Alle euron päivät?

0,99 €/vrk!

Kertokaa nyt, mitä tuo alle euron päivät 0,99 €/vrk! niinku
kätännössä meinaa? Siis suoraan mitä helvettiä tuo on?
"Kotimaan puhelut kaikkiin normaalihintaisiin GSM- ja lankaliittymiin enintään 0,99 €/vrk!

Enintään ja enintään ja enintään......joo joo

Perkele sitä on tyhmä tai ei tajua mikä koira tuossa on haudattuna, vai onko?

KIITOS.

26

10076

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puhut alle1€

      päivässä. Vain normaalihintaisiin liittymiin. Sitoudut samalla vuodeksi Saunan asiakkaaksi.

      • Keltiäinen

        Saat soittaa eurolla päivän
        Soittaja vastasi: en soita koskaan euron edestä päivässä
        Oli tilannut DNA: onni liittymän ja sonera koettaa narrata takaisin

        Tarkoittaako 1€ päivä että saa puhua 24 tuntia yhteen menoon


      • eisatumuuta
        Keltiäinen kirjoitti:

        Saat soittaa eurolla päivän
        Soittaja vastasi: en soita koskaan euron edestä päivässä
        Oli tilannut DNA: onni liittymän ja sonera koettaa narrata takaisin

        Tarkoittaako 1€ päivä että saa puhua 24 tuntia yhteen menoon

        tekemistä olemaan


    • sitäetttääää

      alle euron päivät tarkottaa sitä että voit puhua joka päivä puhelimessa taukoamatta, silti lasku on yhdeltä päivältä korkeintaan euron (99snt).

      eli, jos et puhu jonain päivänä puhelimessa ollenkaan, ei sua laskuteta siltä päivältä ollenkaan, jos puhut minuutin mittasen puhelun, se maksaa sulle sen 6,6snt. sitten kun olet puhunut jonain päivänä niin että laskua on kertynyt euron, siitä ylimenevät puhelut on ilmaisia.

      eli, vaikka sulla olis kuukauden puhelinlinja auki kokoajan, ei lasku puheluiden osalta voi olla korkeintaan kun 30 e (eli koska kuukaudessa on n 30 päivää)

      koiria ei ole haudattuna, palvelu ei maksa mitään ylimääräistä. liittymässä on kk-maksu esim 65snt. ei muuta maksua. palvelu sitoo vuodeksi numeron saunalahdelle mutta siitä on kyllä sanottu selkeästi sivuilla. haudattuja koiria ei siis ole. melko hyvä liittymä sellasille ketkä puhuu paljon. ja toi on siis kaikkiin normaalihintasiin lanka ja gsm liittymiin

    • sitä,mitä siinä

      sanotaan.Ei vaadi paljon miettimistä...itselläni ollut jo kohta 2kuukautta käytössä,ja hyvin näyttää toimivan ilman minkäänlaisia koiria haudattuna....kustannuksissa olen kyllä säästänyt jo toista sataa € pitkälti...että kyllä kannattaa olla saunalahden asiakas....sieltä niitä senttejä tulee....

      • hah

        Tele Finlandillahan ei tarvitse sitoutua vuoden määriksiin, euron päivän saa ihan liittymän perusominaisuutena. Saunalahdella miettivät kovasti 5 päivää ja keksivät sitten alentaa sentillä hintaa. Itse ainakin maksan mieluummin sen sentin asiakaspalvelun nopeudesta.


      • -Jallu-
        hah kirjoitti:

        Tele Finlandillahan ei tarvitse sitoutua vuoden määriksiin, euron päivän saa ihan liittymän perusominaisuutena. Saunalahdella miettivät kovasti 5 päivää ja keksivät sitten alentaa sentillä hintaa. Itse ainakin maksan mieluummin sen sentin asiakaspalvelun nopeudesta.

        Tele Finlandilla euron päivät päättyvät 12 kuukauden jälkeen,
        Silloin loppuu eurolla päivässä puhuminen Tele Finlandin asiakkailta.
        Saunalahdella Alle Euron Päivät palvelu jatkuu vuoden kuluttuakin.
        (Sopimus jatkuu uudella 12 kk jaksolla)

        Minäpä taas mielelläni jatkan vuoden kuluttuakin Alle Euron Päivät puheluja.


      • hah
        -Jallu- kirjoitti:

        Tele Finlandilla euron päivät päättyvät 12 kuukauden jälkeen,
        Silloin loppuu eurolla päivässä puhuminen Tele Finlandin asiakkailta.
        Saunalahdella Alle Euron Päivät palvelu jatkuu vuoden kuluttuakin.
        (Sopimus jatkuu uudella 12 kk jaksolla)

        Minäpä taas mielelläni jatkan vuoden kuluttuakin Alle Euron Päivät puheluja.

        Yhtä hyvin voi TF vuoden päästä vaihtaa 0.90€/pv puheluihin ja jos ei jatku niin et ole sidottu mihinkään. SL taas sitoo uhrinsa määräaikaisuudella vuodesta toiseen. Vapaa liikkuvuus ja aina parhaan tarjouksen hyödyntäminen kuulostaa paljon paremmalta kuin sitoutuminen kiinteään hintaan vuosiksi.


      • ei ikinä enää..
        hah kirjoitti:

        Yhtä hyvin voi TF vuoden päästä vaihtaa 0.90€/pv puheluihin ja jos ei jatku niin et ole sidottu mihinkään. SL taas sitoo uhrinsa määräaikaisuudella vuodesta toiseen. Vapaa liikkuvuus ja aina parhaan tarjouksen hyödyntäminen kuulostaa paljon paremmalta kuin sitoutuminen kiinteään hintaan vuosiksi.

        Mulle soitettiin saunalahdelta ja kaupattiin tätä alle euron päivässä liittymää ja paljon ku puhelimessa puhun ni sehän kuulosti aivan loistavalta ratkasulta. Eilen ku tuli eka lasku ni olin vähän ihmeissäni kun puhelut olikin maksaneet huomattavasti enemmän ku sen 30e/kuukaudelta. Sitte mulle selvis, että tää alle euron päivässä onkin lisäpalvelu jota mulle ei siitä kaikesta hehkutuksesta huolimatta ollu kytketty. Et olkaahan tarkkoja!!!


      • Mokattu on
        ei ikinä enää.. kirjoitti:

        Mulle soitettiin saunalahdelta ja kaupattiin tätä alle euron päivässä liittymää ja paljon ku puhelimessa puhun ni sehän kuulosti aivan loistavalta ratkasulta. Eilen ku tuli eka lasku ni olin vähän ihmeissäni kun puhelut olikin maksaneet huomattavasti enemmän ku sen 30e/kuukaudelta. Sitte mulle selvis, että tää alle euron päivässä onkin lisäpalvelu jota mulle ei siitä kaikesta hehkutuksesta huolimatta ollu kytketty. Et olkaahan tarkkoja!!!

        Sinulle on soittanut joku aloitteleva myyjä, joka on kirjannut kaupan väärin. Nyt vain yhteyttä siihen suuntaan joka liittymän sinulle möi, tai sitten reklamaatiota SL:n asiakaspalveluun. Kyllä se AlleEuronPäivät sinulle saadaan ja ylimääräiset laskutkin korvattua, kunhan otat yhteyttä sinne.


      • takaisin dna:han
        Mokattu on kirjoitti:

        Sinulle on soittanut joku aloitteleva myyjä, joka on kirjannut kaupan väärin. Nyt vain yhteyttä siihen suuntaan joka liittymän sinulle möi, tai sitten reklamaatiota SL:n asiakaspalveluun. Kyllä se AlleEuronPäivät sinulle saadaan ja ylimääräiset laskutkin korvattua, kunhan otat yhteyttä sinne.

        Niin on mokattu joo..saunalahden asiakaspalveluun jo asiasta soitin. Sen verran otti päähän ja olin pettyny, että en todellakaan enää aio pitää saunalahden liittymää vaan vaihdan takasin dna:han. Eli toisin sanoen joudun maksamaan laskuni sellaisena kuin se on vaikka minä en ollut se joka homman kämmäs.


      • tosi tyhmää
        ei ikinä enää.. kirjoitti:

        Mulle soitettiin saunalahdelta ja kaupattiin tätä alle euron päivässä liittymää ja paljon ku puhelimessa puhun ni sehän kuulosti aivan loistavalta ratkasulta. Eilen ku tuli eka lasku ni olin vähän ihmeissäni kun puhelut olikin maksaneet huomattavasti enemmän ku sen 30e/kuukaudelta. Sitte mulle selvis, että tää alle euron päivässä onkin lisäpalvelu jota mulle ei siitä kaikesta hehkutuksesta huolimatta ollu kytketty. Et olkaahan tarkkoja!!!

        ottaa liittymä joltain "kaupustelijalta". Minä seuraan Saunalahden nettisivuja. Siellä näin tämän alleeuronpäiväliittymän. Tilasin sen sieltä aivan ilmaiseksi. Muistaakseni sähköpostiini tuli siitä vahvistus. En ole ihan varma, mutta ainakin kirjallinen vahvistus tuli postissa jonkin ajan kuluttua. Ikinä en ole tilannut miltään puhelinmyyjältä mitään. Olen itse netistä tilannut mitä olen halunnut. Sanotaanko, että päinvastoin. Jos joku yrittää kaupata minulle jotain puhelimitse, niin en koskaan tilaa sitä enkö koko tuotetta edes netin kautta. Suunnattomasti ärsyttää nämä puhelinmyyjät! Mainittakoon vielä, että minulla on neljä puhelinta, joista yksi on pääpuhelin. Siinä pidän äänen päällä. Muut puhelimet on äänettöminä. Kyllä niihin on soittoja tullut vaikka millä mitalla, olen enirosta katsonut kenelle numerot kuuluu. Kyllä sitten ovat sitkeitä!


      • Jeaha
        tosi tyhmää kirjoitti:

        ottaa liittymä joltain "kaupustelijalta". Minä seuraan Saunalahden nettisivuja. Siellä näin tämän alleeuronpäiväliittymän. Tilasin sen sieltä aivan ilmaiseksi. Muistaakseni sähköpostiini tuli siitä vahvistus. En ole ihan varma, mutta ainakin kirjallinen vahvistus tuli postissa jonkin ajan kuluttua. Ikinä en ole tilannut miltään puhelinmyyjältä mitään. Olen itse netistä tilannut mitä olen halunnut. Sanotaanko, että päinvastoin. Jos joku yrittää kaupata minulle jotain puhelimitse, niin en koskaan tilaa sitä enkö koko tuotetta edes netin kautta. Suunnattomasti ärsyttää nämä puhelinmyyjät! Mainittakoon vielä, että minulla on neljä puhelinta, joista yksi on pääpuhelin. Siinä pidän äänen päällä. Muut puhelimet on äänettöminä. Kyllä niihin on soittoja tullut vaikka millä mitalla, olen enirosta katsonut kenelle numerot kuuluu. Kyllä sitten ovat sitkeitä!

        Kannattaa sanoa niille kaupustelijoille EI selvästi niin saavat merkinnän laitettua numerojesi kohdalle että et osta, tai sitten laitat vaan tietosi robinsoniin niin ei varmasti tule soittoja.


      • sna prkle
        Jeaha kirjoitti:

        Kannattaa sanoa niille kaupustelijoille EI selvästi niin saavat merkinnän laitettua numerojesi kohdalle että et osta, tai sitten laitat vaan tietosi robinsoniin niin ei varmasti tule soittoja.

        Kännykkäoperaattorit ... voi paska millaisia!
        Saunalahti estää minua saamasta selville mistä numerosta minulle lähetetään palvelutekstiviestejä.
        Internetin kautta en päässyt tarkistamaan kun asiakaspalvelu antoi sellaisen salasanan, joka ei toimi. Edellinen salasana toimi kahdesti, mutta ei sitten enää sen jälkeen.

        Minulle on tullut puhelinlaskuja 127 e, 92 e ja viimeksi tulleessa on omista puheluista vain 11.75, mutta laskua oli korotettu nin että se on yli 80 euroa.

        Minulle lähetetyistä palvelutekstiviesteistä on ollut vaikeuksia päästä eroon. Juuri ne korottavat puhelinlaskuja.


    • pahemman kerran petetty

      että kukin puhelu on enintään alle hintainen (0,99), mutta se ei välttämättä maksa niinkään paljoa. Lyhyemmät puhelut ovat normaalihintaisia. Niinä päivinä, joina ei soita, ei kerry laskuakaan.

      Itse olen tehnyt tuon sopimuksen (Edukas alle euron päivät). Nyt mietin miten pääsisin sopimuksesta eroon. Tämä, koska oli laskutettu palvelupuheluista ja kysyttyäni, mistä numerosta niitä on soitettu, ei minulle vastattu. Käänsivät puhelun toiselle asiakasneuvojalle, joka antoi uuden ei-toimivan salasanan jotta voisin muka tarkistaa internetistä.

      Minulle on kuukausien ajan tullut joka laskuun noita palvelupuheluita ja palvelutekstiviestejä ja Saunalahti ei ole antanut minulle puhelinnumeroa, josta ne ovat tulleet.
      Laskuun oli laitettu, että ne ovat minun puhelimesta soitettuja. Ne eivät ole minunpuhelimesta soitettuja!
      Laskut olivat sadan euron kahta puolta, vaikka omat, todella sottamani puhelut olivat 20 - 30 euroa.

      • .

        " pahemman kerran petetty25.9.2009 13:41 "

        sitten vaan kuluttaja-asiamieheen yhteys ja vaikka käräjäojille sakkaa,
        saat mukavat kulut vaivoistasi, matkoista, ajasta yms.

        saat myös hyvää oppia tulevaisuuteen, se ala kun on monelta aivan pimennossa.


      • Ei totta oo

        Kerrotko vähän tarkemmin tyhmälle, mulle kun tuollaiset palvelupuhelut ja -viestit ovat ihan uusi juttu. Siis niinkö, että sinun numerostasi olisi soitettu palvelunumeroihin tai lähetetty jotain tällaisia viestejä, vaikka itse tiedät ettet ole ko. palveluita käyttänyt? Vai laskutetaanko jostain semmoisista viesteistä, jotka tulevat minun puhelimeeni? tuohan on silkkaa huijausta...


      • huijattu
        Ei totta oo kirjoitti:

        Kerrotko vähän tarkemmin tyhmälle, mulle kun tuollaiset palvelupuhelut ja -viestit ovat ihan uusi juttu. Siis niinkö, että sinun numerostasi olisi soitettu palvelunumeroihin tai lähetetty jotain tällaisia viestejä, vaikka itse tiedät ettet ole ko. palveluita käyttänyt? Vai laskutetaanko jostain semmoisista viesteistä, jotka tulevat minun puhelimeeni? tuohan on silkkaa huijausta...

        Sopimus on todellisuudessa että puhelut maksavat enintään 30€ kuukaudessa. Jos puhut yhtenä päivänä 25 eurolla ja muina et ollenkaan niin lasku on silti 25€. Melkoisen harhaanjohtavaa mainontaa Saunalahdelta.


      • ihmettlijä
        huijattu kirjoitti:

        Sopimus on todellisuudessa että puhelut maksavat enintään 30€ kuukaudessa. Jos puhut yhtenä päivänä 25 eurolla ja muina et ollenkaan niin lasku on silti 25€. Melkoisen harhaanjohtavaa mainontaa Saunalahdelta.

        Miten ku mulla lukee telefinlandin sopimuksessa ihan selvästi. että: kaikki kotimaan normaalihintaiset puhelut enintään 1€/pv mut kappas kummaa tuli lasku. ja siinä oli eritelty soneran ja telefinlandin liittymiin on saanut sen euron päivät. Mutta sitten on erilläään että muut liittymät ja niissä ei ole mitään etua. Mikä mättää? kun kerta sopimuksessa lukee et kaikki kotimaan puhelut?


      • sauniz
        huijattu kirjoitti:

        Sopimus on todellisuudessa että puhelut maksavat enintään 30€ kuukaudessa. Jos puhut yhtenä päivänä 25 eurolla ja muina et ollenkaan niin lasku on silti 25€. Melkoisen harhaanjohtavaa mainontaa Saunalahdelta.

        Tuohan on ihan paskapuhetta. Kannattaa ottaa asioista selvää ennen kuin alat moista täällä viljelemään. Katso vaikka saunalahden sivuilta mitä se alle euron päivät tarkoittaa, kun ei muuten näytä valkenevan asia.


      • Donell
        sauniz kirjoitti:

        Tuohan on ihan paskapuhetta. Kannattaa ottaa asioista selvää ennen kuin alat moista täällä viljelemään. Katso vaikka saunalahden sivuilta mitä se alle euron päivät tarkoittaa, kun ei muuten näytä valkenevan asia.

        Huijattu vissiin tarkotti telefinlandin euron päiviä Sauniz :D Tää on taas niin läppä koko suomi24.


      • puheeelin
        Donell kirjoitti:

        Huijattu vissiin tarkotti telefinlandin euron päiviä Sauniz :D Tää on taas niin läppä koko suomi24.

        on tuo "AlleEuronPäivät" toiminut todella hyvin. Todella tuli kotiin se luvattu 29.70€ puheluista, eikä senttiäkään niistä enempää. Käytössä Edukas- liittymä, joten tuo on ihan mainio sopimus. Miksi vaihtaisin pois?


    • Erkkinä

      saunalahdelta ok liittymä ollu jo 1v puh laskut noin 15€ kk ei tartte jokapvä pälättää.

    • Mummon mussu

      Kuten huomaamme, olemme kaikki "vedätettyjä", kuulumme sitten DNA:han tai SAunalahteen niihin muihin liittymiin. Tarvitsemme puhelinta ja aina vain enenevässä määrin, onhan se sähköpostikin luettava siitä puhelimesta, kun ei ehdi kotiin saakka menoa odotella.

      Siihen firmaan, joka suurimman laskun lähettää, siihen kyllästymme heti! Tottaki. Itse kyllästyin DNA:han, kun oli liian ovela myyjä, joka sitten, kun asiasta tuli riita, syytti vain minua. Olisi pitänyt ostaa "kunnolliset" pelit ja vempaimet - heiltä kaiketi - sitten olisi asia luistanut. Onneksi pääsin irti DNA:sta! ! !

      Saunalahteen en osaa kyllästyä. Vaikuttaa ja on rehellisin liittymiä myyvä firma. Esittelee rouvalle halvimmat mahdolliset ja myös pysyy lupauksissaan.

      Eräs varsinainen SYÖPPÖ, on HELP, joka ottaa 2 euroa minuutilta, jos heiltä apua pyytelee. Se firma osaa rahastaa, fiksusti tosin puhuvat, vaan kun se rahareikä on niin suuri, ei pelkällä puhumisella saa ihmisiä pettää. Pitäisi heti alussa sanoa, että keskustelu maksaa sitten 2 euroa minuutilta, ei tulisi paljoa laverreltua.

    • pykälänviilaaja

      Varokaa Saunalahden liittymiä, joiden ehdoissa on pieni linkki "katso erityisehdot"!

      Linkki avaa pdf-tiedoston, jossa sanotaan, että sitoudut siihen, että sinulle lähetetään jatkuvasti mainoksia kännykkän sekä sähköpostiin!

      Tällainen Saunalahden liittymä on esim. Saunlahti Norppa , kun taas liittymä Saunlahti Norppa (ilman plus-merkkiä) ei ole sellainen.

    • pykälänviilaaja

      Siis ensin Saunalahden nettisivulla on pienen pieni linkki "katso ehdot", joka tuo esiin pienen pienen tekstin, jossa on ehdot ja pienen pienessä tekstissä on pienen pieni linkki "katso erityisehdot", joka avaa tuon em. pdf-tiedoston.

      TÖRKEÄÄ!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      139
      2033
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1918
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1670
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1468
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe