Kuusamon paras autokorjaamo

Autopatu1

Mikä Kuusamossa olevista korjaamoista on paras? Entä missä on pienin tuntiveloitus? Tattista vaan, jos joku vastaa.

101

20307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jiips

      empä taida mainostaa et pääsen sinne itsekkin helpommin silloin kun haluan,mene Pätsin korjaamolle on oinakin omistajalle hinnat kohdillaan

      • kjhgluiöuohi

        Autohuolto Alavuotunki.


      • Anonyymi
        kjhgluiöuohi kirjoitti:

        Autohuolto Alavuotunki.

        Tämä firma mennyt uudelle nimelle usein. Homma toimii huonosti. Välttäkää.


    • aulis1972

      Halvin lienee tällä hetkellä JAV autohuolto

      • kuusamolainen

        huijari liike meillä oli auto korjuulla yli 4 tuntia mutta kuitissa löyty työn hinta mutta ei lukenut mitä autoon oli osija vaihdettu.


      • kuusamo3
        kuusamolainen kirjoitti:

        huijari liike meillä oli auto korjuulla yli 4 tuntia mutta kuitissa löyty työn hinta mutta ei lukenut mitä autoon oli osija vaihdettu.

        pätsin korjaamo tarkoitin.


      • m
        kuusamo3 kirjoitti:

        pätsin korjaamo tarkoitin.

        pätsin liikettä tarkotin


      • heponen

        itse olen ollut tyytyväinen tähän kyseisen autohuollon palveluun


      • Anonyymi
        kuusamo3 kirjoitti:

        pätsin korjaamo tarkoitin.

        Se. On. Juuri. Näin. Pätsi. Veloittaa. Kyllä. Vaikka, työ. Olisi. Epäonnistunut. Pitkiä. Maksuaikoja. Mutta, hinnat. Ihan. Mielettömät. Takuut öinä. Pitäisi. Mennä. Jos, vika, ei. Korjattu. Tai. Tullut. Muita, vikoja, korjauksesta. Tai. Sen. Johdosta. Etyä. Se. Väärin. Tehty. Silloin. Korvaus. Vastuu. Pitää. Olla, liikkeellä. Ei. Auton. Omistajalla. Ja, monesti. Kun. Laskulle. Annetaan. Siihen
        Pistetään. Ilmaa. Niin. Paljo. Että. Sillä. Ois. Monta. Kertaa, tehny. Saman remontin. Muualla. Se, antaa, vain harhakuvan, hyvästä. Palvelusta. Monia. Epäkohtia. Samassa spätsi. Monelta, eri. Autoaan. Käyttänerltä. Kuullu. Ja todennu. Oikeiksi. Nämä. Väitteet. Jo. Pelkästään. Taivslkoskelta, ei. Yksikään. Täyspäinen. Vie. Autoaan. Sinne. Monia, hyviä. Pajoja, Kuusamo. Ja, kannattaa. Kilpailuttaa, eka, jos ei oo kiire. Mutta ei Pätsi. Ei. Kaikki. Jos. Olisi. Niinku. Pitäisi. Joskus. Oli. Niin. Myös, työnlaatu. Kärsinyt. Tiedä sitten mistä. Johtuu. No. Yrittäminen. On tietysti. Aina, jatkuvaa, taistelua. Välillä. Pk sektorilla. Mutta, rajansa kaikella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se. On. Juuri. Näin. Pätsi. Veloittaa. Kyllä. Vaikka, työ. Olisi. Epäonnistunut. Pitkiä. Maksuaikoja. Mutta, hinnat. Ihan. Mielettömät. Takuut öinä. Pitäisi. Mennä. Jos, vika, ei. Korjattu. Tai. Tullut. Muita, vikoja, korjauksesta. Tai. Sen. Johdosta. Etyä. Se. Väärin. Tehty. Silloin. Korvaus. Vastuu. Pitää. Olla, liikkeellä. Ei. Auton. Omistajalla. Ja, monesti. Kun. Laskulle. Annetaan. Siihen
        Pistetään. Ilmaa. Niin. Paljo. Että. Sillä. Ois. Monta. Kertaa, tehny. Saman remontin. Muualla. Se, antaa, vain harhakuvan, hyvästä. Palvelusta. Monia. Epäkohtia. Samassa spätsi. Monelta, eri. Autoaan. Käyttänerltä. Kuullu. Ja todennu. Oikeiksi. Nämä. Väitteet. Jo. Pelkästään. Taivslkoskelta, ei. Yksikään. Täyspäinen. Vie. Autoaan. Sinne. Monia, hyviä. Pajoja, Kuusamo. Ja, kannattaa. Kilpailuttaa, eka, jos ei oo kiire. Mutta ei Pätsi. Ei. Kaikki. Jos. Olisi. Niinku. Pitäisi. Joskus. Oli. Niin. Myös, työnlaatu. Kärsinyt. Tiedä sitten mistä. Johtuu. No. Yrittäminen. On tietysti. Aina, jatkuvaa, taistelua. Välillä. Pk sektorilla. Mutta, rajansa kaikella.

        Nyt kyllä rohmusit kaikki pisteet minultakin niin joudun tästedes kirjoittamaan pötköön loppuvuoden tai huutomerkeillä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se. On. Juuri. Näin. Pätsi. Veloittaa. Kyllä. Vaikka, työ. Olisi. Epäonnistunut. Pitkiä. Maksuaikoja. Mutta, hinnat. Ihan. Mielettömät. Takuut öinä. Pitäisi. Mennä. Jos, vika, ei. Korjattu. Tai. Tullut. Muita, vikoja, korjauksesta. Tai. Sen. Johdosta. Etyä. Se. Väärin. Tehty. Silloin. Korvaus. Vastuu. Pitää. Olla, liikkeellä. Ei. Auton. Omistajalla. Ja, monesti. Kun. Laskulle. Annetaan. Siihen
        Pistetään. Ilmaa. Niin. Paljo. Että. Sillä. Ois. Monta. Kertaa, tehny. Saman remontin. Muualla. Se, antaa, vain harhakuvan, hyvästä. Palvelusta. Monia. Epäkohtia. Samassa spätsi. Monelta, eri. Autoaan. Käyttänerltä. Kuullu. Ja todennu. Oikeiksi. Nämä. Väitteet. Jo. Pelkästään. Taivslkoskelta, ei. Yksikään. Täyspäinen. Vie. Autoaan. Sinne. Monia, hyviä. Pajoja, Kuusamo. Ja, kannattaa. Kilpailuttaa, eka, jos ei oo kiire. Mutta ei Pätsi. Ei. Kaikki. Jos. Olisi. Niinku. Pitäisi. Joskus. Oli. Niin. Myös, työnlaatu. Kärsinyt. Tiedä sitten mistä. Johtuu. No. Yrittäminen. On tietysti. Aina, jatkuvaa, taistelua. Välillä. Pk sektorilla. Mutta, rajansa kaikella.

        K.O.R.J.A.A S.E.U.R.A.A.V.A.N K.E.R.R.A.N I.T.S.E.
        T.A.K.U.U. O.N I.K.U.I.N.EN


    • Keijokau

      Jos omistat VAGgilaisen auton niin kyllä se yks ja oikea on autohuolto alavuotunki.

      • kaarva

        Ei ainakaan kaarvanille, eikä pätsille. Näissä osataan rahastaa.


      • Anonyymi

        Jos haluat että työt tehdään työohjeiden mukaisesti. Vältä Alavuotunki ja säästät rahaa.


    • Mese123456

      Kyllähän se mahtaapi olla toi JAV autohuolto.... Halvin varmasti

      • JAVia testannu

        kyllähän se taitaa niin olla että halvalla ei saa hyvää...


      • Käyn jatkossakin
        JAVia testannu kirjoitti:

        kyllähän se taitaa niin olla että halvalla ei saa hyvää...

        JAV:lla autoa olen käyttänyt monesti eikä pahaa sanaa voi kyllä sanoa. Mutta sehän on ihan miten tykkää.


      • lllolllli
        JAVia testannu kirjoitti:

        kyllähän se taitaa niin olla että halvalla ei saa hyvää...

        PÖRHÖ JA AUTOTÄHTI BOIKOTTIIN EIVÄT TEE MITÄÄN JA LASKU AINA SILTI YLISUURI!!!!


      • Hulkk

        Olen samaa mieltä. Aikataulut heittää parillaki tunnilla.olen itse myös nähnyt ettei auton luona ollu puoleen tuntiin ketään. Paska paikka.


      • Anonyymi
        Hulkk kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. Aikataulut heittää parillaki tunnilla.olen itse myös nähnyt ettei auton luona ollu puoleen tuntiin ketään. Paska paikka.

        Oletko kuullut ruoka ja kahvitauoista.


    • kete9876

      jakohihnan vaihto oli edessä ja päätin kokeilla JAV:tä ja kyllä onnistu ei mitään propleemia ja halpa oli.

    • Autotähti rules

      Siellä on ainakin hyvä palvelu. Hintatasosta en osaa sanua, ku en ole muualla käyny.

    • Takuutyöt

      Ehdottomasti usealle merkille on Wetteri, sinne vaan ja homma hoituu eikä maksa paljon asiakasystävällinen korjaamo/liike.

    • Uusintakorjauksia...

      Itse asioinut kaikissa ja täytyy sanoa että kyllä ne merkkiliikkeet tietävät asiansa parhaiten vaikka ehkä tuntiveloitus korkeampi onkin.
      Ns. nyrkkipajoilla moniakin töitä tehdään sitten pitempään kuin merkkiliikkeissä ja siihenpäs se halvempi tuntihinta kaatuukin. työaika kuitenkin on pitempi.
      Laskun loppusummat vedetään "hihasta" eikä kuitteilla näy kaikkia osia ja tehtyjä töitä...
      Ei sillä etteikö päteviä kavereita olisi pajoillakin töissä.

      • Erkki45M

        Kyllä suosittelen JAV autohuoltoa! Käytin 2007 Nissan Primeraa huolossa siellä ja osattiin hommat ja laskukaan ei ollut iso mitä autoon tehtiin huoltoja.Mikä siinnä kun osaa autopuolen hommat ja on kokemusta paljon vuosienvarrelta niin osaa myös hoitaa autohuolot ammattitaitoisesti.Vien autoni jatkossakin kyseiseen paikkaan.Kyllä JAV autohuollossa osataan korjata auto eli eihän se maksa mitään kun käy kysymässä tai soittaa sinne niin homma hoituu varmasti.


    • dgfgtsdr

      Niin eli missä? Hirveetä jaarittelua ja mainsotamista.. mut siis mistä paras hommata renkaat tai tehä huoltoa jne.? Ainkain reksalla autokorjaamossa on nuoret pojan klopit nykyää kusettamassa sinne ei kannata. Tiiä sitten pesonen ja muut ?

      • poi98u7ytrfgh

        eipä tuota reksan korjaamoa ole ollut piiiitkkiiiin aikoihin eli se siitä,nykyisin eri omistaja


      • cx
        poi98u7ytrfgh kirjoitti:

        eipä tuota reksan korjaamoa ole ollut piiiitkkiiiin aikoihin eli se siitä,nykyisin eri omistaja

        No mikä lie korjaamo. Kyse olikin et missä kannattaa käyä eikä et onko vaiko ei. Paska se paikka kuitenkin on
        Näyttää olevan yhä rekisterissä

        Reksan Autokorjaamo
        Huoparintie 2
        Kuusamo 93600


      • JarkkoSie
        cx kirjoitti:

        No mikä lie korjaamo. Kyse olikin et missä kannattaa käyä eikä et onko vaiko ei. Paska se paikka kuitenkin on
        Näyttää olevan yhä rekisterissä

        Reksan Autokorjaamo
        Huoparintie 2
        Kuusamo 93600

        Autohuolto-Alavuotunki ylivoimaisesti paras, muuta paikkaa ei kannata harkitakkaan!!!!!!!!


      • Anonyymi
        JarkkoSie kirjoitti:

        Autohuolto-Alavuotunki ylivoimaisesti paras, muuta paikkaa ei kannata harkitakkaan!!!!!!!!

        Alavuotunki on lopettanut.


    • huoltopäälikkö

      Kaamosauto ainakin osaa kerätä rahaa
      Asiantuntemus on amatööritasoa.

    • hyrt

      benssaa

    • ertwt

      erte

    • aa-moms

      Kaamos autossa, jää tiivisteet pois välistä toisinaan remontin teossa. Surkeaa touhua.

      • Meillä Halvin

        teen kaikki remontit itse !


    • ............

      no mikäs siinä..ime sitten öljyt autosta merimiespumpun kautta jos ymmärrät mitä tarkoitan!!!

    • tykkään tästä

      paras alavuotunki siellä hinnat kohallaan ja hyvä palvelu.

      • ei sukua

        Alavuotungilla palvelu pelaa nähtävästi vain sukulaisilla, sillä itse en ole saanut kyseisellä korjaamolla kuin huonoa palvelua. Itse olen tottunut siihen, että liikkeeseen tullessani minua tervehditään ja tiedustellaan miten voidaan auttaa. Ei niin, että potentiaalista asiakasta seisotaan hallin nurkassa tovi aikaa, vaikka paikalla on puljun omistaja ja pari renkiä. Tänä päivänä ei asiakkaan tarvitse hyväksyä tälläistä palvelua.


      • Anonyymi

        Täysin paska palvelu. Takuuta et saa näille töille kuin kuluttajariitelyn kautta, jos silloinkaan.


      • Anonyymi
        ei sukua kirjoitti:

        Alavuotungilla palvelu pelaa nähtävästi vain sukulaisilla, sillä itse en ole saanut kyseisellä korjaamolla kuin huonoa palvelua. Itse olen tottunut siihen, että liikkeeseen tullessani minua tervehditään ja tiedustellaan miten voidaan auttaa. Ei niin, että potentiaalista asiakasta seisotaan hallin nurkassa tovi aikaa, vaikka paikalla on puljun omistaja ja pari renkiä. Tänä päivänä ei asiakkaan tarvitse hyväksyä tälläistä palvelua.

        Niinpä. Ja työt ulkopuolisille teetetään ammattitaidottomilla. Kallista huoltoa.


    • Jali Määttää suosittelen, montaa eri merkkistä autoa minulta korjannut todella ammattitaitoisesti, ja aina maksuaikaa järjestyy kun vaan pääsee tutuksi.

      • hehe1

        Onko se se Jali Määtän autokoljaamo...


      • piooo

        jalilla hyvä palvelu


    • Heikki74

      sanoisin että hyvän palvelun ja ammattitaidon se kohtuu hinnnat on sekä jalilla että jav huollolla, molemmissa paikoissa olen käyttyäny autojani. on ollu japsia, saksalaista ja ranskalaista ja aina on molemmissa hommat hoituneet hyvin.. Tosin nastarenkaat ostin autooni jav huollosta, eikä hinta päätä huimannut

    • Kyllästyny wetteriin

      wetterillä käytin autoani joskus 2005 2006 vuosina muutaman kerran huollossa ja en käytä enää. sielä jostain maximissaan 5min vievästä hehkun vaihdosta velotettiin 35 euroa.. olin aivan ymmälläni huh huh!

      • Jos hehkun vaihdat edes 10 minuutissa, niin oletpa tosiaan ihmemies! Suosittelen autonasentajan ammattia sinulle; loistava tulevaisuus urakkatöissä!


    • saddas

      wiannori

      • Anonyymi

        Wianoori on myös ex Alavuotunki, joka joutui lopettamaan. Hassua. Ei minusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wianoori on myös ex Alavuotunki, joka joutui lopettamaan. Hassua. Ei minusta.

        Ei ole nykyään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole nykyään

        Ei ole tämä Kuusamon auto huolto parantunut nykyisilläkään omistajilla. :D
        Ammattilaisia kuulemma. Kannattais mennä ammattimaiseen korjaamoon on töihin.


    • Vieno Huutunen

      Paras on tietenkin Wetteri,ammattitaitoiset työntekijät !

      • vituuntunut

        Ja Suomen kallein, eli täytyy silloin olla hyvä.


    • ö

      Autohuolto Haataja ehdottomasti paras..

    • Alavuotunki

      Alavuotunkia suosittelen myös. Ei ole moittimista ollut. Audi temppuili ja sai käyttää pari kertaa huollossa, muissa liikkeissä ois varmaan tullu tonnin lasku mut alavuotungilla pääsi parilla sadalla ja osia vaihettiin melkoinen litania.

    • sdf

      kyllä alavuotunki on paras mekin käytämme aina audin siellä huollossa ja hommat tapahtuu äkkiä.

      • Kuusamon Pörhönliike

        Itse olen käyttänyt autojani (volkkari ja Pösö) Kaamos-Autossa ja Alavuotungilla.
        Kummatkin autot on pitänyt "korjauksen" jälkeen viedä Pörhölle, jossa auto on oikeasti korjattu sitten oikein ja niin että se toimii. Asiakaspalveluhenkilökunta Pörhöllä mukavaa ja osaavat hommansa. Työn hinta toki hitusen kalliimpaa kuin pikkupajoilla niinkuin merkkiliikeessä tuleekin olla. Onhan siellä korjaamolla pelit ja vehkeet vimpan päälle ja muutenkin tietotaito kohdillaan.


      • Anonyymi

        Ja kehumme Alavuotunkia koska olemme Alavuotunkeja.


    • Ongelmia kaikilla

      Pörhölle joo kannattaa viedä. Muutama vuosi sitten käytin autoa huollossa, jossa samalla tehtiin katsastustarkistus. Auton kun sain haltuuni ja kurvasin samantien katsastamaan tulikin yllätys kun katsari tulee sanomaan et miksi konetilassa roikkuu osat ilman kiinnitystä. Ja tämä on faktaa ja ei ole ainoa kerta. Otin vaan esimerkkinä miten törkeän huolimatonta työnjälki pahimmillaan on. Jokaisella kerralla kun siellä käyttää on jotain kesken, tekemättä tai särjetty. Esimerkkinä akunvaihto jossa suojakansi oli revitty irti ja takaisinhan sitä ei enää pysymään saa.

    • Ei muuta

      Wetteri tietenkin

    • vaggi

      alavuotunki! ehdottomasti pätevin autoreiska kaatta aakkain!

    • Tomi Kunttu

      Oletko kuullut että on sellainen korjaamo joka nimeltään Wetteri ? Mene sinne niin ei tarvitse enään kysellä parasta. Turvallista hinausmatkaa !

    • seppopa

      Hah.. hauskaa ku jotku mielissää maksaa merkkiliikkeeseen kauheat summat ku luulevat että se on jotenki parempaa huoltoa.. totuushan on että siellä ammarit lippikset vinossa ruuaa meneen ja pari vakituista vanhempaa konkaria on porukassa neuvoja jakelemassa.. pienet korjaamot lähes poikkeuksetta parempia ja edullisempia ku ei tarvitse niitä lasipalatsin ylläpitokustannuksia asiakkaalla maksattaa ;)

      • Reppureissaaja

        Samaa mieltä. Suosittelen Reksan autoliikenteen palveluita ja korjaamo paras ja ammattitaidolla tekee työt.


    • dfg1

      paras alavuotunki joka on vianorin alaisena ,työ tehdään hyvin ja apua asioissa neuvotaan aina ja hintakin on kohdallaan.pörhöllä helveti kallista mekin alussa käytettiin mutta nytten säästetään puolet kun alavuotunki korjaa.

    • matkalainen

      Kyllä se JAV hoitaa

      • seuhari

        Javilla oli hyvä asiakaspalvelu ja hinta kohtuullinen. Homma tuli hoitoon, tosin aikaa meni arviota enemmän.
        Mutta on sekin niin totta, että halvalla tuntihinnalla ihmetelty työ tulee kalliimmaksi, kuin ammattilaisten nopeasti tekemä työ.


    • tzäpä

      Jali Määttä hoitaa

    • hahahahhahaha

      Haha täällä yrittäjät kilpaa kehuu omia ylihinnoiteltuja korjaamoaja hahahahahah

    • Nainen ei huolla ite

      JAV autohuollossa oon huollattunu jo muutaman vuoden autoja. Fabia, Passat ja Volvo huollettu edullisesti ja ammattitaitoisesti. Siellä huollatan jatkossakin.

    • VILIKKUrele

      Joukamon korjaamo. Paras äänen suhteen.

      • Jarrupolin

        Tai kirkkon menojen aikaan ei relettä korjata


    • Maija31

      Jav Autohuolto hoiti mun auton nopeasti ja osaavasti, suosittelen tosi lämpimästi kaikille!

    • mikäväri

      aiv koljaamo 15e tunti norm vittuilun kans 140e halapaa on

    • Ei vittu. Mikä väittely.

      • Anonyymi

        Osta toyota sinäkin ja aja ruosteella.


    • Sittenkinkotimatkalle

      JAV-autohuolto hoiti mallikkaasti automme kuntoon lyhyellä varoitusajalla ja edullisesti, Suosittelen!

    • Viiruja

      JAV ja Pesonen

    • turistietelästä

      Suosittelen JAV-autohuoltoa. Audista meni laturi lomamatkalle tulossa Kuusamoon. Soitto Jav:ille, homma luvattiin hoitaa. Veimme auton korjaamolle, laturi oli jo valmiiksi hankittu.
      Aikaa meni luvattua enemmän, koska laturin vaihto vaatii A6 Audissa koko keulan purkua. Se oli yllättävä lisätyö.
      Palvelu oli korjaamolla erinomaista. Asiakasta neuvotiin vielä lähtiessä jatkotoimenpiteissä. Työmäärään nähden veloitus oli vähintään kohtuullinen
      Suosittelen lämpimästi !

    • MoilanenHoo

      Kiitos JAV-korjaamolle hyvästä ja nopeasta matkalaisten palvelusta!Säästettiin rahhoo, aikoo ja hermoja.Kiitos myös Kuusamon autosähkö ja raskasosa oy:n myyjälle hyvästä palvelusta!t: Harri ja Jenni Moilanen

    • wqased

      autosähkö pesonen on paras siellä hyvä palvelu ja huolto.

    • Anonyymi

      Ei ainakaan wetteri. Valohoito paikka ja huijataan asiakasta mennen tullen ja palatessa. Paska jälkiki vielä jätetään.

    • Anonyymi

      Kuusamon autohuoltoa tuskin huonompaa paikkaa on olemassa.

      • Anonyymi

        Kuusamossa varmasti monta hyvää paikkaa. Hinnoissa ei tietääkseni suuria eroja. Tuntiveloitus melkein sama kaikkialla. Tärkeintä välttää korjaamoja joilta puuttuu ammattitaito. Ne yleensä hitaampia ja siksi kalliimpia. Lisäksi hitaus aiheuttaa virheitä kun ei pystytä tekemään töitä aikatauluissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuusamossa varmasti monta hyvää paikkaa. Hinnoissa ei tietääkseni suuria eroja. Tuntiveloitus melkein sama kaikkialla. Tärkeintä välttää korjaamoja joilta puuttuu ammattitaito. Ne yleensä hitaampia ja siksi kalliimpia. Lisäksi hitaus aiheuttaa virheitä kun ei pystytä tekemään töitä aikatauluissa.

        Kuusamon Autohuoltoa oli mielestäni hyvä paikka. Erehdyin. Olisi pitänyt kuunnella kaverin neuvoa.

        Kalliita virheitä tekivät ja itse niistä saa myös maksaa.

        Nyt arvostan ammattitaitoa enemmän.


      • Anonyymi

        Jep. Se on entinen Autohuolto Alavuotunki , entinen Vianor ja kai kohta entinen Kuusamon Autohuolto. Ammattitaidoton ei pärjää. Liikkeet menee nurin. Kätevä ukko kun vaihtaa nimeä sujuvasti. 😂


      • Anonyymi

        Kuusamon Autohuolto boikottiin. Täysin paska huoltamo.


    • Anonyymi

      Wetterin porukka on huijareita täynnä. Sinne ei kannate viedä autoa korjuulle. Paras on alavuotungin korjaamo.

    • Anonyymi

      Tästä ketjusta voi päätellä kaksi asiaa. Alavuotunki eli Kuusamon Autohuolto on huono ja Wetteri kallis, mutta ilmeisesti osaava, kuitenkin lopulta halvempikin kuin Kuusamon autohuolto/Autohuolto Alavuotunki.

    • Anonyymi

      Kaamos autossa ainaki jättivät öljysuodattimen löysälle.

    • Anonyymi

      Mitä mieltä Nuottatiellä sijaitsevasta Willis Motorista ?

      • Anonyymi

        Puuhastelijoita. Eivät autoista juuri tiedä mitään mutta rahat pois ja sitä rataa. Perävalotakuu työlle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puuhastelijoita. Eivät autoista juuri tiedä mitään mutta rahat pois ja sitä rataa. Perävalotakuu työlle

        Kyllä ja Pelit ja Vehkeet samaa kastia. Kuusamon Autohuollossa pari pätevää kaveria, mutta ei sielläkään taso loista. Hurja tarve päteä mutta pärnänen mikä pärnänen.


    • Anonyymi

      Entä sitten miten olis guogatan konepaja

    • Anonyymi

      Vieläkö on Sarviahon liike pystyssä ja jos ei, niin mitä tapahtui?
      Oli luokkakaveri vaan en löydä enää yhteystietoja...

    • Anonyymi

      Kuusamon autohuolto rikkoi automme huollon seurauksena.

      Tämä entinen autokorjaamo alavuotungin nykyisen Kuusamon autohuollon osakas/omistaja jätti virheensä kuluja meidän maksettavaksi.

      Noista tunareista ole edes yksinkertaista vag-autoa korjaamaan.

      • Anonyymi

        Nykyiset yrittäjät on kuulemma ollu kunpikin ennen ihan ammattimiehiä ja oikealla korjaamolla töissä ennen kuin piti saada alkaa leikkiä yrittäjää.


    • Anonyymi

      Siellä rassataan vaan enimmäkseen poron emättimiä,

    • Anonyymi

      Mikä on Kuusamon paras autokorjaamo tänään 4.8.2022?

    • Anonyymi

      Tosi tavallista on kerjätä hyviä arvosteluita Googleen asiakkailta, kun työ on tehty. Tuttavia käytetään myös. Tämän taitaa tosin kaikki jo tietää.

    • Anonyymi

      Käyttäkää hyvät ihmiset merkkikorjaamoja. Koulutetut kaverut jaiellä se oikea ajantasainen tieto on ja jos ei ole niin sen tehtaalta ne saa sen.
      Jos ei yhtään autoonsa arvosta ni tietenki ihan sama sitten.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1839
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1148
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe