Mistä AA-kupin liivejä?

tissitön...

Mistä löytäisi keski-ikäiselle naiselle sopivia AA-kupin rintaliivejä? En ole vielä löytänyt yhtään nettikauppaa jossa valikoimat ulottuisivat myös AA-kuppeihin, yleensä A-kuppi on pienin saatavilla oleva koko.

56

5844

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vähän olet
      • tissitön...

        Minulla ei ole luottokorttia (enkä voi edes sellaista saada koska ei ole vakityöpaikkaa) joten kyseeseen tulevat vain kotimaiset nettikaupat joissa voi maksaa normaalilla tilisiirrolla.


      • pikku vinkki
        tissitön... kirjoitti:

        Minulla ei ole luottokorttia (enkä voi edes sellaista saada koska ei ole vakityöpaikkaa) joten kyseeseen tulevat vain kotimaiset nettikaupat joissa voi maksaa normaalilla tilisiirrolla.

        Ihana nettishoppaustieto eteenpäin kerrottavaksi:

        Sampopankin visa electron menee aitona visana läpi monissa verkkokaupoissa, ja monissa verkkokaupoissa on myös paypal -vaihtoehto johon voi liittää minkä tahansa pankin visa electronin kunhan siinä on ulkomainen verkkomaksuominaisuus päällä. Ei minullakaan ole luottokorttia (valinta, ei pakko) ja hyvin sujuu ulkomailta ostelu tarvittaessa. Otin sampopankkiin "säästötilin" jossa ei ole mitään kuukausimaksuja (aikuisillakaan) ja electronin josta maksan 50 senttiä kuussa. Säästötililtä saa tehdä veloituksia 2 kertaa kuussa maksutta, ylimääräiset maksavat euron tai puolitoista. Laitan sinne rahaa perustililtä tilipäivänä sen verran kun on kuukaudessa nettishoppailuvaraa ja jos joku sinne tilille pääsee jostain syystä niin ei sillä 50-100e paljon juhlita ja miinukselle sitä tiliä ei voi kriminaalit vetää kun ainoa väylä on electron jolle ei ole luottoa. Ihan kelpo diili.


      • AA-kuppia,kiitos
        pikku vinkki kirjoitti:

        Ihana nettishoppaustieto eteenpäin kerrottavaksi:

        Sampopankin visa electron menee aitona visana läpi monissa verkkokaupoissa, ja monissa verkkokaupoissa on myös paypal -vaihtoehto johon voi liittää minkä tahansa pankin visa electronin kunhan siinä on ulkomainen verkkomaksuominaisuus päällä. Ei minullakaan ole luottokorttia (valinta, ei pakko) ja hyvin sujuu ulkomailta ostelu tarvittaessa. Otin sampopankkiin "säästötilin" jossa ei ole mitään kuukausimaksuja (aikuisillakaan) ja electronin josta maksan 50 senttiä kuussa. Säästötililtä saa tehdä veloituksia 2 kertaa kuussa maksutta, ylimääräiset maksavat euron tai puolitoista. Laitan sinne rahaa perustililtä tilipäivänä sen verran kun on kuukaudessa nettishoppailuvaraa ja jos joku sinne tilille pääsee jostain syystä niin ei sillä 50-100e paljon juhlita ja miinukselle sitä tiliä ei voi kriminaalit vetää kun ainoa väylä on electron jolle ei ole luottoa. Ihan kelpo diili.

        Sen verran olen käynyt läpi näitä ulkomaisia AA-lingerie-verkkokauppoja (AA-kuppia myyviä alusvaateverkkokauppoja), että kun ottaa huomioon nuo toimituskulut ja mahdolliset tullimaksut, laskun kokonaissumma hirvittää. Olen päättänyt opetella ompelemaan itse AA-kupin liivejä vaikka en varsinaisesti mikään käsityöihminen olekaan. Pidemmän päälle se tulee halvemmaksi ja tietääpähän varmuudella saavansa juuri omille mitoilleen sopivat. Verkkokaupoista kun tilaa, ei sovitusmahdollisuutta ole.


      • hhihihih
        tissitön... kirjoitti:

        Minulla ei ole luottokorttia (enkä voi edes sellaista saada koska ei ole vakityöpaikkaa) joten kyseeseen tulevat vain kotimaiset nettikaupat joissa voi maksaa normaalilla tilisiirrolla.

        sieltä saa


      • Lindexit ja Seppälät
        hhihihih kirjoitti:

        sieltä saa

        Ei löytynyt minun kokoani AA80, kyllä siellä oli joitakin AA70 kokoja.


      • järkeä?
        AA-kuppia,kiitos kirjoitti:

        Sen verran olen käynyt läpi näitä ulkomaisia AA-lingerie-verkkokauppoja (AA-kuppia myyviä alusvaateverkkokauppoja), että kun ottaa huomioon nuo toimituskulut ja mahdolliset tullimaksut, laskun kokonaissumma hirvittää. Olen päättänyt opetella ompelemaan itse AA-kupin liivejä vaikka en varsinaisesti mikään käsityöihminen olekaan. Pidemmän päälle se tulee halvemmaksi ja tietääpähän varmuudella saavansa juuri omille mitoilleen sopivat. Verkkokaupoista kun tilaa, ei sovitusmahdollisuutta ole.

        Esimerkiksi Figleavesin liivien hinnat ovat punnissa, ja punnan kurssi on lähes yksi yhteen euron kanssa (ottakaa huomioon, että luottokorttiyhtiöt käyttävät esim. Forexia huomattavasti edullisempaa kurssia!)

        Jos sama liivi maksaa Figleavesilla £28 ja Stockmannilla 55€, niin voi miettiä, kumpi tulee halvemmaksi..postikulut per paketti ovat noin £5,50 eikä EU:n sisällä kanneta tulleja.

        Tämä nyt vaan esimerkkinä.


      • diipadaapadaa
        pikku vinkki kirjoitti:

        Ihana nettishoppaustieto eteenpäin kerrottavaksi:

        Sampopankin visa electron menee aitona visana läpi monissa verkkokaupoissa, ja monissa verkkokaupoissa on myös paypal -vaihtoehto johon voi liittää minkä tahansa pankin visa electronin kunhan siinä on ulkomainen verkkomaksuominaisuus päällä. Ei minullakaan ole luottokorttia (valinta, ei pakko) ja hyvin sujuu ulkomailta ostelu tarvittaessa. Otin sampopankkiin "säästötilin" jossa ei ole mitään kuukausimaksuja (aikuisillakaan) ja electronin josta maksan 50 senttiä kuussa. Säästötililtä saa tehdä veloituksia 2 kertaa kuussa maksutta, ylimääräiset maksavat euron tai puolitoista. Laitan sinne rahaa perustililtä tilipäivänä sen verran kun on kuukaudessa nettishoppailuvaraa ja jos joku sinne tilille pääsee jostain syystä niin ei sillä 50-100e paljon juhlita ja miinukselle sitä tiliä ei voi kriminaalit vetää kun ainoa väylä on electron jolle ei ole luottoa. Ihan kelpo diili.

        Ei se minun käsittääkseni mene läpi minään aitona visana, vaan ihan itsenään eli visa electronina, joka on täysin käypä ja hyväksytty maksuvaihtoehto useissa nettifirmoissa. Tiirailepa vähän tarkemmin niitä korttien kuvia, joista näet mitkä kortit käyvät maksuvälineenä niissä firmoissa joista olet electronilla tilannut, ja huomaat että siellä se Visa Electron -kuvake on muiden joukossa. Niille jotka eivät usko, käykää vaikka katsomassa www.figleaves.com sivun alareunaa: Visa Electron -kuvake on tällä hetkellä kuudes vasemmalta, ennen PayPal-kuvaketta.

        Joten turha enää itkeä En omista luottokorttia -tekosyytä sille, miksi muka ei voi tilata netistä ulkomailta liivejä ;) Halvemmalla sieltä saa oikeankokoisia laadukkaita liivejä kuin Suomesta mistään, ja se on ihan asennekysymys, paljonko haluaa alusvaatteista maksaa. Minä ainakin tilaan mieluummin hyvää laatua kohtuuhintaan ulkomailta, kuin ostan huonoa laatua tai maksan hyvästä laadusta ylihintaa Suomessa.


      • diipadaapadaa
        AA-kuppia,kiitos kirjoitti:

        Sen verran olen käynyt läpi näitä ulkomaisia AA-lingerie-verkkokauppoja (AA-kuppia myyviä alusvaateverkkokauppoja), että kun ottaa huomioon nuo toimituskulut ja mahdolliset tullimaksut, laskun kokonaissumma hirvittää. Olen päättänyt opetella ompelemaan itse AA-kupin liivejä vaikka en varsinaisesti mikään käsityöihminen olekaan. Pidemmän päälle se tulee halvemmaksi ja tietääpähän varmuudella saavansa juuri omille mitoilleen sopivat. Verkkokaupoista kun tilaa, ei sovitusmahdollisuutta ole.

        Sinulla on ihan yhtäläinen sovitusmahdollisuus verkkokaupasta tilatessasi kuin jos ostat liikkeestä. Erona on, että netistä tilatessasi sovitat tuotteet niiden saavuttua rauhassa kotonasi, pystyt testaamaan miten liivit istuvat vaikka kaikkien erilaisten paitojesi ja toppiesi ym. yläosiesi alla, ja sitten saat rauhassa harkita ostostasi vaikka parinkin yön yli haluatko sen pitää vai joutaako palauttaa. Jos päädyt palautukseen, se on täysin maksutonta Suomessa, mikäli firmalla on Postin kanssa sovittu asiakaspalautussopimus. Ulkomaille esim. Englantiin palauttaessasi maksat n. 6-8 euroa, mutta vaihtotilauksen saat täysin ilman postituskuluja (eli jos haluat vaihtaa tuotteen eri kokoiseen tai kokonaan eri tuotteeseen). Jos tiedät oikean liivikokosi ja mitkä mallit ja merkit sinulle sopivat parhaiten ei virhetilauksia juuri tule. Ja näin voit onnistuneen tilauksen saavuttua huomata ostaneesi laadukkaat liivit kohtuulliseen hintaan vieläpä parhaimmassa tapauksessa suoraan kotiovellesi tai vähintään lähipostiisi toimitettuna.

        Itseäni on pitkään jo kummastuttanut ihmisten vinkuna siitä, että kun netistä tilaa ei ole sovitusmahdollisuutta. Luuleeko kaikki, että netistä tilattuja alusvaatteita ei saa palauttaa? Ilmeisesti. Niin ei kuitenkaan ole, palautusoikeus on. Tietysti siinä pätee samat säännöt kuin muissakin palautuksissa, tuotteissa on oltava kaikki laput paikallaan ja niiden on oltava käyttämättömiä, mutta toki niitä siis saa sovittaa, jopa alushousuja kunhan pitää omat alushousunsa jalassa ja sovittaa uusia niiden päälle.

        Mielestäni mahdollisista ulkomaille palautuksista aiheutuvat kustannukset ovat aika pieni hinta verrattuna siihen, mitä joutuisit maksamaan, kun ostat samat tai vastaavat liivit alusvaatekaupasta Suomessa. Täällä on niin törkeä hintataso, plus siihen vielä matkakustannukset päälle jos asut pienellä syrjäisellä paikkakunnalla. Mielestäni on myös huomattavan paljon mukavampi sovittaa rauhassa kotona kuin ahtaissa hikisissä sovituskopeissa myyjien ja muiden ohikulkijoiden huohotellessa verhon raosta. Ei myöskään tippaakaan houkuta ajatus joutua vartijoiden valvontakameratirkistelyn uhriksi, vaikka kai se pitäisi kohteliaisuutena ottaa jos joku juuri minua haluaa tirkistellä. Silti, ei kiitos, tilaan liivini mielummin netistä ja nautin näin kaikin puolin mukavammasta liivishoppailusta.


      • 3+13=16
        hhihihih kirjoitti:

        sieltä saa

        KappAhlissa, Seppälässä, Anttilassa, kaikissa paikoissa löytyi AA-kokoa (paitsi Seppälästä ei niin helpolla löytänyt, mutta kuitenkin löytyi, mutta Anttilasta en löytänyt ollenkaan). Ostin omat ensimmäiset rintaliivini nyt sitten KappAhlista. ;) Siellä on hyviä ja _pienikokoisille hyvät valikoimat_. Olen 12 v, mutta osaan sanoa, että siellä ei ollut pelkästään Ressua ja vaaleanpunaista, ett'ä löytyi sieltä aikuismaisimpiakin. :DD Itsekään en pidä niistä, jotka tekevät rinnoista kamalan ison näköiset, ne ovat hirveät, itse otin vaan sellaiset, että nännit pysyy piilossa, muokkailee rinnat kauniin muotoisiksi ja tukevat. ;)


    • että käytät väärää kokoa

      Siis sehän on tilastollinen fakta että suurin osa naisista käyttää väärän kokoisia rintaliivejä vieläpä yhdistelmällä liian suuri ympärys liian pieni kuppi. En tietenkään väitä että sinäkin kuuluisit tähän ryhmään, mutta se on hyvin todennäköistä.

      Eli kokeileppa nykyisiä liivejä päällä löysimmällä hakasella että nouseeko selkäosa ylös ja montako sormea saat helpohkosti alle. Jos selkäosa nousee selästä ja saat helposti venytettyä selkäosaa irti selästä ns. "nostettua selkäosaa" niin silloin sinulla on liian iso ympärys.. Jos kupit ovat sinulle tässä koossa sopivat niin silloin ostat pienemmän ympäryksen ja A (tai B jos ympärys Todella löysä ja samalla huomattavasti pienemmän ympäryksen)

      En siis todellakaan väitä että kuuluisit tähän ryhmään mutta jos kuulut sehän on tavallaan hyvä koska silloin sinun ei tarvitse etsiä enää AA liivejä..

      • tissitön...

        Tähän asti olen käyttänyt A80 tai A75 kokoja mutta kun kävin Triumphin sivuilla ja laskin siellä oman oikean kokoni liivilaskurilla tuloksena oli, että kokoni on AA75. Triumphin luulisi jotain tietävän liivien mitoituksesta. Tältä pohjalta lähden nyt etsimään sopivia liivejä koosta AA75-AA80 kun vaan ensin löytäisi suomalaisen nettikaupan josta näitä kokoja saa. Kaupungissani on pari tosi kallista erikoisliikettä joista saa ainakin joitakin liivimalleja AA-kupilla, hinnat ovat tietenkin aivan eri luokkaa erikoisliikkeissä ja muutenkin minua niin nolottaa mennä tuollaiseen pieneen liikeeseen jossa väkisinkin joutuu paljon myyjän kanssa tekemisiin. Myyjä tietenkin heti kysyisi kokoani ja olisi niin äärimmäisen noloa kertoa näitä omia mitättömiä mittoja. Vielä nolompaa jos myyjä tulisi mittanauhan kanssa mittailemaan tissejäni.


      • että käytät väärää kokoa
        tissitön... kirjoitti:

        Tähän asti olen käyttänyt A80 tai A75 kokoja mutta kun kävin Triumphin sivuilla ja laskin siellä oman oikean kokoni liivilaskurilla tuloksena oli, että kokoni on AA75. Triumphin luulisi jotain tietävän liivien mitoituksesta. Tältä pohjalta lähden nyt etsimään sopivia liivejä koosta AA75-AA80 kun vaan ensin löytäisi suomalaisen nettikaupan josta näitä kokoja saa. Kaupungissani on pari tosi kallista erikoisliikettä joista saa ainakin joitakin liivimalleja AA-kupilla, hinnat ovat tietenkin aivan eri luokkaa erikoisliikkeissä ja muutenkin minua niin nolottaa mennä tuollaiseen pieneen liikeeseen jossa väkisinkin joutuu paljon myyjän kanssa tekemisiin. Myyjä tietenkin heti kysyisi kokoani ja olisi niin äärimmäisen noloa kertoa näitä omia mitättömiä mittoja. Vielä nolompaa jos myyjä tulisi mittanauhan kanssa mittailemaan tissejäni.

        Siis kyllä liivit jonkin verran vaihtelee merkeittäin ja malleittain mutta oikeasti laskureihin EI ole luottamista.. Pistä ne 75A päälle ja kokeile onko se ympärys liian suuri. Se on jos selkäosan alle saa enemmän kun kaks sormea suht helposti tai jos edessä rintojen välissä oleva kaari osa on irrallaan rintakehästä. Ja jos tuo 75A on kupiltaan hyvä, ei siis jää tyhjää tilaa (tai jopa on liian vähän tilaa = nelostissit) niin 75AA on luultavimmin liian pieni kupiltaan. Mutta kannattaa mennä kunnon asiantuntevaan liikkeeseen vaikka niitä täältä suomesta ei kauheasti löydy, minulle on nääs monesta meinattu kaupata väärää kokoa kun oikeaa kokoa minulle ei ole ollut tarjolla. Omasta kokemuksesta lähinnä vain Changessa ja Funky Ladyssa on asiantuntevaa palvelua.


      • pihalla olet
        tissitön... kirjoitti:

        Tähän asti olen käyttänyt A80 tai A75 kokoja mutta kun kävin Triumphin sivuilla ja laskin siellä oman oikean kokoni liivilaskurilla tuloksena oli, että kokoni on AA75. Triumphin luulisi jotain tietävän liivien mitoituksesta. Tältä pohjalta lähden nyt etsimään sopivia liivejä koosta AA75-AA80 kun vaan ensin löytäisi suomalaisen nettikaupan josta näitä kokoja saa. Kaupungissani on pari tosi kallista erikoisliikettä joista saa ainakin joitakin liivimalleja AA-kupilla, hinnat ovat tietenkin aivan eri luokkaa erikoisliikkeissä ja muutenkin minua niin nolottaa mennä tuollaiseen pieneen liikeeseen jossa väkisinkin joutuu paljon myyjän kanssa tekemisiin. Myyjä tietenkin heti kysyisi kokoani ja olisi niin äärimmäisen noloa kertoa näitä omia mitättömiä mittoja. Vielä nolompaa jos myyjä tulisi mittanauhan kanssa mittailemaan tissejäni.

        Ei laskurilla voi määrittää oikeaa liivikokoaan. Sovittaminen on ainoa keino, ja erikoisliikkeen myyjä ei tule kyttäämään tai mittaamaan sinua, jos et pyydä. Kaipa nuo mitat ulospäin näkyvät, tuskin myyjä sitä tai tätä ajattelee mitoistasi.


      • tissitön...
        pihalla olet kirjoitti:

        Ei laskurilla voi määrittää oikeaa liivikokoaan. Sovittaminen on ainoa keino, ja erikoisliikkeen myyjä ei tule kyttäämään tai mittaamaan sinua, jos et pyydä. Kaipa nuo mitat ulospäin näkyvät, tuskin myyjä sitä tai tätä ajattelee mitoistasi.

        Keräsin kaiken rohkeuteni ja menin liivien erikoisliikkeeseen. Kuinka ollakaan myyjä tuli puoliväkisin mittanauhan kanssa sovituskoppiin ja alkoi mittailemaan tissejäni. Eikä siinä kaikki. Myyjä PURISTELI tissejäni muka kokeillakseen kuppien istuvuutta! Voi tätä nöyryytyksen määrää! En taatusti enää koskaa astu jalallani mihinkään alusvaateliikkeeseen. Jos ei löydy sopivia liivejä tavarataloista ja marketeista, lopetan kokonaan liivien käytön mieluummin kuin suostun tuollaiseen häpeälliseen mittailu- ja puristelusessioon. Liikkeen sovituskopeissa ei ollut lukittavia ovia vaan perinteinen ilmavirran mukana heiluva verho näkösuojana. Liikkeessä oli myös eräs mieshenkilö samanaikaisesti ja kauhuissani mietin, että mitä jos tuo äijä tulee kurkkimaan verhojen raosta. Ties vaikka kännykkäkameralla kuvaa minun olemattomia tissejäni ja laittaa nettiin kuvat kaikkien naurettavaksi.


      • pakko olla provo
        tissitön... kirjoitti:

        Keräsin kaiken rohkeuteni ja menin liivien erikoisliikkeeseen. Kuinka ollakaan myyjä tuli puoliväkisin mittanauhan kanssa sovituskoppiin ja alkoi mittailemaan tissejäni. Eikä siinä kaikki. Myyjä PURISTELI tissejäni muka kokeillakseen kuppien istuvuutta! Voi tätä nöyryytyksen määrää! En taatusti enää koskaa astu jalallani mihinkään alusvaateliikkeeseen. Jos ei löydy sopivia liivejä tavarataloista ja marketeista, lopetan kokonaan liivien käytön mieluummin kuin suostun tuollaiseen häpeälliseen mittailu- ja puristelusessioon. Liikkeen sovituskopeissa ei ollut lukittavia ovia vaan perinteinen ilmavirran mukana heiluva verho näkösuojana. Liikkeessä oli myös eräs mieshenkilö samanaikaisesti ja kauhuissani mietin, että mitä jos tuo äijä tulee kurkkimaan verhojen raosta. Ties vaikka kännykkäkameralla kuvaa minun olemattomia tissejäni ja laittaa nettiin kuvat kaikkien naurettavaksi.

        En voi mitään, mutta tämä kirjoittaja on joko provo tai hänellä on jonkinsortin mielenterveyden ongelma.

        Kukaan liivimyyjä ei taatusti puristele, eikä ylipäätään kovinkaan montaa ihmistä kiinnosta toisen ihmisen rintavarustus.


      • "ramatisoi"
        tissitön... kirjoitti:

        Keräsin kaiken rohkeuteni ja menin liivien erikoisliikkeeseen. Kuinka ollakaan myyjä tuli puoliväkisin mittanauhan kanssa sovituskoppiin ja alkoi mittailemaan tissejäni. Eikä siinä kaikki. Myyjä PURISTELI tissejäni muka kokeillakseen kuppien istuvuutta! Voi tätä nöyryytyksen määrää! En taatusti enää koskaa astu jalallani mihinkään alusvaateliikkeeseen. Jos ei löydy sopivia liivejä tavarataloista ja marketeista, lopetan kokonaan liivien käytön mieluummin kuin suostun tuollaiseen häpeälliseen mittailu- ja puristelusessioon. Liikkeen sovituskopeissa ei ollut lukittavia ovia vaan perinteinen ilmavirran mukana heiluva verho näkösuojana. Liikkeessä oli myös eräs mieshenkilö samanaikaisesti ja kauhuissani mietin, että mitä jos tuo äijä tulee kurkkimaan verhojen raosta. Ties vaikka kännykkäkameralla kuvaa minun olemattomia tissejäni ja laittaa nettiin kuvat kaikkien naurettavaksi.

        Asioita.Niin liivin myyjän/ammattiihmisen on joskus oltava joskun "kovakourainen",mutta lempeästi.


      • 70C

        Miksi AA-rintsuja pitäis käyttää? Jos ei ole tissejä niin ei tarvi rintsikoita!


    • tarvitsetko
      • tissitön...

        Tottakai tarvitsen. En halua antaa itsestäni mitään rietasta kuvaa ulospäin mikä väistämättä tulee jos keski-ikäinen nainen antaa nännien puseronsa alta nöpöttää. Tissit liikkuvat kävellessä ja se tekee kipeää liivittömälle.


      • D-kuppi että pätkähti
        tissitön... kirjoitti:

        Tottakai tarvitsen. En halua antaa itsestäni mitään rietasta kuvaa ulospäin mikä väistämättä tulee jos keski-ikäinen nainen antaa nännien puseronsa alta nöpöttää. Tissit liikkuvat kävellessä ja se tekee kipeää liivittömälle.

        Nämä liivienkokolaskurit ovat kyllä niin toisistaan poikkeavia, että täytyy vaan ihmetellä...

        Käytän normaalisti liivejä kokoa 75B. Tarkistin omilla mitoillani nuo laskurit ja sain ladynet.fin laskurilla kookseni 75A, Triumphin laskurilla sain 75B ja dadaa...... lumingerien laskurilla 70D.... :O !!!!!!!!!!

        Viimeksi mainittu kauppahan myy ainoastaan D-kuppia ja siitä isompia, joten johtuneisikohan tuo tulos ehkä pikkuisen siitä..... Ei järin luottamusta herättävää.

        Kerroin tuossa mihellenikin, että eihän tässä mitään silikoneja tarvitakaan kun on jo omasta takaa D-kupit......:D!!!


      • -mathilde-
        D-kuppi että pätkähti kirjoitti:

        Nämä liivienkokolaskurit ovat kyllä niin toisistaan poikkeavia, että täytyy vaan ihmetellä...

        Käytän normaalisti liivejä kokoa 75B. Tarkistin omilla mitoillani nuo laskurit ja sain ladynet.fin laskurilla kookseni 75A, Triumphin laskurilla sain 75B ja dadaa...... lumingerien laskurilla 70D.... :O !!!!!!!!!!

        Viimeksi mainittu kauppahan myy ainoastaan D-kuppia ja siitä isompia, joten johtuneisikohan tuo tulos ehkä pikkuisen siitä..... Ei järin luottamusta herättävää.

        Kerroin tuossa mihellenikin, että eihän tässä mitään silikoneja tarvitakaan kun on jo omasta takaa D-kupit......:D!!!

        Olet varmaan laittanut väärät mitat vahingossa, luepa tarkkaan mikä mitta tulee mihinkin, joissain ensin tulee rinnanympärys, toisissa ensin tulee rinnanalus...

        Kyllä mulle tuli samoilla mitoilla aivan tismalleen sama tulos kaikista kolmesta.


      • vaikka juoksisit
        tissitön... kirjoitti:

        Tottakai tarvitsen. En halua antaa itsestäni mitään rietasta kuvaa ulospäin mikä väistämättä tulee jos keski-ikäinen nainen antaa nännien puseronsa alta nöpöttää. Tissit liikkuvat kävellessä ja se tekee kipeää liivittömälle.

        Jos et halua ostaa sopivia liivejä liiviliikkeestä, niin osta sloggin tai jonkin toisen valmistajan toppeja sinne paidan alla pidettäväksi, niin pysyy nännit kurissa. Rintasi ovat niin olemattomat, että sen vuoksi et todellakaan tarvitse liivejä, varsinkin kun niiden hankkiminen tuntuu olevan kovin vaikeaa. Topit on helppo ostaa, ja istuvat varmasti.


      • saattavat kuitenkin
        vaikka juoksisit kirjoitti:

        Jos et halua ostaa sopivia liivejä liiviliikkeestä, niin osta sloggin tai jonkin toisen valmistajan toppeja sinne paidan alla pidettäväksi, niin pysyy nännit kurissa. Rintasi ovat niin olemattomat, että sen vuoksi et todellakaan tarvitse liivejä, varsinkin kun niiden hankkiminen tuntuu olevan kovin vaikeaa. Topit on helppo ostaa, ja istuvat varmasti.

        Topit pitävät nännit kurissa kyllä, mutta eivät tue ja vastoin kaikkia oletuksia myös todella pienet rinnat tarvitevat tukea, etteivät ala aikaa myöten roikkumaan. Liiveillä pienirintainen voi myös vaikuttaa muuhun pukeutumiseensa, sitä myötä ulkonäköönsä ja täten myös itsetuntoonsa. Tämä pätee myös isorintaisiin. Topeilla myös saadaan aikaan pienirintaiselle miehinen ulkonäkö, eivätkä edes vaatteet istu nätisti päälle, vaan roikkuvat edestä. Näin ainakin, jos olet muuten ns. normaalivartaloinen, mutta rinnaton nainen. Pienirintainen voi korjata tämän vaateongelman liiveillä. Naisten vaatteethan on usein muotoon ommeltu.


      • liivitön...
        vaikka juoksisit kirjoitti:

        Jos et halua ostaa sopivia liivejä liiviliikkeestä, niin osta sloggin tai jonkin toisen valmistajan toppeja sinne paidan alla pidettäväksi, niin pysyy nännit kurissa. Rintasi ovat niin olemattomat, että sen vuoksi et todellakaan tarvitse liivejä, varsinkin kun niiden hankkiminen tuntuu olevan kovin vaikeaa. Topit on helppo ostaa, ja istuvat varmasti.

        Juuri liiviliikkeissä ei ollut sopivia, myyjä yritti tarjota yhtä kuppikokoa isompaa vaikkei se ole sopiva minulle. Jos asuisin pääkaupunkiseudulla voisin helposti käydä teetättämässä sopivat liivit erikoisliikkeessä. Mutta kun asun toisella puolella Suomea tulisi matkakulut kestämättömiksi jos kävisin Helsingissä sovituksissa. En usko, että jos lähetän mittani sähköpostilla erikoisliikkeeseen saisin yhtään sen sopivammat liivit kuin jos tilaisin jostakin verkkokaupasta. Ps. ensimmäiset omat tekemät rintsikat ovat tekeillä ja hyvältä näyttää.


      • joopajoopajoo
        -mathilde- kirjoitti:

        Olet varmaan laittanut väärät mitat vahingossa, luepa tarkkaan mikä mitta tulee mihinkin, joissain ensin tulee rinnanympärys, toisissa ensin tulee rinnanalus...

        Kyllä mulle tuli samoilla mitoilla aivan tismalleen sama tulos kaikista kolmesta.

        mitat.
        Eli rinnan päältä 89cm ja alta 75cm.
        Ladynetin laskuri antaa kooksi 75A, Triumphin 75B (jota normaalisti käytän) ja Lumingerie tuon hulvattoman 70D.
        Kokeilin tuossa viimeksi kaupoilla käydessäni huvikseni tuota 70D kokoa ja herttileijaa! tissejä olis mahtunut kahdet kuhinkin kuppiin!


      • törröttävät...
        vaikka juoksisit kirjoitti:

        Jos et halua ostaa sopivia liivejä liiviliikkeestä, niin osta sloggin tai jonkin toisen valmistajan toppeja sinne paidan alla pidettäväksi, niin pysyy nännit kurissa. Rintasi ovat niin olemattomat, että sen vuoksi et todellakaan tarvitse liivejä, varsinkin kun niiden hankkiminen tuntuu olevan kovin vaikeaa. Topit on helppo ostaa, ja istuvat varmasti.

        vaikka itse rinnat ovat olemattoman pienet. Mikään toppi ja T-paitayhdistelmä ei riitä estämään törröttämistä.


      • aa-70
        vaikka juoksisit kirjoitti:

        Jos et halua ostaa sopivia liivejä liiviliikkeestä, niin osta sloggin tai jonkin toisen valmistajan toppeja sinne paidan alla pidettäväksi, niin pysyy nännit kurissa. Rintasi ovat niin olemattomat, että sen vuoksi et todellakaan tarvitse liivejä, varsinkin kun niiden hankkiminen tuntuu olevan kovin vaikeaa. Topit on helppo ostaa, ja istuvat varmasti.

        Kuule mulla on aa-tissit ja ilman rintaliivejä en pärjäisi.Ne liikku ihan samalla lailla kuin c-kupin tissit


      • Niin se vain on
        tissitön... kirjoitti:

        Tottakai tarvitsen. En halua antaa itsestäni mitään rietasta kuvaa ulospäin mikä väistämättä tulee jos keski-ikäinen nainen antaa nännien puseronsa alta nöpöttää. Tissit liikkuvat kävellessä ja se tekee kipeää liivittömälle.

        Mitä jos se ei olisikaan "rietaskuva",vaan aikuisen "naisenkuva".Suojele nänninpäät asiallisesti,ja ,se on elämää.


    • pikkutissi

      Sellon Figura-shopista löytyy paljon erilaisia AA-liivejä. Myös Fanky_Ladyssä on pienillä kupeilla varustettuja liivejä. Niillä on eri liikkeissä aina erilaiset valikoimat, joten pitää tsekata kaikki liikkeet erikseen.

    • normaaleista kaupoista

      eli olen löytänyt mm. halpahallista, prismasta. itselläni on 80AA. ja hyvin olen löytäny ns. ruokakaupoista. kysyt vaikka myyjältä=)

      • yxAA

        Prismassa on kaikki Finnwearin AA-liivit lapsellisen mallisia kuoseiltaan ja väriltään (ilmeisesti tarkoitettuja jollekin 11-vuotiaalle) ja kaikki näkemäni AA-liivit olivat topattuja. Ei kai pienirintaisuus ole mikään sairaus jota pitää yrittää peittää toppauksilla? Eikö pienirintaisella ole oikeutta olla sellainen kuin on? Miksi liivien valmistajat automaattisesta olettavat, että kaikki pienirintaiset naiset haluavat näyttää rehevämmiltä kuin ovatkaan?


      • 6x2=AA
        yxAA kirjoitti:

        Prismassa on kaikki Finnwearin AA-liivit lapsellisen mallisia kuoseiltaan ja väriltään (ilmeisesti tarkoitettuja jollekin 11-vuotiaalle) ja kaikki näkemäni AA-liivit olivat topattuja. Ei kai pienirintaisuus ole mikään sairaus jota pitää yrittää peittää toppauksilla? Eikö pienirintaisella ole oikeutta olla sellainen kuin on? Miksi liivien valmistajat automaattisesta olettavat, että kaikki pienirintaiset naiset haluavat näyttää rehevämmiltä kuin ovatkaan?

        Prismassa ei ole lapsellisia malleja,tai ainakaan porissa.Ihan yksivärisiä siellä oli enkä minä nähnyt topattuja.Jos haluat aikuismaisia(pitsisiä ym.)kannattaa mennä lindexiin,siellä ei ole(taas jälleen porin lindexeissä) AA:ta mutta minulla on n.AA70 rinnat ja lindexin A liivit on suunnilleen samankokoisia kuin prisman ja citymarketin(olen testannut).Onnea etsimiselle!
        peeäs.prismassa oli värejä mitä itse kattelin(eli oli varmaan muitakin)mm.musta,vaalean- ja tummansininen,harmaa ja ruudullinen.


    • -mathilde-

      Satuin eilen käväisemään Helsingissä sellaisessa liiviliikkeessä joka mulle oli uusi tuttavuus, eli Lady's Laces ja osoite oli Kasarmikatu 27, muistaakseni (ihan Eteläespan lähellä).

      Olen itse E-kuppinen, mutta näytti että liikkeessä oli nättejä liivejä joka kokoon. Ja myyjä kertoi että tilaavat mielellään tuotteita suoraan jos asiakkalle ei löydy kaupasta sopivaa.

      Kannattaa siis tarkistaa, saisiko heidän kauttaan hyvät AA-kupin liivit... vaikka maksais vähän enemmän.

      • Angetha F

        ja ylihintaa vain 90%
        No, ei se ole tyhmä joka pyytää...


    • Tissit on

      Aa/a cupin rinnat ovat niin olemattoman pieniä et ei ne mitään liivejä tueksi tarvitse, kun ei ole mitn tuettavaa.

      Tietty, jos välttämättä haluut jtn ni mene johonkin "lasten" puotiin ja osta sieltä ensirintsikat tai joku vastaava toppi.

      • 70A

        Jahas? Tekstin perusteella et taida puhua kokemuksen äänellä? Kai sitä ihminen saa itse päätellä, tarvitseeko tukea vai ei. Ja entäs nännien peittäminen, ei niitä lastenputiikkien pikkuisilla kangaslappusilla saa piiloon, vaikka kuinka lauta olisi. Sopivasta ympäryksestä puhumattakaan.


    • - Ei ole luotettava!

      Ystävälleni kävi yrityksen kanssa huonosti. Hän tilasi ensin Pure Lime Sports Support bra 091 -urheiluliivit ja ne sopi oikein hyvin. Myöhemmin hän tilasi sähköpostitarjouksen perusteella samanlaiset, mutta ne lähettikin eri liivit. Merkki, malli ja koko oli sama, mutta materiaali eri. Ehkä joku halpa jäljennös? Elastaania oli vain 10% kun aidoissa on 15%. Liivit ei mahtunu päälle, koska joustoa ei löytyny. Ystävä lähetti liivit takaisin ja pyysi oikeita tilalle. No ei löytynyt varastosta. Lupasivat hyvittää ja takaisin tuli vain osa summasta.

      Tällä hetkellä AALingerien nettimyynti on suljettu.

      • jaaaaaha

        En kyllä kehtää mennä kauppaan ostaan jos joku tuttu tulee.. oon 11 ja mua ärsyttää se ku en voi pitää vaatteita, mitä haluisiN.kaikki näkyy ja tulee "läpi" ... ITELLÄ ON NYT SNOOPYT, MUTTA NIISSÄ ON JOTAIN IHME VIIRUJA. JA MUUTENKIN OIS KIVA SAADA VÄHÄN ENEMMÄN, ETTEI TAVI MITÄÄN LIIAN ISOJA PAITOJA KOULUSSA KÄYTTÄÄ KUN ON LIIVIT PESUSSA. Tietäiskö kukaan kotimaista nettikauppaa jossa olis AA75 kokoa ?


      • yx w
        jaaaaaha kirjoitti:

        En kyllä kehtää mennä kauppaan ostaan jos joku tuttu tulee.. oon 11 ja mua ärsyttää se ku en voi pitää vaatteita, mitä haluisiN.kaikki näkyy ja tulee "läpi" ... ITELLÄ ON NYT SNOOPYT, MUTTA NIISSÄ ON JOTAIN IHME VIIRUJA. JA MUUTENKIN OIS KIVA SAADA VÄHÄN ENEMMÄN, ETTEI TAVI MITÄÄN LIIAN ISOJA PAITOJA KOULUSSA KÄYTTÄÄ KUN ON LIIVIT PESUSSA. Tietäiskö kukaan kotimaista nettikauppaa jossa olis AA75 kokoa ?

        kannattaa ottaa bestikset mukaan ja mennä yhes kattelee.menkää joku arkipäivä nii ei oo nii paljon porukkaa.ja jos tulee tuttuja ni pukukoppiin vaa piiloo ;))ilmeisesti sun liivis on seppälän lastenosastolta?
        kaikkii aluks jännittää tolleen mut se menee heti ohi kun oott päässy vauhtii:D tsemppii!!!


    • .-.

      Oletko aivan varma koostasi? Noita liivejä on sen takia esimerkiksi juurikin koossa AA80 vähän, kun kukaan ei oikeasti ole isokokoinen, mutta rinnat todella pienet. Oma sekä rintojesi koko menee aikalailla käsi kädessä, koska rinta on se ensimmäinen joka suurenee jos lihoaa ja pienenee jos laihtuu. Eli rasvakudosta suurimmaksi osaksi. Ja vielä esimerkkinä, itse olen todella pyöreä nainen ja käytän liivikokoa 75FF.

      Ja noille toisille ihmettelijöille: myös pienet rinnat tarvitsevat tukea! Jos ei käytä todella hyviä ja tukevia liivejä, 30 vuodesa rinnat ovat venyneet noin 9cm. Ja sitten kun ne ovat venyneet, ne ovat venyneet. Niitä ei muu pelasta kuin kirurgin veitsi. Rinnassa pelkkää sidekudosnauhaa, johon ei minkäänlainen lihasharjoittelu auta.

      • tissitön minäkin

        Siis rinnat suurene lihotessa. Olen käyttänyt A-kupin liivejä, koska todellakaan AA-kokoa ei löydy. Kuppikoko on ollut aina liian iso, tyhjää tilaa jää. Olen lihonut reilut kymmenen kiloa ja samat rintaliivit sopivat edelleen ja tyhjää tilaa jää.
        Minua ainakin harmittaa kun ei millään löydy sopivan pieniä kokoja ja ehdottomasti toppauksella, koskapa kaikki takit, puserot ym valmistetaan siten, että oletetaan naisilla olevan rinnat, etenkin kun kokoni on 40. Niin, ja mittani ovat rinnan alta 80, rintojen päältä 85, taitaa olla peräti AAA-koko!


      • -mathilde-
        tissitön minäkin kirjoitti:

        Siis rinnat suurene lihotessa. Olen käyttänyt A-kupin liivejä, koska todellakaan AA-kokoa ei löydy. Kuppikoko on ollut aina liian iso, tyhjää tilaa jää. Olen lihonut reilut kymmenen kiloa ja samat rintaliivit sopivat edelleen ja tyhjää tilaa jää.
        Minua ainakin harmittaa kun ei millään löydy sopivan pieniä kokoja ja ehdottomasti toppauksella, koskapa kaikki takit, puserot ym valmistetaan siten, että oletetaan naisilla olevan rinnat, etenkin kun kokoni on 40. Niin, ja mittani ovat rinnan alta 80, rintojen päältä 85, taitaa olla peräti AAA-koko!

        Kokeile tätä:
        www.daintylady.co.uk

        Olen itse E-sarjassa, joten en ole kokeillut tuota, mutta näyttää asialliselta. Siellä on myös AAA-kuppeja. Toimitus saattaa kestää lähes kuukauden (liivit käsintehtyjä!), hinnat näyttävät edulliselta eikä toimitus ole kuin 6 puntaa. Mittaa kokosi sivuston ohjeiden mukaan, ja jos epäröit ensi kerralla, tilaa kahta
        eri kokoa ja palauta huonommin sopiva. Ei maksa mitään lisää.

        Itse olen nettikaupoista tilannut myös S-kaupan Visa Debit-kortilla ja Sampon Electronilla.


      • .-.
        tissitön minäkin kirjoitti:

        Siis rinnat suurene lihotessa. Olen käyttänyt A-kupin liivejä, koska todellakaan AA-kokoa ei löydy. Kuppikoko on ollut aina liian iso, tyhjää tilaa jää. Olen lihonut reilut kymmenen kiloa ja samat rintaliivit sopivat edelleen ja tyhjää tilaa jää.
        Minua ainakin harmittaa kun ei millään löydy sopivan pieniä kokoja ja ehdottomasti toppauksella, koskapa kaikki takit, puserot ym valmistetaan siten, että oletetaan naisilla olevan rinnat, etenkin kun kokoni on 40. Niin, ja mittani ovat rinnan alta 80, rintojen päältä 85, taitaa olla peräti AAA-koko!

        No, kai se sitten on yksilöllistä, mutta rinnathan on vaan rasvakudosta. Valitettavasti itselläkin kun on tullut nyt vähän painoa lisää, se on ensimmäiseksi mennyt rintoihin.

        Mulla napakka ympärysmitta rintojen alta on 85. Freyasta käytän ympäryksenä kokoa 75 ja parissa mallissa olen huomannut sen löystyvän niin äkkiä, että pienempikin olisi mennyt.

        Ja kyllähän niitä kunnon toppauksiakin löytyy. Espritillä on joitakin malleja missä suht hyvät ja Cavin Kleinilla myös ainakin yksi malli, jossa aikamoinen toppaus. Ja onkos teistä kukaan tutustunut Maidenformin uusiin rintaliiveihin, jotka lupaavat suurentaa kahdella kuppikoolla? Siinä vasta aivan järkyttävät toppaukset onkin, huh huh.. Tais olla muuten tämä liivi -> http://www.maidenform.com/bras/styles/push-up-bras/maidenform-ultimate-push-up-bra-09359


      • kaikilla!
        .-. kirjoitti:

        No, kai se sitten on yksilöllistä, mutta rinnathan on vaan rasvakudosta. Valitettavasti itselläkin kun on tullut nyt vähän painoa lisää, se on ensimmäiseksi mennyt rintoihin.

        Mulla napakka ympärysmitta rintojen alta on 85. Freyasta käytän ympäryksenä kokoa 75 ja parissa mallissa olen huomannut sen löystyvän niin äkkiä, että pienempikin olisi mennyt.

        Ja kyllähän niitä kunnon toppauksiakin löytyy. Espritillä on joitakin malleja missä suht hyvät ja Cavin Kleinilla myös ainakin yksi malli, jossa aikamoinen toppaus. Ja onkos teistä kukaan tutustunut Maidenformin uusiin rintaliiveihin, jotka lupaavat suurentaa kahdella kuppikoolla? Siinä vasta aivan järkyttävät toppaukset onkin, huh huh.. Tais olla muuten tämä liivi -> http://www.maidenform.com/bras/styles/push-up-bras/maidenform-ultimate-push-up-bra-09359

        "No, kai se sitten on yksilöllistä, mutta rinnathan on vaan rasvakudosta. Valitettavasti itselläkin kun on tullut nyt vähän painoa lisää, se on ensimmäiseksi mennyt rintoihin."

        Kyllä siellä rinnoissa on paljon muutakin kuin rasvaa. Minulla rinnat ovat lähes täysin rauhaskudosta. Sen huomaa siitä että en pysty ottamaan rinnasta nipistysotetta kuten vaikkapa reiden rasvakudoksesta. Lääkärikin on sen vahvistanut ultraäänikuvasta. Vaikka lihosin 20 kg, rinnat pysyivät saman kokoisina. Toisaalta voin laihduttaa reippaasti ja silti rinnat pysyy saman kokoisina, mutta näyttävät suhteessa isommilta kun vartalo ohenee.


    • 75dd..

      Hommaa ensin itsellesi RINNAT ja vasta sen jälkeen niihin rintoihin sopivat liivit!

      Rinnaton ei liivejä tarvitse...

    • sussu201

      tässä lisäkettä www.unique.fi

      • vaihtoehtoja!

        Olen käyttänyt mieluummin näitä aivan irrallisia silikonilisukkeita (kutsutaan kananfileiksi) tai jopa kokokuppeja jotka suurentavat reilulla kuppikoolla. Liimapintaa en ole katsonut tarpeelliseksi.


    • Toinen AA

      Patricialla on AA-kupilla malli 7756, Triumphilta löytyy mallissa "Soft Sensation" ja Amoena Finland Oy:ltäkin löytyy pientä kuppia.

      Jos tuntuu että liivit eivät istu oikein ympärykseltä tai kupilta, kannattaa aina kokeilla myös oman koon rinnakkaiskokoja, itse olen 85AA ja olen löytänyt muutamat hyvin istuvat liivit koosta 80A. Niissä ympärys riitti ihan ok kun liivithän kiinnitetään uutena aina niihin väljimpiin hakasiin ja vasta venymisen myötä sitten tiukemmalle.

    • nain meilla

      Minulla on paljon isommat rinnat kuin vaimollani. Hanen kokonsa on 85AA monulla vaimoni mittauksen mukaan 90 B.
      Kysyin kerran liiviliikkeessa vaimon sovittaessa omiaan itselleni sopivia liiveja myyja katsoi minua kuin kummitusta ja kertoi etta miehet eivat tarvitse liiveja vain naiset.
      Jain ihmettelemaan miksi???

      • niinpä!

        Viestisi piristi huomattavasti! Jonkun täytyy kai aina olla tienraivaaja... :)


      • liivimyyjän-teilaama

        Niin tämäpä juuri on sitä suomalaista tasa-arvoa, josta varsinkin naiset suu vaahdossa puhuvat.
        Niinkuin tämän liiviliikkeen myyjän vastauksesta voi hyvin aistia. Eivät naiset halua olla tasa-arvoisia, vaan tasa-arvoisempia.


    • aa-beigen mettästäjä

      juu eli etin sellasii AA-kupin kokosii beigei tai vastaavii ihon värisii liivejä... ja ne pitäs löytyy jostain myymälästä ei siis netistä tai ulkomailta ja sais olla korkeintaa 20e...

    • Rosme

      www.rosme.fi, uusi naisten alusvaateverkkokauppa

    • 65a

      Just tulin lindexistä osti itselleni 65a kuppi rintaliivit oikea kokoni on noin...en muista mutta sitten löytyi yhdet harmaat aa kuppi parit ostin sitten ne pikku siskolle mutta se oli halpaa nrm hinta 14.90 nyt alessa 8.95

      • löysinvihdoinkinliiv

        changesista löysin liivit. Normikaupasta en löydä, koska A80 kupit on aivan liian isot ja A75 kuristaa tai ei mene päälle. Kokoni on taulukoiden mukaan aa80.
        Changesin kokoluokitus ei vastaa normikaupan luokitusta, koska siellä kokoni on 70C ja esim. kaverini D on H tai G. Luulen että kokoon vaikuttaa kaaren pituus eikä kupin tilavuus.
        Valintaan saa apua ja loistavaa palvelua. Hinta tosin kohtuu korkea, liivit maksaa 30 eurosta ylöspäin, itse ostin 40 kympillä. Uhrasin, kun mistään ketjukaupasta ei löydy sopivaa .


    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1605
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1439
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1348
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1334
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      37
      1275
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1218
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe