ryyppy päällä :)

    • Cpi Sx

      itse olen ostanut cpi supercrossin ja otin kuristukse pois välit on 12 ja 65 gps:sään mittasin 71km/h

    • cepi

      olisko kellään tietoa mikä olisi sopiva tehari 70cc barikitille

    • cpi sm 06

      minkä kokoinen suutin kannattaa ostaa jos on kuri otettu putkesta pois?

    • qewrfe

      onks 165 senttisen helppo ajaa cpi SM pro:lla. Tuntuu siltä että oon niin lyhyt et en pysty ajaa millää...

      • sksks

        ite oon 160cm pitkä ja yltän ajaa jokasel mopol melkeenpä, itel on cpi sx ja se on aika korkee ja yltän ajaa iha hyvin


    • Juippi

      ite olen ajatellut ostaa cpi sm -06, et onko kellää kokemusta kyseisestä rakkineesta? miten kestää?paljo kulkee vakiona? missä vaiheessa koneremppaa? istumakorkeus? ajoasento? ymn..

      • DT-kuski

        En missään nimessä suosittele ostamaan näitä cpi mopoja, ovat täysiä kopioita näistä Euroopassa valmistetuista laatu mopoista (Yamaha DT, Beta yms). Noissa Cepoissa on Minarelli am6 kopio moottori joka on mitä on, kasattu paskoista osista (minkäs teet kun taiwanilainen mopo kyseessä), koneremonttia saat tehdä 5000km välein kun kunnon mopolla pääsee sen 20 000km pelkällä männänvaihdolla, kokemusta on. Cpi on vieläpä rumakin mopo ja sen huomaa jo päälle päin että kaukoidässä on rakkine tehty ja kasattu.


      • saatana
        DT-kuski kirjoitti:

        En missään nimessä suosittele ostamaan näitä cpi mopoja, ovat täysiä kopioita näistä Euroopassa valmistetuista laatu mopoista (Yamaha DT, Beta yms). Noissa Cepoissa on Minarelli am6 kopio moottori joka on mitä on, kasattu paskoista osista (minkäs teet kun taiwanilainen mopo kyseessä), koneremonttia saat tehdä 5000km välein kun kunnon mopolla pääsee sen 20 000km pelkällä männänvaihdolla, kokemusta on. Cpi on vieläpä rumakin mopo ja sen huomaa jo päälle päin että kaukoidässä on rakkine tehty ja kasattu.

        Huutelee ruoskan omistaja...


      • säälittävä
        DT-kuski kirjoitti:

        En missään nimessä suosittele ostamaan näitä cpi mopoja, ovat täysiä kopioita näistä Euroopassa valmistetuista laatu mopoista (Yamaha DT, Beta yms). Noissa Cepoissa on Minarelli am6 kopio moottori joka on mitä on, kasattu paskoista osista (minkäs teet kun taiwanilainen mopo kyseessä), koneremonttia saat tehdä 5000km välein kun kunnon mopolla pääsee sen 20 000km pelkällä männänvaihdolla, kokemusta on. Cpi on vieläpä rumakin mopo ja sen huomaa jo päälle päin että kaukoidässä on rakkine tehty ja kasattu.

        Itävallassa tehty samoilla tehtailla kun KTM. Mistähän keijon huijauspalstalta sä oot nää tietos saanu


      • ylpeä omistaja:D
        DT-kuski kirjoitti:

        En missään nimessä suosittele ostamaan näitä cpi mopoja, ovat täysiä kopioita näistä Euroopassa valmistetuista laatu mopoista (Yamaha DT, Beta yms). Noissa Cepoissa on Minarelli am6 kopio moottori joka on mitä on, kasattu paskoista osista (minkäs teet kun taiwanilainen mopo kyseessä), koneremonttia saat tehdä 5000km välein kun kunnon mopolla pääsee sen 20 000km pelkällä männänvaihdolla, kokemusta on. Cpi on vieläpä rumakin mopo ja sen huomaa jo päälle päin että kaukoidässä on rakkine tehty ja kasattu.

        Ei mopos oo vikaa vaa kuskis jos muka niin huono o ja ite ainaki kuullu et ois ktm:män tytäryhtiö


      • Anonyymi
        DT-kuski kirjoitti:

        En missään nimessä suosittele ostamaan näitä cpi mopoja, ovat täysiä kopioita näistä Euroopassa valmistetuista laatu mopoista (Yamaha DT, Beta yms). Noissa Cepoissa on Minarelli am6 kopio moottori joka on mitä on, kasattu paskoista osista (minkäs teet kun taiwanilainen mopo kyseessä), koneremonttia saat tehdä 5000km välein kun kunnon mopolla pääsee sen 20 000km pelkällä männänvaihdolla, kokemusta on. Cpi on vieläpä rumakin mopo ja sen huomaa jo päälle päin että kaukoidässä on rakkine tehty ja kasattu.

        Laadukas mopo vaikka olisi perseessä kasattu, itsellä ei ole kuin kerran leikannut, eikä muuta tarvinnut korjata. päälle 24k ajettu. Se et se leikkas johtui edellisen omistajan huonoista seoksista.


    • trol

      miten sais ton cpi sm pro 10m kulkee alle 60 nii että kuri on pois ja mistä saa suuttimia ja isompia taka rattaita ja cdi boksin ohittajia

    • cpi bomber

      se cdi on kuriton vakiona ja suuttimia jostai moto liikkeestä

    • ceparikuski

      itellä on cpi sm pro -11 ja hyvin toimii. tällä hetkellä kuri putkessa ja tasasella näyttää mittariin 67 km/h mutta mittari heittää ainakin 6 km/h, eli pirteä mopo vakiona. mikä suutin kannattaa laittaa kiinni kun kurin poistaa ja onko tietoa paljonko menee kuritttomana, 11-62 väleillä? ja onko meneekö kyseinen dicen kilventeline cepariin? http://www.mc-scatter.com/takalokasuojan-jatke-kirkkaalla-takavalolla-p-29741.html

      • Anonyymi

        80 suutin


    • miks disaat cepii

      1. vaikka cepin mootori oiski kopio se on paljo laadukaaampi ku piaggion mopot

      2. cepi maksaa 2600€ eli siin on ihan pro hinta laatu suhde.

      3. cepi kestää kaatumisia hyvin mun omal cepil on kaaduttu varmaa 15 kertaa ja
      katteet on vieläki ihan siistit

      4.Cpi sx pro -11 menee 72kmh kurittomana

    • asshole

      mulla mennee 127km/h pistäkää paremmaks

    • bu44...-_-

      Ehei,

      Jos mittari kusettaa niin säätäkää se!: P

      Oma heittää 1km/h vakio säädöillä.

    • matafakaaa

      matafakaaa paskan ku ostaa paskan saa ps ai fak joo mataaa

    • Tyhmä

      itelläni on 80 suutin jota on käytetty aprillia -08 mopossa. meneekö tämä kyseinen suutin mun cpi -09 sm ?

    • kokokoko

      jos on 6mm kierteellä

    • tähh?

      moro! onko cpi sm 2010vm bensa loppumis varoitusvaloa ollenkaan? olen melko tyhjäksi tankin ajanut ja sitten tankannut mutta ei ole minkäännäköistä valoa syttynyt...

    • jkhj

      ei ole

    • agshnjmfkjhgvbsndmfk

      mist vitust sä voit tietää miten usein cpi mopoja tarvii rempata jos ite ajelet detsil.
      Ja Taiwan ja kiina ei ole sama asia Taiwanissa on länsimäinen markkinatalous ja korkeakoulutettuja ihmisiä. Kiinassa taas on kommunismi ja kaikki muutenki on päin helvettiä. Eli taiwanin ja euroopan välillä ei ole mitään suurta eroa(siis mopojen laadun suhteen). Sama ku mä väittäisin et kaikki japanilaiset(yamaha) mopot on paskoja ku japaniki on vaa semmonen kiinan takapiha.

      ps.ota selvää asioista ennenku tuut pätee tänne dt-kuski

      • Anonyymi

        Kiitos tästä 👍
        Hänellekkin vähän faktoja


    • mies.

      miten saan cpi sm 10 kulkemaan vähä ilosemmin? :D

    • yksinkertaista

      No vedät kurit vittuu ja isompaa suutinta

      • näinon

        Cpi on laadukas vehe! valmistetaan kotarin kans samalla tehtaalla:)


    • edelleen mies.

      Miten vaihdetaan suutin ? onko se kaasuttaja vaikea avata tai koota?

    • ossi

      otat sen kaasarin pohjan irti ni siinä on suutin

    • vaikeeta....

      mikä tossa cpi sm 06 mallissa on etu/taka rattaat vakiona?

    • jhb2

      11 63

      • kysyn vaan

        onko tietoa/kokemusta että jos laita cpi sm vm 2010 (eivarmaan väliä mut ilmotan senkin) 13 piikkisen eturissan niin pitääkö pidentää ketjuja vai meneekö niillä samoil


      • liikaa kulmaa :D

        paljo cpi takavalot maksaa?


    • Cpi sm pro 2012

      Ei pidä !

    • cpi sm pro 50cc 2012

      paljo cpi sm pro 50cc vuode 2012 kulkis ilma rajoittimii?

    • oommmooe

      sen 65km/h, ainakin yli 60km/h.. riippuu tietty välityksistäsi..

    • Nilperr

      mulla on cpi sm 50 pro mopeetti ja olen ottanut kurit pois putkesta ja vaihdellu suuttimia. Mopo kulkee sen 65 mutta kytkinpommilla keula kyllä nousee. Mitä kaasareita tohon malliin sopis? :)
      btw cpi valmistetaan samalla tehtaalla KTM:n :)

    • onko6

      onks kellää cpi smx 2013 jos on nii paljo se kulkee vakiona?

      • Policeoff

        45Km/h


      • asdfasdfsadfasdf

        Itellä tuo mittarin mukaan menee parhaimmillaan 67km/h vakiona mutta en tiedä paljon se mittari sitten kusettaa.


      • cpi sx omisstaja

        se menee vakiona 55 tasasella ja hyvässä alamäessä sen 62 mittaarinmukaan


    • cpi

      cpi sm pro 2012 menee 50km/h haha

      • liikaa kulmaa :D

        paljo cpi takavalot maksaa?


    • seppoo1

      jos ottaa cpi sm White editionin ilmanputsarista reikälevyn pois niin minkä kokoinen suutin pitäis laittaa ?

      • Anonyymi

        80 suutin


    • vituttaa alakauttane

      tietääks mist sais cpiha yläkauttase putke???

    • cpi sx 2011

      onks se pillikuri miten vaikee ottaa pois? ja millä sen saa helpoiten ja miten? (:

    • Milloin pitäis tehä eka kone temppa SM:iin 2011 vuoden malliin?

      • moposport

        ylihuomen


    • Cpi mies

      Meneekö cpi sm 08 betan putki

      • cepari

        Pitäs mennä. Kaverilla beta ja cpi ni sano ainaki et menee


    • jooh2

      Mitäs vikaa riejussa ja yamahassa? Cpi:ssä on tuo minarellin kopio kone muistaakseni. Huippunopeus vakiona riippuu siitä, miten hyvin on jaksettu kuristaa..

      • Dt on homoille

        No just sitä! Joku kiinan ihme se dt ja rieju.. En kehtaa ees mainita... Cpi tehää kotarin kaa samoil tehtail.. Että revi reikääs


      • Dt... HYI
        Dt on homoille kirjoitti:

        No just sitä! Joku kiinan ihme se dt ja rieju.. En kehtaa ees mainita... Cpi tehää kotarin kaa samoil tehtail.. Että revi reikääs

        Cpi sentää on itävaltalainen.... Parempi se on ku joku Kiinassa raiskattu paska


    • kiinamopojonnet

      hahhahahah, rieju made in spain, dt made in japan, cpi made in TAIWAN osat 100% kiinasta että repikää reikäänne jonnet! Ainoa mitä ne on osannu minarellista kopioida on välivapaat ja loput on samaa luokkaa kun ''soliferit'' sun muut kiinanpaskat. Hauskaa että kaikki vetoaa aina tähän ''cpi on sentää itävaltalainen'' mutta osat tehään kiinassa ja kasataan taiwanissa. Ja ihan tiedoks vaan että mun ''kiinalaisessa'' riejussa lukee kyllä aika selvästi made in spain.

      • vedätumppuus

        No anna lukee... voit haistaa paskan ja hankkia elämän... tai edes parempaa tietoa... Cpi:n osia ei tehdä kiinassa eikä niitä kasata taiwanissa... Mene vittu kysymään alan ammattilaisilta jotka myy mopoja ihan täällä suomessa.... enemmin luotan kauppiaaseen joka sanoo että cpi on itävaltalainen ja osat kootaan ktm:n kanssa samoilla tehtailla.. kuin että uskoisin sinua joka on saanut tietonsa keijon keskustelupalstoilta... Taitaa riejun kuski olla eksynyt väärille sivustoille? Ymmärrän kyllä häpeäsi jos isi ei ostanut kunnon mopoa... sempä takia päätit keksiä tarinan, että cpi olisi kiinanpaska...Hienoa! Taas tuli todistetuksi että kyllä vääräntiedon levittäjiä löytyy... Kiitos sinulle aikaansaamaton paska


      • jooh2
        vedätumppuus kirjoitti:

        No anna lukee... voit haistaa paskan ja hankkia elämän... tai edes parempaa tietoa... Cpi:n osia ei tehdä kiinassa eikä niitä kasata taiwanissa... Mene vittu kysymään alan ammattilaisilta jotka myy mopoja ihan täällä suomessa.... enemmin luotan kauppiaaseen joka sanoo että cpi on itävaltalainen ja osat kootaan ktm:n kanssa samoilla tehtailla.. kuin että uskoisin sinua joka on saanut tietonsa keijon keskustelupalstoilta... Taitaa riejun kuski olla eksynyt väärille sivustoille? Ymmärrän kyllä häpeäsi jos isi ei ostanut kunnon mopoa... sempä takia päätit keksiä tarinan, että cpi olisi kiinanpaska...Hienoa! Taas tuli todistetuksi että kyllä vääräntiedon levittäjiä löytyy... Kiitos sinulle aikaansaamaton paska

        CPI on vuonna 1991 perustettu itävaltalainen ajoneuvovalmistaja. Yritys on itävaltalaisen KTM:n tytäryhtiö. Yritys valmistaa moottoripyöriä, skoottereita, mönkijöitä ja enduromopoja. CPI suunnittelee ja valmistaa tuotteet Euroopassa, Indonesiassa ja Taiwanissa, ja ne valmistetaan KTM:n tehtailla. Tehtaiden kokonaistuotanto vuodessa on noin 1,4 miljoonaa yksikköä. Suomen markkinoille CPI tuli 2000-luvun alussa. Löytyy googlesta, kun kirjottaa vaan CPI hakusanaksi. Miksi kaikki tulee pätemään paskatiedolla, kun kaikki oikeat tiedot löytyy googlella helposti...


      • jonneeeeee
        vedätumppuus kirjoitti:

        No anna lukee... voit haistaa paskan ja hankkia elämän... tai edes parempaa tietoa... Cpi:n osia ei tehdä kiinassa eikä niitä kasata taiwanissa... Mene vittu kysymään alan ammattilaisilta jotka myy mopoja ihan täällä suomessa.... enemmin luotan kauppiaaseen joka sanoo että cpi on itävaltalainen ja osat kootaan ktm:n kanssa samoilla tehtailla.. kuin että uskoisin sinua joka on saanut tietonsa keijon keskustelupalstoilta... Taitaa riejun kuski olla eksynyt väärille sivustoille? Ymmärrän kyllä häpeäsi jos isi ei ostanut kunnon mopoa... sempä takia päätit keksiä tarinan, että cpi olisi kiinanpaska...Hienoa! Taas tuli todistetuksi että kyllä vääräntiedon levittäjiä löytyy... Kiitos sinulle aikaansaamaton paska

        Kaverilla on sepi ja se on ihan täys paska, hän voi itse tulla todistamaan jos on tarvis.


    • jooh2

      Mitä vittua röllit :D Yamaha on sentää japanilaista laatua, niinku Honda ja Suzuki yms...

      • trollit on trolleja

        huhhuijaa, eipä täältä suomi24:sen mopopalstalta taida muuta voida odottaakaan :D mutta sen voin sanoa että rieju on tosiaan tehty espanjassa ja yamahat japanissa. mutta osiahan tulee kiinasta jokaiseen vehkeeseen, siitä ei pääse mihinkään. toisiin enemmän, toisiin vähemmän. onneks täällä on edes joillain vielä järkeä päässä :D


    • antsaaaa

      no minullahan on cpi supercross 06vm kurit pois 88 suutin ja menee kepeästi se 60-65 ja kiihtyy heleveti hyvi :p

    • Cpismx

      Onko cpi smx 2013 rajoitettu cdiboksi? Ja paljo kulkee jos laittasin 10eturissan ja kurin ottasin pois?:)

      • CPISM

        Itsellä on kuria viilattu (ei otettu kokonaan pois) ja 10-piikkinen eturatas ja kulkee GPS:ään noin 60 tasaisella, että jotakin sitä luokkaa.


    • Cpismx

      Minkähän kokosen suuttimen oot vaihtanu ku kuria viilannu?:) vai tarttiko vaihtaa ollenkaa?

    • Cpismx

      Minkä kokonen suutin smx vakiona?talvella ostettu moposportista

    • zeepra

      Miten cpi sm:äs otetaa kuri pois? oon ottanu se katalysaattori sielt alkukäyräst ja sit sielt änkän loppupääst sen rauta verkon porasin sen paskaks mut miten se varsinainen kuri otetaa ja mistä?

      • cpi

        Alku käyrästä liitos kohan luota ei cpissä ole enempää kureja . Sit vielä vaihat rajoittamattoman cdi boksin.


      • cdionparas

        muute iha hyvä idea pässi mutta cpissä ei ole rajotettua cditä


    • cpin omistaja

      menee sen jälkee jonku 75 km/

    • Cpi on se juttu

      Ittellä menee vuoden -13 kurittomana just sen 63

      • Cpi for the win

        ittellä menee 68 gps kurittomana, se o kans vuoden -13.


    • cpi

      minkä syötän siihe mittarii että saisin sen näyttämää suht oikee,kyseessä cpi sx -13... Kiitos jo etukäteen

      • cpi

        minkä luvun siis syötän siihe


      • lukuja

        1525


    • Lolli420

      Joo elikkäs mul eioo kureja menee noin 64kmh

    • Syöpäjooseppi

      Kuinka ottaa kurit pois cpi sm 14 pyörästä

      • CPIKURIT

        Jos kaikki kurit niin;
        - Äänenvaimennin vaihtoon (sokkeloa sisällä joka kuristaa)
        -Alkukäyrän ja paisarin välissä on levykuri, ruuvit irti ja levy pois.
        -alkukäyrässä (pytyn suulla) on 3:lla hitsipisteellä kuri, joka lähtee taltalla taivuttamalla.


    • Ceppo

      Mikä suutin kannattaa laittaa jos on ottanu alkukäyrän pillikurin pois? 80?

    • cpi

      mulla on cpi smx 2013 ja menee 14-62 väleilla 86gps ja kuri on tietty poistettu

    • virinoob

      Kysytty varmaan sata kertaa tääl mut en nähny mitää kovin "tarkkaa" vastausta nii minkä kokone suutin kurittomaan cpi sm jos vakion on 72,5

      • Virinoob

        Siis 77,5


    • Cepimiäz_666

      Millaitti saisko sen putkikurin hitsattuu takas paikallee tarvittaessa?

      • Jutustelija1

        Ei kannata irroitella kureja alkuperäis osista vaan hankkia kuriputkien ja muiden tilalle kunnon teharit ja muut. Sitten kun jää kiinni niin voi vaihtaa noin vain heittämällä orggis osat takaisin ja käydä konttorilla katsastamassa.

        Mutta siis nyrkkisääntönä voisi sanoa että kuriton ja välitetty säädöissään oleva 2t mopo menee reilun 60 todellista.


      • Jutustelija1
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Ei kannata irroitella kureja alkuperäis osista vaan hankkia kuriputkien ja muiden tilalle kunnon teharit ja muut. Sitten kun jää kiinni niin voi vaihtaa noin vain heittämällä orggis osat takaisin ja käydä konttorilla katsastamassa.

        Mutta siis nyrkkisääntönä voisi sanoa että kuriton ja välitetty säädöissään oleva 2t mopo menee reilun 60 todellista.

        Tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.fi/

        Tuossa vielä suorat linkit niihin juttuihin joissa on kuvia prätkistä Blogissa:

        http://mattiviikate.blogspot.fi/2011/02/pictures-from-suzuki-gsx-r-1000-03.html

        http://mattiviikate.blogspot.fi/2011/02/pictures-of-kawasaki-zx-9r-01.html


      • Anonyymi
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Ei kannata irroitella kureja alkuperäis osista vaan hankkia kuriputkien ja muiden tilalle kunnon teharit ja muut. Sitten kun jää kiinni niin voi vaihtaa noin vain heittämällä orggis osat takaisin ja käydä konttorilla katsastamassa.

        Mutta siis nyrkkisääntönä voisi sanoa että kuriton ja välitetty säädöissään oleva 2t mopo menee reilun 60 todellista.

        Jos ceposta puhutaan niin vakiona vääntää 60kmh. Riippuu myös onko säädöissä, jos on hyvissä säädöissä niin kyllä sen 60km/h saavuttaa.


      • Anonyymi

        Siihen myydään kuriton alkukäyrä


    • Jolo

      Cpi on äkäsimpii mopoi for real ja big one on tehny yläkautta tulevii putkii tähä pelii

    • Anonyymi

      Oma kulki 65 täysin vakio paitsi ilman kurei

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3537
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1650
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe