musiikin lataus iPhonelle

hölömö....

Saako tuohon iPhoneen jotenkin ladattua ilmaiseksi musiikkia?

Entäpä nuo koneella olevat mp3 musiikit, ni saako niitä jollain tapaa siirrettyä tuohon kännykkään?

Ei oikeen ota onnistuakseen tämä..

94

30775

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnistuu

      Tarvitset applen sivuilta ilmaiseksi ladattavan iTunes ohjelman (suomeksi saa). Siirrät koneellasi olevat kappaleet iTunesiin ja sieltä sitten siirrät ne iPhoneesi. Lue kuitenkin käyttöohjeet iTunesin käytöstä...

      • hölömö..

        Kiitos minäpäs yritän sitten jotenkin saada sen musiikin sinne. Olen yksinkertaisesti ihan tumpelo näissä, mutta eiköhän se tästä..


    • asdfhghsg

      mut mites ne musiikit pystyy siihen siirtämään itekki oon vähä tumpelo :DD

    • dsdsv23234

      synkronoi nappi ku painat ni musat siirtyy puhelimee

      • en osaa minäkään

        ei muuten ainakaan minulla siirtynyt! Mutta asia onkin sitten varmaan toinen että mihin kansioon ne sitten känyssä pitäis tallentua?


    • henkkuli

      siirrä musiikkii itunesin kirjastoon ja paina synkronointinappulaa kun iponi on kytkettynä

    • hmk

      vaikiaa se musiikin siirtäminen, itelläki meni varmaan kuukausi että sain eka kerran puhelimeen musiikkia :DD

    • Artoville galle

      Joo,menihän tuossa hetki että ymmärsi Applea. Ensin siis I tunes auki,klikkaa musiikki välilehti valtuksi. Klikkaa vasen ylhäällä tiedosto:- siirrä kansio kirjastoon ja sitten valitaan haluttu kansio. Näin niin kauan että halutut kansiot siirrettynä. Sen jälkeen valitse Tiedosto ja : synkroi VALITSEMASI nimen mukainen Iphone laite. Sitten odotat että I tunes synkronoi tidostot iphoneen. Kätevää.

      • juuri iphonen saanut

        entä jos se ilmoittaa et se synkoroi mut puhelimeen ei tuu mitää ;o ainakaa musiikkiosioo ;oooo ja emmä tiiä vaikuttaaks tää mitenkää mut mul on iphone 4s


      • kehittymätön ihminen

        äääääöööööö. mikä on synkronointi nappi????? :D. en itse ymmärrä näitä iphoneja.....


    • IPhone king

      iPhonelle saa musaa lataayoutubesta. lataayoutube.com

      • Tyhmäminä :c

        Mihin ne ladatut tiedostot siirtyy sitte.sain just vasta iPhonen enkä ymmärrä mitään :d


      • timps

        itseasiassa ei saa.


      • timps

        eikä saa


      • äääh en tajua

        ite oon yrittäny just ladata tota kautta musaa mutta lataa ja lataa vaa eikä musaa missää.. pitääkö mun vaa odottaa vai eikö se vaa toimi mulla?


      • luuseri

        Oon ite koittanu tuota mutta ne musiikit ei lataudu sinne musiikit paikkaan :(


    • Niksuuu

      OHJEET:
      ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
      1. Lataa mieluisesi kappale netistä esim. lataayoutube.com
      2.Lataa Applen ilmainen Itunes ohjelma koneellesi
      3.Lisää lataamasi kappaleet Itunesiin: Kappale > Oikea klikkaus tiedoston päältä>
      Avaa tiedosto ohjelmalla Itunes
      4.Nyt kun kappale/kappaleet ovat Itunesissa (Musiikki osiossa), liität Iphonesi tietokoneeseen.
      5.Musiikkien pitäisi synkronoitua puhelimeen itsestään. Jos näin ei tapahdu, paina ''synkronoi'' nappulaa. Jos vieläkään ei onnistu, niin raahaa kappale/kappaleet

      • Niksuuu

        Siihen kansioon, jossa on puhelimesi nimi = puhelimen muisti. Nyt kappaleiden pitäisi olla siellä :) toivotavasti auttoi


      • ...

        Onpas hankalaa. Samsungiin saa lataa youtube palvelusta musiikkia ilman että tarvii latailla mitään ohjelmia tietokoneelle tai yhdistellä puhelinta mihinkään:-)


    • 6yugtrf

      elii se ei mee siihe musiikki jutskaan joka on siel iphones jo?? xDD

    • cyas

      Missä se synkronointi nappi oikein on? :--)

      • iiiit

        tätä mäkin mietin ;:D


      • Taskunauris 300ms.
        iiiit kirjoitti:

        tätä mäkin mietin ;:D

        No olisikohan se vaikka siellä valikossa, ohjeetkin voisi olla hyvä lukea.


    • ...raivostuttaa

      mitä teen kun koneeni ei suostu avaamaan i tunes tiedostoa ?

    • SAATANAVITTUPERKELE

      miten ne musiikit voi siirtää i tunesiin ?

    • kukkuluruu

      Eihän Iphone 4S:ssä vain ole tehty jo jotain juttua, että muualta kuin ituneksesta ostettua musiikkia ei saa siirrettyä? Onko joku onnistunut? Mulla oli aiemmin 3GS ja sillä olen ihan hyvin pystynyt musiikit siirtämään. Nyt ei onnistu, synkronoi muka kovasti, mutta kun puhelimessa menee siihen "musiikki" sovellukseen, lukee siellä vain; "Ei sisältöä. Voit ladata musiikkia i Tunes Storesta".

      • toivoton

        ihan sama juttu on minullakiin


    • CrossFire

      Appstoresta voi ladata jotain musiikki ohjelmia joilla voi ladata mitä tahansa musaa.

    • toivoton

      Olen synkroloinut moneen otteeseen mutta ei siellä musiikissa kyllä mitään ole. mitä voisin tehdä?

      • Kukkuluruu

        Käsittämätöntä. Latasin musiikkia myös i tunes storesta, mutta se ei koskaan tullut puhelimeen. Maksu kyllä lähti tililtä. Vein puhelimen huoltoon (akussa oli myös ongelmaa) ja sain uuden puhelimen tilalle. Vaan eipä onnistu musiikin siirto tuohonkaan! Löysin kyllä app storesta ohjelman, jolla ladata musiikkia. Mutta olisi kiva, jos voisi kuitenkin käyttää sitä musiikki- kansiota kuten kuuluu.


    • hömppä

      mitenkä ne musiikit saa tietokoneen muistista tähän puhelimeen jos joku voisi kertoa (olisin kiitollinen)

      • Lagaavat anterot

        Itunesilla tietokoneella


      • Olenkohan oikeassa?

        Musiikit voi siirtää iPhonen laturilla, eli irrotat sen johdon siitä päästä joka laitetaan pistorasiaan ja johdon toisen pään laitat kiinni tietokoneeseen ja toisen pään puhelimeen


    • Coloroo

      Mä tein sillä tavalla, että latasin eka tietokoneeseeni iTunesin. Sitten lisäsin sinne haluamani kappaleen. Tämän jälkeen liitin iPhoneni tietokoneeseen, sit siirsin sieltä tän tietokoneen iTunesista sen kappaleen kännykän iTunesiin. Se synkronoutui itsestään kännykkään. Mut jos se ei synkronoidukaan ittestään, niin paina "synkronoi".

      Aika sekavaa, mut toimivaa. Vielä lopputiedoksi kerron, että mul on käytössä iPhone 4 S (;

      • tietämätön

        Mut mistä löytää se "synkronoi" napin?:D:DD


      • Itunesissa simmut
        tietämätön kirjoitti:

        Mut mistä löytää se "synkronoi" napin?:D:DD

        Aukaisemalla silmät.


      • onsumariaa
        Itunesissa simmut kirjoitti:

        Aukaisemalla silmät.

        no ei sitä vittu ole sielä..
        MISSÄ SE SIIS ON?


    • blääh

      Mulla on iPhone 4 mut en mitenkään tiiä miten saisin ja noi teidän lataayoutubesta.com tai mikä olikaan nii sehän lataa sen tiedostoihin ja miten ne sieltä sitten saadaan iPhonelle?? joojoo en jaksa lukee mitää niit käyttöehtoi!

    • ewsyyy

      Iphoneeseen saa iphonen kautta helpoiten musiikkia näin.
      Mene nettiin
      Laita youtubelataa
      ota eka vaihtoehto
      Laita hakusanaksi kappaleen nimi minkä haluat esim justin bieber believe
      Etsi lyrics versio koska huom musiikkivideoisssa saattaa olla pitkiä alkuja jotain puhetta esim tai suhinaa
      Laita muodoksi mp3 (pelkkä ääni)
      Ja lataa niin se siirtyy puhelimesi musiikeihin itellä ainakin toimi:)
      ps saattaa kuulostaa monimutkaiselta mutta ei oikeestio ole!

      • Nicke300

        Anna olla ainoa tapa lataa iPhonelle musaa on lataayoutube ja sit iTunesist puhelimee tai sit voi maksaa musasta toisin kuin muilla kännyköillä joilla voi suoraan siirtää koneelta kännykkään.


    • JOO16

      MITEN SAA MP3 LISÄÄ MUSIIKKIA

    • Jokumuu

      1. Mene YouTubeen.
      2. Laita videon osoitteen "youtube"-sanan eteen "lataa
      3. Se siirtyy lataayoutube.comiin, laita valikosta "mp3 pelkkä ääni" tms.
      4. Video latautuu koneellesi, mene iTunesiin.
      5. Jos haluta siirtää/nimetä musiikkia kirjastoissa, tee se ENNEN siirtämistä iTunesiin.
      6. Liitä iPhonesi/podisi koneeseen. mene laitteesi nimi esim "Kallen Ipod" kohtaan musiikki.
      7. Avaa pienenä ikkunana iTunesin päälle kirjasto, johon olet tallentanut musiikkisi.
      8. Vedä musiikki kirjastoista iTunes musiikkilistan päälle.
      9. Se lataa musiikin iTunesiin ja jos se ei automaattisesti synkronoi niin paina alalaidasta synkronoi.

      Toivottavasti oli apua! ;)

      • _Marjapiirakka_

        KIIIITOOOS!!!! :-) :-)


    • balabalabon

      mistä musiikit löytää niinku puhelimest ku en löydä?????apua kiitos

      • balabalabongi

        LÖYSIN JOOO XDDDDD


      • Lopulta toimi
        balabalabongi kirjoitti:

        LÖYSIN JOOO XDDDDD

        Jokumuulla hyvä ohje - muttei sellaisenaan toiminut itselläni. Olen kai joskus laittanut koneelleni automaatisen synkronoinnin eston? Kun raahasin biisit kansiosta iPhone -valikon päälle niin tietokoneelle ostetut biisit siirtyivät iPhonelle.


    • Paska Applee

      ON SE VAIKEETA, KUN KYSEESSÄ ON IPHONE!

    • tyhyyymä

      mä en saa ladattua itunesia koneelle, tietääkö joku miksi?:o

    • tyhmä

      miks mun numerot hävis ku latasi musiikkii ?

      • Dataaja

        Sen takia koska se ei ole sinun ja joku ylpeä poliisi soittelee sun vanhemmille.


    • 13456tyhbvx

      Mihin kansioon ne musiikit tulevat?

      • Mitä mitä?

        Mitkä musiikit?


    • AMAZING12345678

      tosi helppoo, tossa alussa olin silleen et häääh ?!?!?!?!!!!?? mut sit kokeilin sitä synkronoi juttuu ja ei näin yksinkertaista voi olla !!

    • Lumia 820 owner

      muija osti iphonen, epäilin nyt itse siirtelen musiikkia siihen ja tämän palstanneuvoilla onnistuu helposti. Itsellä ollut aina Nokia eikä eroa siirrossa ole juuri ollenkaan...avaa puhelimen softa lataa musiikkia tyyli vapaa koneelle ja siirrä siihen luuriin! En enää kaihda applea...joskus ehkä itsellekin iphone nyt kun ei meillä Nokiaakaan ole!

    • Johannes

      Moi!

      Osaako joku sanoa miksi iTunesista ostamani ja edelleen polttamani musiikki ei soi Sony matkaradion soittimessa. Muissa esim autossa soi hyvin?

      • MidimiesX

        Sonyn maykaradio ei ymmärrä polttamaasu formaattia.


      • Jonannes
        MidimiesX kirjoitti:

        Sonyn maykaradio ei ymmärrä polttamaasu formaattia.

        Ok, kiitos tiedoista, mutta voiko formaattia muuttaa ja mistä tietää mikä on oikea formaatti?


    • Dataaja

      Edeleen muistakaa että musiikin lataaminen on rikos josta saa ison sakon... Eli en suosittele latailemaan vaan hankkikaa Spotify.

    • iTunes

      Noniin on semmone probleema että toi iTunes on ihana ja ei anna minun lisätä MP3-musiikkitiedostoja. Olen laittanut sieltä ylänurkasta lisää tiedosto kirjastoon ja ''vetänyt'' ne tiedostot siihen mutta kun ne ei ilmesty siihen (edelleenkin on MP3-tiedosto jonka iTunesin pitäisi lukea, eli ei ole mikään suojaamaton WMA) Miten saisin nämä musiikkini sinne ja miksi tämä homma oli tehty vaikeeksi. Puhelin on iPhone 4 eli sillä ei oo väliä onko 5 tai jokin muu. Uusimmat päivitykset on ja tollasta. Mutta kun right klikkaan sitä tiedostoa ja siinä on lähetä tiedosto kohteeseen iPhone (ja nimi) mutta se ei onnistu:D mikä järki siinä on kun sais siitä helpommalla. :D

    • tietone

      tässä kaikille että kannattaa ladata appstoresta ilmainen ohjelma "itube" sillä voi ladata musiikkia:)

    • Ansuka93

      Synkronoin, raavin päätäni ja synkronoin varmaan kymmenkunta kertaa. Sitten lopulta huomasin, että musiikin synkronointi-kohdassa tulee olla täppä ruudussa, että synkronointi onnistuu. Nyt kuuntelen omia CD:eitä iPhonin kautta.

    • Pällimikäpälli

      Kun oon vetäny ne kappaleet itunes storesta siihen sivuun ja painan lataa niin mihin niiden pitäisi tulla?? :O

    • ohhhmllajah

      voiko iphonesta lähettää bleuthootin avulla toiseen kännykkään musiikkia?

    • Hemuuuli

      Miks te haluutte iphonen musiikkeihin niitä kappaleita? O: kauheen hankalaa kun pitää tietokoneen avulla ladata joku yks biisi. Tässäpä helpommat ohjeet:
      1. Mene Appstoreen kännykässäsi.
      2. Etsi sieltä "total downloader" tai "itube"
      3. Lataa jompi kumpi niistä sovelluksista
      4. Ja näin saat ladattua musiikkia suoraan kännykän youtubesta, kestää vain enimmillään minuutin eikä tarvita johtoja tai tietokonetta!

    • käkätikääk

      Olen selaillut epätoivoisena googlea, eikä ongelmaani ole löytynyt ratkaisua. Vanha PC:ni hajosi ennen kuin sain siirrettyä iTunesissa olleita musiikkeja (yli 1300 biisiä) uudelle PC:eelle. Nyt musiikit ovat vain iPhonella ja onnistuin siirtämään vain parisataa iTunesilta ostettua biisiä (en CD:-ltä siirrettyjä). Olenko mahdottoman tehtävän edessä yrittäessäni saada koneelle kaiken iPhonen sisältämän musiikin?

    • itube :) <3

      Ladatkaa itube puhelimeen on ilmainen ja sietä voi kuunnella musiikkia :) toki tämä käy vaan iphoneen :)

    • Epätoivoinen

      Päivitin mun I phone nelose IOS seiskaan ja sit latasin Ituben mut ne musat ri tallennu sinne sille, ku enne.... Onks mu fones jotai vikaa vai kuis???

    • uus itunes koneella

      hei
      päivitin juuri itunesin tietokoneessani 12.1 versioon mutta en löydä mistään tuota näppäintä jota painamalla pääsee painamaan sitä synkronoi nappia ja sieltä saisi kans synkronoitua tämän iphone 4s
      auttakaa

    • voivitunevot

      heheh ei voi olla noin vaikeaa saada sitä musaa. Ohjeet tumpeloille:

      1. Lataa musiikkia jostain(minua ei oikeasti kiinnosta paskaakaan mistä)

      2. Musiikin pitäisi nyt olla jossain koneellasi, jos ei ole toista vaihe 1.

      3. Lataa itunes jos ei jo ole http://www.apple.com/fi/itunes/download/

      4. Katso nyt missä tietokoneellasi lataamasi musiikki sijaitsee.

      5. Mene itunesiin ja valitse etsi musiikkia tietokoneesta

      6. Synkronoi musiikki itunes kirjastoosi

      7. Synkronoi ilaitteeseesi

      Tai jos et jo osaa

      Osta android puhelin ja tee vain 1 vaihe puhelimella ja musiikki on käytössäsi

      • Anonyymi

        Ja jotkut väittää iphonea helppokäyttöiseksi puhelimeksi😂😂. Niin kuin tuossa todetaankin niin androidilla tuokin homma hoituu hetkessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jotkut väittää iphonea helppokäyttöiseksi puhelimeksi😂😂. Niin kuin tuossa todetaankin niin androidilla tuokin homma hoituu hetkessä.

        Jotkut väittää osaavansa lukea vuosilukuja?
        Elätkö vuodessa 2014?
        Ei vitt.. nolo :D
        Hahahahaha


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut väittää osaavansa lukea vuosilukuja?
        Elätkö vuodessa 2014?
        Ei vitt.. nolo :D
        Hahahahaha

        Ei ole muuttunut iphonen rajoittuneisuus mitenkään vuosien varrella😂
        Ja kertoo paljon susta tuo kommentoinnin tyyli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole muuttunut iphonen rajoittuneisuus mitenkään vuosien varrella😂
        Ja kertoo paljon susta tuo kommentoinnin tyyli.

        iPhone on muuttuunut paljon vuosien varrella, on todella noloa että näin vanhoihin viesteihin vastailet luullen että asiat on edelleen näin, nolo jätkä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole muuttunut iphonen rajoittuneisuus mitenkään vuosien varrella😂
        Ja kertoo paljon susta tuo kommentoinnin tyyli.

        Sun sinappikone iästä kertoo tuo sun sekoilu 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        iPhone on muuttuunut paljon vuosien varrella, on todella noloa että näin vanhoihin viesteihin vastailet luullen että asiat on edelleen näin, nolo jätkä :D

        Sähän puhut ihan mitä sattuu😂 Aika noloa... Iphoneen ei voi ladata esim lataayoutubesta musiikkia. Testattu on joten turhaan väität vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun sinappikone iästä kertoo tuo sun sekoilu 😂

        Ja sun seko viesti kertoo... onko sulla ihan kaikki inkkarit kanootissa😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sun seko viesti kertoo... onko sulla ihan kaikki inkkarit kanootissa😁

        Mikä siinä on sekoa, eli mitä et ymmärrä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sun seko viesti kertoo... onko sulla ihan kaikki inkkarit kanootissa😁

        Ja kyllä mulla on kaikki pään sisällä tallessa, en trollaa ja auo päätä täällä niin,u sinappiprseet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä siinä on sekoa, eli mitä et ymmärrä?

        Kysytäämpä niin päin että miten mun viesti oli seko????? Ihan todellista asiaa kirjoitin, joten mikä sulta jäi ymmärtämättä??
        Ja mitä noihin sinappikommentteihin tulee, niin kertoo kyllä sun keskustelutaidoista todella paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysytäämpä niin päin että miten mun viesti oli seko????? Ihan todellista asiaa kirjoitin, joten mikä sulta jäi ymmärtämättä??
        Ja mitä noihin sinappikommentteihin tulee, niin kertoo kyllä sun keskustelutaidoista todella paljon.

        Minä esitin sulle kysymyksen kun sanoit ettei aivokapasiteettisi riitä käsittämään viestiäni jossa sanoin että puhut paskaa ja asiat on nykyään muuttuneet sekä että vastailet melkeen kymmene vuotta vanhaan viestiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähän puhut ihan mitä sattuu😂 Aika noloa... Iphoneen ei voi ladata esim lataayoutubesta musiikkia. Testattu on joten turhaan väität vastaan.

        Sinä tässä oot nolo, valuuko sinappi lahkeesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä esitin sulle kysymyksen kun sanoit ettei aivokapasiteettisi riitä käsittämään viestiäni jossa sanoin että puhut paskaa ja asiat on nykyään muuttuneet sekä että vastailet melkeen kymmene vuotta vanhaan viestiin

        Apple on pysynyt aina rajoitettuna sontaläjänä:D Asiat eivät siis ole muuttuneet 10-vuodessa:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähän puhut ihan mitä sattuu😂 Aika noloa... Iphoneen ei voi ladata esim lataayoutubesta musiikkia. Testattu on joten turhaan väität vastaan.

        Millon viimeksi siis olet tuota sivua testannut?
        Eipä ole edes


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä esitin sulle kysymyksen kun sanoit ettei aivokapasiteettisi riitä käsittämään viestiäni jossa sanoin että puhut paskaa ja asiat on nykyään muuttuneet sekä että vastailet melkeen kymmene vuotta vanhaan viestiin

        Ja minä esitin sinulle myös kysymyksen. Lueppa nyt ihan ajatuksella nuo viestit😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millon viimeksi siis olet tuota sivua testannut?
        Eipä ole edes

        Viime viikolla joten tiedän kyllä mistä puhun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viime viikolla joten tiedän kyllä mistä puhun.

        No nyt tuli semmonen vale taas että


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt tuli semmonen vale taas että

        Mikä vale????🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä vale????🤔

        Että tuo sivusto olisi toiminnassa, sehän on lopetettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että tuo sivusto olisi toiminnassa, sehän on lopetettu.

        Joo mutta voihan sieltä youtuben sivuilta kopoida linkin ja kaiken näköisiä mp3 muuntajia on netissä useitakin. Ymmärrän että et tiedä tuollasista mitään kun iphoneenhan ei voi latailla mitään biisejä mistään😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta voihan sieltä youtuben sivuilta kopoida linkin ja kaiken näköisiä mp3 muuntajia on netissä useitakin. Ymmärrän että et tiedä tuollasista mitään kun iphoneenhan ei voi latailla mitään biisejä mistään😂

        Miten tuota sivua on siis voitu käyttää ihan vasta kun se on kuopattu jo aikoja sitten?
        Eihän teidän trollien jutuissa ole puuta rikä höntää, täyttä valetta kaikki.

        Musiikin varastaminen ja lataus netistä ilman rahaa on sairasta ja laitonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta voihan sieltä youtuben sivuilta kopoida linkin ja kaiken näköisiä mp3 muuntajia on netissä useitakin. Ymmärrän että et tiedä tuollasista mitään kun iphoneenhan ei voi latailla mitään biisejä mistään😂

        Lisään vielä että en tosiaan tiedä, harrastekija muusikkona ostan ja vältän piratismia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tuota sivua on siis voitu käyttää ihan vasta kun se on kuopattu jo aikoja sitten?
        Eihän teidän trollien jutuissa ole puuta rikä höntää, täyttä valetta kaikki.

        Musiikin varastaminen ja lataus netistä ilman rahaa on sairasta ja laitonta.

        Jos iphoneen pystyisi lataamaan netistä musiikkia niin silloin se olisi varmasti ihan ok mutta kun ei voi niin pitää jotakin puolustuspuhetta keksiä😂
        Sehän on ihan vakiolause iphonen omistajilta että jos iphonesta ei jotain löydy mitä androidissa on, niin silloin on kyse turhasta toiminnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos iphoneen pystyisi lataamaan netistä musiikkia niin silloin se olisi varmasti ihan ok mutta kun ei voi niin pitää jotakin puolustuspuhetta keksiä😂
        Sehän on ihan vakiolause iphonen omistajilta että jos iphonesta ei jotain löydy mitä androidissa on, niin silloin on kyse turhasta toiminnosta.

        Ei se piratismia muuta millään kohin hyväksytyksi, kaikki piraatin lataajat joutaisi saada sakot.
        Kyllä iPhonessa on tiedoston hallinta, on muuten parempi kuin androidissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos iphoneen pystyisi lataamaan netistä musiikkia niin silloin se olisi varmasti ihan ok mutta kun ei voi niin pitää jotakin puolustuspuhetta keksiä😂
        Sehän on ihan vakiolause iphonen omistajilta että jos iphonesta ei jotain löydy mitä androidissa on, niin silloin on kyse turhasta toiminnosta.

        Oletko valmis maksamaan korvauksen?
        https://murobbs.muropaketti.com/threads/hedman-partnersilta-kiristyskirje.1213329/page-1736


    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5580
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3557
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1672
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      206
      1656
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      78
      1102
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1088
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      819
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      818
    Aihe