Elisa viihde huijausta

otsoni99

Jos harkitset elisa viihdepaketin hommaamista, niin tässä muutama syy miksi sitä ei kannata ottaa:

Nettiyhteys ei ole luvatut 24 Mbit/s vaan 10 Mbit/s maksimissaan koska televisiotoiminnalle pitää jäädä vähintään 10 Mbit/s.

Kun käytät nettiä samanaikaisesti kun televisiosi on päällä nettinopeutesi putoaa rajusti.

Maksullisia viihdekanavia ei voi tallentaa. Myöskään et voi omalle koneellesi tallentaa mitään ilmaiskanavilta vaan tallennetut ilmaiskanavaohjelmat menee Elisan palvelimelle. Jos ohjelma viivästyy vähintään 3 minuuttia niin loppuosa tallennetuista katkee kuin seinään eikä ohjelman tallennukselle voi antaa pidennystä.

Maksukanavat on itselläni ollut viimeisen kuukauden aikana kolmesti poikki yhteensä 6 päivää koska elisa kun tekee huoltotoimia he katkaisevat maksukanavien näkyvyyden ja ne saa päälle vasta kun on soittanut heidän maksulliseen puhelinpalveluun.

Yhteydenottopyyntöihin ei vastata vaan sieltä tulee automaattivastaus "viestinne on saapunut elisaan"

Häiriötilanteessa et saa ketään hoitamaan asiaasi vaan he pompottelevat virkailijalta toiselle eivätkä asiakaspalvelun aikana hoida mitään. Shopit myymälät eivät hoida vika-asioita eikä laskuun liittyviä asioita.

laskujen eräpäivät on hatusta vedetteyjä (ei kiinteästi kuukauden välejä vaan 2 - 4 viikkoa). Viimeisin hauskuus oli laskutuksen muuttuminen kahden viikon päästä edellisestä.

Häiriöitä ei korjata mitenkään ripeästi vaan joudut useasti soittelemaan perään ja sittenkin saattaa pari päivää mennä ennenkuin vikaa yritetään korjata.

185

47156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vinkki..

      en taida tilaakaan.

      • jlo82

        Kyllä minä imuttelen ihan nätist 2.2mb/s parhaimmillaan.
        Ja toiseksi Boksi toimii tavallisena antenniverkon boksina silloin kun ei esim.
        katso omia tallenteita jotka tulevat verkon yli.


      • HUOMIO::.!!1%#?+
        jlo82 kirjoitti:

        Kyllä minä imuttelen ihan nätist 2.2mb/s parhaimmillaan.
        Ja toiseksi Boksi toimii tavallisena antenniverkon boksina silloin kun ei esim.
        katso omia tallenteita jotka tulevat verkon yli.

        .

        ainakin riittää kentät wlanissa vaikka tuo lähetinantenni on hyvin vaatimattoman näköinen

        .


    • harmistunut ja petty

      älää hyvät ihmiset tilatko tuota elisan viihde kaista pakettia se on suuren luokan kusetusta niinkuin elisalta voi osaa odottaa. täysin keskeneräinen tuotepaketti jota testataan vasta käyttäjillä/kuluttajilla. itselläni jo kolmas viihde digiboksi menossa ei vaihtorumballe loppua näy. aina kun tulee uusi firware päivitys niin boksi menee juntturaan ja uutta odottelemaan postissa-siinä kuluu viikkoja. täysin buginen ehkä huonoin ja epävarmin av-laitekokonaisuus mitä koskaan ollut!

      • Irtisanonnut

        JUMALAUTA MITÄ HUIJAUSTA KOKO PASKA LAITOS!!!
        Viihdepaketti on syvältä sen toimivuuden osalta kuten mainitsit ja nyt tämä, että mystinen "BETA", jota ei selvitetty mitenkään kuluttajalle mitä se oikeasti tarkoittaa....ja nyt maaliskuussa lopetetaan tämä 36 tunnin katselumahdollisuus kanaville. Toppina vielä, että kahden vuoden soppari sitoo sinut pitämään tämän paskapaketin kotonasi. Mutta hyvänä pointtina on se, että yhtiö on heikoilla siinä, etteivät kertoneet missään vaiheessa mikä vitun Beta tämä näppylä on ja mitä siitä eteenpäin, joten kuluttajalla on laillinen oikeus irtisanoa täten puutteellinen soppari. Onneksi!


      • Kannattaa hankkia
        Irtisanonnut kirjoitti:

        JUMALAUTA MITÄ HUIJAUSTA KOKO PASKA LAITOS!!!
        Viihdepaketti on syvältä sen toimivuuden osalta kuten mainitsit ja nyt tämä, että mystinen "BETA", jota ei selvitetty mitenkään kuluttajalle mitä se oikeasti tarkoittaa....ja nyt maaliskuussa lopetetaan tämä 36 tunnin katselumahdollisuus kanaville. Toppina vielä, että kahden vuoden soppari sitoo sinut pitämään tämän paskapaketin kotonasi. Mutta hyvänä pointtina on se, että yhtiö on heikoilla siinä, etteivät kertoneet missään vaiheessa mikä vitun Beta tämä näppylä on ja mitä siitä eteenpäin, joten kuluttajalla on laillinen oikeus irtisanoa täten puutteellinen soppari. Onneksi!

        Minulla on Elisa Viihde pelannut hyvin. Nettinopeus on ollut testatessani 16 Mbit/s eli ihan hyvä vaikkei 24 Mbit/s olekkaan. Maksukanavien tallennuksen puute on kyllä huono homma. Hyvää on että näitä tallenteita voin katsella vaikka töistä läppärillä.

        Minulle tämä Elisa Viihde tuli halvemmaksi kuin entinen 8 Mbit/s nopeuteni vaikka en käyttäisi Viihdepalveluja ollenkaan.


      • ongelmia on
        Kannattaa hankkia kirjoitti:

        Minulla on Elisa Viihde pelannut hyvin. Nettinopeus on ollut testatessani 16 Mbit/s eli ihan hyvä vaikkei 24 Mbit/s olekkaan. Maksukanavien tallennuksen puute on kyllä huono homma. Hyvää on että näitä tallenteita voin katsella vaikka töistä läppärillä.

        Minulle tämä Elisa Viihde tuli halvemmaksi kuin entinen 8 Mbit/s nopeuteni vaikka en käyttäisi Viihdepalveluja ollenkaan.

        Kun sinulla paketi toimii noin hyvin, niin kerro millaisen latauksen tarvitsit/mistä osoitteesta sen löydän. Minullakaikkinäyttää muuten toimivan hyvin, mutta haluaisin tallenta ohjelmat internetistä, mutta se ei onnistu. Olen kuullut, että ohjelmakartan saaminen toimvaksi se edellyttää jonkin ohjelman lataamista.
        Kerro, miten!


      • Irtisanonnut kirjoitti:

        JUMALAUTA MITÄ HUIJAUSTA KOKO PASKA LAITOS!!!
        Viihdepaketti on syvältä sen toimivuuden osalta kuten mainitsit ja nyt tämä, että mystinen "BETA", jota ei selvitetty mitenkään kuluttajalle mitä se oikeasti tarkoittaa....ja nyt maaliskuussa lopetetaan tämä 36 tunnin katselumahdollisuus kanaville. Toppina vielä, että kahden vuoden soppari sitoo sinut pitämään tämän paskapaketin kotonasi. Mutta hyvänä pointtina on se, että yhtiö on heikoilla siinä, etteivät kertoneet missään vaiheessa mikä vitun Beta tämä näppylä on ja mitä siitä eteenpäin, joten kuluttajalla on laillinen oikeus irtisanoa täten puutteellinen soppari. Onneksi!

        Joo. Koekaneja me olemme. Suuremman luokan huijaus. Paikallispuhelumaksu 60 min. / vrk. x 60 tulee maksamaan meille ja elisalla vain pompotellaan.
        Voi perse mikä kusetus.


    • Pontius Pilatus

      Eikös se ole tarkoitus tehdä duunia siellä kustannuspaikalla,
      eikä katsella Elisan viihdettä?

      • jamppa 2

        Jännää, kuinka yhä useammat ihmiset mukautuvat enemmän yritysten kaltaisiksi. Heidän mielestään sataprosenttinen keskittyminen työhön häiriintyy jo pelkän lakisääteisen tauon myötä. Suorittaminen ja tehokkuus on kaikki kaikessa, eikä siinä inhimillistä tunne-elämää stimuloivia turhuuksia juuri kaivata jarruksi. Näille niin kutsutuille lihasroboteteille elämän tarkoituskin on yhtä kuin taloudellinen kasvu.

        Sitten asiaan. Elisa Viihde ei ole täydellinen paketti. Korjaamisen varaa olisi juuri niin kuin yllä on jo kirjoitettu. Elisa Viihde ei siksi sovellu perusstandardiksi joka jampan haltuun. Nyt kannattaakin tsekkailla, miten tämä suhteellisen vajavainen paketti sopisi itselle.

        Minä tyydyn mainiosti riittävään nopeuteen (14 Mbit/s). Huomatkaa, että nopeus vaihtelee sijainnista riippuen. 5000 gigan tallennuskapasiteetti maailman helpoimmalla käyttöliittymällä on minulle pelkkää plussaa. Ja ennen kuin videot saa näppärästi filuiksi koneelle niin nyt minun kannattaa tehdä vanhanaikaisesti: Nauhoittaa dvd:lle tai koneelle rec-tiedostoiksi. Myös Media Connectin käyttöönotto on ollut kohdallani todella myönteinen tuttavuus. Ehkä voisin kaiken kukkuraksi jopa vuokrata joskus jonkin filmin. No eipäs liioitella ;)


      • Quarterback
        jamppa 2 kirjoitti:

        Jännää, kuinka yhä useammat ihmiset mukautuvat enemmän yritysten kaltaisiksi. Heidän mielestään sataprosenttinen keskittyminen työhön häiriintyy jo pelkän lakisääteisen tauon myötä. Suorittaminen ja tehokkuus on kaikki kaikessa, eikä siinä inhimillistä tunne-elämää stimuloivia turhuuksia juuri kaivata jarruksi. Näille niin kutsutuille lihasroboteteille elämän tarkoituskin on yhtä kuin taloudellinen kasvu.

        Sitten asiaan. Elisa Viihde ei ole täydellinen paketti. Korjaamisen varaa olisi juuri niin kuin yllä on jo kirjoitettu. Elisa Viihde ei siksi sovellu perusstandardiksi joka jampan haltuun. Nyt kannattaakin tsekkailla, miten tämä suhteellisen vajavainen paketti sopisi itselle.

        Minä tyydyn mainiosti riittävään nopeuteen (14 Mbit/s). Huomatkaa, että nopeus vaihtelee sijainnista riippuen. 5000 gigan tallennuskapasiteetti maailman helpoimmalla käyttöliittymällä on minulle pelkkää plussaa. Ja ennen kuin videot saa näppärästi filuiksi koneelle niin nyt minun kannattaa tehdä vanhanaikaisesti: Nauhoittaa dvd:lle tai koneelle rec-tiedostoiksi. Myös Media Connectin käyttöönotto on ollut kohdallani todella myönteinen tuttavuus. Ehkä voisin kaiken kukkuraksi jopa vuokrata joskus jonkin filmin. No eipäs liioitella ;)

        Ollut Viihteen asiakas vuoden alusta. Olen yhtä mieltä edellisen kanssa, ei ole täydellinen palvelu mutta sujuttelee.
        Puutteet:
        - paljon parjattu lisäkanavien tallennuksen puute, pympystä
        - systeemin käyttis mielestäni paljon perässä esim. aiemmin käyttämääni Humaxin laitetta (näkyy SD:nä = tekstit pikselimössöä 50-tuumaisella)
        - tallennus pätkii joskus ohjelmien loppuja pois
        - boksi pitää bootata kerran viikossa, koska ohjelmakartta (guide) häviää
        - LIV ei näy (mutta eipä kiinnostakaan), voi olla myös antennisignaalin syytä
        - netin upload-nopeus vain 1MB; jos teet vaikka töitä himassa ja tallennat 10MB fileä johonkin serverille, niin pojat kestää.

        Hyvää:
        - nettiyhteys (download) pelaa, mulla ollut 8-15MB nopeudella speedtestin mukaan
        - Eurosport HD (ja Yle HD); olympialaiset oli juhlaa...
        - voi tallentaa vaikka 10:a ohjelmaa kerrallaan
        - videovuokraamo OK

        Siinä melko objektiiviset havaintoni.


      • Datanormi
        jamppa 2 kirjoitti:

        Jännää, kuinka yhä useammat ihmiset mukautuvat enemmän yritysten kaltaisiksi. Heidän mielestään sataprosenttinen keskittyminen työhön häiriintyy jo pelkän lakisääteisen tauon myötä. Suorittaminen ja tehokkuus on kaikki kaikessa, eikä siinä inhimillistä tunne-elämää stimuloivia turhuuksia juuri kaivata jarruksi. Näille niin kutsutuille lihasroboteteille elämän tarkoituskin on yhtä kuin taloudellinen kasvu.

        Sitten asiaan. Elisa Viihde ei ole täydellinen paketti. Korjaamisen varaa olisi juuri niin kuin yllä on jo kirjoitettu. Elisa Viihde ei siksi sovellu perusstandardiksi joka jampan haltuun. Nyt kannattaakin tsekkailla, miten tämä suhteellisen vajavainen paketti sopisi itselle.

        Minä tyydyn mainiosti riittävään nopeuteen (14 Mbit/s). Huomatkaa, että nopeus vaihtelee sijainnista riippuen. 5000 gigan tallennuskapasiteetti maailman helpoimmalla käyttöliittymällä on minulle pelkkää plussaa. Ja ennen kuin videot saa näppärästi filuiksi koneelle niin nyt minun kannattaa tehdä vanhanaikaisesti: Nauhoittaa dvd:lle tai koneelle rec-tiedostoiksi. Myös Media Connectin käyttöönotto on ollut kohdallani todella myönteinen tuttavuus. Ehkä voisin kaiken kukkuraksi jopa vuokrata joskus jonkin filmin. No eipäs liioitella ;)

        Itselle otin tuollaisen Elisa Viihde hässäkän kotiin. Entuudestaan oli Elisalta 1 meganen yhteys.
        Nopeuden nostolle oli tarvetta kun taloudessa on kolme konetta. Siinä sitten mittaamaan fullraten(24mbit/s) tehoa koneesta. Nebula testi antoin huimat 1.8 mbit/s..täh.prkl..!? .Soitto tukeen ja ilmoittivat, että asun jakamosta 2950m ja että viihde pakettia ei myydä yli 3km asuville.Jos haluun enemmän tehoa niin ei voi katsella hd lähetyksiä samaan aikaan.Plääh..huomenna taidan palauttaa koko hässäkän ja ottaa tuon Welhon, kun sellainen hirmu kaapeli on tällä alueella.


      • Ei valittamista
        Datanormi kirjoitti:

        Itselle otin tuollaisen Elisa Viihde hässäkän kotiin. Entuudestaan oli Elisalta 1 meganen yhteys.
        Nopeuden nostolle oli tarvetta kun taloudessa on kolme konetta. Siinä sitten mittaamaan fullraten(24mbit/s) tehoa koneesta. Nebula testi antoin huimat 1.8 mbit/s..täh.prkl..!? .Soitto tukeen ja ilmoittivat, että asun jakamosta 2950m ja että viihde pakettia ei myydä yli 3km asuville.Jos haluun enemmän tehoa niin ei voi katsella hd lähetyksiä samaan aikaan.Plääh..huomenna taidan palauttaa koko hässäkän ja ottaa tuon Welhon, kun sellainen hirmu kaapeli on tällä alueella.

        Minulla (asun Jyväskylässä) paketti on toiminut hyvin. MInulla se 100 meganen kaapelimodeemi ja tiedonsiitonopeudet päiväsaikaan ovat 2,5 Mt/s tuonne 5 Mt/s. Tiettyinä aikoina se saavuttaa aika helposti lähellä tuota 100 megaa olevia nopeuksia (tiedon siirto kun tänään aamulla imuroin yhden 700 Mt linux distron oli 10,3 Mt/sekunnissa). Kaapelimodeemi ei ole reitittävä ja muitakin puutteita löytyy, mutta silti varsin tyydyttävä viritys.


      • HAVAINTO::.!!!1??
        Quarterback kirjoitti:

        Ollut Viihteen asiakas vuoden alusta. Olen yhtä mieltä edellisen kanssa, ei ole täydellinen palvelu mutta sujuttelee.
        Puutteet:
        - paljon parjattu lisäkanavien tallennuksen puute, pympystä
        - systeemin käyttis mielestäni paljon perässä esim. aiemmin käyttämääni Humaxin laitetta (näkyy SD:nä = tekstit pikselimössöä 50-tuumaisella)
        - tallennus pätkii joskus ohjelmien loppuja pois
        - boksi pitää bootata kerran viikossa, koska ohjelmakartta (guide) häviää
        - LIV ei näy (mutta eipä kiinnostakaan), voi olla myös antennisignaalin syytä
        - netin upload-nopeus vain 1MB; jos teet vaikka töitä himassa ja tallennat 10MB fileä johonkin serverille, niin pojat kestää.

        Hyvää:
        - nettiyhteys (download) pelaa, mulla ollut 8-15MB nopeudella speedtestin mukaan
        - Eurosport HD (ja Yle HD); olympialaiset oli juhlaa...
        - voi tallentaa vaikka 10:a ohjelmaa kerrallaan
        - videovuokraamo OK

        Siinä melko objektiiviset havaintoni.

        .

        ei anna tallentaa HDD/DVD:lle myöskään tavallisia antenniverkon kanavia jotka sillä on haettu

        Eikö tämä mene liian pitkälle

        .


      • OmaElisasta::.!11%#+
        Ei valittamista kirjoitti:

        Minulla (asun Jyväskylässä) paketti on toiminut hyvin. MInulla se 100 meganen kaapelimodeemi ja tiedonsiitonopeudet päiväsaikaan ovat 2,5 Mt/s tuonne 5 Mt/s. Tiettyinä aikoina se saavuttaa aika helposti lähellä tuota 100 megaa olevia nopeuksia (tiedon siirto kun tänään aamulla imuroin yhden 700 Mt linux distron oli 10,3 Mt/sekunnissa). Kaapelimodeemi ei ole reitittävä ja muitakin puutteita löytyy, mutta silti varsin tyydyttävä viritys.

        .

        jokin kiinteä kanava sille wlanille (jotkin vanhemmat wlan kortit ei edes lue alueen ääripäissä olevia kanavia kunnolla)

        Itsellä vaikutti aika dramaattisesti wlanin toimintaan

        XP:ssä on sikäli hankalaa kun mistään ei näe mitä kanavia naapurit lähettää ja samalla tai vierekkäisellä kanavalla kun ei voi toimia

        .


      • Holdem
        jamppa 2 kirjoitti:

        Jännää, kuinka yhä useammat ihmiset mukautuvat enemmän yritysten kaltaisiksi. Heidän mielestään sataprosenttinen keskittyminen työhön häiriintyy jo pelkän lakisääteisen tauon myötä. Suorittaminen ja tehokkuus on kaikki kaikessa, eikä siinä inhimillistä tunne-elämää stimuloivia turhuuksia juuri kaivata jarruksi. Näille niin kutsutuille lihasroboteteille elämän tarkoituskin on yhtä kuin taloudellinen kasvu.

        Sitten asiaan. Elisa Viihde ei ole täydellinen paketti. Korjaamisen varaa olisi juuri niin kuin yllä on jo kirjoitettu. Elisa Viihde ei siksi sovellu perusstandardiksi joka jampan haltuun. Nyt kannattaakin tsekkailla, miten tämä suhteellisen vajavainen paketti sopisi itselle.

        Minä tyydyn mainiosti riittävään nopeuteen (14 Mbit/s). Huomatkaa, että nopeus vaihtelee sijainnista riippuen. 5000 gigan tallennuskapasiteetti maailman helpoimmalla käyttöliittymällä on minulle pelkkää plussaa. Ja ennen kuin videot saa näppärästi filuiksi koneelle niin nyt minun kannattaa tehdä vanhanaikaisesti: Nauhoittaa dvd:lle tai koneelle rec-tiedostoiksi. Myös Media Connectin käyttöönotto on ollut kohdallani todella myönteinen tuttavuus. Ehkä voisin kaiken kukkuraksi jopa vuokrata joskus jonkin filmin. No eipäs liioitella ;)

        Kuinkas tuon Media Connect toiminnon käytännössä saa toimimaan tietokoneen ja boksin välillä?! Käytössäni on Vista -käyttis.


      • pitäis toimia
        HAVAINTO::.!!!1?? kirjoitti:

        .

        ei anna tallentaa HDD/DVD:lle myöskään tavallisia antenniverkon kanavia jotka sillä on haettu

        Eikö tämä mene liian pitkälle

        .

        Miten niin ei anna tallentaa DVD-tallentimelle?? Onhan Elisan boksissa scart, kytket vaan scartilla sen dvd-tallentimen ja boksin toisiinsa. Mun käsitykseni mukaan tolla tavalla voi tallentaa myös maksukanavia joita ei nyt muuten voi tallentaa (ei verkkotallennusta maksukanaville). Oletko ihan varma ettet ole itse tumpeloinut jotain, kenties kytkenyt HDMI:n päälle jolloin scart saattaa kytkeytyä pois toiminnasta?


      • Elisan uusin boksi
        pitäis toimia kirjoitti:

        Miten niin ei anna tallentaa DVD-tallentimelle?? Onhan Elisan boksissa scart, kytket vaan scartilla sen dvd-tallentimen ja boksin toisiinsa. Mun käsitykseni mukaan tolla tavalla voi tallentaa myös maksukanavia joita ei nyt muuten voi tallentaa (ei verkkotallennusta maksukanaville). Oletko ihan varma ettet ole itse tumpeloinut jotain, kenties kytkenyt HDMI:n päälle jolloin scart saattaa kytkeytyä pois toiminnasta?

        Uusin Pace-boksi ei tosiaan anna tallentaa edes scartin kautta dvd:lle tai muulle tallentavalle laitteelle koska se on rampautettu kopiosuojauksin. Ihan pérsééstä suoraan sanottuna.


      • Anonyymi
        HAVAINTO::.!!!1?? kirjoitti:

        .

        ei anna tallentaa HDD/DVD:lle myöskään tavallisia antenniverkon kanavia jotka sillä on haettu

        Eikö tämä mene liian pitkälle

        .

        Ei muuta kuin kamera tv,n eteen ja kuvaamaan, siten ne hommat tehtiin ennen jopa elokuvateatterissa.


    • hmpm

      Olen aivan samaa mieltä! Ei Elisan kanssa saa mitään selvää! Pompotetaan numrosta toiseen eikä kukaan osaa sanoa mitään.

    • tepanjalat

      Lässynlässynlässyn

      Opettele dataa ja lopeta vinkuminen

    • OLI:::.!!!!111#%?+!1

      .

      *lurps*

      .

      • Marc0

        kaikin puolin n. 18-19megaa on download nopeus ja 15m puhelinpiuha (rj11) välissä. digiboksi vaan tilttailee välillä, (usb ongelmia lähinnä) mut mitä pienistä, esim. yle arena on tosi hyvä juttu tossa digiboksissa... samoin media connect


      • petos suorastaan
        Marc0 kirjoitti:

        kaikin puolin n. 18-19megaa on download nopeus ja 15m puhelinpiuha (rj11) välissä. digiboksi vaan tilttailee välillä, (usb ongelmia lähinnä) mut mitä pienistä, esim. yle arena on tosi hyvä juttu tossa digiboksissa... samoin media connect

        Ei ole koskaan toiminut niinkuin pitäisi katkoo ja pätkii telkka koko ajan, eikä tuo yhteyskään ole kuin 7 meganen. Myyvätten toimimatonta roskaa, valittaminen ei tee mitään vaikutusta. Oli tasan viimeinen kerta kun sorruin Elisaan!


      • LAITTEISTOSTA::!1%#+
        petos suorastaan kirjoitti:

        Ei ole koskaan toiminut niinkuin pitäisi katkoo ja pätkii telkka koko ajan, eikä tuo yhteyskään ole kuin 7 meganen. Myyvätten toimimatonta roskaa, valittaminen ei tee mitään vaikutusta. Oli tasan viimeinen kerta kun sorruin Elisaan!

        .

        siinä ei ilmeisesti ole oikeaa verkkokytkintä vaan ns. tyhmä verkkohubi mikä taasen voi aiheuttaa ylläreitä joidenkin vanhempien verkkolaitteiden kanssa (esim. rinnakkaisporttinen verkkojakaja aiheutti melkoista häikkää)

        tästä kuitenkin selvisi laittamalla oikean keinoälyä sisältävän verkkokytkimen modeemin ja tämän eri paria olevan verkkolaitteen välille

        .


      • Vanhanahka
        petos suorastaan kirjoitti:

        Ei ole koskaan toiminut niinkuin pitäisi katkoo ja pätkii telkka koko ajan, eikä tuo yhteyskään ole kuin 7 meganen. Myyvätten toimimatonta roskaa, valittaminen ei tee mitään vaikutusta. Oli tasan viimeinen kerta kun sorruin Elisaan!

        Aloitin Viihteen asiakkaana 2009 keväällä ja tsydeemi toimii ainakin tämmöisellä nörttivaarilla ihan siedettävästi.Vaikka jo kotoa pois lentänyt pesue yrittääkin aina vaaria neuvoa näissä konehommissa.Varmaan on käynyt hyvä munkki kun oon saanut homman toimimaan.Todella paljon mahtuu tallenteita ja pystyy tallentamaan kaikkia kanavia yhtäaikaa helposti,sen kun naksuttelee mieleiset ohjelmat viikon ajaltaKolme konetta on ollut usein samaan aikaan käytössä eikä ole näkynyt ohjelman laadussa ja nauhoituksissa,joten enpä tiedä olisiko syynä asunnon sijainti tms.jos joku ei saa toimimaan.


      • valiteta::::
        Vanhanahka kirjoitti:

        Aloitin Viihteen asiakkaana 2009 keväällä ja tsydeemi toimii ainakin tämmöisellä nörttivaarilla ihan siedettävästi.Vaikka jo kotoa pois lentänyt pesue yrittääkin aina vaaria neuvoa näissä konehommissa.Varmaan on käynyt hyvä munkki kun oon saanut homman toimimaan.Todella paljon mahtuu tallenteita ja pystyy tallentamaan kaikkia kanavia yhtäaikaa helposti,sen kun naksuttelee mieleiset ohjelmat viikon ajaltaKolme konetta on ollut usein samaan aikaan käytössä eikä ole näkynyt ohjelman laadussa ja nauhoituksissa,joten enpä tiedä olisiko syynä asunnon sijainti tms.jos joku ei saa toimimaan.

        .

        luulisi että elisaviihtellä on enemmänkin käyttäjiä kuin tässä ketjussa osallistuneet

        .


      • utelias.
        valiteta:::: kirjoitti:

        .

        luulisi että elisaviihtellä on enemmänkin käyttäjiä kuin tässä ketjussa osallistuneet

        .

        Mistä sen sitten näkee, että paljonko heillä on asiakkaita? Sinä näköjään tiedät joten pistäpä joku linkki...


      • öppiäisen pöppi
        petos suorastaan kirjoitti:

        Ei ole koskaan toiminut niinkuin pitäisi katkoo ja pätkii telkka koko ajan, eikä tuo yhteyskään ole kuin 7 meganen. Myyvätten toimimatonta roskaa, valittaminen ei tee mitään vaikutusta. Oli tasan viimeinen kerta kun sorruin Elisaan!

        no joo ei toimi kokoajan paskana ku mikää ei toimi kettu et menee hermo tähä paskaan!


      • TOIMII::.!!!%##?
        öppiäisen pöppi kirjoitti:

        no joo ei toimi kokoajan paskana ku mikää ei toimi kettu et menee hermo tähä paskaan!

        .

        ainoastaan huomasi tuossa cable open viikonloppuna että kaikki hd kanavat ei meinannee suosista tahdistua, vaati kanavanäpyttelyä

        Että jotain viritystä kai tarttis hiukan

        .


      • 4545
        TOIMII::.!!!%##? kirjoitti:

        .

        ainoastaan huomasi tuossa cable open viikonloppuna että kaikki hd kanavat ei meinannee suosista tahdistua, vaati kanavanäpyttelyä

        Että jotain viritystä kai tarttis hiukan

        .

        Enpä osta,täys susi.


      • HDTV::..!!!11!%#?+
        4545 kirjoitti:

        Enpä osta,täys susi.

        .

        on aina toiminut ookoo

        .


      • Anonyymi
        petos suorastaan kirjoitti:

        Ei ole koskaan toiminut niinkuin pitäisi katkoo ja pätkii telkka koko ajan, eikä tuo yhteyskään ole kuin 7 meganen. Myyvätten toimimatonta roskaa, valittaminen ei tee mitään vaikutusta. Oli tasan viimeinen kerta kun sorruin Elisaan!

        Hyvin toimii Elisan boxi vaikka väittivät ettei toimi euroopan ulkopuolella. Olen Ecuadorissa ja boxi on toiminut hyvin, suorana en voi katsoa ohjelmia mutta tallennettuna kyllä, ehkä vois nähdä suoranakin jos ymmärtäisin näistä laitteista jotain.


      • Anonyymi
        petos suorastaan kirjoitti:

        Ei ole koskaan toiminut niinkuin pitäisi katkoo ja pätkii telkka koko ajan, eikä tuo yhteyskään ole kuin 7 meganen. Myyvätten toimimatonta roskaa, valittaminen ei tee mitään vaikutusta. Oli tasan viimeinen kerta kun sorruin Elisaan!

        No. Itsellä ollut Elisa Viihde premium. Aluksi ihmettelin suttuista kuvaa. Mutta oma boxini on Netgem 7950 vai mikä, joka tapauksessa uusin versio. Kuva muuttuu teräväksi HD kuvaksi kun vaihtaa boxin asetuksista joka on käyttöön otettaessa uhd asetuksilla. Kun vaihdoin asetukset HD:lle, niin tulipas moitteeton kuva kerta laakista. Mutta itse lopetin tilauksen sopimuksen jälkeen. Koska laitteella ei tee yhtään mitään jos on TV:ssä kaikki sovellukset. Joten ostin tallentavan HD digiboxin mistä leffat/sarjat ei katoa 2 vuoden jälkeen kuten boxista. Tyytyväinen vaihtoon, Pystyy tallentamaan kahta ohjelmaa kerralla. Suosittelen tätä vaihtoehtoa!!@@


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No. Itsellä ollut Elisa Viihde premium. Aluksi ihmettelin suttuista kuvaa. Mutta oma boxini on Netgem 7950 vai mikä, joka tapauksessa uusin versio. Kuva muuttuu teräväksi HD kuvaksi kun vaihtaa boxin asetuksista joka on käyttöön otettaessa uhd asetuksilla. Kun vaihdoin asetukset HD:lle, niin tulipas moitteeton kuva kerta laakista. Mutta itse lopetin tilauksen sopimuksen jälkeen. Koska laitteella ei tee yhtään mitään jos on TV:ssä kaikki sovellukset. Joten ostin tallentavan HD digiboxin mistä leffat/sarjat ei katoa 2 vuoden jälkeen kuten boxista. Tyytyväinen vaihtoon, Pystyy tallentamaan kahta ohjelmaa kerralla. Suosittelen tätä vaihtoehtoa!!@@

        Jäi sanomatta että esim. Tori.fi löytyy tallentavia HD digiboxeja joissa sekä kaapeli että antenni virittimet alkaen 60€. Miksi maksaa 24€ kuussa turhasta boxista????


    • Kusetettu myös

      Ja tässä lisää syitä, miksi ei kannata ottaa Elisa Viihdettä.

      Elisan palkkaamat kytkijät käyvät vain taloyhtiön kellarissa kytkemässä ja eivät millään tavalla varmista/tarkista, että yhteys toimii myös laitteen hankkineessa asunnossa. Mitäpä turhia laadukkaasta ja toimivasta toimituksesta, kun vaan asiaskas kusettua ostaman laitteet ja sopimukset tehtyä.

      Elisa Viihteen myyjät eivät myöskään, millään tavalla tuo esille myyntitilanteessa, että kannattaisi tarkistaa taloyhtiön puhelinverkko ennen tilausta, että toimiiko siinä Elisa Viihde. Kehuvat vain, että ko. asuntoon Elisa Viihteen voi hankkia ja toimii. Kusetusta, kun jälkikäteen tuleekin ilmi, että mahdollisesti taloyhtiön verkossa ei toimikaan ja sitten oletkinn naimisissa toimimattoman Elisa Viihteen kanssa.
      Täyttä kusetusta!

      • Nopea laajakaista??

        Älkää uskoko Elisa Viiheen mainoksia. Sinisessö haitarimallisessa Elis Shopitissa jaettavassa esitteessä mainitaan yksiselitteisesti. Alla ote ko. esitteestä
        " Nopea laajakaista
        Sujahda nettiin langattomasti (WLAN) Elisa Viihteen kautta Laajakaistanopeus on ADSL-liittymässä 24 Mbit/s ja kaapleimodeemiliittymässä 100 Mbit/s"

        Ei minkäänlaista mainintaa, että nopeus ei ehkä olekaan tuo vaan jotain aivan muuta. Vaihteluvälistä ei mainintaa.


      • JOO::..!!%#?+
        Nopea laajakaista?? kirjoitti:

        Älkää uskoko Elisa Viiheen mainoksia. Sinisessö haitarimallisessa Elis Shopitissa jaettavassa esitteessä mainitaan yksiselitteisesti. Alla ote ko. esitteestä
        " Nopea laajakaista
        Sujahda nettiin langattomasti (WLAN) Elisa Viihteen kautta Laajakaistanopeus on ADSL-liittymässä 24 Mbit/s ja kaapleimodeemiliittymässä 100 Mbit/s"

        Ei minkäänlaista mainintaa, että nopeus ei ehkä olekaan tuo vaan jotain aivan muuta. Vaihteluvälistä ei mainintaa.

        .

        itse olin mahdottoman tyytyväinen että sain kaapeli-tv kanavat ilman kalliita liittymismaksuja ja voi vielä valkata kanavat mitä haluaa, käytännössä kaikki löytyy mitä voi tarvita Eestin tv:tä myöten, sehän ei oikeassakaan kaapeli-tv:ssä ole mikään itsestäänselvyys

        .


      • arska tehtaalla
        Nopea laajakaista?? kirjoitti:

        Älkää uskoko Elisa Viiheen mainoksia. Sinisessö haitarimallisessa Elis Shopitissa jaettavassa esitteessä mainitaan yksiselitteisesti. Alla ote ko. esitteestä
        " Nopea laajakaista
        Sujahda nettiin langattomasti (WLAN) Elisa Viihteen kautta Laajakaistanopeus on ADSL-liittymässä 24 Mbit/s ja kaapleimodeemiliittymässä 100 Mbit/s"

        Ei minkäänlaista mainintaa, että nopeus ei ehkä olekaan tuo vaan jotain aivan muuta. Vaihteluvälistä ei mainintaa.

        omakotitalo. telkut ym. muut pelaa ihan hyvin mutta tuo netin nopeus kyrsii kun ei ole lähelläkään sitä mitä pitäisi. mihin viralliseen tahoon pitäisi ottaa yhteyttä että saisi mitä tilasi?


      • Niin vakuuttivat

        Et muuten ole. Ellei toimi taloyhtiössä, saa kaupan purkaa jos myyjä niin on väittänyt.


      • JOO::..!!%#?+ kirjoitti:

        .

        itse olin mahdottoman tyytyväinen että sain kaapeli-tv kanavat ilman kalliita liittymismaksuja ja voi vielä valkata kanavat mitä haluaa, käytännössä kaikki löytyy mitä voi tarvita Eestin tv:tä myöten, sehän ei oikeassakaan kaapeli-tv:ssä ole mikään itsestäänselvyys

        .

        HYvä JOO. Ehkä tarvitaan yksi ihme että kaikki toimi niin kuin ei mitään häikkää olisi.


      • Suht tyytyväinen:.
        taazo kirjoitti:

        HYvä JOO. Ehkä tarvitaan yksi ihme että kaikki toimi niin kuin ei mitään häikkää olisi.

        .

        Jos nyt jostakin pitää valittaa niin kanavien vaihtuminen voisi olla nopeampaakin

        .


      • Anonyymi

        Toimii vaikka metsässä kun vie vain modeemin sinne.


    • Erittäin pettynyt!

      Tuosta luettelostasi puuttu Elisa Viihteen suurin ongelma. Suurin ongelma on, että jos asut suuremmassa asunnossa kun yksiössä, niin ADSL-modeemin ja digiboxin yhdistäminen on käytännössä mahdotonta.
      Paketin mukana seuraa kyllä myös 10 metrin pituinen paksu ja jäykkä verkkokaapeli joka ei millään voi riittää yhteyden vetämiseen roiseen huoneeseen kun missä modeemi sijaitsee. Eihän jokaisella voi olla puhelintöpseliä, johon modeemi yhdistetään, television vieressä???
      Jos modeemi on eri huoneessa, niin yhteyden muodostaminen digiboxiin ei onnistu, koska DIGIBOXISSA ON NIIN ANTIIKKINEN TEKNIIKKA, ETTÄ SE EI TUNNISTA MINKÄÄNLAISTA LANGATONTA YHTEYTTÄ ELI WLAN:ia!!!
      Datasäköllä tiedonsiirto ei myöskään onnistu jos molemmat huoneet eivät ole saman sulakkeen piirissä!!!
      ADSL-modeemi on hyvä ja toimii moitteettomasti koska se on valmistettu Kiinassa jossa osataan datatekniikka. Digiboxi taas on MADE IN FRANCE, jossa datatekniikka on näköjään vielä lapsenkengissä!
      Minulla on ollut Elisa Viihde jo toista vuotta, mutta en ole pystynyt sitä kertaakaan käyttämään ja kestää vielä melkein vuoden ennen kun saan sen irtisanottu (lukuisista yrityksestäni huolimatta), koska sopimus oli tehtävä kahden vuoden ajaksi. Uskon että samoja kohtaloita on varmasti tuhansia.

      • LOL :D

        Et tullut ajatelleeksi että kaikilla ei ole tietsikka ja digiboksi samassa huoneessa, eli telkkaria yleisimmin halutaan katsoa olkkarissa mutta tietsikka on esim. makkarissa tai jossain muussa huoneessa, yleensä se modeemi sijaitsee juuri tietsikan lähellä eikä digiboksin lähettyvillä.

        Eli ennenkuin haukut ketään urpoksi niin mieti vähän asiaa tarkemmin.

        Ja jotta et menisi pahemmin päästäsi sekaisin kuin mitä nyt jo olet, niin kerron että en ole tuo Erittäin pettynyt! koska en mokomaa Elisa Viihdettä edes maksua vastaan suostuisi ottamaan. sen verran olen lukenut pettyneiden asiakkaiden kommentteja että tiedän itse ainakin välttää. :)


      • DK
        LOL :D kirjoitti:

        Et tullut ajatelleeksi että kaikilla ei ole tietsikka ja digiboksi samassa huoneessa, eli telkkaria yleisimmin halutaan katsoa olkkarissa mutta tietsikka on esim. makkarissa tai jossain muussa huoneessa, yleensä se modeemi sijaitsee juuri tietsikan lähellä eikä digiboksin lähettyvillä.

        Eli ennenkuin haukut ketään urpoksi niin mieti vähän asiaa tarkemmin.

        Ja jotta et menisi pahemmin päästäsi sekaisin kuin mitä nyt jo olet, niin kerron että en ole tuo Erittäin pettynyt! koska en mokomaa Elisa Viihdettä edes maksua vastaan suostuisi ottamaan. sen verran olen lukenut pettyneiden asiakkaiden kommentteja että tiedän itse ainakin välttää. :)

        Nimimerkillä LOL:D:llä on kyllä järkeä päässään. Nimenomaan harva käyttää tietsikkaa telkkarin vieressä. Kyllä tietsikka yleensä on joko makkarissa tai työhuoneessaan, jos sellainen on.


      • t
        DK kirjoitti:

        Nimimerkillä LOL:D:llä on kyllä järkeä päässään. Nimenomaan harva käyttää tietsikkaa telkkarin vieressä. Kyllä tietsikka yleensä on joko makkarissa tai työhuoneessaan, jos sellainen on.

        speedtest.net:n testillä 56mb/s down ja 1mb/s up.
        torrentit tulee keskim. 10 mb/s (jos jakijia riittää) , eli jo pelkän netin takia hyvä ostos kun kaikki fullrate netit on kalliimpia saa mukaan kaiken muun.


      • PUUROSTA:.1%?+
        LOL :D kirjoitti:

        Et tullut ajatelleeksi että kaikilla ei ole tietsikka ja digiboksi samassa huoneessa, eli telkkaria yleisimmin halutaan katsoa olkkarissa mutta tietsikka on esim. makkarissa tai jossain muussa huoneessa, yleensä se modeemi sijaitsee juuri tietsikan lähellä eikä digiboksin lähettyvillä.

        Eli ennenkuin haukut ketään urpoksi niin mieti vähän asiaa tarkemmin.

        Ja jotta et menisi pahemmin päästäsi sekaisin kuin mitä nyt jo olet, niin kerron että en ole tuo Erittäin pettynyt! koska en mokomaa Elisa Viihdettä edes maksua vastaan suostuisi ottamaan. sen verran olen lukenut pettyneiden asiakkaiden kommentteja että tiedän itse ainakin välttää. :)

        .

        tähän taloyhtiöön ei mitään kaapelikanavia mistään muualta saisikaan

        .


      • kyllä saa
        PUUROSTA:.1%?+ kirjoitti:

        .

        tähän taloyhtiöön ei mitään kaapelikanavia mistään muualta saisikaan

        .

        kyllä saa, nimittäin operaattoririippumattomalta Maxivisionilta jolta saa 90 kanavaa koko Suomeen ja voi tilata yksittäinen talouskin, ja riittää että liittymän nopeus on vähintään 2 Mbps (mielummin tietenkin nopeampi jos haluaa katsoa HD-kanavia tai käyttää samaan aikaan nettiä, 6 Mbps on suositeltava nopeus mut mitä nopeampi se parempi).


      • LOL :D
        LOL :D kirjoitti:

        Et tullut ajatelleeksi että kaikilla ei ole tietsikka ja digiboksi samassa huoneessa, eli telkkaria yleisimmin halutaan katsoa olkkarissa mutta tietsikka on esim. makkarissa tai jossain muussa huoneessa, yleensä se modeemi sijaitsee juuri tietsikan lähellä eikä digiboksin lähettyvillä.

        Eli ennenkuin haukut ketään urpoksi niin mieti vähän asiaa tarkemmin.

        Ja jotta et menisi pahemmin päästäsi sekaisin kuin mitä nyt jo olet, niin kerron että en ole tuo Erittäin pettynyt! koska en mokomaa Elisa Viihdettä edes maksua vastaan suostuisi ottamaan. sen verran olen lukenut pettyneiden asiakkaiden kommentteja että tiedän itse ainakin välttää. :)

        Tuosta nimimerkin "Erittäin pettynyt" ja mun viestin välistä on näköjään poistettu se viesti jolle vastasin (se jossa joku haukkui Erittäin pettynyttä urpoksi) ja nyt toi mun Heh-viestini näyttää tosi tyhmältä tuossa...olisivat samantien poistaneet tuon mun vastineenkin, nyt se näyttää siltä niinkuin olisin vastannut suoraan Erittäin pettyneelle vaikka en vastannut hänelle vaan toiselle tyypille!


      • Maxivision:.
        kyllä saa kirjoitti:

        kyllä saa, nimittäin operaattoririippumattomalta Maxivisionilta jolta saa 90 kanavaa koko Suomeen ja voi tilata yksittäinen talouskin, ja riittää että liittymän nopeus on vähintään 2 Mbps (mielummin tietenkin nopeampi jos haluaa katsoa HD-kanavia tai käyttää samaan aikaan nettiä, 6 Mbps on suositeltava nopeus mut mitä nopeampi se parempi).

        .

        Parasta tässä Maxivisionissa on tosiaan operaattoririippumattomuus

        http://www.maxivision.fi/maksutv/manifesti

        .


      • Räksy

        Elisa Shopiteissa on myynnissä langattomia laitteita joista toinen kytketään modemiin ja toinen digiboxiin. Meillä PC:n ja TV:een väli on noin 17m ja yhteys pelaa erittäin hyvin. Laitteen hinta oli muistaakseni hiukan yli 100€.


    • Tyytyväinen isi

      Elisa Viihde on ollut meidän perheelle toimiva ja kelpo kokonaisratkaisu. Palvelussa on hyvät ja huonot puolensa, kokonaisuutena kuitenkin hyvä kompromissi. Palvelun käyttö on helppoa, tallenteita saa tehtyä mielin määrin, netti on nopea, leffat saa vuokrattua suoraan palvelusta jne. Videovuokraamot täriskööt. Mielestäni hinta-laatusuhde varsin kohdallaan. Kaiken lisäksi tämä on ehdottomasti koko perheen yhteinen juttu, jopa kolmivuotias poikamme osaa käyttää palvelua.

      Ymmärrän kritisoijia, joten full HD hifistelijät ottakoot Canal HD:n, Viasat:n tms. lautasantennipaketin ja lisäksi rinnalle tietokoneeseen jonkun nopean laajakaistaliittymän.

      • Rustiikki55

        Otin www.maxivision.fi firmalta IPTV-laitteet ja tv-paketit, eipähän ole pakkomyyty liittymä IPTV-laite samaan tyyliin kuin Elisalla ja näkyy HD-kanavatkin 8 Mbit/s nopeudella. Paljon parempi vaihtoehto kuin Elisa Viihde joka on ylihintainen, luvataan 100M kaapelissa mutta saa oikeasti 10-20M niin kannattaako 40e/kk maksaa? Ei todellakaan.


      • Hii o hoi
        Rustiikki55 kirjoitti:

        Otin www.maxivision.fi firmalta IPTV-laitteet ja tv-paketit, eipähän ole pakkomyyty liittymä IPTV-laite samaan tyyliin kuin Elisalla ja näkyy HD-kanavatkin 8 Mbit/s nopeudella. Paljon parempi vaihtoehto kuin Elisa Viihde joka on ylihintainen, luvataan 100M kaapelissa mutta saa oikeasti 10-20M niin kannattaako 40e/kk maksaa? Ei todellakaan.

        Itse olen todella tyytyväinen kyseiseen pakettii, netti toimii loistavasti (pyörii siinä -90-100mbs) ja digiboksi yms toimii todella hyvin, ei minkäänlaisia ongelmia ole ollut! :) Vielä mainittakoon, että myös videovuokraamoon olen tyytyväinen, paitsi elokuvat ovat jokseenkin jo nähtyä tavaraa..


      • idiootit.
        Rustiikki55 kirjoitti:

        Otin www.maxivision.fi firmalta IPTV-laitteet ja tv-paketit, eipähän ole pakkomyyty liittymä IPTV-laite samaan tyyliin kuin Elisalla ja näkyy HD-kanavatkin 8 Mbit/s nopeudella. Paljon parempi vaihtoehto kuin Elisa Viihde joka on ylihintainen, luvataan 100M kaapelissa mutta saa oikeasti 10-20M niin kannattaako 40e/kk maksaa? Ei todellakaan.

        Kannattaisi lukea niitä papereita johon nimen lykkää viihdettä tilatessa. Niissä aika selvästi sanotaan se mitä luvataan miniminopeudeksi. Vasta kun jää alle sen kannattaa alkaa parkua.

        Itse ainakin luen paperit mihin laitan nimeni alle. Eipähän tule yllätyksiä sopimusten muodossa.

        Eikä se ole asentajien työ tulla katsomaan että äidin pikku kullanmurut osaa kytkeä laitteensa oikein. Ellei tästä ole erikseen maksettu.

        Ps. Modeemin voitte kyllä vaihtaa jos se on paska, ja nykyaikana saa jo toista digiboksiakin.
        Pps. Varmasti olette tilatessanne huomanneet että muita kuin peruskanavia ei pysty tallentamaan ;)


    • Jos haet vaikeuksia, osta diesil Cadillac tai elisa viihdepaketti. Olen kaksi kk. jo yrittänyt saada sitä toimimaan. Modeemit on sillattu, mittaukset tehty useaan kertaan, digiboxi vaihdettu ja mikään ei auta. Samat ongelmat jatkuu ja laskut tulee ajallaan. Maksan siis joka päivä yli tunnin puhelut ja pompotukset tuen ja asiakasipalvelun välillä. Sopimusta ei saa purettua ilman vikailmoitusta. En ole suinkaan soitellut kahta kuukautta vain ihaillakseni omenapuiden kukintaa vaan
      tehdäkseni vikailmoituksen jota ei vieläkään ole kirjattu. En ymmärrä miksi joudun koekaniksi ja istumaan laitteiden ja puhelimen äärellä vai palauttaakseni tehdasasetuksia ja saamaan hyvitystä 19.00 euroa 10 elokuvalippua. Liput olisi ok. mutta kun ne pitäisi käyttää vain saman rutinan ja pätkimisen kruunaamien elokuvien katseluu. Ei hyvä ihminen. Ota jokin muu mutta pysy kaukana Elisan viihteestä ellet halua viettää iltojasi digiluostariin lukittuna. Vuoden sopimus on vuoden sopimus vaikka et saa luvattua viihdettä.
      Ps. V-lan on toisinaan erittäin hidas ja elisan tietoturvan asennuksen jälkeen alkoi koneeni lähettämään itsestään postia kaikkialle. Asensin Nortonin takaisin.
      Ystävän neuvo.

      • kannattaa selvittää

        Se Elisan antama modeemi kannattaa kyllä vaihtaa laadukkaampaan vaikka Elisa ei sitä suosittelekaan. Kunnon modeemilla pitäisi kyllä toimia ja jos talon piuhat on kunnossa eikä matkaa Elisan keskukseen ole liikaa, niin en ymmärrä miksi ei toimisi.

        Kannattaa myös muistaa että pelkkä modeemin siltaus ei riitä jos sulla on modeemin palomuuriasetukset väärin. Tai voi olla että jos sulla on itse hankittu modeemi eikä siinä ole multicast-tukea (eli IGMP-tukea).


    • On monta tapaa hankkia vaikeuksia. Diesel Cadillac, Aasialainen vaimo, elisan viihdepaketti. Kahdesta ekasta pääsee helposti eroon mutta vaikka linttaisit viihdepaketin boxin ja modeemin suohon, olet sopimusajan kusessa niiden kaa.
      Vaikka laitteet ei toimi, Sinun on maksettava sopimuksen mukaan. Sitä ei anneta purkaa vaan mittaillaan, sillataan, vaihdetaan modeemit ja boxi. Joka kerta odotat puhelua keskukseen, Sieltä sinut yhdistetään asiakaspalveluun, sieltä tukipalveluun ja tehtyäni sitä ei vikailmoitustani ollut edes kirjattu. Nyt taistelen laskuista oikeusteitse. Kun en katso olevani velvollinen maksamaan
      mistään mitä en saanut. Sen sijaan Elisalta vaadin kahdelta kuukaudelta joka
      päivältä tunnin palkan puhelinkuluja yms postissa juoksemista yms. yht. 900 e.
      Kuluttajaneuvoja piti sitä kohtuullisena.

      • pitäis sen toimia

        Jos yhteys ei toimi niin kyllä siitä pääsee eroon vaikka olis kuinka määräaikaisuus tahansa.

        Jos yhteys toimii ylipäätään, luulisi sen Viihteenkin toimivan. Se vakiomodeemi kannattaa heivata hevon vittuun, digiboksi taas kannattaa sijoittaa siten ettei se ole ihan kiinni muissa laitteissa.

        http://palsta.elisa.fi/index.php?PHPSESSID=mr4d5bsmalr3fuiqp0nm3oio12&topic=2071.0

        Tässä muitakin ohjeita:

        http://www.elisa.fi/asiakastuki/700.3/elisa-viihde/7953/erillisen-adsl-modeemin-tai-reitittimen-kayttaminen/


      • fabu1
        pitäis sen toimia kirjoitti:

        Jos yhteys ei toimi niin kyllä siitä pääsee eroon vaikka olis kuinka määräaikaisuus tahansa.

        Jos yhteys toimii ylipäätään, luulisi sen Viihteenkin toimivan. Se vakiomodeemi kannattaa heivata hevon vittuun, digiboksi taas kannattaa sijoittaa siten ettei se ole ihan kiinni muissa laitteissa.

        http://palsta.elisa.fi/index.php?PHPSESSID=mr4d5bsmalr3fuiqp0nm3oio12&topic=2071.0

        Tässä muitakin ohjeita:

        http://www.elisa.fi/asiakastuki/700.3/elisa-viihde/7953/erillisen-adsl-modeemin-tai-reitittimen-kayttaminen/

        Koitappa. Määräaikaisesta et pääse irti. Olen koittanut saada laitteet toimimaan yli kaksi kk. ka toisen niistä olen yrittänyt purkaa koko paskan. Ei onnistu.
        Asiakapalvelu, tekninen tuki, siltaus, mittaus, laitteiden, johtojenkin vaihto ja sijoittelu. Elisa tahtoo mun edelleen kokeilevan eri vaihtoehtoja. En jaksa enää.
        120 euron maksusta luvattiin hyvittää 19 euroa. Mitä vittua? Jos mun tuntipalkka kuluineen on 15 euroa, on elisa minulle nyt velkaa n. 900 euroa vain
        kahden kuukauden yrityksistä saada laitteet toimimaan. Ei tämän kalliimpaa kanavapakettia / nettiyhteyttä voi olla. Tänään selvisi myös että kun avaan oman koneeni ja valitsen v-lanin sijasta mokkulan, muutkin koneet tippuvat elisan nettiuhteyksistä ja eivät pääse enää siihen kiinni. sekavampaa systeemiä ei ole. Kanavat telkussa pätkii ja rutisee ja tallennukset toimii ilmeisesti vain ensimmäisiin rusahduksiin saakka. Emmerdale kestää vain vartin.


      • jap.naiset kauniita

        Olet kyllä melkoinen rasisti! Vai että aasialainen vaimo tietäisi vaikeuksia, tuskinpa vaan. Mutta jos asenteesi on tuo, suosittelen ettet hanki vaimoa ollenkaan. Ja myös niiden renttujen jotka halajaa jotain kotiorjaa, älkää menkö naimisiin kenenkään kanssa, säästätte naisparat kärsimyksiltä. Naisia ei ole tehty orjiksi vaan rakastettaviksi.

        Minä jos meen joskus naimisiin, voisin hyvin kuvitella meneväni esimerkiksi japanilaissyntyisen naisen kanssa. Ovat muuten hyvin kauniita.


    • ei mene noin

      Nettiyhteys ei ikinä ole tuo 24 Mbps, sellaisia nopeuksia saavutetaan vain laboratoriossa. Käytännössä nopeudet on maksimissaan 20 Mbps ja silloinkin vain kun asuu ihan DSLAMin vieressä. Toi 10 Mbps on ihan normaali nopeus jos asut kauempana DSLAMista tai jos piuhat on huonossa kunnossa. Noin 1,5 kilsan päässä DSLAMista ja olettaen piuhojen ja laitteiden olevan kunnossa, nopeusväli on noin 15-18 Mbps.

      Maksukanavia voi tallentaa dvd-tallentimella tai htpc:llä jossa on videocapture-kortti tai usb-boksi. Maksukanavien tallennus verkkoon Elisan palvelimelle ei onnistu jonkun tekijänoikeuskysymyksen tahi muun sopimusteknisen syyn takia (nostaisi hintaa reippaasti).

      Ilmaiskanavien tallenteita tietääkseni voi katella omallakin koneella, ne vaan on ensin tallennettava verkkoon. Tai sitten tallentaa htpc:llä tai dvd-tallentimella.

      En siltikään usko että Elisa tahallaan viivyttele vikojen korjauksissa, johan niiltä lähtisi kaikki asiakkaat jos ne tahallaan niin tekisi. Jokaisella firmalla on sen verran bisnesvaistoa että ne tietää ettei asiakkaita voi kusetella miten vaan, joten en usko tohon väitteeseesi.

      PS. Hassu sattuma mutta tätä kirjoittaessani Krista Kosonen mainosti juuri telkkarissa Elisa Viihdettä ja sitä miten kännyllä voi ajastaa ohjelmia vaikka kahvilasta käsin. :)

    • Neuvoa kaipaava

      Huijausta tai ei niin tietääkö kukaan miksi tallennettujen ohjelmien kuvanlaatu on ala-arvoinen, paljon heikompi kuin normaalissa lähetyksessä.

      HD lähetyksissä kuva on hyvä.

      • okmokm

        Minä en ole tuollaista huomannut. Saattaahan tosin olla, että Elisalla alkaa tallennustila käydä kalliiksi ja ovat alkaneet säästökoodata. En tiedä.


      • Viihde + TV Kaista
        okmokm kirjoitti:

        Minä en ole tuollaista huomannut. Saattaahan tosin olla, että Elisalla alkaa tallennustila käydä kalliiksi ja ovat alkaneet säästökoodata. En tiedä.

        Mun mielestä Elisa Viihteessä on parasta ne samat maksukanavat ym. jotka saa kaapelistakin, mutta koska kaapelia ei saa jokapaikkaan niin Viihde tuo ne samat kanavat sitten ADSL:llä.

        Sen sijaan jos tyytyy siihen perustarjontaan mitä antennissa on, voi tilata TV Kaista-palvelun, sen kuvanlaatu on omalla kokemuksella sanoen yhtä hyvä kuin antenniverkossa koska kuvaa ei pakata lainkaan jos käyttää 8 Mbps Pro-asetusta vaan silloin streami vain tallennetaan eikä käsitellä mitenkään. Myös Ylen tekstit toimii TV Kaistassa loistavasti.


    • Jounaas

      Olen aivan eri mieltä... ottakaa sonera niin opitte arvostamaan elisaa. sonera on epäluotettavin!

    • ninni_luud

      Ei saatu mokomaa pakettia toimimaan mitenkään, asuntoon piti olla "saatavuus" muttei mitään datakaapeleita eikä ethernettejä täällä ole! Pakettia ei saa takasisin vietyä ja pitävät vaan tyhminä ja hokevat: "laittakaa iso johto ethernet-pistokkeeseen ja pieni johto puhelinpistokkeeseen" ja kun sanoo ettei moista pistoketta ole eivät usko eikä kuulemma ole mitään asennuspalvelua heillä edes! Asiakaspalvelusta yhdistävät kuuntelematta suoraa tekniseen tukeen jossa joku äijä vittuilee jotain ja lyö luurin korvaan!!!

    • laitakaa

      Paskat tämä toimii ihan helvetinb hyvin nopeus testin mukkan 100mbit/s tv toimii

    • JUUJUU666

      Aika huvitttavaa...

      Itsellä kaveri töissä Elisalla ja maximi nopeus kaistalla on 13 megaa enempää ei linjoista lähde vaikka olisi millainen adsl2 puhelinlinjan kautta.

      Kaikki jotka sanoo että on enemmän kuin tuo 13 kusettavat. Ja telkkari varaa sen 8 megaa kaista mutta ei siitä sitä 16 megaa jää netin käyttöön vaan tuo 5 megaa kun 13 miinustaa 8 megaa. Tuo 8 megaa siis on minimi millä kanavat toimivat

    • Tyhjästä maksamista!

      Olen tosi pettynyt ja kyllästynyt Elisaviihdepakettiin ja siihen mitä sen hankkimisesta seurasi. Olen kolme kertaa yrittänyt asentaa systeemin tarkasti ohjeiden mukaan. Ei toimi! Olen joutunut maksamaan ylihinnoiteltuja puheluja saadakseni ohjeita Elisalta, rahat meni, mikään ei toimi. Olen kolme kertaa yrittänyt. Vanhalla digiboksilla katselen antennikanavia. Yksinkertainen systeemi on parempi. Harmittaa kun joutuu maksamaan 2 vuotta palvelusta joka ei toimi, ja maksamaan turhista neuvoista, jonottelusta puhelimessa jne. Olen kyllästynyt en yritä enää. Aikaa kuluu tekniseen harjoitteluun. Liian hankala systeemi. En halua tallentaa mokomalla systeemillä. Modeemi toimii, käytän sitä nettiin. Vanhakin modeemi olisi kelvannut. 2 megan nopeus riittää minulla nettiin, ja se on halvempi. Nyt menee ainakin kymppi liikaa kk:ssa, eli 240 euroa harakoille. Kyllä harmittaa. Pyysin palvelun purkua, ei käynyt heille. Turhia puheluita taas. Tästä pitäisi Kuluttaja-asiamiehen, Kuningaskuluttajan tms tehdä juttu, jotta tuollaiset ylilpitkät sopimukset pelkästä harmista saataisiin pois markkinoilta. Jo vuoden sopimus takkuillen toimivista muka-palveluista voi olla liikaa.

      • Hei.

        Soita kuluttaja-asiamiehelle, niin eiköhän tuon sopimuksen saa purettua sitä kautta!


    • mäpe

      elisa viihde on täyttä roskaa...ennen mul oli dna netti ni ei mitää ongelmia(oli 24megan netti,toimi jollain 13-14).se riitti koska tällä alueella voi saavuttaa maksimissaan 15megaa.nyt oon kolme viikkoa tapellu tän elisan kaa vähintään joka toinen päivä.mua ei haittaa jos viihde pätkii välil mutta kun tietokoneest pätkäsee netin ja sul on nettipokerit käynnis ja peli kulkee hyvin ni meinaa kupoli hajota.sammuttelet modeemia ja laitat uuestaa päälle,todella rasittavaa.oon kyl aina saanu tän toimimaa jossain vartin sisällä mut rahoille ei kyllä saa vastiketta.kaikki päivitykset ja kaikki on viimesen päälle mut silti ei toimi kunnolla.JOS TEIL ON KOTONA TOIMIVA NETTI EIKÄ OLE SUUREMPAA TARVETTA TALLETUKSILLE NIIN ÄLKÄÄ HERRANNANEN AIKA OTTAKA ELISA VIIDETTÄ VARSINKAA JOS ETTE ASU AIVAN KAUPUNGIN KESKUSTASSA MISSÄ ON HYVÄT YHTEYDET/VASTAANOTTIMET LÄHELLÄ.kyllä on ollu pinna kireel varsinki tuut iltavuorosta töistä kotiin ja alotat tän rumban.ei auta soittelut,sössöttävät vaan jotai skeidaa et kokeile tätä ja tätä.

    • asdfdsfds

      mielummin ostan tallentavan digiboksin..

    • bcfghd

      Tossahan täytyy olla soneran 40€ adsl- laajakaista tai kaapelitalous

    • viihde on huijausta

      Eipä ollut edes full HD vaan interlaced!
      Tämä ei ole nykypäivää.

      Paremmalta kuva näyttää telkkarin virittimellä katsottuna.
      Viihde boksi on erittäin hidas käyttää, kanavan vaihto toiselle kestää liian kauan.
      vika ei voi olla HDMI kaapelissa koska blue rayltä kuva on loistava.

      tästä voi taas väitellä että mikä on HD , mielestäni HDksi pitäisi kutsua vain 1080p kuvaa tai parempaa.

      Ei voi suositella tuota boksia kenellekään.

    • viihre

      Minä asun Jyväskylässä keskustan reunalla. Minulla on elisan viihde ollut käytössä 1,5 vuotta ja se toimii hyvin. Televison kuva on hyvä ja 100 meganen kaapelimodeemi on koko ajan speedtest:llä mitattuna antanut tulokseksi 50 - 90 megaa download ja 4 megaa upload. En voi muuta sanoa, kuin että minä olen siihen ollut tyytyväinen.

    • da

      Meillä oli kuulemma maksimi nopeus 100 mutta 1.3 se nyt oikeasti on ja pätkii 1min käytön jälkee turha paska ei muuta

      • Ei se ole 100 megaa.

        .

        Se 100 megaa on hubin teoreettinen nopeus, ei mitään tekemistä verkkoyhteyden nopeuden kanssa

        .


    • trelainen

      Viihde olisi aivan kelpo palvelu jos toimisi luvatusti. Palvelu epäluotettavuuden, Elisan surkean asiakaspalvelun ja pitkän sopimusajan takia en voi sitä omien kokemusten jälkeen kenellekään suositella. Ainoa joka 2v aikana toimi kellontarkasti oli laskutus.

      Asun Treen keskustassa. Ennen Viihdettä mulla oli samalla alueella 8v kokemusta eri tarjoajien nettiliittymistä, joissa saattoi olla satunnaista ongelmaa silloin tällöin, mutta aina kertaluontoista ja nopeasti ohimenevää.

      Viihde (kaapelimodeemilla) alkoi keväällä 2010 takuta hyvin nopeasti, pahimillaan katkeili vartin välein, ylösnousu kesti viisi minuuttia. Nauti siinä elokuvaelämyksestä. Teknisen tuen kanssa tehtiin tsekkaukset, pitkät selvittelyt. Lopuksi tt:n mies myönsi että heillä on kapasiteettiongelma Treella. Korjataan kyllä joskus. Ei, hän ei voi myöntää kompensaatiota, vaan asiakaspalvelu. Ja tietysti: "Me täällä asiakaspalvelussa ei voida antaa huojennusta laskutuksesta, vaan se on aina teknisen tuen tehtävä". Asia ei selvinnyt kolmannellakaan soitolla. Elisan fyysisessä päämyymälässä: "me ei hoideta täällä näitä laskuasioita, vaan sun on otettava yhteyttä asiakaspalveluun".

      Oli seuraavina kuukausina varsin vino hymy naamalla katsella Elisan hehkuttavan Viihdettä katumainoksissaan, kun samaan aikaan he tiesivät ettei palvelu toimi läheskään luvatusti. Puoli vuotta myöhemmin homma alkoi toimia paremmin, mutta ajoittain yhteyden katkomista ja yhteyden totaalista hidastumista on esiintynyt koko 2v ajan ehkä 400% enemmän kuin yhdessäkään aiemmassa käyttämässäni kaapelimodeemipalvelussa.

      • Michos

        Mä vaihdoin Elisa viihteen Sonera viihteeseen. Valitsin kahdesta paskasta paremman.


    • rtert

      Eikös tuo Soneran ole vielä huonompi, mitä palautetta olen kuullut?

    • Se järkevä jätkä

      Ei ne ole Muutenkaan HD eli 1920x1080 ne on ehkä tops 720p

      • WLAN jumittaa

        Meillä on viihde pätkinyt netin osalta aika paljon. Vaikuttaa tietysti nettisurffailun lisäksi myös tallenteiden katseluun. Käytämme 2-3 läppäriä WLAN:lla ja joskus surffaan jotain myös Samsung Galaxy SII:n WLAN:lla.

        WLAN käyttö näyttää saavan viihteen modeemin (valkoinen pystytorni) joskus jumiin ja sitä kautta koko nettiyhteyden. Kaapeliyhteydellä näyttäisi modeemi pysyvän hengissä suurinpiirtein koko ajan (PingPlotter freewarella seurattuna).

        Tämä hyydyttää modeemin lähes varmasti:
        1. Samsung Galaxy SII wlan yhteys päälle
        2. Selain esim. Opera auki
        3. www.bbc.co.uk nettisaitti auki


    • äskeinen

      Äskeiseen lisäyksenä että muutama surffausliike Operalla siis sai koko modeemin jumittamaan. Kokeilin taas. Myös kiinteällä ethernet kaapelilla kiinni ollut läppäri ei päässyt tämän jälkeen nettiin ja PingPlotter ko. koneella alkoi raportoida katoavista ping paketeista. Ts. koko modeemi jumitti.

      Tapoin Galaxy:n Opera-selaimen ja lopetin epäonnistuneen surffauksen. Modeemi palasi henkiin vähän ajan kuluttua itsekseen.

      Että semmonen purkki. Ilmeisestikin läppäreiden WLAN-selaus onnistuu vain ajoittain jumittamaan modeemia. Päivän kuluessa kuitenkin jonkin kerran, kuitenkin.

      Moisen Viihde-matopurkin vaihto on nyt kyllä harkinnassa...

    • jepa
      • pikku_jussi

        No niin, hyvähän se siellä on puhua.

        Sinulla Herwoodissa on se vika että et yritä katsoa internettiä mikroaaltouunista !!


    • adfdfhfgj

      ei tässä paskassa toimi mikään oikeen, tilauskanavia ei hyvitetä vaikkei näkyisikään.

      dikipoksin joutuu buuttaa vähintää kerra päivässä koska tilttaa ja jumittaa ja on hidas paska muutenki ja ilmottelee virhekoodeja.

      asiakaspalaveluu joutuu jonottaa parhaillaa ylivartin eikä ne osaa tehä mitään siellä ja pompottelee palvelialta toiselle.

      ÄLÄ OSTA ELISA VIIHDETTÄ!!

    • NotAmused

      Yritin vuokrata sellasta aika tuntematonta elokuvaa (sarkasmia) nimeltä yön ritari ja kappas kummaa,ei sitä ollukkaan.Siis bratz the vitun movie on mutta ei Yön ritaria!!!? ja tietenkin se boxi jumittaa ja aina kun käynnistää täytyy odotta 3 min että alkaa ees toimia . Ei missään nimessä kannata hankkia tätä kikkaretta.

    • Makro-Data

      ... Kannattais osan tutkia Mb/ ja Mbit/s erot niin selventyis miksi testerit antaa eri arvoja ... esim 8 Mbit/s on 128 kt/s eli saatanan hidas! ... ja Elisa Viihteen 100Mbit/s on teoreettisesti 12,5Mt/s, maksimissaan 10 ...

    • Makro-Data

      ... Itse 15v tietotekniikka-alalla huollossa / kasauksessa / myynnissä olleena ja liittymiä edesmenneistä modeemeista lähtien asiakkaita "huijannut" voin todeta et Elisa Viihde on toiminut 30.11.2010 klo 18:34,05 :stä lähtien tähän päivään saakka ja välissä on ollut muutto toiseen lähiöön, moitteettomasti (Tampereen Multisillasta Herwoodiin) ja 6 tunnin testiotannalla 100Mbit/s - 5Mbit/s linja antaa 96,24Mbit/s - 4,86Mbit/s ... Todellisuudessa Elisan ilmoittaman nopeus on 10Mb/s - 500 kt/s ja meillä 9,62 Mb/s - 486 kt/s ... Huomion arvoista on se et ilmaiset virustorjunta softat esim Avast, Avira, McAfee, Panda etc ottaa omaan käyttöön linjasta tietyn osuuden toimintaansa varten eli 100Mbit/s linjasta noin 30Mbit/s eli 3-4Mb ... F-Secure ja Symantecin Norton eivät "varasta" linjaa ...

      • nyt hämmästyin

        > Huomion arvoista on se et ilmaiset virustorjunta softat esim Avast, Avira, McAfee, Panda etc ottaa omaan käyttöön linjasta
        > tietyn osuuden toimintaansa varten eli 100Mbit/s linjasta noin 30Mbit/s eli 3-4Mb ...

        Mikä tämä juttu on? Miten olet sen todennut ja mitannut?
        Olitko sattumalta mitannut nopeuksia samaan aikaan kun antivirussofta oli lataamassa päivitystä??


    • Anvialla monopoli

      ... Tuossa taannoin törmäsin samaan outoon ilmiöön Anvian 24 megaasella ja 3 eri konetta sekä Avira, AVAST ja McAfee ... Eltel Nerworksin (Elisan vikakorjaukset) ja Anvian huoltomiesten kanssa suoritettiin 6:n tunnin testiotanta jossa todettiin et kyseiset softat varaa itselleen tuon verran kapasiteettia käyttöön ... Vaikka blokkaa päivitysmahdollisuudet pois niin silti kyseiset softat ottaa käyttöön osan verkkokapasiteetista ... Mukana ollut "viisas" IT-insinööri sanoi kyseisten softien kommunikoivan jatkuvasti pääpaikan kanssa ... Tiedä sitten mikä on totuus mutta tuolla testillä kyseinen ilmiö tuli esiin joka kerta kun softat sammutti/kytki päälle ja oli sitten päivitys käynnissä tai ei ...

    • Fritiikki

      Elisa Viihde on nyt ollut puolitoista vuotta käytössä.
      On kyllä täysin uskomatonta miten tälläinen tuote/palvelukokonaisuus voi päätyä markkinoille, noin näkyvästi mainostaen ja ylistäen. Ja niinkin hyvältä firmalta kuin Elisa, kokemukset aiemmin ovat olleet lähinnä positiivisia. Sinällään mainoslauseet ja argumentit ovat pitkälti ihan tosia: Valtavasti tallennustilaa ( kyllä, paljon mahtuu tavaraa ja tallennuksia, vielä ei mitään ongelmia ), kätevä etätallennus ( tätäkin tulee käytettyä jatkuvasti, puhelin aamulla kourassa Hesaria lukiessa ja parhaat ohjelmat heti aamusta tallentumaan ), monipuolisia sisältöjä ( leffavuokrausta, karaokea, kanavapaketteja.. ).
      Eli nämä pitävät suunnilleen paikkaansa. Mutta siihen se sitten jääkin. Boksi reagoi kaukosäätimen komentoihin valtavalla pitkällä viiveellä, jos yleensä reagoi ollenkaan. Laite käynnistyy tuskastuttavan hitaasti, ellei se ole juuri äsken ollut päällä. Viihde-valikon käynnistymisessä kestää, kestää, kestää ( aiemminhan siinä ei edes ollut aukeamisen kestoa kuvaavaa palkkia, mutta tais olla pakko tehdä, että ei ole 10 sekuntia aikaa, jolloin ei tapahdu mitään ). Itse valikko toimii milloin haluaa, ja todella tahmeasti. Hermostuessaan kaukosäätimien nappuloita painelee villisti ja kohta onkin jo Bikinikesä 3 tallentumassa ilman minkäänlaisia aikomuksia.
      Ja mitä, 24 kk määräaikainen sopimus. Mitä vi*** tulikaan tehtyä. Menin kauppaan ostamaan laajakaistaa ja saivat myytyä tälläisen Elisa Törky- viihdepaketin. Hieno matkalaukku oli kotiin mennessä, ja popcornitkin sai nauttia ekana iltana. Laitehan toimi samantien seinään laitettaessa ja ensivaikutelma olikin huikea. Olispa pysyny siitä eteenpäinkin samanlaisena ilon ja hämmästyksen yhdistelmänä. Nyt jäljellä on vain hämmästys, hämmästys siitä millaista kuraa voikaan tarjota 24kk pakkosopimuksella.

      Elisa, häpeä.

    • Marketta Kuivalainen

      Kyllä toi mitä itsellä joskus oli, niin oli uskomattominta paskaa mitä ikinä on ollut. Hieno palvelu teoriassa ja silloin kun se toimii niin olikin hyvä. Mutta kun ei se toimi koskaan kunnolla. Pätkii, ja useiden päivien katkoksia.

      Aivan hirveää tosiaan että tuollaista voi kukaan myydä. Järjetön asiakaspalvelu josta saa vain lämmintä kättä ja itse joutuu tekemään hirveästi työtä eikä mikään korjaannu kuntoon. Boottaa boksi, hae postista uusi ja asenna se, hae toinen, on korjattu etänä ei vikaa, hyvin toimii, ei toimi. Katkaisin oman määräaikaisen kesken poikki kun ei tosta mitään järkeä ollut.

    • Ääni Sipoon korvesta

      Kyllä täällä itäisellä Uudellamaalla Elisa Viihde pelittää todella mainiosti. Ja Wlan nopeudet ovat olleet langattomana yli 30 Mbit/s ja langalla yli 100 Mbit/s, kyllä näillä pärjäilee aika mukavasti ja hintakaan ei ole perusmaksussa kuin alle paritkyt egee.

      Maksukanavia saa mukavasti jo vain kuukaudeksi, esim Urho ja tulee heti voimaan, purku tosin täytyy hoitaa asiakaspalvelun kautta.

      Oma Elisa, OmaGuru ja Saunalahti Avustaja ovat mainioita apuvälineitä.

      Summasummarun alkuvaikeuksien jälkeen ole erittäin tyytyväinen Elisa Viihteeseen.

      • Huijauksen uhri

        Hyvä jos jollain pelittää, Keravalla ei pelitä,Elisa Viihde ole pelittänyt koko lähes 2 v:n aikana EteläSuomen alueella missä oon asunut. Puhelinpalvelu ympäripyöreine fraaseineen ei auta mitään. Pakkomyyntiä 2 vuodeksi, en ole ikinä joutunut maksamaan tyhjästä niin paljon kuin Elisa Viihde -roskapaketista. Tavallisena nettinä menee, mutta TV-yhteys, nauhoitukset yms ei ole toimineet koko aikana. Huijausta, Elisa firma vedä turha rojusi pois markkinoilta, on epämoraalista kiusata asiakkaita myymällä keisarin uusia vaatteita lähes 40 hintaan, jos perusnettiyhteyden saa jopa noin kympillä kuukaudessa. Silkkaa rosvousta, sanoisi Aku Ankkakin! Hinta pitäisi pudottaa tavallisen perus-ADSL-yhteyden tasolle ainakin.


    • Rape7

      Hesan Lauttasaaaressa on toiminut hyvin - tallentaa varmennin kuin tuo Topfield digiboxini ja vielä halutessani saan saman ohjelman molempiin. Kätevää. Elisa on hitaampi reagoimaan, joten laitan uutiset ja muun joutavan digiboxiin. Saan ne esille nopeammin. Sarjat menee hyvin Elisaan, vaikka muuttaisivat lähetysaikojakin. Mökiltä voin lisätä/poistaa ohjelmia kannettavallani. Kätevää. Datasähköboxin avulla sain pois pitkän kaapelin seinästä boxiin.

    • hmmph3

      Toi elisan boksi on kyllä uskomattoman kauhea kapistus, enää vuosi kärsimystä jäljellä. Minulle taas sanottiin asiakaspalvelusta että boksin jumitus, kaatuilu yms ovat ominaisuuksia... joten näistä mahdottoman hienoista ominaisuuksista maksan joka kuukausi 40 erkkiä.

      • Aivan toivoton tapaus tämä dikipoksi. Surkeaa asiakaspalvelua tämän asian hyväksi. Ohjeita saa kyllä. mutta aina samaa soopaa uudestaan ja uudestaan. Boksin MAC koodiakin saa lähetellä vähän väliä, HYVÄ JOULUPUKKI "TUO MINULLE IRTISANOMISILMOITUS ELISALTA" T: Jouni K


    • pallikissa

      pyydän , älkää ottako elisan viihde-pakettia.
      netti toimii kerran viikossa normaalisti..asiakaspalvelu myi tän viihdepaketin ratkaisuna aiemmin hitaaseen nettiin, lopputulos = vielä hitaampi netti.
      ihan älytöntä.

    • Jalluvaari 56

      Elisa viihde reilut 3-vuotta käytössä. Varmaan parikymmentä yhteydenottoa toimimattomuuden takia. Boksi vaihdettu kertaalleen ilman muutosta parempaan. Modeemi myös vaihdettu, jonka jälkeen alkoi wlan ongelmat. Nyt tuli päivitys ja toimii paremmin. Sain 2. vuoden puoleen hintaan, kun paketti ei toiminut.
      Nyt hinta taas normaali. Eilen yritimme emännän kanssa katsoa tallenteita hänen tultua iltatöistä. Jouduimme katkaisemaan katselun n. 10 kertaa ja etsimään kohdan, jossa pätkäs. Oli pakko mennä nukkumaan, ennenkuin tapahtui jotain pahempaa. Molemmat mesottiin kilpaa, onneksi asumme omakotitalossa.
      Palveluajatuksena viihde on ok, jos vain toimisi. Tänäpäivänä eivät myy tuotetta tähän osoitteeseen. Mikä seuraavaksi?

    • Hyvä Maarit Söderlund Porista ! Vedit jatkuvan alinopeus-asian oikeuteen.
      Veikkaan että jakeluoperaattorit valitettavasti voittavat. Harmi. Olisit loistava ennakkotapaus. Korvausta tulisi meille maksaa koko huijatulta liittymäajalta.
      Maassamme EI OLE OIKEUTTA saada bittipalveluita. Viestintäministeriö on vuoskaudet julistanut kuinka maamme on tietoyhteiskunta. Pötypuhetta! Teleoperaattorit omistavat joka kylän väleillä useita TERA-bittien nopeuksisia valokuitukaapeleita. Kun menimme kysymään: "Saisimmeko pikku haaran tänne meille?" Naureskelevat päin naamaa. Ei näitä yksityisille jaeta!
      Sama tilanne on jatkunut jo 30 vuotta. Ja jatkuu yhä ellei Eduskunta tee kansalaisten tele-oikeuksia määrittelevää kunnon LAKIA.
      Eihän 240 Voltin sähköäkään saa toimittaa muutaman kymmenen voltin jännitteellä siihen aikaan kun sattuu olemaan kuormitusta!
      Ei ihme että puhelinlaitosten osakkeet ovat huippuhinnoissa. Myyvät ihmisille ylenpalttista bittivirran Niagaraa apteekin tippa kerrallaan.

      • highwaves

        Meillä on ollut tämä systeemi jo usean vuoden ajan. Halvempi kuin edeltävä 8/1 Mb, joten kaikki muu on plussaa. Alkuun oli ongelmia käyttiksen kanssa. Piti buuttailla toistuvasti. Taukotallennuksen tikun poisto auttoi. Noin kerran vuodessa olen palauttanut modeemiin tehdasasetukset. Menee samalla bitit oikeaan järjestykseen. Joskus on häiriöitä syrjäytyneitä kun ollaan. Telkkua voi katsoa ilmankin jos ei ole tyytyväinen. "Elämä on sarja valintoja". Meille passeli niin kauan kun valokuitua ei tule tontin rajalle tai 4g toimii paremmin ja on hinnaltaan kilpailu kykyisempi. Tekninen tuki tökkii pahasti, mutta moni asia korjaantuu ei häslää tai yritä kiivetä perse edellä puuhun. Haen uutuusleffat paikalliselta ärrältä, koska parempi tarjonta, halvempi hinta ja DVD ei laitteen 10-vuoden iästä huolimatta edelleenkään nyi. Vanhassa jammussa ei ole uudempia liittimiä, mutta optisellakin hyvin saundaa. Yx vanha kaiffari rupes puhumaan, että meinaa integroida laitteet. Olin sitä mieltä: että onko vaivan väärtti? Maksaa maltaita ja toimiakseen pitää olla kaikki päällä samaan se kaikki vitun säätäminen kun joku komponentti ei wörkkaa kuin ajatus. Menee ne ledisäästöt hukkaan ja muutamat revityt pelihousut. Katsotaan, mitä jaksetaan.


    • poppariiii

      juu se on ihan surkea! mut popparit oli kyl erinomaisia c(:

    • perkeleperkeleperke

      le perkeleen perkeleen perkele

    • Hanne412

      Videoita voi ladata omalle koneelle myös Youtubesta http://www.lataa-youtube.com/

      Ei välttämättä tarvitse ostaa viihdepaketteja..

    • TehPerselaama

      Meil ei oo koko digiboxii asennettu eikä telkkari pääl silti netti vitun hidas. Koitin äskö pelaa LoLiiki nii koko aja 150-200ping hävittii seki matsi sinne

    • ValiVali1

      Kädettömille ei pitäisi toimittaa minkäänlaista nettiyhteyttä. Sitäpaitsi myös asuinpaikalla on merkitystä. Jos asuu jossain Käkkäläjärvellä niin parempi vaan tehdä käpylehmiä kuin haaveilla nopeasta netistä.

    • Vitun elisa

      En suosittele kenenkään ostavan tätä elisa viihdettä. Pingi pomppii 90-1000... nice, kun vanhemmat katsovat elisa boxilta jotain niin netti yhteys on jotain niin paskaa, meille luvattiin 20mb yhteys ja se on hikisesti 10mb, elisa boxin kanssa yhtä aikaa 1-5mb. Täyttä kusetusta koko homma. Pitää vissiin ostaa oma netti kun ei enään yhdellä netillä pärjää. DNA toimi hyvin silloin joten taidan ostaa oman netin elisan takia...

    • jukka n

      itselläni viihde toiminut aika hyvin nyt kun vaihdoin digiboxin keväällä.Enenmmän harmittaa ohjelmien taso joka laskee kokoajan ja nyt kesällä tulee paljon uusintoja.Kyllä niitä hyviäkin ohjelmia tulee välillä,saa olla tarkkana ettei mene ohi.Hyvää kesän jatkoa,

    • Ei voi ymmärtää

      Voihan nyt jukra alkuvuonna pukkas viellä elisalta 14-15mb/s sekunnissa ja nyt ei voi ymmärtää, että on tippunu 8,5mb paikkeille missä jukrassa on elisan lupaama nopeus alkaa suoraa sanottuna potuttamaan heidan verkkonsa hitaus.. Vaikka modeemi näyttääki kovaa että olis 17mb verkko alkuvuonna näytti viellä 18mb, joten pudonnu puolenvuoden aikana 1mb mutta silti ei tuu enempaa kuin 8,5mb aika moista kusetusta... Olis kirveellä töitä pitäis laittaa saunan taakse herra elisan tunaroijat. Hitto mitä paskaa myyvät kuluttajille ja koko elisan viihde boksi on täyttä kusetusta kuinka voidaan oikeesti tehdä niin amatöörimäinen ohjelmisto boksiin ja boksiki on niin tajuttoman hidas että kaatopaikalle joutas. Ja mitä viellä elisan viihteestä jos haluaisit mökille nettiyhteyden mutta et halua asentaa antennia taloon vaan katsoa suoraa kaiken internetistä niin nämä ei oo sitten tajunneet laittaa sitä mahdollisuutta että voisit katsoa tavallisia tv-kanavia internetin ylitte vaan on pakko omistaa tv-antenni tai kaapeli. Kun muut operaattorit lähettää suoraa kaikki peruskanavat internetin ylitte.

      • jaahasss

        Eikö ne kanavat tule netin kautta.
        pitääkö olla harava katolla tai talossa kapeli tv liittymä?

        minulle sanoivat että kaikki kanavat tulevat netin välityksellä.


      • joku vaan
        jaahasss kirjoitti:

        Eikö ne kanavat tule netin kautta.
        pitääkö olla harava katolla tai talossa kapeli tv liittymä?

        minulle sanoivat että kaikki kanavat tulevat netin välityksellä.

        Elisa Viihteessä kanavat tulee osaksi netin kautta jos on antenniverkossa, ilmaiset kanavat tulee antenniverkon kautta. Sit jos on kaapelissa niin kaikki kanavat tulee kaapeliverkon kautta.

        Maxivisionilla ja Soneralla taas kaikki kanavat tulee netin kautta.


    • jaahasss

      Tuohan on ihan huijausta...

      minulle sanottiin että elisa shopissa että kun on kuva huono kaapeli teeveessa niin elisa viihde parantaa kuvaa. ei se sitten paranna jos tuo pitää paikansa. :(

    • ElisanVihollinenNo.1

      Elisa viihde on meillä kussut niin pahasti että pönttö tulvii. Hommattiin paketti alkuvuodesta ja toimi ihan hyvin. Netti ja tv pelas hyvin yhteen, ja telkkarin katsominen ja netin käyttö onnistui samaan aikaan. Toukokuusta lähtien netti sen sijaan on reistaillut käsittämättömästi. Aluksi se alkoi pienenä pätkimisenä, ADSL-valo vilkkui hätäisesti, mutta parin minuutin jälkeen se oli taas kunnossa. Sitten alkoi outo säännönmukaisuus: netti toimi viikolla moitteettomasti, mutta viikonloppuna se alkoi taas pätkiä julmetusti tai ei toiminut ollenkaan, ja joskus sunnuntai-iltana tai maanantaina oli taas toiminnassa. Nyt viime viikonlopusta lähtien se ei ole toiminut sekuntiakaan. Elisalta on kyselty apua useita kertoja mutta ovat aina lätkäisseet samat apuohjeet eteen ja kysyneet että "oletteko nyt varmasti kokeilleet tätä", ja kaikki keinot on käyty läpi (modeemin resetointi, kaikkien johtojen irrottaminen yms.). TV on toiminut ihan normaalisti, mutta kun jokin aika sitten vuokrattiin elokuva palvelusta, niin kuva oli sotkuinen ja pätki koko ajan (kun elokuvaa katsoo niin nettiä ei saa käyttää samaan aikaan, ja sitä noudatettiin). Ammatiapua yritetään edelleen saada, mutta jos ei rupea asiat toimimaan, niin lähtee kyllä vamasti sopimus purkuun ja Elisa voi haistaa pitkät.

    • paskaaa

      miksi en tule enään konettani käyttämään on elisa viihteen paskan langattoman netin takia meiti talossa on vain alhaalla yksi langallinen paikka ja kiitos vittu kun ostimme elisan niin netti alko olla ehkä samaa luokkaa kuin nigeriassa...

    • Hei Kaikki!

      Harmillista että olette kohdanneet haasteita Elisa Viihteidenne kanssa.

      Moni näistäkin asioista olisi ratkennut hienosti Elisan oman Palstan kautta. Palstalta löytää keskusteluista Elisan työntekijöitä ja suuren joukon aktiivisia pitkäaikaisia keskustelijoita, meitä päivystysvuoroissa olevia moderaattoreita unohtamatta, jotka olemme Elisan asiakaspalvelun työntekijöitä mekin.

      Yhteenlaskettu tiedon summa on siis melkoinen, moneen ongelmaan on jo valmiit vastauksetkin olemassa, hakukoneella löytää ja jos ei, voi aina kysyä!

      Haluaisin ehdottomasti toivottaa täältäkin kävijöitä tervetulleeksi Palstalle osoitteessa: http://yhteiso.elisa.fi/

      Terveisin,
      Mikko / Elisan Palstatiimi
      http://palsta.elisa.fi

    • Huijaus3

      Sökö laite. Tallennetut elokuvat pätkii 10s:n välein. Elisa ilkeää vielä ilmoittaa, ettei käyttöön otettua laitetta voi palauttaa. Mistä sen toiminnan tietää, jos ei kokeile?

    • angrybird2

      Ihme juttu. Elisalla on hyvä konsepti, periaatteessa toimii, mutta nuo Pacen digiboksit pilaavat koko homman.

      Täyttä roskaa koko homma - johtuen jostain halvimmalla tuotetusta kinkkiromusta.

      Hävetkää Elisa. Kusetatte kuluttajia.

    • täys paska

      Elisa viihde on perseestä. Ei kanata ostaa. Netti on hidas, vuokraamo lagittaa, hidas aukeamaan jne jne.

    • sivusta seuraaja

      Kiitos tiedosta ei tulisi mieleenkään tilata. Siskoni puhui että netti katkeaa vähän väliä rapiat 7 kertaa päivässä ja eikä mikään ole auttanut ei pysty tallentamaan maksukanavia ja laitteet ovat muutenkin hitaita jne jne

    • mtn2

      Älkää hyvät ihmiset seotko Elisaviihde pakettiin.

      Digiboksin softa on viallinen. Kun riittävästi keskustelee ns. tuen kanssa, lopulta soittaa joku, joka tietää muustakin, kun lässytyksestä puhelimessa.
      Guru lopulta kertoi, että boksin softa on viallinen, eikä hänellä valitettavasti ole tietoa siitä, koska vika korjataan. Edes yksi rehellinen ihminen Elisassa.
      Miten voi myydä ja pitää kaupan tällaista? No siten, että kun näistä asioista on ketjussa vastannut "saman kaliberin" ministerit, niin eihän tässä hätiä mitiä. Nyt vain ootetaan, että tulee joku "ihana mies" ja korjaa tämän kaiken.

      Muuten! Jos yritätte asentaa F-securen, joka kuuluu ko. pakettiin, koneeseen, jossa on F-securen vanheneva lisenssi, päädytte todella Liisa-ihmemaassa-maailmaan. F-secure ei tunnista "Elisa tietoturvaa" -eikä lisenssinumeroita. Ensin pitää poistaa kaikki vanha, päivittää windowsin tietoturva, käynnistellä konetta ja sitten versio asentuu...

      • Markka Hukkanen

        Minulla oli vuosia sitten Elisaviihde laajakaistalla. Ei toiminut laajakasita eikä TV. Monta kk meni häiriöilmoitus- ja irtisanomisprosessissa. Viimein kun uhkasin oikeuslaitoksella niin tuli kaunis kirje että viimeistä laskua ei tarvitse maksaa.
        Nyt on puhelin myyjät soitelleet montakertaa ja harahduin tarjoukseen koska nyt oikein luvattiin että toimii, koska tulee DNAn laajakaistan päällä verkossa. Toimi 5pv ja sitten häivis TV kanavia ja PC:ltä ei enää nähnyt tallenteita. Nyt alkaa irtisanomisprosessi taas.´

        ETSIN ELISAVIIHTEEN SOPIMUKSEN TEKIJÖITÄ ELISAn HAASTAMISEEN RYHMÄKANTEELLA OIKEUTEEN KAIKISTA VAIVOISTA JA KUSTANNUKSISTA. ELISA OYJ TASE OLI VIIME VUODEN LOPULLA 2010milj.€ SIITÄ RIITTÄÄ JAETTAVAA ELISA OYJ MYYMISTÄ TUOTTEISTA JOTKA OVAT KÄYTTÖTARKOITUKSEENSA SOPIMATTOMIA.


    • Turhautunut

      Perheemme on valmiina aloittamaan uuden elämän ILMAN nettiä taikka vitun paskaa televisiota

    • Vihainen

      Ei kannata. Netti pätkii aivan älyttömästi, ja tehot maksimissaan revitty 3.2 Mbit/s. Turhaa ****** koko homma.

    • elisanaator

      Morjes. Olen kanssasi samaa mieltä koko elisa viihteestä. Itse olen moneen kertaan yrittänyt udella oma gurusta jotain linkki tietoo jolla sais tallenteita siirrettyä omalle pc;lle ei oo vastaust tullu. Mulla oli VHS-nauhuri sillä sain äänitettyä jotain kuvia ainiin meillä oli tuolloin sellanen harmaa boxi jossa oli takana erillinen AUX ulostulokanava. Tääl keskustelu palstalla oon jonku nähny jakavan jotain linkkii tjs sillä kun ekaks asentaa tietsikkaan niin tallenteet sais kuulemma itselleen talteen. En oo saanu tota linkkii asennettua koneelle. Koetetaa silti kestää.

    • valivali3

      älkää ihmeiset jaksako valittaa pienistä.. luuletteko tosissanne että mikäli teille ollaan myymässä 20 mekasta tai nopeampaa laajakaistaa niin se antaa aina sen? vitun urpot. itellä kyllä toimii ja eipä kaikkia miellyttääkkään voi. näin ne systeemit on kaikilla operaattoreilla, mikä ei toimi tässä toimii toisaalla.

    • ihmettelijä

      Kylllä Elisan asiakaspalvelu sopisi enemmän neuvostoaikaiseen naapurimaahan. kuin meidän aikaan Suomessa. Heillä ei ole mitään käsitystä siitä että heillä on myös vastuuta, härskiä ammattitaidotonta markkinointia!

    • Pettynyt nokia

      Olen kärsinyt elisa viihdettä tosi viihdettä kohta kaksi vuotta kohta pääsen vapauteen kyllä on täyttä soopaa se digilaite kerran vaihdettu ei mitään vaikutusta
      En todella susittele .Samat lorinat aina koska ei tpiminut.Ilmoittelin kymmeniö kertoja ettei koskaan kunnolla.

      • Kultasilmä

        Pääsin Elisa Viihteestä eroon muutama kuukausi sitten. Olihan siinä paljon hyviäkin puolia mutta se digiboksi ... Tuommoista ei pitäisi nykypäivänä kuluttajille tarjota. Tilttaili satunnaisesti ja kuvanlaatu standardikanavilla oli suttuinen, skaalaus ei vissiin toiminut ihan kunnolla. Telkkariin kytkettyä PC:tä käytin sitten enimmäkseen Elisa Viihteen toistoon ja siinä oli tietenkin yhtä hyvä kuvanlaatu kuin telkkarin omalla virittimelläkin.

        Netti toimi moitteettomasti mutta tuon digiboksin takia mikään houkutus ei saa minua enää palaamaan Elisa Viihteen asiakkaaksi.


    • tyytyväinen käyttäjä

      Olen ollut Elisa Viihteen asiakas yli kolme vuotta ja olen tyytyväinen.
      Digiboxi ja modeemi ovat TV:n vierellä olohuoneessa ja työhuoneessa oleva pöytäkoneeni on yhdistetty langattomasti modeemiin. Samoin kaksi läppäriäni ovat langattomassa yhteydessä, voin mennä niillä nettiin missä huoneessa tahansa. Nyt myös puhelimeni löytää Elisan langattomasti heti kun tulen kotiin.

      Nauhoitetut ohjelmat tallentuvat kokonaan hieman edellistä ja hieman seuraavaa ohjelmaa. Tallentamani ohjelmat voin katsoa milloin haluan, siinä asiassa ei ole takarajaa, kuten kilpailijalla oli..

      Modeemien nopeudethan eivät käytännössä ole koskaan niin suuria kuin luvataan, niin on ollut iät ja ajat. Eikä oman modeemin nopeus takaa yhteyden nopeutta. Eikös siihen vaikuta suuresti asunnon sijainti, vastapuoli, nettisivujen raskaus ja netin kuormitus ym. En ole koskaan odottanut, että nettiyhteys olisi täydellinen, Elisan vauhti on riittänyt hyvin.

      Harmeja ja vaikeuksia ei voi verrata keskenään tai yleistää laitteiston sijainnin ja olosuhteiden ollessa jokaisella omansa.
      Tallentamisasia harmittaa mutta enpä ole nähnyt kaupoissa enää tallentavia DVD-laitteitakaan, niiden valmistus lopetettiin kaikessa hiljaisuudessa, nyt on vain tallentavia digiboxeja.
      Aluksi minulla oli vain Elisan laajakaista. Kun hankin Elisa Viihteen kk-maksun lisäys ei ollut suuri. .

      • monimerkkihuoltomies

        Odotapa kun kuluu 6kk ja laitteittesi komponentit alkavat kärsiä lämpöhalvauksista.
        Kerrotko sitten uudestaan kokemuksistasi.

        Se alkaa asdl-valon hätäisenä vilkkumisena jonka jälkeen ääni ja kuva pikselöityvät, tepselin irtirepiminen auttaa vielä muutaman viikon sitten laite on vainaa.

        Syynä kurjat ja halvimmat komponentit mitä maailmalta saa ja riittämätön jäähdytys.


    • paskapoksi

      Eikö tähän elisan viihde paskaan päde normaali 14vrk palautusoikeus? Kokeilin yhden päivän ja meni tuon poksin kanssa hermot totaalisesti.

    • martti1

      Olet täysin oikeassa, minäkin otin viihteen että näkisin mm-rallit. Ja kuinka kävikään, ei tule mitään mm lähetyksiä, ne nelosella. Nyt ilmoitettiin että kanvaia jää pois muuta hinta pysyy samana, olen neljä eri otteeseen soittanut elisalle ja n.15min kunneltuani särisevää musiikkia luovuttanut. Ja laskutus, se on sitten ihan oma lukunsa en jaksa edes ruveta kirjottamaan kaikesta mitä sieltä tulee.

    • elisaviihde on paska

      älkää vittu ostako elisaviihdettä ette tiädäkkään kuinka vitun paska se on koitat pelata jotain pelkiä koneen kautta netissä ei onnistu koitat nauhottaa ohjelmaa ei onnistu jos haluat esim olla koneella yotubessa sinun täytyy käydä irrottamassa modeemi ja laittaaa takaisin näin pyst olemaan SIEDETTÄVÄSTI netissä noin 20 min ja kun yrität soittaa johonki elisaviihteelle ni sieltä ei saa mitää vastausta ja maksukanavia ei voi nauhottaa
      ÄLKÄÄ VITTU OSTAKO

    • jouduudope

      Itsellä toiminut viihde ihan hyvin, itsellä kylläkin taustalla 20 vuotta digi-satelliittia, eli tiedän mitä se on, jäätymisiä (harvoin), buuttaamista (harvoin), päivityksiä jonka jälkeen ei toimi kunnolla (harvoin) ym.

      Mutta loppujen lopuksi se kaikki vaiva on sen arvoista, hiton hyvä kuva, sika hyvä tallennus systeemi, hyvä palvelu (ihan tosi !) ja helvetin nopee netti (tampere, Linnainmaa) 85-90 Mbs .

      Ei nämä ole täydellisiä, moni asia on vaan ihan muusta kiinni kuin Elisasta.

      Kuvanlaatu on kuitenkin sikahiton hyvä, melkein ihan yhtä hyvä kuin satelliitissa.

    • Kati3

      Aivan samaa olen kokenut. Niin totta. Haluaisin eroon koko roskasta, mutta eivät suostu irtisanomaan sopimusta, siis kaksi vuotta pakko maksaa 40 egeä kuussa ei mistään. Hyvä jos sittenkään pääsee eroon, luultavasti pakkomyyvät edelleen.

    • Petetty käyttäjä

      Itselläni on myös paljon ongelmia Elisaviihteen kanssa ja voin sanoa, että kyseinen p***a on täyttä huijausta. Netti pätkii ja samaten digiboxi pätkii. Boxia saa olla vähän väliä buuttaamassa. Tallennettujen ohjelmien lista ei pidä paikkaansa. Listalla lukee toista ja telkkarista tulee toista. Mm. Brittiläisten ohjelmien tekstityksiä ei näe tietokoneella katsottaessa.

      Mikäli Teillä on ongelmia Elisaviihteen tai minkä tahansa muun yrityksen kanssa, etsikää Finlexin sivuilta sana "Vakiokorvaus". Teillä on oikeus lainmukaiseen korvaukseen, joka on 20 euroa alkava viikko. Ilmoittakaa Elisalle, että heidän on lähetettävä kyseinen korvaus teidän tilille. Vaikka he lupaisivatkin hyvittää Teitä, niin mikään ei todista myöhemmin, että te saisitte sen ja te ette pysty todistamaan hyvitystä. Muistakaa nauhoittaa puhelu, jonka soitatte Elisalle.

    • Elisa on paras

      Ei se mitään huijausta ole. Joillekin vaan ei mikään riitä. Taitaa suurin osa digibokseista kestää vain pari vuotta, koska virtalähteen sekundakondensaattorit hajoavat. Siinä hukkuu samalla kiintolevyn tallenteet. Se vasta huijausta onkin, jos laitteen yleinen käyttöikä on 2 vuotta.

      Itse en ikinä vaihtaisi laajakaista-TV-palvelua tavalliseen kiintolevylle tallentavaan digiboksiin. Ja Elisa Viihde on Suomessa saatavilla olevista palveluista toistaiseksi paras. Esim. Soneralla tallenteet säilyvät vain 90 päivää, joten omaa "ohjelmakirjastoa" ei voi käytännössä tehdä, vaikka tallennustilaa olisikin 3000 tuntia.

      • Tekijäoikeus ja TTVK

        Taloyhtiöömme tuli Soneran laajakaista, ja yksikään Elisan tv-viihdepalvelun asiakas ei halunnut jatkaa Elisan kanssa. Heillä oli ns. kuppi nurin jatkuvien teknisten ongelmien takia, eikä parannusta ollut luvattu. Toisaalta, kahden vuoden sopimusta ei saanut katkaistua, vaan se oli maksettava loppuun saakka.

        Itse en ole katsonut tarpeelliseksi ottaa viihdepalvelua, vaan tallennan jotain satunnaista tv:llä ja digiboksilla (kondensaattorit on vaihdettu;). Satasella saan televisioon teraisen USB-levyn, jolle voi tallentaa myös niitä maksukanavia, joilta TV-Viihdepalveluissa on tallennus estetty. Tv:ssä on langaton verkkoyhteys, joten sillä voi käyttää suoraan verkkosovellutuksia, kuten Yle Areena.

        Nyt on tullut jatkuvasti lisää verkossa toimivia palveluja. Itse olen käyttänyt Netflixiä. Uusia sovellutuksia tulee koko ajan lisää, kuten Filmnet ja Watson. Elisa, Sonera ja DNA eivät ole vielä tallennuspalveluillaan selvillä vesillä, vaan http://antipiracy.fi/ (TTVK) selvittää vielä tallennuksien laillisuutta. Vastaavaa toimintaa tekevä TVKaista lopetti toimintansa konkurssiin, mutta jatkaa vielä taisteluaan. Tuskin sen vuoden sopimusta kannattaa maksaa etukäteen, sillä TVKaista.fi -nettitunnuksen sulkemistakin selvitetään?


    • Hei keskustelijat,

      Ikävä kuulla, että on tullut koettua ongelmia Elisa Viihteen kanssa. Usein kyse on laiteviasta tai paikallisessa verkossa olevasta häiriöstä, joka aiheuttaa virheitä Elisa Viihteen toimintaan. Näitä asioita voi ratkoa puhelinasiakaspalvelun kautta (jossa otetaan vikailmoituksia vastaan 24 h/vrk) p. 010 190 240, sekä myös Palstalla: http://palsta.elisa.fi . Palstalla on myös mahdollista ottaa yksittäisen liittymän tilanne lähempään tarkasteluun, jos asiakas laittaa Palstan profiilitietoihin asiakasnumeronsa.

      Terveisin,
      Seppo / Elisan Palstatiimi
      http://palsta.elisa.fi

      • hävetkää elisalaiset

        Heikko on kuulokojeen patteri Elisalaisilla kun VIISI (5) VUOTTA on asiaa korjattu eikä vieläkään toimi.

        Taitaa tekniikka ja laitteet olla liian teknisiä elisan nyky johdolle.

        Onko se siis liian nuorta ja kouluttamatonta vai liian vanhaa ja osaamatonta?

        Ammattilaiset on potkittu pihalle ja ekonomeille jaettu ruuvimeisselit, ei hyvältä näytä ja seurauksethan on jo nähty.


      • ex elisan asiakas

        Kun juttua luin alusta lähtien näyttää tuo Elisan-vakio veisuu toistuvan noin vuoden välein, ilmeisesti muuta ei sitten tehdäkään?

        Voi surkeutta mihin on Elisa taantunut suuruutensa päiviltä, kuka kantaa siitä vastuun?


      • nyk.asiakas
        ex elisan asiakas kirjoitti:

        Kun juttua luin alusta lähtien näyttää tuo Elisan-vakio veisuu toistuvan noin vuoden välein, ilmeisesti muuta ei sitten tehdäkään?

        Voi surkeutta mihin on Elisa taantunut suuruutensa päiviltä, kuka kantaa siitä vastuun?

        Samat pellet käy vinkumassa samat jutut kaikkien operaattoreiden osiossa;)

        Itselläni ollut Elisan Viihde reilut kaksi vuotta, eikä mitään ongelmia.
        Toimii kuin junan vessa;)


    • hyvin toimii

      ei ole maksukanavia, koneelle pystyy lataamaan hienosti tallennetut ohjelmat ja jos tiedän että jotkut ohjelmat voi viivästyy esim. joku jäkis tai euroviisut niin laitan vaan seuraavan ohjelman nauhalle....

    • tyrmistynyt asiakas

      Hyvin on hitaat elisan korjsuskiireet vasta 5v on nysvätty epäkelpojen ja ala-arvoisten laitteiden kanssa , joissa on teekkaritasoinen softa.

      Ei reagoi kuluttaja-asiamies, ei kukaan, eli suomessa SAA MYYDÄ TOIMIMATONTA PALVELUA JA LASKUTTAA SIITÄ KUN MUISTAA MAINITA, ETTÄ TOIMIMATTOMUUS ON PALVELUN OMINAISUUS!

      • Elisa Viihde paras

        Ihan turhaa valittaa, jos parempia palveluita ei ole. Sama koskee näitä, jotka valittavat TV-lähetysten huonoa laatua. Laita toosa kiinni, jos ei kelpaa.


    • Voivvvv.......

      Asensin juuri Elisa viihteen. Ensimmäinen ongelma oli, että wifi-verkkoa ei saa näkyviin kirveelläkään yhdessäkään tietokoneessa. Kännykän wifi-listassa verkko kyllä näkyy. Manuaalinen asennuskaan ei toimi. (Olen mikrotukihenkilö, datanomi, ja vuosien kokemus laite- ja verkkoasennuksista) Onneksi tänään on asiakaspalvelu kiinni:) Sitten seuraavaksi mittasin yhteyden nopeuden... 4.29/0.86 mbits. Televisio-yhteys pois, samat lukemat. Toivottavasti asiat on ja pysyy puutteellisina/viallisina, niin ainakin kuluttaja-asiamiehen kautta saan tilauksen peruttua. P.aska mikä p.aska.

    • ottaa päähän

      En suosittele kenellekkään tätä p**** boxia !
      Välillä pätkii ihan kokonaan, menee jumiin eikä mikään näy ja siitä joutuu maksamaan, sitten kun yrität tavoittaa asiakaspalvelijaa puhelimen kautta (ruuhkaa, jonotin 50min eikä mitään pahoitteluja, sain soittopyynnön kukaan ei koskaan soittanut minulle sieltä takaisin)
      RAHASTUSTA! Ja huono juttu kun ei pysty perumaan, koska typerä 2 vuoden sopimus estää sen!
      Hyvä lisä, tilasin viasat elokuva paketin 2kk ilmaiseksi (mainostettiin oikein että saat 2kk ilmaisen ja voit perua koska vain) peruin oma-elisasta ja arvaa laskuttavatko nyt ja vuoden joku sopimus pärähti siihen yhtäkkiä , en olisi halunnut sitä edes ja nyt laskuttavat..!!
      Tuskin maltan odottaa vuoden niin saan tän pas**n pois !!
      ÄLKÄÄ ostako, huijausta!

    • lakimies_2045

      Jännä juttu jo yli 5v on myyty palvelua joka ei toimi, laskutetaan normaalihintaa vaikka ostettua tuotetta ei saada toimimaan, on kuulemma ominaisuus siitä ei tarvitse välittää.
      Pitäisikö kuluttaja-asiamiehen aktivoitua ja tehdä jotain?

      • niitä sinisiä....

        Viisi vuotta olet maksanut toimimattomasta tuotteesta ??

        Ei siinä kuluttajasuoja auta, mielenterveyspalveluja tarvitaan.


      • lakimies_2045
        niitä sinisiä.... kirjoitti:

        Viisi vuotta olet maksanut toimimattomasta tuotteesta ??

        Ei siinä kuluttajasuoja auta, mielenterveyspalveluja tarvitaan.

        Luepa tarkemmin ei siinä noin sanottu.
        PALSTALLA ON ollut juttuja JO VIISI VUOTTA palvelun toimimattomuudesta, itselläni on KTV enkä koskisi viihteeseen tikullakaan.

        JOS palvelu toimisi määräaikaista sopimusta ei tarvitsisi tehdä, toimimattomuus pitäisi sisällyttää määräaikaisen sopimuksen purun aiheeksi, mutta arvatkaa vain suostuuko elisa siihen vapaaehtoisesti.


    • Oletko viihdyttynyt?

      Jostain syystä boksi tallenta vähintään 2 minuuttia aiempaa ohjelmaa aina.
      Tämä on raivostuttavaa. Edes kakkosen ohjelmia pysty katsomaan kelaamatta ja kelaustoiminto on niin hanurista sekä boksissa että tietokoneella että ei uskoisi että tämän vuosituhannen tekniikkaa

      • kyllä olen

        Totta kai boksin pitää tallentaa alkuun ja loppuun ylimääräistä sen varalta, että ohjelma on etuajassa tai myöhässä. TV5, Kutonen ja Fox näyttää hyvin vähän mainoksia ohjelman vaihtuessa ja ohjelman ennenaikainen alkaminen on aika tavallista. YLE:llä ohjelman alkaminen on liiankin täsmällistä, jolloin boksin muutamalla sekunnilla poikkeava kellonaika voisi aiheuttaa ongelmia. Ikävä kyllä tuon ylimääräisen tallennuksen määrää ei pysty säätämään. Vielä paljon enemmän mua ärsyttää, että nykyaikana ohjelman alussa lopussa ei tule mitään aloitus/lopetus-merkkiä, jonka perusteella tallennuslaite voisi toimia. Lisäksi Elisa Viihteessä luulisi olevan teknisesti mahdollista tallentaa ohjelma täsmällisesti, koska ajastaminen kellonaikojen mukaan ei edes onnistu mitenkään.

        Millä tavalla kelaustoiminto on muka hanurista? Et kertonut boksisi mallia, mutta ainakin sinivalkoisessa Pacessa eteen- ja taaksepäin siirtyminen on todella helppoa. Pääset sen 2 minuuttia eteenpäin yksinkertaisesti painamalla kakkosta. Mainosten yli hyppäämiseen sopii vaihtelevasti 3-5. Nuolinäppäin oikealle 5 min eteenpäin, vastaavasti vasemmalla toiseen suuntaan. Nuolinäppäimillä ylös ja alas mennään 30 sekuntia eteen tai taakse. Myös nopeuden kolmiportainen säätö on riittävä, parempi kuin mun Blu-ray-soittimessa. Nettipalveluiden kelaustoiminnot vasta surkeita ovatkin.


      • Anonyymi
        kyllä olen kirjoitti:

        Totta kai boksin pitää tallentaa alkuun ja loppuun ylimääräistä sen varalta, että ohjelma on etuajassa tai myöhässä. TV5, Kutonen ja Fox näyttää hyvin vähän mainoksia ohjelman vaihtuessa ja ohjelman ennenaikainen alkaminen on aika tavallista. YLE:llä ohjelman alkaminen on liiankin täsmällistä, jolloin boksin muutamalla sekunnilla poikkeava kellonaika voisi aiheuttaa ongelmia. Ikävä kyllä tuon ylimääräisen tallennuksen määrää ei pysty säätämään. Vielä paljon enemmän mua ärsyttää, että nykyaikana ohjelman alussa lopussa ei tule mitään aloitus/lopetus-merkkiä, jonka perusteella tallennuslaite voisi toimia. Lisäksi Elisa Viihteessä luulisi olevan teknisesti mahdollista tallentaa ohjelma täsmällisesti, koska ajastaminen kellonaikojen mukaan ei edes onnistu mitenkään.

        Millä tavalla kelaustoiminto on muka hanurista? Et kertonut boksisi mallia, mutta ainakin sinivalkoisessa Pacessa eteen- ja taaksepäin siirtyminen on todella helppoa. Pääset sen 2 minuuttia eteenpäin yksinkertaisesti painamalla kakkosta. Mainosten yli hyppäämiseen sopii vaihtelevasti 3-5. Nuolinäppäin oikealle 5 min eteenpäin, vastaavasti vasemmalla toiseen suuntaan. Nuolinäppäimillä ylös ja alas mennään 30 sekuntia eteen tai taakse. Myös nopeuden kolmiportainen säätö on riittävä, parempi kuin mun Blu-ray-soittimessa. Nettipalveluiden kelaustoiminnot vasta surkeita ovatkin.

        Niillä kaukkarin nuoli oikealle ja ylös saa kirittyä nopeasti eteenpäin aikajanalla
        Olen opettanut lidlin silvercrest kaukkarin se toimii paljon juohevammin kuin se karhea originaalikapula lisäksi saattoi ohjelmoida television ja dvd-ram toiminnot samaan kaukkariin


    • Kirottua

      Mulla on tää kirottu kanava ja olen päättänyt että tulen toimeen vaikken katsois koko TV. Kohta kun olen tottunut ajattelen luopua koko TVstä. Muuten pikkuhiljaa kanavat häviää ja kuten edellä kirjoitettu pitää paikkansa. HUIJAUSTA.

    • Sayi

      Mielestäni voi puhua kylmästä netti mafiasta. Elisalla ei ole kai edes kilpailijaa vaan sillä on monopoli asema. Tästä ei ole ihme kyllä varoitettu edes lehdissä ainakaan en ole moiseen törmännyt. Sietäisi jo viranomaiset chekata

    • Kaikki_on

      Itsellä on toiminut yllättävän hyvin, 100M netti on netti käytössä käytössä max 60M. ElisaViihde boksi vie n.50M ja koneelle jää .n45M netti surfailuun. paitsi jos on muut koneet sammutettu pääsee 96M asti, jos lataa isoja päivityksiä tai isoa tiedostoa koneelle. kiihtyy nopeus ladatessa tiedostoa.

      Elokuva vuokraamon takia ei elisaviihdettä kannata hankkia, on sen verran jälki junassa elokuvat ja nekin elokuvat on tullut televisiosta monta kertaa.

      Maksukanavat on saman hintaisia kun tavalliselle kortilla. joten luulisi olevan halvemmat tv-maksukanavat, kun kerran ei mitään korttia tarvitse vaihdella ja saa vaikka joka kuukausi vaihdella kanavapakettia. eikä voi valita vain yhtä/kahta kanavaa.

      Nauhuri palvelu on HYVÄ. aina on ohjelmat mennyt nauhalle. mutta Boksista ei voi tehdä jatkuvia nauhoituksia ym.. mitä voi tehdä netinkautta. aina pitää käynistää tietokone jonkun nauhoituksen takia. tekstitykset puutuu ja ohjelman kelaus puutuu netti katselussa.

    • äärimmäisen_pettynyt

      omat kokemukset ovat seuraavat:
      digidoksin käyttöliittymä on niin pirun huono että on tehty varmaan kesätyöläisten toimesta ja halvimmalla mahdollisella hinnalla. tosin soneran bokissakin aika huono käyttöliittymä.

      Elisa myy viihteitä alueille joissa se ei vain voi toimia, eli että tosiaan ollaan liian kaukana DSLAMista/jakamosta jolloin mikään mahti maailmassa ei saa sitä nopeutta nostettua jos käytössä on kuparikaapeli.

      Palvelussa käytetään multicastia(muistaakseni) jonka seurauksena verkon viive kasvaa reilusti, itselläni vähintään 50ms eli päälle sataan millisekuntiin. Tämän takia verkkopelaaminen muuttui vähemmän nautinnolliseksi.

      tallenuksia ei aina voi katsoa, ne eivät vain lähde pyörimään.

      nettiboksin asetuksia et voi säätää juuri mitenkään, et voi luoda lähiverkkoa tai mitään muutakaan järkevää verkkoa kotiisi. mikään muua nettiboksi ei toimi viihteen kanssa. nettiboksi on alitehoinen, se kaatuu jos sen läpi valuttaa liikaa liikennettä, erityisesti langattoman verkon kautta, mutta sitähän ei siis pysty itse vaihtamaan parempaan koska digiboksi ei yhdistä muuten elisan servereille.
      Nettiboksin asetukset on osin säädettävä internetin kautta elisan palvelussa. Elisa päivittää nettiboksia milloin mielii jolloin esimerkiksi langattoman verkon asetukset menevät kaikki uusiksi.

      elisan asiakaspalvelu on kuraa, koskaan ei saa oikeaa apua tai ihmistä linjoille. ja jos saa niin uhkaillaan että jos se vika onkin siellä meidän päässä niin asiakas maksaa huoltomiehen hinnan jos sellainen joskus saapuu asiakkaan luokse. Asiakaspalveluun tuli soiteltua paljon kun ei laitteet taikka yhteydet toimi.

      Viihteen mukana myytävä vähintää 24megan netti voi todellisuudessa olla vähintää 8megaa, joka on minimi jolla ohjelmien katselu toimii, jos olet kaukana jakamosta niin ohjelmat pätkii ja nettiä ei tietokoneella voi selata samaan aikaan.

      Kyseessä on määräaikainen tuote, eli et pääse siitä helposti eroon kun huomaat että se on suoraansanottuna aivan paska ja keskeneräinen.

      Omani sain hirveiden ponnisteluiden jälkeen purettua kun selvittelin netistä että meille ei voi tullakkaan tarpeeksi nopeaa nettiä ja että palvelu ei toimi hyvin niin hitaalla netillä (vähän vajaa 8megaa käytännössä). Kovan asiakaspalvelusoittelun jälkeen asiakaspalvelija suostui purkamaan sopparin kun eihän se palvelu edes toimi täällä, katsoi vielä omista tiedoistaan että tänne ei saa kuparilla sopivaa yhteyttä. Ja vaikka tiesivätkin tämän niin myivät silti minulle tuon palvelun.

      sonera veti sitten kuidun lähistölle ja saatiin 100meganen joka tosiaa on 100megaa. Sonera viihde on muuten aivan yhtä hirveä käyttöliittymältään ja nettiboksiltaan, mutta netti tuntuisi toimivan paremmin. En tosin tulevaisuudessa aioi näiltä kummaltakaan ostaa tällaisia keskeneräisiä palveluita.

      Suosittelen kaikkia miettimään tarkasti mihin lähtee kun tuollaisia viihdepalveluita ostaa. itse suosittelen jättämään sellaiset sinne kaupan hyllylle.

      • blääähh

        On erittäin suositeltavaa lopettaa paskanjauhaminen:))))))))))))))


    • Ei_ole_huijausta

      Minulla toimii Elisa viihde hyvin. kaukosäädin piti vaihtaa kerran ja toimii nyt hyvin.
      viihde boksi jumittui aina kun talennustila alkoi mennä täyteen (40%). muuten on toiminut.
      elisa viihde vaatii n.100Megan liitymän ja boksien asetuksia voi muutella OmaElisa palvelussa ja Elisaviihde sivulla.
      ensin oli 24kk ja jatkoin vanhalla boksilla (Pace-digiboksi) toiset 24kk. miksi luopua hyvästä palvelusta?
      Hyvin on netti riittänyt kaikkiin laiteisiin. hyvin kotiverkko toimii. (salasanat ja wlan tunnus pitää vaihtaa heti). alkuperäiset taitaa olla yleistä tietoa.
      -
      HUOM!
      mitä enemmän poikeaa oikeasta asennuksesta sitä huonompi on toimivuus.
      Kannattaa kaikki:-TV,Boksit ja netti. katkaista yöksi, jos niitä ei tarvitse. Elisa viihde ei tarvitse yöllä nettiä. kaikki operatiiviset toiminnut tapahtuvat "Elisan palvelimella"(tallennus ym...).

    • tyytyväinen_myös

      Tuossa joku nimim. äärimmäisen_pettynyt kirjoitti niin täyttä paskaa, ettei jaksa edes vastata siihen...

      Totean vaan, että mulla on toiminut hyvin ja Elisan Viihde-palvelu on paras suomalaisista vaihtoehdoista. Lainsäädäntö tosin lyö nyt kapuloita rattaisiin. Todennäköisesti irtisanon palvelun, kun vanhat tallenteet alkavat kadota sieltä. Yhä vähemmän edes kiinnostaa tallentaa leffoja TV:stä, kun vähitellen tottunut Blu-rayn laatuun ja lisämateriaaleihin. Lähes 500 euroa vuodessa on kuitenkin aika iso summa, mikäli palvelu ei ole ahkerassa käytössä.

    • Erehdyin

      Elisa viihde pätkii ihan v....sti, en suosittele.

      • höpö_höpö2

        ei pätki minulla elisa viihde. sammuta turhat netin jaot ja nauti pätkimättömästä kuvasta.


    • Petetty_huijattu

      Elisan puolelta en ole saanut muuta kuin kuraa, huijattu ja kiusattu häikäilemättömästi - viihteen laajakaista ei toimi useaan otteeseen, jokaisesta yhteydenotosta joutuu maksamaan. Kaiken huippu oli kun yhtäkkiä Internet katkesi yli vuorokauden ajaksi, tuolloin välttämätön tarve lähettää erittäin tärkeä työhakemus, asiakaspalvelussa ei voitu auttaa, käskettiin soittamaan omaguru palveluun jossa kokeiltiin sitä sun tätä, lopputuloksena sama tilanne, ei Internetiä. Jäi työpaikka saamatta, ja lisäksi vitutusta lisäämään lähetettiin lähes 150€ lasku! SIIS SIITÄ HYVÄSTÄ ETTÄ YRITÄN SAADA INTERNETIÄ TOIMIMAAN - SITÄ INTERNETIÄ JOSTA MAKSAN JOKA KUUKAUSI 40€.

      Ei jää asia tähän, sen voin luvata. Minkä taakseen jättää sen edestään löytää, kahden verroin!

      ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET HANKKIKO VIIHDETTÄ, ÄLKÄÄKÄ OSTAKO PALVELUJA YRITYKSELTÄ, JONKA TAVOITE ON RAHASTAA IHMISIÄ HUIJAAMALLA!

      • tyytyväinenelisa

        Minulla Elisa Viihde on toiminut moitteettomasti monta vuotta. Asun Helsingissä. Kaipa se asuinpaikkakin voi vaikuttaa.


      • EnOleRobootti

        Minullakin on toiminut oikein hyvin, ei mitään ongelmia.


      • nuija-mikä-nuija

        Sinun tavoite on huijata ihmisiä suolikaksnelosella. Töissä et ole koskaan ollut, etkä tule ikinä pääsemäänkään,homma menee kiville kun avaat suusi haastattelussa.


      • Anonyymi

        Sama kokemus.


      • Anonyymi

        huijareita olette.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        huijareita olette.

        Aivan samaa mieltä, tytär mukaan lukien. Sairasta kun Suomessa voi käydä näin edelleen , että jo huijaamisesta kiinni jääneet firmat vaan porskuttavat eteenpäin. Samaa linjaa kulkien, oksettavaa toimintaa!


    • ihan_hyvin_toimii

      Hyvin on toiminut elisaviihde 100M netti.. pitää ottaa huomioon että koko palvelu kehittyy kokoajan. mutta joskus vain väärään suuntaan. halvempi saisi olla :D

      • Anonyymi

        Elisaviihde on ok. Mutta ne bisnestoimintaan liittyvät oheisfirmat nostelee maksujaan ...


    • Anonyymi

      Kyllä, vielä 2020 Elisa on paska. Ei toimi ja rahastavat sellaisesta mitä ei ole edes tilannut.

    • Anonyymi

      Omituista faktaa elisaviihde boksista:
      -päivityksessä kertoo eri mac-tunnisteen
      -vaikka punainen ledi palaa, elisaviihde on 100% päällä. vain kuvan tuotto telvesioon katkeaa.

      -päivitykset ei asennu koskaan ensimmäisellä kerralla.
      -elisaviihde boksi etsii muita laitteita koti verkosta.

      -kuva sumentuu jos vähän netin nopeus hidastuu. ennen sitä on sitä helvetillistä pätkimistä.
      -kuvan puskuroitia saa katsoa todella paljon.. iltaisin. siis pätkii helvetisti..
      -ei voi tallentaa vain paria hyvää kanavaa.

      hyvääkin on. sähkökatkosten aikana menee kaikki ohjelmat talteen. ja voi ladata telvesioon tuon sovelluksen ja heitää kaappiin / makkariin tuon möhkäleen.

    • Anonyymi

      Sieltä näkee paljon kanavia.

    • Anonyymi

      Jo koko palvelun nimi on huijausta. Elisa viihde premium=tallentava digiboksi, josta maksat joka kk etkä pääse sopimuksesta eroon. Jos haluat katsoa Elisa viihteen ohjelmia, maksat siitä saman summan kuin ilman boksia. En ymmärrä miten on mahdollista edes käyttää kyseistä nimeä palvelusta.

      • Anonyymi

        Itse asiassa viihde boksi ei ole tallentava digiboksi, mutta mikä tahansa tallentava hd boksi tarjoaa saman ja paremman palvelun vain yhdellä kertamaksulla, joka on jopa alle sen hinnan mitä viihteestä pitäisi vuodessa kuukausimaksuja maksaa.

        Omalla tallentavalla digiboksilla saa lisäksi esim. Useampia suoratoisto palveluita, tallenteet säilyy niin kauan haluaa eli vaikka 10 vuotta, rahaa säästyy ja samoin hermoja.
        On monia hyviä bokseja, paras lienee VU digiboksi. Sillä voi jopa itse tuottaa samanlaisen, mutta paremman palvelun kuin elisa viihde ja voi vaikka ulkomailta käsin katsoa suoraa televisiota tai tallennuksia. Eikä mene kuukausimaksua.


    • Anonyymi

      Mulla on hyviä kokemuksia Elisa Viihteestä ja Dna Hubista, molemmat toimii juuri siinä käytössä mihin ne on tarkoitettukin. Itselläni myös maksukanavia. On myös kaapeli-tv mutta se vasta pätkii ja palikoituu, ei siis ole normaalia joten katson kanavat mielummin Ellun tai Dnan boksin kautta.

    • Minullakin ollut muutamia viikkoja jatkuvia ongelmia Elisa Viihde-boxin kanssa. Täysin satunnaisesti kuva joko näkyy tai ei käynnistettäessä. Kuva veks, mutta ääni kuuluu. Boxin saa pelittämään kun kytkee virran pois boxista / ottaa virtapiuhan irti ja kytkee takaisin. Sony TV katselulaitteena ja boxi kytketty suoraan piuhalla, ethernet-yhteys modeemiin. Tv toimii normaalisti omien appien kautta vaikka boxi pimeänä ja verkko pelittää normaalisti, yleensä 90-97 Mbps nopeutta pukkaa. Isoin ongelma tässä on ollut täysin luokaton asiakaspalvelu. Jo toista viikkoa kulunut ja kolmas puhelu Elisan kanssa, eikä mitään tapahdu muuta kuin höpötetään “asiaa tutkitaan”. Vaihtoehtoina tarjotaan että vika mieluiten jossain muualla kuin boxissa, vaikkapa TVssä, HDMI-liitännässä tai HDMI-johdossa. En ole insinööri, muttei kuulosta loogiselta kun vika katoaa vain jos boxin virran kytkee pois ja päälle, mutta muihin elementteihin koskemalla tai vaihtamalla ei vaikuta saatikka auta mitään. Onko tietoa millä Elisan verkossa voisi parhaiten korvata TV-näkyvyyden ilman Elisa Viihteen palvelua? DNA, Digita, tai jokin muu? Automaattipäivitykset tietty menettää, mutta miten muuten toimii?

    • Anonyymi

      Meille kävi niin että noin puolivuotta sitten haimme ison omenan pisteestä elisa premiumin ja kaveri sanoi että nyt saatte 2 boksia yhden hinnalla jos ette itse tarvii antakaa vaikka kaverille mutta edelleen he laskuttavat kahdesta boksista vaikka silloin ostaessa jo sanoimme että emme tarvitse kahta olemme käyneet salvittämässä siella tätä asiaa mutta elisa pisteen kaverit sanovat että kaikki on k eli meiille myytiin väkisin 2 boksia täytyy nyt miettiä oikeudellisia toimenpiteitä asian selvittämiseksi ,varokaa näitä ansoja.

    • Anonyymi

      Nyt täytyy sanoa että elisaviihde on ihan peeeestä, en jatka todellakaan sopimusta enää, kun pääsen siitä eroon!!

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1605
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1439
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1348
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1334
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      37
      1275
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1218
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe