LUELUELUE!!!! KOODEJA SIMS 3

ARGHasd

Mä tarrtten koodeja.
Pakko oikeesti, en pysty täyttää kaikkiea¨tarpeita!!!
Nyt se tarvekoodi..
Ja maxmotives ei toimi kolmosessa!!!

496

52795

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pelityttö95

      Tarvekoodi on testingcheatsenabled true. Ilman boolpropia, ja älä paina shiftiä pohjaan, kun aktivoit sen koodin. Shift pohjaan, paina postilaatikkoa, (osoitin pysyy nuolena, ei siis muutu tähdeksi, älä välitä siitä) ja "tee kaikki onnelliseksi" ainakin muistan, että siinä lukisi niin. Voit myös vetää tarpeet täyteen (Toimii myös paussilla, mutta ne tulevat täyteen vasta, kun laitat pelin käyntiin. Kannattaa myös laittaa "tarpeet muuttumattomiksi", koska silloin simisi voi työskennellä jonkun asian parissa monta päivää, koska tarpeet eivät täyty! Muita koodeja: shazaam - antaa 2500 onnellisuuspistettä.
      Make Me Know Everyone - simisi tuntee kaikki kaupungissa olevat.
      Set Age x -x:än paikalle laitat jonkun iän (1-6) ja sim muuttuu sen ikäiseksi! 1 on taapero ja 6 on vanhus(Ainakin luulen niin, en ole kokeillut). Ja ne rahakoodithan on edelleen kaching (1000) ja motherlode (50 000), vaikka varmaan sen jo tiesitkin. Mulla on tässä ihan hirveä lista näitä koodeja, että laita Googleen "Sims 3 Cheats", jos haluat lisää.

      • -----

        En saa toimimaan huijauskoodia shazaam. Peli ilmoittaa vain että tuntomaton koodi????? mikä vikana?


      • S.I.M.I
        ----- kirjoitti:

        En saa toimimaan huijauskoodia shazaam. Peli ilmoittaa vain että tuntomaton koodi????? mikä vikana?

        Johtuisiko siitä että Shazaam, make happy jne koodit eivät ole oikeita? Tai sitten ei ainakaan tässä eurooppalaisessa versiossa...


      • lissu1996

        mitä pitää painaa että sen ihme jutun saa siihen mihin laittaa sen koodin ?


      • Johkuuuu

        Mutta The Sims 2 jotkut koodit käy myös kolmoseen.Ainkin rahakoodit.


      • dfbbf
        lissu1996 kirjoitti:

        mitä pitää painaa että sen ihme jutun saa siihen mihin laittaa sen koodin ?

        ctrl shift c


      • Jasmin-Carolina
        S.I.M.I kirjoitti:

        Johtuisiko siitä että Shazaam, make happy jne koodit eivät ole oikeita? Tai sitten ei ainakaan tässä eurooppalaisessa versiossa...

        Tai sitten siitä, että nuo ei ole koodeja, vaan boolPropin toimintoja? En itsekkään ymmärtänyt aluksi kirjoittajan tarkoitusta, mutta kakkosesta muista set age:n ja make me know everyone, joka tulee postilaatikosta boolPropin toimintona. Joten todennäköisesti hän tarkoitti, että muita toimintoja tuohon boolProppiin, eikä erillisiä muita koodeja.

        http://crystalwaterblogi.blogspot.com/

        Carolina :)


      • Simissassaa?
        Jasmin-Carolina kirjoitti:

        Tai sitten siitä, että nuo ei ole koodeja, vaan boolPropin toimintoja? En itsekkään ymmärtänyt aluksi kirjoittajan tarkoitusta, mutta kakkosesta muista set age:n ja make me know everyone, joka tulee postilaatikosta boolPropin toimintona. Joten todennäköisesti hän tarkoitti, että muita toimintoja tuohon boolProppiin, eikä erillisiä muita koodeja.

        http://crystalwaterblogi.blogspot.com/

        Carolina :)

        Miten käytetään boolProppia? Ja mikä se on?


      • Jasmin-Carolina
        Simissassaa? kirjoitti:

        Miten käytetään boolProppia? Ja mikä se on?

        Noh, boolProp on siis koodi. Tai siis, lyhenne siitä. boolProp testingcheatsEnabled true on siis koko koodi. Täältä: http://www.radosims.com/index.php?option=com_content&id=22&Itemid=14 löytyy tarkemmat ohjeet koodin käytöstä ja mitä sillä voi tehdä. Kun olet näpytellyt sen boolProp testingcheatsEnabled true, niin shift pohjassa painaessasi esim. simiä, tai postilaatikkoa, aukeaa toiminto valikko. Sielä sitten onkin vähän kaikkea vampyyrin tekemisestä (vaatii yöelämän) onnelisuuspisteiden nostoon. Eli eri tavaroista tulee erilaisia toimintoja. Mutta kaikki esineet eivät tietenkään ole boolPropin "välikappaleena", vaan ne tietyt jotka siis lukee tuola linkin takana. Tuo linkki ja tää kirjoitus koskee vain Sims kakkosta. Toki tuo toimii kolmosessa, mutta muistaakseni silloin koodin eteen ei tule tuota "boolProp", ja postilaatikosta ja simeistä saa samat toiminnot, mutta en anna siitä mitään takuuta, koska en itse ole hirveästi kolmosella pelaillut, saatika käyttänyt boolProppia sielä.

        Carolina :)


      • RoySaää
        S.I.M.I kirjoitti:

        Johtuisiko siitä että Shazaam, make happy jne koodit eivät ole oikeita? Tai sitten ei ainakaan tässä eurooppalaisessa versiossa...

        Nuo ei toimi mulkaan, joten luulen kanssa että ne eivät toimi eurooppalaisessa versiossa..


      • RoySää

        tässä muutamia perus koodeja:

        kaching:1000 simelonea

        motherlde:50 000 simelonea

        moveObjects on: esineen voi sijoittaa mihinkä tahansa paikkaan toimii simeihinkin.

        constrainFloorElevation on: salli maaston muokkaaminen

        help: tuo suurimman osan koodeista esille.

        enempää en jaksanu laittaa, voit itse kattoa esim. radosimssistä tai pelikulmasta


      • bablo28

        Moi! En saanu tuota " Set Age x -x " koodia toimimaan että missä on syy?


      • läppäri2
        lissu1996 kirjoitti:

        mitä pitää painaa että sen ihme jutun saa siihen mihin laittaa sen koodin ?

        ctrl shift c

        ctrl shift windowslippu c (HP:n läppäreissä)


      • SimFriikki XD
        Jasmin-Carolina kirjoitti:

        Noh, boolProp on siis koodi. Tai siis, lyhenne siitä. boolProp testingcheatsEnabled true on siis koko koodi. Täältä: http://www.radosims.com/index.php?option=com_content&id=22&Itemid=14 löytyy tarkemmat ohjeet koodin käytöstä ja mitä sillä voi tehdä. Kun olet näpytellyt sen boolProp testingcheatsEnabled true, niin shift pohjassa painaessasi esim. simiä, tai postilaatikkoa, aukeaa toiminto valikko. Sielä sitten onkin vähän kaikkea vampyyrin tekemisestä (vaatii yöelämän) onnelisuuspisteiden nostoon. Eli eri tavaroista tulee erilaisia toimintoja. Mutta kaikki esineet eivät tietenkään ole boolPropin "välikappaleena", vaan ne tietyt jotka siis lukee tuola linkin takana. Tuo linkki ja tää kirjoitus koskee vain Sims kakkosta. Toki tuo toimii kolmosessa, mutta muistaakseni silloin koodin eteen ei tule tuota "boolProp", ja postilaatikosta ja simeistä saa samat toiminnot, mutta en anna siitä mitään takuuta, koska en itse ole hirveästi kolmosella pelaillut, saatika käyttänyt boolProppia sielä.

        Carolina :)

        Kolmosessa ei toimi, jos laittaa siihen testingCheatsenabled trueen
        sen boolPropin. Itte en taho koodei käyttää, peli ei enää oo niin hauskaa.
        Joskus oon moveObjectsia käyttäny, ku sim on jumittunu johonki. Siitä on sitten seurannut eräs ärsyttävä ongelma yhdelle similleni, jota siirsin. (Sim voi näkyä väärässä keroksessa, kävellä yhtäkkiä lattian läpi, yms.) Odotan, että kyseinen sim kuolee, että ongelma poistuisi.


      • janika-
        dfbbf kirjoitti:

        ctrl shift c

        mut ei oo shift näppäintä.


      • janika-
        läppäri2 kirjoitti:

        ctrl shift c

        ctrl shift windowslippu c (HP:n läppäreissä)

        ????


      • AlSimhara
        janika- kirjoitti:

        ????

        Shift näppäin on sen Ctrl näppäimen yläpuolella. Shift näppäimessä on yleensä ylöspäin osoittavan nuolen kuva.


      • läski paska!'

        ei toi tarve koodi toimi!! (ainakaan pc)


      • JenzbaDaa

        testingcheatsenabled True toimii myös ystävyyssuhteissa! Mutta pitää ensin olla vetänyt tarpeita! kannattaa kokeilla!


      • sims fan

        mikä toi postilaatikko on?


      • shadow_soul

        APUA! tietääkö kukaan että miten voi saada YHELLÄ koodilla kaikkien simien tarpeet hyville?? sillä the Sims 3:ssa ei toimi maxmotives! oon ihan pihalla! voiko joku auttaa???


      • dingnong

        shazaam ei toimi.


      • Tyttö
        S.I.M.I kirjoitti:

        Johtuisiko siitä että Shazaam, make happy jne koodit eivät ole oikeita? Tai sitten ei ainakaan tässä eurooppalaisessa versiossa...

        Aijaa


      • Helpfun
        shadow_soul kirjoitti:

        APUA! tietääkö kukaan että miten voi saada YHELLÄ koodilla kaikkien simien tarpeet hyville?? sillä the Sims 3:ssa ei toimi maxmotives! oon ihan pihalla! voiko joku auttaa???

        Okei. Eli siis kirjoita koodikenttään "testingcheatsEnabled true" (ilman lainausmerkkejä) ja paina Sift pohjassa postilaatikkoa niin esiin tulee valikko ja paina sellasta mikä täyttää tarpeet (en muista tarkaan sitä nimeä).

        Toivottavasti oli apuu.


      • >SHIFT
        janika- kirjoitti:

        mut ei oo shift näppäintä.

        Shift on se sama mistä saa ISOT KIRJAIMET


      • no mieti
        sims fan kirjoitti:

        mikä toi postilaatikko on?

        postilaatikko on laatikko miss on posti,siis postilaatikko


      • Ninni<3
        lissu1996 kirjoitti:

        mitä pitää painaa että sen ihme jutun saa siihen mihin laittaa sen koodin ?

        ctrl shift ja c eli tos järjestykses!


      • simiina
        no mieti kirjoitti:

        postilaatikko on laatikko miss on posti,siis postilaatikko

        Mul toimii kaikki koodit.;)


      • emppu sims3 h
        RoySaää kirjoitti:

        Nuo ei toimi mulkaan, joten luulen kanssa että ne eivät toimi eurooppalaisessa versiossa..

        mulla toimii! aika outoo. mulla on vaan sims 3 ja sims3 lemmikit. mä tiedän kahdeksan koodii mut ei oo enää niin kivaa käyttää niit. KYLLÄ NE TOIMII EROOPPA LAISESSA VERSIOSSA. mä luulen ,että jokaisessa koneessa ei oo niin paljoa tilaa simssille kuin toisessa tai ,että sims levy on viallinen. jotkut han ovat halpis versioita. mun makso tää sims 3, 56e ja lisäosa 40-30 e


      • omppu sims 3

        Tuleeks tosta testingcheatsenabled koodista bukei?


      • joku kiva
        läppäri2 kirjoitti:

        ctrl shift c

        ctrl shift windowslippu c (HP:n läppäreissä)

        mulla on ihan tiedoks vaan hp eikä siinä arvii windowslippuu ja mullaki toimii noi koodit vaikka mulla on eurooppalainen....


      • karvakuono33noonline
        SimFriikki XD kirjoitti:

        Kolmosessa ei toimi, jos laittaa siihen testingCheatsenabled trueen
        sen boolPropin. Itte en taho koodei käyttää, peli ei enää oo niin hauskaa.
        Joskus oon moveObjectsia käyttäny, ku sim on jumittunu johonki. Siitä on sitten seurannut eräs ärsyttävä ongelma yhdelle similleni, jota siirsin. (Sim voi näkyä väärässä keroksessa, kävellä yhtäkkiä lattian läpi, yms.) Odotan, että kyseinen sim kuolee, että ongelma poistuisi.

        Laita siihen se testingcheatsenabled true ja sit shift pohjassa paina simiä ja klikkaa ikäännytä...tai jotain sellasta.... nii se tulee vanhemmaks ja sit uudestaa nii kauan et se kuolee...tai pistä se sama testincheat..jne...ja sit vedä "ruoka tarvelaatikko" tyhjäksi nii se sim kuolee ja viikate mies tulee...:D


      • Hemmo
        >SHIFT kirjoitti:

        Shift on se sama mistä saa ISOT KIRJAIMET

        EI OO! siinä on nuoli....ainaki läppärissä...


      • karvakuono33noonline
        joku kiva kirjoitti:

        mulla on ihan tiedoks vaan hp eikä siinä arvii windowslippuu ja mullaki toimii noi koodit vaikka mulla on eurooppalainen....

        Mulkin on hp! kannattaa! tai ei kyl... sen tuuletin hajoo helposti...pidä se tasasella alustalla ja jos se rupee pitää ääntä se pitää viedä korjattavaks tai se voi räjähtää....pahimmassatapauksessa...


      • heihei2222
        Hemmo kirjoitti:

        EI OO! siinä on nuoli....ainaki läppärissä...

        Shiftistä saa isot kirjaimet.. se on jokaisessa koneessa nuolena, eli näppäimessä ei lue 'shift' :D


      • Empuska
        Helpfun kirjoitti:

        Okei. Eli siis kirjoita koodikenttään "testingcheatsEnabled true" (ilman lainausmerkkejä) ja paina Sift pohjassa postilaatikkoa niin esiin tulee valikko ja paina sellasta mikä täyttää tarpeet (en muista tarkaan sitä nimeä).

        Toivottavasti oli apuu.

        Tarpeiden tila muuttumattomaksi


      • Buzuuuu!!
        Jasmin-Carolina kirjoitti:

        Noh, boolProp on siis koodi. Tai siis, lyhenne siitä. boolProp testingcheatsEnabled true on siis koko koodi. Täältä: http://www.radosims.com/index.php?option=com_content&id=22&Itemid=14 löytyy tarkemmat ohjeet koodin käytöstä ja mitä sillä voi tehdä. Kun olet näpytellyt sen boolProp testingcheatsEnabled true, niin shift pohjassa painaessasi esim. simiä, tai postilaatikkoa, aukeaa toiminto valikko. Sielä sitten onkin vähän kaikkea vampyyrin tekemisestä (vaatii yöelämän) onnelisuuspisteiden nostoon. Eli eri tavaroista tulee erilaisia toimintoja. Mutta kaikki esineet eivät tietenkään ole boolPropin "välikappaleena", vaan ne tietyt jotka siis lukee tuola linkin takana. Tuo linkki ja tää kirjoitus koskee vain Sims kakkosta. Toki tuo toimii kolmosessa, mutta muistaakseni silloin koodin eteen ei tule tuota "boolProp", ja postilaatikosta ja simeistä saa samat toiminnot, mutta en anna siitä mitään takuuta, koska en itse ole hirveästi kolmosella pelaillut, saatika käyttänyt boolProppia sielä.

        Carolina :)

        Carolina tiedätkö miten saa sen koodi palkin esiin??? ku mä en tajuu mistään mitään!! :d Tai tietääkö edes joku??? joo... kyl te tiedätte...... nooh?.. mist pitää painaa?? :O


      • Auttaja;)
        SimFriikki XD kirjoitti:

        Kolmosessa ei toimi, jos laittaa siihen testingCheatsenabled trueen
        sen boolPropin. Itte en taho koodei käyttää, peli ei enää oo niin hauskaa.
        Joskus oon moveObjectsia käyttäny, ku sim on jumittunu johonki. Siitä on sitten seurannut eräs ärsyttävä ongelma yhdelle similleni, jota siirsin. (Sim voi näkyä väärässä keroksessa, kävellä yhtäkkiä lattian läpi, yms.) Odotan, että kyseinen sim kuolee, että ongelma poistuisi.

        Sä voit myös kirjottaa resetSim nii se sun sim palautuu takas


      • koodihaukka
        SimFriikki XD kirjoitti:

        Kolmosessa ei toimi, jos laittaa siihen testingCheatsenabled trueen
        sen boolPropin. Itte en taho koodei käyttää, peli ei enää oo niin hauskaa.
        Joskus oon moveObjectsia käyttäny, ku sim on jumittunu johonki. Siitä on sitten seurannut eräs ärsyttävä ongelma yhdelle similleni, jota siirsin. (Sim voi näkyä väärässä keroksessa, kävellä yhtäkkiä lattian läpi, yms.) Odotan, että kyseinen sim kuolee, että ongelma poistuisi.

        tee: resetsim Nimi


      • koodihaukka
        >SHIFT kirjoitti:

        Shift on se sama mistä saa ISOT KIRJAIMET

        shift on joissakin nuoli ja joissakin lukee vain shift. Isot kirjaimet saa lukituksi caps lockilla


      • Sims hullu
        Buzuuuu!! kirjoitti:

        Carolina tiedätkö miten saa sen koodi palkin esiin??? ku mä en tajuu mistään mitään!! :d Tai tietääkö edes joku??? joo... kyl te tiedätte...... nooh?.. mist pitää painaa?? :O

        painat samaan aikaan:c ctrl ja sen yläpuolella olevaa nuolinäppäintä:)


      • Sims hullu
        Sims hullu kirjoitti:

        painat samaan aikaan:c ctrl ja sen yläpuolella olevaa nuolinäppäintä:)

        Ja tossa pari lisää:motherlode (rahakoodi 50 000 simoleonii) ja testingcheatsenabled true sillä saa tarpeet muuttumattomiks ja sitte saa valittuu ittelleen uran ihan tostavaan:)


      • Susi
        >SHIFT kirjoitti:

        Shift on se sama mistä saa ISOT KIRJAIMET

        se on caps lock mist saa isot kirjaimet!se alempi on shift


      • - Veera 97
        Ninni<3 kirjoitti:

        ctrl shift ja c eli tos järjestykses!

        Ne aikki pitää laittaa samaan aikaan.
        Ja tota tietäiskö kukaan semmosta koodia, että saisin kahen simin välisen suhdepalkin niinku ihan sinne vihreeseen päähän?


      • miisuik
        Jasmin-Carolina kirjoitti:

        Tai sitten siitä, että nuo ei ole koodeja, vaan boolPropin toimintoja? En itsekkään ymmärtänyt aluksi kirjoittajan tarkoitusta, mutta kakkosesta muista set age:n ja make me know everyone, joka tulee postilaatikosta boolPropin toimintona. Joten todennäköisesti hän tarkoitti, että muita toimintoja tuohon boolProppiin, eikä erillisiä muita koodeja.

        http://crystalwaterblogi.blogspot.com/

        Carolina :)

        Mun täyttä elämän ohjekirja on kadonnu ja myös petsin nii voitteko kertoo mikä on niitten koodi siel ohjekirjan takaan pliis :))))


      • Ankku7
        S.I.M.I kirjoitti:

        Johtuisiko siitä että Shazaam, make happy jne koodit eivät ole oikeita? Tai sitten ei ainakaan tässä eurooppalaisessa versiossa...

        Mä uskon kanssa et se ei toimi Eurooppalaisilla


      • Pikku vinkki
        ----- kirjoitti:

        En saa toimimaan huijauskoodia shazaam. Peli ilmoittaa vain että tuntomaton koodi????? mikä vikana?

        Siihen pitää kirjottaa simin nimi myös esim shazaam Anna Junttila


      • randomi tietää
        Jasmin-Carolina kirjoitti:

        Tai sitten siitä, että nuo ei ole koodeja, vaan boolPropin toimintoja? En itsekkään ymmärtänyt aluksi kirjoittajan tarkoitusta, mutta kakkosesta muista set age:n ja make me know everyone, joka tulee postilaatikosta boolPropin toimintona. Joten todennäköisesti hän tarkoitti, että muita toimintoja tuohon boolProppiin, eikä erillisiä muita koodeja.

        http://crystalwaterblogi.blogspot.com/

        Carolina :)

        Voitko kertoa, miten saan the sims3 xboxilla koodi palkin esiin??? Oon löytänyt aika huonoja neuvojaja mitkään ei toimi, niin voitko itse kokeilla)


      • HereYouGo

      • BlingerBlingerer
        miisuik kirjoitti:

        Mun täyttä elämän ohjekirja on kadonnu ja myös petsin nii voitteko kertoo mikä on niitten koodi siel ohjekirjan takaan pliis :))))

        Kaikilla on eri koodit siellä takana :P


      • ei toimi tai väärin
        Sims hullu kirjoitti:

        Ja tossa pari lisää:motherlode (rahakoodi 50 000 simoleonii) ja testingcheatsenabled true sillä saa tarpeet muuttumattomiks ja sitte saa valittuu ittelleen uran ihan tostavaan:)

        sims hullu..mulla ei toiminu toi testingcheatsenabled true ja ku npistän ton true erikseen tosta toisesta niin se vaan ilmottaa sen ekan pätkän koodista ja sanoo tuntematon koodi ja kun laitan yhteen niin tuntematon koodi!pitääkö painaa siftiä pohjaan tai jotain ei toimi tei teen väärin


      • tyttövauva

        Miten saa tyttö vauvan?:)ku on raskaana ja haluun tytön kun perheeseen simsissä.mul on sims3:)


      • Paprika
        ei toimi tai väärin kirjoitti:

        sims hullu..mulla ei toiminu toi testingcheatsenabled true ja ku npistän ton true erikseen tosta toisesta niin se vaan ilmottaa sen ekan pätkän koodista ja sanoo tuntematon koodi ja kun laitan yhteen niin tuntematon koodi!pitääkö painaa siftiä pohjaan tai jotain ei toimi tei teen väärin

        Hei se testigcheatsenabled true kirjotetaa näin. testingcheatsEnabled true. IntProp censorGrild 0 on sensuuri koodi jos vaihat nollan kasiin nii sensuroi taas. ( ei toimi yöelämää lisäris)


      • Paprika
        ei toimi tai väärin kirjoitti:

        sims hullu..mulla ei toiminu toi testingcheatsenabled true ja ku npistän ton true erikseen tosta toisesta niin se vaan ilmottaa sen ekan pätkän koodista ja sanoo tuntematon koodi ja kun laitan yhteen niin tuntematon koodi!pitääkö painaa siftiä pohjaan tai jotain ei toimi tei teen väärin

        Hei se testigcheatsenabled true kirjotetaa näin. testingcheatsEnabled true. IntProp censorGrild 0 on sensuuri koodi jos vaihat nollan kasiin nii sensuroi taas. ( ei toimi yöelämää lisäris)


      • Paprika
        ei toimi tai väärin kirjoitti:

        sims hullu..mulla ei toiminu toi testingcheatsenabled true ja ku npistän ton true erikseen tosta toisesta niin se vaan ilmottaa sen ekan pätkän koodista ja sanoo tuntematon koodi ja kun laitan yhteen niin tuntematon koodi!pitääkö painaa siftiä pohjaan tai jotain ei toimi tei teen väärin

        Hei se testigcheatsenabled true kirjotetaa näin. testingcheatsEnabled true. IntProp censorGrild 0 on sensuuri koodi jos vaihat nollan kasiin nii sensuroi taas. ( ei toimi yöelämää lisäris)


      • Llyold Garmadon

        On viel yks rahakoodi ja se on familyfunds (perheen nimi) ja esim 25 000 simeloenia ja jatkat pelaamista ja sit kuuluu rahojen kolinaa


      • ellu4
        Simissassaa? kirjoitti:

        Miten käytetään boolProppia? Ja mikä se on?

        se on The sims 2 koodi et sais simin vanpyyrikks;p


      • auttaja sims 3
        - Veera 97 kirjoitti:

        Ne aikki pitää laittaa samaan aikaan.
        Ja tota tietäiskö kukaan semmosta koodia, että saisin kahen simin välisen suhdepalkin niinku ihan sinne vihreeseen päähän?

        Sillä testing... koodin laittaa ja vetasee sen palkin sen verran kun haluaa.


      • Shift
        Susi kirjoitti:

        se on caps lock mist saa isot kirjaimet!se alempi on shift

        SHIFT on nuoli joka menee ylöspäin välinappulan melkei vieressä. Ctrlin ylhäällä. ^. Kyllä siitä saa myös isot kirjaimet. Eli ku ootte tyypillä. Painakaa Shiftiä Ctrliä ja C-kirjainta yhtä aikaa. Pitäkää pohjassa kunnes tulee sininen viiva ja kirjottakaa: motherlode


      • Sims tyttö
        SimFriikki XD kirjoitti:

        Kolmosessa ei toimi, jos laittaa siihen testingCheatsenabled trueen
        sen boolPropin. Itte en taho koodei käyttää, peli ei enää oo niin hauskaa.
        Joskus oon moveObjectsia käyttäny, ku sim on jumittunu johonki. Siitä on sitten seurannut eräs ärsyttävä ongelma yhdelle similleni, jota siirsin. (Sim voi näkyä väärässä keroksessa, kävellä yhtäkkiä lattian läpi, yms.) Odotan, että kyseinen sim kuolee, että ongelma poistuisi.

        Laita mobeobjects off niin saat toiminnon pois


      • Anonyymi
        dfbbf kirjoitti:

        ctrl shift c

        Entä muhelimella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä muhelimella?

        Luuletko että joku viitsii käydä läpi kymmenen vuoden viesti ketjun ja etsiä kirjoituksesi näiden satojen vanhojen välistä? (itse tein sen koska kiinnosti tietää mikä pölvästi) Tekstistäsi ei myöskään tullut selville mitä oikein tarkoitit. Jos haluat apua pelissä, kirjoita ihan uusi viesti älä nostele kuolleita.


    • mateti

      Make happy

      • TÖÖT!!

        Ei toimi toi!!!


      • sddsdsdss
        TÖÖT!! kirjoitti:

        Ei toimi toi!!!

        Turha aihe, katsokaa tuo radolan topic.


    • girl987695

      resetSim(etunimi)(sukunimi) kokeile tota

      • Hm

        Ei toimi tuo, ainakaan minulla, tai sitten tein jotain väärin...:(


    • netutuna

      Sims kolmosessa toimii motherlode ainakin eli siis 50 000 simeleoinia

      • kysymysmerkki?

        testingCheatsenabled true

        Mulla ainaki toimii.

        Siis pitää kirjotta JUST NOIN niinku tossa ylhäällä, muuten ei toimi.
        (Sil voi kans muokata ystävyyssuhteita!)


      • kysymysmerkki?

        Kaching


        =tuhat simoleonia.


      • Hehe!
        kysymysmerkki? kirjoitti:

        testingCheatsenabled true

        Mulla ainaki toimii.

        Siis pitää kirjotta JUST NOIN niinku tossa ylhäällä, muuten ei toimi.
        (Sil voi kans muokata ystävyyssuhteita!)

        Mulla se toimii ihan;

        testingcheatsenabled true

        Kirjotus tavalla ei ole väliä kunhan kirjottaa oikein :3


      • Pena:B
        kysymysmerkki? kirjoitti:

        Kaching


        =tuhat simoleonia.

        no nytkö tajusit älypää -.-???


      • SimsLocic
        kysymysmerkki? kirjoitti:

        Kaching


        =tuhat simoleonia.

        Saat vaikka 99 999 999 simoleonia kun kirjotat näin:
        testingcheatsenabled true
        sen jälkeen toinen koodi:
        familyfunds perheensukunimi 99 999 999
        ja valamista


    • juunäin

      Mun mielestä on helpompaa täyttää tarpeet näin:
      kirjota koodiluukkuun: testingcheatsenabled true ja sitten vain vedät tarpeen täyteen (minulla ainakin toimii). Siis vedät sen vihreän ''jutun'' täyteen :)
      Toivottavasti toimii!

    • m

      Jos sims 3:sessa kuolee joku, niin siirtyykö se hautausmaalle? Minun pelissä on kuollu moni ja olen käyny kattomassa hautausmaalla että onko sillä hautakiveä siellä, mutta eipä ole näkyny.. Onko siihen joku koodi vai ? Ja sitte jos omasta perheestä kuolee joku niin sen hautakivenhän saa siihen pihalle mutta voiko sitä siirtää hautausmaalle?

      Muuten olen kyllä tykänny pelistä, ehottomasti paras sims !

      • charlotteaa

        siihen paikkaan missä sun simi on kuollu nii läheisyyteen pitäs tulla tuhkauurna tai sitte hautakivi, minkä pystyy nostamaan painamalla siitä ja valitse "nosta". hauta EI mene siis suoraan hautausmaalle


      • vastaajavastaaja

        Hautakiven voi siirtää hautausmaalle.Paina eka hautakiveä ja siinä voi lukea nosta.Jos lukee niin paina sitä.Sen jälkeen mene hautausmaalle ja kun sulla onb se tavaraluettelossa se hautakivi niin paina sitä ja siihen tulee sijoita.Sitten painat sitä ja laitat sen minne haluat!


      • Mur69

        Jos simin läheinen kuolee, uurna tai kivi löytyy yleensä jostain tontilta. Jos ei löydy mistään, kannattaa käydä hautausmaalla mausoleumissa katsomassa. Klikkaa mausoleumia ja valitse kohta hallitse kalmoja, sieltä sen voi ottaa simin tavaraluetteloon ja sitä kautta laittaa kiven hautausmaalle tai kotipihaan tai uurnan sisälle. Hallitse kalmoja -toiminto näkyy mausoleumissa vain jos simin edemennyt läheinen on siellä. Naapurin emännän jäänteitä ei siis voi pölliä, jos ei ole sukua. :)


    • mä vaan

      Laita kirjotuskenttään help sieltä näkyy koodit. TestingCheatsenabled true on tarpeiden täyttymis koodi

      • Hamsteri hullu x)

        Kertoisko joku koodin siihen miten kaikki tarpeet saa täytettyä?
        Kun en osaa pelata niin et ne ois täynä automaattisesti. :(
        Eli en voi pelata jos en saa koodia. Mulla toimii rahakoodina sims 3:seen motherlode ... : )
        Auttakaa joku pian ! Niin pääsen simssiä pelaamaan. ! :D
        Oon kokeilly jo koodeja tarpeiden täyttymiseen:
        make happy, maxmotives ja aijon kokeilla testingcheatsenabled true koodia..


      • wiiillzzzuuu
        Hamsteri hullu x) kirjoitti:

        Kertoisko joku koodin siihen miten kaikki tarpeet saa täytettyä?
        Kun en osaa pelata niin et ne ois täynä automaattisesti. :(
        Eli en voi pelata jos en saa koodia. Mulla toimii rahakoodina sims 3:seen motherlode ... : )
        Auttakaa joku pian ! Niin pääsen simssiä pelaamaan. ! :D
        Oon kokeilly jo koodeja tarpeiden täyttymiseen:
        make happy, maxmotives ja aijon kokeilla testingcheatsenabled true koodia..

        Eiks ihmiset enää osaa pelata ilman koodeja?
        Koko pelin idea menee jos käyttää koodeja.


      • @Ansukka@

        Kun kirjotan Sims 3:meen ton testingcheatsenabled true niin kun esim lapsi menee kouluun sil ei oo mieliala hyvä vaik tarpeet on täysillä!!! mitä teen???kun en tiiä mikä sil menee huonosti kun ne on täysilllä ne tarpeet! vastatkaa!!!


      • @Ansukka@
        wiiillzzzuuu kirjoitti:

        Eiks ihmiset enää osaa pelata ilman koodeja?
        Koko pelin idea menee jos käyttää koodeja.

        Ei palin idea mee siin et välillä käyttää koodeja. Tosin jos on koko ajan käyttäny koodeja voi tulla semmoseks et esimerkiks raha kasvaa puussa! ja siihen että jos koko ajan nopeuttaa pelii niin voi aatella että elämän voi nopeuttaa...ei koodeja tarii olla käyttämättä mutta rajottaa voi vähän! Ei elämä oo pelkkää peliä,jota voi nopeuttaa ja välillä ottaa itselleen 50 000 euroo!!! Sitä paitsi jos käyttää koodeja liikaa niin voi tulla semmoseksi että saavutukset on esim tällaset: haluun isona laulajaksi ja siitä tienaan ainakin 1000 0000 euroo ja sit musta tulee kuningas ja mä asun palatsissa ja mulla on tuhat palvelijaa...ei elämä noin vain käy!!!! Elikkä muistakaa rajat hyvät ihmiset!!!


      • läski paska!
        Hamsteri hullu x) kirjoitti:

        Kertoisko joku koodin siihen miten kaikki tarpeet saa täytettyä?
        Kun en osaa pelata niin et ne ois täynä automaattisesti. :(
        Eli en voi pelata jos en saa koodia. Mulla toimii rahakoodina sims 3:seen motherlode ... : )
        Auttakaa joku pian ! Niin pääsen simssiä pelaamaan. ! :D
        Oon kokeilly jo koodeja tarpeiden täyttymiseen:
        make happy, maxmotives ja aijon kokeilla testingcheatsenabled true koodia..

        kirjoita tää: testingcheatsenabled true. ja sitten vain vedät tarpeen täyteen (minulla ainakin toimii). Siis vedät sen vihreän ''jutun'' täyteen :)


      • Voi lol teitä lapsia
        @Ansukka@ kirjoitti:

        Ei palin idea mee siin et välillä käyttää koodeja. Tosin jos on koko ajan käyttäny koodeja voi tulla semmoseks et esimerkiks raha kasvaa puussa! ja siihen että jos koko ajan nopeuttaa pelii niin voi aatella että elämän voi nopeuttaa...ei koodeja tarii olla käyttämättä mutta rajottaa voi vähän! Ei elämä oo pelkkää peliä,jota voi nopeuttaa ja välillä ottaa itselleen 50 000 euroo!!! Sitä paitsi jos käyttää koodeja liikaa niin voi tulla semmoseksi että saavutukset on esim tällaset: haluun isona laulajaksi ja siitä tienaan ainakin 1000 0000 euroo ja sit musta tulee kuningas ja mä asun palatsissa ja mulla on tuhat palvelijaa...ei elämä noin vain käy!!!! Elikkä muistakaa rajat hyvät ihmiset!!!

        Kaikki saa pelata miten tai millä tavalla haluaa. Ok? Turhaa tuutte valittamaan että käytämme koodeja. Ja wiilzzuuu, se on taas oma mielipide joka ei vaikuta paljoa. Toivon että ihmiset ymmärtää, että te ette tee vaikutusta jos tulette vinkumaan tänne miten me pelaamme ja mitä emme saisi tehdä!


      • huhhuh
        @Ansukka@ kirjoitti:

        Ei palin idea mee siin et välillä käyttää koodeja. Tosin jos on koko ajan käyttäny koodeja voi tulla semmoseks et esimerkiks raha kasvaa puussa! ja siihen että jos koko ajan nopeuttaa pelii niin voi aatella että elämän voi nopeuttaa...ei koodeja tarii olla käyttämättä mutta rajottaa voi vähän! Ei elämä oo pelkkää peliä,jota voi nopeuttaa ja välillä ottaa itselleen 50 000 euroo!!! Sitä paitsi jos käyttää koodeja liikaa niin voi tulla semmoseksi että saavutukset on esim tällaset: haluun isona laulajaksi ja siitä tienaan ainakin 1000 0000 euroo ja sit musta tulee kuningas ja mä asun palatsissa ja mulla on tuhat palvelijaa...ei elämä noin vain käy!!!! Elikkä muistakaa rajat hyvät ihmiset!!!

        Ansukka: Ja kukahan typerys oikeasti peilaa Simsiä sellaisenaan oikeaan elämään? Juuh, hautausmaillahan voikin oikeasti jutella haamujen kanssa koska Simssissäkin on niin -.- Pointin kyllä ymmärsin, mutta luulen ettei pienemmätkään pelaajat luule oikeasti yksisarvisten juoksentelevan ympäri ämpäri naapurustoa koska Simsissäkin on niin. Jokainen saa pelata kuten tahtoo.

        Ja sanoisin vielä, että Simsien pelaaminen olisi tylsempää ilman noita "mahdottomuuksia", kuten taikuutta, haamuja ja sen semmoisia. Ja koodeja, myönnän. Useimmiten kyllä pelaan ihan ilman koodeja, mutta kun hätä on suurin, ylemmät voimat auttavat... Eli armaat koodimme. :D


      • aitopelaaja
        wiiillzzzuuu kirjoitti:

        Eiks ihmiset enää osaa pelata ilman koodeja?
        Koko pelin idea menee jos käyttää koodeja.

        Niimpä!!!


      • hanuliii10
        @Ansukka@ kirjoitti:

        Kun kirjotan Sims 3:meen ton testingcheatsenabled true niin kun esim lapsi menee kouluun sil ei oo mieliala hyvä vaik tarpeet on täysillä!!! mitä teen???kun en tiiä mikä sil menee huonosti kun ne on täysilllä ne tarpeet! vastatkaa!!!

        siis mihin toi pitää kirjoittaa??


      • Halooooooo
        Hamsteri hullu x) kirjoitti:

        Kertoisko joku koodin siihen miten kaikki tarpeet saa täytettyä?
        Kun en osaa pelata niin et ne ois täynä automaattisesti. :(
        Eli en voi pelata jos en saa koodia. Mulla toimii rahakoodina sims 3:seen motherlode ... : )
        Auttakaa joku pian ! Niin pääsen simssiä pelaamaan. ! :D
        Oon kokeilly jo koodeja tarpeiden täyttymiseen:
        make happy, maxmotives ja aijon kokeilla testingcheatsenabled true koodia..

        Voi V:tun vajaa....


      • RANDOMI TIETÄÄ?
        Hamsteri hullu x) kirjoitti:

        Kertoisko joku koodin siihen miten kaikki tarpeet saa täytettyä?
        Kun en osaa pelata niin et ne ois täynä automaattisesti. :(
        Eli en voi pelata jos en saa koodia. Mulla toimii rahakoodina sims 3:seen motherlode ... : )
        Auttakaa joku pian ! Niin pääsen simssiä pelaamaan. ! :D
        Oon kokeilly jo koodeja tarpeiden täyttymiseen:
        make happy, maxmotives ja aijon kokeilla testingcheatsenabled true koodia..

        eikä kellään ole oikeasti sims 3 xboxille!!!! Tartteisin apua koodien laittamisessa! En osaa laittaa sitä koodipalkkia esiin! ANTAKAA KUNNOLLISIA OHJEITA!!!!!!


    • yritän auttaa ; D

      - paina koodilaatikko auki
      - kirjoita siihen testingcheatsenabled true
      - paina se vasemmalla oleva nuoli pohjaan ja napauta postilaatikkoa
      - valitse sieltä " kaikki tyytyväisiksi "

      • Hamsteri hullu x)

        Kiitoksia :))


      • Aww...
        Hamsteri hullu x) kirjoitti:

        Kiitoksia :))

        En saa koko koodiruutua edes näkyviin... vaikka painan oikeita näppäimiä. Mikä vikana?


      • Johh
        Aww... kirjoitti:

        En saa koko koodiruutua edes näkyviin... vaikka painan oikeita näppäimiä. Mikä vikana?

        se näyttää että sitä ei olisi, että se menisi paussillle... kirjoita jotain ja katso yläkulmaan --> Siellähän on tekstiä! se on koodilaatikko


      • äölkpöläjk
        Aww... kirjoitti:

        En saa koko koodiruutua edes näkyviin... vaikka painan oikeita näppäimiä. Mikä vikana?

        kokeile ctrl shift windows lippu c

        se tomii mulla


      • Pihalla oleva

        Hei sori oon vähä pihalla siis mikä vasemmalla oleva "Nuoli"?=D


      • Shadow Dog

        Kiitos! en oikeen ymmärtänyt noita muita mutta tuo auttoi!


    • Heipslei

      Jotta saat sen huijarijutun esille nii ku peli on käynnissä paina [Ctrl] [Shift] Shift on siis nuoli joka osoittaa ylöspäin C
      Rahakoodit:
      Kaching - 1000 lisää simoleoneja
      Motherlode - 50000 lisäää simoleoneja
      Testikoodi:
      testingcheatsenabled
      Liitty simiin koodi:
      Shazaam - 2500 elinikäinen onni
      freerealestate - Ohita maksaa ostaessa paljon
      modify traits - Aseta tai poista ominaisuuksia
      set career - Anna valitun Simin ura
      Siinä oli joitakin. On vielä lisääkin jos tahdot. :)

      • Rs

        Kuinka mä saan ne ku on sen miekialan vieressä ne hommat ( en muista mitkä mut :) Nii positiivisiks???


      • Td

        Se niin sanottu ''superkoodi'' on: testingcheatsenabled true - siitä voi tulla ongelmia peliin :/ Mulla ainakin . Kun sim meni yläkertaan, niin sen näki lattian läpi alakerrasta ... Mut voi sitä koklata :)


      • tapoin 3 simiä!

        joo laita vaan jos haluat mulle käy!


      • miisuik

        Helpppp!!!! oon hävittäny sen ohjekirjan jossa on takaan se koodi nii voitteko kertoo mikä se on!!!!!?????? pliis!!!!!!!!!!!!! :))))))))))))))


    • d

      se on resetsim se tarve koodi

    • Sims- riippuvainen

      Mä tiedän, ettei tää liity aiheeseen, mutta tietäiskö edes joku, miten saada simit ulos kun ne on tullu mulla vahingossa mökkihöperöksi! Mä oon niin raivona, kun ne ei suostu menemään ulos. Jos joku tietää keinon, niin voisko auttaa??

      • APUA!!!!!!!!!!!!!!!!

        AUTTAKAA!!!!!!!!!!! mul ei tuu se koodi juttu sinne ylös ees näkyviin vaikka painan oikeita näppäimiä mikä mättäää!?AUTTaKAA!!!!!


      • asdffrhyju
        APUA!!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:

        AUTTAKAA!!!!!!!!!!! mul ei tuu se koodi juttu sinne ylös ees näkyviin vaikka painan oikeita näppäimiä mikä mättäää!?AUTTaKAA!!!!!

        Sit oo ulkona poissa kotoa jonkin aikaa, niin sitten se menee pois...


      • ?
        asdffrhyju kirjoitti:

        Sit oo ulkona poissa kotoa jonkin aikaa, niin sitten se menee pois...

        mikä on alaston koodi ja ikääntymis koodi sims 3:seen ?!


      • cdgr
        ? kirjoitti:

        mikä on alaston koodi ja ikääntymis koodi sims 3:seen ?!

        intprop censuregridsize on sensure koodi mut sitä toist en tiiä


      • Noreplay
        ? kirjoitti:

        mikä on alaston koodi ja ikääntymis koodi sims 3:seen ?!

        Ikääntymisen saa kun painaa Alt-näppäimen pohjaan ja painaa jotain henkilöä, siteen siinä lukee jotain että Vietä syntymäpäivää. Toimii vain kun on laittanut koodi testingcheatsEnabled true


      • Jelppikää
        cdgr kirjoitti:

        intprop censuregridsize on sensure koodi mut sitä toist en tiiä

        Toi sensure koodi ei toimi!!! Mikä mättää...?


      • The Sims 3 Helpteam™
        APUA!!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:

        AUTTAKAA!!!!!!!!!!! mul ei tuu se koodi juttu sinne ylös ees näkyviin vaikka painan oikeita näppäimiä mikä mättäää!?AUTTaKAA!!!!!

        Koodeja saa Maxis™ sivuilta. Liity jo tänään! Eikö sivua löydy? Löydät Maxis™- sivuston linkin The Sims 3 pelin ohjekirjan takakannesta. Lykkyä pyttyyn! :)


      • Sturt
        ? kirjoitti:

        mikä on alaston koodi ja ikääntymis koodi sims 3:seen ?!

        Se ikäätymis koodi on mun mielestä ainakin sama kun kakkosessakin. Vai onko? Kuitenkin kakkosessahan se oli Aging on/off.Onkse enää sama??


      • Tugsu
        Sturt kirjoitti:

        Se ikäätymis koodi on mun mielestä ainakin sama kun kakkosessakin. Vai onko? Kuitenkin kakkosessahan se oli Aging on/off.Onkse enää sama??

        Aging koodi ei toimi mielestäni kolmosessa en ole kuitenkaan täysin varma sillä itselläni ei ainakaan toiminut


      • Paprika
        ? kirjoitti:

        mikä on alaston koodi ja ikääntymis koodi sims 3:seen ?!

        Tiedän vaan alastomis koodin intProp censor 0 ( en oo varmatoimiiko Mut voi aina yrittää) ei toimi yöelämää lisärissä


    • :)

      Tarvekoodi kolmosessa on resetSim joka palauttaa simin tarpeet normaaleiksi.
      Toinen on testingCheatsenabled jolla voi muuttaa simin tarpeita liikuttamalla tarvepalkkia hiirellä.

    • the sims

      miten voi mennä tunnin tai tunteja eteempäin?
      mikä on koodi?

      • lot of laugh =D

        Ei semmosta koodia olekkaan, paitsi jos painat siitä ajan nopeutus hommasta, nii siinä on eri vaihtoehtoja.


      • 0vilhelmiina0
        lot of laugh =D kirjoitti:

        Ei semmosta koodia olekkaan, paitsi jos painat siitä ajan nopeutus hommasta, nii siinä on eri vaihtoehtoja.

        Onko sims 3:ssa joku ikääntymis koodi, kun mulla ei toimi aging off. Ilmoittaa että aging on tuntematon.


      • palesssss
        0vilhelmiina0 kirjoitti:

        Onko sims 3:ssa joku ikääntymis koodi, kun mulla ei toimi aging off. Ilmoittaa että aging on tuntematon.

        asetuksista sen saa pois päältä.


    • alejule

      okei PAINA ctrl lää ja shiftiä pohjassa ja sitten vielä c ja sitten kirjotat motherlode siinä

      • hulluO.o

        KU mä tein sen testikoodineli "testingcheatsenabled true" nine voi tehä sitä toist kertaa ni onx se sit vaa niinku testi? MUt eix sit oo mitää muut millä saa sildee et nne o hyväs kunnos? :oo


      • hgfhjdfjhgjhjjh

        Toi testing koodi toimii, noi onnellisuuspiste jutut ei... muuten kun laitat tontesting koodin ja sen jäkee buydebug nii saat kirotun sarkofanin ja kun nukut siins 2-3 kertaa sust tulee muumio!


      • V***u
        hgfhjdfjhgjhjjh kirjoitti:

        Toi testing koodi toimii, noi onnellisuuspiste jutut ei... muuten kun laitat tontesting koodin ja sen jäkee buydebug nii saat kirotun sarkofanin ja kun nukut siins 2-3 kertaa sust tulee muumio!

        mutta mistä sen sarkofanin sit löytää? :o tavaraluettolosta vai hä?


    • dsgdfhgdfsushfyfdghd

      Kirjotat vaan testingcheatsenabled true ja sit enter sen jälkee sift pohjassa ohjattavan talouden postilaatikkoa siitä sitten kaikki tyytyväisiksi.

      • Lisaaa

        VAAAAANNNNN:



        -PAINA SIFT POHJASSA OMAA POSTILOAATIKKOA!

        ja sit niinq siit voi valita nniit juttui esim. täytä kaikki tarpeet,
        ja vaik ole kaikkien kaveri yms...


      • endass
        Lisaaa kirjoitti:

        VAAAAANNNNN:



        -PAINA SIFT POHJASSA OMAA POSTILOAATIKKOA!

        ja sit niinq siit voi valita nniit juttui esim. täytä kaikki tarpeet,
        ja vaik ole kaikkien kaveri yms...

        MUN mielestä Simsiä ei pitäis pelata koodeilla. Ois kivempaa pelata ilman niitä mut se on nniii vaikeeta. Vaikka mä yritän et mun simit menis nukkuu jossain kymmenen aikaa mut sit se venähtää johokin yhteen yöllä ja seuraavana päivänä ne nukkuu hirveen myöhään. Lapset ei kerkee syödä aamupalaa ennen kouluu. Se on niin tuskaa ku ne on sit huonolla tuulella ku ne tulee takas kotii. Aion ehkä käyttää vaan hätätapauksessa sitä tarvekoodia ja sit joskus raha koodia! Kiitti et täällä kerrottiin ne! :D


      • abc12345
        endass kirjoitti:

        MUN mielestä Simsiä ei pitäis pelata koodeilla. Ois kivempaa pelata ilman niitä mut se on nniii vaikeeta. Vaikka mä yritän et mun simit menis nukkuu jossain kymmenen aikaa mut sit se venähtää johokin yhteen yöllä ja seuraavana päivänä ne nukkuu hirveen myöhään. Lapset ei kerkee syödä aamupalaa ennen kouluu. Se on niin tuskaa ku ne on sit huonolla tuulella ku ne tulee takas kotii. Aion ehkä käyttää vaan hätätapauksessa sitä tarvekoodia ja sit joskus raha koodia! Kiitti et täällä kerrottiin ne! :D

        okei...eli TIETÄÄKÖ JOKU MIKÄ ON TOOOONNNNNTIIIIIN LAAJENNUS KOODII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????????????????????????????????????????????iha tosi oon etsiny sitä nii kauan! tiiän jo testingcheatsenabled true koodin ja rahakoodit ja sen et voi poistaa NAAPURUSTON KAMAA (hihi!) ja lisätä sitä(eli koodi oli shivt pohjas tai mikä se ´shiwt ´oli ...ja sit samaa aikaa paina tonttii/taloo!) muutttt nyyyyyytttttttttt se tontiiiiin laajennus oon iha hermona!!!!!!!!!!!!!!!!hehe!


      • kysymysmerkki?
        endass kirjoitti:

        MUN mielestä Simsiä ei pitäis pelata koodeilla. Ois kivempaa pelata ilman niitä mut se on nniii vaikeeta. Vaikka mä yritän et mun simit menis nukkuu jossain kymmenen aikaa mut sit se venähtää johokin yhteen yöllä ja seuraavana päivänä ne nukkuu hirveen myöhään. Lapset ei kerkee syödä aamupalaa ennen kouluu. Se on niin tuskaa ku ne on sit huonolla tuulella ku ne tulee takas kotii. Aion ehkä käyttää vaan hätätapauksessa sitä tarvekoodia ja sit joskus raha koodia! Kiitti et täällä kerrottiin ne! :D

        En määkään muuten käyttäis koodia, ku suurperheissä, ku siel o mahotont pitää kaikkii tyyty väisin yhtä aikaa. Mut mul o maailman matkaaja lisäosa, ja siin o helppo tutkii luolastoi, ku ei oo tarpeita huolehdittavaks.


      • MMJ64629561
        Lisaaa kirjoitti:

        VAAAAANNNNN:



        -PAINA SIFT POHJASSA OMAA POSTILOAATIKKOA!

        ja sit niinq siit voi valita nniit juttui esim. täytä kaikki tarpeet,
        ja vaik ole kaikkien kaveri yms...

        niin, tai sitten kun on kirjoittanut testingcheatsenabled true, ja painanut enteriä, niin voi tehdä myös postilaatikkojutun tai sitten vetää talouden simeiltä/similtä ne missä ne tarpeet on, niin vetää se vihreä palkki täyteen vihreää:D hankala selittää mutta tosi helppo ja yksinkertaanen ja mä käytän sitä.

        Mutta aika käy aika pitkäksi jos käyttää koodeja koko ajan... joten perjaatteessa pelissä ei ole mitään "todellista" mihin siis peli pyrkii jos koodeja käyttää. Tosin kuolemanpartaalla oleva sim voidaan pelastaa:D tai vauva, kun lapsenhoitajat on huonoja:) mutta useinmiten mäkään en käytä koodeja (paitsi rahakoodit, muttaku niitäki vain kerran laittaa paljo, niin sen jälkeen ne on miljönäärejä) ...

        joo kiitos;D


      • sinkkuWEE
        kysymysmerkki? kirjoitti:

        En määkään muuten käyttäis koodia, ku suurperheissä, ku siel o mahotont pitää kaikkii tyyty väisin yhtä aikaa. Mut mul o maailman matkaaja lisäosa, ja siin o helppo tutkii luolastoi, ku ei oo tarpeita huolehdittavaks.

        mul on perhe missä on 9 lasta...kaikki hyvin!!! ilman testingcheatsenabled on :))


    • eirekisteröitynyt

      testingCheatsenabled true = voit muokata tarpeita JA SUHTEITA tarpeen mukaan, ainaki taaperot on helppo pitää tyytyväisenä ja unessa koko ajan.. =) mulki on kolmone ja käytän tota koko ajan! P.S. se välilyönti koodissa ei oo vahingos tehty :)

    • www.öuto.fi

      www.radosims.com tuolta löytyy paljon koodeja, tietoa, linkkejä yms. kannattaa vilkasta :]

    • jos haluut tarpeet täyteen niin kolmosessa siis silleen et vedät ne sinne nii kirjota sinne viivalle: testincheatenabled true

      • RöySää

        tarkoitit varmaan testingcheatsEnabled true?


    • Possu1234

      resetSim = Palauttaa simin tarpeet normaaleiksi :)

      • Apuvatarvitseva

        AAAAPUVA. Sims 3:sen aikana osoittimen tilalle ilmestyi nyrkki, koitin saada sitä pois, se tulee aina jos avaan Simsin "tavararepun", lopulta osoitin on koko ajan nyrkki joka pitelee kirjaa. Voiko tämän korjata? Resetin molemmat Sim-hahmot, ei auttanut.


      • Avun antaja!
        Apuvatarvitseva kirjoitti:

        AAAAPUVA. Sims 3:sen aikana osoittimen tilalle ilmestyi nyrkki, koitin saada sitä pois, se tulee aina jos avaan Simsin "tavararepun", lopulta osoitin on koko ajan nyrkki joka pitelee kirjaa. Voiko tämän korjata? Resetin molemmat Sim-hahmot, ei auttanut.

        Miten Noin On Käynyt ?? O.o Mitä Teit Siä ennen ! Osaan ehkä Korjata asian Jos Kerrot Mitä Teit Ensin =)!


    • bambamm

      simin saa ikääntymään ainaki koodilla ageUpToNPC jonka jälkeen painat shift pohjassa esim vauvvaa ja sieltä käynnistä ikääntyminen..voi muuttaa myös luonteenpiirteitä.. mut kannattaa muistaa se että on valittuna se sim kenen ikää muuttaa

      • ikääää

        Miten ne simit saa kolmosessa nuoremmaks, kun vanheneehan ne ittestäänkin, mutta haluan, että simini sais olla nuoria aikuisia pidempään.


      • simstorial
        ikääää kirjoitti:

        Miten ne simit saa kolmosessa nuoremmaks, kun vanheneehan ne ittestäänkin, mutta haluan, että simini sais olla nuoria aikuisia pidempään.

        Ihan asetuksista saa ikääntymisen pois päältä tai muuttaa kuinka usein ikääntyy... -.


      • dididiii
        simstorial kirjoitti:

        Ihan asetuksista saa ikääntymisen pois päältä tai muuttaa kuinka usein ikääntyy... -.

        Miten voin muuttaa perheen pois talosta? sims 3: sessa?? ;oo


      • Hannah:..
        dididiii kirjoitti:

        Miten voin muuttaa perheen pois talosta? sims 3: sessa?? ;oo

        kännykällä painat repussa olevaa kännykkää ja painat muuta!


      • Apua Tarwintseva
        Hannah:.. kirjoitti:

        kännykällä painat repussa olevaa kännykkää ja painat muuta!

        Helpppp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! my!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


        Miten Voin Saada Lapsia The Sims-kolmosessa?


      • sinkku!!!
        Apua Tarwintseva kirjoitti:

        Helpppp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! my!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


        Miten Voin Saada Lapsia The Sims-kolmosessa?

        no esim. mies ja nainen laita ne rentoutuu sänkyy ja sitte vaikka naisella ku pelaat, painat miestä ja siel on jossain yrittäkää saada vauva...iha samanlailla ku sims 2....-.-


    • juulia haverinen

      kirjoita testingcheatsEnabled true ja vedä palkit täyteen :D

    • ÖÖÖÖÖÖÖÖ...?

      Kiitos tiedost meenki täst pelaa, njoo välil kyllästyttää...

    • Aiggu96

      Kattokaa koko porukka vastaukset Radosims:stä, ohjevihkosesta (joka sattumoisin tulee pelin mukana), tai käyttäkää aivoja! Foorumit vaan täyttyy turhista kysymyksistä.
      Lapsia tarvitseva: vilkaise koulun biologian kirjaa, sieltä löytyy ohje. Sitä voi soveltaa pelissä.
      Ikääntyminen: muuta jumankauta asetuksia! Ikääntyminen pois päältä niin kyllä helpottaa!

    • RöySää

      Noniin elikkäs kun kaikki nyt kyselevät tarpeet täyteen koodia kolmoseen ,niin se on testingcheatsEnabled true, ja ILMAN boolProppiakin se kyllä toimii. Eli kun olet asettanut koodin, paina shift- ja postilaatikko. Siitä voit valita haluamasi toiminnon. Luukku aukeaa painamalla yhtäaikaa: Shift Ctrl c. Kaikki koodit saat kirjoittamalla luukkuun help.

      -Ottakaa kantaa asiaan, ja minulta saa pyytää henkiökohtaisestikin koodeja!-


      -RöySää-

    • LUESIM

      mä tiedän tosi tarpeellisen ♥

      testingcheatsenabled on
      kun laitat koodin voit vetää simin tarpeet vihrwiks tai punasiks!!!!!!!! o.o

      nyt ei tarvii huolehtii simist niin kauheest!!!

      • mukatietäväinen12

        öö... jos haluu koodin toimivan, niin tiedoksi se kirjoitetaan; testingCheatsenabled true ;)))) siis noi hymiöt ei kuulu siihen, mut toi true kuuluu vielä ;))))!! kittoos


    • moooo

      tarpeet koodi sims 3-een on testingCheatsenabled true/false

    • zädäm

      Hei tiesittekö että testingcheatsenabled true koodilla saa myös muutettua simien ystävyys suhteita ?

    • Pöö17

      käytä reserSim koodia se toimiii ihan samalla tavalla kuin maxmotives. On myös testingCheatsenabled true =sä voi hiirella muokata se tarpeita jne.

    • Deegu99

      Koodei sims 3: seen ::

      Näytä univormut ja ura asuja: unlockoutfits (on/off)

      shazaam: 2500 elämän pistettä (ei toimi aina)

      esineet eivät tarraudu tiettyyn ruudukkoon: disablesnappingtoslotsonalt on

      esineitä voi sijoittaa mihin tahansa: moveobjects on

      salli maaston muuttaminen: constrainfloorelevation on


      saat raahattua simin tarpeet normaaleiksi: testingcheatsenabled true

      tulosta vitsi: jokeplease

      tulostaa suurimman osan koodeista: help

      kokoruututila päälle/pois: fullscreen on/off

      make me know everyone: simisi tuntee kaikki kaupungissa olevat





      Siin oli jonkun verran :))))

    • emtttttttt

      tarpeet koodi sim 3-meeen on testingCheatsenabled true/false

    • nammamikstääonvaratu

      Kun olet tehnyt Sims- perheen, ja et pääsekkään unelmakotiisi?
      Se on korjattavissa!
      Avaat komentoluukun ja laitat ''freerealestate'' Ja voilá! Pääset unelmakotiin!

      Kun haluat tehdä simin,- joka sattuu olemaan lempparisi- ja haluat hänet elämään pitkään niin tässä on ohjeet! (Tuloksena viimeiseksi haamusim.)
      Tee Sim. (!!!Vähintään kaksi!!!) Laita lempparisi viherpeukaloksi ja onnekkaaksi. Vaikka laittaisit simien ikääntömyttömyyden päälle- se voi kuolla onnettomuudessa.

      1. Laita elämänhaaveeksi ''Rahakirstun kasvatusta'' ja laita asettumisen jälkeen rahakoodi ''Motherlode''.
      2.Osta onnellisuuspisteillä joko ''Hurja viherpeukalo'' tai ''nopea oppimaan''.
      3.Opiskele puutarhanhoitoa.
      4.Etsi kalmankukka, tai sen siemen. ''Epätavallinen harvinainen siemen'', ja kasvata se. Kun poimit kalmankukan- pidä se taskussasi kokoajan. Kun simisi kuolee- se antaa kukan viikatemniehelle ja elää ihmisenä. Jos haluat siitä haamun (Varoitus! Ärsyttäviä ääniä kokoajan!) niin tapa simisi, ja pistä läheisen taskuun hautakivi. Kohta pitäisi tulla ilmoitus tiedemiehien löydöistä. Mene tiedekeskukseen hauta mukanasi, JA SINULLA ON PELATTAVA HAAMU!

    • !GirlPower!

      Mä tiiän sen mut se pilaa koko pelin ilon, eli en kerro! Ja täytä tarpeet iha itte, eli laita ne vessaa tai syömää nii tulee hyvä mieli, mut on koodi mut en kerro! >:)

    • Nutcake

      Tarpeet täyteen koodi:

      testingcheatsenabled true

      klikkaa Shift pohjassa postilaatikkoa ja valitse "Kaikki tyytyväisiksi"


      Jokainen saa pelata niinku itte tahtoo, joko koodeilla tai ilman. :P

    • peluri

      mikä koodi oli sims3 se,että on mahdollisempaa saada kaksoset tai kolmoset kun aikoo hankkia lapsen?

      • peluri

        Onkohan semmosta koodia sims 3 etttä kun itsellä on vauva, taapero tai lapsi niin että sen saisi pistettyä/ annettua adoptiopalveluun? Kun adoptiopalvelusta pystyy vain OTTAMAAN simin.


    • AlSimhara

      En nyt ihan muista oliko postilaatikkokoodeissa yhtenä vaihtoehtona sosiaalityöntekijän kutsuminen hakemaan lapsi pois tai että toimisiko se edes jos lapsi ei ole huonosti hoidettu.

      Yksi vaihtoehto on mennä "Muokkaa kaupunkia" tilaan, sen jälkeen valita perheen jakaminen. Tällöin voi pelkästään tuon lapsen yhdistää johonkin muuhun perheeseen. Vähän sama kuin jättäisi muksun korissa jonkun rappusille mutta toimii. :-)


      Kaksoset: hanki molemmille vanhemmille se "hedelmöityshoidot" palkinto.

    • peluri

      Okei, mutta mitkä ovat postilaatikkokoodit? joo ja kyllä mä ton tiedän että jos hankkii sen hedelmöitys palkinnon, mutta tiedän että siihen on oikein joku koodikin se alku alkoi jotenki for...!

      Onko sims3 joku alastonkoodikin muka?

    • AlSimhara

      Eli testingcheatsenabled true ja sitten Shift pohjaan klikkaa postilaatikkoa. Siellä oli muistaakseni jotain sosiaalityöntekijävaihtoehtoja.

      Se koodi taisi olla forcetwins mutta monet ovat sanoneet ettei se enää toimi.

    • Cocon
    • peluri

      okei,kiitti!

    • peluri

      Olisko sims3 sellasta koodia kun simisi on raskaana, niin että raskaus aikaa pystyisi pidentämään? ku se on muuuten niin lyhyt aika kun se on raskaana, ja se on musta aika tyhmää! :)

    • AlSimhara
      • peluri

        Okei kiitti, mutta menin tolle sivulle mutta mitä siellä pitää tehdä? hei kiitti tosi paljon jos vaan viitsit auttaa! :)


    • AlSimhara

      Kuinka pitkän raskauden haluat (5,7,9 vai 13 päivää?) ja haluatko että omenien sekä melonien syönti vaikuttaa vauvan sukupuoleen vai ei?

      • peluri

        Raskaus voisi olla vaikka ton 7 päivää, se ois iha hyvä! ja en halua! :)


    • TOISTENtarpeettäytee

      Elikkäs, onko olemassa otain koodia (mielellään nimenomaan koodi, suhtaudun vähän epäilevästi hackeihin) jolla saisin TOISTEN SIMIEN TARPEET TÄYTEEN? Olen jo koittanut tuota postilaatikkojuttua (klikkaa postilaatikkoa shift pohjassa ja "kaikki tontilla tyytyväisiksi") muttei näy toimivan muihin kuin omiin perheenjäseniin.

      ärsyttää kun esim deitti alkaa heti vierailulle tultuaan mankumaan kotiin nukkumaan ym.

      Olen erittäin kiitollinen jos joku sattuu tietämään jonkun kikan! Hyvää loppukesää kaikille! :)

    • AlSimhara

      Eli tuolta Download välisivulta lataat sen neljännen tiedoston ylhäältä päin, sen jonka nimi on: "RB 7DayPregnancy NoGenderBias.rar"

      Tuo tiedosto menee purkamisen jälkeen Mods -> Packages kansioon.

      Huom! Tämä modi on päivitetty versiolle 1.22 mutta ei uusimmalle 1.24 versiolle. Se voi toimia tai sitten ei. Kokeilemalla huomaa. :-)

    • PELURI

      ok, kiitti tosi paljon. :D

    • peluri

      hei viellä vähän! maksaako toi lataaminen jtn?
      ja että miten sen pystyy lataa? :0

    • AlSimhara

      Vaatii ilmaisen rekisteröitymisen MTS2 foorumiin. Ei voi ladata muuten. Rekisteröitymisikäraja 13v.

      • peluri

        mielesttäni rekisteröidyin tonne jo, mutta miten pystyn lataamaan sen jutun?


    • peluri

      oke, miten tonne pystyy rekistöitymään?

    • AlSimhara

      Sivun vasemmassa ylälaidassa lukee "Register". Klikkaa sitä ja sen jälkeen täyttelet vastauksia sitä mukaa kun niitä tulee, esim. syntymäaika ja niin edelleen. Englannninkielen taitoa vaaditaan tai sanakirja. ;-)

    • Inksu!!

      Moi! Tietääkö kukaan koodeja the sims 3 Nindendo ds ssälle? tarviin rahaa, ja sen tarvekoodinki tarttisi... kuka tietää?

    • TheSimoleon

      Mro Inksu!! Mulla on sekä sims 3 koneelle että nintendo ds:lle, joten voin kertoa jotain. Nintendo DS- versiossa on Karmavoimia (ei löydy koneelta tai muualta!) Hmm.. No rahaa saa aika helposti töistä tai esim. maalaamalla tauluja ja myymällä niitä tai kalastamalla ja myymällä kalastamansa kalat. Mitä enemmän olet kehittänyt esim. maalaustaitojasi, sen paremmin ansaitset rahaa! En ole bongannut paljoa koodeja, koska kaikki puhuvat pc versiosta... Oletko muuten itse tajunnut miten voi vaihtaa hiustyyliä? Mun mielestä sitä ei voi vaihtaa.. Mutta nintendo 3ds versiossa pystyy ehkä perustamaan perheen ja jne!

    • Inksu!!

      Joo, tiesin noi, eli nindendolle ei taida olla koodeja, mut tiiän yhen tavan vaihtaa hiusten väriä:
      Mene hautausmaalle. Sitten painat kirkosta, ja siihen tulee semmonen sininen jutska, niin painat siitä. sit se sim menee kirkkoon, ja se alkaa lataan, ja kun se tulee ulos, sillä on valkonen tukka. jos ei oo, tee homma uudestaan. Muuten en tiiä. Miten voi tehä perheen nindendolla? sitä en tiiä.

      Kiitos vastauksistasi TheSimelon! =)

      Inksu!!

    • nunnu112

      kertokaas miten saan poikavauvan? se omenan syömisjuttu on vanhaa kamaa ei toimi enää.se poistettiin uusien päivitysten myötä.

      sitten oli se testingcheats bla bla koodi ja voin muokata simiä siminluonnissa ja tehdä siitä pojan jos tuli tyttö mutta nyt sitäkään ei voi tehdä.

      onko siis mitään vinkkiä miten saan poikalapsen kun olen 20 tyttö tehnyt ja alkais olee sen pojan aika! :( oon ihan neuvoton.joku neuvoi et aina kun sim alkaa synnyttää pitää tallentaa ja jos tulee tyttö niin nimetä lapsi, lopettaa tallentamatta ja aloittaa alusta ja toistaa kunnes tulee poika.tein sitä kerran puolituntia tuloksetta.......

    • AlSimhara

      Omenat ja vesimelonit toimivat yhä. Päivitys muutti sen vain niin, että ne täytyy syödä raakana. Eli niistä tehdyt ateriat eivät toimi enää.

      Tuo tallentaminen ennen syntymää on Sims 2:lle, ei Sims 3:lle. Sims 3 pelissä vauvan sukupuoli määrittyy hedelmöittymishetkellä, joten tallentaminen ja uudelleen lataaminen ei auta hiuskarvan vertaa.

      Mikäli haluat kokeilla modia, niin twallanin Master Controller -modin yksi monista puolista on vauvan sukupuolen valitseminen.
      http://www.the-isz.com/nraas/index.php?/topic/866-the-mastercontroller-phase-four-version-61-updated-2011-aug-07/

    • peluri

      AlSimhara! kun neuvoit mua joskus siin raskaus jutus ku kysyin sult et pystyykö raskaus aikaa pidentää jotenki, ni sanoit et ...!

      kyl mä sen lataus jutunki vra osasin sielt modist:) (mut jos viittisit varmentaa senki mul vai viel)? ku en oo iiha vra et teinkö kaikki oikein.

      ja kun halusin sen 7 päivää raskautta ni tarkottaako se myös et se on sen KOKO 7 päivää RASKAANA? ku ettei sillee ku se normaalisti on et
      se on ehkä joku 2-3 päivää raskaana ja 2-3 päivää koton sen jälkee ku se vauva on syntyny. ni ettei se olis tos (7 päivää raskaana) sillee et siihen 7 päivään otetaan myös mukaan se 2-3 päivää koton sen jälkee ku vauvveli on syntyny? vaan et olis KOKO 7 PÄIVÄÄ RASKAANA!!!!! :)))



      ku mul on siis monta perhettä ja pelaan niil monel aika useasti, ja kun ainakin mielestäni latasin ton raskaus jutun, ni jossai perhees se on kauemmin raskaana ja jossai sen iha normaalin ajan, ni en oikein tajuu mist toi johtuu?

    • peluri

      ja toi viellä AlSimhara! ni sieltä modistahan pystyy lataamaan muitakin esim. hiustyylei, vaattei ja ym. Ja latasin jtn hius ja vaattei ni ne meni johonki ihme kansioon, ni sielt tuli vaihtoehto et lähetä jonnekki ja jtn! ni vaihtoehdoks tuli paljon muita ja myös sellane et siin oli se sims 3 kuva ja levyn kuva, eli se tarkotti sit et se lähettää sen tohon mun peli levyl, mut en tiiä sit et toimiiko se!

      mut kaikkist eniten haluisin nyt just sen raskaus jutun ainaki! ja nyt haluaisin sittenki sen 9 päivää! jos siihe kerra kuuluu se 2-3 päivää vie vapaata sen raskauden jälkeen! ni sit se on se joku 7 päivää raskaana! ja jossai sims perhees mul toimii se se raskaus juttu mut jossai taas ei, et en tiiä misä mul on vikaa et onks tietokonees tai jtn mun asennuksis? :) KIITTI VAAN JOS VIITSIT AUTTAA NOITTE MUN KYSYMYKSIEN KANSSA!

    • AlSimhara

      Tuon tekijän mukaan nuo päivät kattaa raskauden, ei siis sen jälkeisiä päiviä. Nuo raskausajan pittuden vaihtelut voi johtua siitä, että tämä mosi on päivitetty Täyttä Elämää -lisäosalle mutta ei uusimmalle päivitykselle.


      Eli jos sinulla on Vista, niin lataukset menee suoraan "Ladatut Tiedostot" kansioon. Sieltä ne voi sitten siirtää käsin jonnekin muualle. Jos latauksesi on noita Sims3Pack tiedostoja (eli iconina sininen laatikko jonka keskellä vihreä timantti), niin voit asentaa ne peliin kaksoisklikkaamalla tai valitsemalla "avaa", jolloin käynnistyssovellutus hoitaa loput. Sen jälkeen ne voi pistää roskiin.

      Windows 7 kansioista en osaa sanoa, koska asennan sen vasta ensi viikonloppuna. :-)

    • peluri

      okei, kiitti! katotaan mitä tulee! :)

    • minu89

      onko muuten tuolle täyttä elämää lisäosalle mitään koodeja? (siis ei niitä koodeja jotka toimii jo sims 3)

    • nunnu113

      AlSimhara!

      hmm.oon kyl kokeillu kolmea raakaa omenaa muttei tullut poikaa.mikä se modilinkki oli? en uskaltanut viel kokeilla kun en oikein typeränä ymmärrä mikä on modi.en osaa asentaa sitä ja onko siinä riskejä?

    • AlSimhara

      http://www.the-isz.com/nraas/index.php?/topic/866-the-mastercontroller-phase-four-version-62-updated-2011-aug-28/


      Master Controller on Twallanin luoma modi/hackki, joka lisää uuden vaihtoehtovalikon jokaiseen simiin, kaupungintaloon, jne. Eli kun klikkaa simiä, niin yksi vaihtoehdoista on "Nraas". Kun klikkaa tuota Nraas:ia, niin aukeaa uusi valikko. Tässä uudessa valikossa on useita kohtia, esim. edistynyt, keskitaso, perus, jne. Muistaakseni vauvan sukupuoli löytyy tuosta Perus -kohdasta. Eli Perus -> Vauva -> sukupuoli. Samasta valikosta voi myös valita suuremman todennäköisyyden simin saada kaksoet tai kolmoset.

      Master Controller on aivan turvallinen. Purkamisen jälkeen tiedosto pistetään Packages -kansioon ja siinä se. (Mods -> Packages). Muuta ei tarvita. MC:llä voi tehdä vaikka mitä. Muuttaa simien välisiä suhteita, editoida simejä siminluonnissa tai stylistitilassa. maksimoida ei ohjattavien simien tarpeet, lisätä tai maksimoida taitotasoja, muuttaa simi vampyyriksi tai takaisin normaaliksi ja paljon muuta. Kannattaa lukea lataussivu, niin näet koko listan. Kannattaa aina myös tarkistaa onko Twallan sattunut päivittämään MC:een, jotta voi vaihtaa vanhan uudempaan versioon, varsinkin päivitysten tai uuden lisäosan yhteydessä.

    • sims 3 hullu

      mikä on sims 3 pelissä kaikki tontit ilmaiseksi-koodi?

    • AlSimhara

      Muokkaa naapurustoa

      valitse perhe

      freerealestate

    • peluri

      Pystyisikö sims 3 lataamaan tai muuuttamaan hienompia äitiysvaatteita, kun olen jo päätä myöten täynnä niihin samoihin vaatteisiin!!!! :( ( tyylin just niihin mikä mul tulee aika useasti et t-paita ja siel alla joku pitkähihainen paita ja sit jotkut housut vaaa!) MUT NYT MINULLA ON ALKANUT TULEE JTN VÄHÄN ERILAISEMPIIKI VAATTEI, EN SIT TIIÄ ET ONKO SE SIITÄ SYYSTÄ KUN MINULLA ON MUITA SIMS 3 LISÄOSII!!!??? :) just et tulis kaikkii ns. biletys vaattei, arki, juhla ja muita. ni sit oisin tyytyväinen. ODOTAN ERITYISESTI ETTÄ ALSIMHARA VASTAA TÄHÄN MINUN KYSELYYN, MUTTA TOKI MMUUTKIN SAAVAT! :DDDD

    • AlSimhara

      Toivottavasti näistä löytyy. ;-)

      http://in-anticipati0n.blogspot.com/p/clothing-maternity.html
      http://imaginariumofgreen.blogspot.com/search/label/maternity

      http://www.all-about-style.com/Sims3adult_feca2.html
      (EmpireDress, Tie-Dye Bubble Top, Short Cardigan With Ruffles)

      http://www.skysims2.com/skysims3/index.php?option=com_docman&task=cat_view&gid=51&Itemid=37&lang=en
      (kaksi alinta yöasua)

      http://blog.naver.com/PostThumbnailList.nhn?blogId=jinhee_a&categoryNo=80
      (Lähes kaikki tällä sivulla. Klikkaa jokaisen vaatteet linkkiä tarkistaaksesi lisäkuvista ja ladataksesi.)

      http://www.modthesims.info/download.php?p=3590270

      http://www.poppysims.com/afmaternitypage1.html
      (Jotkut Poppyn vaatteista on saanut pelin kaatumaan!)

    • AlSimhara

      Korjaus: Skysims sivulla on useampikin äitiysvaate kuin vain nuo yöasut, kun selaat vaatevalikkoa eteenpäin. Pidät vain silmällä sitä kuvissa näkyvää äitiysiconia. ;-)

      • Buzu-buzu

        AlSimhara voitko sanoo että MISSÄ ON SHIFT NÄPPÄIN KU MÄ EN LÖYÄ SITÄ NÄPPÄINTÄ MISTÄÄN! Katosku oon sellane aloittelija oon pelannu Simssii vaa 3-6 kk ja tartteeko niihi kaikkiin koodeihin sitä äryttävää SHIFT näppäintä jota mä en varmaa ikinä löydä! :d njäääh.... Muutki saa kertoo! ...........tietysti........... -.-


    • epätoivoineenn

      Hei! Päätimpäs tänne kirjoittaa kun olen aivan epätoivoinen...... elii no mula on jo neljäs sukupolvi menossa tuossa ja nyt se äiti ja lapsi meni tilttiin ku opetin sitä puhumaan ja ne on ihan just kuolemassa nälkään mutta en pysty liikuttamaan niitä.... ja olen kokeillut _kaikki_nuo mielialakoodit että sais ne jotenkin edes pysymään hengissä mutta ne ei onnistu! aina tulee se että se kohta mihin se laitetaan niin menee isoksi ninku sillon ku sen on laittanu väärin mutta EN VARMANA OLE LAITTANU VÄÄRIN KU OON VARMISTANU SEN ja silti ei mene :( niin oisko jollain vielä joitan keinoja miten saisin ne pois tiltistä taikka sitten lisää nuita koodeja että saisin niitten mielijutut korkeemmalle......ja peli on sis sims 3....KIITOS! :D

    • AlSimhara

      Molempien kohdalla erikseen "resetSim etunimi sukunimi" ja enter

    • ilönää

      mulla on toiminu tuo testingcheatsenabled ture, mutta ei enää ;o !
      mitä teen ?!

    • AlSimhara

      Kirjoititko true vai ture, kuten yllä?

    • ilönää

      on oho true kirjotan yleensä :D

    • AlSimhara

      Saatko kuitenkin koodilaatikon auki?

    • ilönää

      Joo, ja kun kirjotan sen siihe se niinku ottaa sen ja sulkee koodilaatikon automaattisesti mutta kun yrittää ''vetää'' hiireellä tarpeita niin ei toimi ;o !

    • AlSimhara

      Tuo on tapahtunut usealle muullekin. Voit kokeilla seuraavia yhdistelmiä, jotka ovat auttaneet joillakin...

      testingCheatsenabled true

      tai

      testingCheatsEnabled true

      Jos ei edelleen toimi, kokeile Twallanin Master Controller modia. Siinä on automaattisesti testingcheats päällä. Itse käytän sitä ja on turvallinen. :-)

    • ilönää

      ei toimi vieläkään ;o

    • AlSimhara

      TestingCheatsEnabled true? Ja jos sinulla on Mods kansio - eli ladattuja tai modeja - niin toimiiko ilman niitä?

      Muutoin ehkä jää vaihtoehdoiksi joko Master Controller tai uudelleen asennus, tosin ei ole takeita että asennuskaan auttaisi 100% varmuudella.

      Jos googlaa ulkomaisilta sivuilta, niin käy selväksi että monilla on tämä sama ongelma. Syitä siihen on arveltu olevan joko tuon cheatin liiallinen käyttö, päivitys tai pelibugi.

      • LoLLiBest

        Hahhaahhhaa.. Oon pelannu 5 perhet siihen asti et ne kuoli XDD


    • wilmiiiiiiiiiiiii

      laita motherlode saat 50 000

    • LollipoppiX

      Hahahahahahaa.. Kertokaa mulle mikä se koodi on mil saa nopeest kamut ja vierait ja simin iloseks.. :DDD
      HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH.
      Kertokaa heti ku tiiätte. :)

    • NatalieX

      Mikä se koodi on ku saa rahaa niin paljon ku haluaa?

    • -SimStar-

      Koska eikö se ole sims 2:sen koodi se maxmotives ja jos haluut tarpeet täyteen niin käytä tätä: TestingCheatsenabled true se on oikee sims 3:selle.

    • ilönää

      Asensin nyt pelin uudestaan mutta kun avaan käynnistyssovelluksen niin siihen tulee ilmotus että: The sim3 peruspeli ei ole yhteen sopiva nykyisen the sims3 -lisäosan kanssa. Päivitä peli käynnistyssovelluksen avulla.

      Ihmettelen vaan että miten se nyt ei oo yhteen sopiva lisäosan kanssa ku ekan kerran asensin ei ollu mittää ongelmaa. Ja sitä ei pysty ees päivittämään.

      Ootanko niin kauan että tulee seuraavat päivitykset vai mitä teen ? ;ooooooo

      • AlSimhara

        Käynnistyssovellutuksessa bugi, jonka vuoksi se ei aina päivitä vaikka niin sanoisikin. Asenna joko uudestaan tai käytä Sims 3 Patch Downloader ohjelmaa, joka päivittää pelin puolestasi. Täällä on monta keskustelua samasta aiheesta.

        http://www.modthesims.info/download.php?t=409829


    • simsfani-88

      se et saa rahaa niin paljon ku haluu on familyfunds simin nimi ja rahamäärä jonka haluut

    • Krisu<3

      Miten sims 3 saa ikääntymisen loppumaan? Entä miten saa sit taas jatkumaan? Olen kokeillu agingoff koodia, mut ei toimi. : /

      • vastaaja1

        sitä saa pidennettyy ihan kun menee sinne valikkoon missä on esim. Muokkaa kaupunkia, Tallenna, Asetukset jnejne., ,,, niin sieltä meet sinne asetuksiin ja sieltä etit simin ikä jutut, ja voit pidentää sitä esim. eeppiseen, tai pitkään, tai normiin, ja sitä saa myös lyhennettyy esim. lyhyeen. MUT JOS HALUUT LOPETTAA IKÄÄNTYMISEN KOKONAAN, NIINKU YMMÄRSIN, NIIN SAMASSA VALIKOSSA ON SELLANE RUUTU, ETTÄ IKÄÄNTYMINEN KÄYTTÖÖN/POIS KÄYTÖSTÄ, SIITÄ KUN KLIKKAA KERRAN, NIIN TADAA, IKÄÄNTYMINEN ON POIS KÄYTÖSTÄ :)!


    • AlSimhara

      Ei koodi. Aukaise peli ja mene asetukset -valikkoon. Sieltä löytyy.

      • Krisu<3

        Kiitos. : )


    • Sims hullu

      Moi ! Mul on kaikki sims 2 lisä osat ja sims 3 lisä osat ja on myös the sims medieval. ´Mutta pelaan yleensä the sims 3 ja tarvitsisin tarve koodin oon kokeillu maxmotives , make all happy , ja paljon muita mutta mikään ei toimi joten voisiko joku kertoa TOIMIVAN tarve koodin tarvitsisin sitä todella !!

    • Simssssiii

      Mikä olis toimiva ikän muuttamis koodi 3:een?? Haluaisin muuttaa mun simin takas nuoreks aikuseks... :(( Se SEt Age ei toimi...

    • elli!!

      mä sain kaksoset the sims 3 niin mutta koodeja paina starttia paina L2 JA R2 pohjaan sitten siihen tulee se teksti laita ylempi sitten älä tallenna mene ostamistilaan ja laita valikko decor ja sitten alin ja siellä on sellainen laama joka antaa koodeja ja ne toimii käytän niit' samoja itsekkin.

    • sh11

      TestingCheatsEnabledTrue se on se tarve koodi.......sitten vaan vedät simien tarve palkkeja haluamaasi suuntaan.....

    • nfvbeu

      toimiiko the sims 3 shazaam, make me know ja set age?????

    • PISSISLISSUIHQDAA<33

      en osaaa :(
      onko jotain kamakoodii??!

    • AlSimhara

      Kamakoodia?

    • Sims tietäjä...

      http://www.radosims.com/index.php?option=com_content&view=article&id=127&Itemid=18 TUOLLA AIKALAILLA KAIKKI KOODIT... PS: Jos tarkoitat kamakoodilla sitä että voit laittaa kalusteen mihinvain eikä tarvitse välittää ruuduista se olisi tässä: disableSnappingToSlotsOnAlt on ELI KUN OLET KIRJOITTANUT KOODIN JA SE TOIMI MENET OSTOTILAAN JA VALITSEN ESINEEN SITTEN Pidät alt näppäintä pohjassa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • AlSimhara

      Sims 3:ssa esineiden liuttamiseen ei tarvita ensin mitään koodia, kuten tuo "DisableSnapping...). Pelkkä Alt näppäimen pohjassa pitäminen riittää. Jos haluaa liuttaa esineen aivan toisen viereen tai osittain sen sisään ym., pitää silloin lisätä "moveobjcts on".

    • jokuihqomgasddaa

      TARVE PC KOODI ON resetSim ( ja sit perään hahmos etu- ja sukunimi )

      ESIM: resetSim Aino Saarinen

      Tuossanoi :D

    • PELURI

      AL SIMHARA! miten saan sen ladattuu et "raskaus ois vaiks 7 päivää"????? ku neuvoit muo silloin mutt en tajunnu tai sit se ei vaan toiminu! ku meen sinne modi sivul ja ... ni miten sit saan sen siitä ladattuu ku en osaa sitäkään... mut jos ehkä oon osannu ni se meni johonki mun koneen tiedostoihin....mut ei se sit silti toimi... et jos se pitää viel siihe sims alotus sivul´laittaa ni sit sun pitäis neuvoo.....! ET VOITKO NEUVOA MUT SIIT LATAUS JUTUST IHA LOPPUUN ASTI NIIN ET SAISIN SEN TOIMII! OISIN TOSI ONNELLINEN JOS VOISIT NEUVOA MUA...! XXDD KIITTI

    • AlSimhara

      Päivitetty versio nyt tällä sivulla:
      http://iplaysims.com/forum/files/file/336-pregnancy-length-mod/

      Klikkaa vihreää "Download" linkkiä. Valitse sopiva raskauden pituus ja klikkaa sen latauslinkkiä. Lataa koneelle, pura ja siirrä purettu tiedosto sinne Mods kansiossa olevaan Packages -kansioon. Siinä se. :-)

    • peluri

      okei, kyl toi ehkä toimii, mut kyselen sit viel jos en saanut sitä toimimaan. mut pitäiskö sit siin aikan tulla se et se sai 7 päivää äitiyslomaa ku se ilmottaa sen raskauden! ? ja mist sais ladattuu aitiysvaattei toho ku ne on rumii ne muut siis jotkut,,,! sillee et niit si toikeesti sais sen tyypin päälle siis niit vaattei......! (:

    • PELURI

      jotenki en saa vvan niit toimimaan ku sit ku oon ladannu ne ja ne on josain kansios ni mitä sitte? ja sit ku vaan likkaa hiiren oikean puollista sitä juttuu ni sielt tulee kyl niit kaikkii poista ja avaa um ja sit siel on kul sellanen yks kohta että PURA KAIKKI mä painoin siitä ja sit tulijoku et piti vakita joku ihme kansio ym. NI SIIT ETEENPÄIN EN OSAA!! JA EN VARMAA KYL SITÄ ALKUAKAAN, MUT VOISITKO SELITTÄÄ SIIS MUL SEN IHAN KOHTA KOHDALTA....!!! KIITOS XD

    • AlSimhara

      Eli kun kun olet ladannut haluamasi version (minulla ainakin menee suoraan "Ladatut Tiedostot" kansioon), niin sen jälkeen purat sen paketin. Klikkaa sitä pakettia hiiren oikealla näppäimellä ja valitse valikosta Avaa.

      Itse käytän ainoastaan IZArc purkuohjelmaa, joten avautuvasta valikosta valitsen vain kohdan "IZArc" ja siitä avautuvasta sivuvalikosta "Pura tänne" vaihtoehdon. Ehkä omalla purkuohjelmallasi on vastaava vaihtoehto.

      Kun olet purkanut paketin, sinulla on käsissäsi 4 eri tiedostoa. Jos haluat vaihtoehdon jossa itse voi vaikuttaa lapsen sukupuoleen esim. hedelmillä, niin valitse "No Gender Bias" vaihtoehto. Sitten vain siirrät tuon tiedoston sinne Mods kansiosta löytyvään Packages -kansioon.


      Tuolla lataussivulla on äitiysvaatesivustolinkkejä. Vilkaise myös MTS2 sivusto.
      Tämä on myös hyvä sivusto:
      http://in-anticipati0n.blogspot.com/

      Muista että valitset nuo vaatteet simille ennen ensimmäisen masukummun ilmestymistä. Jotkut voi ehkä valita jälkikäteenkin. :-)

    • siiseli

      Kirjottaa sinne koodikenttään help, tulee kaikki kolmosen koodit jotka toimii. Tulee vielä selityskin mitä niillä voi tehdä. Aika epäselvästi kuitenkin niissä lukee

    • ihminen123456789

      siis mikä on se terveys koodi eli kaikki palkit tulee täyteen

      • ukkuli123456789

        ja viel kolmoseen


    • siiseli

      Mitä removefloorcutout-koodi tekee?

    • AlSimhara

      Palkit täyteen:

      1. testingCheatsEnabled true
      2. Shift pohjaan klikkaa postilaatikkoa
      3. Valitse "Tee kaikki onnelliseksi"



      - removefloorcutout (liittyy tunnukseen)
      - setfloorcutout (liittyy paikkaparametreihin)

      Nämä kaksi koodia näkyvät Help -koodilistalla mutta ei ole varmaa mitä ne tekevät. Ne tulivat Unelmaduunin mukana, joten on arveltu että liittyvät jotenkin palomiehen liukutankoon mutta sekään ei ole varmaa.

      Inge (MTS2) kaivoi pelistä kaikki koodit esiin mutta noita kahta koodia ei oltu listattu, mikä voi tarkoittaa sitä että tuota koodia ei lopulta peliin laitettu tai se laitettiin mutta sitten jostain syystä poistettiin.
      http://www.modthesims.info/showthread.php?goto=lastpost&t=455032

    • siiseli

      Ok. Kirjoitin koodikenttään help ja luin mitä removefloorcutout-koodista pitäisi tapahtua. En ymmärtänyt hölkäsenpöläystä:D

      Miten saa rakennettaessa tehtyä puolikkaita lattialaattoja?

    • AlSimhara

      Kuten sanoin, ne koodit on todennäköisesti poistettu pelistä. :-)


      Puolikkaita laattoja saa Ctrl F

    • The Sims 3-fan

      No yks ois: resetSim

    • peluri

      moi,alsimhara taas! minnulla on taas ongelmia! kun oon noita ladannut pidempää raskausaikaa, vaatteita ym. niin kun siinä pidemmän raskaus ajan sivulla otan siitä jonkun ja painan sitä vaaleenvihreetä "download" laatikkoa, niin sitte siihe tulee joku että avaa tai tallenna ja peruuta, ni oon painanu avaa ja sitten se on automaattisesti mennyt ladatut kansioon.
      mutta sitten kun painan vasempaa hiiren painiketta niin siihen ei tule sitä "pura" vaihtoehtoa :( missä on vika????? mutta "avaa" kohta kyllä tulee! AUTTAISITKO MINUA??? :D

    • AlSimhara

      Siinä vaiheessa kun lataat modia, niin suosittelin valitsemaan sen "tallenna" vaihtoehdon. Näin sen käsittely on helpompaa koska tiedät koko ajan missä mennään ja mitä pitää tehdä.


      "mutta sitten kun painan vasempaa hiiren painiketta niin siihen ei tule sitä "pura" vaihtoehtoa :( missä on vika????? mutta "avaa" kohta kyllä tulee!"

      Siis yritätkö purkaa sitä siellä Ladatut Tiedostot -kansiossa? Sitäkö tarkoitat? Eikö se paketti siellä ole sitten jo purettu, koska valitsit "Avaa". Itse käytän ainoastaan IZArc purkuohjelmaa, joten en pysty sanomaan miten sinun käyttämäsi purkuohjelma käyttäytyy. Onko se avattu tiedosto yhä Rar muodossa vai .package muodossa?

    • peluri

      aha oon kyl ihan pihal.... mut siis sitten kun siellä "ladatut kansiossa" painan sitä avaa juttuu ni se avaa sen alotussivun mistä lähtisin pelaa sitä simssii... mitä tuo sitten tarkottaa???

      ja mist toi IZArc purkuohjelma tulee kun en tajuu totakaan????

      ja kyllä on yhä siinä rar muodossa!!!!!!! (:

      oon epätoivoinen, kiitti vaan jos jaksat auttaa, koska mullepitää selittää ne ihan pienet yksityis kohdatkin :) ETTÄ TAJUAN!!!!!!!!11

    • AlSimhara

      http://www.download.fi/tyopoyta/pakkausohjelmat/izarc.cfm


      Elin kun puran IZArc'illa, niin klikkaan Zip tai Rar tiedostoa ja valitsen avautuvasta valikosta: IZArc -> Pura tänne tai IZArc -> Pura kansioon *ladatun nimi*


      Eikö sinulla tule valikkoon vastaavanlaista purkuohjelman valikkoa, kun klikkaat sitä pakettia?

    • peluri

      jep,kyllä tuleekoitan jotenki selvitä ja koittaa osata tehdä tän.... (:

    • jokuuuuuuuuuuuuuuuu

      Tietääkö kukaan ku aikoo pelata SIMS 3 tietokoneella ekan kerran nii tarvii jonku sen koodin, no meillä vaihut vähä aikaa sitte tietokone eikä sitä koodia oo ennää tiedossa, joten mistä voisi saada uuden sellaisen koodin?

    • AlSimhara

      Ota yhteyttä EA:n asiakaspalveluun. :-)

    • Calinka

      Se terveys koodi (siis se jolla saa muokattua simien tarpeita ja suhteita) on testingCheatsEnabled true

    • Täh?

      Olen nähnyt joskus tällä sivustolla koodin, jolla sai kaikenmaailman työpuvut näkyviin kun tekee simille uuden asun. Nyt en enää löydä sitä koodii täältä!

    • AlSimhara

      unlockOutfits on/off

      -> Ennen siminluontiin menoa.

    • Anskuli1

      testingCheatsEnabled true

      - pitää laittaa naapurustossa, muuten ei toimi!
      - Mulla toimii, joten kirjoita just noin niinku tuossa.

    • AlSimhara

      Ei tarvitse laittaa naapurustossa, vaan sen voi laittaa myös perheen tontilla ollessa, ennen kuin käyttää vaatekaappia. Ainakin minulla toimii. :-)

    • 6u8i67

      i6ir

    • SimmsFanni

      Ei liity tähän mut ikääntyyks vampyyrit muit simei hitaammin ?

    • AlSimhara

      Kyllä.

    • hamstermannyfanny

      Tääkää ei liity aiheeseen mutta miten saa simin vamppyyriksi? Vai onko se edes mahdollista?

    • AlSimhara

      Sinulla pitää olla Sims 3 Iltahuvit lisäosa. Sitten vain ystävystyt vampyyrin kanssa ja kun suhdetaso on tarpeeksi korkea, pyydät vampyyriä muuttamaan simisi vampyyriksi.

    • tietämätön

      mikä on se "homo" koodi,siis se missä mies voi tulla raskaaks? ja mitä bugeja siitä voi seurata????

    • Tietämätön

      Onko täyttä elämää-lisäriin kaupunki???

    • AlSimhara

      Täyttä Elämää lisäosassa ei tullut uutta naapurustoa.

      • Tietämätön

        kiitti tiedosta!


    • siiseli

      Miten saan simini kävelemään normaalisti? Hiippailee ympäriinsä samalla tavalla, kuin ollessaan kotiarestissa. Kotiaresti oli loppunut, jatkoi hiippailua, laitoin tekemään kepposia niin että joutui uudelleen arestiin, päästin pälkähästä aikuisella simillä, mutta edelleen jatkaa hiippailua. Edes ikäännyttäminen lapssta teiniksi ei auttanut. Mitä nyt teen?

    • AlSimhara
    • siiseli

      En oikein ymmärtänyt tuota kaikkea, kun ei kielitaito riitä. Voitko kertoa mitä siinäsuurinpiirtein sanotaan?:D

    • AlSimhara

      Aiheuttajia:

      - ...pelinsisäinen bugi
      tai
      - ...se että EA lyhensi pelikoodistossa sen välimatkan määritettä, jonka jälkeen simi alkaa juosta päästäkseen haluttuun kohteeseen. Tämä määrite voi vaikuttaa myös muihin kävelytyyleihin.


      Ratkaisuja:

      - Pistä simi kävelemään pieni matka käyttämällä "kävele" komentoa automaattisen liikkumisen sijaan.

      - Twallanin DebugEnabler modilla voi resetoida simin liikkumistyylin normaaliksi.
      http://nraas.wikispaces.com/DebugEnabler Phase Six
      (Huom! Tämä modi vapauttaa käyttöön EA:n omat virheen etsintä ja korjaus toiminnot, joten ennen käyttöä kannattaa ottaa varmuuskopio koko Sims 3 kansiosta.)

      - Running Disease Hot Fix -modi tehoaa myös hiipiseen ja on ehkä yksinkertaisempi käyttää kuin tuo edellinen.
      http://www.modthesims.info/download.php?t=411351

    • Tietämätön

      Hei, tietääkö kukaan millon Superstara- lisäri ilmestyy kauppoihin?????

    • AlSimhara

      8. päivä.

    • peluri

      oliko niin että sen pidemmän raskaus aika toimii vain sillon kun on ladannut the sims 3 täyttä elämää viimiseksi pelikseen??? ja toimiiko sama juttu myös ladatuissa raskaus vaatteissa??? :) onko the sims 3 lemmikkeihin mitään erityisiä koodeja, jos on ni voisitteko kertoa mahdollisimman monia koodeja!!!!!!!!!! ;)

    • AlSimhara

      Ei ole kyse siitä mikä peli, vaan siitä mikä päivitys. Tällä hetkellä "pitempi raskaus" modi on päivitetty vain 1.26 päivitykselle, mikä vastaa Sims 3 Lemmikkejä. Eli modi on vanha/päivittämätön ja kokeilu on omalla vastuulla.
      http://iplaysims.com/forum/files/file/336-pregnancy-length-mod/

      Ladattavat raskausvaatteet eivät liity sinällään modeihin, vaan ne ovat kuten normi ladatut vaatteetkin. Ne on vain muokattu toimimaan myös raskausvaatteina. Niitä voi käyttää pelissä, jos ei pidä pelin omista raskausvaatteista. Niihin ei vaikuta mitenkään päivitykset, kuten ei normi vaatteisiinkaan.

      • peluri

        mut oke :) miten pystyn ottaa ne ladatut raskaus vaatteet käyttöö ennen sitä mahakumpuu????? en osaa mitään :/ voitko auttaa alsimhara???!!!! eli tarkottaako toi et jos haluun käyttöön simille ton pidemmän raskaus aika jutun ni mun täytyy olla iha viimitteks päivitettynä toi sims 3 lemmikit???


      • AlSimhara
        peluri kirjoitti:

        mut oke :) miten pystyn ottaa ne ladatut raskaus vaatteet käyttöö ennen sitä mahakumpuu????? en osaa mitään :/ voitko auttaa alsimhara???!!!! eli tarkottaako toi et jos haluun käyttöön simille ton pidemmän raskaus aika jutun ni mun täytyy olla iha viimitteks päivitettynä toi sims 3 lemmikit???

        Ne otetaan käyttöön ihan samalla tavalla kuin tavan vaatteetkin vaatekaapin tai lipaston kautta, eli suunnittele asu. Ne ovat siis ihan tavan vaatteita.


        Ei, vaan se tarkoittaa ettei tuota modia ole päivitetty 1.26/Lemmikit jälkeen ja se on siis vanha. Se ei välttämättä toimi enää. Voit kokeilla toki mutta omalla vastuulla tai odottaa että tuon modin tekijä päivittää sen.


    • siiseli

      Eli voiko noita ladattuja raskausvaatteita käyttää nihan normaalisti ilman, että simi on raskaana? Pystyykö asuja suunnittelemaan, kun simi on raskaana, jos on noita ladattuja raskasuvaatteita?

    • AlSimhara

      Asuja voi käyttää vaikkei simi olisi raskaana, ihan kuten pelin omia raskausvaatteitakin voi käyttää milloin vain.

      Jos haluat simille itse valitsemasi raskausvaatteet (pelin tai ladatut) niin ne pitää suunnitella/valita ennen kuin ensimmäinen mahakumpu ilmestyy.


      Tämä on hyvä sivusto:
      http://in-anticipati0n.blogspot.com/

      Monet käyttää PoppySims sivuston vaatteita mutta jotkin niistä saivat pelini kaatumaan, joten en lataa enää sieltä.

    • Tietämätön

      Hei mihin kaikkiin lisäeihin tulee kaupunki kun lemmikit, iltahuvit ja unelmaduuniin???

    • peluri

      sanooka paljon sellasia sivustoja mistä saisi ladattua äitiysvaattei!!!? :) KIITOS!!!!!

    • AlSimhara
    • peluri

      mul on 3 asiaa:

      1. sims 3 lemmikit lisäosassa, ni kun syntyy pentu tai pentuja niin pystyyks siitä mitenkää ilmottaa et ne on myynnissä...?? ku kyl tiiän et niit pystyy sil taval antaa pois et puhelimitse tai tetokoneel ym ja sit se tulee se ukkeli hakee pois sen! mut siis jossain talon yläpuolel on ja lukee et `" naapuruston vapaat lemmikit" tai jotain sinne päin... ja sittenhän ku sinne menee ni sit voi tulla sellanen et saa valita minkä ottaaa... ni miten omaan perheeseen sais sellasen, vai onks se aina sit sillee et se tulee automaattisesti ku syntyy pentui ni sinne talon pääl sellanen, mut kokemuksesta ni ei mul oo ainakaa koskaan tullu ne jotkut tyypit kattoo niit pentui?? :O ja haluisin et tulis!!! ni pystynkö tekee asian eteen jotain?? :)

      2. kun on ladannu sen pidemmän raskaus ajan ni ilmottaako se sit sen siin samas jos tyylin oisin valinnu 9 päivää raskautta, et sait 9 päivää äitiyslomaa tai jotain sinnepäin??? O:

      3. onko lemmikeille jotain erinlaisii koodei mil sais jotain tai siis kaikkeen lemmikkiin liittyvii juttui?? kertokaa mahdollisimman paljon jos vaan tiedätte!!!! :) KIITOS!

    • peluri

      miksei kukaan oovoinu vastata???? tohon mitä kysyin.... odotan ehdottomasti ainakin alsimharan vastausta!!!!! kiitos! =) voisitko vastata tuohon???? :D

    • joko??

      miten saa sims3 pets ps 3:selle lisää rahaa!?? oon meinaan siel koyhä:D

    • Siiseli

      Peluri: aika myöhään tulee tämä vastaus, mutta tuleepahan kuitenkin. Pentuja ei voi myydä toisille, ainoa vaihtoehto on "ilmoita lemmikki luovutettavaksi" jolloin se tyyppi tulee hakemaan sen pois. Itse olen käyttänyt monta kertaa sitä, että menen kaupungin muokkaus-tilaan ja sijoitan pennut eri perheeseen/perheisiin. Näin niitä vielä joskus näkeekin:) toiseen kysymykseen ei ole vastausta, ei ole kokemusta tuosta modista. Kolmanteenkaan ei ole varmaa vastausta. Itse en ole ainakaan huomannut mitään uusia koodeja ilmestyneen. Itselläni on ainakin ne tutut vanhat:)

    • peluri

      ok, kiitti. onneksi es joku vastas.... :) olen iloinen asiasta... =DDDDD mutta siis miten pystyn ilmoittamaan et ``ilmoita lemmikki luovutettavaksi``???? ja jos teen sen muokkaamis jutun et sijotan niit lemmikkei vaan johonki perheeseen, ni miten se homma sit toimii???? :0 mut mitä sit ku tyrkkään niit lemmikkei vaa johonki perheeseen ja sit se ei haluiskaan mitään lemmikkii??? :0

      mut ois kiva et täs olis sellanen vaihtoehto et pystyis myymään niiit..... :))

      VASTATKAAHAN!!!!! :D

    • peluri

      MINKÄ TAKIA YHTEEN PERHEESEEN MAHTUU TYYLIIN JOTAIN 2 AIKUIST SIMSSII JA VAIKS TYYLIIN KOLME KOIRAA TAI JOKU MUU KOKONAISUUS...? TLEENSÄ TYYLIN JOKU 6 SIMSSII, ON SE SIT VAUVA TAI AIKUINEN TAI KOIRA...TAI MUU???? ET OIS KIVA TYYLIIN SAADA VAIKS 10 HENKINEN PERHE, TYYLIIN VAIKS 8 IHMIST JA VAIKS KAKS KOIRAA LISÄKS JA NIIL VAIKS SIT VIEL PENTUI!!!!
      MUT SIT YLEENSÄ USEESTI MUL KÄY NIINKI ET JUST KU OON TEKEMÄS PENTUI, NI SIT TULEE ILMOTUS ET EI MAHDU ET PERHE ON LIIAN SUURI???

      JA SE ON SIT MUUTE IHAN HELKUTIN ÄRSYTTÄVÄÄÄÄ..... :(((

      HALUISIN MUUTOKSEN TÄHÄN!!!!! JOHTUUKS SE ET JOS ON VAIKS LIIAN VÄHÄN SIMEIL SÄNKYI TAI JTN MUUTA?? TAILIIAN PIENI TALO?? :0

    • siiseli

      Peluti: Tuohon ekaan kysymykseen, voit ilmoittaa lemmikin luovutettavaksi tietokoneen kautta tai kännykällä/puhelimella. Sijoittaessasi lemmikkejä kaupungin muokkauksessa toisiin perheisiin, eivät ne sano mitään haluavatko lemmikin vai eivät. Kannattaa kuitenkin vielä muokata itse taloa ja laittaa sinne ainakin ruokakuppi ja vaikka vielä jotain muuta lemmikille. Sijoitettu perhe ei itse hanki niitä.

      Sitten vielä toiseen, lemmikkejä voi olla vähemmän kuin simejä. On olemassa modi, jolla saa yli kymmenen henkeä perheeseen ja luultavasti ollaan tekemässä lemmikeille saman moista. En tiedä onko jo tehtykkin. Monesti lemmikeillä sanoo, että talouteen ei mahdu enempää, koska pentuja voi tulla montakin. Tuohon en tiedä vastausta, miksi joihinkin talouksiin mahtuu vain muutama simi. Voi ihan hyvin varmaan johtua sänkyjen puutteesta, en tiedä.

      Toivottavasti nuo nyt auttoivat edes joten kuten.

    • siiseli

      Mistä saisi modin joka poistaa sensuurit kolomosesta? Kuvat olisivat realistisempia legacyn kannalta ilman sensurointia.

    • peluri

      ok,kiitti.kyllä varmaan auttaa =) mut mist saan sen modi ladattuu sen et saisin yli kymmenen henkisen perheen?????? :DDDDDDD et voiks laittaa sen sivuston tähän....???:D

    • Sim pelaaja

      Se on: resetSim

    • siiseli
    • adew

      oon koukussa simssiin (lempi koodini on MOTHERLODE):)kysymys miten naisen saa raskaaks????????????????????????:)))))))))))))))))))

      • siiseli

        Romanttisissa toimissa tulee yhtenä vaihtoehtona "yrittäkää saada vauva". Toinen on, kun laitat molemmat simit sängylle RENTOUTUMAAN, ei siis nukkumaan tai torkkumaan, ja klikatessasi toista simiä, yhdeksi vaihtoehdoksi tulee "yrittäkää saada vauva".


      • Ana
        siiseli kirjoitti:

        Romanttisissa toimissa tulee yhtenä vaihtoehtona "yrittäkää saada vauva". Toinen on, kun laitat molemmat simit sängylle RENTOUTUMAAN, ei siis nukkumaan tai torkkumaan, ja klikatessasi toista simiä, yhdeksi vaihtoehdoksi tulee "yrittäkää saada vauva".

        mul pitää pistää ne simit kuhertelemaan.


      • Buzu-buzu
        siiseli kirjoitti:

        Romanttisissa toimissa tulee yhtenä vaihtoehtona "yrittäkää saada vauva". Toinen on, kun laitat molemmat simit sängylle RENTOUTUMAAN, ei siis nukkumaan tai torkkumaan, ja klikatessasi toista simiä, yhdeksi vaihtoehdoksi tulee "yrittäkää saada vauva".

        tAI pelehdi :D


      • mof

        Mulla on lisäosa:Vuodenajat. Toimiiko se siinä? Mihin se kirjotetaan?


    • 1

      testingvheatsenabled true: Toimii varmasti!

    • JuMiTtAa

      olen tässä pelannut yhdellä perheelllä ikuisuuden ja nyt eräänä iltana perheen teini-ikäinen poika lähti ulos, kun hän oli tulossa pois, hän jumittui yhtäkkiä juuri tontin rajalle, ylhäällä näkyy vaan palaa kotiin laatikko, ja jos yrittää sen laittaaa pois siihen vaan tulee rasti päälle eikä mitään tapahdu, kaikki muu siis liikkuu, mitä voisin tehdä? saako jollain koodilla tuon niin kuin palaamaan kotiin tai jtn.? :(( en haluaisi jättää sitä poikaa siihen kuolemaan kun se on jotenkin lempparisimiksi tässä muodostunut :D

    • Siiseli

      Ctrl shift C resetSim simin nimi esim. Kalle virtanen eneter

    • JuMiTtAa

      Oi kiitosss ^u^

    • Ainooo

      Jos haluaa liikuttaa niitä tarpeita nii otat justihi nää Ctrl shift C ja sitte kiriootat: Testingcheatsenabled true

      HUOM! Voit liikuttaa tualla koodilla muitaki juttuja!

    • Tietämätön????

      Jos simini on naispuolinen ja nään kivan pojan enkä jaksa alkaa vähitillen kehittäämään ystävättyyttä, Ja haluasin heistä parin voinko jollain koodilla tehdä heistä parin?

      • pörrikarhu

        mee tervehtii sitä, ota testingcheatsenabled true koodi käyttöö,ja vedä niitte ystävyys-suhde ni hyväks ku saa,eli niist tulee parhaist ystävii ^


      • pörrikarhu
        pörrikarhu kirjoitti:

        mee tervehtii sitä, ota testingcheatsenabled true koodi käyttöö,ja vedä niitte ystävyys-suhde ni hyväks ku saa,eli niist tulee parhaist ystävii ^

        JAJA sit sä tiedätki loput :D


    • apuva19

      iltahuvissa minulla oli simin polttarit ja vahingossa jotenkin onnistuin painamaan 'poista kohde' ja se katosi! en osaa saada sitä takaisin!!! haluan sen takaisin ja se on kadonnut, en tiedä minne! APUA!

    • Apuuaa

      Miten saa poika ja tyttö kissan tekemään pentuja? siis että se tyttökissa tulis raskaaks?

      • pörrikarhu

        osta niille se kissa-maja,mul toimii,mul oli kyl va koirat,ja niille oli koiran-koppi :))


    • Venttuliini

      Niitten tarpeitten täyttöön tarttee koodin jok a on: testingcheatsEnabled true
      Sen jälkeen voit vetää tarvepalkit täyteen koko pelaamisen ajan ;)
      Käytän ite sitä!

    • Kyselijä?

      Pystyykö simejä muuttamaan miksikään...

    • Tietämätön

      Vampyyreiksi. Mikä se alaston koodi on?? Help!!!

    • Tymät :D

      Vampyyrin muuttumiseen ei ole koodi, jos haluat vamppyyriksi osta iltahuvit.

      • pörrikarhu

        voi sen myös ehk ladata


    • Tietämätön

      Ei olekaan ihan kun en tietäisi!!

    • Ei kuulu teille

      Tymät :D, eihän Tietämätön sanonukkaa, että se ois koodi..?

    • Ana

      Mikä on täyttäelämää lataus koodi? Mun ohjekirja on hukassa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • pörriKarhu

        Niit koodei voi löytyy netist


    • TheSimsser

      Miten saa huijaus koodi kentän sims 3: seen wiillä??? Siinä pienessä vihkosessa kun tulee pelin mukana, lukee, että siihen wii versioonkin pitäs saada koodei???? HELP

    • simsfani 4ever

      koodi jolla saat tarpeet kaikki pysymään koko peli ajajn hyvänä on testingcheatsenabled true sillä kun painat sitä nappulaa misä on nuoli ja samaan aikaa postilaatikkoo niin sieltä saat tarpeiden tilat muutumattomiks

    • Saunavaara

      Moi! Mulla ois muutama kysymys, liittyen peliin Sims3, niin kuin itse keskustelun aihekkin. Huomattavasti... öh - "AlSimhara" osais vastat kysymykseen?

      1. Jos pysäyttää ikääntymisen, kun on jonkun simin roolissa, pysähtyykö koko perheen ikääntyminen vai juuri sen simin, jota ohjaat tällä hetkellä?

      2. Mikä se koodi on millä voi muuttaa simejä nuorimmiksi/vanhemmiksi?

      Nyt olen puhunut. Toki muutkin voivat vastata, jos vain osaavat. :-)

      • xxsannix

        mil koodil voi pysäyttää simin ikääntymisen?


      • pörrikarhu

        toi Set Age x-x ,ni tohon x-x ni niihi x:ien tilalle laitat kai 1-6 tai sen iän minkä haluut,mut mul ei toiminu se,mut sit ku on vampyyri elää sata vuotiaaks :D


    • xxsannix

      Käytä koodii testingCheatsenabled true. Sil koodil voi vetää kaikki palkit täytee

      • pörrikarhu

        mul ton koodin avul ei voi vetää vanhuutta,eikä sil ihan kaikkii voi :/


    • Espeon

      Onko olemassa sellasta koodia jolla sais parannettua simin taitoja?

      • ut[pörrikarhu]

        Ei kai ? '-'

        Mut sit ku te käytätte sitä testingcheatsenabled true koodii ni siin voi vetää sen työjutus,kaikis ei oo,mut se siel oikeel alareunas,sen voi vetää sillai et sä oot leikisti tehny niitä töitä niin paljo et oot saavuttanu sen huippu jutun,mul eile oli se joku sisustaja,sit ku mä vedin sitä koko aik sitä juttuu ni siit tuli keltane ja sen enempää ei tapahtunu,mut sille tyypille järkättii juhlat kaupungintalol :D


    • Uustulokas

      Heiih.. No mut kuitenki,mul ei toimi toi shazaam, Make Me Know Everyone, Set age x-x, resetSim eikä freeReal :/
      Mut mul toimii kyl, motherlode, testingcheatsenabled true,en oo tainnu käyttää muit mut kyl ne jotkut muutki toimii iha hyvi :))

      Jos tiiätte jotai mikä vois muute auttaa toho lagituksee ni kert5okaa :D

      • pörrikarhu

        Sit täs on pari koodii :

        kaching = 1 000 simoleonia

        motherlode = 50 000 simoleonia

        disableSnappingToSlotsOnAlt on = Esineet eivät tarraudu kiinni tiettyyn ruudukkoon

        moveObjects on = Esineitä voi sijoittaa mihin tahansa

        unlockOutfits on = Näytä työ- ja palveluasut

        resetSim = Palauta simin tarpeet normaaleiksi

        hideHeadlineEffects on = Piilota ajatus/puhekuplat simin yläpuolelta

        testingCheatsenabled true = Saat muutettua simien tarpeita raahaamalla tarvepalkkia hiirellä

        constrainFloorElevation on=Salli maaston muuttaminen

        jokePlease=Tulosta satunnainen vitsi

        help=Tulostaa suurimman osan koodeista

        slowMotionViz = Visuaalisten efektien nopeus, 0 normaali, 8 hitain


        Siinä noit koodei oli :D


    • sims3<3

      Olen tässä ajatellut hankkia sims kolmosen mutta vaan mietityttää toimiiko se plug and play näytöllä jonka näytönohjain on Intel(R) 82865G Graphics Controller? :)))

    • Pupupelaaja

      En kuule tiedä, toimiiko Sims 3 tolla näytöllä. Mutta kannattaa yrittää!

    • HELPP

      Kysyisin vaa että voiskos kamaseteillä pelata, ku nuo on halvempia ko lisäosat ja peruspelin levy hajoo kohta käsiin ni pitäs saaha joku uus jolla pelata C:

    • theElle3

      Huomautus: buydebud koodi on surkea. kokeilin sitä itse ja se toimi mutta en saanut kasattua tai tehtyä niitä. testingcheatsenablEd true on yksi parhaimmista koodeista!! Motherlode on toisiksi paras koodi mielestäni. testinki on paras!! the sims kolme unelmaduuni on mahtava lisäosa, ostakaa!! Multa saa tietoa, kysykää pois.

    • helppinkii!!

      Mulla olis sellane ongelma, et ku pelaan ja simini siirtyy yläkerrasta alakertaan niin alakerrassa se on "näkymätön". Miten tän asian sais korjattuu?? :D

    • peluri

      moikka! Voisiko jioku kertoa sen modin/koodin, mikä ikinä se sitten onkaan, miten saa pidemmän raskausajan the sims 3??? :)))) ja kertoa vielä lisää siitä miten saisin sen toimimaan!!! :)))) KIITOS, ODOTTELEN VASTAUKSIA!!!

    • peluri

      mistä sais ladattua simsseil sellasii vähän goolei vähä sellasii seksikkäi asui?? enempi niinku naisil tarkotan!!!? vähä avonaisii tai jtn?????

    • peluri

      KYSYMYKSIÄ:
      1.oisko mitenkään mahdollista et mies ja mies tekisivät lapsen ja saisivat sen??? olisivat siis homoja! onks siihen joku koodi? ja sama juttu ni naiset??
      2.onks sellast modii/koodii et kissa tai koira ni sais runsaasti pentui??
      3. ja onko mahollista et hevonen sais enemmän ku yhden varsan samalla kertaa!!!?

    • peluri

      VASTATKAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • PELURI

      PYYTÄISIN ETTÄ, alsimhara VOISI VASTATA NÄIHIN MINUN KYSYMYKSIIN.. KU OLEN ENNEKI SAANUT HYVÄÄ NEUVOA:)))) kIITOS, ODOTTELEN VASTAUKSIA!!!!

    • ROPROPE

      Step 1: Ota koodiluukku esiin (Ctrl Shift C) ja kirjoita sinne testingcheatsenabled true
      Step 2: Paina Shiftiä pohjaan ja klikkaa postilaatikkoa
      Step 3: Siihen pitäisi ilmestyä "Tarpeiden tila muuttumattomaksi", paina sitä

    • peluri

      Vastasitko mulle roprope???? mut saako noilla noi muka mit kysyin, eihän se voi olla noin helppoo!!! :))

    • peluri

      VASTATKAA!!! JA AUTTAKAA!!!!

    • Random Sims3

      se koodi on:
      tetingcheatsenabled true

      Sano jos ei toimi

    • peluri

      Kenelle vastasit random sims3????

    • peluri

      saisko mitenkään simssin polttamaaan tupakkaaa??? ;)) onks siihen joku modi??? oon odottanu vastauksia jo aika kauan, voisitteko vastata!!!!!!!;) KIITOS!

    • Fani58585

      Varoitus!!!

      Jotkut koodit (varsinkin testingcheatsenabled true/on/off) koodi pistää pelin sekaisin.

      Oireet ovat:

      -Hitaus
      -Bugit
      -Hovimestari ongelmat (ja muiden palveluiden ongelmat)
      -Kaatuilu

      Minä tiedän, koska minulla peli bugitti niin kamalasti, että piti perskule tehä uusiks!

    • Fani58585

      "Varoitus!!!

      Jotkut koodit (varsinkin testingcheatsenabled true/on/off) koodi pistää pelin sekaisin.

      Oireet ovat:

      -Hitaus
      -Bugit
      -Hovimestari ongelmat (ja muiden palveluiden ongelmat)
      -Kaatuilu

      Minä tiedän, koska minulla peli bugitti niin kamalasti, että piti perskule tehä uusiks!"

      Unohtu sanoo, että:

      PS:Minulla on Superstara lisäosa ja sain juuri laulaja uran maxsimiin ilman koodeja. Kyllä pystyy pelaamaan ilman koodeja jos haluaa. (Mun mielipide, ei tarttee suuttuu)!

      • koodihaukka

        Oireet voi johtua muistista, prosessorista tai näytönohjaimesta tms. Esim. mulla ei lagi yhtään


    • Sims jonne.?.?

      No motherlode eli raha koodi ei bugaa tai pistä lagaamaan mulla ollenkaan ;)

    • Fani58585

      Sims jonne.?.?

      Ei minullakaan, mutta varsinkin TARPEISIIN koodit sekoittavat pelin helposti.

      Ei raha koodit.

    • Selma111

      Heippa, mulla on ongelma!
      Miä ostin sen Hidden Springs simssin kolmoseen,
      mut et sen pystyy ladata nii pitää kirjautuu siihen
      The sims 3 yhteisö- juttuun.
      Mut ku yritän kirjautua (laitan kaikki jutut oikein ja nimimerkki on
      käytettävissä) niin siinä lukee;
      Antamasi tiedot eivät riitä tilisi luomiseen tai jotain sellaista...
      Osaisiko joku auttaa?

    • eki 3

      miten voi muuttaa/ ostaa uuden talon ? sims 3

      • joku

        Valkkaat jonku simis ja meet sinne mis näytetää tarpeet,ystävät tavarat ja nev sit mee niihi tavara juttuihi ja valkkaa siit vierest se puhelin,sit siel on se muuta juttu :D


    • PikiLotta

      Kaikkein helpoiten läytää koodeja kaikkiin The Sims - peleihin kun käy www.radosims.com!!! :)

      • PikiLotta

        *Löytää


    • PikiLotta

      Eki 3 Simssissä voi ostaa/muuttaa kun soittaa puhelimella... siellälukee että muuta. :) Ja sitten voita valita talon tai tontin ja että ketä muuttaa uuteen talouteen. :)

    • Osaamaton Tyttö ♥

      Mikä on se koodi, mil pystyy rakentaa/ostaa joilekki yhteistonteille ?
      Esim. Kouluu .. C:

      Toivottavasti tajusitte ! ♥

    • peluri

      Hellou! Miten saa ladattuuu pidemmn raskaus ajan??? kertokaa mist sivult ja miten se pystyy lataa?? :O

      Ja onks sellasta jotain koodiii/modii et simssit pystyis polttaa tupakkaa??

    • ..::Jupe::..

      Radosimssistä löytyy koodeja kakkoseen ja kolmoseen paljon kaikkee muuta.

    • peluri

      ookoo, oon kattonu tuolt mut mun mielest siel ei oo :((( O:

    • peluri

      siel ei oo :((((((

    • Osaamaton Tyttö ♥

      Eiks kukaa pysty auttaa ? :C
      Oon yrittäny ettii sitä koodii, mut en löydä sitä mistää !

    • peluri

      Osaamaton tyttö: mä voisin auttaa suo, mut en itekkää osaa !!!! :O ;))

    • peluri

      Moikka!!!! ooon kysyny tätä jo täällä, mutta ketään ei ole vastannut... ;((( VOISITTEKO VASTATA????? OLISI VIKSUA!!! ;))

      Mistä ja miten pystyy lataa simsseil sen pidemmän raskausajan???? ja entäs raskausvaattei??? kertokaa sivuja!!!

      ja onks sellast modii/koodii mil sims pystyis polttaa tupakkaa????

      AUTTAKAA, TARVITSEN NEUVOA!!!

    • Shadow Dog

      Mulla toi testingCheat.. koodi toimi ekaa kertaa mutta nyt kun en tallentanut peliä ja koitin uudelleen tehä sen niin se ei toimi millään! Mä nyt ihan oikeasti tarvitsen apua!!!!AUTTAKAAA MUAAAAA!!!!!!!!!!!

    • mietiskelimpä vain

      Miksi sensuroinnin poistokoodi ei toimi minulla?

    • desperate 1223

      Osaako joku sanoo miks en saa edes kirjoituspalkkia näkyviin kun teen näppäin yhdistelmän (CTRL SHIFT C) Sims 2: sessa toimi. 3:sessa ei...
      Osaako kukaan auttaa:)? Kiitoss jo etukäteen sille joka osaa auttaa

    • SIMS pelaaja

      Mulla on wiille sims saako siihen koodeja!!!

    • Tiedän...

      kaching
      =

      1 000 simoleonia

      motherlode
      =

      50 000 simoleonia

      disableSnappingToSlotsOnAlt on
      =

      Esineet eivät tarraudu kiinni tiettyyn ruudukkoon

      moveObjects on
      =

      Esineitä voi sijoittaa mihin tahansa

      unlockOutfits on
      =

      Näytä työ- ja palveluasut

      resetSim
      =

      Palauta simin tarpeet normaaleiksi

      hideHeadlineEffects on
      =

      Piilota ajatus/puhekuplat simin yläpuolelta

      testingCheatsenabled true
      =

      Saat muutettua simien tarpeita raahaamalla tarvepalkkia hiirellä

      constrainFloorElevation on
      =

      Salli maaston muuttaminen

      jokePlease
      =

      Tulosta satunnainen vitsi

      help
      =

      Tulostaa suurimman osan koodeista

      slowMotionViz
      =

      Visuaalisten efektien nopeus, 0 normaali, 8 hitain





      Tossa noita on jonki verra :) Eiköhä riitä :) Ja ööö... CTRL SHIFT C täytyy tehä kartalla ennen pelaamista että toimii The sims 3 :ssa Ja uusiks sit ku aktivoi koodin.

    • Omru

      HUOMIO! Ensinnäkin, älkää "huutako" viesteissänne. Eli älkää käyttäkö capsia turhaan. Jos joku nyt tarvitsee koodeja yms. niin täältä löytyy: radosims.com

    • JENNAPERKELE

      Miks mun koodit ei toimi :(

    • 7584

      Miten ikääntymisen saa pois sims kakkosessa?

    • Auttaja

      Pystyt vetämään tarpeet täysiksi ihan miten haluat koodilla : testingCheatsenabled true !

      • apuuuu!!!!!!

        hei tietääks joku koodin millä saa kirotun sarkofakin???


    • APUA!!!! :(((

      HEEEIIIIII kaikki voitteko auttaa en tiiä minne syötää näitä koodeja **** **** **** **** ****

    • sims 3 suurmestari

      Paina siftiä ja kontrolia pohjassa ja nnapsauta kirjain c

    • huijaripuijari

      SIFT = NUOLI YLÖSPÄIN (josta teet yksittäisen ISON kirjaimen)

      testingcheatsenabled true //koodi

      voi nuolella muuttaa myös ystävyys suhteita ja nopeuttaa vaikka rakastumista
      samoin yksittäisen tarpeen voi vetää hiirellä kuten ystävyys suhteissakin vihreälle tai punaiselle..

    • Emili

      Ääää.....
      Tarviin sen koodin et laittaa kamoi toistensa päälle pliis hellppiääää

    • Pelannu jo kauan

      Painaensin ctr shift(se miss on nuoli ylöspäin, nuolinäppäinten yläpuolell tai vasemmass laidassa koneessa) ja c. Sit tulee se boksi, sit kirjotat:
      Testingcheatsenabled true, se on se tarpeet täyteen koodi.
      Painamalla postilaatikkoo shift-näppäimen kanssa saa ne tarpeet säädettyy niin, et ne pysyy onnellisina koko ajan, niin ei tartte niit palkkei vedellä.

    • Sims HULLU !!!!!!

      Voiks Joku auttaa? Mul on sims 3 Lemmikit ja haluisin yksarvisen lemmikiks! Siinä kyl lukee et "Pyydä yksisarvista talouden jäseneksi" mut sit kun se pyytää nii se sanoo et "Todista ensin että olet kaiken elollisen luonnon ystävä" Mitä se tarkottaa?
      Pitääks mun ystävystyy koko Sims mailman tyyppejen kaa? Mut haluisin sen koodin jolla voi ottaa toisen simin hallintaa. Jos sellasta ees on. KIITOS JO ETUKÄTEE JOS VASTAAT! :)

    • Sims 3

      moi. Antakaa sivui mist löytää simeil raskausvaatei!!!!!?? ja et niit pystyis lataa... :) KIITOS!!! :) sims 3 siis!!

    • simpsi1

      mää ainaki latasin sen ilmaseks...... xD

    • MARIA99

      SE ON TESTINGCHEATSENABLED TRUE!

    • S I M S 3

      TYHMÄT!

      Raskaus vaatteet on tavallisii vaatteita! Raskauden aikana ne vaan on päällä mutta ne voi laittaa simin päälle vaikka ei oliskaa raskaana!!! XO

    • apuaaa... :P

      Osaisko joku neuvoo tässä ongelmassa kun me pelataan kaverin kanssa yhdessä samalla perheellä simissä :)
      olin käyttämässä koodia että saan tarpeet täysille ja vedin "nälän" vahingossa täysin punaiselle ja kyseinen sim kuoli :( muistelisin että olen nähnyt jossain koodin "luo sim kesken pelin" mutta en vain muista missä, ja siinä se ongelma onkin! Sattuisiko kukaan tietämään sitä tai jotakin muuta koodia joka auttaisi? :P

    • <3 SIMS <3

      Joo mullakin kuoli yks tyyppä kun vahingos vedin punaselle Mutta kyseistä koodia en tiiä :(

      MUTTA HALUISIN TIETÄÄ:
      Koodin jolla saa kaikki hiukset ja vaatteet kun Suunnittelee asuu!

      Voiko joku kiltti auttaa? :D

      • Play xoxo

        Moi sims .
        Jos haluut ilmasii hiuksii ja vaateit, meikkejä, tavaroita jne niin käy googleen ja kirjota sinne et : sims3 free download siel ainaki löytyy paljon jänniin juuttuuij toimii oon itekki tehy tolleen ja on löytäny ihanii tavaroit :3
        Tääon yks niist sivuist jos oon ite löytäny ohanii meikkeijhttp.
        http://www.lianasims3.net/ taiii. http://www.thesimsresource.com/downloads/browse/category/sims3/free/1/
        Tos toisessa pitää sit tehä käyttäjä siis tos thesimsresourcessa


      • Playxoxo

        Voit ehk kattoo noi sivut ja sit ehk ne auttais sua siin
        En oo ite kuulu selasist koodeis jossaa kaikki jutut ku suunittelee asuij käy siis nois sivuis minkä mä näytin sulle ja lataa ne niin ne on automaattisesti sun siel vaate komerossa


      • Girlzz
        Play xoxo kirjoitti:

        Moi sims .
        Jos haluut ilmasii hiuksii ja vaateit, meikkejä, tavaroita jne niin käy googleen ja kirjota sinne et : sims3 free download siel ainaki löytyy paljon jänniin juuttuuij toimii oon itekki tehy tolleen ja on löytäny ihanii tavaroit :3
        Tääon yks niist sivuist jos oon ite löytäny ohanii meikkeijhttp.
        http://www.lianasims3.net/ taiii. http://www.thesimsresource.com/downloads/browse/category/sims3/free/1/
        Tos toisessa pitää sit tehä käyttäjä siis tos thesimsresourcessa

        Kiitti playxoxo nyt mul on ihanii hiuksii ja meikkej ja vaatteit mun simille txn oot päivän pelastaja;)


      • Playxoxo
        Girlzz kirjoitti:

        Kiitti playxoxo nyt mul on ihanii hiuksii ja meikkej ja vaatteit mun simille txn oot päivän pelastaja;)

        Kittz :D


    • random8

      Täs pitäs olla kaikki?

      kaching---> 1 000 simoleonia
      motherlode--->50 000 simoleonia
      disableSnappingToSlotsOnAlt on--->Esineet eivät tarraudu kiinni tiettyyn ruudukkoon
      moveObjects on----->Esineitä voi sijoittaa mihin tahansa
      unlockOutfits on------>Näytä työ- ja palveluasut
      resetSim------>Palauta simin tarpeet normaaleiksi
      hideHeadlineEffects on------>Piilota ajatus/puhekuplat simin yläpuolelta
      testingCheatsenabled true----->Saat muutettua simien tarpeita raahaamalla tarvepalkkia hiirellä
      constrainFloorElevation on---->Salli maaston muuttaminen
      jokePlease--->Tulosta satunnainen vitsi
      help-->Tulostaa suurimman osan koodeista
      slowMotionViz --->Visuaalisten efektien nopeus, 0 normaali, 8 hitain

      • random8

        Sims kolmosee noi o :)


    • PS3 koodi

      PC:lle en tiiä mitään, mut PS3:lle tiiän yhen:

      Paina start-näppäintä ja sitten valikon ilmestyttyä L1,R1,L2 ja R2 samaan aikaan. tulee sellasta tekstiä, missä pitää valita huijaus(ylempi) tai reilu peli(alempi). Kun painat jompaakumpaa, kysytään, haluatko tallentaa. ÄLÄ tallenna, muuten koodi ei toimi. Jos valitset huijauksen, saat suoraan niin paljon rahaa, ettei koko pelissä voi saada enempää (99,999,999$). Jos valitset reilun pelin, hetken päästä koristevalikkoon ilmestyy ilmainen laamapatsas. Laita se jonnekkin simisi asuntoon ja siirry pelitilaan. Paina laamaa ja siitä tulee kaikkia koodeja (:

      HUOM! Jos koodia ei ole käytetty, valikossa on myös sellainen laamapatsas joka maksaa 10$. Se ei ole se oikea, ihan tavallinen patsas vain.

      • randomi ei tiedä

        Tietääkö kukaan, miten saa sims3 xboxilla sen koodi palkin auki?Mielellään semmonen neuvo, joka oikeesti toimii, eikä mitään muilta sivuistoilta otettua juttua


    • Sims joka kuoliiiiii

      Maxmotives ei toimi kolmosess vain kakkonen

    • moro

      se on testingchenabled väli true

    • Playxoxo

      Kato täält siel on koodei toimiii http://www.pelikulma.net/huijauskoodit/pc/the-sims-3/ ennen ku teet sen koodin no esim motherlode on yks niist sil saa 50 000 simelonia
      Ni muistas tää: Avaa konsoli-ikkuna pelin aikana näppäilemällä CTRL SHIFT C ja kirjoita jokin alla olevista koodeista.

      HUOM! Näppäinyhdistelmä CTRL SHIFT C pitää näppäillä vähintään kerran karttanäkymässä ennen kuin aloitat pelin, jotta se toimisi myös varsinaisessa pelissä. Muussa tapauksessa se laittaa vain pelin pauselle.

    • TheSims3

      Koodeja: motherlode ctrl shift c= 50 000

    • Sims3 Sims3 Sims3

      Haluisin HIENOJA HIUKSIA ILMASEKS jos tiiätte mitää sellast paikkaa nii laittakaa tähä viesti pliide!

    • Ashleight

      kaching1 000 simoleonia

      motherlode50 000 simoleonia

      disableSnappingToSlotsOnAlt onEsineet eivät tarraudu kiinni tiettyyn ruudukkoon

      moveObjects on Esineitä voi sijoittaa mihin tahansa (on/off)

      unlockOutfits on Näytä työ- ja palveluasut (on/off)

      resetSim Palauta simin tarpeet normaaleiksi

      hideHeadlineEffects on Piilota ajatus/puhekuplat simin yläpuolelta

      testingCheatsenabled true Saat muutettua simien tarpeita raahaamalla tarvepalkkia hiirellä

      constrainFloorElevation onSalli maaston muuttaminen
      j
      okePleaseTulosta satunnainen vitsi

      help Tulostaa suurimman osan koodeista

      slowMotionViz Visuaalisten efektien nopeus, 0 normaali, 8 hitain

    • AUTTAKAA!

      mun simssi ei enää suostu menee sen työpaikalle?!?! tai se myöhästyy kimppakyydist kokoajan ja sitku painaa työskentele ni se ei vaa mee sinne, MITÄ TEEN!?!

    • AlSimhara

      Onko kyse Sims 3:sta? Jos on, onko sinulla Showtime lisäosa?

    • AUTTAKAA!

      sims 3 on kyse ja ei ole showtime lisäosaaa :s

    • AlSimhara

      Ah, no sitten se ei ole Showtime bugi. Oletko kokeillut poistaa sieltä Sims 3 kansiosta ne 4 cache tiedostoa?

      CasPartCache.package
      compositorCache.package
      scriptCache.package
      simCompositorCache.package


      Jos pelissäsi on modeja, niin kokeile ilman aina modien pois siirtämisen yhteydessä nuo cache tiedostot myös pois. Joskus vika saattaa olla myös tontissa, eli kokeile muuttaa simi toiselle tontille. Joskus myös auttaa, kun ottaa puhelimen kautta yhden vapaapäivän.

    • sim3

      -.-

    • onko vinkkejä

      tiiättekö miten voi sims 3:ssa muuttaa simssin ikää!?!?! mun pitäis pystyä nuorentamaan sitä tai sitten saada sen ikä pysähtymään :S

      • Jokusims3pelaajaxD

        Simin saa nuoremmaks kun laittaa Testingcheatsenabled true ja pitää sitä jtn shiwtiä pohjassa ja painaa simiä: muokkaa simiä siminluonnissa ja siitä voi tehä uudestaa sen vauvasta vaariin ja mä ain ku joku ettii tyttö/poikaystävää nii eka joka tulee kaupungilla vastaan nii meen tekee siitä samanikäsen ;D


      • Hihihihihiii

        Asetuksistakin saa sellasen jutun , että se ei vanhene ollenkaan. :/


    • Jokusims3pelaajaxD

      1 rahakoodi on kans
      En tiiä mun kamu sano et eka pitää laittaa se Testingcheatsenabled true ja sit kirjottaa esim. Jos mun perheen sukunimi ois Koira nii:
      Familyfunds Koira 99999999999
      Sit saa 99999999999 rahaa sille perheelle :)

      • Jokusims3pelaajaxD

        Ja sit kysymys:
        Oon noita vaatteita/hiuksia jne. Ladannut mun simssii. Ei mitenkään pelis oo vikaa mut vauvat ei näy. Tietääkö joku miten sen bugin saa pois? Kamu neuvo et poista niitä vaatteita mutta en uskalla ennenkuin olen varma että ne poistuu :/ onko jollekin tullu sama ongelma?


    • AlSimhara

      Mitä tarkoitat että vauvat ei näy? Ollenkaan vai esim. tikkuina?

      • muutama kysymys

        Muutama kysymys kolmoseen

        1. onko koodia jolla voi rakentaa taloonsa niin monta kerrosta kuin haluaa

        2. onko koodia jolla voi laittaa tavaroita päällekkäin

        3. ostin buydebugista aarteen luontipisteen mutta siihen ei ilmesty mitää


      • JokuSims3pelaajaxD

        Niin siis just tikkuna jne.. :D olen nyt vaan aina joutunut ikäännyttämään ne suoraan taaperoiksi ja se ei ole kivaa :(..


      • vastaus2
        muutama kysymys kirjoitti:

        Muutama kysymys kolmoseen

        1. onko koodia jolla voi rakentaa taloonsa niin monta kerrosta kuin haluaa

        2. onko koodia jolla voi laittaa tavaroita päällekkäin

        3. ostin buydebugista aarteen luontipisteen mutta siihen ei ilmesty mitää

        Siihen 2 kysymykseen käy

        moveObjects on

        Esineitä voi sijoittaa mihin tahansa

        Ja pois

        MoveObjects off


      • AlSimhara
        vastaus2 kirjoitti:

        Siihen 2 kysymykseen käy

        moveObjects on

        Esineitä voi sijoittaa mihin tahansa

        Ja pois

        MoveObjects off

        moveObjects on koodilla ei varsinaisesti voi laittaa tavaroita päällekkäin. SIksi pelaajat käyttävät OMPS:seja. Totta, jotkin tavarat saattavat mennä päällekkäin tuon koodin avulla (ja tällöin yleensä myös ilman sitä) mutta tämä johtuu noiden tavaroiden Slot -paikoista. Jos tavaralla ei ole Slot paikkaa/paikkoja kuten esim. pöydällä, niin silloin moveobjects koodi ei auta, vaan tavarat menevät sen sijaan sisäkkäin. Slot paikkoja voi muokata/lisätä esim. Sims 3 Workshopilla.


    • AlSimhara
    • Kyssäri?

      Tiiättekö semmosta koodia joka saa pelin nopeemmaksi??

    • AlSimhara

      Ei sellaista koodia ole. Jos peli jumittaa/hidastelee, niin erinäisillä modeilla voi meininkiä parantaa. Esim...
      http://nraas.wikispaces.com/Overwatch Phase Eight


      Sitten jotkut käyttävät GameBoosteria, joka myös nopeuttaa peliä mutta itse en ole sitä koskaan käyttänyt.
      http://www.iobit.com/gamebooster.html


      Mutta jos kone ei ole tarpeeksi vahva, niin silloin ei auta muu kuin koneen päivitys/uusi kone. Ainahan voi myös kokeilla laskea esim. pelin asetuksia.

    • Heheh.

      Tuo sun koodi jota tarviit, on varmaan se testingcheatsenabled true . Painat postilaatikkoa, mutta paina samalla crtl (se nuoli ylös) . Siihen tulee muutamia eri toimintoja, ja siinä pitäisi myös olla se ''Tarpeiden tila muuttumattomaksi'' .

    • AlSimhara

      Se että muuttaa simien tarpeet muuttumattomiksi, ei välttämättä pahemmin nopeuta peliä. Jos kone on alitehoinen tai buginen, niin silloin simien tarpeet ei vaikuta pelinopeuteen karvan vertaa.

    • APUA4

      VOIKO JOKU PLIIIS KERTOO MITEN SIMS 3:SSA VOI MUUTTAA IKÄÄ? HALUISIN SIMINI NUOREMMAKSI?! PLIIIS VASTATKAA ! :)

    • APUA4

      VOIKO JOKU PLIIIS KERTOO MITEN SIMS 3:SSA VOI MUUTTAA IKÄÄ? HALUISIN SIMINI NUOREMMAKSI?! PLIIIS VASTATKAA ! :)

    • The sims 3

      Apua voiko joku kertoo the sims 3 yliopistoelämää huijaus koodeja ..pliis.

    • The sims 3

      Apua voiko joku kertoo the sims 3 yliopistoelämää huijaus koodeja ..pliis.

    • rakastan sims 3

      Tyypit, auttakaa!
      Tarviin tosi kipeästi Sims3:sen alastomuuskoodia, siis sitä, millä lähtee ne sensuroimisruudut pois ku sim on alasti!!! Kertokaa, se PLEASE!

    • AlSimhara
    • SIMS 3

      miten saa simille enemmän raskauspäiviä kun on raskaana? oliks siihen joku modi?? :)

    • AlSimhara
    • rakastan sims 3

      AlSimhara :
      Eli MIKÄ se modi on? en tajunnu tost sun linkistä yhtää? :) :(

    • AlSimhara

      Ensinnäkin pitää olla rekisteröitynyt MTS2 foorumiin jotta voi ladata. Lataustiedostot löytyvät tuolta sivulta, kun klikkaa ylälaidasta valkoista laatikkoa jossa lukee "Download". Paketti sisältää seitsemän eri tiedostovaihtoehtoa, joista valitaan peliin vain ja ainoastaan yksi.

      Vaihtoehdot ovat:

      1. 12 tuntia - ei lomapäiviä (normaalia lyhempi)
      2. 25 tuntia - ei lomapäiviä (normaalia lyhempi)
      3. 9 päivää - ei lomapäiviä
      4. 15 päivää - ei lomapäiviä
      5. 21 päivää - ei lomapäiviä
      6. 5 päivää - ei lomapäiviä
      7. 5 päivää normi lomapäivät


      Lataussivulta löytyy myös paketti nimeltä "More nausea and backaches", joka lisää selkäsärkyjen ja oksentelun määrää lapsivesilätäkön lattialle kun synnytys alkaa. Tätä tiedostoa voidaan käyttää pelissä yhtäaikaa minkä tahansa yllä olevan päivätiedoston kanssa.

    • rakastan sims 3

      Ok! Kiitos paljon! :3

    • Rebe2

      mihi se koodi laitetaa pleikalla ku ei oo näppäimistöö? tarvisin raha koodin

    • apuaaaw

      miten pystyn vaihtamaan simini ikää kesken pelin

    • AlSimhara

      testingCheatsEnabled true



      Shift pohjaan -> klikkaa hiirellä simiä. Valise siminluonti. Valitse haluttu ikä.

      Muista että jos vaihdat simin iän nuoremmaksi kuin nuori aikuinen, niin häneltä voi kadota luonteenpiirre.


      Täyttä Elämää lisäosan kemistisetillä voi myös tehdä simistä nuoren aikuisen.

    • SGEOIRGEROIJEORGOIJ

      MIKÄ VITUN POSTILAATIKKO ?????????????? ku kirjotan testingcheatsEnabled true ni vittu ei tapahdu mitää saatana jee

      • Ainolydia

        Sieltä mistä laskut maksetaan -.-


    • AlSimhara

      Ymmärsit kai että testingCheatsEnabled true ainoastaa vapauttaa koodien käytön, vähän niin kuin yleisavain. Tuollahan luki selvästi että koodin jälkeen painat Shift näppäimen pohjaan ja klikkaat postilaatikkoa.

    • koirahaukkuu

      kokeilin blooprop koodia sain postilaatikosta vain kasvin onko normaailia?

    • HereYouGo

      Toi boolprop koodi ei käy Sims 3:seen. Se on vaa kakkosee.

    • HÄÄH !!??

      mistä te puhutte ?? siis hääh ?

    • egrdfhwrgs

      testingcheatsenabled true

      sitten klikkaat postiluukusta samalla kun painat ctrolia ja sitten "tarpeet muuttumattomiksi"

    • sims3 fani 1

      miten sims 3:ses voi PIDENTÄÄ raskaus aikaa kun se menee niinku kolmes neljäs tai kahes pvää, ku oikeesti haluisin sen kestävän jtn 10-20 pvää?!!! kiitti kaikille jotka osaa auttaa, mut uskon ettei tähän mun ongelmaan kai si oo vastaust et niinku niin ei pystyis tekee, mun mielest ois tosi kiva jos sitä pystyis pidentään ;))!!

    • AlSimhara
    • toimivia koodeja..

      okei...oon kokeillu monii koodei eikä ne toimi esim shazaam
      voisko joku kiltti laittaa koodei jota on ite kokeillu ja on tyytyväinen ja et ne käy sims 3! ja et ne käy myös jos on baana-auki,supernatrual,vuodenajat,lemmikkielämää ja iltahuvit.pliis!!mulla vaan toimii se koodi et kartalla vilkkuu kaikki yhteistontit ja jn...

    • AlSimhara
    • Kaikki lisäosat :)

      Tässä koodi sims 3 buydebug tavaravalikon käyttöön: 1. Ctrl shift C samanaikaisesti (aukeaa koodinsyöttö) 2. kirjoita sinne: testingcheatsenabled true 3. aukaise koodinsyöttö uudestaan ja kirjoita tälläkertaa: buydebug Kun olet noudattanut edellisiä ohjeita kaiken pitäisi toimia, seuraavaksi avaat ostotilan ja menet sinne jaoitteluun jossa tavarat jaettu lokeroihin esim. mukavuus, vesikalusteet yms. sieltä löytyy tälläkertaa myös buydebug valikko ( kysymysmerkin kuva) Itse olen ollut tyytyväinen kyseiseen koodiin/koodiyhdistelmään! (TOIMII AINAKIN MULLA!) :>

    • riann29

      Jos haluu ulosottomiehestä eroon ennen ku se vie mitää ni laittaa ton testingcheatsenabled true ja klikkaa shiftin kanssa ulosottomiehestä ja poistaa kohteen:D

    • yleiskoodi

      no tässä on yks sulle jotka toimii mulla!
      testingcheatsEnabled true
      tää on se "yleiskoodi" paina shift pohjassa posilaatikkoo,lemmikkiä,sun omaa simiä tai vierasta simiä!

    • cathrine1

      onko sims 3 petsissä mitää koodei mä oon aina halunnu jonku villi eläimen voiko sitä muutenki saaha kuvaa ystävystymällä

    • testingCheatsEnabled true enter

      Shift pohjaan klikkaa esim. villihevosta ja valitse perheeseen lisääminen.

    • cathrine1

      oi kiitos saako myös yksisarvise sillee?

      • cathrine1

        se ei tuu siihe tulee tuntematon koodi mitä voin tehdä?


    • Olet todennäköisesti kirjoittanut koodin väärin. Ethän vain kirjoittanut koodilaatikkoon tuota ( enter) osaa myös.

    • The sims 3

      alsimhara!!! Mitä mä teen sen jälkeen ku oon menny tohon sun linkkaamaan raskaus modiin; et saa pidemmän raskauden... en osaa sitä lataust... :(

    • Ylälaidassa on laatikko jossa lukee "Files (2)". Klikkaa sitä ja pääset latauslinkkeihin. Sen jälkeen klikkaa alempaa latauslinkkiä, jossa lukee "Pregnancy Lenghts". Tämä paketti sisältää kaikki eri raskauspituudet, jotka on lueteltu esittelysivulla. Valitsen vain sen tiedoston joka vastaa haluamaasi pituutta ja heität loput roskiin. Muistathan että MTS2 vaatii kirjautumisen. :)

    • Sims-fani

      Täs vähä koodei sims 3:seen

      motherlode = 50 000 simeleonia
      kaching = 1 000 simeleonia
      moveobjects on
      = koodilla voit liikutella esineitä, joiden liikuttelu ei muuten ole mahdollista, kuten simejä ja roskapönttöjä, tai käytössä olevia esineitä
      moveobjects off = poistaa koodin käytöstä
      testingcheatsEnabled true
      = "superkoodi", jolla on monta käyttötapaa

      Postilaatikko
      Klikkaa Shift pohjassa
      Kaikki tyytyväisiksi = täyttää kaikkien tontilla olevien tarvepalkit
      Uusia ystäviä minulle = tuo valitulle simille 5 uutta ystävää
      Minusta kaikkien tuttu = kaikki naapurustossa asuvat simit tuntevat simisi
      Tuo tontille... = aukeaa uusi valikko, josta löytyy suurin osa NPC hahmoista, kuten pizzakuski, kotiapulainen ja niin edelleen
      Tarpeiden tila muuttumattomaksi = pitää simien tarvepalkit koko ajan täynnä. (Poista käytöstä: klikkaa postilaatikkoa uudelleen ja kohta on muuttunut "Tarpeiden tila muuttuvaksi")

      Simi itse
      Klikkaa Shift pohjassa
      Muuta valitus simin luonteepiirteitä = Pääset muokkaamaan simin luonteenpiirteitä
      Käynnistä vanheneminen = Simi vanhenee

      Toinen simi
      Klikkaa Shift pohjassa
      Käynnistä vanheneminen = Vanhentaa
      Perheeseen kuulumattomilla simeillä lisäksi vaihtoehto, jolla simistä saa pelattavan.

      Naapurustonäkymässä
      Klikkaa Shift pohjassa
      Siirry tähän = Siirtää valitun simin klikattuun paikkaan (vastaa onnellisuuspalkinnon siirtotoimintoa)
      Osta tälle tontille = Avaa ostotilan *
      Rakenna tälle tontille = Avaa rakennustilan *
      *Toimii myös yhteisötonteilla


      Tarpeiden täyttäminen
      Vedä hiirtä tarvepalkin päällä Alt -näppäin pohjassa nostaaksesi tai laskeaksi tarvetta. Toimii pienellä viiveellä, jos teit sen pelin ollessa pysäytetty muutokset näkyvät kun pistät ajan kulumaan

      Tavoitepisteet
      Klikkaa tavoitepisteitä kuvaavan aarrearkun vasenta reunaa ääriviivan päältä Ctrl -näppäin pohjassa, ja simisi saa lisää tavoitepisteitä.



      Otettuasi koodin käyttöön voit käyttää myös näitä:
      familyfunds Nimi Summa = Määrittää valitun perheen rahavarat. Esimerkiksi jos kirjoitat familyfunds Virta 10 perhe Virran varoiksi tulee kymmenen simeleonia
      buydebug = sallii sinun ostaa muun muassa kaloja järviisi ja paljon, paljon muuta...


      testingcheatsEnabled false = poistaa koodin käytöstä

      constrainfloorelevation false = mahdollistaa maaston kohottamisen ja nostamisen myös silloin kun pinnalla on esineitä tai rakenteita

      constrainfloorelevation true = poistaa koodin käytöstä
      disableSnappingToSlotsOnAlt on = mahdollistaa esineiden asettelun ruutujen väliin. Siirtäessäsi esineitä pid Alt näppäin painettuna pohjaan

      disableSnappingToSlotsOnAlt off = poistaa koodin käytöstä

      fadeObjects on
      = esineiden häivytys kamran lähestyessä päälle
      fadeObjects off = esineiden hävityskameran lähestyessä pois päältä

      fullscreen on
      = kokoruututila päälle
      fullscreen off = kokoruututila pois päältä (eli "ikkunassa pelaaminen")
      hideHeadlineEffects on
      = koodi poistaa simin pään päällä näkyvät kuplat. Vaihda on sanan tilalle off, jos haluat ne takaisin
      jokePlease = tuo näkyviisi vitsin
      resetsim = kirjoita koodin perään simin nimi, nimeämäsi simi palautuu kotiin. Auttaa toisinaan bugittaviin simeihin
      slowMotionViz = lisää perään numero (0-8), koodi muuttaa pelin nopeutta (0 on normaali, 8 hitain).

      UnlockOutfits on
      = koodi pöläyttää käyttöön pelin lukitut koodit, kuten eri ammattien ja NPC-hahmojen asut. Muuta on sana offiksi sulkeaksesi koodin
      freeRealEstate = kun olet muuttamassa perhettä jollekkin tontille naapurustonäkymässä, kirjoita tämä koodi, ja voit ostaa minkä tahansa talon tai tontin ilmaiseksi

    • Anskuliini13

      Hei!
      voitteko auttaa jos osaatte... olin pelaamassa SIMSSIÄ se alkoi pelata melkein koko alku videon ajan kunnes se jokakerran pomppaa takaisin omaan taustakuvaani. Eli toisinsanoen pelini ei vaan toimi ja olen tämänpäiväaikana 7h yrittänyt ladata kaikki simssini ja tässä tulos EI EDELLEENKÄÄN TOIMI..... jos teilläkin on ollut tälläinen ongelma niin voisiteko kertoa miten korjasitte tämän. PÄÄNI RÄJÄHTÄÄ

      • Anskuliini13

        NIIN OSAAKO KUKAAN AUTTAA


    • Ehkä helpoin keino olisi ladata Sims3CrashLogAnalyzer -ohjelma, joka tutkii kaatumisen synnyttämät logit ja kertoo sinulle kaatumisen syyn. Se ei tarvitse kuin ladata, purkaa ja avata. Ei vaadi asentamista: http://modthesims.info/d/416883

      Ladata... eli asentaa, oletan? Tuleeko kaatuessa virheilmoitusta? Onko pelissä ladattuja tai modeja?

    • APUA

      Mulla kun käynnistän Simsin niin siinä ei oo sitä nuolta.Niin on pikkase vaikee pelata ilman nuolta! VOIKS JOKU AUTTAA?!:(((((((

    • Will

      Sims 2 pelin parhaita puolia oli että muutkin omatekemät sim perheet näkyi naapurustossa vaikka pelasi toisella. Onko sims 3 olemassa jokin koodi jollasaa muuoma tekemät perheet näkymään naapurustossa vaikka pelaisikin jollain toisella?

    • Eihän siihen tarvitse koodia. Asetat vain muut itse luomasi perheet pelattavan naapurustosi "Muokkaa kaupunkia" tilassa sopiviin koteihin ja sitten palaat takaisin pelattavaan perheeseen samassa naapurustossa ja tallennat. Ainakin oletan että tarkoitit juuri tuota. :)

      • Will

        Juu tarkoitin, mutta mielestäni sims 3:ssa tuo ei toimi. Vain sims 2. Voin toki olla väärässä, mutta minun pelissäni ei toimi...


    • Nimenomaan Sims 3:sta puhuin, sillä itse pelaan yksinomaan Sims 3:sta rakennan siihen naapurustoja.

      Eli aukaisee pelin omaan perheeseen. Sitten menee "Muokkaa kaupunkia" tilaan. Siellä menee siminluontiin ja luo perheen, jolloin tuo perhe ilmestyy kaupunginmuokkaustilassakin perhevarastoon. Sieltä sijoittaa perheen jollekin tontille. Sitten palaa omaan perheeseen ja tallentaa, jolloin muutokset eivät katoa. Olen tehnyt näin lukemattomia kertoja. :)

      http://www.carls-sims-3-guide.com/buildedit/editmodetutorial.php

    • Anskuliini13

      Ei toimi mua ärsyttää... en voi pelaa simssii. OON KOITTANU KAIKKEE.
      V****.
      siis selitän ongelmani viel. eli siis menen pelaamaan simssii ja sit se on noin 1 minuutin siin ja sit se pomppaa siit pois :´(
      JOS JOLLAIN ON SAMALAISII ONGELMII NIIN PLIIS AUTTAKAA MUA!!!!!!!! JA JOS TIEDÄTTE MUUTENKIN MITEN SE ONGELMA RATKEE NIIN KERTOKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
      no ei varmaan auta kun ostaa uus kone sellanne 1000€ koonnneee.












      !!!








      !!!










      !
      !
      !



      !
      !
      !
      !
      !
      !

      !
      !

      !
      !
      !
      !
      !
      !
      !
      !
      !
      !!!
      !

      !
      !
      !
      !
      !
      !

      !
      !
      !
      !
      !
      !
      !
      !

      !
      !
      !
      !
      !
      !

      !
      !
      !

      !
      !
      !
      !
      !
      !

      !
      !
      !
      !
      !

    • Tässä vielä suomeksi:

      LAA on yksinkertaisuudessaan Windowsin sovellutuksille asetettu muistiraja, joka on 2GB:tä. Sims 3 - joka voi ja usein meneekin muistikäytössä tuon rajan yli - yleensä kaatuu tässä vaiheessa, koska ei saa tarpeeksi muistia käyttöönsä. Kun pelille suoritetaan LAA - eli pelin osalta poistetaan tuo rajoitus - niin se pystyy käyttämään enemmän kuin vain 2GB:tä muistia. Nyt on myös saatavissa 4 gigaa salliva päivitys.
      http://modthesims.info/wiki.php?title=Sims_3:Large_Address_Aware/CFF_Explorer
      http://modthesims.info/wiki.php?title=Sims_3:Large_Address_Aware/4GB_Patch


      DEP on puolestaan yksi Windowsin turvallisuuspiirteistä ja sen tehtävä on suojata konettasi viruksilta sekä muilta turvallisuusvaaroilta. DEP suojaa konettasi estämällä ei sallittujen ohjelmien pääsyn muistikäyttöön. Kun DEP huomaa jonkin ei sallitun ohjelman koneellasi käyttävän muistia epätavallisesti, se lopettaa tuon ohjelman.

    • Sims friikki

      Kirjoita "motherlode" niin saat rahaa 50 000

    • sims pelaaja

      siis mistä pitää painella et voi laittaa niitä koodeja mihin ne pitää panna???

    • Kun olet pelissä, paina pohjaan yhtä aikaa 3 eri painiketta: Ctrl Shift C

      Tuo aukaisee koodilaatikon ruudun ylälaitaan. Sitten kirjoitat haluamasi koodin laatikkooon ja painat enteriä. :)

    • 007

      tai voi tehdä niin että menee muokkaa kaupunkia kohtaan painaa ja
      1.paina taloudestasi
      2.valitse siihen joka rikkas talous ja yhdistä ne
      3.kun olet yhdistännyt niin...
      4.palaa peliin
      5.ota yksi sen talon sim ja muuta ne pois (sis. se rikas talous jonka yhdistit äskön)
      6.valitse asia niin että sä saat heidän tavarat tavaraluettelosta ja tietysti rahat XD
      toivottavasti osaat mä ja mun kaveri ollaan keksitty tää.... :)))

      • tiedetään tiedetään

        LUE TOI 007 KOMMENTTI TOIMII SIS JOS OSAA... (tos oli kirotusvihreit aika reippaasti..)


    • Simmie

      Joo, mut on paljon helpompi vaa kirjottaa Motherlode -koodi yhe (50 000 simoleonia) tai pari (100 000 simoleonia) kertaa. Ei tartte turhaa häslinkiä. Helppoo rahaa. ;)

    • lemmikki lisäosa fan

      Onko olemassa sims 3 peliin lemmikit lisäosaan koodia sille että kuinka paljon lemmikkejä voi ottaa ja voiko ottaa poneja?? Itselläni on lemmikit ja vuodenajat lisä osat ja olen aito hevosihminen. Nuovoja! Kiire kiire kiire!

    • Sims 3 Lemmikit pelissä ei ole poneja, vain normaaleja hevosia. Tosin ainahan voi ladata hevosien muokkausslidereita netistä ja tehdä itse pienikokoisia hevosia mutta ei ne siltikään virallisesti mitään poneja ole.

      Talouden kokorajan ylittämiseen ei ole koodia. Jos haluaa ylisuuren perheen, niin se onnistuu ainoastaan useamman modin yhdistelmällä: https://nraas.wikispaces.com/Which Mod FAQ

    • Mööses

      Voiko sims 3 omistaa enemmän kuin 5 hevosta esim. jonkun koodin avulla? Olen katsonut jotain gameplay videoita jossa lemmikkejä on ruudun yli.. Auttakaa!

    • Huoh...

      Tyypit kattokaa RADOLASTA!
      Kuka muka oikeesti jaksaa kirjottaa tänne ku voi vaa laittaa linkin!

    • reinojaollaan

      ihan sama... TEHKÄÄÄ NY JOTAIN ps.kyl te osaatte käyttäkäää aivoja pss. älkää suuttuko

    • sipsisim

      Merenneidoilla on ne oudot tarvepalkit, niin toimiiko niillä se koodi että tarpeet on muuttumattomat ja mikä se koodi olikaa? En oo koskaan käyttäny koodeja

    • Toimii.

    • sims hullu

      vaa kakkoseen käy maxmotives ja kolmoseen ei, kolmoseen käy motherlode josta saa 50 000 lisää rahaa tai enemmän :)!

    • hoploo

      Jos haluaa helpottaa peliään, niin yksi hyvä on mastercontroller. Tässä modissa on todella paljon juttuja, mutta yksi niistä on mm. "Maksimoi tarpeet" ja muita todella hyödyttäviä jjuttuja, kuten simin resetointi, kun mulla ei yhtenä kertana toiminukkaan resetsim :)

    • sari.t.p1029384

      Testingcheatsenbled true sillä voi siirtää niitä nälkä niitä ja motherlode on rahakoodi

    • :):)

      motherlode: Tuo pelattaville simeille 50 000 simelonia
      moveobjects on: Voi liikuttaa tavaroita minne haluaa
      moveobjects off: nollaa äskeisen kommennon
      hideheadlineeffects on: poistaa simin yläpuolella olevat ajatus/puhekuplat
      hideheadlineeffacts off: nollaa äskeisen kommennon
      resetsim: Kirjoita koodin perään simin nimi, niin nimeämäsi sim palautuu kotiin. Auttaa toisinaan bugittaviin simeihin.
      freerealestate: Kun olet muuttamassa perhettä jollekkin tontille naapurustonäkymässä, kirjoita tämä koodi, niin voit ostaa minkä tahansa talon tai tontin ilmaiseksi.

      Koodinäkymän saa esiin painamalla samaan aikaan: Sift C Ctrl

    • Windmill

      KAIKKI SIMS 3 TESTINGCHEATSENABLED TRUE

      Koodin aktivoimisen jälkeen paina sift pohjassa simin postilaatikkoa, josta aukeaa valikko:
      --> Saa aktiiviselle simille uusia ystäviä. ( Ei toimi jos kaupunki on tyhjä)
      --> Kyseinen Simi tuntee kaikki kaupungissa olevat
      --> Koko talouden tarpeet täyttyvät
      --> Koko talouden tarpeet muuttumattomiksi ( Maksimi) Toimii hyvin jos on 30 henkinen perhe niin kun mulla..
      --> Tuo tontille... Aukeaa uusi valikko jolla voit tuoda tontillesi postinkantajan, lapsenvahdin, viikatemiehen, akrobaatin jne.
      --> Valitse ura... Aukeaa valikko, jossa on eri ammattivaihtoehtoja,- ja tasoja. Valikon ammatteihin tulee lisää lisäosien mukana, mutta sieltä ei siltikään löydä läheskään kaikkia ammatteja.
      --> Kohde... Poista. Tämä toiminto sanojen mukaisesti poistaa postilaatikon. Voit tehdä tämän kaikille muillekkin esineille ja simeille pelissä kun koodi on aktivoitu ja painat siftiä.

      Okei, siinä kaikki hupi mitä voit postilaatikolla tehdä.

      Simit:

      Kun painat mitä tahansa simiä ( ei toimi viikatemieheen) voit valita "Käynnistä ikääntyminen" tai muokkaa simiä siminluonnissa. Se on yllättävän hauskaa, kun muutat paparazzin haamuvauvaksi.. ;) Kun kyseessä on omaan talouteen kuuluva sim, voit muuttaa simin suosikkiasioita, kuten musiikki-, väri-, ja lempiruoka. Sims 3 Iltahuvit lisäosassa tulevat julkkikset, joten voit tehdä heistä heti viiden tähden julkkiksia, jos et jaksa jahdata plakioituja urpoja nobodynä.

      Simien tarpeet ja ihmissuhteet:
      Kun tämä "superkoodi" on aktivoituna, voit nostaa ( ja laskea) hiirellä vetämällä simin tarpeita, mikä tietenkin tarkoittaa myös sitä että voit tappaa simisi nälkään sekunnin varoitusajalla. Samalla tavalla voit muuttaa simisi suhteita muiden simien kanssa, parhaista kavereista verivihollisiksi. Lisäksi voit sifti päällä poistaa simin mieliala,- ja tunnetiloja. Jos tai KUN olet kyllästynyt siihen että simisi poraa kokonaiset kaksi päivää jonkun juuri tappaneesi läheisen takia, niin mitäs sitä sitten kärsimään. Myöskin kun simisi tuntee olonsa petetyksi, rumaksi, likaiseksi tai muuten vaan ärsyttäväksi, poista mielialat. Jos simisi on nälkäinen ja poistat tunteen, nälkä nousee 100%. Samoin muissa tarpeissa. Mutta eihän tarpeen aina tarvitse olla SIMISI mielestä negatiivinen. Jos olet kyllästynyt siihen, että simisi tuntee itsensä koko ajan luovaksi, voit viedä jokaisen ilon hänen elämästään ja kenties rikkoa hänen iloisen avioliittonsa.. xD

    • Simejä ei pitäisi koskaan poistaa käyttämällä tuota koodia, ellei sitten halua peliinsä bugeja, sillä ei se poista pelitiedostoista kaikkia poistettuun simiin liittyviä tietoja.

      Sen sijaan simien poistamiseen turvallinen vaihtoehto on Twallanin Master Controller -modin sisältämä "Total annihilation" vaihtoehto, joka tekee täydellisen tiedostopuhdistuksen.

    • Ainolydia

      Miks mulla ei toimi toi boolProp Testingcheatsenabled true?

      • iloveconchitawurst<3

        sims 3:ssa pitäisi toimia testingcheatsenabled true. jos ei niin kirjoitat sen väärin. se on fakta


    • ÖÖ...

      the sims3 onko teillä lisäosia mulla on liksuslukaali

    • Villihevonen

      Hei!
      Olen vasta saanut tietää simistä ja minulla on nyt hallussani sims 3 startti paketti ja sims 3 lemmikit. Joten en tiedä paljoa. Olen kuullut koodeista ja olen kiinnostunut asiasta mutten tiedä mitä ne ovat. Joten voisitteko kertoa mitä ne ovat?
      P.S
      Tiedättekö että onko sims 3 lemmikissä susia (asun appaloosa plainsissa)

    • Yksisarvinen2
    • SI-M-S_random

      TÄSSÄ SELKEÄT OHJEET TIETOKONEEN KANSSA,

      Eli siis menkää omalle tyypille. Ja omalla tyypillä vasta painakaa Shift nappia. Monissa tietokoneissa ei lue shift vaan se on välinappulan aika vieressä oleva pitkä nappula jossa on nuoli ylöspäin ^ eli ctrllin yläpuolella. Tietokoneiden näppäimissä on kaksi ctrliä joten se joka on välinappulan vieressä. Samaan aikaan paina sitten ctrliä. Ja C-kirjainta :D eli yksinkertaisinta. Paina C:tä Ctrliä ja Shiftiä (nuolta ^) ja siihen ylös tulee sellanen sininen viiva. Jos haluat sata simeleonia kirjoita: kaching
      Jos haluat 50 000 kirjoita: motherlode . Xboxeista en pahoillani tiedä :( pelaan vaa koneella. Siis tossa oli ohjeet SIMS 3 pelin rahakoodiin. Mulla on sen kaupungin isoin talo ja parhain auto. oon superstara. Ja koska mulla on SUPERNATURAL ja VUODENAJAT lisäosia mun tyyppi on keiju. JA EI TARVI OSTAA MTN LAAMAA!! ellei raha tule. Laaaman ostamisesta en tiedä luin vain! Onnee

    • Kokemusta on

      Huijauskoodit tuo bugeja...

    • pelaava

      Millä koodilla saa sensuroinin pois

    • mä tiiän

      motherhole sillä saa 50 000

    • oekle

      Ittel toi testingcheatsenablwd Hrie koodi ei pistä tarpeita pysyväksi vaan niitä pitää ain vedellä. Tietääkö kukaan miten ne saa lukittuu pysyvästi?

    • Anonyymi

      Jos Oot tehnyt yhden tyypin mistä saat tehtyä toisen tyypän

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      704
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe