Pelon lähettiläät

Intruders

Onko kukaan nähnyt elokuvaa Intruders (oli ainakin 90-luvun alussa suomennettu pelon lähettiläät)?

Siinä vasta karmea elokuva. Osittain siitä syystä, että katsoin sen pentuna ja vain osittain. Varsinkin se metsä-kohtaus on jäänyt mieleen, missä se poika juoksee lammen rantaan, kääntää päänsä ja onkin humanoidi.

Nyt olisi se kiva nähdä uudestaan. Onko kellään tietoa milloin tulisi töllöstä ja miltä kanavalta. Aikoinaan tuli kahdessa osassa. Mikäs siinä olikaan se juoni oikein tarkalleen, kun muistan vaan pätkiä?

5

704

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .......

      Juttuhan perustuu todellisiin sieppauskokemuksiin. Eikö sitä muka enää dvd:lle löydy. Olihan hyvä leffa. Viime talvena katteltiiin dvd:ltä ja on se edelleen yksi parhaista ufoelokuvista, mutta ei se enää säväyttänyt aivan samoin kuin aikoinaan. Kannattaa siis kuitenkin tsekata jos vain käsiinsä saa ja muodostaa oma mielipide. Fire in the Sky:leffan pieni miinus tulee siitä, että se sieppauskohta sisältää lisättyjä juttuja, joita siinä tapauksessa ei oikeasti tapahtunut. Travis waltonhan sieppauksessa päätyi käsittääkseni suoraan olentojen keskelle kokeisiin, kun joutui alukseen. Mutoin se on ihan tosijuttu.

      • Normaali Eppu

        Pieni leffis tai Videodivuuri. Jompi kumpi Kesti muistaaakseni pitkään kunnes tuli laatikkoon! Käypä noissa, jos löytys!


      • jodi66
        Normaali Eppu kirjoitti:

        Pieni leffis tai Videodivuuri. Jompi kumpi Kesti muistaaakseni pitkään kunnes tuli laatikkoon! Käypä noissa, jos löytys!

        ..discshop ja filmifriikki kauppaa kyseistä leffaa. Taitaa vaan olla molemmista tällä hetkellä tilapäisesti loppu.


      • loppunu
        jodi66 kirjoitti:

        ..discshop ja filmifriikki kauppaa kyseistä leffaa. Taitaa vaan olla molemmista tällä hetkellä tilapäisesti loppu.

        Taitaa lukea suurimmassa osassa tuontikamaa! Ja jos tilaat, se tulee tai ei!


      • PinkkiKatti

        Travis Walton ei muista että hänelle olisi tehty kokeita. Muistaa kyllä heränneensä avaruusaluksessa ja tapahtumia sieltä mutta ei itse kokeita. Eikä halua muistaa, siksi ei halua että häntä hypnotisoidaan....Mutta kirjan lukemisesta on aikaa jo kymmenisen vuotta joten...
        Leffan on erinomainen, löytyy hyllystä...kuten kirjakin. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2466
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      60
      1368
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1123
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe