Muut deittipalvelut?

herra H

Mulla on ilmoitus Suomi24.fi:ssä ja oon todennut sen aika hyväksi. Mitään suhdetta en ole löytänyt sen kautta mutta muutamalla treffeillä olen käynyt, ja vaikkei ole kummempiin johtaneet ovat kuitenkin luoneet semmoisen olon että sitä kautta ehkä oikeestikin voisi tavata jonkun.

Kysynpä voiko joku suositella jotin muuta deittipalvelua? Joku speed dating -systeemikin voisi olla kiinnostava jos semmoista löytyisi?

51

6792

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sleek&Strong

      Itsekin aikoinani luulin, että suomi24.fi:n kautta seuraa löytyisi, no ongelmana oli se etten koskaan nähnyt näitä deittejäni. Aina jänistivät / peruivat / oli jotain muuta. Ei annettu edes mahdollisuutta nähdä kasvotusten! Taino.. annettiin mutta ei koskaan toteutunut :D www.flashdeitti.fi kannattaa tsekata! Sitten vähän... vähän seikkailuapelkääville yksilöille eurosinkut.net. flääshdeitti toiminu paremmin, vaikka tuore juttu onkin!

      • Sleek&Strong

        noista ei tule muuta ku pää kipeeks.


      • herra H
        Sleek&Strong kirjoitti:

        noista ei tule muuta ku pää kipeeks.

        Luin sen viestiketjun Be2sta, kuullostaa kyllä tosi törkeältä, ymmärrän olla menemättä siihen.


      • Herra H

        Toi flashdeitti vaikuttaa kyl kiinnostavalta!

        Eurosinkut vaikuttaa olevan ehkä mua vanhemmille, täytin juuri 30.


      • herra H
        Herra H kirjoitti:

        Toi flashdeitti vaikuttaa kyl kiinnostavalta!

        Eurosinkut vaikuttaa olevan ehkä mua vanhemmille, täytin juuri 30.

        Eikö tosiaankaan löydy muuta? Alan olla vähän turhautunut tässä jo. Pitääkö tää ihmisten tapaaminen olla niin vaikeeta?


      • ....
        herra H kirjoitti:

        Eikö tosiaankaan löydy muuta? Alan olla vähän turhautunut tässä jo. Pitääkö tää ihmisten tapaaminen olla niin vaikeeta?

        Toiset kehuu toiset moittii=).


      • ö

        Tällainen uusi on ainakin tulossa pian kuin www.amorinavustaja.fi . Täällä foorumilla ovat ainakin kertoneet etsivänsä koekäyttäjiä. Vieläpä ilmaiseksi. Eipä siinä mitään ainakaan häviä jos käy sinne laittamassa sähköpostinsa.


      • ertteri
        Sleek&Strong kirjoitti:

        noista ei tule muuta ku pää kipeeks.

        Tässä on yksi uusi ja tarkistamisen arvoinen paikka http://bit.ly/kuuma-suhde


      • Anonyymi

    • sivuilla käynyt

      Täysin ilmainen palvelu ja moni kehunut.

      • Vähän aikaa mukana olleena

        E-kontakti.fi on maksullinen, mutta olen huomannut siellä olevan ihan fiksuja ihmisiä (varmaan niitä löytyy jokaiselta deittipalstalta). Olen huomannut, että ilmaispalstat vetävät puoleensa enempi niitä vähemmän fiksuja kommentoijia tai muita häiriköitä.


      • Anonyymi
        Vähän aikaa mukana olleena kirjoitti:

        E-kontakti.fi on maksullinen, mutta olen huomannut siellä olevan ihan fiksuja ihmisiä (varmaan niitä löytyy jokaiselta deittipalstalta). Olen huomannut, että ilmaispalstat vetävät puoleensa enempi niitä vähemmän fiksuja kommentoijia tai muita häiriköitä.

        E-kontakti on ihan huijaus. Kirjaudu ilmaiseksi luvataan. Joo, tein niin. Kun olin kaiken tehnyt ja painanut enter, sitten tuli maksun aika. En ottanut mitään vaihtoehtoa maksuista, kuka nyt sellaisia aika määriä palstalla on, joten jätin asian siihen.
        Profiilini on nyt siellä ihan toimivien profiilien joukossa ja miehet luulee, että tuossa on ihminen oikeesti. Sähköpostiini tulee tieto kuka on katsonut profiiliani ja kuka on lähettänyt viestin.
        Palsta on siis ihan huijausta. Joka maksaa ja sitoutuu puoleksikin vuodeksi, saa sitten lukea näitä tyhjiä profiileja


    • s

      on myös ilmainen

      • s

        ja LIMAINEN


    • sussuliina1

      city.fi ja badoo,olisiko ne millaisia paikkoja.

      • mie vaan.

        Kotisataman deitti.di on kans tosi hyvä palvelu ja ilmainen. Siel on eri "huoneita" joihin sut valitaan sen mukaan millaista seuraa haet. :) 2 mun hyvää ystävää löysi sieltä oman kultansa, mie tosin löysin oman kultani suomi24:ltä mut tota kans kannattaa kokeilla.

        Siel on myös uskovaisia mut on toki muitakin..siis ihmisiä joka lähtöön. :)


      • Joopijoo
        mie vaan. kirjoitti:

        Kotisataman deitti.di on kans tosi hyvä palvelu ja ilmainen. Siel on eri "huoneita" joihin sut valitaan sen mukaan millaista seuraa haet. :) 2 mun hyvää ystävää löysi sieltä oman kultansa, mie tosin löysin oman kultani suomi24:ltä mut tota kans kannattaa kokeilla.

        Siel on myös uskovaisia mut on toki muitakin..siis ihmisiä joka lähtöön. :)

        Vanha viesti, mutta kommentoidaan kumminkin. Kotisamassa ei kyllä muita löydy kuin pelkkiä uskovaisia. Kokeilin juuri ja jos laitan naista etsiessä hakukriteeriksi, ettei usko korkeimpiin voimiin tai on epäileväinen on tulos pyöreä nolla. :)


    • .net

      Sieltä löytyi :)

    • J
    • Tuomasbs

      Löysin Metro-lehdestä ilmoituksen uudesta http://www.deittimaa.fi -palvelusta. Näyttäisi selkeältä ja toimivalta, mutta kävijöitä on toistaiseksi ainakin vielä melkoisen vähän. Itse ajattelin tehdä profiilin tai jättää ilmoituksen ja katsoa sitten miten lähtee käyntiin. Eihän siitä haittaakaan ole.

      Seksiseuran ja vakavan seuran etsijät on yritetty erottaa, saa nähdä miten toimii käytännössä.

      • deittimaa

        www.deittimaa.fi on tällä hetkellä internetin järkevin seuranhakupalvelu tulevaisuutta ajatellen. Se on teknisesti toteutettu niin, että se tulee olemaan loistava tulevaisuudessa. Suosittelen rekisteröitymään sinne niin tein itsekin kun oli yksinäinen olo


      • Diipadaabaa
        deittimaa kirjoitti:

        www.deittimaa.fi on tällä hetkellä internetin järkevin seuranhakupalvelu tulevaisuutta ajatellen. Se on teknisesti toteutettu niin, että se tulee olemaan loistava tulevaisuudessa. Suosittelen rekisteröitymään sinne niin tein itsekin kun oli yksinäinen olo

        Haha, naureskelin tolle deittimaalle. Muita parempia on vaikka Iskuri ja Otamut sekä muut jo mainitut.


      • seuranhakija
        Diipadaabaa kirjoitti:

        Haha, naureskelin tolle deittimaalle. Muita parempia on vaikka Iskuri ja Otamut sekä muut jo mainitut.

        Deittimaa toimii hyvin. Kannattaa uskaltaa kokeilla uusia asioita. Sovimme jo tapaamisen erään käyttäjän kanssa deittimaassa.


      • nettideittaaja
        seuranhakija kirjoitti:

        Deittimaa toimii hyvin. Kannattaa uskaltaa kokeilla uusia asioita. Sovimme jo tapaamisen erään käyttäjän kanssa deittimaassa.

        Mikähän siinä on, että jokaista palvelussa olevaa "mielenkiintoista" naisprofiilia on päivitetty tänään tunnin sisällä. Tuntuu kuin samat profiilit päivitettäisiin aina muutaman päivän välein sattumalta samoihin aikoihin. Vähän oudohkoa, mahtaako siellä oikeita profiileita ollakaan?


      • nettideittaaja kirjoitti:

        Mikähän siinä on, että jokaista palvelussa olevaa "mielenkiintoista" naisprofiilia on päivitetty tänään tunnin sisällä. Tuntuu kuin samat profiilit päivitettäisiin aina muutaman päivän välein sattumalta samoihin aikoihin. Vähän oudohkoa, mahtaako siellä oikeita profiileita ollakaan?

        Minusta tuntuu, että kaikki sellaiset nettideitti- saitit ovat samanlaisia, ihan tavallisia ihmisiä siellä nimimerkkien ja profiilien takana on. Ei kai kukaan ihan tosissaan ota niitä, puoli leikillään vaan. Joka päivä tulee oikeassa elämässä niitä mahdollisia "oikeita" vastaan, miksi kyhjöttäisin koneella selaten profiileja kuin Anttilan kuvastoa. Millainen on "hyvä" deittipalsta? Mitä se tarkoittaa? Riippuu mitä etsii....


      • petetty333
        jatustelija kirjoitti:

        Minusta tuntuu, että kaikki sellaiset nettideitti- saitit ovat samanlaisia, ihan tavallisia ihmisiä siellä nimimerkkien ja profiilien takana on. Ei kai kukaan ihan tosissaan ota niitä, puoli leikillään vaan. Joka päivä tulee oikeassa elämässä niitä mahdollisia "oikeita" vastaan, miksi kyhjöttäisin koneella selaten profiileja kuin Anttilan kuvastoa. Millainen on "hyvä" deittipalsta? Mitä se tarkoittaa? Riippuu mitä etsii....

        Onko kukaan muu huomannut että tuo match.com ei toimi sitten millään, ellei maksa. Olen tainnut ihan turhaan sieltä hakea seuraa, ja joku on lähettänyt minulle viestejä, mutta ylläpito ei anna minun lukea niitä, kun en ole maksanut.Sitten minun ilmoitukseen on lisätty sanat:"lähetä hänelle viesti maksutta", mutta en kuitenkaan saa lukea niitä viestejä!!!


      • nettidating
        petetty333 kirjoitti:

        Onko kukaan muu huomannut että tuo match.com ei toimi sitten millään, ellei maksa. Olen tainnut ihan turhaan sieltä hakea seuraa, ja joku on lähettänyt minulle viestejä, mutta ylläpito ei anna minun lukea niitä, kun en ole maksanut.Sitten minun ilmoitukseen on lisätty sanat:"lähetä hänelle viesti maksutta", mutta en kuitenkaan saa lukea niitä viestejä!!!

        Hyvä saitti, koska juuri hinta tiputtaa pois pahimmat vonkaajat. Tosin kannattaa muistaa, että näit vonkaajia ja hyväksikäyttäjiä on joka sivustoilla, heidät kyllä oppii tunnistamaan nopeasti erityisen nopealla etenemisvauhdillaan. Ei tuo match nyt ole NIIN kallis jos tosissaan on etsimässä elämänkumppania.
        Mun oma kokemus nettisivustoista on hyvä. Tällä hetkellä seurustelen suomi24 sivustolla tapaamani miehen kanssa. Sen oikean voi periaatteessa kohdata missä vain, joskaan baaritapaamisiin en enää 35-> ikäisenä usko. Silloin ei käydä enää baareissa "etsimässä" elämänkumppania vaan pitämässä hauskaa harvakseltaan, jos enää ollenkaan.
        Noihin speed dating juttuihin en lähtisi mukaan, itse mielummin etsin nettipalstalta ihmisen joka on kiinnostunut samoista asioista elämässä, harrastukset, arvot etc


    • C-date

      C-date on hienostunut deitti tyylikkäille ja laadukkaille sinkuille.

      • Treffi-Pete

        Onko kukaan käyttänyt tätä deittipalvelua http://www.deitille.fi/? Ainakin mainostaa kovasti radiossa...
        Rekisteröidyin nyt, mutta olisi kiva kuulla muidenkin kokemuksia?
        Käytän nyt kun on ilmainen ja laitan sitten kommentteja tännekin.


      • 4 + 20
        Treffi-Pete kirjoitti:

        Onko kukaan käyttänyt tätä deittipalvelua http://www.deitille.fi/? Ainakin mainostaa kovasti radiossa...
        Rekisteröidyin nyt, mutta olisi kiva kuulla muidenkin kokemuksia?
        Käytän nyt kun on ilmainen ja laitan sitten kommentteja tännekin.

        Siellä tuntuu olevan ihan samat henkilöt kuin täälläkin. Vähän aikaa kun kirjoittaa jonkun kanssa, niin alkaa kuulostaa ihmeen tutulta.

        Kuvien lataus on hyvä ja viestejä näkyy todella monta ilman mitään lisämaksuja. Hakusysteemi on äärimmäisen huono, sen karsintaehdot ovat kummallisia, kuten että asuuko yksin vai lemmikin kanssa (jos on esim. kultakala kämppiksenä, ei näy yksin asuvien haussa). Taas automaattisesti minulle ehdotetuista "hakuasi vastaavia profiileja" suuri osa oli varattuja, enkä todellakaan hae varattua.

        Eipä tuossa toisaalta mitään menetäkään.


    • Kyyninen romantikko

      Deittipalveluihin ei TODELLAKAAN voi luottaa! Varsinkaan semmoisiin, joissa houkutellaan ilmaisella jäsenyydellä, ja joissa viestittely sitten on maksullista. En suosittele. Se on köyhiä kohtaan KERTAKAIKKIAAN VÄÄRIN! Omasta kokemuksesta tiedän. Eilen liityin yhteen sellaiseen palveluun ja just äsken pettymyksekseni huomasin että viestittely maksaa. Perkele, tommoset pitäisi kieltää lailla...

      • prima48

        No jos rajoitetumpi toiminnoiltaan kelpaa, niin paikassa www.suomideitti.fi on viestittely ilmaista. Tosin uusi paikka, etten itse vielä ole unelmien prinssiä löytänyt. Mutta kun ei ole tuli hännän alla, niin ehtii tässä odottelemaankin. Jos vaikka lenkillä tapaisi jonkun ;)


      • eino-miesh
        prima48 kirjoitti:

        No jos rajoitetumpi toiminnoiltaan kelpaa, niin paikassa www.suomideitti.fi on viestittely ilmaista. Tosin uusi paikka, etten itse vielä ole unelmien prinssiä löytänyt. Mutta kun ei ole tuli hännän alla, niin ehtii tässä odottelemaankin. Jos vaikka lenkillä tapaisi jonkun ;)

        VAROKAA TÄTÄ!!! Match Affinity
        hmettelen todella miten suomen lainsäädännön mukaan tällainen firma voi edelleen toimia:Match Affinity
        Jos kusetuksen ottaa pois niin aika vähän jää, kallis hinta kuitenkin.
        Firma koukuttaa ihmisiä mukaan lähettämällä kuvia ja yhteydenottoja, joiden luulee sitten olevan näissä kuvissa olevien ihmisien lähettämiä. Olen kuvan "lähettäjiltä" kuullut, ettei näin aina todellakaan ole. Innoissani sitten ostin maksetun jäsenyyden ja onneksi kohdallani asian todellinen laita selvisi (koska oma kuvani ja yhteydenottoni riitti herättämään mielenkiinnon, mutta monet eivät koskaan saa tietää että vastausta ei kuulu sen takia koska kuvan henkilö ei ole lähettänyt kuvia vaan sivuston näppärät työntekijät).
        Mielenkiintoinen piirre sivuston säännöissä on myöskin, että he voivat vapaasti sensuroida ja pimittää jäsenten viestejä jos toinen osapuoli ei ole maksava asiakas. Eli alkuun viestejä saattaa tulla, ja sitten ykskaks ne loppuu. Mm eräässä tapauksessa viestiteltiin ja sovittiin treffejä, ja vastausta treffipaikkaan en ikinä saanut, enkä myöskään tietoa että sivusto oli lopettanut viestien toimittamisen minulle vaikka neiti niitä yritti lähettää. Älysin sitten etsiä ko nimimerkkiä toisilta saiteilta ja asian todellinen laita selvisi.
        Kaikkein törkeintä on kuitenkin laskutussysteemi. Luottokortilla maksaessa liittyy tietämättään "ainaisjäseneksi", eli kaksi päivää ennen laskutuskauden päättymistä firma perii näppärästi luottokortilta uuden kauden (omalla kohdallani 6kk, 170 euroa) ILMAN MITÄÄN ENNAKKOILMOITUSTA.
        Nämä asiat ovat mainittu käsittämättömän pitkissä säännöissä ja isolla lakimiesporukalla on laillinen varastaminen pähkäilty mahdolliseksi. Mä tuplahölmö mokasin kahdesti... Unohdin jo aikojen saatossa ensimmäisen.
        Se tilauksen peruuttaminen on myös tehty erittäin hankalaksi. Ihan selkeä ansa, eli täytyy olla todella tarkka että peruutus on todellakin viety loppuun asti!

        Mä veikkaan että meitä kusetettuja on suomessa tuhansia, maailmalla - voi, voi... Kyllä mä näiden laillisuuden selvitän kuluttajaviranomaisten kanssa, mutta eiköhän ne lakimiehet ole homman pitäväksi väsänneet.

        Niinhän se on, lukekaa aina ne pienellä präntätyt tekstit ja miettikää kahdesti jos meinaatte liittyä Match Affinity:n jäseneksi. Tai jos multa kysytään niin älkää edes miettikö.


      • suomideitti.fi
        prima48 kirjoitti:

        No jos rajoitetumpi toiminnoiltaan kelpaa, niin paikassa www.suomideitti.fi on viestittely ilmaista. Tosin uusi paikka, etten itse vielä ole unelmien prinssiä löytänyt. Mutta kun ei ole tuli hännän alla, niin ehtii tässä odottelemaankin. Jos vaikka lenkillä tapaisi jonkun ;)

        Nyt löytyy jo enemmän toimintoja kun kehityksen pyörä on pyörähtänyt. Toisen jäsenen saa bannittua, kahdenkeskinen chatti on, y-viestit ja jos oikein rohkea on niin myös videoesittely youtuben tms kautta onnistuu profiilin osana, yms :) Eikä maksa paljoa, 0€ koko paketti.


    • Pidä rahasi

      Mun mielestä kannattaa valita ilmainen deittipalvelu. Miksi siitä pitäisi jotain maksaa?
      Täällä on ainakin jonkinnäköinen lista eri deittisivustoista:
      http://www.deittipalvelut.fi

    • 12 + 17 = 29

      Tuo on deittipalvelut.fi on deitille.fi:n mainossivu.

      Aika lailla otsaa pistää oma palvelu kärkeen viidellä tähdellä. Ei takuulla ole oikea käyttäjiltä kerätty arvio!

    • arava+ P

      Millaista arvioita antaisit itse siitä saitista? Mulla ei ole käyttökokemusta vielä vasta kun matcista vaan.

    • 42

      Tältä sivustolta löytyy muutama hyvä deittipalvelu: http://www.deittipalvelut.net/
      Tarjolla tuskin on yhtä parasta deittipalvelua. Tuntuu, että monista sivustoista osalla käyttäjistä on hyviä ja toisilla taas huonoja kokemuksia. Sellaista deittipalvelua, jota kukaan ei olisi haukkunut lyttyyn, en ole vielä löytänyt. Kannattanee siis kokeilla muutamaa deittipalvelua ja katsoa, mistä löytyy eniten samanhenkistä seuraa itselle.

    • jack88fin

      www.sokot.fi on tomiva konsepti! Lisää naisia vain mukaan. Mielestäni hyvä kun ei tarvitse odotella vaan saa suoraan juttuseuraa..

      • 20+7

        Aivan! Siinä selviää nopsaan onko aihetta jatkoon. :-)


    • Ex nettideittailija

      Maksuttomat palstat on pahoja, koska siellä on mukana paljon huijareita ja useita samanaikaisesti pyörittäviä, jopa parisuhteessa olevia, jotka etsivät vain seksiseuraa.Itsellä oli ilmot vain maksullisilla palstoilla loppuvaiheessa ja siellä taso oli todella korkea ainakin omlla kohdalla ja löysin oman kultani.Avoliitossa nyt puoli vuotta:)

    • jappajap
    • Kusetettuko?

      Anonyymi sanoi...
      E-kontaktipalvelun ja myös muiden deittisivustojen riesaksi ovat tulleet itänaapurin tytöt (tai pojat)?
      Käsikirjoitus etenee suunnilleen aina saman kaavan mukaisesti; sinua lähestyy todella hyvännäköinen tyttö, joka kirjoittaa säännöllisesti ja lähettää itsestään paljon toinen toistaan viehättävämpiä kuvia. Joissain kuvissa myös "isä ja äiti" saattavat olla mukana. Sitten eräänä päivänä tyttö ilmoittaa, että on matkatoimistosta löytänyt edullisen matkan Suomeen. Hän lähettää sinulle tiedot lennosta aikatauluineen, sekä myös puhelinnumeronsakin, johon ehkä yritit soittaa ilman vastausta. Laskusta tulet kyllä muistamaan puhelun, mutta valitettavasti vasta useiden viikkojen kuluttua. Tytön saapumispäivä lähestyy, hän on pyytänyt sinua ostamaan kukkia, kondomeja, sekä vaatteita ja ruokaa valmiiksi aikoen viettää luonasi useamman päivän. Lisäksi hän on listannut muutamia paikkoja Suomesta, joissa hän haluaa ehdottomasti käydä kanssasi. Kirjeet ovat oikein vakuuttavia, lukuunottamatta googlen- kääntäjän tekemiä paikoin hauskojakin käännöksiä. Saatat myös ihmetellä, että sinun esittämiisi kysymyksiin ei aina vastata. Saakohan saman kirjeen "tytöltä" moni muukin?
      Sinä kuitenkin odotat häntä kieli ja ehkä jokin muukin asia pitkänä. Sitten päivä -tai kaksi ennen tytön odotettua saapumisäivää, saat viestin jossa tyttö on lentoasemalla, mutta ei Suomessa ja hänellä on passi, viisumi yms. ongelma johon tarvitsisi sinulta pikaisesti rahaa lainaksi. Muuten matkanteko saattaa katketa siihen paikkaan. Sinä "lainaat" joitan satoja euroja. Rakkauden arvo menee rahan arvoa edelle. Rahat maksettuasi saatat saada vielä uuden viestin, jossa hän pyytää jälleen pikkusummaa lainaksi jonkun muun syyn varjolla. Sinä maksat. Sitten kaikki hiljenee. Posteihisi ei enää vastata, yrität soittaa saamaasi numeroon jälleen, mutta mitään ei kuulu. EIkä tule kuulumaankaan. Jälkeenpäin saatat ajatella, että olinpas tyhmä, kun laitoin rahaa henkilölle, jota en ollut edes tavannut, tai edes jutellut hänen kanssaan. Kukahan tuo henkilö oikeastaan oli? Hänellä ei ole kasvoja. Hän nosti lähettämäsi rahat, eikä häntä voida jäljittää. Hän voi olla nainen tai kentie mies. Yksi asia on kuitenkin varma. Sinua kusetettiin- ja kunnolla.

      • Hei kusetettuko?,

        juuri tästä aiheesta kirjoitin E-kontakti.fin blogiin viime viikolla tekstin:
        http://bit.ly/HQ8C7g

        t: Heli / E-kontakti.fi
        www.e-kontakti.fi


      • Nainen 2014
        e-kontakti.fi kirjoitti:

        Hei kusetettuko?,

        juuri tästä aiheesta kirjoitin E-kontakti.fin blogiin viime viikolla tekstin:
        http://bit.ly/HQ8C7g

        t: Heli / E-kontakti.fi
        www.e-kontakti.fi

        Muhun voi ottaa yhteyttä.Olen kaunis sinkku nainen.Haen parisuhdetta perheen perustamiselle.Vois muuttaa kolmioon,omakotitaloon tai maalle.Haen miestä 32-55vuotiasta.Omaan kotityöt,lastenhoidon ja miehen hoitamisen(; Jos tuntuu hyvältä niin ota yhteyttä!Hymyä huuleen (:


      • Nainen 2014
        Nainen 2014 kirjoitti:

        Muhun voi ottaa yhteyttä.Olen kaunis sinkku nainen.Haen parisuhdetta perheen perustamiselle.Vois muuttaa kolmioon,omakotitaloon tai maalle.Haen miestä 32-55vuotiasta.Omaan kotityöt,lastenhoidon ja miehen hoitamisen(; Jos tuntuu hyvältä niin ota yhteyttä!Hymyä huuleen (:

        Nainen 2014.Mun puhelin numeroni on 044-2841694.Kannattaa soittaa,kun tekstarit ei tuu perille!Hyvä puoliso olisi tarjolla!Ota ihmeessä yhteyttä! (:


      • haha.
        Nainen 2014 kirjoitti:

        Nainen 2014.Mun puhelin numeroni on 044-2841694.Kannattaa soittaa,kun tekstarit ei tuu perille!Hyvä puoliso olisi tarjolla!Ota ihmeessä yhteyttä! (:

        Mikäs Tatjaana se siellä huutelee, vai onko peräti idän ihme? Mii sou hooni?


    • koko lista ilmasia

      iskuri net
      treffit fi
      senssit fi
      seuraa fi
      nettitreffit fi
      deitille fi
      ilmainen-treffi com
      treffisivu com (ent. otamut org)
      suomideitti fi
      happypancake fi
      romassi fi
      nettideitti fi
      deitti24 fi
      treffeille fi
      deittitreffit fi
      nettiseuraa fi
      pikkusormi fi (5v ilmainen)
      treffipalsta com
      sinkkutreffit fi
      sinkkutreffit com
      deitille eu
      suomideitti com
      soulmate fi
      okcupid com
      aurinkokivi com

      • http://okcupid.com omaa parhaan "match-enginen". Taitaa olla noin 5000 kysymyksen ja vastauksen tietokanta jonka avustuksella "sitä oikeaa" paritetaan toistensa kanssa.. Suurin osa käyttäjistä tosin Suomen ulkopuolelta, mutta silti kiva tollakin on leikkiä ja tehdä kaikenlaisia psykologisia testejä mitä sivusto tarjoaa.


      • Anonyymi
        omshanti kirjoitti:

        http://okcupid.com omaa parhaan "match-enginen". Taitaa olla noin 5000 kysymyksen ja vastauksen tietokanta jonka avustuksella "sitä oikeaa" paritetaan toistensa kanssa.. Suurin osa käyttäjistä tosin Suomen ulkopuolelta, mutta silti kiva tollakin on leikkiä ja tehdä kaikenlaisia psykologisia testejä mitä sivusto tarjoaa.

        Kesäkuussa suljin OkCupid, kun löysin sieltä lähes täydellisen kumppanin. Joten voin hyvillä mielin suositella palvelua kaikille sinkuille.


    • Anonyymi

      Olet tyytyväinen ja pidät hyvänä Suomi24:n deittipalvelua, joten miksi haluat johonkin toiseen deittipalveluun, jos kerran tiedät löytäväsi jonkun?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5178
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3377
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1512
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1353
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      958
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      63
      728
    Aihe