G: Miten kauan seurustelitte

ennen ku

Eli miten kauan seurustelitte/asuitte yhdessä ennen ku päätitte mennä maimisiin(menitte kihloihin)? Ja teidän iät?

81

4323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ansku-mari

      6kk. olen 18v ja mieheni 23v

      • ..

        1v 5 kk, olen 24v ja mies 26v.


    • ryynis

      4 vuotta seurustelua ja 1,5 vuotta asusteltiin yhdessä ennen kuin mies sitten kosi eilen :)

      Minä olen 20v. ja mies täyttää pian 26v.

    • lexiaaaa

      4 vkoa ennen kuin mentiin kihloihin. Oltiin tuohon aikaan 18v. ja nyt 10v yhdessäoloa takana :)

    • Miss_Sixty

      Muutin epävirallisesti heti mieheni luo kun tavattiin. Oltiin 2vk yhdessä,kun mies alkoi puhumaan kihlautumisesta. Siinä sitten päätettiin,että mentäis miun synttärinä kihloihin mut mentiinkin ystävänpäivänä 3vk:n seurustelun jälkeen. Nyt muutettiin kesäkuun alussa virallisesti yhteen :) Olen itse 19v. ja kulta täyttää marraskuun alussa 25v.

    • ...

      4 Vuotta seurusteltiin ja 1,5 vuotta yhdessä asuttiin ja toissapäivänä kihloihin mentiin. Itse olen 22 ja mies 25.

      • 5...

        vuotta takana ja onnellisia ollaan, viihdytään yhdessä. Siitä saatiin varmuus, vuosi seurustelua, vuosi yhdessä asumista ennen kihloja. Ihmisen oppii tuntemaan parhaiten saman katon alla, oppii elämään toisen kanssa kun on yhteinen koti ym.


    • olimme kimpassa

      ennen kihlautumista. Tuolloin olin 26 ja mies juuri täyttänyt 29.

    • hui kauhee

      Kaikki miehet on naista vanhempia vastauksissa. Miehille ei kelpaa muu?

      • vähän...

        luulen että se on enemmänkin naisista kiinni ettei tahdota nuorempaa miestä... varsinkaan nuorena, koska miehethän iha todistetusti kehittyy vähän naista myöhemmin. mut sit vanhemmalla iällä kun molempien ainakin pitäisi olla jo aikuistunut niin se varmaan jää naisille vähän "päälle" se että nuorempaa miestä ei oteta :D ei siis kaikille tietenkään :) yleistin, sorry.


      • Nomore

        Valitettavasti miehet tarvitsevat sen yleisen vähintään kahden vuoden ikäeron ollakseen henkisellä tasolla samanarvoisia.


      • nainen..
        Nomore kirjoitti:

        Valitettavasti miehet tarvitsevat sen yleisen vähintään kahden vuoden ikäeron ollakseen henkisellä tasolla samanarvoisia.

        Sisko syntynyt 84 ja sen tuleva aviomies 87.


    • rehellisesti

      Seurusteltiin 6kk ja sitten kihloihin. Kohta 3kk täyteen kihlautumisesta, syksyllä muutamme yhteen. Ei olla vielä päätetty naimisiinmenosta - saa nähä kunnollisen talouden aikaan. Ikää minulla 17 ja ukkoni täytti juuri 19.
      ja saanen huomauttaa, että tälläinen ei katso ikää. Moni saattaa halveksia tätä rehellistä vastaustani tänne.

      • samaamieltä

        Olen aivan samaa mieltä, että tälläinen ei katso ikää, olin 16 v, ja avomieheni oli 19 vuotias kihlautuessamme. Olemme nyt asuneet yhsessä ja olleet kihloissa 2 vuotta. Häät on muutaman vuoden sisään suunniteltu pidettäväksi.


      • Nainen29

        Hyi helvetti, ensin ammatti sitten teinikihlaleikkejä.

        EVS - Elää vanhempien siivellä


    • nopeasti kihloihin

      Kihloihin mentiin 3vk seurustelun jälkeen. ollaan 19v. ja 24v. nyt. olin paria kuukautta vajaa 19v. kun tapasin nykyisen avomieheni.

    • ...

      ensin pyörittiin kuukausi melko tiiviisti yhdessä, mutta "virallisesti" ei oltu vielä yhdessä eikäkä siis heti hypätty suoraan sänkyynkään :) 2 vuotta oltiin yhdessä kunnet kihloihin mentiin toukokuussa. Kaksi asuntoa on vielä mutta vuoronperään molemmissa oltu, nyt etsitään sitä täysin yhteistä asuntoa :) Ja ikää meillä siis 22 ja 24.

    • Mari & Toufik

      Marokkolainen Toufik ja minä, tunnettu mesessä 3 vuotta nyt, kun 1 vuosi tuli täyteen olin 17 ja Tofu 20 kun MINÄ kosin sitä :D
      Nyt 20 ja hän 23, vielä kihloissa ja tänä kesänä tavataan ensikertaa livenä kun se tulee suomeen, sen jälkeen Marokkoon ja siellä naimisiin ja sinne sitä sitten jäädäänkin asustamaan :) Ehkä vähän epätavallista, mutta kahdelle umpiujolle muslimille paras mahdollinen ratkaisu

      • Nomore

        Harkitse nyt asiaa vielä muutamaan kertaan. Toufikilla saattaa olla "pari" vaimoa kotosalla. Seurasin sivusta tuttavani suhdetta (oikeaa suhdetta) Suomessa asuvan tunisialaisen kanssa, ei mennyt kauaakaan, kun naisen nimistä löytyi Tunisiassa suuria lainoja ja vaikka mitä mukavaa, josta nainen itse ei tiennyt mitään. Mese ja todellisuus ovat...no, toivotaan, että heräät todellisuuteen.


      • s&a

        InshaAllah olette kohta onnellisesti naimisissa. Minä juttelin tulevan mieheni kanssa mesessä kuukauden, sitten hän tuli mun luo, kosi ja mentiin noin 3 kk päästä naimisiin. Siitä on nyt 4 vuotta, suunnittelemme Marokkoon muuttoa. Meillä oli Marokossa ihanat häät. Kyllä se on muslimeille aika tavallinen ratkaisu :)


    • Nomore

      Seurustelu alkoi "virallisesti" maaliskuussa 2007.
      Muutto yhteen loppusyksystä 2007.
      Kihloihin kesällä 2008, avioon tänä syksynä.

      Nainen 27, mies 31.

    • eliv

      tapahtui vuoden seurustelun jälkeen. nyt ollaan jo puoli vuotta kihloissa oltu ja intistäki selvitty hyvin. minä vielä 19 ja kulta täytti juuri 20.

    • P&P

      seurustelimme noin 11 kuukautta ennen kuin muutimme saman katon alle ja viikko sitten kihlat vaihdettiin. häitä ei kuitenkaan tanssita. minä 33 ja mies 42

      • lain tuntee hän

        Vaihdoitte siis sormukset, ette kihloja.


      • no siis juu
        lain tuntee hän kirjoitti:

        Vaihdoitte siis sormukset, ette kihloja.

        Ite seurusteltii puoltoista vuotta, sitten muutettiin yhteen. Kuukauden yhdessä asumisen jälkeen mentiin kihloihin, ja nyt mennään naimisiin 3.11.2009. Koska meidän kummankin mielestä kihlaus on lupaus avioliitosta. Ite oon 18 ja ukko 19..


      • ei tajua...
        lain tuntee hän kirjoitti:

        Vaihdoitte siis sormukset, ette kihloja.

        kihlat vaihdettiin ei kiire naimisiin. kummallakin takana erittäin riitaisat avioliitot jotka liian nuorina solmittiin.


      • porukkaa...
        ei tajua... kirjoitti:

        kihlat vaihdettiin ei kiire naimisiin. kummallakin takana erittäin riitaisat avioliitot jotka liian nuorina solmittiin.

        Pelkkä sormus ei ole kihlat, kihlat on päätös ja lupaus mennä toisen kanssa naimisiin ja tästä lupauksesta merkkinä on tyypillisesti kihlasormus.


    • kihloissa

      Seurusteltu ollaan reilu 1 vuosi josta nyt kohta puoliin ollaa asuttu yhdessä vuosi.
      Mies otti ja kosi toissaviikolla.
      Kihloissa ollaan ja sormukset katselun alla. :) Ostetaan kun jaksetaan ja viitsitään. :)

      • kihloissa

        Niamisiin mennään vasta parin vuoden päästä. Ei heti rynnätä kihlojen jälkeen alttarille.
        Vaikka kyllä se kihlaus meilläkin sitä avioliitto lupausta tarkoittaa.
        Mutta ei olla kuitenkaan niin hönöjä/nopeita sen suhteen kuten vanhan kansan toopet jotka on yhdessä 10 vuotta ja sitten erotaan heti.


      • tapansa kullakin joo
        kihloissa kirjoitti:

        Niamisiin mennään vasta parin vuoden päästä. Ei heti rynnätä kihlojen jälkeen alttarille.
        Vaikka kyllä se kihlaus meilläkin sitä avioliitto lupausta tarkoittaa.
        Mutta ei olla kuitenkaan niin hönöjä/nopeita sen suhteen kuten vanhan kansan toopet jotka on yhdessä 10 vuotta ja sitten erotaan heti.

        Mikäs kiire sitten on mennä kihloihin? Järjetöntä. Itse kun menen kihloihin, silloin sovitaan saman tien hääpäivä n. vuoden sisään, eikä "joskus 5 vuoden päähän kaiketi".

        Onnea teinihelvettiin vaan! :D


    • Murumuru

      Seurusteltiin vähän yli vuosi ennen ku muutettiin yhteen, kihlauduttiin 5v päästä seurustelun aloittamisesta. Ensimmäinen yhteinen lapsi syntyy kohta nyt kun oltu 6v yhdessä. Häät ensi kesänä kun 7vuotta täynnä.

      Kerkesin kihlautumista jo odotella kovasti, samoin lasta. Näin jälkikäteen 5vuotta on ollut kuitenkin ihan sopiva aika harjoitella :) Ei liian myöhään, ei liian aikaisin.

      Minä 25v, mies 27v.

      • Seurusteltiin ensin tietokoneen kautta vuoden 2008 tammikuusta saman vuoden helmikuuhun, miehen asuessa ulkomailla(suomalainen kuitenkin) sukulaisensa luona tutustuessamme netin kautta. Kun mies muutti suomeen takaisin, jatkettiin seurustelua "livenä", olin tuolloin 16, mies 19. Vuoden 2008 äitienpäivänä (mikähän päivä se on?) mies muutti minun ja äitini luokse. 3.6 viimevuonna kosi minua sitten polvillaan lempikahvilassamme ja tietty suostuin. Mentiin silloin kihloihin. Muutettiin omaan yhteiseen kämppään tämän vuoden helmikuussa. Nyt ollaan oltu yhdessä kohta puolitoista vuotta ja ensivuonna on avioliitto suunnitteilla. Olen ehkä hieman nuori (silloin 18) mutta se on molempien yhteinen päätös ja olemme onnellisia yhdessä.


    • Me

      3 ja puoli vuotta seurustelua (josta 2 vuotta asuttiin yhdessä) ennen kihlausta....

      • sweetbanana

        yhdessä oltu ja asuttu vuodesta 2004.
        Kihloihin 5 seurusteluvuoden jälkeen.
        Kaikki on nähty ja koettu.
        Niin inttiajat kuin kuin vastoinkäymisetkin.

        Yhdessä me olemme voima, tahto ja rakkaus.


      • sweetbanana
        sweetbanana kirjoitti:

        yhdessä oltu ja asuttu vuodesta 2004.
        Kihloihin 5 seurusteluvuoden jälkeen.
        Kaikki on nähty ja koettu.
        Niin inttiajat kuin kuin vastoinkäymisetkin.

        Yhdessä me olemme voima, tahto ja rakkaus.

        Ja ne iät unohtui :D
        Mie loppuvuodesta 24 v ja rakas täytti juuri 25 v


    • ninnu843

      seurusteltiin kolme vuotta, muutettiin yhteen. kaksi vuotta yhdessä asumisen jälkeen mentiin kihloihin ja nyt neljä vuotta kihloissa ja ensi kesänä naimisiin. 10 vuotta tulee siis täyteen ensivuonna! ja niin onnellinen edelleen

      • ninnu843

        niin ja siis ne iät minä 25 ja mies 26


    • seurusteltiin

      2 vuotta ennenkö mentiin kihloihin ja kohta ollaan oltu kaksi vuotta kihloissa:) Yhdessä ollaan asuttu 3 vuotta. Minä 20 ja risat, mies 22 ja risat.
      Naimisiin mennään kun mies kosii ;)Kihlautuminen oli enemmänkin sopimus kun satuin mainitsemaan etten kosi, sen verran vanhoillinen olen ja siitä sovittiin että mennäämpä nyt kihloihin:D

    • met

      kihloihi noin neljän ja puolen vuojen seurustelun ja vajaan vuojen yhessä asumisen jälkeen. ny onnellisesti yhessä kaheksan vuotta :) met nyt 22v ja 23v.

    • jzöpr-zkvz-pöokv

      seurustelua 5,5 vuotta, yhdessä asumista 5 vuotta. N30, M29

      • özojäzvokäfä

        ja kihloihin tänä kesänä


      • chatte
        özojäzvokäfä kirjoitti:

        ja kihloihin tänä kesänä

        9 vuotta seurusteltu, josta 1.5 vuotta asuttu yhdessä. Kihloihin tänä kesänä 16.7, naimiseen meno päivästä ei ole sovittu, mutta ehkä joku päivä, onhan tässä yhdessä olo vuosia jo paljon, naimisiin meno ei muuttaisi mitään..Esikoista odotellaan, talo laitettuna ja kummatkin vakituisessa työpaikassa.

        Ikää minulla 22v ja miehellä 25v


    • ppiaspisda

      olin 17w. ja oltiin 2 v seurusteltu.ukko oli sillo 19w.
      nyt takana 5,5 onnellista vuotta

    • häät tulossa

      Ollaan oltu yhdessä 4kk tuleva puolisoni on käynyt luonani ja minä hänen luonaan. Nyt ollaan pari viikkoa oltu kihloissa ja vuoden sisällä on häät.

      • Kaukainen suhde

        "häät tulossa",kuinka vanhoja tai nuoria olette? Kuis pitkä välimatka teillä on? Meillä välimatkaa 900 km:(


    • ezkimou

      me seurusteltiin eka melkee viis vuotta ennen ku muutettiin huhtikuulla yhteen nyt heinäkuussa vaihettiin kihlat. eli näin 22 ja 23 vuotiaina lupauduttiin toisillemme.

    • ndfsobhdö

      7 kk seurustelua, sitte kihloihin. minä 22v. mies 23v. Asuttu yhdessä ennen kihloihin menoa 3 kk. tunnettu 7 vuotta.

    • minä vain

      Seurusteltiin n 4 kk kun kihlauduimme, siitä n 5 kk oli häät. Häistä tänään kuukausi :) Ikää minulla on vielä hetken 19, mies täytti juuri 21.

    • oltiinkohanliian nopeita

      tunteneet vain puoli vuotta kun muutimme yhteen ja kihloihin, ja puoli vuotta tuosta myöhemmin menimme naimisiin. Mieheni oli 24 ja minä 23.

    • Taga

      Oltiin seurusteltu 2kk ennen kihloja. Oon 20 ja mies 24.

    • <333

      8 kk oltiin oltu yhessä ja noin 1 kk oltiin keritty asuu yhessä ku mentiin kihloihin. Tämä tapahtu nyt keväällä 2009.
      Mie oon 20 v ja mieheni 21 v.

    • 30.11.09 tulee vuosi seurustelua täyteen ja 1.1.2009 muutimme yhteen. Tänään mies sitten kosi. 21-vuotiaita ollaan molemmat.

      • ...

        seurusteltu on 4,5 vuotta, asuttu yhdessä 3,5 vuotta. Ikää on 23 ja 21. Tänään mentiin kihloihin


    • els

      Seurusteltiin puoltoista vuotta ennen yhteen muuttamista ja vuosi sen jälkeen menimme kihloihin. :)
      Minä 21, mies 23.

    • ei iällä väliä

      Rakastuimme aivan totaalisesti tyttöystäväni kanssa heti ensi tapaamisella ja kaksi päivää myöhemmin kosin. Ja tyttöhän suostui heti! Muutamme yhteen alkuvuodesta ja aiomme myös naimisiin mennä ensi vuoden aikana. Itsellä ikää 18 ja tytöllä 23. Emme ikäerosta välitä mutta sovimme kuitenkin että ei ikävitsejä :D

    • ---

      juteltiin netissä 1kk, sitte asuttiin yhdessä 2kk, ja sitten ei muuta kuin naimisiin:)
      nyt jo 3 ja puoli vuotta onnellisesti naimissa, minä 24v, mieheni 25v.

    • Vaimoke

      Nyt n. 4,5 v. takana seurustelua. Kesäkuun alussa muutettiin yhteen. 27.12. mentiin kihloihin. Muuten sanoisin, että verrattaen moneen ollaan aika pitkän kaavan mukaan tehty, mutta ikää on vielä sen verran vähän, että vanhempaa väkeä ehkä kauhistuttaa. Ite oon 19 ja kihlattu 23. Häitä ei vielä tanssita, mutta kyllähän tuo on lupaus siitä, että joskus. Sovittiin, että kolmen vuoden sisällä sovitaan millon ne häät pidetään. Eli vaikka kesällä 2015 :D Meillä ei oo kiirettä, ei oo koskaan ollu. Vaikka kihat lupaa häitä, eniten se taitaa meidän kohdalla tarkottaa, että sopimus "katotaan päivä kerrallaan tätä seurusteluhommaa" muuttui pysyvämmäks. :)

    • näin..

      Alettiin seurustelemaan kesäkuussa 2006, minä olin 15 ja mies 21.
      Muutettiin yhteen elokuussa 2009.
      Ja kihloihin mentiin 1.11.2009.
      Häät on tulossa jossain vaiheessa.
      Ja mä siis täytän kohta 19 ja mies täyttää kohta 25.

    • marie--

      Ollaan seurusteltu nyt reilu 2v ja sama osote ollu puolisen vuotta, sormukset on käyty valkkaamassa ja kihlapäivä ois sitte 14.2. :) Häät sitten luultavasti vuonna 2012! Minä 20v, mieheni 27v.

    • void main()

      Me mentiin vuodenvaihteessa kihloihin, vaikka mies oli kosinut jo aiemmin loppusyksyllä. Seurustelua oli tullut täyteen vuosi. Samalla muutimme yhteen. ♥

      • void main()

        Niin mä siis 21 ja mies 22. :)


    • mamma-75

      meidän matka: seurustelu alkoi 12/1994, minä 19v ja mies 30 v. yhteenmuutto 12/1994.kihloihin 12/2000, oma talo rakennettiin v 2001, ja esikoinen syntyj 6/2002 ja toinen 4/2005.nyt meillä on 15 vuotta takan ja edelleen ollan kihloissa..

      • ....

        Me alettiin seurustella kun mä olin 16 ja mies 23.
        Siitä puolisen vuotta niin mies kosi ja muutettiin yhteen.
        Nyt ollaan oltu naimisissa pari vuotta. Toinen yhteinen lapsi syntyy keväällä.
        Ja ikää nyt mulla kohta 21 ja miehellä kohta 28.


    • inLÖÖV

      Seurustelimme noin puolitoistavuotta ennen kuin päädyimme kihloihin, vaikka emme ole asuneet yhdessä vielä päivääkään. Suunnitella muutto yhteen tämän vuoden aikana.

    • annieliisa

      seukattiin jotai muutamia viikkoja, oltii molemmat sillo viel 17 mut mies täytti nyt 18. :)

      • Tytteli_vain

        Oltiin seurusteltu 8-9kk ja ennen seurustelua oltiin tunnettu 1-1,5v. salaa rakastuneina kavereina, ikää oli minulla 18, miehellä 19. Nyt ollaan oltu kihloissa 2,5 vuotta (ja seurusteltu siis miltei 3,5v. eli tunnettu yht. 4-5v.).

        Joidenkin mielestä toiminta oli varmasti silloin nopeaa, mutta itse olisimme olleet valmiita kihlautumaan jo alusta asti ja odottaminen tuntui sietämättömältä. Tarkoitus oli mennä kihloihin hieman vajaa vuosi myöhemmin, mutta sitten sattui vastaan juuri sopiva päivä.


      • Tytteli_vain
        Tytteli_vain kirjoitti:

        Oltiin seurusteltu 8-9kk ja ennen seurustelua oltiin tunnettu 1-1,5v. salaa rakastuneina kavereina, ikää oli minulla 18, miehellä 19. Nyt ollaan oltu kihloissa 2,5 vuotta (ja seurusteltu siis miltei 3,5v. eli tunnettu yht. 4-5v.).

        Joidenkin mielestä toiminta oli varmasti silloin nopeaa, mutta itse olisimme olleet valmiita kihlautumaan jo alusta asti ja odottaminen tuntui sietämättömältä. Tarkoitus oli mennä kihloihin hieman vajaa vuosi myöhemmin, mutta sitten sattui vastaan juuri sopiva päivä.

        Niin ja ollaan asuttu yhdessä myös 1,5-2v. kihlautumisen jälkeen. Naimisiin on ollut tarkoitus mennä jo aiemmin, mutta suunnitelmat lykkääntyneet taloudellisen tilanteen vuoksi.


      • meppis
        Tytteli_vain kirjoitti:

        Niin ja ollaan asuttu yhdessä myös 1,5-2v. kihlautumisen jälkeen. Naimisiin on ollut tarkoitus mennä jo aiemmin, mutta suunnitelmat lykkääntyneet taloudellisen tilanteen vuoksi.

        Meillä meni näin: eli nyt sellane vajaa 11 kk seurustelua takana ja vappuaattona mentiin kihloihin. :) ja sit eilen ostettiin sormukset ku sattu niin hyvä tuuri et yks kultasepänliike sentään oli auki. :) muuten oltais jouduttu odottamaan sormusten ostoa maanantaihin asti.

        Ja lasta ollaan yritetty jo vuoden alusta alkaen, vielä tosin ei ole tärpännyt ja yhteen muutto on suunnitteilla. Naimisiin aiotaan kyllä mennä mut ei sillä nyt oo vielä hengenhätä. :)


    • melliina

      Mies 32, minä 29. Seurusteltu vähän vajaa 3 vuotta, josta noin 2 vuotta asuttu yhdessä. Kihloihin mentiin just äsken ja ensi vuonna häät eli noin vuoden päästä.

    • kohta se nähdään...

      Ollaan poikaystäväni kanssa seurusteltu kohta 4 vuotta. Olen 20, se täyttää ens kuussa 21. Se kerto että on vanhempiensa ja tätinsä kanssa jutellu vähä syntyjä syviä eikä ajatus naimisiinmenosta hirvitä... Mikä kuulostaa vähän siltä että odotettavissa kesän aikana kosintaa... Jos näin käy, häät tulee molempien elämäntilanteet huomioon ottaen varmaanki vuoteen 2012. Ens vuonna päästään toivottavasti muuttamaan yhteen kun mä valmistun.

    • ninni--

      N. 2v4kk seurusteltiin ennen kihlautumista 14.2.2010. Minä 21v ja mies 27. Yhteinen osoite ollu kohta vuoden. Häät toivoisin toteutuvan viimeistään kesällä 2010 :)

      • ninni--

        Niin piti laittaa että häät sitten vuonna 2012 :D


    • hiuhasty

      seurustelua 4kk takana, häät syksyllä 2011 (mikäli paikkoja saa vielä varattua) tai keväällä 2012.
      Mies 32, minä 25

    • Hiukan alle 15kk. itse olen 20, ja tuleva mieheni on 24v. sormuksissa on vielä sellainen mukava ajatus mukana, että minulla on kihlasormuksena kihlattuni mummon vihkisormus, jolla on takana 30 vuoden onnellinen avioliitto. kihlatullani on isänsä ensimmäisestä avioliitosta peräisin oleva sormus, tosin avioliitto päättyi eroon. mutta tärkeintä on ajatus.

    • Tytt.

      Seurusteltiin 6kk ja sitten muutettiin yhteen. Ensimmäinen vuosi kun tuli seurustelua täyteen, päätettiin että naimisiin tässä on mentävä, eli kihloihin mentiin. Ja nyt tänä vuonna lokakuussa, kun tulee 3v yhdessäoloa täyteen, mennään naimisiin. Jänskättää jo vähän.:D

      Minä olen vielä 24 kun naimsiin mennään (joulukuussa synttärit) ja mies täyttää ensi kuussa 28.

      • cheer115-

        Me seurusteltiin 3kk, sitten kihloihin. nyt on oltu yhdessä 5kk ja 2kk kihloissa. itse olen 17-vuotias, ja mies 22-vuotias. Ja mainiosti menee!


    • fgbfb fg

      Seurusteltiin 6kk sitten kihloihin. Nyt oltu yhdessä 4 vuotta ja vauva tulossa :)

    • ämetäm

      Liikuttu ja tunnettu 8kk,mies halusi suhdetta aikaisemkkn,itse rakastuin vasta kk sitten,kun opein tuntemaan paremmin. Nyt mieheni puhuu että kosii minua lähimain(mulla synttärit 2vko päästä). Ikää minulla 28,miehellä 26. Onnellinen olen kaikinpuolin. Minulla vielä lapsi edellisestä liitosta ja heidän välinen "suhde"todella hyvä.

    • ,.,....

      2kk ensimmäinen mies,1v toinen mies ja ja 6 kk kolmas mies ikä 44v nyt

    • Minä 23 (täytin ennen eroa 24) ja mies 27

      Seurustelu: 22.02.2008

      Kihlat: 29.02.2008

      Avoliitto: 10.03.2008

      Ero: syyskyyssa 2009

      1-vuotta sinkkuna

      Minä 25 ja mies (ikää en muista)

      Seurustelua 5kk

      Kihlat ei kihloissa

      Avoliitto ei avoliitossa

      Ero 5kk seurustelun jälkeen

      1 viikko sinkkuna

      Minä 26 ja mies (ikää en muista)

      Seurustelua 7kk joista 2kk koeaikaa

      Kihloja ei kihloja vaikka kosin

      Avoliitto ei avoliittoa

      Ero 9kk seurustelun jälkeen

      1 kuukausi sinkkuna

      Minä 27 ja mies 33

      Tutustuminen: 28.03.2012

      Tapaaminen: 28.03.2012

      Seurustelu: 28.03.2012 -->

      Avoliitto: 10.05.2012 -->

      Kihlat: 12.06.2012 -->

    • merikee

      Olen 26 ja avopuolisoni 24. Emme ole vielä kihloissa. Olemme olleet yhdessä 5 vuotta ja tästä 3 vuotta saman katon alla... Sormusta ei ole kyllä vielä näkyvissäkään. Mitä turhaan kiirehtiä kihloihin. Monet nykyään kihlaantuvat liian "helposti", eikä kaikilla ole edes suunnitelmissa mennä naimisiin. Kihlaus on kuitenkin lupaus avioliitosta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      860
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe