Laser karvanpoisto laitteet kotikäyttöön

apuakaipaavanaikkonen

Onkos kelleen kokemuksia näistä kotikäyttöisistä Laser karvanpoisto laitteista?? Itse katselin Stockmannilla Rio Scanning Laser laitetta (hinta 499e) ja mietin että mahtaisko toimia..? eli kertokaa kokemuksia kyseisestä laitteesta tai muista vastaavista.. kannattaako laittaa rahaa tommoseen..?

28

25796

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toistuu

      Tämä kysymys toistuu aina jonkin ajan kuluttua tällä palstalla. Alkaa jo epäilyttää että kirjoittaja on kyseisen laitteen hopottaja. No voihan todellakin joku miettiä noinkin kalliin ja turhan laitteen ostoa. Tuolla rahalla saa jo useammankin hoitokerran aitoa laserkäsittelyä, alueen koosta riippuen. Vielä tähän mennessä ei ole tullut vastauksia että joku olisi tuollaisen laitteen ostanut ja saanut sillä todellakin poistettua karvojaan pysyvästi. Itse luotin ammattilaiseen ja tulos on ollut pysyvää.

      • Hairy

        Eli et tiedä toimiiko tuollainen kotilaseri? Tiedätkö ketään ketä on koittaanut laseria ja ei ole saanut sillä tuloksia? Itseäni asia rupesi vähän aikaan sitten kiinnostamaan luettuani kotivinkkiä jossa "mainostivat" tällaista laitetta.

        Eli osaako joku oikeasti kertoa faktoja tällaisesta laitteesta, niin positiivisia kuin negatiivisiakin ja ei mitään kaverin äidillä kuulema oli sellainen kun oli lainannut työkaverin anopilta ja laite oli ihan pa**a tyylisiä juttuja.


      • shoppaaja
        Hairy kirjoitti:

        Eli et tiedä toimiiko tuollainen kotilaseri? Tiedätkö ketään ketä on koittaanut laseria ja ei ole saanut sillä tuloksia? Itseäni asia rupesi vähän aikaan sitten kiinnostamaan luettuani kotivinkkiä jossa "mainostivat" tällaista laitetta.

        Eli osaako joku oikeasti kertoa faktoja tällaisesta laitteesta, niin positiivisia kuin negatiivisiakin ja ei mitään kaverin äidillä kuulema oli sellainen kun oli lainannut työkaverin anopilta ja laite oli ihan pa**a tyylisiä juttuja.

        itse kans kävin tänään katsomassa tuota samaa laitetta ja kovasti mietin että ostaisko, aika varmaan ostan, kun olen tällänen ylläri himo shoppaaja. Tänne laitan heti samantien kokemuksiani siitä jos nyt sellasen käyn ostaa =)


      • ellokselta
        shoppaaja kirjoitti:

        itse kans kävin tänään katsomassa tuota samaa laitetta ja kovasti mietin että ostaisko, aika varmaan ostan, kun olen tällänen ylläri himo shoppaaja. Tänne laitan heti samantien kokemuksiani siitä jos nyt sellasen käyn ostaa =)

        myös elloksella on myynnissä kolmekin erilaista rio-laitetta. Olisin tosi kiinnostunut kokemuksista, sillä sekä minulla että miehelläni olisi tarvetta tuollaiselle, hintahan se vain on esteenä.


      • Hileema-kokemuksella
        ellokselta kirjoitti:

        myös elloksella on myynnissä kolmekin erilaista rio-laitetta. Olisin tosi kiinnostunut kokemuksista, sillä sekä minulla että miehelläni olisi tarvetta tuollaiselle, hintahan se vain on esteenä.

        Ammattilaisellekin sattuu vahinkoja, minulle poltti ammattilainen kosmetologi (työhistoriaa lääkärikeskuksissa)läntit jalkoihin, joten ei tulisi mieleenkään tehdä itse jollain vähänkään mietityttävällä vempelyksellä.

        Nämä ovat sellaisia laitteita (on minulle kerrottu hoitojen yhteyksissä), että raskaana oleville ei tehdä, eikä imettäville, hoidot pistävät aineenvaihduntaa liikkeelle ja jopa jos tekee alueelle missä ei kasva karvaa, niin voi aktivoida kasvamaan karvaa!

        Itselläni on takana 9 hoitokertaa, mistä suosittelen Elosin e-styelä pysyvään karvanpoistoon, koska ei polta ihoa, niinkuin laser (ehkä saattaa polttaa), koska perustuu muuhunkiin toimivaan(joihinkin aaltoihin), kun laser ainoastaan voimakkaaseen valoon. Ja pitää tietää ne voiteet mitkä viilentää tehojen mukaan.

        Esim. Elosissa kosmetologi näki koneelta koko ajan tehon, miten hoito vaikutti!!! Ja tiesi siten säätää oikeat voimakkuudet. Nyt on kuukausi viimesimmästä hoidosta ja ei kasva enää musta karva ja olen siitä kiitollinen! Olen voinut iloita kesästä :)


      • karvat kasvaa...
        Hileema-kokemuksella kirjoitti:

        Ammattilaisellekin sattuu vahinkoja, minulle poltti ammattilainen kosmetologi (työhistoriaa lääkärikeskuksissa)läntit jalkoihin, joten ei tulisi mieleenkään tehdä itse jollain vähänkään mietityttävällä vempelyksellä.

        Nämä ovat sellaisia laitteita (on minulle kerrottu hoitojen yhteyksissä), että raskaana oleville ei tehdä, eikä imettäville, hoidot pistävät aineenvaihduntaa liikkeelle ja jopa jos tekee alueelle missä ei kasva karvaa, niin voi aktivoida kasvamaan karvaa!

        Itselläni on takana 9 hoitokertaa, mistä suosittelen Elosin e-styelä pysyvään karvanpoistoon, koska ei polta ihoa, niinkuin laser (ehkä saattaa polttaa), koska perustuu muuhunkiin toimivaan(joihinkin aaltoihin), kun laser ainoastaan voimakkaaseen valoon. Ja pitää tietää ne voiteet mitkä viilentää tehojen mukaan.

        Esim. Elosissa kosmetologi näki koneelta koko ajan tehon, miten hoito vaikutti!!! Ja tiesi siten säätää oikeat voimakkuudet. Nyt on kuukausi viimesimmästä hoidosta ja ei kasva enää musta karva ja olen siitä kiitollinen! Olen voinut iloita kesästä :)

        Aika paljon aikaa vei ja tulos vielä arvoitus...


      • Eipäs liiotella

        Kerropa mistä olet omasi hankkinut jos 500e riittää useampaan. Itse olen tutkaillut että hoitokerta esim sääreen on alk. 300e. siitä nopeasti kun lasketaan että 300 300=600. ei riitä edes kahteen ja tuskin ne sua 300e ovesta ulos päästää kun enemmänkin voi kiskoa.


      • toistuu
        Eipäs liiotella kirjoitti:

        Kerropa mistä olet omasi hankkinut jos 500e riittää useampaan. Itse olen tutkaillut että hoitokerta esim sääreen on alk. 300e. siitä nopeasti kun lasketaan että 300 300=600. ei riitä edes kahteen ja tuskin ne sua 300e ovesta ulos päästää kun enemmänkin voi kiskoa.

        "Tuolla rahalla saa jo useammankin hoitokerran aitoa laserkäsittelyä, alueen koosta riippuen."

        Siis tuossa lainaus edellisestä viestistäni, eli korostan lausetta "alueen koosta riippuen". Tietenkin sääret tai käsivarret maksavat huomattavasti enemmän, mutta usein laseria kaivataan erityisesti ylähuuleen tai leukaan sekä bikinirajaan ja näihin riittää jopa kolmeen hoitokertaan. En ole kaivannut laseria käsivarsiin ja sääriin, ne hoituu epilaattorilla, eikä niiltä osin karvoitus ole enää ongelma. Mutta noihin mainitsemiini kohteisiin olen laseria ottanut, kasvot ovat täysin karvattomat, bikinirajaa en välittänyt käsitellä täysin karvattomaksi, nykyinen selvä vähennyskin riitti. Mielestäni on hölmöä mennä kalliiseen yksityissairaalaan, kun halvempiakin lääkärikeskuksia löytyy.


      • 4 + 16

      • rakastansatuja
        Hileema-kokemuksella kirjoitti:

        Ammattilaisellekin sattuu vahinkoja, minulle poltti ammattilainen kosmetologi (työhistoriaa lääkärikeskuksissa)läntit jalkoihin, joten ei tulisi mieleenkään tehdä itse jollain vähänkään mietityttävällä vempelyksellä.

        Nämä ovat sellaisia laitteita (on minulle kerrottu hoitojen yhteyksissä), että raskaana oleville ei tehdä, eikä imettäville, hoidot pistävät aineenvaihduntaa liikkeelle ja jopa jos tekee alueelle missä ei kasva karvaa, niin voi aktivoida kasvamaan karvaa!

        Itselläni on takana 9 hoitokertaa, mistä suosittelen Elosin e-styelä pysyvään karvanpoistoon, koska ei polta ihoa, niinkuin laser (ehkä saattaa polttaa), koska perustuu muuhunkiin toimivaan(joihinkin aaltoihin), kun laser ainoastaan voimakkaaseen valoon. Ja pitää tietää ne voiteet mitkä viilentää tehojen mukaan.

        Esim. Elosissa kosmetologi näki koneelta koko ajan tehon, miten hoito vaikutti!!! Ja tiesi siten säätää oikeat voimakkuudet. Nyt on kuukausi viimesimmästä hoidosta ja ei kasva enää musta karva ja olen siitä kiitollinen! Olen voinut iloita kesästä :)

        Kiitos tästä kosmetologi-sadusta!


    • ...

      Kuluttajille ei voi myydä himakäyttöön kovin tehokasta laitetta, käräyttäisivät nahkansa ja valmistaja olisi kusessa korvausvaatimusten kanssa. Lakikin estää myymästä tehokkaita laserlaitteita "taviksille", joilla ei ole koulutusta niiden käyttöön. Yksityisten sairaaloiden tms. käyttämille tehokkaille lasereille ei anneta 100% takuuta, joten tuolla masiinalla karvat eivät katoa lopullisesti. Luulisi kuitenkin, että tuolla hinnalla karvat saisi edes irtoamaan.

      Muistaakseni sama firma valmisti myös "sähköpinsettejä", joilla karvojen piti kadota lopullisesti. Laite oli täysi lelu, pinseteillä ei edes saanut otetta karvoista ja tiettävästi pinsetit eivät edes johtaneet sähköä. Eräälle tyypille Elloksen asiakaspalvelija-täti oli puhelimessa myöntänyt suoraan, ettei laite toimi.

      Olet aika hurja muija, jos olisit valmis ostamaan 500 euron laitteen jos joku tuntematon tyyppi Suomi24-paskafoorumilla kehuisi sitä.

      Joskus joku retardi oli tehnyt tällä palstalla avauksen, jossa pyysi ihmisiä tilaamaan kys. laitteen Ellokselta, testaamaan sitä vajaat pari viikkoa ja sitten raportoimaan tällä palstalla tuloksista. Koska postimyynnissä on 14 vrk:n palautusoikeus, tyyppi oli kuvitellut että tuotetta voi testata ilmaiseksi. Itse ei muka jostain syystä voinut tilata tuotetta kokeillakseen sitä, kenties hlö oli alaikäinen tai jotain. Ellos ei varmaankaan toimita noin kalliita tuotteita ilman ennakkomaksua edes tiliasiakkaille, sitäpaitsi ellei tuote ole viallinen niin palautusehtona on yleensä että tuotteen pitää olla käyttämätön jotta sen voi myydä edelleen.

      • pravilo

        Karvanpoistovoide - http://track.healthtrader.com/track.php?c=cmlkPTI4NTE3NiZhaWQ9MjQ1ODMyNTI Tulosten näkymisessä voi kestää jonkun aikaa, mutta ajan kanssa se kyllä toimii.


    • rintakarva

      kokemuksia on eikä voi suositella... todella hidas!! 5cm kertaa 5cm alue kestää N:1tunnin ja mitään tuloksia en sillä saanut vaikka toistin lähes päivittäin 2vkon ajan saman alueen...

      • moonal.

        Samaa olen kuullut että hidas ja ei tarpeeksi tehokas. Tuon laitteen summalla saan jo 2 käsittelyä (toivon että tehokkaampia) bikinirajaus- tai vähän enempäänkin.


      • Opiskelkaa

        Siis laserkarvanpoistohan toimii niin, että käsittely tehdään n. 6 kertaa kuukauden aikana, jos tahdotaan karvojen katoavan. Karvojen poisto tapahtuu aina karvan ollessa rajuimman kasvun vaiheessa, eli muutama päivä sheivauksen jälkeen (riippuen karvojen kasvutahdista). Karvan täytyy aina olla tietyn pituinen, kun se poistetaan. Yksi käsittely ei koskaan ole tarpeeksi.


      • Oma_kokemukseni
        Opiskelkaa kirjoitti:

        Siis laserkarvanpoistohan toimii niin, että käsittely tehdään n. 6 kertaa kuukauden aikana, jos tahdotaan karvojen katoavan. Karvojen poisto tapahtuu aina karvan ollessa rajuimman kasvun vaiheessa, eli muutama päivä sheivauksen jälkeen (riippuen karvojen kasvutahdista). Karvan täytyy aina olla tietyn pituinen, kun se poistetaan. Yksi käsittely ei koskaan ole tarpeeksi.

        Mitkä ihmeen ohjeet nuo ovat!? Ei ainakaan laserilla karvan poistoa tehdessä (ehkä valoimpulssilla). Ohjeet sopii myös neulaepilaatioon (eräs tuotenimi blend-epilaatio).

        Kerrataan taas kerran tähän OIKEAT ohjeet laserkarvanpoistoon:
        - AITOA laserkäsittelyä saa antaa vain koulutettu terveydenhoitoalan henkilö (sairaanhoitaja tai lääkäri).
        - Karvanpoistoon sopii Alexandriitti- tai diaodilaser, joiden aallonpituus sopii tummiin karvatuppiin.
        - Teho on parhaimmillaan mustilla tai hyvin tummilla karvoilla vaalealla iholla. Sen vuoksi käsittelyjä ei tehdä kesällä tai alkusyksyllä päivettyneellä iholla. Laserkäsitelty iho on myös herkkä auringonvalolle (voi tulla maksaläiskiä).
        - Karvanpoistoa tehdessä karvat pitää olla sheivattu huolellisesti pois ettei karvat pala lasersäteessä (lasersäteen pitää päästä vaikuttamaan karvan juureen).
        - Käsittely tehdään 4-6 viikon välein koska laser tehoaa vain kasvusyklissä olevaan karvaan. Kun uusi kasvusykli alkaa, tehdään uusi käsittely.
        - Hoitokertoja toistetaan 6-10 kertaa jotta kaikki karvat on saatu käsiteltyä ja kasvu loppuu pysyvästi.


    • nilpferd
    • laserepila

      Täällä kokemus Laser Epila laitteesta jonka ostin kansantukusta. Aluksi vaikutti todella tehokkaalta. ( Kärvensi mustan paperinki). Karvat kärventy silminnähden ja "paloi" pois. Ja myös pelkkiin "tynkiin" jossa karvan alku ihonsisällä niin toimi. No tätä iloa ei kestänytkään montaa minuuttia kuin laite lakkasi tuottamasta laseria....

      • ......

        Joskus tuollaisissa halvimmissa sähkölaitteissa on käyttöaikarajoitus jotta ne eivät ylikuormittuisi. Se voi olla mainittuna käyttöohjeissa tai jopa laitteen tyyppikilvessä minuutteina. Jos tällainen laite lakkaa toimimasta, laitteen sisällä voi olla turvalaite joka joudutaan tavallaan palauttamaan huollossa tai pahimmillaan laite kärähtää pysyvästi.


      • Hymy
        ...... kirjoitti:

        Joskus tuollaisissa halvimmissa sähkölaitteissa on käyttöaikarajoitus jotta ne eivät ylikuormittuisi. Se voi olla mainittuna käyttöohjeissa tai jopa laitteen tyyppikilvessä minuutteina. Jos tällainen laite lakkaa toimimasta, laitteen sisällä voi olla turvalaite joka joudutaan tavallaan palauttamaan huollossa tai pahimmillaan laite kärähtää pysyvästi.

        Onko kellään kokemusta Remington I-light 5000 karvanpoistolaitteesta, ilmeisesti ainakin nopeampi kuin tuo rion vempele, mainospuheessa lupaavat valosykäyksen 2 sekunnin välein ja 15min työn jälkeen olisi jalat hoidettu. Mutta onkohan miten tehokas?


    • mannanna777

      Itselöäni on rio sccanin laser 20 muistakseni kauppassa maksoin noin 390 euro.
      Minulle ainakin autoi mutta kyllä kesti kauan eneen ku huomasinison eron! 6 kk pästä huomasin jo että noin 80-90% karvoista ei kasva olenkaan. Koko hoito kesti melkein 2 vuotta ( kesä aika ottamatta) koska silloin ei sitä pysty käytä sillä ohjessa lukee niin.Itselläni on vaalea iho ja tumat karvat Siskollani on sama laite käyttössä mutta ei autanut yhtä paljon kun minulle, hän sai vain noin 50-%60 karvoista pois.Muuten laitoin laiten nyt myyntiin. Enää en sitä tarvitse uhuuu :) 0408280848Yana

    • ei rihkamalle

      On surullista, että noilla kotilasereilla vedetään ihmisiä höplästä säästämisen nimissä. Eivät oikeasti auta. Ei ole mukana edes silmäsuojia, jotka tehokkaissa ja oikeissa lasereissa aina oltava. Kertoo jotain näistä laitteista. Ihmettelen sitä, miten Stockman, niin arvostettu yritys, myy tällaista rihkamaa pelkän taloudellisen hyödyn nimissä.

    • rio..

      elloksen kotikarvanpoisto rio muistaakseni..eräs karva katos kokonaan..muuten ollaan vaiheessa... mitä ohuempi karva on sitä paremmin tehoaa ja katoaa.Vanhat karvat taitaa kasvaa takas...:(((..

    • Nykyäänvaaleakarvainen

      Hei, itse olen tuollaisen bauer valoimpulssilaitteen ostanut ja siinä samottiin että toimii tummempiin karvoihin paremmin ja itsellä tosiaan on tummat karvat käytin laitetta yhden kokonaisen hoitokerran, mikä tosiaan kestää pari kuukautta, kun laitetta tulee eka käyttää viikon välein ja sen jälkeen vähentää parin viikon välein käytettäväksi ja sitten lopetettava ja käytettävä vasta kun karva alkaa palaa takaisin. Ja tuloksiin, itseasiassa laite toimi kaikkein parhaiten jalkoihin, karvat väheni kerta kerralta ja sen huomaa jo parin käyttökerran jälkeen, ainut ärsyttävä asia on tosiaan se että jalkoijin saattaa vierähtää se tunti kun niitä hoitaa ja aina teki mieli jättää välii mutta kyllä sitä sitten jaksoi tehä jos oikeasti halusi karvoista eroon.. en ole laitetta käyttänyt reiluun vuoteen ja karvat ovat pikkuhiljaa palanneet takaisin, mutt todellakin niitä on huomattavasti väheemän ja ovat todella vaaleita ja ohuita, joten olen tyytynyt sheiveriin koska karvat kasvavat huomattavsti hitaammin takaisin eikä niitä tarvi sheivata joka päivä. Joten minulle laitteesta on ainakin ollut apua. Olen myös käyttänyt sitä kasvoille "viiksiin" jotka ovat näkyneet vähän tummina, mutta ne oli helppo hoitaa ja tosiaan tällä hetkellä ovat vaaleita normaaleja ihokarvoja mitä iholla kasvaa.. Eli suosittelen laitetta ehdottomasti ihmisille jotka jaksavat hoidot suorittaa ja sellaisille joilla on tummat ihokarvat jotka saa sheivata joka päivä tai muuten musta sänki pukkaa ja ei oo kyllä kaunis näky rannalla. Laite toimii kyllä mutta vaatii kärsivällisyyttä että jaksaa tunnin sen laitteen kanssa ahertaa.

      • Karvoista_eroon

        Valoimpulssilaite ei ole niin tehokas kuin laserlaite (tehokasta laseria ei voi ostaa kotikäyttöön).
        Sinulla on ilmeisesti käynyt niin että olet saanut poistetua tummat karvat ahkeralla valoimpulssilaitteen käytöllä ja jäljelle on jäänyt "henkiin" vaaleat karvat joihin mikään valo- tai laserkäsittely ei tehoa. Itselläni karvoitus on tuollaista "sekakarvoitusta" ja sen vuoksi tummat karvat on poistettu pysyvästi laserilla ja vaaleat neulaepilaatiolla.


    • Kullälähti

      Turkissa naisten naamakarvat poltetaan sytskärillä. Itse olen polttanut sääristä karvat, eivät kasva ikinä takaisin. Pitää varoa pieniä palovammoja, jos tähän ryhtyy.

      • Ei_ikinä_tuota

        Todella tyhmä ja vaarallinen ohje, jota ei ikinä pidä kokeilla!

        Jos karvat ei enää kasva takaisin, iho on poltettu ja vaurioitunut. Seurauksena voi olla pahojakin paloarpia.
        Mikäli karvoja käryyttelee siten ettei iho vaurioidu, se vastaa sheivausta. Taitaa tuo Turkin polttelukonsti perustua siihen ettei käyttäjällä ole varaa ostaa kunnollisia sheivausvälineitä.


    • Anonyymi

      Ainakin nuo laitteet poistavat rahat tililtä, tyhjän saa pyytämättäkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1408
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1271
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1215
    4. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      28
      1157
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1155
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1053
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1048
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1043
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe