Sälekaihtimet halvalla?

Mistä löytyisi?

Onkos tietoa mistä saisi sälekaihtimia halvalla PK-seudulta? Ikeassa ois, mut ne on sellaista mallia, joita ei voi asentaa ikkunoiden väliin. Kodin Anttila sama juttu. Jyskissä ei ole tarpeesi isoja lainkaan. Kaihdinkaupoista sais, mut ne joista oon tarjouksia pyydellyt on niin hinnakkaita, et voisi jo itsekin ne asentaa ja leikelle oikeisiin mittoihin, kun vaan jostain löytyisi kunnon valikoima. Vinkkejä?

PeeJii

14

12241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei häikäse enään

      Oletko kysynyt tarjousta Espoosta Free kaihtimesta? Itse sain sieltä edulliseen hintaan.

      • Kallis

        Juu olen kysynyt. Oli selvästi kallein noista kaihdin kaupoista. N. 30% kalliimpi kuin keskiarvo.

        PeeJii


    • JiiPee

      Eikö niitä Ikean tms. kaihtimia voi asentaa ikkunoiden väliin? Miksei? Kertokaa!

      Olen itsekin miettinyt moisia...

      • tokivoiii

        voi, jos pystyy myös porailemaan siistin rei`än sopivaan kohtaan ja vetonaru toimii siinäkin kulmassa huoneen puolella. Muutoin ikkunan välissä olevasta ei juuri ole iloa.


    • katja

      Helsingissä Aleksis Kiven kadun alussa(sörkän päässä) on yhen kerrostalon ala-kerroksessa sälekaihtimia myyvä liike. Ostin itse pari vuotta sitten eikä maksanut paljon.

    • aaa

      mitä jos kyselisit niistä samoista kaihdinliikkeistä, josko niillä olis vaikka moka verhoja, joita saisi halvalla. Voisit sitten ihan itse leikellä ja sahata mittaan....

    • Säle

      Laitatimme koko asuntoomme perussälekaihtimet 4 v sitten (17 ikkuna-aukkoa) ja koko lysti 2500 silloista markkaa.
      Kyseessä oli pieni firma, hyvä palvelu kotimittauksineen ja siisti työn jälki asennuksessa. Ko. firma oli jossakin Simonkentän huituvilla.

    • MAIKL

      Moi ! Kyselit edullisia sälekaihtimia, mene sivulle: www.salekaihtimet.net ja soita 045-1390 114 / Mikko Sassi. Sieltä löytyy ja toimitus 2 viikon sisällä mittauksesta. Mika

      • kaihtia

        Ei salekaihtimet.net saa edullisia kaihtimia. Siellä on kaihtimia normaali hintaan. Tarjouskierros sen osoitti. Halvalla saa marketeista, tosin valmiskokoja. Laadusta en tiedä.


    • halvat kaihtimet

      www.verhomatto.fi toimittaa tietääkseni halvimmat kaihtimet. Niillä on hyvä laskuri ja kotiintoimitus. Sälekaihtimet saa omilla mitoilla ja valinnanavaraa runsaasti. Eli netistä saa halvimmat kaihtimet nopeasti ja tavara on laadukasta.

    • Aurinkosuoja Oy Auri
      • EI POLKUMYYJIÄ

        No enpä kyllä mainostaisi mitään verhomattoakaan"vema",onko järkeä myydä verhoja tekemättä tulosta.Halvalla kun ei oikeasti saa hyvää,olen itse ollut alalla pitkään ja tiedän että esim kyseisestä yrityksestä liikkuu mitä villeimpiä huhuja ja ihmettelen jos kauan porskuttaa.Oli muuten kirpputorilla kyseisen yrityksen mattoja" varaston poistomyyntinä".Olarin kirppiksellä oli Friisilän kaihtimen jäämistöä


      • halvalla kyllä kiitos
        EI POLKUMYYJIÄ kirjoitti:

        No enpä kyllä mainostaisi mitään verhomattoakaan"vema",onko järkeä myydä verhoja tekemättä tulosta.Halvalla kun ei oikeasti saa hyvää,olen itse ollut alalla pitkään ja tiedän että esim kyseisestä yrityksestä liikkuu mitä villeimpiä huhuja ja ihmettelen jos kauan porskuttaa.Oli muuten kirpputorilla kyseisen yrityksen mattoja" varaston poistomyyntinä".Olarin kirppiksellä oli Friisilän kaihtimen jäämistöä

        Nähtävästi verhomatto on saanut katetta toiminnastaan, kun vielä porskuttaa. Vai mitä mieltä olet nimimerkki "ei polkumyyjiä"


    • Pettymys!

      Klaukkalassa sijaitseva DTM Oy on kyllä pettymysten pettymys. 3kk aikana kaihtimet olleet jo 2 kertaa toimimattomat ja nyt ei tunnu saavan enää edes toisella kerralla korjausta niille. Yli 2 viikkoa sitten ilmoitettu vika ja heistä ei ole kuulunut MITÄÄN! En suosittele. Peiliovetkin naapurin mukaan ovat kuulemma niin naurettavat että onneksi ei tullut niitä otettua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1750
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1339
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1229
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1143
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1085
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1056
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      5
      1040
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    Aihe